Wat is daar grappig aanquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
GAhahahahahah Peunaga is een Arabier GAhahahahahahahahahhahaahha aaa
Straks maakt 'ie je weer Redactie FP.quote:
Kap dan met kapen, terrorist dat je er bent.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we natuurlijk niet willen allemaal
Tetten!quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn volgende post wordt een heugelijke post, mensen.
Ben je zwanger?quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is precies het punt dat je wilt maken?quote:
Dat die kan knippen en plakken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is precies het punt dat je wilt maken?
Nou, kom op dan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Het is nou niet bepaald een epische battlequote:Op woensdag 20 mei 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
Rot op met je Youtubes, mensen zijn hier aan het vechten.
Gahaha Peunaga is allang aan het huilen bij zijn moeder.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
Rot op met je Youtubes, mensen zijn hier aan het vechten.
Waarom Nep Marokkaanse?quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:17 schreef arjan1112 het volgende:
Een vermeende nep marokaanse die ruzie heeft met een Irakees ofzo
Prima analyse weer, behalve dat hij een Armeen is.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:17 schreef arjan1112 het volgende:
Een vermeende nep marokaanse die ruzie heeft met een Irakees ofzo
En een fopturk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prima analyse weer, behalve dat hij een Armeen is.
.....quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prima analyse weer, behalve dat hij een Armeen is.
As-salaam aleikum.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:18 schreef arjan1112 het volgende:
had begrepen dat ie een saddam lover was ofzo zal wel weer niet kloppen zoals gewoonlijk
Yasmijn was afwezig toen ik mijn abbo hernieuwde.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is deze? Jij had toch iedereen in deze SC op je vriendenlijst gezet?
quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Yasmijn was afwezig toen ik mijn abbo hernieuwde.
Nee ik was niet naar Marokko.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:21 schreef arjan1112 het volgende:
Naar Marokko? Heb je er een topic over gemaakt ?
Die maken best goede muziek ja.quote:
Je bedoeld koh phangan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:24 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is in Thailand. Dat ene eiland waar veel jongeren uit de hele wereld heen gaan, voor de full moon parties een emmer rum op het strand zuipen voor 2 euro
Paar dagen Bangkok, bijna 3 weken in Koh Lanta. Een dag in Koh Phi Phi en nog maar dagen Phuket.quote:
Nopes, was alleen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:26 schreef arjan1112 het volgende:
een strand vakantie met de hele familie ofzo
quote:
Ja bedoel de laatste toen ik in Thailand was.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:28 schreef arjan1112 het volgende:
Die zijn gewoon het hele jaar, hoor. Alleen dan zijn er minder mensen
Wat een rare poll?quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:30 schreef arjan1112 het volgende:
Poll: in welk land ben je geweest
• thailand
• japan
• brazilie
• spanje
• duitsland
• griekenland
• Tanzania
• Amerika
• Nergens, alleen Nederland
• Alle landen behalve Antartica
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Komt hij ook weer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe anders even lekker normaal tegen Adriaan met je penis.
Hij is gewoon blij dat je er weer bentquote:
Eerste klopt wel, tweede niet zo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die knul kan zijn gevoelens meestal niet zo goed uiten, hij bedoelt het gewoon goed
George Oscar Bluth is die van mij.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:18 schreef Mani89 het volgende:
George Michael Bluth is mijn held.
[ afbeelding ]
Hou op met mequote:Op woensdag 20 mei 2015 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha Peunaga is allang aan het huilen bij zijn moeder.
Alsof jij altijd zo vriendelijk bent tatta.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:49 schreef timmmmm het volgende:
Waarom laten we eigenlijk buitenlanders toe in onze SC?
Alsof jij een buitenlander bent.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof jij altijd zo vriendelijk bent tatta.
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij een buitenlander bent.
Of een vrouw.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:26 schreef Peunage het volgende:
Ik begrijp dit niet zo goed.
Ik als allochtoon
Cultuurverrijking heet datquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:49 schreef timmmmm het volgende:
Weg met Amerikanen!quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik nog nooitquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:15 schreef Specularium het volgende:
Iedereen is wel in Duitsland geweest.
Ik zie hier liever allochtonen dan van die extremistische linkse/rechts relschoppersquote:
Voor je het weet is het topic ontploft..quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie hier liever allochtonen dan van die extremistische linkse/rechts relschoppers.
Weet je wie ook ontploft is?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor je het weet is het topic ontploft..
Dit is misschien nog wel erger, dat zijn helemaal van die wereldvreemden die nooit buiten de stadsgrenzen durven omdat ze dan bang zijn aangevallen te worden door tijgers en pterodactyliquote:
Vluchtelingenboten met Amsterdammers zou je ook gewoon moeten laten zinkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is misschien nog wel erger, dat zijn helemaal van die wereldvreemden die nooit buiten de stadsgrenzen durven omdat ze dan bang zijn aangevallen te worden door tijgers en pterodactyli
Dobbermokums.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vluchtelingenboten met Amsterdammers zou je ook gewoon moeten laten zinken
Prima! Heb ongeveer een 7,7 met geschiedenis!quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles gaat goed met mij, en met jou Fylax?
Jij kan zo mijn opvolger worden, bij de universiteit van Nijmegen hebben ze een uitstekende opleiding geschiedenisquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Prima! Heb ongeveer een 7,7 met geschiedenis!
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij kan zo mijn opvolger worden, bij de universiteit van Nijmegen hebben ze een uitstekende opleiding geschiedenis
Doe je best tijdens de Gaypride, zat Amsterdammers op boten dan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vluchtelingenboten met Amsterdammers zou je ook gewoon moeten laten zinken
Ik ben weleens in Rotterdam geweest, meerdere malen zelfs. Doodeng jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is misschien nog wel erger, dat zijn helemaal van die wereldvreemden die nooit buiten de stadsgrenzen durven omdat ze dan bang zijn aangevallen te worden door tijgers en pterodactyli
Hier eentjequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er schijnen ook mensen te zijn die nog nooit in Groningen zijn geweest.
Ik ben er wel eens geweest, zelfs op die ene toren daar. Friesland is de enige provincie waar ik nog nooit ben geweest.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er schijnen ook mensen te zijn die nog nooit in Groningen zijn geweest.
Martinitoren!quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest, zelfs op die ene toren daar. Friesland is de enige provincie waar ik nog nooit ben geweest.
Dat was em jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Fryske grûn is toch schitterend?
Maar er gaat niks boven Groningen inderdaad.
[..]
Martinitoren!
Jij bent nog nooit buiten N/Z-Holland geweest.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:50 schreef Karina het volgende:
Nu ik erover nadenk, ik ben volgens mij ook nog nooit in Zeeland geweest.
Jawel hoor. Volgens mij ben ik in de overige provincies allemaal wel ooit eens geweest. En zelfs op 2 van de Waddeneilanden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit buiten N/Z-Holland geweest.
Ik niet, daar praten de mensen apart.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:55 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Brabant altijd wel beter dan het noorden.
Je zal er maar wonen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga elk jaar naar Zuid-Limburg bij het drielandenpunt, jongens wat is dat ongelofelijk mooi.
Ik wens die mensen heel veel plezier! Ik ga volgende maand weer lekker door de bossen en heuvels van Limburg karren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien als je durft te vliegen zijn er op de wereld nog wel mooiere plekjes dan het drielandenpunt!
Zou je niet zelf Mount Bradley in Californië willen beklimmen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wens die mensen heel veel plezier! Ik ga volgende maand weer lekker door de bossen en heuvels van Limburg karren.
Overal praten mensen apart, behalve 'hier'quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik niet, daar praten de mensen apart.
Ik zou eigenlijk wel wat meer van Nederland willen zien, ik ken eigenlijk alleen het westen en zuiden. Is al jaren geleden dat ik in de oostelijke en noordelijke provincies ben geweest. Alleen met vakantie ga ik liever weg uit Nederland, geen zin in Nederlanders als ik vakantie hebquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel hoor. Volgens mij ben ik in de overige provincies allemaal wel ooit eens geweest. En zelfs op 2 van de Waddeneilanden.
Limburg is sowieso de mooiste provinciequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga elk jaar naar Zuid-Limburg bij het drielandenpunt, jongens wat is dat ongelofelijk mooi.
Voordat ik dood ga wil ik wel de Mont Ventoux en de Alpe D'Huez beklimmen natuurlijk. Al wordt dat dan waarschijnlijk mijn dood.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou je niet zelf Mount Bradley in Californië willen beklimmen?
Lelijk kutaccentquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Overal praten mensen apart, behalve 'hier'![]()
Er is geen schaamte in halverwege stoppen, dat heeft José BeenGodin bewezen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voordat ik dood ga wil ik wel de Mont Ventoux en de Alpe D'Huez beklimmen natuurlijk. Al wordt dat dan waarschijnlijk mijn dood.
Maar goed dat je dan nooit met mij hebt gesprokenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lelijk kutaccentHaags en Rotterdams zijn nog mooier
.
Ik pas 2 keer in Jose Been, dus dat zou mij toch moeten lukken, uiteindelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is geen schaamte in halverwege stoppen, dat heeft José BeenGodin bewezen.
Misschien is dat wel omdat je zelf praat als Dave van de Kik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb regelmatig te maken met mensen die plat Leids praten, dat vind ik wel een prachtig accent eigenlijk.
Nu doe je net of dat ik je niet aardig zou kunnen vinden vanwege dat ergerlijke accentquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar goed dat je dan nooit met mij hebt gesproken
Bedankt voor dit prachtige compliment, Jort Kelder.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is dat wel omdat je zelf praat als Dave van de Kik.
Daar is dus niks van waar.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt voor dit prachtige compliment, Jort Kelder.
Als je mijn accent ergerlijk vindt zul je mij ook wel ergerlijk vinden lijkt me.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu doe je net of dat ik je niet aardig zou kunnen vinden vanwege dat ergerlijke accent.
Ik vind Jort een hele leuke man!quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je mijn accent ergerlijk vindt zul je mij ook wel ergerlijk vinden lijkt me.
HeatWave heeft ook dat ergerlijke accent, maar die is ook best okequote:Op donderdag 21 mei 2015 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je mijn accent ergerlijk vindt zul je mij ook wel ergerlijk vinden lijkt me.
Karina heeft dat toch wel meer dan hij.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
HeatWave heeft ook dat ergerlijke accent, maar die is ook best oke.
Dit klopt toch helemaal niet bij elkaar, van die chille beats met dan een paar boze negertsquote:
Geloof het ook ja. Bij hem viel het me nauwelijks op zelfs.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina heeft dat toch wel meer dan hij.
Het is die negerts meestal alleen over bitches en bling bling te doen, dat spreekt mij niet helemaal aan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klopt toch helemaal niet bij elkaar, van die chille beats met dan een paar boze negerts.
En mijn Groningse accent dan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het Groningse accent van Paxcon ook wel heel leuk.
Jij had net zo'n Gronings accent als dat koppel dat bij ons aan tafel zat bij het bierdiner, en die hun hele leven al in Groningen stad woonden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En mijn Groningse accent dan?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina heeft dat toch wel meer dan hij.
Ohquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof het ook ja. Bij hem viel het me nauwelijks op zelfs.
Denk dat ik eraan gewend benquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ohik vond het anders best overduidelijk.
Misschien zette hij het speciaal voor de Redactie Frontpage extra aan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ohik vond het anders best overduidelijk.
Dat waren mooie tijden hequote:Op donderdag 21 mei 2015 13:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij had net zo'n Gronings accent als dat koppel dat bij ons aan tafel zat bij het bierdiner, en die hun hele leven al in Groningen stad woonden.
Dat zal het wel zijn ja, ik vind een Brabants accent gewoon, dat valt mij ook amper op. Behalve Tilburgsquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat ik eraan gewend benHet accent.
Ja al heb ik soms nog steeds die smaak in mijn mond van dat glaasje gekookt Gronings zeewater, die viel niet zo heel goed. Maar de rest was 5 sterren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat waren mooie tijden he
#neverforget
Is dit een sneer naar een bepaalde collega van jou van de Frontpage?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn ja, ik vind een Brabants accent gewoon, dat valt mij ook amper op. Behalve Tilburgs
Volgens mij zwom er ook nog een krabbetje in, ergens.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja al heb ik soms nog steeds die smaak in mijn mond van dat glaasje gekookt Gronings zeewater, die viel niet zo heel goed. Maar de rest was 5 sterren.
Worth every penny!quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:31 schreef Mani89 het volgende:
En ik droom nog regelmatig over de tetters van die Britse vrouw die het aan elkaar praatte. Godnondejezus.
Ik heb Ino hier al een tijdje niet meer gezienquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit een sneer naar een bepaalde collega van jou van de Frontpage?
Misschien moet je Dable even lokken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb Ino hier al een tijdje niet meer gezienMaar was niet bedoeld als sneer, het is gewoon een lelijk accent.
Om onverklaarbare reden de helft van dit topic zo'n beetjequote:
Wat voor soort keuken moet het zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:39 schreef moemoe het volgende:
Ik zoek een restaurant in Den Haag voor een verjaardag morgen.
Iemand tips?
Ja oprotten met die Hagenezen!quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om onverklaarbare reden de helft van dit topic zo'n beetje
Nee, gelukkige Dordtenaarquote:
Biologisch bereid vind ik altijd wel prettig.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat voor soort keuken moet het zijn?
Neuh, liever Hagenezenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja oprotten met die Hagenezen!
Eigen Amsterdammers eerst
Dit is gewoon een contradictio in terminis natuurlijkquote:
De oudste stad van Holland onderschattenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is gewoon een contradictio in terminis natuurlijk
Dordt en gelukkig.
Op de Grote Markt zit de Zwarte Ruijter. Zij hebben biologische keuken. Goed van smaak. En super relaxte sfeer.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, gelukkige Dordtenaar.
[..]
Biologisch bereid vind ik altijd wel prettig.
Ik ben er geborenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
De oudste stad van Holland onderschatten.
quote:
Oja! Dat ken ik nog van vroeger. Weleens wat gedronken, hmmmquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op de Grote Markt zit de Zwarte Ruijter. Zij hebben biologische keuken. Goed van smaak. En super relaxte sfeer.
Misschien is dat wat?
Hmm ja ligt een beetje aan de dag maar snap wat je bedoeld. Ik ben zelf niet echt bekend met biologische restaurants maar geloof dat er in Den Haag genoeg keuze is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:49 schreef moemoe het volgende:
Wel meer een studentending de Zwarte Ruijter. Niet echt wat ik zoek.
Ja, zit al IENS door te scrollen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja ligt een beetje aan de dag maar snap wat je bedoeld. Ik ben zelf niet echt bekend met biologische restaurants maar geloof dat er in Den Haag genoeg keuze is.
Je was niet mee?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn ouders waren met de meivakantie ook in Dordrecht.
Het komt allemaal wel heel dichtbij nu.
http://www.eetcafemichel.nl/quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had gisteren een beetje verpauperde pizza's bij een tentje in Groningen, maar het was nog net weg te werken.
Geloof het wel ja. Gelukkig heb ik er nooit gewoondquote:
Als universitaire student krijg je geen meivakantie.quote:
Waar woon je nu dan? Als ik vragen magquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Gelukkig heb ik er nooit gewoondStaat helaas wel op mijn paspoort
Dat is dus niet echt vlakbij waar ik woon.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.eetcafemichel.nl/
Ik ging hier altijd pizza's halen.
Oja, tentamenperiode bij de RUG. Tenminste toen ik daar studeerde.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als universitaire student krijg je geen meivakantie.
En anders ga ik echt niet met mijn ouders op de camping zitten, die tijden zijn achter mij.
Aan de andere kant van de Moerdijkbrugquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waar woon je nu dan? Als ik vragen mag.
Ik heb in de master geen tentamens meer.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oja, tentamenperiode bij de RUG. Tenminste toen ik daar studeerde.
Als ik aan die brug denk mis ik het autorijden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de Moerdijkbrug
Waarom rijdt je geen auto meer dan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik aan die brug denk mis ik het autorijden.
Jeuh, maar genieten van Pinksteren danquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb in de master geen tentamens meer.
Maar ook geen meivakantie. Tentamenperiode was een paar weken geleden. Scheelt ook nog of je letteren / geneeskunde /rechten / wijsbegeerte of whatever bent.
M'n auto is afgekeurd, voor de volle 100%. En het laten maken was duurder dan de auto zelf waard wasquote:
100% afgekeurd? Er zaten geen wielen meer onder, lekte olie uit het motorblok en remmen moest met een anker?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
M'n auto is afgekeurd, voor de volle 100%. En het laten maken was duurder dan de auto zelf waard was.
3,5 jaar trouwe dienst.
Mijn remmen schenen levensgevaarlijk te zijn. En nog meer van zulks.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
100% afgekeurd? Er zaten geen wielen meer onder, lekte olie uit het motorblok en remmen moest met een anker?
Die dingen schijn je wel eens nodig te hebben ja ... Nieuwe auto geen optie?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn remmen schenen levensgevaarlijk te zijn. En nog meer van zulks.
Die trein elke keer in en uit is het toch net niet.
Als het lekker weer is zijn er genoeg plekjes om even te feunen op het terras hierquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jeuh, maar genieten van Pinksteren dan.
Heh, ja ik zal het vast in de toekomst weer eens aanschaffen. Het verlangen er naar groeit steeds meer, dus dat is mooi.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen schijn je wel eens nodig te hebben ja ... Nieuwe auto geen optie?
Oeh, ik ging altijd http://www.zomers-groningen.nl/ hier op het terras achter zittenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het lekker weer is zijn er genoeg plekjes om even te feunen op het terras hier
Je bent zelf niet te hachelenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Over kutaccenten gesproken, dat Haags is helemaal niet te hachelen.
Viirooquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent zelf niet te hachelen
Middag allemaal
Ik heb daar wel van gehoord, maar ik heb er nog nooit gezeten. Ziet er wel leuk uit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oeh, ik ging altijd http://www.zomers-groningen.nl/ hier op het terras achter zitten.
Ja, je ziet het ook niet op eerste gezicht. Je kunt de tuin benaderen vanuit de Folkingestraat of gewoon door het restaurant naar buiten lopen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb daar wel van gehoord, maar ik heb er nog nooit gezeten. Ziet er wel leuk uit.
Laatst toen het echt lekker warm was zat ik met een speciaalbiertje aan het terras van de Toeter aan het water, prima!
Daar is ook een pubquiz waar ik graag aan mee doe. Mijn favoriete cafés in Groningen hebben een uitgebreid bierassortiment, daarom kan die ook niet ontbreken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, je ziet het ook niet op eerste gezicht. Je kunt de tuin benaderen vanuit de Folkingestraat of gewoon door het restaurant naar buiten lopen.
Ja, de Toeter is ook een leuk café! Om te borrelen. Zij hebben toch zo'n biertruck?
Ja dat weet ik maar al te goed.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent zelf niet te hachelen
Middag allemaal
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
Nu weet heel FOK! ook hoe mijn vinger er uit ziet.
Waarom zit er speciaalbier in een Grolsch glasquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
Nu weet heel FOK! ook hoe mijn vinger er uit ziet.
Je ziet toch wel dat wat in het glas zit geen Trippel is hoop ikquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zit er speciaalbier in een Grolsch glas.
Ik ben blij dat je het erotisch vondquote:
In het Grolsch glas zit (je raadt het nooit) Grolsch.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zit er speciaalbier in een Grolsch glas.
Een Tripel kan ook gewoon blond zijnquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je ziet toch wel dat wat in het glas zit geen Trippel is hoop ik
Wat een smakeloos figuur is het ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het Grolsch glas zit (je raadt het nooit) Grolsch.
Mani had dat genomen.
Ja, maar niet zo blond, want het is altijd wat troebel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een Tripel kan ook gewoon blond zijn.
Dat was op de dag van het bierfestival, later is hij helemaal los gegaan met de speciaalbieren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een Tripel kan ook gewoon blond zijn.
[..]
Wat een smakeloos figuur is het ook
Dus zijn kuiten is niet het enige waar wat mis mee is, in zijn hoofd zit ook een rare kronkelquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het erotisch vond
[..]
In het Grolsch glas zit (je raadt het nooit) Grolsch.
Mani had dat genomen.
Een echte Chillers expertquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo blond, want het is altijd wat troebel.
Dat is ook wel weer zo ja, dit ziet er veel te helder uit, mijn foutquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo blond, want het is altijd wat troebel.
Dat is geen excuus om vrijwillig Grolsch te drinkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was op de dag van het bierfestival, later is hij helemaal los gegaan met de speciaalbieren.
Ik geef een verklaring, ik praat het verder ook niet goed hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo ja, dit ziet er veel te helder uit, mijn fout.
[..]
Dat is geen excuus om vrijwillig Grolsch te drinken
Nee prima, dan begrijpen we elkaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef een verklaring, ik praat het verder ook niet goed hoor.
Ik drink palm, want dat is goed te drinken. Ik drink geen Grolsch en liever ook geen heineken, want dat is niet te drinken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:44 schreef Specularium het volgende:
Mensen die een discussie houden welk bier beter is terwijl het hetzelfde smaakt.
Zelfs ik weet dat het niet het zelfde smaakt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik drink palm, want dat is goed te drinken. Ik drink geen Grolsch en liever ook geen heineken, want dat is niet te drinken.
Als jij me gaat vertellen dat dat hetzelfde smaakt, kan je je piemel inleveren bij de deur. Dan mag je met de vrouwtjes wijn gaan drinken
Ik vind Heineken beter dan Grolsch.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:47 schreef timmmmm het volgende:
Grolsch en Heineken is inderdaad nagenoeg hetzelfde, maar bijvoorbeeld hertog jan is toch echt anders
Ja maar Grolsch is dan ook het laagste van het laagste dat je kunt krijgen, alleen Oranjeboom is nog smeriger.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind Heineken beter dan Grolsch.
Mijn vader drinkt Grolsch...quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar Grolsch is dan ook het laagste van het laagste dat je kunt krijgen, alleen Oranjeboom is nog smeriger.
En dat terwijl het zo'n aardige man isquote:
Ja vreemd he...quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl het zo'n aardige man is
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heeft dit met aandacht te maken? Snorrevoeg.
Haha, ja.quote:
Wat heeft dit met aandacht te maken?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Wat is daar anders aan dan wat jij meestal doet?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:57 schreef Specularium het volgende:
Yasmin roept gewoon weer allemaal matige aids om te kunnen scoren.
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan dan wat jij meestal doet?
Meestal klopt het wat ik zeg.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan dan wat jij meestal doet?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:02 schreef Fokker89 het volgende:
#Teamspecularium omdat LTDVK een vlegel is.
Misschien ben je wel geadopteerd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is biologisch gezien onmogelijk.
Dit maakt me erg onzeker. Ik heb twintig jaar in de leugen geleefd dat ik ABN spreek.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het Groningse accent van Paxcon ook wel heel leuk.
Ik vind dit een lastige. LTVDK is natuurlijk even verkankerd als de tumoren in mani's kuiten groot zijn, maar aan de andere kant is Grolsch te drinken vinden natuurlijk nog veel tragischerquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:02 schreef Fokker89 het volgende:
#Teamspecularium omdat LTDVK een vlegel is.
Ik verwacht dat jij me als ER gewoon steunt in deze 'kwestie'.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dit een lastige. LTVDK is natuurlijk even verkankerd als de tumoren in mani's kuiten groot zijn, maar aan de andere kant is Grolsch te drinken vinden natuurlijk nog veel tragischer
Je spreekt verder keurig Nederlands hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit maakt me erg onzeker. Ik heb twintig jaar in de leugen geleefd dat ik ABN spreek.
Leugens.quote:
Hehe okequote:Op donderdag 21 mei 2015 17:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je spreekt verder keurig Nederlands hoormaar mijn hele familie is Gronings en die typisch Groningse intonatie herken ik uit duizenden.
Nou, dat zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:50 schreef Specularium het volgende:
Met Grolsch is natuurlijk niks mis, LTKDV is gewoon een walgelijke paardenkut.
Jouw Groningse accent klinkt mij als muziek van Mark in de oren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit maakt me erg onzeker. Ik heb twintig jaar in de leugen geleefd dat ik ABN spreek.
Zou hij ook een Schneider Weisse van 4 liter lusten?quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil jij dit ook?
Dit was in groningen
Ik weet toevallig dat hij daar dol op is. Die at hij gewoon.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou hij ook een Schneider Weisse van 4 liter lusten?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jouw Groningse accent klinkt mij als muziek van Mark in de oren.
Ja dat idee kreeg ik al toen ik even verder lasquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil jij dit ook?
Dit was in groningen
Als ik dan toch pils neem wil ik het graag in zulke hoeveelheden:quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou hij ook een Schneider Weisse van 4 liter lusten?
Dat is absoluut een feit, daar hebben ze een uitstekend terras.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat idee kreeg ik al toen ik even verder las
Als ik een wilde gok mag doen zeg ik De Toeter
quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij me als ER gewoon steunt in deze 'kwestie'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:54 schreef Specularium het volgende:
[..]Wat vindt je nou precies zo bijzonder aan die post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Behalve als je alles weggooit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:17 schreef Mani89 het volgende:
Ads passen zich toch aan aan jouw zoekopdrachten?
Nee nou ben ik benieuwd ook.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen zin in, het is gewoon tenenkrommend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |