SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door WaikikiWim op 23-05-2015 16:38:58 ]![]()
LT, ik dacht dat de HM sneller zou zijn.
Maar hoeveel dagen in de week sport jij eigenlijk niet? Geeft je weekindeling wel ruimte om gewoon bij te komen van sport en werk?
Eerder moest je altijd zo erg haasten van werk naar je training. Dat is nu niet meer of wel?
Over het fietsen: ik ga nooit meer een dag voor het rennen spinnen. Dat is echt huilen met de pet op.
En meteen na het intensieve fietsen gaan rennen levert kuitkramp op, dus moet ik eerst heel goed rekken.![]()
In principe sport ik 5x in de week. Soms 4. Maar er zijn daarnaast idd ook nog wel veel andere bezigheden, zoals coachen, waarbij je ook 15km per training fietst. Maar ik heb inmiddels wel best lang ervaring met het luisteren naar mijn lichaam, en tot voorkort ging het gewoon erg goed met de balans tussen belasting en belastmaarheid. Anders had ik ook niet zulke dikke PR-verbeteringen kunnen hebben. Nu heb ik sinds vorige week donderdag pas 2x gelopen, 2 korte trainingen. Dus ik ben me er van bewust dat mijn leven soms erg vol zit, maar ik doe goed mijn best om op die grens te balanceren. En dit weekend had ik dus echt bijna niks gedaan vergeleken met normale weekenden, en toen werd ik juist moeierquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:20 schreef wyccie het volgende:
LT, ik dacht dat de HM sneller zou zijn.
Maar hoeveel dagen in de week sport jij eigenlijk niet? Geeft je weekindeling wel ruimte om gewoon bij te komen van sport en werk?
Eerder moest je altijd zo erg haasten van werk naar je training. Dat is nu niet meer of wel?
Over het fietsen: ik ga nooit meer een dag voor het rennen spinnen. Dat is echt huilen met de pet op.
En meteen na het intensieve fietsen gaan rennen levert kuitkramp op, dus moet ik eerst heel goed rekken.
Maarja zoals ik al zei; ik vind het momenteel nog niet supergek dat ik dit voel inderdaad, maar het moet wel overgaan als ik minder ga trainen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Originele TT
Terug van intervalletjes. Even "doorgelopen" zoals Moblo het zo mooi noemde. Kijk ik terug op Garmin (fuck, wat is Endomondo irritant geworden!), blijkt toch wel dat het érg lekker ging. Was ook wel redelijk stuk (mag ook wel eens toch?) na iedere interval en liep de langzame stukken dan ook e r g l a n g z a a m
Vroeg me overigens ook af in hoeverre ik echt moet gaan intervallen, als mijn hartslag tijdens normale trainingsrondjes er al zo uit ziet vanwege de twee heuveltjes in mijn rondje van 500m
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik zie voor een intervaltraining echt niks raars in je grafiekje. Totaal niks.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:28 schreef flipsen het volgende:
Originele TT
Terug van intervalletjes. Even "doorgelopen" zoals Moblo het zo mooi noemde. Kijk ik terug op Garmin (fuck, wat is Endomondo irritant geworden!), blijkt toch wel dat het érg lekker ging. Was ook wel redelijk stuk (mag ook wel eens toch?) na iedere interval en liep de langzame stukken dan ook e r g l a n g z a a m
Vroeg me overigens ook af in hoeverre ik echt moet gaan intervallen, als mijn hartslag tijdens normale trainingsrondjes er al zo uit ziet vanwege de twee heuveltjes in mijn rondje van 500m
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Doe je wel een warming up? In principe moet je warming up zo zijn, dat je hartslag op een stabiel niveau is. Dan zal hij daarna bij elke interval ongeveer evenveel omhoog moeten schieten en snel weer omlaag. Bij jou gaat hij elk interval hoger, wat denk ik betekent dat je of niet goed opgewarmd was, of te hard liep/aan het verzuren was?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:28 schreef flipsen het volgende:
Originele TT
[ afbeelding ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die stijgende trend, dat wil je in principe niet..quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zie voor een intervaltraining echt niks raars in je grafiekje. Totaal niks.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mwah, bij een intensieve intervaltraining kan dat prima.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die stijgende trend, dat wil je in principe niet..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mensen moeten niet zo overanalyseren. Gewoon afwisselend trainen. Beetje op je hartslag letten en niet te moeilijk doen.
Op een enkeling na zijn we toch allemaal prutsers in dit topic.![]()
Nee, wacht! Dat grafiekje is dus van een normale training, gewoon 50´ constant lopen! Maar omdat er twee heuveltjes in mijn atletiekbaan zitten, heb ik altijd dit soort grafiekjes. Vandaar mijn vraag in hoeverre ik "echte" intervallen zou moeten lopen, als mijn gewone rondjes rennen er al zo uitzien
Overigens eens met Swets
Vandaag zag mijn hartslag er dus zo uit, met 3x 100m snel/300m herstel en 3x 200m snel/400m herstel:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Je intervalt al hoor...quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:36 schreef flipsen het volgende:
Nee, wacht! Dat grafiekje is dus van een normale training, gewoon 50´ constant lopen! Maar omdat er twee heuveltjes in mijn atletiekbaan zitten, heb ik altijd dit soort grafiekjes. Vandaar mijn vraag in hoeverre ik "echte" intervallen zou moeten lopen, als mijn gewone rondjes rennen er al zo uitzien
Overigens eens met Swets
Dat doen die heuveltjes wel.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Goed dat je dat in de gaten houdt. Maar van balanceren kun je ook moe raken, hè.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dus ik ben me er van bewust dat mijn leven soms erg vol zit, maar ik doe goed mijn best om op die grens te balanceren.![]()
Je bent erg gedreven en soms lukt iets nog op wilskracht terwijl het lichaam het al had opgegeven.
Maar je bent al eens overtraind en weet dus waar je op moet letten. Laat het niet nog eens gebeuren.
Ik heb trouwens ook vaak in het weekend wanneer ik niks doe een allesoverheersende vermoeidheid. Doordeweeks houd ik het vol omdat ik een beetje een workaholic ben, en gelukkig heb ik ook best een regelmatige week, maar eigenlijk leef ik op te weinig slaap.
Het is dus niet raar dat je je moe voelt als je het rustiger aan doet, want dan kan en mag de vermoeidheid omhoog komen.![]()
Dat wilde ik ook zeggen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Je intervalt al hoor...
Dat doen die heuveltjes wel.![]()
quote:Ik hou niet van warming uppen. Vandaag overigens wel braaf gedaan, 10 minuten warmgelopen en wat rekken en strekken.
Dat doe ik. En dat ben ik (de prutser, niet de enkeling).quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Mensen moeten niet zo overanalyseren. Gewoon afwisselend trainen. Beetje op je hartslag letten en niet te moeilijk doen.
Op een enkeling na zijn we toch allemaal prutsers in dit topic.![]()
We zijn maar prutsers?![]()
Swets, tijd dat jij weer met een beetje plezier gaat hardlopen. De endorfines springen er niet vanaf zeg maar![]()
![]()
Huh? Ik loop met veel plezier momenteel. Juist doordat ik niet meer bezig ben met moeten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:45 schreef Quoi het volgende:
We zijn maar prutsers?![]()
Swets, tijd dat jij weer met een beetje plezier gaat hardlopen. De endorfines springen er niet vanaf zeg maar![]()
Ok, die had ik dan even gemist. Lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Huh? Ik loop met veel plezier momenteel. Juist doordat ik niet meer bezig ben met moeten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Swets heeft gelijk. Jullie zijn allemaal gewoon goedwillende prutsers. Niks mis mee.
Jaja, we zijn maar prutsers, het draait niet om tijdIk ga er vol in hoor. Een stukje gedegen training en liefst snelle tijden graag. Alles wel met gewoon gezond verstand, dat wel.
Ja Zwabber, gedegen![]()
![]()
Ik bedoel dat het op het grote geheel allemaal niet veel uitmaakt. Natuurlijk is het voor jezelf fijn als je 54 loopt op de 10 ipv 55. Maar Alleen voor halfgoden als Jero, LT en Semtex maakt die minuut een verschil tussen top 3 of nie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:51 schreef Quoi het volgende:
Jaja, we zijn maar prutsers, het draait niet om tijdIk ga er vol in hoor. Een stukje gedegen training en liefst snelle tijden graag. Alles wel met gewoon gezond verstand, dat wel.
Ja Zwabber, gedegen![]()
En ik ben ook hard op weg he! Sta zelfs al in de Top10 van Fok deze week
https://www.endomondo.com/teams/2135352/leaderboardIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Kan het NOG sneller??quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:56 schreef Zwabberhark het volgende:
Je vergeet Mr B. Toch 3 s sneller dan jero.![]()
Op het groter geheel maakt het niet uit, maar ik loop toch toch liever wel onder, een voor mij, magische grens. En dan is die minuut best wel veelquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het op het grote geheel allemaal niet veel uitmaakt. Natuurlijk is het voor jezelf fijn als je 54 loopt op de 10 ipv 55. Maar Alleen voor halfgoden als Jero, LT en Semtex maakt die minuut een verschil tussen top 3 of nie.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat snap ik, maar van alles gaan analyseren voelt een beetje als overkill. Van mij mag het, maar denk dat het voor 99% hier echt niet veel verschil gaat uitmaken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Op het groter geheel maakt het niet uit, maar ik loop toch toch liever wel onder, een voor mij, magische grens. En dan is die minuut best wel veel![]()
Ik loop liever 1:19:58 op de halve dan 1:19:01. Puur psychologisch, want het maakt geen bal uit qua snelheid.![]()
Alsof je ooit 1:19:58 gaat halen op een halvequote:Op donderdag 21 mei 2015 23:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik loop liever 1:19:58 op de halve dan 1:19:01. Puur psychologisch, want het maakt geen bal uit qua snelheid.![]()
![]()
Dat is waar. Alleen zal ik ook nooit de nobelprijs winnen met het doen van onderzoek. Toch zet ik me ervoor in op een doordachte manier. Al weet ik dat de wereld er misschien niet beter of slechter van wordt. Als ik er iig maar blij van wordquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het op het grote geheel allemaal niet veel uitmaakt. Natuurlijk is het voor jezelf fijn als je 54 loopt op de 10 ipv 55. Maar Alleen voor halfgoden als Jero, LT en Semtex maakt die minuut een verschil tussen top 3 of nie.
Al is dat rommelen in de marge, dat is waar.
Ik draaf door. Zware kost zo na een avondje ESF![]()
![]()
Die minuut maakt voor iedereen heel veel verschil. Maar dat overanalyseren is inderdaad niet nodig voor de overgrote meerderheid. Maar niets mis met af en toe eens vragen wat anderen van je training/grafiekjes/schema vindenquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar van alles gaan analyseren voelt een beetje als overkill. Van mij mag het, maar denk dat het voor 99% hier echt niet veel verschil gaat uitmaken.
Ik red anders al 15 km binnen die tijd, Swets.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alsof je ooit 1:19:58 gaat halen op een halve![]()
Ja godver. Ik ga gelijk mijn hartslag analyseren zodat ik óók die minuut eraf krijg op de volgende bruggenloop.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik red anders al 15 km binnen die tijd, Swets.![]()
oh ja analyseren doe ik ook niet zo veel aan. Gewoon blij zijn als je lekker gelopen hebtquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar van alles gaan analyseren voelt een beetje als overkill. Van mij mag het, maar denk dat het voor 99% hier echt niet veel verschil gaat uitmaken.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hahaha. Ik hoop dat ik eind dit jaar gewoon weer de bruggenloop kan lopen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja godver. Ik ga gelijk mijn hartslag analyseren zodat ik óók die minuut eraf krijg op de volgende bruggenloop.
Ga je nu ook aan de chiazaad, bietensap en gojibessen? Alles voor de 1:19:57 Swets!![]()
Ik ben weer vergeten om laps te gebruiken. Nou ja, het was ook wel een beetje een rommelpot. De atletiekbaan was bezet dus moesten we maar in het Vondelpark gaan intervallen. Het inlopen ging al lekker op een rustig tempo van 4:50/km en toen moesten we nog beginnen. Ik weet niet wat ze vooraan allemaal van plan waren maar volgens mij wilden ze zo snel mogelijk aan het bier. Het was wel lekker levendig met bootcamps en andere loopclubjes. Nu wil ik volgende week nog een paar korte intensieve intervals doen en dan ga ik een poging wagen om voor het eerst sub 20 op de 5 kilometer te lopen.![]()
Oh ja bietensap moet ik natuurlijk nog wel een flesje halen.
Ik ben gelukkig te lui om teveel te analyseren. En mijn hartlagmeter is te onbetrouwbaar.
Ach.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik analyseer niet eens, laat staan overanalyseren.
Alhoewel ik gisteren wel een conclusie heb getrokken uit mijn intervaltraining en de 10km van zaterdag: mijn hartslag is rond de 165 als ik ~10km/h loop, rond de 170 als ik ~10,5km/h uur loop. Wat ik ermee doe? Niks.![]()
Ik voel dat ik hier met een runningcrewgenoot te maken heb...quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:11 schreef Devv het volgende:
Ik ben weer vergeten om laps te gebruiken. Nou ja, het was ook wel een beetje een rommelpot. De atletiekbaan was bezet dus moesten we maar in het Vondelpark gaan intervallen. Het inlopen ging al lekker op een rustig tempo van 4:50/km en toen moesten we nog beginnen. Ik weet niet wat ze vooraan allemaal van plan waren maar volgens mij wilden ze zo snel mogelijk aan het bier. Het was wel lekker levendig met bootcamps en andere loopclubjes. Nu wil ik volgende week nog een paar korte intensieve intervals doen en dan ga ik een poging wagen om voor het eerst sub 20 op de 5 kilometer te lopen.![]()
Vondelpark, donderdag, interval, bier...je zag het verband al snelquote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:55 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik voel dat ik hier met een runningcrewgenoot te maken heb....
![]()
Ik ben voor mijn gevoel al heel lang niet meer bij de Junkies wezen lopen. Besefte ik me toen ik zondag langs de cheering crew kwam.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Vondelpark, donderdag, interval, bier...je zag het verband al snel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Op het grote geheel maakt niets uit. Maar ik ben gewoon een strebertje, en voel me ontzettend prettig door steeds weer een stapje verder te komen en het beste uit dingen te halen. Zodra ik weer PR's ga lopen vind ik hardlopen waarschijnlijk ook weer een stuk leuker.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het op het grote geheel allemaal niet veel uitmaakt. Natuurlijk is het voor jezelf fijn als je 54 loopt op de 10 ipv 55. Maar Alleen voor halfgoden als Jero, LT en Semtex maakt die minuut een verschil tussen top 3 of nie.
Beetje jammer dat ik tegelijkertijd ook zo'n ontzettend slappe zak ben![]()
![]()
Ik denk dat ik Endo maar links ga laten liggen, en alleen GC nog maar ga gebruiken...Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Je wilt van alles maar bent te lui om er keihard voor te werken?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Op het grote geheel maakt niets uit. Maar ik ben gewoon een strebertje, en voel me ontzettend prettig door steeds weer een stapje verder te komen en het beste uit dingen te halen. Zodra ik weer PR's ga lopen vind ik hardlopen waarschijnlijk ook weer een stuk leuker.
Beetje jammer dat ik tegelijkertijd ook zo'n ontzettend slappe zak ben
Klinkt bekend hoor
F means you're fucked![]()
Ja, precies dat. Met als gevolg dat ik dingen niet leuk vind omdat het niet goed genoeg gaatquote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Je wilt van alles maar bent te lui om er keihard voor te werken?
Klinkt bekend hoor![]()
![]()
Ben jij mij?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, precies dat. Met als gevolg dat ik dingen niet leuk vind omdat het niet goed genoeg gaat
^^quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:19 schreef Murmeli het volgende:
Ik ben gelukkig te lui om teveel te analyseren. En mijn hartlagmeter is te onbetrouwbaar.
Ach.
k kijk meestal alleen hoelang heb ik waarover gedaan en of mijn hartslag niet te hoog geweest is.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Nee, gewoon één van de vele luie strebersquote:![]()
Ding leuk-> Hard werken stom
-> Ding lukt niet
-> Ding stom
Heel logisch.![]()
+1quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, gewoon één van de vele luie strebers![]()
-> Ding lukt niet
-> Ding stom
Heel logisch.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hier nog 1
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Luie lamballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:12 schreef YUR het volgende:
Luie lamballenKlinkt erg bekend. Vooral ook tijdens wedstrijden als ik me op 2/3e toch wel heel zielig begin te vinden. Al moet ik zeggen dat het woensdag pas na ruim 4 km begon, terwijl het eerst een km eerder begon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:12 schreef YUR het volgende:
Luie lamballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit vind ik wel heel gaaf![]()
MVB op facebook:quote:De speciale medailles voor de eerste editie worden lokaal gemaakt en zijn allemaal unikaten.
Wij hebben gekozen om geen standaard model uit te zoeken in een winkel en deze in China te laten fabriceren, wij geloven dat de deelnemers hier niet meer op zitten te wachten en dat zij beter verdienen na zo'n prestatie.
En hiermee besparen de deelnemers ook tonnen CO2 uitstoot en laten wij minder footprint achter op deze aarde. Immers geen afval ijzer van uit IJmuiden naar China en met een boot medailles terug.
Er worden op dit moment 615 bronzen medailles met de hand geslagen/gemaakt, gemiddeld 75 stuks per dag.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Stop eens met mij beschrijvenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
-> Ding lukt niet
-> Ding stom
Heel logisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat het net te lezen ja. Tof!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:26 schreef Guard het volgende:
MVB op facebook:
[..]F means you're fucked![]()
Vet cool, echte bronzen medaille!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:26 schreef Guard het volgende:
MVB op facebook:
[..]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die zullen waarschijnlijk pas een maand na de finish naar je opgestuurd worden. Wat een erg belabberd georganiseerde Marathon wordt er een beetje moe van en krijg er een afkeer van. De informatie op de site is niet volledig. Arrangementen zouden er vanaf februari op komen te staan en er staat nog steeds dat ze er vanaf februari op komen te staan. De onmogelijkheid om je buskaartje te verkrijgen en de info van waar die bussen vertrekken ontbreekt volkomen. Ik krijg er zo steeds minder zin in.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:26 schreef Guard het volgende:
MVB op facebook:
[..]![]()
Check je WAquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Die zullen waarschijnlijk pas een maand na de finish naar je opgestuurd worden. Wat een erg belabberd georganiseerde Marathon wordt er een beetje moe van en krijg er een afkeer van. De informatie op de site is niet volledig. Arrangementen zouden er vanaf februari op komen te staan en er staat nog steeds dat ze er vanaf februari op komen te staan. De onmogelijkheid om je buskaartje te verkrijgen en de info van waar die bussen vertrekken ontbreekt volkomen. Ik krijg er zo steeds minder zin in.
Er doen dus ruim 600 man mee aan de MVB, en ik heb startnummer 4684
het is een hele reis om er te komen, dus ik zou even je reisverzekering checkenquote:
4248 en startvak D. startvakken met zo weinig deelnemers.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:25 schreef Guard het volgende:
Er doen dus ruim 600 man mee aan de MVB, en ik heb startnummer 4684![]()
![]()
Sta je waarschijnlijk een rij achter mij, want ik sta in "vak" Cquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
4248 en startvak D. startvakken met zo weinig deelnemers.
Ik stond er bij bij de 10k. Zelf 15km gedaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn gevoel al heel lang niet meer bij de Junkies wezen lopen. Besefte ik me toen ik zondag langs de cheering crew kwam.
Maar je bent dus wel bij de Bossche afdeling terechtgekomen? Leuk! 👍![]()
Vooral het bier deed het hem.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Vondelpark, donderdag, interval, bier...je zag het verband al snel.
![]()
Ik loop er af en toe mee. Er is sowieso veel kruisbestuiving tussen O.S.S.-Volo en de Junkies, veel lopers die bij allebei lopen. En de Junkies gebruiken op de vrijdag onze baan ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:21 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik stond er bij bij de 10k. Zelf 15km gedaan.
Maar je bent dus wel bij de Bossche afdeling terechtgekomen? Leuk! 👍Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sommigen met veel talent wel. Maar die zijn des te leuker om te verslaanquote:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nog even een verslag van mijn kant van de 10k van de Verkerkloop eergisteren. Het plan was om vlak op 5:00 min/km te lopen, want dan zou Hinderin me vlak vóór de tweede passage van het keerpunt nog kunnen spotten. Ik kon gewoon lekker rustig een half uur vóór de start pas op het terrein arriveren, omdat ik m'n startnummer de avond daarvoor al had afgehaald. Na een paar rondjes warmlopen, sloot ik op ongeveer 3/4 van het startvak aan bij de rest. En toen was het nog lang wachten tot het start'schot'. Met vijf minuten vertraging vertrokken we met de gehele massa, waarvan het grootste deel dus nog vóór me liep.
De eerste kilometer hadden we gelukkig de beschikking over de volledige rijbaan, dus er was plaats genoeg voor iedereen. Al slalommend liep ik na de eerste kilometer net iets voor op schema. Vervolgens kwam het nieuwe deel van het parcours: door de woonwijk heen, in plaats van er omheen (over een smal fietspad). Dit nieuwe deel viel bij mij goed in de smaak: meer publiek langs de kant, en meer ruimte op het parcours. Vanwege het feit dat we vijf minuten later gestart waren, had ik berekend dat ik dus vijf minuten tijd zou kunnen winnen op mijn schema. Dus ik voerde het tempo langzaam op.
Na een klimmetje over het water heen, sloegen we tweemaal linksaf, waarna we weer op het oude vertrouwde deel van het parcours kwamen. Na het keerpunt was het nog enkele honderden meters tot de finish. Die van de 5 kilometer, want ik moest nog een rondje. Vlak na het finishvak spotte ik MD, die natuurlijk allang binnen was. Mijn race begon pas net. Ik liep langzaam van groepje naar groepje, en verhoogde telkens het tempo met ongeveer 5 seconden per kilometer.
Even doorbijten bij de tweede passage van de brug over 't water, volle bak naar beneden, een slokje water tegen de droge mond, en weer door. De laatste kilometer kwam al vlug in zicht. Hinderin spotte me precies volgens het aangepaste schema, waarna het nog een sprintje (met keerpunt) tot aan de finish was. In de echte eindsprint passeerde ik voor de meet nog net een medeloper in een blauw shirt, dus het doel was behaald. 44:47.
En als ik terugkijk, ging het best gemakkelijk allemaal. Dat had ik niet eigenlijk niet verwacht bij de eerste loop na de marathon. Over vier weken maar eens proberen wat van 't PR af te snoepen!SPOILER: Bonus finishpicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned![]()
Zeg mensjes met die gekke applicatie die op je loopjes reageert met birthdaychallenges enzo, hoe heet die ook alweer?
@Hinder: loop je nu weer zonder camelbak? Misschien maar aflaten dat ding, want je gaat lekker![]()
![]()
Smashrun. Is geen app, maar een websitequote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:48 schreef Quoi het volgende:
Zeg mensjes met die gekke applicatie die op je loopjes reageert met birthdaychallenges enzo, hoe heet die ook alweer?
@Hinder: loop je nu weer zonder camelbak? Misschien maar aflaten dat ding, want je gaat lekkerF means you're fucked![]()
Smashrun. Website, OK. Thanksquote:
Klopt het dat de feedback die je krijgt via de website is toegespitst op je persoonlijke kenmerken en op je eerdere input?
Of is het alleen je data daar verzamelen?![]()
De website weet waarschijnlijk bepaalde dingen van je: je leeftijd, je geslacht, en de data van je vorige loopjes.quote:
Wat doet de website?
- Laat het alleen je statistieken zien? Dus: alleen dataverzameling en weergave.
- Of geeft het ook feedback op je loopjes, onder andere aan de hand van bovenstaande karakterestieken? (zoals: goed gedaan, je loopt al 2 maanden op elke maandag!)![]()
Dat laatste. Het is alleen wel zo dat badges e.d. alleen gelden voor loopjes die je upload vanaf het moment dat je een account aangemaakt hebt daar.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
De website weet waarschijnlijk bepaalde dingen van je: je leeftijd, je geslacht, en de data van je vorige loopjes.
Wat doet de website?
- Laat het alleen je statistieken zien? Dus: alleen dataverzameling en weergave.
- Of geeft het ook feedback op je loopjes, onder andere aan de hand van bovenstaande karakterestieken? (zoals: goed gedaan, je loopt al 2 maanden op elke maandag!)![]()
Dankquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat laatste. Het is alleen wel zo dat badges e.d. alleen gelden voor loopjes die je upload vanaf het moment dat je een account aangemaakt hebt daar.
Ok, dus niet voor loopjes van de afgelopen 3 jaar die ik nu nog even ga uploaden? Goed om te weten. Ik ga geloof ik maar even een account aanmaken.![]()
Ik heb net even teruggekeken maar zie toch wel degelijk dat "weetjes" gevuld zijn voor hele oude loopjes. Kom je dingen tegen als "Was fastest 6k in 3 months".quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dank
Ok, dus niet voor loopjes van de afgelopen 3 jaar die ik nu nog even ga uploaden? Goed om te weten. Ik ga geloof ik maar even een account aanmaken.![]()
Ben bang dat dat nodig is, jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
@Hinder: loop je nu weer zonder camelbak? Misschien maar aflaten dat ding, want je gaat lekker.
Get stoned![]()
Mooi. Ik zoek een laagdrempelige, persoonlijke opening van een presentatie die ik ga houden over "computer-tailored physical activity interventions". Ik vind Smashrun bij deze wel "computer-tailored" genoegquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb net even teruggekeken maar zie toch wel degelijk dat "weetjes" gevuld zijn voor hele oude loopjes. Kom je dingen tegen als "Was fastest 6k in 3 months".![]()
![]()
Nu zie ik waar jullie het al over hadden bij Endomondo. Wat een achteruitgang met die kalender waar je activiteiten op staan zeg. Veel minder overzichtelijk.![]()
Ik heb trouwens net ontdekt dat ik met mijn HM tijd op de wegatletiek ranglijst voor 2015 kom te staan. Ik kan beter nu stoppen, op mijn hoogtepunt
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tofquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mooi. Ik zoek een laagdrempelige, persoonlijke opening van een presentatie die ik ga houden over "computer-tailored physical activity interventions". Ik vind Smashrun bij deze wel "computer-tailored" genoegJe bent pas net begonnenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens net ontdekt dat ik met mijn HM tijd op de wegatletiek ranglijst voor 2015 kom te staan. Ik kan beter nu stoppen, op mijn hoogtepunt![]()
![]()
"Congrats for running a pretty fast half marathon" was waar Smashrun me afgelopen zondag mee begroettequote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Smashrun. Website, OK. Thanks
Klopt het dat de feedback die je krijgt via de website is toegespitst op je persoonlijke kenmerken en op je eerdere input?
Of is het alleen je data daar verzamelen?![]()
![]()
Ik liep dus 10Km woensdag. Natuurlijk had dat wel een beetje een 'aanslag' op me gisteren, maar is vandaag weer helemaal 'in orde'. Vooruitgang. Yay.Ja doei.![]()
Eind vd middag reis ik eindelijk eens af naar Scarabee. Eens kijken of die me aan de juiste schoenen voor de Eiger kunnen helpen...F means you're fucked![]()
Ik zag het net ook ja, man manquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:31 schreef Voccar het volgende:
Nu zie ik waar jullie het al over hadden bij Endomondo. Wat een achteruitgang met die kalender waar je activiteiten op staan zeg. Veel minder overzichtelijk.Het was zo mooi
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
het fijne is dat je dat pas na de Eiger weet...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:50 schreef YUR het volgende:
Eind vd middag reis ik eindelijk eens af naar Scarabee. Eens kijken of die me aan de juiste schoenen voor de Eiger kunnen helpen...
Succes!
On another note: vakantiegeld
En belastinggeldquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:02 schreef Guard het volgende:
[..]
het fijne is dat je dat pas na de Eiger weet...
Succes!
On another note: vakantiegeld
Ik moet betalenquote:
De schrijver van "het blauwe uur", Hans Koeleman, was dus onlangs ook in Amersfoort als spreker bij de literaire hardloopavond.![]()
Ik vond hem wel erg leukquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:49 schreef McTwente het volgende:
De schrijver van "het blauwe uur", Hans Koeleman, was dus onlangs ook in Amersfoort als spreker bij de literaire hardloopavond.Hij hield alleen niet op met voorlezen
Maar als ik één boek had willen aanschaffen tijdens die avond, was het dat boek wel.
Leuk hoe hij beschrijft hoe hij na jaren niet-lopen het lopen weer ontdekte. En hoe hij eens een keer meeliep in de achterhoede van een wedstrijd.![]()
En ambtsjubileum!quote:
(En allemaal al weer op aan gezondheid en auto).Kul. Mensen zeggen alleen maar dat ze een lambal zijn omdat ze dat een cool imago vinden. Maar we zitten @^%$# niet meer op de middelbare school. Dus een beetje ambitie tonen mag nu best.quote:
Voor Quoi: Smashrun vertelde mij zojuist dit:
* longest duration run in 3 months.
* longest run in 3 months.
* most calories burned in 3 months.![]()
Ik krijg iedere maand belastinggeld!quote:
Morgen om deze tijd zit ik in Zuid-Italie! Jullie zien de logjes wel verschijnen![]()
![]()
Potverredikkie. Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:16 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik krijg iedere maand belastinggeld!
Morgen om deze tijd zit ik in Zuid-Italie! Jullie zien de logjes wel verschijnen![]()
Thanks. Ik heb zowaar met Tapiir-nogwat al mijn Endomondo-logjes via Garmin Connect in Smashrun geimporteerd en ben daar best trots op. Laat de feedback maar komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor Quoi: Smashrun vertelde mij zojuist dit:
* longest duration run in 3 months.
* longest run in 3 months.
* most calories burned in 3 months.![]()
Ik gok zo dat daar wel paadjes zijn die je nog niet hebtquote:
Lijkt me prachtig daar. Ik was een keer in Napels en omgeving, ook erg mooi.![]()
Ik ookquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vrees dat ik vanavond in de snoepwinkel mag gaan betalen. En dat na de dikke bestelling van gisteravond bij de andere snoepwinkel
Dit jaar krijg ik nog terug. Ik hoop dat mijn belastingadviseur het volgend jaar weet te regelen dat ik in elk geval niet te veel moet betalen.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
In Utrecht waren beide avonden afgelast. Waarschijnlijk komt hij na de zomer alsnog, ik hoop het.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:49 schreef McTwente het volgende:
De schrijver van "het blauwe uur", Hans Koeleman, was dus onlangs ook in Amersfoort als spreker bij de literaire hardloopavond.![]()
Geen last van. Als ik iets echt wil werk ik ervoor. Alleen ik wil niet alles zodanig graag dat ik er alles voor wil doen of nalaten. Maar binnen die grenzen ben ik een perfectionistische streber die in alles goed probeert te zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
-> Ding lukt niet
-> Ding stom
Heel logisch.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik vind het vernieuwde endomondo wel tof eigenlijk. Zijn nog wel wat dingetjes glad te strijken maar oogt een stuk frisser en moderner. Ben ik de enige?![]()
Zelfs dat heb ik nog nooit gehad. Ik moet elk jaar betalen.quote:![]()
Gelukkig ben ik ook al een tijd niet in de snoepwinkel geweest en hoop ik er ook de komende tijd niet te komen.![]()
Ik krijg gelukkig weer een aardig bedrag terug. Maar het kan helaas niet besteed worden aan leuke dingen...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik nog nooit gehad. Ik moet elk jaar betalen.![]()
Gelukkig ben ik ook al een tijd niet in de snoepwinkel geweest en hoop ik er ook de komende tijd niet te komen.![]()
Behalve dat we allemaal lamballen zijn hier, zijn er ook nogal autistisch aangelegd. We kunnen niet tegen veranderingquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:47 schreef TMan het volgende:
Ik vind het vernieuwde endomondo wel tof eigenlijk. Zijn nog wel wat dingetjes glad te strijken maar oogt een stuk frisser en moderner. Ben ik de enige?![]()
En ik vind het geen enkel probleem om ieder jaar véééél belasting te moeten betalen: teken dat de zaken goed gaan
Vanavond staat er 11 km op de planning, door het mooie 't Woudt en Sion. Laatstgenoemde raakt aardig volgebouwd, maar vooruit.
Belasting. Ik krijg een hoop terug, maar was laat met invullen dus moet geduldig zijn.
Edit: Ik lieg. Geen polder vanavond. Anyhoe een leuk rondje.
[ Bericht 13% gewijzigd door Quoi op 22-05-2015 18:29:18 ]![]()
Zei iemand daar vakantiegeld?
Deze week eindelijk maar eend een GPS horloge aangeschaft. Het is de Polar M400 geworden. Net op tind voor de Stationloop van Ommen naar Dalfsen (10 EM) volgende week woensdag.
Ik was die brakke GPS van mijn telfoon wel zo zat... Onderweg steeds extreem afwijkende snelheden via de audio feedback en naderhand altijd de afstand nameten op afstandmeten.nl.
En: eindelijk op hartslag trainen!![]()
Dan ga je nog sneller worden, met die hartslagtrainingquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:19 schreef indepoeier het volgende:
Zei iemand daar vakantiegeld?
Deze week eindelijk maar eend een GPS horloge aangeschaft. Het is de Polar M400 geworden. Net op tind voor de Stationloop van Ommen naar Dalfsen (10 EM) volgende week woensdag.
Ik was die brakke GPS van mijn telfoon wel zo zat... Onderweg steeds extreem afwijkende snelheden via de audio feedback en naderhand altijd de afstand nameten op afstandmeten.nl.
En: eindelijk op hartslag trainen!
Dat heb ik mezelf wel wijsgemaakt natuurlijk... Maar als het goed is helpt me dat in de trainingen Vooral gecontroleerder (langzamer) te lopen, met als einddoel inderdaad nog snellere tijden!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan ga je nog sneller worden, met die hartslagtraining
Trouwens, iemand hier die een startbewijs heeft of weet voor de Halve Marathon van Zwolle? Te laat ingeschreven en die dingen gaan ook op startbewijshulp en Marktplaats als warme broodjes.![]()
Heeft Loopmaatjes nog niet zoiets met startbewijzen? Ik weet er verder het fijne niet van, maar dacht zoiets te lezen laatstquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:50 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Dat heb ik mezelf wel wijsgemaakt natuurlijk... Maar als het goed is helpt me dat in de trainingen Vooral gecontroleerder (langzamer) te lopen, met als einddoel inderdaad nog snellere tijden!
Trouwens, iemand hier die een startbewijs heeft of weet voor de Halve Marathon van Zwolle? Te laat ingeschreven en die dingen gaan ook op startbewijshulp en Marktplaats als warme broodjes.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Bedankt voor de tip. Ik zal eens kijken. Maar ondertussen hou ik me natuurlijk aanbevolen voor hulp van de "loopmaatjes" hier.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heeft Loopmaatjes nog niet zoiets met startbewijzen? Ik weet er verder het fijne niet van, maar dacht zoiets te lezen laatst![]()
Net maar even gaan hobbelen, nieuwe schoenen getest en het is alsof ik schoenen aan heb die ik al jaren heb. Geen drukpunten oid, echt gewoon lekker.
Niet snel, maar wel aardig gelopen.
Hoop na t weekend ergens een stuk bij het water te kunnen gaan lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie![]()
ik vind vooral dat de kalender veel te groot is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:47 schreef TMan het volgende:
Ik vind het vernieuwde endomondo wel tof eigenlijk. Zijn nog wel wat dingetjes glad te strijken maar oogt een stuk frisser en moderner. Ben ik de enige?
en ik mis, misschien kijk ik er overheen, het meteen in beeld zijn of je een bekertje hebtToday is life -
Dale Carnegie![]()
Dat zag ik idd ook al niet. Uberhaupt dat lijstjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind vooral dat de kalender veel te groot is.
en ik mis, misschien kijk ik er overheen, het meteen in beeld zijn of je een bekertje hebt
met de snelste tijden kan ik ook niet zien.
Welke schoenen had je ook alweer gekocht denk dat ik dat even gemist heb. Maar iig fijn dat ze
lekker lopen![]()
Ik zit nu dus ook na een sporthorloge te kijken. En ik neig dus ook best wel na die tom tom met interne hartslagmeting enzo. < Ik lees goede ervaringen van jullieDenk dat het mij ook wel zal helpen, zit nu steeds een beetje op gevoel met die zones maar het lukt nog niet erg goed.
![]()
Zo, eerste rondje met de tomtom multi sport cardio zit erop. Goed gevoel bij, zeker tijdens het lopen zagen alle cijfertjes eruit zoals ik die bij mijn gevoel verwachtte. Achteraf kijk ik terug en zie ik dat mijn ronde pace trager was dan dat ik dacht op basis van de pace die ik continue aflas.
Nu kan dat natuurlijk ook gewoon komen doordat ik vandaag minder vlak liep ofzo, dus dat kijken we even aan. Daarentegen was HR precies zoals ik dat ook bij mijn suunto zag en verder draagt het ding erg comfortabel. En geen hartslagband is gewoon fijn. Ook veel data eenvoudig uit te lezen onderweg door die ene knop.![]()
Saucony Echelon 4quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:58 schreef xMissi het volgende:
[..]
Dat zag ik idd ook al niet. Uberhaupt dat lijstje
met de snelste tijden kan ik ook niet zien.
Welke schoenen had je ook alweer gekocht denk dat ik dat even gemist heb. Maar iig fijn dat ze
lekker lopen![]()
Ik zit nu dus ook na een sporthorloge te kijken. En ik neig dus ook best wel na die tom tom met interne hartslagmeting enzo. < Ik lees goede ervaringen van jullieDenk dat het mij ook wel zal helpen, zit nu steeds een beetje op gevoel met die zones maar het lukt nog niet erg goed.
Bij iemand bij ons uit de loopgroep werkt de TomTom nauwelijks, echt stom. Als ze m fijn heeft zitten dan meet hij niet, en als hij meet dan zit hij te strak
Het is wel heel goed om te leren je zones aan te voelen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik gebruik geen hartslagmeter. Pas als ik echt stabiel en 'ver' (=>15km) loop met een goede conditie ga ik daarnaar kijken. Misschien. Geef mij maar tempo's als zones.![]()
Instant pace, hoeveel filters ze er ook overheen gooien, is onnauwkeurig. Is inherent aan de onnauwkeurigheid van gps. Gebruik lap pace.![]()
Nieuwe bril is binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mn armstukken
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:08 schreef YUR het volgende:
Nieuwe bril is binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mn armstukken
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja, maar als de instant pace een kilometer lang ergens tussen de 5:45 en 6:25 hangt, verwacht ik geen ronde van 6:36 gek genoeg. Maar goed, ik keek vandaag best veel (want nieuwe klok) maar niet continue. Dus misschien heb ik de momenten met 6:55 gemist ofzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:08 schreef Zwabberhark het volgende:
Instant pace, hoeveel filters ze er ook overheen gooien, is onnauwkeurig. Is inherent aan de onnauwkeurigheid van gps. Gebruik lap pace.
Gemiddeld kwam ik nu uit op 6:30 terwijl ik voor mijn gevoel gemiddeld rond de 6:20 liep. En ik loop normaal gesproken verdomd vlak. Maar 10 sec/km is ook weer 2 keer niks dus misschien voelde ik me gewoon beter dan het daadwerkelijk ging... Story of my life.![]()
Bij vrouwen liggen de aderen toch vaak dieper. Bij mij liggen ze met wat inspanning bijna op mijn armquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Saucony Echelon 4
[ afbeelding ]
Bij iemand bij ons uit de loopgroep werkt de TomTom nauwelijks, echt stom. Als ze m fijn heeft zitten dan meet hij niet, en als hij meet dan zit hij te strak
Het is wel heel goed om te leren je zones aan te voelen![]()
![]()
Nieuwe bril is binnenStaat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mn armstukken![]()
Heeft misschien ook nog met gewicht te maken? Misschien hebben ze het alleen met superafgetrainde mensen getest?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij vrouwen liggen de aderen toch vaak dieper. Bij mij liggen ze met wat inspanning bijna op mijn armIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
https://allergenenhardlop(...)-recept-voor-een-pr/
Ik heb een blogje geschreven over mijn succes van woensdag.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hoe minder vet hoe duidelijker de aderen inderdaad.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heeft misschien ook nog met gewicht te maken? Misschien hebben ze het alleen met superafgetrainde mensen getest?![]()
Hee, de nieuwe versie van mijn oude schoenen! Ik heb ze nog gepast, maar vond ze minder dan de andere schoenen die ik uiteindelijk gekocht heb. Ik kreeg ze overigens in deze hysterische kleur te zienquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Saucony Echelon 4
[ afbeelding ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nice!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Saucony Echelon 4
[ afbeelding ]
En ja is opzich ook wel handig om het op gevoel te kunnen. Trainer helpt daarbij ook wel hoor. Maar ben stiekem ook gewoon een beetje nieuwsgierig na mijn hartslag en dat telefoon geklooi is ook niet zo fijn. Zondag ging endomondo al bijna aan voor de start omdat iedereen er tegen aanduwde. Dat heb je met een horloge wellicht minder.
![]()
toftof, k kom van de Brooks af.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hee, de nieuwe versie van mijn oude schoenen! Ik heb ze nog gepast, maar vond ze minder. Ik kreeg ze overigens in deze hysterische kleur te ziendan denk ik idd dat de aders dieper liggen bij haar. tis een maatje vel over beenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe minder vet hoe duidelijker de aderen inderdaad.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Volgens mij ligt perfectionisme ook juist ten grondslag aan het gelambal. Want de gewenste resultaten zijn niet haalbaar binnen "de grenzen". En dan is het nooit goed genoeg en stom en ga je lamballen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geen last van. Als ik iets echt wil werk ik ervoor. Alleen ik wil niet alles zodanig graag dat ik er alles voor wil doen of nalaten. Maar binnen die grenzen ben ik een perfectionistische streber die in alles goed probeert te zijn![]()
Ik heb nog steeds Saucony's, maar nu anderequote:
Meer weightliften dan komen je aders op je spieren te liggen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe minder vet hoe duidelijker de aderen inderdaad.
Flinke avond sporten achter de rug en de rug voelt awesome![]()
Morgen of zondag maar 's een eindje lopen weer
Ja doei.![]()
Dat herken ik wel. Die neiging heb ik ook, maar die trap ik de deur uit. Vroeger verlamde mijn perfectionisme me totaal. Nu denk ik: ach, iets dat best goed is komt veel dichterbij perfect dan niets doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij ligt perfectionisme ook juist ten grondslag aan het gelambal. Want de gewenste resultaten zijn niet haalbaar binnen "de grenzen". En dan is het nooit goed genoeg en stom en ga je lamballen.
Maar misschien ben ik dan eigenlijk niet perfectionistisch, maar alleen streberig
Morgen met volslagen vreemden (en Crx-master) stukje over de hei hobbelen
Hoe bevallen die? En met blaren enzo?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds Saucony's, maar nu andere![]()
hier geen blaren gehad. Niet in m'n Brooks(dayd 7) en ook niet in deze.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoe bevallen die? En met blaren enzo?
Medeloopster die dezelfde brooks had als ik en nu de nieuwere versie heeft, had wel last van blarenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Tot nu toe nog geen blaren gehad!! So far so good dus! Maar ik ben er ook nog niet verder dan 7km mee geweest. Het is dus nog heel eventjes afwachten, maar ik ben voorzichtig positief!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoe bevallen die? En met blaren enzo?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Potverdikkie, dat was geen makkelijk loopje. Ik had het zwaaaaaar. Door de ontspanning op te zoeken heb ik de laatste 2 km nog aardig doorgelopen, maar ik ben nu óp.
Av. pace = 6:25.
Straks ff uplooien.
@Yur: Ga jij één dezer dagen nog de duinen in?![]()
Hooguit morgenvroeg...zondag zijn we in het pittoreske Drachten en maandagochtend vroeg train ik in Bergschenhoekquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:10 schreef Quoi het volgende:
Potverdikkie, dat was geen makkelijk loopje. Ik had het zwaaaaaar. Door de ontspanning op te zoeken heb ik de laatste 2 km nog aardig doorgelopen, maar ik ben nu óp.
Av. pace = 6:25.
Straks ff uplooien.
@Yur: Ga jij één dezer dagen nog de duinen in?F means you're fucked![]()
Okquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Hooguit morgenvroeg...zondag zijn we in het pittoreske Drachten en maandagochtend vroeg train ik in Bergschenhoek![]()
![]()
Ow ja, ik had ook nog nieuwe schoenen. Ik heb nu de New Balance 860v4
en de Nike Zoom Structure 17 (de laatste in orlando gekocht voor $59,-)
![]()
![]()
QFTquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij ligt perfectionisme ook juist ten grondslag aan het gelambal. Want de gewenste resultaten zijn niet haalbaar binnen "de grenzen". En dan is het nooit goed genoeg en stom en ga je lamballen.
Iets niet doen zodat je niet kan falen![]()
Met lopen heb ik er geen last van overigens.![]()
Ik ben er tot mijn 37ste depressief van geweest, dus ik ben er behoorlijk klaar mee. Nu dus vaak met knikkende knietjes en buikpijn drempels over denderenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:38 schreef Serinde het volgende:
[..]
QFT
Iets niet doen zodat je niet kan falen![]()
Met lopen heb ik er geen last van overigens.
Nieuwe bril is binnenAw, jullie hebben een mini-Zeddie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mn armstukken![]()
Zijn dat meekleurende glazen? Werkt dat snel?![]()
Wel een leuk stukje!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:19 schreef MaleDuck het volgende:
https://allergenenhardlop(...)-recept-voor-een-pr/
Ik heb een blogje geschreven over mijn succes van woensdag.Maar hét recept voor een PR is gewoon trainen! Af en toe heb je een kutdag, slecht gegeten, weinig bedtijd enzo, maar loop je wel een PR.
![]()
![]()
Leuk artikel MD, zo kort en bondig de ingredienten van een PR. En dat laatste beetje dat helpt is idd geluk
Als we een PR lopen zijn we geneigd om te denken dat dit aan ons zelf lag en de voorbereidingen. Als we géén PR lopen hadden we onze dag niet![]()
![]()
Zeker leuk artikel![]()
Vandaag voor het eerst weer gelopen sinds Leiden, heb nu alweer zin in de volgende wedstrijd![]()
![]()
Mijn nieuwe aankopen![]()
iets met afgestudeerd en mezelf belonen![]()
Eerste loopje vandaag prima gegaan, geen last van de nieuwe schoenen en die horloge werkt (bij mij) primaGeen spikes in de stats ofzo...
![]()
---Grmpf, Smashrun connect niet met m'n nieuwe TomTom. Handmatig toevoegen van de bestanden kan ook niet ivm bestandsindelingquote:
[ Bericht 12% gewijzigd door Saninl op 23-05-2015 00:32:17 ]![]()
Ik kan het niet afwachten om een lange duurloop te gaan doen morgen!quote:Tomorrow
Showers becoming frequent, and snow lowering to near sea level, with significant accumulations possible above 200 metres. Strong cold southwesterlies.
6°C High 2°C Overnight'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Mooie schoenen en horloge! En congrats met je afstuderen!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:01 schreef Saninl het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste loopje vandaag prima gegaan, geen last van de nieuwe schoenen en die horloge werkt (bij mij) primaGeen spikes in de stats ofzo...
![]()
Hier straks maar eens klaarmaken en naar Amsterdam treinen
Zo, tas nog even een laatste keer controleren, dan om half 9 vertrek vanuit Emmen en rond 4 uur geloof ik vertrek vanuit Hamburg.
Team 265 is te volgen via http://roparunlive.nl/It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Jazeker! Hoka Bondi 4quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:19 schreef mosselmossel het volgende:
Zeg YUR, heb jij al vervanging gevonden voor je Glycerin 11?
En Mizuno Wave Creation 16F means you're fucked![]()
Succes!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 07:07 schreef Cynic het volgende:
Zo, tas nog even een laatste keer controleren, dan om half 9 vertrek vanuit Emmen en rond 4 uur geloof ik vertrek vanuit Hamburg.
Team 265 is te volgen via http://roparunlive.nl/Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mizunoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 07:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Jazeker! Hoka Bondi 4
En Mizuno Wave Creation 16![]()
Heb hier 3 paar staan
Alle lopers dit weekend succes, met een speciale vermelding voor de RoPa-runners.
Ik mag zo een ldl doen van een km of 18 met de loopgroep.![]()
heel veel succesquote:Op zaterdag 23 mei 2015 07:07 schreef Cynic het volgende:
Team 265 is te volgen via http://roparunlive.nl/Today is life -
Dale Carnegie![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 07:07 schreef Cynic het volgende:
Team 265 is te volgen via http://roparunlive.nl/F means you're fucked![]()
Succes!! En Serinde ook tussen Maarsen en Vleutenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 07:07 schreef Cynic het volgende:
Team 265 is te volgen via http://roparunlive.nl/
Ik ben ook redelijk vreemdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:47 schreef Guard het volgende:
Morgen met volslagen vreemden (en Crx-master) stukje over de hei hobbelen
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:01 schreef Saninl het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
---
[..]
Grmpf, Smashrun connect niet met m'n nieuwe TomTom. Handmatig toevoegen van de bestanden kan ook niet ivm bestandsindeling
Ik mag mezelf ook nog belonen (vorige maand afgestudeerd), maar ik weet nog niet zo goed waarmee.![]()
Heel veel succes en plezier, Cynic! Leuk dat de route zo'n beetje langs je eigen woonplaats komt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 07:07 schreef Cynic het volgende:
Team 265 is te volgen via http://roparunlive.nl/
En alle andere lopers dit weekend ook veel succes natuurlijk.![]()
Je ging toch een huis kopen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik mag mezelf ook nog belonen (vorige maand afgestudeerd), maar ik weet nog niet zo goed waarmee.
Ik upload altijd de gpx van m'n TomTom naar smashrun, werkt prima. Als ik de tcx gebruik geeft (gaf? al een tijdje niet geprobeerd) dat soms problemen met hele rare gemiddelde snelheden ofzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:01 schreef Saninl het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
---
[..]
Grmpf, Smashrun connect niet met m'n nieuwe TomTom. Handmatig toevoegen van de bestanden kan ook niet ivm bestandsindeling![]()
Wie heeft dat overzicht nog van de kledingkeuze bij verschillende temperaturen?
Volgens mij zie ik hem niet meer in de OP.![]()
Kleed je zo als je je zou kleden als het 10 graden warmer is.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:28 schreef McTwente het volgende:
Wie heeft dat overzicht nog van de kledingkeuze bij verschillende temperaturen?
Volgens mij zie ik hem niet meer in de OP.![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:01 schreef Saninl het volgende:
an de nieuwe schoenen en die horloge werkt (bij mij) primaGeen spikes in de stats ofzo...
Grmpf, Smashrun connect niet met m'n nieuwe TomTom. Handmatig toevoegen van de bestanden kan ook niet ivm bestandsindelingSmashrun zelf zegt, maak een nike+ account, laat tomtom naar nike+ uploaden en koppel nike+ aan smashrun. Dan zou het probleemloos werken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:00 schreef TMan het volgende:
[..]
Ik upload altijd de gpx van m'n TomTom naar smashrun, werkt prima. Als ik de tcx gebruik geeft (gaf? al een tijdje niet geprobeerd) dat soms problemen met hele rare gemiddelde snelheden ofzo.![]()
Beetje karige beloning voor een master, vind je niet?quote:
Nah, ik wil ook nog heel graag iets leuks aan mezelf geven. Maar ben nog aan het twijfelen tussen een nieuw hardloophorloge, en een gewoon mooi horloge. Mijn cadeau-budget is niet toereikend voor beide.
Cadeautje van m'n ouders krijg ik pas in oktober, omdat de diploma-uitreiking dan pas is, en ik heb weinig geduld![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:43 schreef Quoi het volgende:
Vreemd, ik zag toch echt TomTom tussen de import mogelijkheden staan op Smashrun.
![]()
![]()
Nog suffer is dat de aanmelding op nike+ niet werkt op m'n mac. Moet ik weer een andere browsers pakken en daar ben ik dan weer te suf voor.quote:
Dus na suunto nu een tomtom en géén smashrun vooralsnog![]()
![]()
Hoka is denk ik toch iets too much voor wat ik wil. Mijn vorige Mizuno's waren me denk ik iets te reactief. Maar goed, ik ga wel kijken wat voor schoenen ik wil.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 07:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Jazeker! Hoka Bondi 4
En Mizuno Wave Creation 16Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jij en moblo zijn de enigen die ik niet in de gaten kan houdenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus na suunto nu een tomtom en géén smashrun vooralsnog![]()
![]()
Sowieso loop ik m'n marathon badge al misquote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jij en moblo zijn de enigen die ik niet in de gaten kan houden![]()
![]()
Via Settings -> Sync kun je je GC-account toevoegen. Dan gaat het automagisch.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:21 schreef Quoi het volgende:
Gek idd!
Hoe doen de Garminners het dan? Ik probeer een handige manier te vinden om te uploaden.![]()
Je moet toch nog wel zelf op de syncknop drukken rechtsboven?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Via Settings -> Sync kun je je GC-account toevoegen. Dan gaat het automagisch.![]()
Ohjaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:29 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je moet toch nog wel zelf op de syncknop drukken rechtsboven?Goedemorgen
![]()
![]()
Ja, Smashrun was al gesynct met GCNu alleen nog hoe iets in GC uploaden. Ik heb nu de app "Garmin Training Center". Nu nog even uitvinden hoe die automatisch doorzet naar GC. Anders wordt het nogal een handmatig gedoetje.
![]()
Werkt Garmin Express niet met de jouw horloge? GTC is volgens mij inmiddels met pensioen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:31 schreef Quoi het volgende:
Ja, Smashrun was al gesynct met GCNu alleen nog hoe iets in GC uploaden. Ik heb nu de app "Garmin Training Center". Nu nog even uitvinden hoe die automatisch doorzet naar GC. Anders wordt het nogal een handmatig gedoetje.
![]()
Net een proefles bootcamp gedaan, met battleropes, kettlebells, grote banden en hamers en dat soort ongein meer.
Het was eigenlijk een groepsles, maar het werd een privé les.
Kolere...F means you're fucked![]()
Wij gaan zo naar IJsselstein. Gogo gaat daar last minute meedoen aan de IJsselsteinloop. Ik ga morgen wel weer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh, mijn meneer gebruikte het nog naar tevredenheid, vandaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Werkt Garmin Express niet met de jouw horloge? GTC is volgens mij inmiddels met pensioen.
Garmin Express. Hoe kom ik daaraan? Wat is het?
Ik heb me jullie uploadverhaaltjes altijd fijn langs me heen laten gaan
edit: Ik snap 'm al. Ben aan het downlooien.![]()
Via je gc-account krijg je vanzelf instructies wat te doen als je daar op de synchroniseerknop drukt, dat zijn twee pijltjes die schuin in tegengestelde richting staan.![]()
Leuk! Goede herinneringen aanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:34 schreef mosselmossel het volgende:
Wij gaan zo naar IJsselstein. Gogo gaat daar last minute meedoen aan de IJsselsteinloop. Ik ga morgen wel weer.
Oh![]()
Nice work!
Congrats on ripping through a pretty fast 10k.
Run Fact:
Your Friday runs usually tend to be 20% longer than on other days.
En ik heb badges.
Alles voor de wetenschap![]()
![]()
Bij mij zeurt GC ineens dat ik een communicator plug-in mis????
Die had ik al eens geinstalleerd. Nu weer maar ik blijf die melding krijgen. Kutgarmin!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:54 schreef Quoi het volgende:
Oh![]()
Nice work!
Congrats on ripping through a pretty fast 10k.
Run Fact:
Your Friday runs usually tend to be 20% longer than on other days.
En ik heb badges.
Alles voor de wetenschap![]()
Leuk he?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die wordt toch niet meer gebruikt sinds de introductie van Garmin Expres? Installeer die eens opnieuw?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:55 schreef Murmeli het volgende:
Die had ik al eens geinstalleerd. Nu weer maar ik blijf die melding krijgen. Kutgarmin![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb geen garmin express meer, want daarmee kan ik geen koersen uploaden. Dus ik werk ook met TC.
En TC en express kunnen niet samen op de computer staan, die maken elkaar stukSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Routes in mijn garmin zetten. Kan jouwtes nietquote:Dat is de reden dat ik zo'n enorme baksteen om mijn pols heb hangen
Succes!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 07:07 schreef Cynic het volgende:
Team 265 is te volgen via http://roparunlive.nl/❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Me neither. Ik ben heel erg van het 'heeeee interessant paadje, ik ga hier naar linksquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:06 schreef Quoi het volgende:
Ik dacht even dat je het over wielerkoersen had. Het is geen feature die ik zou gebruiken denk ik' en 'als dit stoplicht op rood staat als ik er ben ga ik naar rechts'
![]()
![]()
Ik heb geen richtinggevoel, dus als ik ergens heen wil waar ik de weg niet goed ken moet ik een route maken. En aangezien ik van lopen op onbekende plekken houd...
Dat doe ik precies zo!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Me neither. Ik ben heel erg van het 'heeeee interessant paadje, ik ga hier naar links' en 'als dit stoplicht op rood staat als ik er ben ga ik naar rechts'
In geval van nood heb ik een terug-naar-start pijltje op mijn horloge, maar dat heb ik nog nooit hoeven gebruiken.![]()
Hier ook. Ik loop weinig vaste routes (ik heb wel een paar rondjes, maar zelfs daarbinnen varieer ik nog). Ik begin gewoon met lopen en zie wel waar ik uitkom, als ik denk dat het wel weer mooi geweest is, zoek ik een herkenningspunt op en kan ik vanuit daar de weg terug wel weer vinden. Ik wil niet teveel nadenken over de route tijdens het lopen, maar gewoon gaan en dan zie ik wel waar ik uit kom.![]()
Courses vind ik een essentieel onderdeel van een sporthorloge. Alleen heb ik het nog nooit gebruikt.![]()
Ik ben nog steeds dolblij met m'n FR220Geen routes erin, geen touchscreen of privé satellieten, maar doet alles wat ik wil
![]()
![]()
Geen verkeerd weer om mezelf voor de laatste keer op te sluiten in een ondergrondse bankkluis![]()
Morgen ga ik denk ik een fijne 5k knallen tijdens de Bertusloop
Meneer is as we speak zijn nieuwe trailschoenen aan het uitlaten in de Haagse alpen.![]()
Oh sod off. Dat PR van je zus mag d'r weleens aan nu.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:41 schreef Quoi het volgende:
Oh geen. Gewoon leuk, gezellig. Zal wel rond de 27-28 min liggen dan![]()
Is dit dan je afstudeercadeau aan je jezelf of valt dit onder noodzakelijke primaire levensbehoeften?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:17 schreef hatsaflats het volgende:
Toch nog maar een paar Kinvara's besteld
[ afbeelding ]
Ik loop er ook steeds regelmatiger duurlopen op, dus dan is een extra paar vast niet wegMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hoi!
Nickhguitar, wil je mij bij de marathon van Eindhoven neerzetten?
• Daywalk3r - MJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lekker rondje op bijzonder rustig tempo gehobbeld over de Regte Heide, met een mannetje of 25 of zo.
Mooi gebied, en beetje kunnen bijkletsen met CRX_master.
Was tevens mijn eerste rondje ooit met lenzen ipv bril. Beviel goed
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi!
• Daywalk3r - M
Noodzakelijke primaire levensbehoeften natuurlijk!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Is dit dan je afstudeercadeau aan je jezelf of valt dit onder noodzakelijke primaire levensbehoeften?
Mijn afstudeercadeaubudget is iets ruimer dan 64 euro![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Noodzakelijke primaire levensbehoeften natuurlijk!
Mijn afstudeercadeaubudget is iets ruimer dan 64 euroZo denk ik ook, je kunt nooit genoeg hardloopschoenen hebben
Kinvara's slijten ook nogal snel, zeker als je er langere afstanden op gaat lopen. Zonde om iets dat niet echt een lang leven heeft te leven voor je afstuderen te kopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:01 schreef Guard het volgende:
[..]Zo denk ik ook, je kunt nooit genoeg hardloopschoenen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk geprobeerd. Dat is alleen niet m'n doel, wel 10k in 55 jeweets?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Oh sod off. Dat PR van je zus mag d'r weleens aan nu.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Kinvara's slijten ook nogal snel, zeker als je er langere afstanden op gaat lopen. Zonde om iets dat niet echt een lang leven heeft te leven voor je afstuderen te kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wie heeft er ook problemen met Garmin Connect en dan specifiek het deel van je run bekijken in google earth? Ik krijg een foutmelding dat ik niet genoeg rechten heb.
Zelfde geintje ook bij het exporteren naar gpx.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:04 schreef Gogo83 het volgende:
Zo, dat was een leuk rondje. Dijk van een PR gelopen.Goed bezig
Garmin is echt aan het kutten inderdaad.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:55 schreef Murmeli het volgende:
Die had ik al eens geinstalleerd. Nu weer maar ik blijf die melding krijgen. Kutgarmin!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik heb bijna nooit problemen met Garmin. Uploaden duurt soms even, maar dat is echt maar een enkele keer. Geen idee wat jullie allemaal mis doen. Behalve Murmeli, die moet gewoon de nieuwste software gebruiken en dat GTC en die Communicator Plugin wegmikken.Goed gedaan! Trots!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:04 schreef Gogo83 het volgende:
Zo, dat was een leuk rondje. Dijk van een PR gelopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jeetje wat is dat nieuwe endomondo kut..
En mijn garmin horloge had er ook al weinig zin in vandaag. Deed er eerst 5 minuten over om sateliet te locken, toen ging ik maar met bijna-gelockte sateliet lopen (dat gaat meestal wel goed) maar toen ging hij om de 10 meter autopause-autoresume doen (staat ingesteld bij 13 min/km of zo) dus dat ging nergens over. Mijn hartslag was volgens Garmin ook 175, ook toen ik stilstond. Ik was even bang dat dat echt zo was, zonder dat ik voelde dat ik me inspannen; als een teken van overtraindheid of zo.
Maar toen na 2 pogingen om een nieuw rondje te beginnen horloge maar even helemaal aan en uit gezet. Toen deed de GPS het iets beter, al schommelde hij nog wel veel meer dan normaal. Hartslag begon weer op 175 terwijl ik al 2 minuten stilstond en alleen nog maar 500m gejogd had, dus toen wist ik wel dat dat niet kon kloppen. Die ging gelukkig tijdens het rondje ook weer normaal doen.
En uiteindelijk heb ik best wel heerlijk gelopen! Normaal is 35 min lopen op hartslag niets om over naar huis te schrijven, maar gezien hoe lamlendig mijn benen zich de afgelopen dagen voelden was ik erg blij dat dit zo ontspannen ging. Hartslag de hele tijd rond de 145 gehouden en daarbij liep ik tempo 5.40-5.50, voelde heel relaxt. Hopelijk is dit de inzet van het snelle herstel. Volgens de souplessemethode moet je juist kunnen herstellen door de 200tjes, maar blijkbaar werkt dat voor mij niet of zo.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zag het op GC, supergoed gedaanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:04 schreef Gogo83 het volgende:
Zo, dat was een leuk rondje. Dijk van een PR gelopen.![]()
![]()
![]()
Ah ik zie hem nu ook op Endomondo, mooi PR Gogo!
Serinde en Gogo zijn nu wel erg aan elkaar gewaagd op de 5kmWanneer een battle?
Haha, dat is wel een idee voor ooit, kunnen we elkaar aan weer een nieuw PR helpen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah ik zie hem nu ook op Endomondo, mooi PR Gogo!
Serinde en Gogo zijn nu wel erg aan elkaar gewaagd op de 5kmWanneer een battle?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Kinvara's slijten ook nogal snel, zeker als je er langere afstanden op gaat lopen. Zonde om iets dat niet echt een lang leven heeft te leven voor je afstuderen te kopen.Prima afstudeerkado! (voor een vrouw danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
![]()
Nog mensen die hier toevallig gisteren in Emlichheim (Duitsland) hebben gelopen? De winnaar van de 10k liep daar 31:17 volgens mij![]()
![]()
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi!
• Daywalk3r - M![]()
![]()
Mezelf maar even getrakteerd op een shock absorber met hartslagsensor.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 23-05-2015 16:53:48 ]![]()
Nice! Is ook nog steeds mijn favoriete sportsbra, veel fijner dan met hartslagband eronder. Al is mijne van Pure Lime. Ik vrees dat ik wel binnenkort wel een nieuwe/extra nodig heb. Duur grapjequote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:43 schreef Gogo83 het volgende:
Mezelf maar even getrakteerd op een shock absorberen met hartslagsensor.
Mooi rondje he! En PRquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:04 schreef Gogo83 het volgende:
Zo, dat was een leuk rondje. Dijk van een PR gelopen.even Garmin Connect aanslingeren om m te zien
Deze was 60 euro terwijl eentje zonder hrm 50 was. Verschil viel me dus wel mee. Maar het blijft een smak geld.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nice! Is ook nog steeds mijn favoriete sportsbra, veel fijner dan met hartslagband eronder. Al is mijne van Pure Lime. Ik vrees dat ik wel binnenkort wel een nieuwe/extra nodig heb. Duur grapje![]()
Als je sowieso al een goede sport-bh nodig hebt valt het verschil wel mee idd. Voor mij zijn die bh's met ingebouwde hardslagband extreem overkill (die van Purelime is voor mij nog net geen singlet) en dan is het prijsverschil best groot.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:54 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Deze was 60 euro terwijl eentje zonder hrm 50 was. Verschil viel me dus wel mee. Maar het blijft een smak geld.![]()
Revanche! Ik weet nog een leuke trainingsloop voor je op 7 juni...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi!
• Daywalk3r - M![]()
Mijn Garmin connector plugin wordt al een tijdje niet meer herkend. Nu dus maar continue alles handmatig uppen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:33 schreef Oceanonix het volgende:
Wie heeft er ook problemen met Garmin Connect en dan specifiek het deel van je run bekijken in google earth? Ik krijg een foutmelding dat ik niet genoeg rechten heb.
Zelfde geintje ook bij het exporteren naar gpx.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Je zou ook gewoon de software kunnen downloaden. Garmin Expres dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn Garmin connector plugin wordt al een tijdje niet meer herkend. Nu dus maar continue alles handmatig uppen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Staat er al op. Alleen sinds kort herkent de software mijn horloge dus niet meer...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon de software kunnen downloaden. Garmin Expres dus.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb veel op de 6 gelopen. De 7 verschilt daar niet veel van. Is vooral geschikt voor kortere afstandenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:28 schreef mosselmossel het volgende:
Adidas Supernova Glide Boost 7 aan gehad. Die zaten behoorlijk lekker, al waren ze een half maatje te klein naar m'n zin, dus die gaan ze bestellen. Ik ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Echt? had ik moeten weten voor ik vorige week een nieuwe kochtquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:54 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Deze was 60 euro terwijl eentje zonder hrm 50 was. Verschil viel me dus wel mee. Maar het blijft een smak geld.laatste keer dat ik keek was met hartslagband nog 70 of 75 euro ...
En we kunnen wel eens een battle houden![]()
![]()
Ik loop er ook veel op en vind ze juist top voor langere afstandenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb veel op de 6 gelopen. De 7 verschilt daar niet veel van. Is vooral geschikt voor kortere afstanden![]()
![]()
Schaamteloze crosspost: V&A / [TK] Nike+ GPS Sportwatch
Misschien iets voor een beginnende loper, ik heb er iig genoeg plezier van gehadPrijs valt uiteraard over te praten.
Ik heb hier overigens al lang niet meer gepost... maar de korte samenvatting is dat ik na een jaar ellende met mijn scheenbenen nu weer langzaam aan het opbouwen ben en deze week weliswaar 3 keer ben wezen hardlopen.. dat is behoorlijk bizar na zoveel blessure leed![]()
![]()
Goed loopweer vandaag. Helaas kwam ik er vandaag niet eerder aan toe dan na het eten te gaan lopen, resultaat zware training.
Ik had ook totaal geen zin en heb een rondje gedaan dat ik elk moment had kunnen afhaken, maar toch mezelf naar de 10k kunnen slepen.
Maandag maar even kort rondje doen om de benen los te houden, want afgelopen week kwam ik helemaal niet toe aan hardlopen en heb ik alleen woensdag 7,5 km gewandeld.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
het probleem hem ook niet in het uploaden maar in het bekijken van de bestanden in een ander programma. Als het bestand eenmaal op de pc staat gaat hij rechtstreeks door naar Strava.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:36 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb bijna nooit problemen met Garmin. Uploaden duurt soms even, maar dat is echt maar een enkele keer. Geen idee wat jullie allemaal mis doen. Behalve Murmeli, die moet gewoon de nieuwste software gebruiken en dat GTC en die Communicator Plugin wegmikken.
Maar in GC kan ik niet naar google earth of het bestand uitlezen naar gpx om er daarna nog wat anders mee te willen.![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wel een leuk stukje!Maar hét recept voor een PR is gewoon trainen! Af en toe heb je een kutdag, slecht gegeten, weinig bedtijd enzo, maar loop je wel een PR.
Klopt, maar dit zijn de last minute dingen die mij afgelopen woensdag hebben geholpenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:05 schreef Quoi het volgende:
Leuk artikel MD, zo kort en bondig de ingredienten van een PR. En dat laatste beetje dat helpt is idd geluk
Als we een PR lopen zijn we geneigd om te denken dat dit aan ons zelf lag en de voorbereidingen. Als we géén PR lopen hadden we onze dag nietEn dacht ik zal het eens in een ander jasje gooien dan een standaard kilometerverslag
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ondertussen bij de Roparun:
Ik zie dat ze bij het team van Cynic er het tempo lekker in hebben! En het team van mijn werk ook, die staan nu op een finishtijd van half 11 op maandagMaar zal nog wel wat later worden, gok ik zo!
Ik zat ook net te kijken, team van een loopmaatje hier heeft er ook aardige de sokken in, dik 0,5 km /u hoger dan gepland... En hem kennende verbaast me het eigenlijk nietsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:23 schreef MaleDuck het volgende:
Ondertussen bij de Roparun:
Ik zie dat ze bij het team van Cynic er het tempo lekker in hebben! En het team van mijn werk ook, die staan nu op een finishtijd van half 11 op maandagMaar zal nog wel wat later worden, gok ik zo!
Het team van mijn werk verbaasd mij ook niet, snap niet waarom ze zo'n langzame snelheid hadden opgegeven, maar misschien is de eerste helft van de lopers wel wat sneller dan de andere helft en compenseren ze dat nog, morgen nog maar eens rustig kijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zat ook net te kijken, team van een loopmaatje hier heeft er ook aardige de sokken in, dik 0,5 km /u hoger dan gepland... En hem kennende verbaast me het eigenlijk niets<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ach..eerste dag is altijd 'jeeeeeeeej enthousiast en snel en!'
Weet nog wel dat Yur z'n team tijdens nacht 1 3km sneller liep dan gepland.![]()
Normaal hebben de weervoorstellers het gegarandeert mis en nu wil je dat ze er een keer naast zitten en dan hebben ze het spatzuiver...... storm,hagel, natte sneeuw
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Bij dat loopmaatje van me is altijd alles 'jeeeeeeeej enthousiast en snel enquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef GotC het volgende:
Ach..eerste dag is altijd 'jeeeeeeeej enthousiast en snel en!'
Weet nog wel dat Yur z'n team tijdens nacht 1 3km sneller liep dan gepland.!'
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Bij dat loopmaatje van me is altijd alles 'jeeeeeeeej enthousiast en snel en!'
![]()
Ik ben blij dat ik het heb meegemaakt maar hoeft van mij niet nog een keer. Ook niet als loper.
![]()
Ik heb wel een beetje heimweequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:41 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Ik ben blij dat ik het heb meegemaakt maar hoeft van mij niet nog een keer. Ook niet als loper.
Mij trekt het ook nog niet zo, om mee te doen. Misschien als chauffeurquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:41 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Team van mijn vriendin is net gestart.. zitten tot nu toe nog precies op hun opgegeven snelheid!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zwaarste baan om te hebben binnen het team! 1 van onze chauffeurs kreeg bij terugkomst voor het eerst een epileptische aanval. Van vermoeidheid en de hoeveelheid concentratie volgens de artsenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Mij trekt het ook nog niet zo, om mee te doen. Misschien als chauffeur![]()
![]()
Is er maar één chauffeur die de hele tijd rijdt? Dat lijkt me toch ook onverantwoord?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Zwaarste baan om te hebben binnen het team! 1 van onze chauffeurs kreeg bij terugkomst voor het eerst een epileptische aanval. Van vermoeidheid en de hoeveelheid concentratie volgens de artsenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Verschilt per team, wij hadden er 4 totaalquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is er maar één chauffeur die de hele tijd rijdt? Dat lijkt me toch ook onverantwoord?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Zwaarste baan om te hebben binnen het team! 1 van onze chauffeurs kreeg bij terugkomst voor het eerst een epileptische aanval. Van vermoeidheid en de hoeveelheid concentratie volgens de artsenik kan toch niet mee als chauffeur geloof ik
Gewoon als verzorger meegaanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef Guard het volgende:
[..]ik kan toch niet mee als chauffeur geloof ik
Even spitsuur als iedereen terugkomt (eten maken, spullen inpakken, verhuizen naar volgende plek, masseren, eten maken) en als iedereen slaapt kan jij niet meer slapen v/d adrenaline
Ideaal
![]()
![]()
Vermoeiende week erop zitten.. Viel 's middags bijna weer in slaap dus moest ik me even naar buiten schoppen voor een rondje.
Uiteindelijk een trainingsrondje afgewerkt met een goed gevoel. Ik liep ook helemaal alleen in het bos, vreemd.. Want het was uiteindelijk nog prachtig weer geworden deze middag.
10min D1 - 20min D2 - 20min D1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OFF-topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt een bagger duurloop gehad (18km). Totaal niet constant gelopen, terwijl het wel zo aanvoelde. Ach, dit soort loopjes zitten er helaas ook wel eens tussen, volgende keer beter.FR1908![]()
Zo, na een zeer matig begin van de maand qua hardlopen ben ik weer op de goede weg.
Gisteren met een deel van de loopgroep zo'n 19 km gelopen. Vandaag ga ik naar de Ardennen voor een paar dagen en de wandel- en trailschoenen gaan mee.![]()
Vanochtend een vroeg vakantie loopje op Ameland, incl. stukje strand. Als t hard strand is: heerlijk! Mul zand
Ben toch een echte asfaltloper denk ik.![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:04 schreef Gogo83 het volgende:
Zo, dat was een leuk rondje. Dijk van een PR gelopen.
Heel goed! Maar eh... welk rondje en welke tijd hebben we het over? Ik heb endomondo (?) lang geleden al de nek omgedraaid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: