Zou nog geen slechte opener zijn. Feestje opstarten, daarna verder met het echte werk.quote:
Zolang we maar naar Ljubljana gaan volgend jaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou nog geen slechte opener zijn. Feestje opstarten, daarna verder met het echte werk.
Dat zou iets te veel van het goede zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:12 schreef Fred_B het volgende:
Er zijn genoeg goede openers. Servië zou ook nog kunnen.
Dit kon qua ballads en uptempo niet slechter verdeeld zijnquote:
Letland zal ook heel blij zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:17 schreef Redefine het volgende:
Georgië zal in ieder geval heel erg gaan opvallen in het tweede deel
In NL staat hij niet heel hoog maar vandaag hebben er ongetwijfeld minder mensen gekeken dus zal hij nog niet zo hoog als Belgie komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:13 schreef TheVulture het volgende:
http://www.esctracker.com/
Zweden naar plek 2 achter Belgie, Letland stoomt ook lekker op
De vorige keer was het in Düsseldorf, toen met de 3Js. Was echt een toplocatie, geweldig veel parkeerruimte, metro echt VOOR de deur, met 5 minuten in het centrum. Ze zouden gek zijn als ze dat niet weer zouden nemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik gok op Hamburg dan, daar hebben ze toch ook altijd die enorme ESC bijeenkomst tijdens de finale?
Dan stemmen er minder mensen die later hebben ingeschakeld. Dat is dus slecht voor de EBU qua financieel geld enzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:18 schreef grazz het volgende:
[..]
In NL staat hij niet heel hoog maar vandaag hebben er ongetwijfeld minder mensen gekeken dus zal hij nog niet zo hoog als Belgie komen.
Opzich niet slecht dat Mans in de 1e helft is terecht gekomen. Wat je ook wel eens bij Melodifestivalen ziet is dat ze de favoriet de finale laten openen. Je hebt dan meteen de lat hoog gelegd, mensen gaan het niet vergeten. Alles wat erna komt kan er dan vaak niet meer aan tippen.
In een rij van 27 gaan ze dat risico niet nemen denk ik, ik verwacht een startplek tussen 10 en 13.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:18 schreef grazz het volgende:
[..]
In NL staat hij niet heel hoog maar vandaag hebben er ongetwijfeld minder mensen gekeken dus zal hij nog niet zo hoog als Belgie komen.
Opzich niet slecht dat Mans in de 1e helft is terecht gekomen. Wat je ook wel eens bij Melodifestivalen ziet is dat ze de favoriet de finale laten openen. Je hebt dan meteen de lat hoog gelegd, mensen gaan het niet vergeten. Alles wat erna komt kan er dan vaak niet meer aan tippen.
Vind ik ook prima hoor, zolang ik maar mee mag.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De vorige keer was het in Düsseldorf, toen met de 3Js. Was echt een toplocatie, geweldig veel parkeerruimte, metro echt VOOR de deur, met 5 minuten in het centrum. Ze zouden gek zijn als ze dat niet weer zouden nemen.
Iedereen half in slaap gesukkeld, komt ineens die oximated warrior de huiskamer binnen knallen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:17 schreef Redefine het volgende:
Georgië zal in ieder geval heel erg gaan opvallen in het tweede deel
Maar winnen ze ook van de buren uit Letland?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Estland gaat het denk ik toch van Noorwegen winnen in de TCL-battle
Van mij mag hetquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In een rij van 27 gaan ze dat risico niet nemen denk ik, ik verwacht een startplek tussen 10 en 13.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |