Een kwestie van materiaal? Ik post juist deze 2 omdat die van staal zijn!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat is ook 'n kwestie van materialen.Het zijn niet allemaal fotos van stalen palen.
Misschien kan je iets vinden waar de alu is door staal gesneden.
Heel goed...en nu kan je (heel erg) misschien (maar waarschijnlijk niet) voorstellen als t botsing was met 'n rijtje palen en veel meer gewicht en sterkte van veel andere balken die zijn allemaal met elkaar vastgebonden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
mooi om te zien dat sommige gewoon doormidden geknakt zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vrees dat Tingo pas tevreden is als je het WTC in een 1:1 schaal nabouwt en daar een vliegtuig invliegt. En zelfs daar ben ik niet zeker over.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een kwestie van materiaal? Ik post juist deze 2 omdat die van staal zijn!
zoals je kan zien zijn ze op de las geknakt, op het zwakte punt!
http://911crashtest.org/quote:The Test
The intent is to copy the experiment used in the Mythbusters: Revolution video by simply replacing the “plow” with a section of wing from a 767, and by replacing the car with steel box-columns built to the same specifications as the WTC. If it is true that a whole plane can slice-through a steel building, a wing-section should slice through the steel columns with ease.
The point of this test is to raise awareness that the level of corruption in world government has reached a critical mass; when they broadcast fraudulent video with the intent to whip-up global fear to gain public support for long-planned invasions, then We the People of all countries are in some serious trouble. Everyone from all lands needs to speak out against the madness. For over a decade whole nations have been bombed, invaded, occupied and looted by the U.S. and NATO., all thanks to a cheap special-effect delivered with a straight-face. If ever in the history of mankind the awareness of the masses needed to be raised, it is during this ironically-named “Information Age”.
I have sent emails to the major 9/11 Truth organizations and I will be sending more again soon. I am calling on all people interested in truth and justice to join forces to conduct this test, after all, we don’t know what will happen, do we? If history repeats itself and the steel is cut by the wing-section, the government will clearly be vindicated, however if the steel slices the wing like a big head of lettuce, someone has some explaining to do. Here is a chance for the genuine 9/11 Truth Movement participants to put down their differences and come together with other more mainstream organizations who share our common cause; Peace.
Sincerely,
Steve De’ak
Probleem is dat als je het vliegtuig als eeen homogene massa in de berekening beschouwt je dit ook voor het gebouw mag doenquote:Een kwestie van materiaal? Ik post juist deze 2 omdat die van staal zijn!
zoals je kan zien zijn ze op de las geknakt, op het zwakte punt!
Wat zal de meeste schade veroorzaken? 5kg vogel of 200kg stalen balk?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vrees dat Tingo pas tevreden is als je het WTC in een 1:1 schaal nabouwt en daar een vliegtuig invliegt. En zelfs daar ben ik niet zeker over.
als er geen frame en puur alleen balken waren geweest zoals, zeg maar een vliegenmepper als een soort van gaas, dan zou het effect anders zijn geweest..quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heel goed...en nu kan je (heel erg) misschien (maar waarschijnlijk niet) voorstellen als t botsing was met 'n rijtje palen en veel meer gewicht en sterkte van veel andere balken die zijn allemaal met elkaar vastgebonden.
Ik heb geen berekeningen en/of simulaties voor nodig.Zo simpel is 't.
Nobody disputes this!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk van niet.
Ik denk dat stalen balken zijn wat zwardere en sterker dan vogels dus het zal nog meer schade op 't vliegtuig maken.
En ik heb helemaal niks hier gelezen om anders over te gaan denken.
Afgelopen week een poging gedaan door middel van een stapel dozen en kartonnen vliegtuig!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vrees dat Tingo pas tevreden is als je het WTC in een 1:1 schaal nabouwt en daar een vliegtuig invliegt. En zelfs daar ben ik niet zeker over.
Bovenste foto is echt ,de tweede foto nep,imo.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
als er geen frame en puur alleen balken waren geweest zoals, zeg maar een vliegenmepper als een soort van gaas, dan zou het effect anders zijn geweest..
maar zoals ik al zeg, dat is het niet, de constructie is zo, dat het bestaat uit frames, die op een bepaalde manier verbonden zijn door , nagels bouten en laswerk, wat daarduur ook dit effect geeft!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zie hier links onderin!
het zilvergrijze is een ander materiaal!
de buitenste laag is een ander soort meteriaal, ik denk aluminium ( gokje) er achter zit het staal, en die is afgekroken of geknakt op de las punten!
Er zat geen gat in het wtc?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bovenste foto is echt ,de tweede foto nep,imo.
Dankje voor de update.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:12 schreef DeMolay het volgende:
Zie mijn voorgaande post
[..]
http://911crashtest.org/
[..]
Probleem is dat als je het vliegtuig als eeen homogene massa in de berekening beschouwt je dit ook voor het gebouw mag doen
http://911crashtest.org/w(...)zer-Steve-Deak-1.mp3
10 min
Niet van 'n vliegtuig imo.quote:
Herinner me, wat is de hoofdgedachte ook alweer?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:47 schreef DeMolay het volgende:
gaan we weer grasduinen om van de hoofdgedachte at te kunnen wijken
Nee het is gewoon een on-topic doodnormale vraag!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:47 schreef DeMolay het volgende:
gaan we weer grasduinen om van de hoofdgedachte at te kunnen wijken
Waarom denk je dat de vliegtuig vleugels/tail peice enz.is dan ineens sterk genoeg om zo makkelijk door stalen balken te gaan dan?quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een on-topic doodnormale vraag!
Ik heb het niet over of het vliegtuig echt of nep zou zijn, ik stel gewoon een vraag over een gat in een gebouw dat door veel mensen vanaf de straat gezien kon worden!
En eventueel een foto kan maken, ik weet niet of deze gemaakt is door een journalist of een toevallige voorbijganger, het gaat immers om de kwestie of het staal kon breken ja of nee!
We zijn tot de conclussie gekomen dat staal inderdaad kan breken op een zwak punt vandaar de inzoom foto, dat de snede recht is, dus op het punt van las of koppelstuk door midden is!
En nogmaals ik heb het niet over de buiten kant maar de zichtbaren stalen balken aan de binnenkant.
De foto boven geeft aan dat het WTC uit frames bestaat!
En ja ik treed in details om zo wat dingen duidelijk te krijgen!
Er worden zo vaak kleine details aangehaald om een punt aan te tonen dus jou reactie slaat gewoon helemaal nergens op!
Ligt eraan hoe je die vereenvoudiging maakt. Het doorsnijden van de kolommen is sowieso een lokaal fenomeen, dus als je puur het contactoppervlak (en in de diepte van dat contactoppervlak, het controlevolume) van het deel van de vleugel met het contactoppervlak van het deel van de kolom beschouwd, is de aanname van een homogene massa niet eens zo verkeerd. Zeker als je bijv alleen de brandstof in ogenschouw neemt, en dus het vleugelgeraamte niet meeneemt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:53 schreef DeMolay het volgende:
of da vliegtuig door de façade kon snijden , niet waar dat gat dan wel vandaan komt
maar Terecht mijn opmerking: Probleem is dat als je het vliegtuig als eeen homogene massa in de berekening ( had jij die niet geplaats een keer ? ) beschouwt je dit ook voor het gebouw mag doen is toch valide ,en dan gaan de geoperde argumenten toch niet op ?
de brandstof, daar heb je een punt...things to ponderquote:Ligt eraan hoe je die vereenvoudiging maakt. Het doorsnijden van de kolommen is sowieso een lokaal fenomeen, dus als je puur het contactoppervlak (en in de diepte van dat contactoppervlak, het controlevolume) van het deel van de vleugel met het contactoppervlak van het deel van de kolom beschouwd, is de aanname van een homogene massa niet eens zo verkeerd. Zeker als je bijv alleen de brandstof in ogenschouw neemt, en dus het vleugelgeraamte niet meeneemt.
Voor mijn part leven ze zich helemaal uit. Het lijkt mij dat, als je niet gelooft dat een boeing 757 de gevel van de Twin Towers had kunnen penetreren en je weigert de achterliggende fysica eigen te maken, het steunen van een experiment de manier is om aan te tonen dat hier sprake is van een hoax. Dus ik zou tegen Tingo willen zeggen: geef gul om dat experiment mogelijk te maken. Put your money where your mouth is.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:04 schreef DeMolay het volgende:
de brandstof, daar heb je een punt...things to ponder
Wat vind jij van de voorgestelde test met vleugeldeel en nagemaakte façade
En hoe verklaar je dan building nr 7?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Voor mijn part leven ze zich helemaal uit. Het lijkt mij dat, als je niet gelooft dat een boeing 757 de gevel van de Twin Towers had kunnen penetreren en je weigert de achterliggende fysica eigen te maken, het steunen van een experiment de manier is om aan te tonen dat hier sprake is van een hoax. Dus ik zou tegen Tingo willen zeggen: geef gul om dat experiment mogelijk te maken. Put your money where your mouth is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |