Saai?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap die mensen niet die neuken met hun ex, saai en het maakt de dingen ook nog eens gecompliceerder als dat ze hoeven te zijn, zoek gewoon een volgende om 't bed mee te delen ipv kiezen voor het veilige
Maar, maar... dat staat er niet eens.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap die mensen niet die neuken met hun ex, saai en het maakt de dingen ook nog eens gecompliceerder als dat ze hoeven te zijn, zoek gewoon een volgende om 't bed mee te delen ipv kiezen voor het veilige
Vroegah stond ik op om 05:30, zodat ik om 06:30 in de auto kon zitten om hopelijk om 07:30 op m'n werk te zijnquote:
Surequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geef de katten even te eten als je uit bed komt dan
Mijn laatste groepsgesprek eindigde met "gooi die *pluff*(naam verkeerd gespeld) er eens uit. Hij doet toch niet mee"quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, de ongelezen appjes zijn van een lange periode en in groepsgesprekken waarin ik wel ben toegevoegd maar waaraan ik nooit heb deelgenomen. :$
Mits niet te ingewikkeld, wil ik best even voor je koken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou wel van chocola, maar het zou absoluut niet mijn laatste avondmaal zijn
Vroegah stond ik zelfs om 04:30 op als ik om 06:00 moest beginnen op de Efteling en ik een uur moest fietsenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroegah stond ik op om 05:30, zodat ik om 06:30 in de auto kon zitten om hopelijk om 07:30 op m'n werk te zijn
Zonde, het was erg lekkerquote:
Daging roedjak, sajoer boontjes en atjar ketimoen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mits niet te ingewikkeld, wil ik best even voor je koken.
Nou ja, dat kan ik wel begrijpen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:55 schreef pluff het volgende:
[..]
Mijn laatste groepsgesprek eindigde met "gooi die *pluff*(naam verkeerd gespeld) er eens uit. Hij doet toch niet mee"
![]()
![]()
![]()
Onmenselijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vroegah stond ik zelfs om 04:30 op als ik om 06:00 moest beginnen op de Efteling en ik een uur moest fietsen
Tuurlijk kennen exen je lichaam en wat te doen maar er is toch niks mooiers als voor die eerste keer dat goed gevulde blousje (voor een man dan) open te maken, voor de vrouw is het maatje checken geloof ik, toch niks mooier als een hevig opstaande lul vanachter de spijkerbroek vandaan bevrijden waarvan je ineeens beseft bij het vrij maken van dat kloppende gelid dat je daar heel veel plezier van gaat belevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
stuuuur dan gelijk wat terug... zo van gelezenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:51 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar dan heb je vrienden!
ALS ik wat krijg ben ik bang voor die 2 blauwe vinkjes die de ander dan krijgt als leesbevestiging. Dat geeft toch wel een zekere druk op moeten reageren.
Je manier van vertellen zorgt wel voor MI's zeg, jemigquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk kennen die mensen je lichaam en wat te doen maar er is toch niks mooiers als voor die eerste keer dat goed gevulde blousje (voor een man dan) open maken, voor de vrouw is het maatje checken geloof ik, toch niks mooier als een hevig opstaande lul vanachter de spijkerbroek vandaan bevrijden waarvan je ineeens beseft bij het vrij maken van dat kloppende gelid dat je daar heel veel plezier van gaat beleven
Ik ook.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan ik wel begrijpen.
Eeeuhm, MI's ?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je manier van vertellen zorgt wel voor MI's zeg, jemig
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
stuuuur dan gelijk wat terug... zo van gelezen![]()
oke
ik ga weer onder mijn steen liggen
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
Mijn God, hoe treurig heb ik het dan wel niet na tien jaar relatieMijn gelid hangt er net zo bij als je mondhoeken nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Die staan omhoog:quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn gelid hangt er net zo bij als je mondhoeken nu.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk kennen exen je lichaam en wat te doen maar er is toch niks mooiers als voor die eerste keer dat goed gevulde blousje (voor een man dan) open te maken, voor de vrouw is het maatje checken geloof ik, toch niks mooier als een hevig opstaande lul vanachter de spijkerbroek vandaan bevrijden waarvan je ineeens beseft bij het vrij maken van dat kloppende gelid dat je daar heel veel plezier van gaat beleven
lollers...quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn gelid hangt er net zo bij als je mondhoeken nu.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
WTF, de binnenkant van mijn linkeroor bloedt ineens
What did you do?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
Hahah sorry als het op je mentale gemoedstoestand werkt, ik kan me af en toe niet inhouden wat bloemrijkheid betreft, sorryquote:
Gemoedstoestand niet, ben daar niet zo gevoelig voor. Zag het alleen kleurrijk voor m'n ogen flitsenquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahah sorry als het op je mentale gemoedstoestand werkt, ik kan me af en toe niet inhouden wat bloemrijkheid betreft, sorry
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Echt je gehoorbuisdinges? Niet aan gekrabd of zo?
Ja, net aan de binnenkant zeg maar. Geen idee hoe het komt, en het zat er al omdat ik een korst weghaaldequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
What did you do?
in je oor krabben met een haakje?
Ik bluf me er door heen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daging roedjak, sajoer boontjes en atjar ketimoen?
Nope, dat niet.quote:
Ik wil juist de reputatie dat ik WEL een leuk persoon ben. Dus ik lees ze niet direct en dan wanneer ik ze uiteindelijk wel lees moet ik standby staan om al mijn mogelijkheden zo snel mogelijk te gebruiken voor een leuk antwoord.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
stuuuur dan gelijk wat terug... zo van gelezen![]()
oke
ik ga weer onder mijn steen liggen
Oh oke, dan is het gewoon een wondje. Niks aan de hand.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Ja, net aan de binnenkant zeg maar. Geen idee hoe het komt, en het zat er al omdat ik een korst weghaalde
Ik begrijp hieruit dat ik vooraf zelf maar ff langs de toko loop?quote:
Misschien een puistje ofzo geweest waar je onbewust aan gekrabd hebt?quote:
quote:
Moet je me af en toe eens horen oreren tijdens een zakelijke vergadering, af en toe schaam ik me kapot achterafquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gemoedstoestand niet, ben daar niet zo gevoelig voor. Zag het alleen kleurrijk voor m'n ogen flitsen
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat ik vooraf zelf maar ff langs de toko loop?
Toch mijn oortelefoons eens checken op scherpe randjesquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh oke, dan is het gewoon een wondje. Niks aan de hand.
Er gaat dus iig niet gefeed worden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik zwijg maar even veelbetekenend.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Moet je me af en toe eens horen oreren tijdens een zakelijke vergadering, af en toe schaam ik me kapot achteraf
Jumboquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
De C1000 hier is net een Jumbo geworden. RIP. Nu heb ik keuze tussen de Jumbo en de Jumbo.
Draag je ook weleens een oortje van een radiozender tijdens het motorrijden?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch mijn oortelefoons eens checken op scherpe randjes
Het is niet eerlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jumbo
De laatste C1000 hier zijn ze ook aan het ombouwen
Ik breng het eten wel in je mond.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er gaat dus iig niet gefeed worden.
Busted
Godver:( . Dat hebben ze bij mij in enschede ook een aantal jaar terug gedaan. Ik mis die c1000 nog steeds, krijg ook nog steeds aanbiedingen van c1000 via de mail waarop ik mij heb geabonneerd enzo. Ik wil de mail nog niet opzeggen want misschien komen ze terug hoop ik altijd nog.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
De C1000 hier is net een Jumbo geworden. RIP. Nu heb ik keuze tussen de Jumbo en de Jumbo.
Gewoon de Jumbo kiezen waar de minste negers als vakkenvuller te zien zijnquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
Mits indo-food he.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik breng het eten wel in je mond.
AH is nog duurderquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk.
Voortaan maar gewoon na mijn werk naar de AH fietsen ofzo.
Waarom?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de Jumbo kiezen waar de minste negers als vakkenvuller te zien zijn
Ik vind de Jumbo gewoon een kakwinkel, de prijzen vond ik nog wel aanvaardbaar verder.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
AH is nog duurderTenzij ze goede aanbiedingen hebben. Ik vind de aanbiedingen van Jumbo maar matig, zeker in vergelijking tot die van C1000.
De vakken vullende negers in de jumbo weten hun plaats. Daar heb je geen last van.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de Jumbo kiezen waar de minste negers als vakkenvuller te zien zijn
Sajoer boontjes. Hnnngggquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daging roedjak, sajoer boontjes en atjar ketimoen?
Je bent toch bang voor donkerder gekleurden of heb je maar wat onzin uit zitten kramen daarstraks?quote:
Die andere niet?quote:
Nee. Er zitten oortelefoons in mijn helm gemonteerd voor de headset die ik gebruik.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Draag je ook weleens een oortje van een radiozender tijdens het motorrijden?
Waar haal je de angst nu weer vandaan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent toch bang voor donkerder gekleurden of heb je maar wat onzin uit zitten kramen daarstraks?
Ik wil em lezen die opmerkingquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar haal je de angst nu weer vandaan?
Als ik nu racistisch zou willen doen zou ik nu trouwens een opmerking maken over plantages, maar ik zal het je besparen.
Ben niet zo van de atjar. Vind ik niet zoveel aan. En sapi of babi voor die roedjak? Maar lekker jaquote:
Atjar!quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben niet zo van de atjar. Vind ik niet zoveel aan. En sapi of babi voor die roedjak? Maar lekker ja
Pluff, Het was een grapjequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:02 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik wil juist de reputatie dat ik WEL een leuk persoon ben. Dus ik lees ze niet direct en dan wanneer ik ze uiteindelijk wel lees moet ik standby staan om al mijn mogelijkheden zo snel mogelijk te gebruiken voor een leuk antwoord.
Als het niet snel genoeg lukt stuur ik meestal niets terug.
succesvolle wisselquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
Handig. Maar wanneer ik ooit motor ga rijden ga ik voor de charme van het niet met elkaar kunnen praten totdat je stoptquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee. Er zitten oortelefoons in mijn helm gemonteerd voor de headset die ik gebruik.
Net als Amsterdams zuur doet het me niksquote:
Neequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:06 schreef pluff het volgende:
[..]
Godver:( . Dat hebben ze bij mij in enschede ook een aantal jaar terug gedaan. Ik mis die c1000 nog steeds, krijg ook nog steeds aanbiedingen van c1000 via de mail waarop ik mij heb geabonneerd enzo. Ik wil de mail nog niet opzeggen want misschien komen ze terug hoop ik altijd nog.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pluff, Het was een grapje
Je hoeft toch niet altijd een leuk antwoord te geven. gewoon antwoord is ook goed .. of niet doe je een flauw plaatje
Ik denk eerder dat je problemen gaat krijgen met het maatschappelijk onverantwoorde gedrag van de gemiddelde motorrijder.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:15 schreef pluff het volgende:
[..]
Handig. Maar wanneer ik ooit motor ga rijden ga ik voor de charme van het niet met elkaar kunnen praten totdat je stopt. Lekker ouderwets.
Of word ik dan verstoten?
Oh lant(iemand van fok die haar leven op orde heeft gekregen) zei dat soort dingen ook altijd tegen me, en zij was dan serieus en het heeft mij geholpen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pluff, Het was een grapje
Je hoeft toch niet altijd een leuk antwoord te geven. gewoon antwoord is ook goed .. of niet doe je een flauw plaatje
Hollanders en appelmoesquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:16 schreef FrauMilena het volgende:
Nu heb ik zin in witte rijst met appelmoes
Ik heb trouwens niks tegen Jumbo, alleen wat slechte ervaringen mee gehad.Lidl en Aldi kom ik ook wel vaak eigenlijk, want skeer leef.
Pittig en zuur. En niet andersquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Net als Amsterdams zuur doet het me nikseen augurkje ergens bij is wel lekker, maar geniet liever van de boemboe's met witte rijst
Neequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:15 schreef pluff het volgende:
[..]
Handig. Maar wanneer ik ooit motor ga rijden ga ik voor de charme van het niet met elkaar kunnen praten totdat je stopt. Lekker ouderwets.
Of word ik dan verstoten?
Waar halen jullie die plaatjes vandaan? Hebben jullie een hele verzameling op instagram ofzo?quote:
Zou misschien meegaan dan.quote:
Nee. Op z'n Hollands.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar wel verzot op Indo finger food dus?
quote:
uh?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:16 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh lant(iemand van fok die haar leven op orde heeft gekregen) zei dat soort dingen ook altijd tegen me, en zij was dan serieus en het heeft mij geholpen.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:17 schreef pluff het volgende:
[..]
Waar halen jullie die plaatjes vandaan? Hebben jullie een hele verzameling op instagram ofzo?
Ik kan alleen niet tegen super pittigquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pittig en zuur. En niet anders
Maar indo-meet?
Voor jouquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:17 schreef pluff het volgende:
[..]
Waar halen jullie die plaatjes vandaan? Hebben jullie een hele verzameling op instagram ofzo?
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
deze minder leuke fotoik overigens nog niet meer man in pak gepost
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwquote:
Don't worry, hoeft niet heel veel te gebeuren voor ik mij gewoon weer afmeld.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:20 schreef MissMSX het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |