Ja hij kreeg de ballen op een presenteerblaadje en had nog ambitie. Daarna is het ook echt helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun jij mij een reden geven waarom Plet goed was bij SC Heracles?
Per toeval samen met Verhoek bij Twente beland.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja hij kreeg de ballen op een presenteerblaadje en had nog ambitie. Daarna is het ook echt helemaal niks meer.
Melvin Platje wel.quote:
De spitsen wel.quote:
quote:
Dennis mist een type Falkenburg.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:43 schreef Downwards het volgende:
Hey Dennis, je mist een type Carrick he?
Ze hebben ook weinig andere mogelijkheden, echt voetballen kunnen ze niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Het enige wat De Graafschap doet is alle ballen naar voren flikkeren met direct voetbal.
Natuurlijk krijg je sfeer als 9000 boeren tien blikken Grolsch Kanon de man wegatten vlak voor de wedstrijdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:48 schreef hafcfan het volgende:
De Graafschap heeft echt beste sfeer van NL. En dat terwijl ze naar niks kijken.
Ik ook, ik vind het eigenlijk ook leuker als gewoon de laatste 3 degraderen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:50 schreef Paxcon het volgende:
Ik gun de Jupiler League clubs overwinningen
Sierdgodquote:
Alleen nog even een kogeltje voor die trommelende superboer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:48 schreef hafcfan het volgende:
De Graafschap heeft echt beste sfeer van NL. En dat terwijl ze naar niks kijken.
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het eigenlijk ook leuker als gewoon de laatste 3 degraderen.
Moet bij Vitesse dan ook kunnen want hier is het stadion ook niet vol.JAAAAAAA VERMIJ ERUIT JAAquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg je sfeer als 9000 boeren tien blikken Grolsch Kanon de man wegatten vlak voor de wedstrijd
Daarom is tijdens de reguliere competitie meer dan de helft van het stadion leeg..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:48 schreef hafcfan het volgende:
Eens kut trommelsquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef Downwards het volgende:
[..]
Alleen nog even een kogeltje voor die trommelende superboer.
Want de hoeverlheid zegt wat over sfeer of wat??quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom is tijdens de reguliere competitie meer dan de helft van het stadion leeg..
Max 2000 kijkers. Het zat echt viesleeg tijdens Almere thuisquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom is tijdens de reguliere competitie meer dan de helft van het stadion leeg..
Toen was er geen sfeer. Eerder hele fijne spreekkoren naar het bestuurquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Want de hoeverlheid zegt wat over sfeer of wat??
Ik vraag me af of er ooit een goed bestuur in Doetinchem geweest is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen was er geen sfeer. Eerder hele fijne spreekkoren naar het bestuur
nou jeetje wat een observatie van jou.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
GAE heeft toch wat een dubbel gevoel denk ik. Strijden om degradtie , terwijl ze straks de Europa League in duiken
Toen zat er echt bijna niemand, de sfeer toen kwam gewoon door de echo's die je hoorde.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Max 2000 kijkers. Het zat echt viesleeg tijdens Almere thuis
In de tijd van Fritz Korbach wel . Met Ali Ibrahim in de spitsquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er ooit een goed bestuur in Doetinchem geweest is.
Oke bedankt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
GAE heeft toch wat een dubbel gevoel denk ik. Strijden om degradtie , terwijl ze straks de Europa League in duiken
Zie OPquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:58 schreef Intellectueel het volgende:
De winnaar tussen Graafschap en Eagles is meteen door, of moet men nog meer wedstrijden spelen?
In de eredivisie zat het ook altijd vrij vol daar dacht ik, met echt sfeer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de tijd van Fritz Korbach wel . Met Ali Ibrahim in de spits
en terecht. Die mensen hebben zoveel te leiden terwijl jullie klagen om netto.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen was er geen sfeer. Eerder hele fijne spreekkoren naar het bestuur
Dat kan je in de OP terugvinden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:58 schreef Intellectueel het volgende:
De winnaar tussen Graafschap en Eagles is meteen door, of moet men nog meer wedstrijden spelen?
In de eredivisie wel ja . Nu niet meer omdat het bestuur er een zooitje van maakt .quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In de eredivisie zat het ook altijd vrij vol daar dacht ik, met echt sfeer.
*lijdenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
en terecht. Die mensen hebben zoveel te leiden terwijl jullie klagen om netto.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog meer zelfs . die lui zeggen van de trainer dat ie kut is terwijl die er 2 meter naast staatquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb jij een visie op de Jupiler League? Of ben je dat contact verloren sinds PEC de Eredivisie heeft bereikt?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:59 schreef Intellectueel het volgende:
Fuck de OP. Ik meer geïnteresseerd in jullie prachtige meningen.
Ga ergens anders dom lopen doenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:59 schreef Intellectueel het volgende:
Fuck de OP. Ik meer geïnteresseerd in jullie prachtige meningen.
Mocht PEC ooit degraderen dan pleit ik om de club definitief op te doeken. De JP is één en al treurnis.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb jij een visie op de Jupiler League? Of ben je dat contact verloren sinds PEC de Eredivisie heeft bereikt?
Over tien jaar misschien Katwijk - PEC Zwolle in de Jupiler League, lekker man.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mocht PEC ooit degraderen dan pleit ik om de club definitief op te doeken. De JP is één en al treurnis.
Over tien jaar Barca - PEC.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Over tien jaar misschien Katwijk - PEC Zwolle in de Jupiler League, lekker man.
Want?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wint Emmen.
Ik wil Emmen in de eredivisie.
Dan degradeert Cambuur volgend seizoen niet direct.quote:
Bedankt Nostradamus.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan degradeert Cambuur volgend seizoen niet direct.
Jaloezie is niet goed. PEC doet op het moment niet onder voor Barca. Dat jouw kutploegie gisteren met een geluksdoelpunt de wedstrijd kantelde was slechts een incident.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:03 schreef Sked het volgende:
Barça B - PEC, als oefenwedstrijd, die PEC met 12-0 verliest
Gall & Gall is maar een matige slijter.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat we Joop Gall volgend seizoen niet terugzien bij Emmen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wint Emmen.
Ik wil Emmen in de eredivisie.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jaloezie is niet goed. PEC doet op het moment niet onder voor Barca. Dat jouw kutploegie gisteren met een geluksdoelpunt de wedstrijd kantelde was slechts een incident.
Toch stond er 1-2 op het scorebord en zal PEC dit seizoen geen prijs meer pakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jaloezie is niet goed. PEC doet op het moment niet onder voor Barca. Dat jouw kutploegie gisteren met een geluksdoelpunt de wedstrijd kantelde was slechts een incident.
Ze hebben de Cruijff Schaal.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Toch stond er 1-2 op het scorebord en zal PEC dit seizoen geen prijs pakken
Die verliezen toch al Kuwas en Marengo dus dat wordt feest met hun buitenspelers volgend seizoen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
Volendam lijkt me ook wel weer eens aardig,.
De 6de plek is een hoofdprijs mijn vriend. Waar was Vitesse vorig jaar toen PEC in Praag zat? Gisteren in Praag, morgen in Barcelona. En daar komt geen Russisch geld bij te kijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Toch stond er 1-2 op het scorebord en zal PEC dit seizoen geen prijs meer pakken
Fortuna Sittard gaat gewoon met investeerders naar promotie toewerkenquote:
Marengodquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verliezen toch al Kuwas en Marengo dus dat wordt feest met hun buitenspelers volgend seizoen.
#leukefeitjestwitter:LeoOldenburger twitterde op vrijdag 22-05-2015 om 12:17:09De laatste keer dat @FC_Emmen play-off speelde, was Beatrix nog onze koningin, Balkenende Minister-President en Cas Peters net 10 jaar oud! reageer retweet
Ik hoop het niet , Ajax heeft altijd erg moeilijk daarquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
F
[..]
Fortuna Sittard gaat gewoon met investeerders naar promotie toewerken.
Nou boeboe, PEC speelde een keertje Europees voetbalquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De 6de plek is een hoofdprijs mijn vriend. Waar was Vitesse vorig jaar toen PEC in Praag zat? Gisteren in Praag, morgen in Barcelona. En daar komt geen Russisch geld bij te kijken.
Ajax heeft het ook moeilijk met what's in a name SV Urk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hoop het niet , Ajax heeft altijd erg moeilijk daar
Krijg toch het heen en weer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:07 schreef hafcfan het volgende:
Volendam-Eindhoven is echt triest. Zit geen mens. Beide clubs hebben niks in de eredivisie te zoeken.
Hij doet echt te lijp pak hem sked zeg het hem.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou boeboe, PEC speelde een keertje Europees voetbal
En nog steeds in categorie 1
Pedroso denkt dat het goed gaatquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft het ook moeilijk met what's in a name SV Urk.
Gefrustreerd pseudo-Arnheimer die een non-charismatische kutclub vertegenwoordigt dat nog steeds in een veredeld sportzaal speelt dat in de meeste gevallen nog voor geen 70% gevuld is. Ondanks al het geld dat onze Slavische nouveau riche erin hebben geïnvesteerd.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:07 schreef Sked het volgende:
Nou boeboe, PEC speelde een keertje Europees voetbal
En nog steeds in categorie 1
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou je kunstgrasaids in de Eredivisie willen?
Hoe madquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:09 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Gefrustreerd pseudo-Arnheimer die een non-charismatische kutclub vertegenwoordigt dat nog steeds in een veredeld sportzaal speelt dat in de meeste gevallen nog voor geen 70% gevuld is. Ondanks al het geld dat onze Slavische nouveau riche erin hebben geïnvesteerd.
Vitesse.
Stadion wordt naar beneden afgebouwd. Like a boss.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook over dat stadion terwijl hun een berlijnse muur hebven lol.
En zonder kunstgras al helemaal geen bestaansrecht in de Eredivisie als ik de statistieken bekijkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook over dat stadion terwijl hun een berlijnse muur hebven lol.
Eerste seizoen meer punten op echt veld gehaald dan op kunstgras.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
En zonder kunstgras al helemaal geen bestaansrecht in de Eredivisie als ik de statistieken bekijk
Kunstgras mogen ze van mij per direct verbieden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
[..]
En zonder kunstgras al helemaal geen bestaansrecht in de Eredivisie als ik de statistieken bekijk
In de jl zaten er nog geen 4000 man.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik niet. Een prachtig podium voor de meer technische voetballer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
Kunstgras mogen ze van mij per direct verbieden.
dm graag.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
heb nu maar een stream zonder Sierd
Iedereen in buitenland lacht ons uit om die onzinquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik niet. Een prachtig podium voor de meer technische voetballer.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Höcher vanuit de vrije trap 0-1 voor Roda.
Een heel puntje, waarna je twee seizoenen wel degelijk voordeel hebt gehad van kunstgrasquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Eerste seizoen meer punten op echt veld gehaald dan op kunstgras.
Kom op joh. Kunstgras is het faillissement van je competitie.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik niet. Een prachtig podium voor de meer technische voetballer.
Dat wijzen de statistieken helemaal niet uit dwaas. Maar dat krijg je wanneer je gebrek intellect koppelt aan oppervlakkige statistieken. Het kan ook simpelweg wijzen op een thuisvoordeel, en niet per se kunstgras.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:16 schreef Sked het volgende:
Een heel puntje, waarna je twee seizoenen wel degelijk voordeel hebt gehad van kunstgras
Misschien moet je gewoon even je mond gaan houden en gaan janken om de 1-2 van gisteren
Nonsense. Een prima egaal voetbalmat waar men echt wordt getoetst op technische kwaliteiten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op joh. Kunstgras is het faillissement van je competitie.
Wat ben je weer mad.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:16 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
8-9 duizend vlak voor de club promoveerde, domme boer.
die van PSV hadden helemaal geen seizoenskaartquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die mensen bij PEC op de tribune hadden 3 jaar terug nog een seizoenskaart van Ajax
Precies dit jaquote:
Dit seizoen was het wel degelijk te wijten aan het kunstgras, of jij wou zeggen dat je alleen door thuisvoordeel bijna 2,5x meer punten haalt?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat wijzen de statistieken helemaal niet uit dwaas. Maar dat krijg je wanneer je gebrek intellect koppelt aan oppervlakkige statistieken. Het kan ook simpelweg wijzen op een thuisvoordeel, en niet per se kunstgras.
#famousfornottravellingquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die mensen bij PEC op de tribune hadden 3 jaar terug nog een seizoenskaart van Ajax
En dan toch gewoon derde staan op de lijst van uitsupporters. Haha.quote:
Waarom reageer je nog op hem? Iederen weldenkend mens weet dat kunstgras aids isquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op joh. Kunstgras is het faillissement van je competitie.
Er is geen feitelijke correlatie tussen die statistieken en kunstgrasvoordeel. Period.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:19 schreef Sked het volgende:
Dit seizoen was het wel degelijk te wijten aan het kunstgras, of jij wou zeggen dat je alleen door thuisvoordeel bijna 2,5x meer punten haalt?
Dat Nederland zo vol zit met dat soort kutploegen is het tekenen dat we nog lang geen doellijntechnologie krijgen en allerlei voetbalverbeterende zaken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom reageer je nog op hem? Iederen weldenkend mens weet dat kunstgras aids is
Dat heeft niks met elkaar te maken hoor. Ze willen allemaal gewoon doellijntechnologiequote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Nederland zo vol zit met dat soort kutploegen is het tekenen dat we nog lang geen doellijntechnologie krijgen en allerlei voetbalverbeterende zaken.
Gelukkig laat Ajax op echt gras wel zien hoe je voetbal moet spelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Nederland zo vol zit met dat soort kutploegen is het tekenen dat we nog lang geen doellijntechnologie krijgen en allerlei voetbalverbeterende zaken.
Kunstgras is het teken dat het financieel slecht gaat met je competitie en er allemaal pauperclubjes in je competitie zitten die het onmogelijk vinden om doellijntechnologie te betalen. Dat is serieus de reden dat er geen doellijntechnologie komt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat heeft niks met elkaar te maken hoor. Ze willen allemaal gewoon doellijntechnologie
En die mogen ook wel eens normaal gras nemen, anders ook oprottenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle clubs die op kunstgras spelen moeten naar de jupiler league.
Er is een uitzondering en die spelen in het geel-blauw.
Zou ik toejuichen ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:24 schreef Sked het volgende:
[..]
En die mogen ook wel eens normaal gras nemen, anders ook oprotten
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunstgras is het teken dat het financieel slecht gaat met je competitie en er allemaal pauperclubjes in je competitie zitten die het onmogelijk vinden om doellijntechnologie te betalen. Dat is serieus de reden dat er geen doellijntechnologie komt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunstgras is het teken dat het financieel slecht gaat met je competitie en er allemaal pauperclubjes in je competitie zitten die het onmogelijk vinden om doellijntechnologie te betalen. Dat is serieus de reden dat er geen doellijntechnologie komt.
quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:28 schreef Intellectueel het volgende:
Gezever om doellijntechnologie begint ook aardig trieste vormen aan te nemen. Een simpel excuus voor de Ajacieden op dit forum om het gebrek aan kwaliteit in hun eigen selectie te verbloemen. Maak je eerst maar druk over de interne crisis binnen je eigen club of het feit dat je selectie geen pepernoot raakt ondanks de hoogste begroting in de Eredivisie.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:28 schreef Intellectueel het volgende:
Gezever om doellijntechnologie begint ook aardig trieste vormen aan te nemen. Een simpel excuus voor de Ajacieden op dit forum om het gebrek aan kwaliteit in hun eigen selectie te verbloemen. Maak je eerst maar druk over de interne crisis binnen je eigen club of het feit dat je selectie geen pepernoot raakt ondanks de hoogste begroting in de Eredivisie.
quote:
Nac eruit !!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:29 schreef hafcfan het volgende:
Nu vvv genot. Ik hoop dat vvv wint zodat we een spannende return krijgen
Ja, lach maar. Met die veredelde koekenpan in Duivendrecht waar volwassen mannen met uggs wekelijks een toneelvoorstelling aandoen, om vervolgens te zien dat volwassen clubmensen moeite hebben om met elkaar te communiceren zodat ome Johan vanuit Barcelona weer eens de eerste beste vlucht naar Amsterdam moet pakken om de heren kleuters aan één tafel te brengen.quote:
Ik mis de relevantie.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Met die veredelde koekenpan in Duivendrecht waar volwassen mannen met uggs wekelijks een toneelvoorstelling aandoen, om vervolgens te zien dat volwassen clubmensen moeite hebben om met elkaar te communiceren zodat ome Johan vanuit Barcelona weleens de eerste beste vlucht naar Amsterdam moet pakken om de heren kleuters aan één tafel te brengen.
Ik wil alleen Emmen erin. VVV en Roda zijn kutter dan nac.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nac eruit !!!!
Wie had dat gedacht, dat ik Maurice Steijn ooit zou steunen... Is in zijn tijd bij ADO nooit gebeurd
Hoe ging je laatste tentamen en hoezo zit jij nu niet aan het bier stijntje?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Het schijnt dat de vrije trap waaruit Höcher scoorde geen vrije trap was.
Dat vertel ik wel even in de SC.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe ging je laatste tentamen en hoezo zit jij nu niet aan het bier stijntje?
twitter:OptaJohan twitterde op vrijdag 22-05-2015 om 20:27:540 - Go Ahead Eagles failed to have a single shot on target for the first time this season (37 games all comps). Miss. http://t.co/5ZkhHpekHd reageer retweet
Ik denk dat Ted v/d Pavertgod op de schouders gaat.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil niet weten wat er allemaal gebeurt rond de Adelaarshorst als Go Ahead is gedegradeerd maandag.
gifje/filmpje?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat. een. schandalige. overtreding.
Dat is rood.
Spoel maar terugquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gifje/filmpje?
was effe een toetje inschenken.
Haha dat kan ik toch niet gek!quote:
Dat zullen ze in de rust wel herhalen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gifje/filmpje?
was effe een toetje inschenken.
twitter:vvvvenlo twitterde op vrijdag 22-05-2015 om 21:07:0721. Geel voor De Kamps. Op de KNVB-scheidsrechterdagen worden overtredingen als deze als voorbeeld voor donkerrood gegeven. #vvvnac reageer retweet
Daarom gaat hij ook naar Utrecht.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gun die Jean-Paul de Jong geen succes. Ik vind het een gevaarlijke gek.
Ik vraag me af of hij iets beters kan vinden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat helaas weg na dit seizoen.
Rot op met je Rodaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
alleen nog maar gunstige scores vanavond
Rot op met je VVV. Clubs die hun stad 2x moeten vernoemen mogen sowieso een langzame dood sterven.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom ben jij blij met een goal voor NAC?
#teamvvv
Amsterdamsche Football Club Ajax Amsterdamquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rot op met je VVV. Clubs die hun stad 2x moeten vernoemen mogen sowieso een langzame dood sterven.
En dan moet NAC wel winnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC - Roda zou wel een geinige ontmoeting zijn als finale in de play-offs.
Eens. Sws MOETEN ze beide. Jupiler leaque is voor beide dodelijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC - Roda zou wel een geinige ontmoeting zijn als finale in de play-offs.
nieuwe variant?quote:
Superboeren komen eraanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:17 schreef Rickertman96 het volgende:
Flikker op met FC Eindhoven, we zijn PSV al zat, laat staan nog meer boeren
mad, jelly? het zit diepquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:17 schreef Rickertman96 het volgende:
Flikker op met FC Eindhoven, we zijn PSV al zat, laat staan nog meer boeren
goeie originele comeback. Boeit mij echt niet hoeveel prijzen hun hebben.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Uh nee? Hoeveel sterren heeft ajax
Bedankt Davy, en nou weer je bek houdenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
goeie originele comeback. Boeit mij echt niet hoeveel prijzen hun hebben.
quote:
Uh nee.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Bedankt Davy, en nou weer je bek houden
Beter vliegt Eindhoven eruit tegen Volendamquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt Graafschap - Eindhoven en NAC - Roda in de finale.
Hopelijk counteren ze Eindhoven kapot, maar ik denk dat Volendam nog steeds tekort komt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Beter vliegt Eindhoven eruit tegen Volendam
Ik zit ook niet op Eindhoven te wachtenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
2-1 is beter dan 1-0, ik ben redelijk tevreden. Wel zuur dat het toch nog 2-1 werd, niemand zit op dat kutvolendam te wachten
Ook niemand zit op Eindhoven te wachten. Weg met die kutvereniging waar een schot over doel al letterlijk op de parkeerplaats belandt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
2-1 is beter dan 1-0, ik ben redelijk tevreden. Wel zuur dat het toch nog 2-1 werd, niemand zit op dat kutvolendam te wachten
Ik zie dat niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda.
Weg d'rmee. Hup Emmengoden maandag.
Ik denk dat de trainer van Roda vrede heeft met deze uitslag.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas inderdaad.
Roda-luizen counteren dat wel weg.
Leuke woordspeling.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat de trainer van Roda vrede heeft met deze uitslag.
Ik was al even voor het eindsignaal gezapt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wil graag dat de mensen met een glimlach wegzappen naar Fox Sports 1.
quote:
Begrijpelijk ja, als je niet uit Eindhoven komt is dat echt een aidsclubquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook niemand zit op Eindhoven te wachten. Weg met die kutvereniging waar een schot over doel al letterlijk op de parkeerplaats belandt.
Straalt niks uit, geen cult, helemaal niksquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Begrijpelijk ja, als je niet uit Eindhoven komt is dat echt een aidsclub
1. Kunstgras.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Straalt niks uit, geen cult, helemaal niks
In FM haalt wel meer inteelttyfus Oranjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
Guus Joppen, die haalde in FM nog wel eens het Nederlands elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |