quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:17 schreef arjan1112 het volgende:
plaats eens wat foto's van supermodellen ofzo iemand
Zolang google de adboer is kan je dat vergetenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zou wel weer een keer moeten.
Die subfora hebben geen ads van google.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:24 schreef Karina het volgende:
Alsof je nergens anders tieten kunt bekijken.
Gekke is trouwens dat het op andere plekken op FOK! wel mag maar ook daar zie je het amper.
Dat weet ik schat. Mijn punt was dat op de plekken waar het wel mag je het ook amper ziet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die subfora hebben geen ads van google.
Niet meedoen aan de titiquizquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat weet ik schat. Mijn punt was dat op de plekken waar het wel mag je het ook amper ziet.
Heb je gegoogled op normale vrouwen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:26 schreef arjan1112 het volgende:
Helaas zien normale vrouwen er zo uit
[ afbeelding ]
Dat is toch niet helaas gek.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:26 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je nog opgelicht door een Turk?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar Beverwijk geweest.
Neuh.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je nog opgelicht door een Turk?
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zijn er niet.
Zijn vids overigens niet logischer?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik de volgende keer een cameraman zoek zal ik je even oproepen.
Ik ga altijd voor het zingen de kerk uit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
Ik zing ook graag, is echt een hobby van me.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:26 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
U-huh.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
Ik zing ook graag, is echt een hobby van me.
Een duidelijker teken kun je niet krijgen, Viro. Maar nu werkt het dus weer?quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:23 schreef Viro het volgende:
Denk je een middagje te fok!ken knalt internet eruit, zou het een teken zijn dat ik weg moet blijven hier?![]()
Ja en nee. Ben nu vanaf mijn mobiel aan het posten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een duidelijker teken kun je niet krijgen, Viro. Maar nu werkt het dus weer?
Weer van mij gejat.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb gewoon zomaar de uitdrukking 'strakke plasser' in een nieuwsbericht kunnen gebruikenMogelijk 10 jaar cel wegens 'te geile' videoclip
Waarvoor dankquote:
Ik heb 10 jaar geleden wel eens D66 gestemd, toen hadden ze nog iets van idealenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:16 schreef Specularium het volgende:
Jij zal wel zo'n D'66 figuur zijn met geen mening.
Ga jij mij nu links noemen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:19 schreef Specularium het volgende:
Je kraan zit in ieder geval aan de verkeerde kant links.
Daar zit ik toch echt dichterbij dan bij de PvdA. Al zijn ze beiden gewoon kut natuurlijk.quote:
*Specularium zou het zo gewild hebben*quote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een goeie toevoeging, precies zoals ik het zou zeggen.
Elflettering is ook al zo'n vuige PvdA'er met zijn trui.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zit ik toch echt dichterbij dan bij de PvdA. Al zijn ze beiden gewoon kut natuurlijk.
PvdAquote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is ook al zo'n vuige PvdA'er met zijn trui.
D66 is voor abortus, euthenasie enz enz en vroeger voor de gekozen premier en burgemeesterquote:
Dat willen ze nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:14 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
D66 is voor abortus, euthenasie enz enz en vroeger voor de gekozen premier en burgemeester
verder zijn ze hetzelfde als het CDA
Jammer dat het nooit gaat gebeuren en het makkelijk scoren is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:40 schreef Mani89 het volgende:
De D66 Jugend wil XTC legaliseren, dat vind ik dan wel weer een topidee.
Omdat het gewoon geweldige beesten zijnquote:
Nee waar was de vraagquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het gewoon geweldige beesten zijn. Maar waarom je er een zou kopen weet ik ook niet, je kunt ze overal gratis ophalen.
Ik las waaromquote:
In Alkmaarquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom?
http://nos.nl/artikel/203(...)ts-mag-doorgaan.html
Ja snap dus echt niet waarom je een dansvoorstelling op een begraafplaats wil uitvoeren?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Alkmaar
Oh nu is het wel waarom. Zal wel iets met artistieke expressie te maken hebben
. Nog een reden waarom ik gecremeerd wil worden, heb je geen last van die kunstgekkies.
Zullen wel van die gothics zijn die zo vreselijk lijden omdat ze niet begrepen worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja snap dus echt niet waarom je een dansvoorstelling op een begraafplaats wil uitvoeren?
Heb je wat tegen gothics?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen wel van die gothics zijn die zo vreselijk lijden omdat ze niet begrepen worden.
Ja, die moeten gewoon normaal doen en zich niet zo aanstellen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je wat tegen gothics?
Vieze racist
Moeten hun weten, boeit me weinig als iemand van de norm afwijktquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, die moeten gewoon normaal doen en zich niet zo aanstellen.
Dat is niet typisch gothic Henk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
Lekker jezelf opensnijden om aandacht te krijgen.
Klopt, maar in die demografie is dat toch wel een bovenmatig hoog gebruik.quote:
Zijn dat niet meer Emo's ?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, maar in die demografie is dat toch wel een bovenmatig hoog gebruik.
Ja de echte snijders. Niet die aandachtshoeren.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:56 schreef arjan1112 het volgende:
Dat zijn van die meisjes met een dwangneurose of een extreme depressie of een psychose die , die zichzelf snijden en alles
Gothics zijn niet depressief, die doen net alsof ze depressief zijn
Weet ik het, vroeger heette dat gothics, tegenwoordig hebben ze zich opgesplitst tot emo's en hipsters.quote:
http://www.ibtimes.com/cu(...)ne-direction-1861210quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja de echte snijders. Niet die aandachtshoeren.
Maar Justin Bieber fans doen het trouwens ook
Mensen schijnen het ook te doen omdat ik geen redactie frontpage meer ben.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja de echte snijders. Niet die aandachtshoeren.
Maar Justin Bieber fans doen het trouwens ook
Fucking kansloos.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.ibtimes.com/cu(...)ne-direction-1861210
Joh!quote:
quote:
Dat weet ik tochquote:
Goed idee Specuvoorbij!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:22 schreef Specularium het volgende:
Daarna ga ik wel kijken of het spoor een beetje lekker ligt.
Doe maar ergens bij een Intercity, dan kom je in het nieuws.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:22 schreef Specularium het volgende:
Daarna ga ik wel kijken of het spoor een beetje lekker ligt.
Ik had ook een keer een fantopic.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:36 schreef LTVDK het volgende:
FB / Klacht moderator
Ik was even bang dat het over mijn op-een-na favoriete mod ging
Vaatdoek had dat toch ook een keer gedaan met een heel Burger King verhaalquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had ook een keer een fantopic.
FB / Spekutlarium die met zn dikke pens over de postdelete knop
Nee, ik ben wel veilig hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:36 schreef LTVDK het volgende:
FB / Klacht moderator
Ik was even bang dat het over mijn op-een-na favoriete mod ging
Ik heb wel fan dm's gekregen van tong80 maar ik geloof niet dat ik die openbaar mag maken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had ook een keer een fantopic.
FB / Spekutlarium die met zn dikke pens over de postdelete knop
Dat gaat zeker wat verder dan fansquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:47 schreef Karina het volgende:
'Fan' dm's krijg ik maar zeer zelden. Iig zou ik wat ik krijg geen fanmail willen noemen.
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarvoor dank
Specularium is vanaf nu mijn op een-na-favoriete mod
Krijg je ook wel eens anonieme adhesiebetuigingen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:47 schreef Karina het volgende:
'Fan' dm's krijg ik maar zeer zelden. Iig zou ik wat ik krijg geen fanmail willen noemen.
Frutselgod is natuurlijk de onbetwiste nummer 1quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus ik ben je favoriet?
Nou, dankjewel. In wezen ben je een hele aardige jongen.
Waar zou ik komen als ik mod was??quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frutselgod is natuurlijk de onbetwiste nummer 1
Boven fielaks.quote:
Ik heb nu even een baalmomentje.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frutselgod is natuurlijk de onbetwiste nummer 1
Mogelijk, al zijn er genoeg mods die ik niet ken en dus sowieso onderaan zet, met een beetje geluk zit je nog in de top 20 ookquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mogelijk, al zijn er genoeg mods die ik niet ken en dus sowieso onderaan zet, met een beetje geluk zit je nog in de top 20 ook.
nee net wel eenpaar niet anoniemequote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijg je ook wel eens anonieme adhesiebetuigingen?
Namen en rugnummersquote:
Zelfs die krijg ik nietquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik zie daarom een note maar als fanmail
Waarvan de helft is dat ik FP-crew ben gewordenquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarvan de helft is dat ik FP-crew ben geworden.
Geïllustreerd met kuit-foto's.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg regelmatig DM's van mensen die mij vragen naar mijn afvalgeheim. Misschien moet ik er een boek over schrijven.
Doe ik tegenwoordig onder een kloon.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet je eens wat naaktfoto's in kpd posten.
Nou Yasmijn kom op, vertel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Domme dikke viswijven met hun mismaakte arrogante kut koppen.
Gras is groen.quote:
Dacht al dat ik je herkende.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe ik tegenwoordig onder een kloon.
Ja kom ik gewoon aangereden op mijn scooter steken er 2 van die dikke lelijke huispakviswijven over, maar ook gewoon zo dat ik moet stoppen. Niet eerst mij voor laten gaan, of wat verder hobbelen met die kwabben van ze. Dus ik stoppen... heeft er eentje nog het lef om mij met haar arrogante kutkop nog stoer aan te kijken ook.quote:
Nou nou, zo erg is dat toch ook weer niet? Ik geef graaf mensen voorrang.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kom ik gewoon aangereden op mijn scooter steken er 2 van die dikke lelijke huispakviswijven over, maar ook gewoon zo dat ik moet stoppen. Niet eerst mij voor laten gaan, of wat verder hobbelen met die kwabben van ze. Dus ik stoppen... heeft er eentje nog het lef om mij met haar arrogante kutkop nog stoer aan te kijken ook.
Heb je d'r toen neergeprikt?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kom ik gewoon aangereden op mijn scooter steken er 2 van die dikke lelijke huispakviswijven over, maar ook gewoon zo dat ik moet stoppen. Niet eerst mij voor laten gaan, of wat verder hobbelen met die kwabben van ze. Dus ik stoppen... heeft er eentje nog het lef om mij met haar arrogante kutkop nog stoer aan te kijken ook.
En het dan over Tokkies hebben, ik stopte met lezen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kom ik gewoon aangereden op mijn scooter
Waarom zou ik hun voorrang moeten geven, ze moeten gewoon met hun vadsige lichamen wachten totdat ze kunnen oversteken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg is dat toch ook weer niet? Ik geef graaf mensen voorrang.
Scooter is niet perse tokkie hoor.Gaat er om wie er op zit.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
En het dan over Tokkies hebben, ik stopte met lezen.
Geen scherpe mening of prikkelende opvattingen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee... Had niks om te prikken bij me.
Nah ze hadden echt zo'n kop of ze je dan gelijk zouden aanvliegen. Tegen zoveel gewicht kan ik niet opquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen scherpe mening of prikkelende opvattingen?
Toevallig zit er altijd een Tokkie op.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Scooter is niet perse tokkie hoor.Gaat er om wie er op zit.
Ik ken dat gevoel maar nu deed ik gewoon wat ik hoorde te doen. Reed op gepaste snelheid in een rechte lijn in die straat.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik probeer altijd zo netjes mogelijk door het verkeer te fietsen om het stigma van de associale wielrenner tegen te gaan. Helaas zie ik elke rit weer van die troepjes midlife crisis figuren die al mijn harde werk teniet doen.
Nopes....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toevallig zit er altijd een Tokkie op.
Normaal scheur jij slingerend met een wheelie een kruising over?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel maar nu deed ik gewoon wat ik hoorde te doen. Reed op gepaste snelheid in een rechte lijn in die straat.
Ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal scheur jij slingerend met een wheelie een kruising over?
Ook met je helm zo half op je hoofd?quote:
Henkie!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:49 schreef timmmmm het volgende:
Buma/Stemra-graaier in opspraak
Bumq/stemra
Bij de burger ook. Buma/Stemraquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Henkie!
“Henk Westbroek op de #bumaalv: ‘de gemiddelde pedofiel is bij de overheid populairder dan Buma Stemra.'”
Nou nou nou nou nou, de grappen over Fylax' moeder lopen nu toch een beetje uit de handquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Domme dikke viswijven met hun mismaakte arrogante kut koppen.
En ik ben niet uitgenodigd?quote:
Mooie sig.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:03 schreef arjan1112 het volgende:
Ik heb geen Tinder.
Doe niet aan daten en vrouwen moeten gewoon oprotten, geen homo
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:03 schreef arjan1112 het volgende:
Ik heb geen Tinder.
Doe niet aan daten en vrouwen moeten gewoon oprotten, geen homo
Vol in de poeperdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat gaat een 53-jarige man daaraan doen dan?
51.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat gaat een 53-jarige man daaraan doen dan?
Nee dat was toen bij DWDD joh.quote:
Daar hou je toch van?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:55 schreef arjan1112 het volgende:
Hey nosje alles goed
Yasmin wil me aanranden help
Net een glas wijn, nu lig ik op de grond.quote:
Wie raapt je opquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Net een glas wijn, nu lig ik op de grond.
Trek eens een trui aanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
3 dagen hier en gelijk alweer strondverkouden.
Die appel peer?quote:
Bontbourka, ik denk dat we hier een gat in de markt hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik al. Deze is zelfs gevoerd van binnen.
Ja voor de winter toch. Ook met ingebouwde wanten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bontbourka, ik denk dat we hier een gat in de markt hebben
Lijkt net alsof die gast gaat schieten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik stak hier vanmiddag over, lichtelijk verwarrend:
[ afbeelding ]
Oh dat is die roodachtige toch? die ander vond ik altijd lekker maar die hebben ze niet meer bij de AH waar wij altijd gaan.quote:
En ingebouwde helm, kunnen ze ook solliciteren bij Betsy, Bono en hun vriendjesquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja voor de winter toch. Ook met ingebouwde wanten.
Haha inderdaad, nu je het zegt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt net alsof die gast gaat schieten.
Nou ja, goeddeels wel jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:02 schreef arjan1112 het volgende:
Ben jij in het hetzelfde als op internet Timmmmm
Nee, ik had het over die in Limburg.quote:
Ja klopt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is die roodachtige toch? die ander vond ik altijd lekker maar die hebben ze niet meer bij de AH waar wij altijd gaan.
Dit is niet in Rotterdam.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik stak hier vanmiddag over, lichtelijk verwarrend:
[ afbeelding ]
Nee, mijn hond is naast me komen liggen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:04 schreef arjan1112 het volgende:
Ben je al van de grond af gekomen njosje
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:09 schreef arjan1112 het volgende:
Het word tijd dat ik de pc uit doe; wedden dat het hier dan ineens druk word
..
Dag Adriaanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:09 schreef arjan1112 het volgende:
..
Denk dat dan iedereen afdruipt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:09 schreef arjan1112 het volgende:
..
Weggejaagd door Harry.quote:
Je spreekt uit ervaring, merk ik.quote:
Ja, en om jou te spotten dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:19 schreef Tem het volgende:
Waarom was je eigenlijk in Rotterdam? Overstappen met de trein ofzo?
Dat zijn we hier allemaal, we zitten hier niet voor niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar, hij is gewoon een beetje sad.
De eerste vond ik wel grappig.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
American Pie 2 komt ook zo maar dat is helemaal kut.
De eerste 3 delen zijn op zich wel de moeite waard, daarna komen nog een paar van die gare direct to dvd delen. Die moet je mijden als de pest ja.quote:
Zat zijn nektasje niet lekker?quote:
Is dat hetgeen dat jij nachtsporten noemt?quote:
En dan? Komt Fokker dit topic weer kapen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |