Dit klinkt als mijn droombaan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zit alleen maar op kantoor omdat het bedrijf subsidie krijgt via mij. Ik maak kopietjes, orden papieren files, maak schoon, doe boodschappen voor de gezamenlijke lunch en zet koffieVoor de rest moet ik me zelf vermaken.
Ik werk toch zeker tachtig uur in de week maar het voelt als hobby, ik kan door een verbouwing voor het eerst in tien jaar weer eens op Fok! mijn tijd verdoen maar dat voelt ook weer verdomde goed en vertrouwd dankzij sommigen van jullie, over niet al te lange tijd ga ik weer offline want in de echte wereld moet ik zijn om mijn geld te verdienen om mijn dromen te verwezenlijken en waar te maken, zin in ook welquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:35 schreef twi het volgende:
Hoe doen al die werkende mensen dat toch, gewoon de hele dag op FOK!-hangen, daarna nog de hele avond aanwezig zijn en vervolgens de volgende ochtend alweer vroeg beginnen? Heb ik gewoon echt pech dat ik een baan heb waar ik daadwerkelijk iets moet doen?
Ik werk 40-45 uur en dat vind ik meer dan genoeg.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werk toch zeker tachtig uur in de week maar het voelt als hobby, ik kan door een verbouwing voor het eerst in tien jaar weer eens op Fok! mijn tijd verdoen maar dat voelt ook weer verdomde goed en vertrouwd dankzij sommigen van jullie, over niet al te lange tijd ga ik weer offline want in de echte wereld moet ik zijn om mijn geld te verdienen om mijn dromen te verwezenlijken en waar te maken, zin in ook wel
Wordt je niet gepest?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zit alleen maar op kantoor omdat het bedrijf subsidie krijgt via mij. Ik maak kopietjes, orden papieren files, maak schoon, doe boodschappen voor de gezamenlijke lunch en zet koffieVoor de rest moet ik me zelf vermaken.
Niet uit bed vallen en je ribben kneuzen op dat ding wat naast je bed ligt hoor.quote:
Ik heb geen hobby's die ik 80 uur per week zou willen doen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werk toch zeker tachtig uur in de week maar het voelt als hobby, ik kan door een verbouwing voor het eerst in tien jaar weer eens op Fok! mijn tijd verdoen maar dat voelt ook weer verdomde goed en vertrouwd dankzij sommigen van jullie, over niet al te lange tijd ga ik weer offline want in de echte wereld moet ik zijn om mijn geld te verdienen om mijn dromen te verwezenlijken en waar te maken, zin in ook wel
Al werk je 10 uur per week, if it suits you it suits you, ik heb helaas meer driving and serious werkuren nodig om mezelf het leven te verdienen wat me voor staat om alles eruit te halen wat eruit te halen valtquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik werk 40-45 uur en dat vind ik meer dan genoeg.
Wat is je baan? Niets toevoegen en alleen door gladde praatjes maken geld uit marge verdienen ofzo?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat zal niet aan jou liggen. Maar misschien dat je in die functie vanzelf gepest gaat worden op zon eng kantoor met mensen.quote:
Ik maakte een grapje pluff. Heb een 'normale' kantoorbaan. En na 2,5 jaar bij dezelfde baas werken wen je wel aan het kantoor en collega'squote:Op woensdag 20 mei 2015 22:47 schreef pluff het volgende:
[..]
Nou dat zal niet aan jou liggen. Maar misschien dat je in zon situatie vanzelf gepest gaat worden op zon eng kantoor met mensen.
Zeg je nou dat ik korsakov heb?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:40 schreef pluff het volgende:
[..]
Je zou nog preventief geheelonthouder kunnen worden. Dan ben je veiliger voor korsakoff syndroom.
Oh ik lees net op wikipedia dat trillende handen bij korsakoff komt van een vitamine tekort. Misschien eens vitamines laten prikken?
Niet persoonlijk bedoelt, maar ik heb soms de indruk dat dat is waar een groot deel van de werkende bevolking zich mee bezig houdt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:46 schreef pluff het volgende:
[..]
Wat is je baan? Niets toevoegen en alleen door gladde praatjes maken geld uit marge verdienen ofzo?
OH, zag loka het wel?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje pluff. Heb een 'normale' kantoorbaan. En na 2,5 jaar bij dezelfde baas werken wen je wel aan het kantoor en collega's
Ga maar eens een weekje mee fossielen krabben uit de rotsen in Canadees Alberta of urenlang speuren naar exo planeten op Mount Keck te Hawaii, wedden dat het meer uren kost dan er bestaan in een week? Ik wil niet zeggen dat die dingen van mij zijn en toebehoren maar het geeft me wel de drive om alles op alles te zettenquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen hobby's die ik 80 uur per week zou willen doen.
Alles voor de veiligheidquote:
Ja maarquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Alles voor de veiligheid. Als een hoer zonder condoom nemen ook al niet mag
Nee dankje, ik hoef niet mee.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga maar eens een weekje mee fossielen krabben uit de rotsen in Canadees Alberta of urenlang speuren naar exo planeten op Mount Keck te Hawaii, wedden dat het meer uren kost dan er bestaan in een week? Ik wil niet zeggen dat die dingen van mij zijn en toebehoren maar het geeft me wel de drive om alles op alles te zetten
Kun je je ook niet veroorloven en ze zitten niet op je te wachten maar ik hoop that you get my pointquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je je ook niet veroorloven en ze zitten niet op je te wachten maar ik hoop that you get my point
Lui word je niet, dat ontdek je.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ze speelde het grapje meeAl is Loka ook zelfbenoemd lui
Mijn liefde groeit alleen maar :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |