Wil je een stukje Turks brood?quote:
Lekker. En begrijpelijk, want broodquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles. Stokbrood, gewoon brood, appels, krentenbrood.
Ik ben weer in een brood-fase.
Wil je 100 % acceptatie in je vriendenkring en de maatschappij dan raad ik je aan je in te schrijven voor die enkele reis naar Mars, ooh nee toch niet want daar gaan ook andere mensen mee, face it, de enige ter wereld die je neemt zoals je bent ben je zelf, als je geluk hebt je vader en je moeder of andere naasten die je nemen zoals je bent maar dat geluk is slechts weinigen van ons toegedaanquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig. Het probleem ligt namelijk aan mij en niet aan mijn vriendenIk vertrouw niemand in mijn leven. Als er mensen zijn die ik vertrouw en van wie ik vanuit ga dat ze me accepteren zoals ik ben zijn ZIJ het wel.
Maar niet 100% en dat is een doel waar ik naar streef.
Ik heb er eigenlijk alleen 's ochtends last van. In een slechte week toch wel een aantal keer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb er dan ook zelden last van. Kan goed zonder eten
[..]
Je handen vergen veel energie
quote:Seks is als Miley Cyrus als idool hebben.
Lijkt me niet prettig, en ook niet dat een Dextro dat ineens oplostquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk alleen 's ochtends last van. In een slechte week toch wel een aantal keer.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je 100 % acceptatie in je vriendenkring en de maatschappij dan raad ik je aan je in te schrijven voor die enkele reis naar Mars, ooh nee toch niet want daar gaan ook andere mensen mee, face it, de enige ter wereld die je neemt zoals je bent ben je zelf, als je geluk hebt je vader en je moeder of andere naasten die je nemen zoals je bent maar dat geluk is slecht weinigen van ons toegedaan
Onvoorstelbaar?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:36 schreef Fascination het volgende:
Kwam nog een goede uitspraak van me tegen uit 2013.
[..]
Nee, maar ik weet hoe ik er mee om moet gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lijkt me niet prettig, en ook niet dat een Dextro dat ineens oplost
Ook niet de beste oplossing neequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet hoe ik er mee om moet gaan.Gelijk eten en even terug naar bed i.v.m. duizeligheid. Als ik door zou lopen, zou ik mezelf op de grond moeten leggen
Ik accepteer mezelf niet een hoe ik ben, hoe kan ik dat van anderen vragen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je 100 % acceptatie in je vriendenkring en de maatschappij dan raad ik je aan je in te schrijven voor die enkele reis naar Mars, ooh nee toch niet want daar gaan ook andere mensen mee, face it, de enige ter wereld die je neemt zoals je bent ben je zelf, als je geluk hebt je vader en je moeder of andere naasten maar dat geluk is slecht weinigen van ons toegedaan
Wat vind je er goed aan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:36 schreef Fascination het volgende:
Kwam nog een goede uitspraak van me tegen uit 2013.
[..]
Met een lege maag zo lang in de trein zitten?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook niet de beste oplossing nee
Ik eet eigenlijk nooit in de ochtend. Altijd pas laat in de ochtend op het werk een eierkoek. Al heb ik dan wel minstens 2 mokken thee op
Slapen? en ik dacht.........?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik accepteer mezelf niet een hoe ik ben, hoe kan ik dat van anderen vragen?
But its an ongoing processEn lastiger dan "een knopje omzetten".
Nu wel weer genoeg gevraagd van mijn geest, dus ik ga lekker slapen
Trusten lieve mensen
Jij dacht wat?quote:
Je zou nog preventief geheelonthouder kunnen wordenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, t is vrij logisch dat je dat krijgt wanneer je heel erg hongerig bent. Je lichaam teert dan een beetje op z'n reserves, dat vergt energie
Mgoed, wellicht dat het wel wat heftiger is, ik weet het niet.
Maar die handjes trillen bijna altijd iig
Ja, Klaas Vaak!quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat er een bepaald iemand op je stoep zou staan en je een hele leuke avond zou bezorgen
Die heb ik net opgehaald!quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat er een bepaald iemand op je stoep zou staan en je een hele leuke avond zou bezorgen
Ik heb er echt geen moeite meequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met een lege maag zo lang in de trein zitten?
Ik zou dat dus niet overleven hèrespect.
Mijn God, ik moet wennen aan dat internet cowboy gedoe, ik weet niet of mijn moraal enzo daar aan kan wennenquote:
quote:
Omdat je verwacht je te generen voor oude reacties of zoiets.quote:
Zou je weleens willen feeden.quote:
Voor zoveel uitleggen vatbaar.quote:
Waarmee?quote:
Chocolade voornamelijk. Dat is wel m'n specialiteit denk ik.quote:
Chocolade is boring, er zijn zoveel smaakjes op de wereld die de avontuurszin kunnen prikkelenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Chocolade voornamelijk. Dat is wel m'n specialiteit denk ik.
Ah, maar gaat het niet om mijn behoeften dan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Chocolade voornamelijk. Dat is wel m'n specialiteit denk ik.
Paracetamol?quote:
Nah, ik neem die dingen bijna nooitquote:
Mag ik met je mee? Ook moequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nah, ik neem die dingen bijna nooitGa zo wel naar bed.
Trouwens moeheids hoofdpijntje, niks bonkends of zo
Ik ga ook zo, morgen een half uur eerder opstaan om te zien wat dat voor effect heeft. Kwart voor 6quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nah, ik neem die dingen bijna nooitGa zo wel naar bed.
Trouwens moeheids hoofdpijntje, niks bonkends of zo
Toevalligquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van mij wel, ik ga er wel om 5:45 uit.![]()
Ja, maar bijna elke vrouw houdt wel van chocola. Inb4 ik niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, maar gaat het niet om mijn behoeften dan?
Dat is 05:45.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga ook zo, morgen een half uur eerder opstaan om te zien wat dat voor effect heeft. Kwart voor 6
Maar dan heb je vrienden!quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Whatsappjes zijn net emails, de ongelezen berichten staren je elke keer dat je inlogt indringend aan tot je maar stopt met whatsapp openen.
Draai ik me nog wel even om hoorquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van mij wel, ik ga er wel om 5:45 uit.![]()
Ik snap die mensen niet die neuken met hun ex, saai en het maakt de dingen ook nog eens gecompliceerder als dat ze hoeven te zijn, zoek gewoon een volgende om 't bed mee te delen ipv kiezen voor het veiligequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:50 schreef FrauMilena het volgende:
Post break-up sex, that helps you forget your eeeeeeeeex
Ik hou wel van chocola, maar het zou absoluut niet mijn laatste avondmaal zijnquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar bijna elke vrouw houdt wel van chocola. Inb4 ik niet.
Nee hoor, de ongelezen appjes zijn van een lange periode en in groepsgesprekken waarin ik wel ben toegevoegd maar waaraan ik nooit heb deelgenomen. :$quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:51 schreef pluff het volgende:
[..]
Dan heb je vrienden!
ALS ik wat krijg ben ik bang voor die 2 blauwe vinkjes die de ander dan krijgt als leesbevestiging. Dat geeft toch wel een zekere druk op moeten reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |