Ja hij kreeg de ballen op een presenteerblaadje en had nog ambitie. Daarna is het ook echt helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun jij mij een reden geven waarom Plet goed was bij SC Heracles?
Per toeval samen met Verhoek bij Twente beland.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja hij kreeg de ballen op een presenteerblaadje en had nog ambitie. Daarna is het ook echt helemaal niks meer.
Melvin Platje wel.quote:
De spitsen wel.quote:
quote:
Dennis mist een type Falkenburg.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:43 schreef Downwards het volgende:
Hey Dennis, je mist een type Carrick he?
Ze hebben ook weinig andere mogelijkheden, echt voetballen kunnen ze niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Het enige wat De Graafschap doet is alle ballen naar voren flikkeren met direct voetbal.
Natuurlijk krijg je sfeer als 9000 boeren tien blikken Grolsch Kanon de man wegatten vlak voor de wedstrijdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:48 schreef hafcfan het volgende:
De Graafschap heeft echt beste sfeer van NL. En dat terwijl ze naar niks kijken.
Ik ook, ik vind het eigenlijk ook leuker als gewoon de laatste 3 degraderen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:50 schreef Paxcon het volgende:
Ik gun de Jupiler League clubs overwinningen
Sierdgodquote:
Alleen nog even een kogeltje voor die trommelende superboer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:48 schreef hafcfan het volgende:
De Graafschap heeft echt beste sfeer van NL. En dat terwijl ze naar niks kijken.
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het eigenlijk ook leuker als gewoon de laatste 3 degraderen.
Moet bij Vitesse dan ook kunnen want hier is het stadion ook niet vol.JAAAAAAA VERMIJ ERUIT JAAquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg je sfeer als 9000 boeren tien blikken Grolsch Kanon de man wegatten vlak voor de wedstrijd
Daarom is tijdens de reguliere competitie meer dan de helft van het stadion leeg..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:48 schreef hafcfan het volgende:
Eens kut trommelsquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef Downwards het volgende:
[..]
Alleen nog even een kogeltje voor die trommelende superboer.
Want de hoeverlheid zegt wat over sfeer of wat??quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom is tijdens de reguliere competitie meer dan de helft van het stadion leeg..
Max 2000 kijkers. Het zat echt viesleeg tijdens Almere thuisquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom is tijdens de reguliere competitie meer dan de helft van het stadion leeg..
Toen was er geen sfeer. Eerder hele fijne spreekkoren naar het bestuurquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Want de hoeverlheid zegt wat over sfeer of wat??
Ik vraag me af of er ooit een goed bestuur in Doetinchem geweest is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen was er geen sfeer. Eerder hele fijne spreekkoren naar het bestuur
nou jeetje wat een observatie van jou.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
GAE heeft toch wat een dubbel gevoel denk ik. Strijden om degradtie , terwijl ze straks de Europa League in duiken
Toen zat er echt bijna niemand, de sfeer toen kwam gewoon door de echo's die je hoorde.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Max 2000 kijkers. Het zat echt viesleeg tijdens Almere thuis
In de tijd van Fritz Korbach wel . Met Ali Ibrahim in de spitsquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er ooit een goed bestuur in Doetinchem geweest is.
Oke bedankt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
GAE heeft toch wat een dubbel gevoel denk ik. Strijden om degradtie , terwijl ze straks de Europa League in duiken
Zie OPquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:58 schreef Intellectueel het volgende:
De winnaar tussen Graafschap en Eagles is meteen door, of moet men nog meer wedstrijden spelen?
In de eredivisie zat het ook altijd vrij vol daar dacht ik, met echt sfeer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de tijd van Fritz Korbach wel . Met Ali Ibrahim in de spits
en terecht. Die mensen hebben zoveel te leiden terwijl jullie klagen om netto.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen was er geen sfeer. Eerder hele fijne spreekkoren naar het bestuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |