Haten op Oliynykquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Olynik heb ik helaas nog nooit Oranje zien halen.
Vond je dat grappig?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk Eindhoven en NAC in de eredivisie.
Ik weet nog de dagen dat Stijn kNACworst grapjes maakte.
Niet echt.quote:
Dat was ten tijde van maart 2012 toen Anthony Lurling in zijn eentje PSV te kijk zette.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk Eindhoven en NAC in de eredivisie.
Ik weet nog de dagen dat Stijn kNACworst grapjes maakte.
Ik kijk met veel plezier naar deze NACompetitie.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was ten tijde van maart 2012 toen Anthony Lurling in zijn eentje PSV te kijk zette.
#bringbackfredquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk nieuwtje over Twente, check index.
Dit en de rode kaart die ze hadden moeten krijgenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:16 schreef hafcfan het volgende:
dit kan niet ongelovelijk. zoveel geluk dat nac
De Kamps ookquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:16 schreef Heatseeker het volgende:
Platje had ook rood moeten hebben na die elleboog.
Woorden schieten te kort.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://nos.nl/artikel/203(...)-zege-bij-emmen.html
Goed verslag wel
Er was ook niet veel over de wedstrijd te melden. Roda JC met slaapverwekkend professioneel voetbal na een onterechte vrije trap 0-1.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://nos.nl/artikel/203(...)-zege-bij-emmen.html
Goed verslag wel
Stijn heeft er weinig kijk op. Dat komt met de jaren.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:16 schreef hafcfan het volgende:
Stijn zei dat nac te goed was voor de plee ofs
Dat ging echt nergens meer over, donkerrood.quote:
Leuk die twee doelmannenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
Familiaire club dat VVV. Ma en Pa op goal.
Vannacht op SBS.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
zijn er straks nog samenvattingen op SBS/RTL/FOX?
Topshow. Even kijken.quote:
12:30 Go Ahead Eagles - De Graafschap (heenwedstrijd: GRA1-0GAE)twitter:FCEindhoven twitterde op maandag 25-05-2015 om 08:47:58Wij adviseren om indien mogelijk met de fiets te komen, i.v.m. met de drukte. #geschiedenisschrijven reageer retweet
Van Ooijen is een meer dan prima speler.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Duits, Rijsdijk en Kolder horen in de basis.
NAC gaat erin blijven, rustig maar.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:44 schreef Stofje het volgende:
GODSKOLERE VERDOMME IK BEN STIKNERVEUS MAN!!
oh hele middag voetbalquote:
Welke winteraankopen heeft Heracles gedaan?quote:Op maandag 25 mei 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winteraankopen helpen je niet.
Zeg dat maar tegen Heracles.
Geen enkele toch?quote:Op maandag 25 mei 2015 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke winteraankopen heeft Heracles gedaan?
Hopelijk wint Volendam ruimquote:Op maandag 25 mei 2015 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
Het is wachten op het spektakel bij FC Eindhoven tegen FC Volendam.
Ga weg met je FC Eindhoven.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hopelijk niet en dat zal ook niet gebeuren.
Deze onelinerquote:Op maandag 25 mei 2015 12:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leuk joh weer eens een keer een andere ploeg in de Eredivisie.
Treuriger dan Dordrecht kan niet. Derhalve niet verder gelezen.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze oneliner.
Ik, eigenlijk heel Nederland buiten Eindhoven, zit niet te wachten op zo'n teringploeg als Eindhoven die nog treuriger is dan FC Dordrecht.
Ik ben geen liefhebber van Volendam als club zelf, maar die zie ik nog tien keer liever dan die pauperploeg met hun pauperaccommodatie.
Keertje Eindhoven of Emmen is wel lachen maar het zijn clubs zonder enige charmequote:Op maandag 25 mei 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze oneliner.
Ik, eigenlijk heel Nederland buiten Eindhoven, zit niet te wachten op zo'n teringploeg als Eindhoven die nog treuriger is dan FC Dordrecht.
Ik ben geen liefhebber van Volendam als club zelf, maar die zie ik nog tien keer liever dan die pauperploeg met hun pauperaccommodatie.
Een beetje mad.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze oneliner.
Vuurpijl naar achter en een schot buiten het veld, niets mis meequote:
Wel jammer. Treffers in de 90e minuut vlak voor de fanatieke zijdes zijn toch altijd een lust voor het kijkersoog.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:31 schreef Downwards het volgende:
Wisselen van kant. Zegt alles over het enorme belang van dit duel.
Juichen voor de SUPERBOEREN dusquote:Op maandag 25 mei 2015 12:33 schreef Stofje het volgende:
Ik weet nog niet voor wie ik ben. Beide hele toffe clubs, mogen beide de ere in.
twitter:elsierd twitterde op maandag 25-05-2015 om 12:24:44Ondertussen bovenin de Adelaarshorst... http://t.co/YMunmdlixy reageer retweet
De enige reden dat jij NAC niet zou willen zien is omdat PSV daar 8 van de 10 keer verliest.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:34 schreef tompsv18 het volgende:
Volgende ronde dus waarschijnlijk NAC - Roda. Wel jammer dat een van deze clubs weer in de Eredivisie speelt volgend seizoen.
Tis FOX he, geen Sport1quote:Op maandag 25 mei 2015 12:34 schreef AFCNiels het volgende:
Niet eens vanuit zijn bezemkast[ afbeelding ]twitter:elsierd twitterde op maandag 25-05-2015 om 12:24:44Ondertussen bovenin de Adelaarshorst... http://t.co/YMunmdlixy reageer retweet
Dat geldt helaas ook voor Roda JCquote:Op maandag 25 mei 2015 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige reden dat jij NAC niet zou willen zien is omdat PSV daar 8 van de 10 keer verliest.
Dat geldt ook voor Roda, Hans.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige reden dat jij NAC niet zou willen zien is omdat PSV daar 8 van de 10 keer verliest.
Ik kookte van woede en wist niet goed hoe te reageren. Ik ben blij met deze post, derhalve.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry.
Maar tien keer liever NAC dan Roda. Professioneel voetbal.
Ik weet wat goed voor onze competitie is.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kookte van woede en wist niet goed hoe te reageren. Ik ben blij met deze post, derhalve.
Had altijd wel een zwak voor De Graafschap, maar sinds de laatste jaren... Dat bestuur loopt flink aan te kloten, heb wel medelijden met de supporters. Alhoewel, je hoort daar altijd dat het bestuur de 'Superboeren-identiteit' uit het oog verliest. Maar als ik dan dan die fanatieke supporters zie, die zich dan omdopen tot 'Brigata Tifosi', kek visserhoedje op, en dan lekker trommelen en de 'jalala'-liedjes aanheffen zoals elke gemiddelde duffe club in Europa doet. Is dat dan wel de Superboeren-identiteit?quote:Op maandag 25 mei 2015 12:33 schreef Stofje het volgende:
Ik weet nog niet voor wie ik ben. Beide hele toffe clubs, mogen beide de ere in.
Die man zorgt voor hoge kwaliteit gifjes.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ik gun Maaskant van harte een degradatie.
Ik was vrijdag in Venlo, bij VVV - NAC. VVV miste een type Maurice Graef.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:36 schreef Downwards het volgende:
De Graafschap mist een type Viscaal toch wel erg op dit soort dagen.
Rody Turpijnquote:Op maandag 25 mei 2015 12:36 schreef Downwards het volgende:
De Graafschap mist een type Viscaal toch wel erg op dit soort dagen.
Dat fanatieke hoekje op de lange zijde links is wel genot. Die gaan dan bij een foutieve beslissing van ver op de tribune naar voren rennen om allerlei debiele gebaren te maken.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Had altijd wel een zwak voor De Graafschap, maar sinds de laatste jaren... Dat bestuur loopt flink aan te kloten, heb wel medelijden met de supporters. Alhoewel, je hoort daar altijd dat het bestuur de 'Superboeren-identiteit' uit het oog verliest. Maar als ik dan dan die fanatieke supporters zie, die zich dan omdopen tot 'Brigata Tifosi', kek visserhoedje op, en dan lekker trommelen en de 'jalala'-liedjes aanheffen zoals elke gemiddelde duffe club in Europa doet. Is dat dan wel de Superboeren-identiteit?
Vermeij heeft geen snelheid.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
Het is jammer dat Vincent Vermeij niet speelt. Die is zo slecht, dan valt er tenminste nog wat te lachen bij deze pot.
Zal wel een combinatie zijn van groepsdruk en 20 halve liters Grolsch achter de kiezen.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat fanatieke hoekje op de lange zijde links is wel genot. Die gaan dan bij een foutieve beslissing van ver op de tribune naar voren rennen om allerlei debiele gebaren te maken.
Ik heb gelezen dat dat groepje volgend seizoen nog meer aanzwelt. Meer volk wil daar komen staan.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:39 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zal wel een combinatie zijn van groepsdruk en 20 halve liters Grolsch achter de kiezen.
Dan kan het toch wel weer gaan spoken hoor op die Vijverberg. Ben er een paar keer geweest toen er nog ijzeren hekken waren en golfplaten in het uitvak.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat dat groepje volgend seizoen nog meer aanzwelt. Meer volk wil daar komen staan.
ja die zit niet op mijn toetsenbordquote:
Jammer dat Kalezic daar weg is gegaan.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dan kan het toch wel weer gaan spoken hoor op die Vijverberg. Ben er een paar keer geweest toen er nog ijzeren hekken waren en golfplaten in het uitvak.
Dan wordt het een lastig verhaal.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Devies voor vandaag: ALLE BALLEN OP GLYNOR PLET.
En dan Narsingh de afgelopen twee seizoenenquote:Op maandag 25 mei 2015 12:44 schreef tompsv18 het volgende:
Verhoek heeft nu al meer goede voorzetten gegeven dan Boetius in de afgelopen 5 duels.
De bomber van Breda gaat zijn talent nooit waarmaken.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:44 schreef Stofje het volgende:
Wat kijkt die Schalk toch altijd alsof ie moet poepen.
10 assists dit seizoen, Hans.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:45 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan Narsingh de afgelopen twee seizoenen
Heb jij niet vaak naar PSV gekeken.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Welke Narsingh bedoel je? Om het even duidelijk te hebben.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Narsingh moet je ook niet beoordelen op zijn voorzetten.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit gebeurt ook wel eens bij Wijnaldum.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke Narsingh bedoel je? Om het even duidelijk te hebben.
Bij Narsingh meestal wel, die kan niet veel meer.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Een assist is niet per definitie een voorzet
Dat was een flutteam met heel veel gelukjes.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh in zijn Heerenveentijd.
Heerenveen 2011/2012. GENOT.
De broertjes Narsingh zitten dichter bij elkaar qua kwaliteit dan de broertjes Wijnaldum.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit gebeurt ook wel eens bij Wijnaldum.
Jaquote:Op maandag 25 mei 2015 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De broertjes Narsingh zitten dichter bij elkaar qua kwaliteit dan de broertjes Wijnaldum.
Yes.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
2x geel = schorsing voor de komende wedstrijd, of?
Jammer dit weer.quote:
Assaidi, Dost, Narsingh, Djuricicquote:Op maandag 25 mei 2015 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was een flutteam met heel veel gelukjes.
2 broodjes kipsatésaladequote:Op maandag 25 mei 2015 12:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw pinksterontbijt.
Teleurstellend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Een onthutsend slechte woordgrap in combinatie met de tong80-smiley. Wat ben je toch af en toe ook een held.quote:
Ik verlang naar de tijden van Lurling en Nurmelaquote:Op maandag 25 mei 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Assaidi, Dost, Narsingh, Djuricic.
Nurmela speelde afgelopen jaar nogquote:Op maandag 25 mei 2015 12:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik verlang naar de tijden van Lurling en Nurmela
In theorie hoeven ze niet per se twee keer te scorenquote:Op maandag 25 mei 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ter herhaling.
De laatste keer dat Go Ahead twee keer scoorde in een wedstrijd, is van 29 november 2014.
Vitesse 2-2 Go Ahead.
#goaheadgaateruit
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ter herhaling.
De laatste keer dat Go Ahead twee keer scoorde in een wedstrijd, is van 29 november 2014.
Vitesse 2-2 Go Ahead.
#goaheadgaateruit
Penalty's worden een prooi voor De Graafschap.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:50 schreef Sked het volgende:
[..]
In theorie hoeven ze niet per se twee keer te scoren
Even was er sprake van, maar helaasquote:Op maandag 25 mei 2015 12:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
de hoogwerker is nog niet teruggekeerd?
Jaquote:Op maandag 25 mei 2015 12:58 schreef GGMM het volgende:
Sierd de Vos doet wanhopig zijn best om grappig te zijn.
Tenenkrommend jaquote:Op maandag 25 mei 2015 12:58 schreef GGMM het volgende:
Sierd de Vos doet wanhopig zijn best om grappig te zijn.
Schuld van de wedstrijdquote:Op maandag 25 mei 2015 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sierd de Vos is deze wedstrijd helaas meer bezig met alles behalve commentaar geven
Ze spelen niet tegen Ajax hequote:
Hij is wel echt slecht ja.... In die korte stukjes op youtube is die altijd wel leuk. Maar dit is echt niksquote:Op maandag 25 mei 2015 13:04 schreef Tchock het volgende:
Sierd ga toch alsjeblieft met pensioen man.
Zit ik mij ook af te vragen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom is dat nu gen pingel dan als ie Gini geel geeft?
quote:
de Guidetti constructiequote:Op maandag 25 mei 2015 13:08 schreef Tchock het volgende:
Idioot trouwens: PEC Zwolle krijgt ¤200.000 omdat Jop van der Linden van de Eagles naar AZ gaat terwijl hij al in Zwolle had getekend. Heeft geen seconde gespeeld voor PEC.
En frenkie rijkaardquote:Op maandag 25 mei 2015 13:08 schreef Tchock het volgende:
Idioot trouwens: PEC Zwolle krijgt ¤200.000 omdat Jop van der Linden van de Eagles naar AZ gaat terwijl hij al in Zwolle had getekend. Heeft geen seconde gespeeld voor PEC.
Goede deal welquote:Op maandag 25 mei 2015 13:08 schreef Tchock het volgende:
Ja, geen ideequote:
Denk niet dat Jop dat zelf effe kan betalen van zijn GAE-salaris om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, geen ideeBlijkbaar had Van der Linden al een soort principeakkoord met PEC en zat daar een schadevergoeding aan vast als hij alsnog afzegde. Geen idee wie dat dan betaalt, ik neem aan AZ.
Joppie zelf natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2015 13:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, geen ideeBlijkbaar had Van der Linden al een soort principeakkoord met PEC en zat daar een schadevergoeding aan vast als hij alsnog afzegde. Geen idee wie dat dan betaalt, ik neem aan AZ.
Jammer dat ik zelf geen akkoord had met Jopquote:Op maandag 25 mei 2015 13:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Belgie volgens mij?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:11 schreef Downwards het volgende:
Waar hebben ze die Glynor Plet vandaan gehaald joh?
Gehuurd van Zulte Waregem.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:11 schreef Downwards het volgende:
Waar hebben ze die Glynor Plet vandaan gehaald joh?
Jep, AZ koopt hem in principe over van PEC, want daar had hij een contract getekend.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit dus ook.quote:
Nee joh. Kijk hoe weinig ze scoren dit jaarquote:Op maandag 25 mei 2015 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
kan toch niet dat de Egels niet gaan scoren vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |