Driewerf noesquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet tegen super pittigBaal ik wel eens van. Een beetje fijn gesneden rawit in de soto is wel lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer geen meet met jouquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Don't worry, hoeft niet heel veel te gebeuren voor ik mij gewoon weer afmeld.
Ik waardeer mensen die indovoedsel waarderenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:22 schreef FrauMilena het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Komt nooit meer terug?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
NeeThe foodfactory was ook tof, maar die is ook al eeuwen weg
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]en dan plakken met de plaatjes ding
En jij woont in Den Haag?????quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:25 schreef FrauMilena het volgende:
Ik weet niet eens wat er wordt verstaan onder IndonesischDraadjesvlees en rijst of zo ja
Gelukkig dan maarquote:
Eeeeuh okee, hutspot met crème fraîche, blokjes gekookte worst, een drupje tabasco, wat versetuinkruiden, een half teentje knoflook, paar blokjes chorizo,snufje kurkuma, ouderwets zure kool van de boer, wat basterdsuiker, paar zoete rode aardappels en wat kruimige gele aardappels.....prakken als een dolle..........beneveld zonnetje tegen het raam terwijl er sneeuw buiten is blijven liggen, open haard aan terwijl de rook ervan in je neus sijpelt.....knappe dame met mooie ogen waarvoor je een uur in de keuken hebt gestaan en een wijntje erbij......fuckgoddamned lekkerquote:
Als je ooit in Indonesie geweest ben kom je erachter dat het om pittig gaat. HEEL erg pittigquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:25 schreef FrauMilena het volgende:
Ik weet niet eens wat er wordt verstaan onder IndonesischDraadjesvlees en rijst of zo ja
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:25 schreef FrauMilena het volgende:
En toch, ondanks je bezieling, kun je het zo onaantrekkelijk laten klinken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuh okee, hutspot met crème fraîche, blokjes gekookte worst, een drupje tabasco, wat versetuinkruiden, een half teentje knoflook, paar blokjes chorizo,snufje kurkuma, ouderwets zure kool van de boer, wat basterdsuiker, paar zoete rode aardappels en wat kruimige gele aardappels.....prakken als een dolle..........beneveld zonnetje tegen het raam terwijl er sneeuw buiten is blijven liggen, open haard aan terwijl de rook ervan in je neus sijpelt.....knappe dame met mooie ogen waarvoor je een uur in de keuken hebt gestaan en een wijntje erbij......fuckgoddamned lekker
Ik heb geen idee wat daar staatquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]ga je witte kont snel eens op een pasar schoppen en probeer alle lekkere sajoers en boemboe's die er te halen zijn.
Hoe pittiger hoe beter, toch?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:27 schreef pluff het volgende:
[..]
Als je ooit in Indonesie geweest ben kom je erachter dat het om pittig gaat. HEEL erg pittig
Jij snapt hoe de indo's denken. Ze hebben het het liefst zo pittig en met zoveel sambal dat je alleen nog maar kruiden proeft.quote:
I knowquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En toch, ondanks je rare bezieling, kun je het zo aantrekkelijk laten klinken.
Je hebt een talent.
Slaap lekker Frauke!quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:30 schreef FrauMilena het volgende:
I like the way you work it, no diggity/rolt in bed
Trustuh schoonheidquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij ook straks
Welterusten allemaalIk meld me wel weer om 6
![]()
Gewoon een baan van vier uur per dag hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:35 schreef twi het volgende:
Hoe doen al die werkende mensen dat toch, gewoon de hele dag op FOK!-hangen, daarna nog de hele avond aanwezig zijn en vervolgens de volgende ochtend alweer vroeg beginnen? Heb ik gewoon echt pech dat ik een baan heb waar ik daadwerkelijk iets moet doen?
Ik zit alleen maar op kantoor omdat het bedrijf subsidie krijgt via mij. Ik maak kopietjes, orden papieren files, maak schoon, doe boodschappen voor de gezamenlijke lunch en zet koffiequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:35 schreef twi het volgende:
Hoe doen al die werkende mensen dat toch, gewoon de hele dag op FOK!-hangen, daarna nog de hele avond aanwezig zijn en vervolgens de volgende ochtend alweer vroeg beginnen? Heb ik gewoon echt pech dat ik een baan heb waar ik daadwerkelijk iets moet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |