Saai?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap die mensen niet die neuken met hun ex, saai en het maakt de dingen ook nog eens gecompliceerder als dat ze hoeven te zijn, zoek gewoon een volgende om 't bed mee te delen ipv kiezen voor het veilige
Maar, maar... dat staat er niet eens.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap die mensen niet die neuken met hun ex, saai en het maakt de dingen ook nog eens gecompliceerder als dat ze hoeven te zijn, zoek gewoon een volgende om 't bed mee te delen ipv kiezen voor het veilige
Vroegah stond ik op om 05:30, zodat ik om 06:30 in de auto kon zitten om hopelijk om 07:30 op m'n werk te zijnquote:
Surequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geef de katten even te eten als je uit bed komt dan
Mijn laatste groepsgesprek eindigde met "gooi die *pluff*(naam verkeerd gespeld) er eens uit. Hij doet toch niet mee"quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, de ongelezen appjes zijn van een lange periode en in groepsgesprekken waarin ik wel ben toegevoegd maar waaraan ik nooit heb deelgenomen. :$
Mits niet te ingewikkeld, wil ik best even voor je koken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou wel van chocola, maar het zou absoluut niet mijn laatste avondmaal zijn
Vroegah stond ik zelfs om 04:30 op als ik om 06:00 moest beginnen op de Efteling en ik een uur moest fietsenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroegah stond ik op om 05:30, zodat ik om 06:30 in de auto kon zitten om hopelijk om 07:30 op m'n werk te zijn
Zonde, het was erg lekkerquote:
Daging roedjak, sajoer boontjes en atjar ketimoen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mits niet te ingewikkeld, wil ik best even voor je koken.
Nou ja, dat kan ik wel begrijpen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:55 schreef pluff het volgende:
[..]
Mijn laatste groepsgesprek eindigde met "gooi die *pluff*(naam verkeerd gespeld) er eens uit. Hij doet toch niet mee"
![]()
![]()
![]()
Onmenselijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vroegah stond ik zelfs om 04:30 op als ik om 06:00 moest beginnen op de Efteling en ik een uur moest fietsen
Tuurlijk kennen exen je lichaam en wat te doen maar er is toch niks mooiers als voor die eerste keer dat goed gevulde blousje (voor een man dan) open te maken, voor de vrouw is het maatje checken geloof ik, toch niks mooier als een hevig opstaande lul vanachter de spijkerbroek vandaan bevrijden waarvan je ineeens beseft bij het vrij maken van dat kloppende gelid dat je daar heel veel plezier van gaat belevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
stuuuur dan gelijk wat terug... zo van gelezenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:51 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar dan heb je vrienden!
ALS ik wat krijg ben ik bang voor die 2 blauwe vinkjes die de ander dan krijgt als leesbevestiging. Dat geeft toch wel een zekere druk op moeten reageren.
Je manier van vertellen zorgt wel voor MI's zeg, jemigquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk kennen die mensen je lichaam en wat te doen maar er is toch niks mooiers als voor die eerste keer dat goed gevulde blousje (voor een man dan) open maken, voor de vrouw is het maatje checken geloof ik, toch niks mooier als een hevig opstaande lul vanachter de spijkerbroek vandaan bevrijden waarvan je ineeens beseft bij het vrij maken van dat kloppende gelid dat je daar heel veel plezier van gaat beleven
Ik ook.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan ik wel begrijpen.
Eeeuhm, MI's ?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je manier van vertellen zorgt wel voor MI's zeg, jemig
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
stuuuur dan gelijk wat terug... zo van gelezen![]()
oke
ik ga weer onder mijn steen liggen
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
Mijn God, hoe treurig heb ik het dan wel niet na tien jaar relatieMijn gelid hangt er net zo bij als je mondhoeken nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Die staan omhoog:quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn gelid hangt er net zo bij als je mondhoeken nu.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk kennen exen je lichaam en wat te doen maar er is toch niks mooiers als voor die eerste keer dat goed gevulde blousje (voor een man dan) open te maken, voor de vrouw is het maatje checken geloof ik, toch niks mooier als een hevig opstaande lul vanachter de spijkerbroek vandaan bevrijden waarvan je ineeens beseft bij het vrij maken van dat kloppende gelid dat je daar heel veel plezier van gaat beleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |