Ohaiquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik kan ook niet naar binnen sluipen he
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe gewoon je eigen ding waar je denk gelukkig van te worden, mensen dienen niet beknopt te worden in hun keuzes van leven en je leeft maar een keer, haal er uit wat erin zit en als je er veel uit denkt te kunnen halen heb je alleen maar een bloemrijk mooi en gelukkig leven, nogmaals; SCHIJT aan wat anderen denken zonder in asociaal gedrag te vervallen
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja klopt. Mja, als ik dit allemaal zou kunnen 1,2,3 en mijn leven zou kunnen leven zonder dit soort gedachten dan zou ik niet bij een psycholoog hoeven lopen natuurlijk
En het wordt beter, en ik kom er langzamerhand ook wel, mja, ik struggle hier wel mee ja
Kan er ook niks aan doen dat ie minstens 20 cm breed isquote:
Realisme eerderquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet zo negatief yats, ik proef gewoon de negativiteit
Hm, dan is t wel klote inderdaad. Dat ze er allemaal van overtuigd zijn dat het niet klopt wat je zegt over jouw geaardheidquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat laatste dus. You can only laugh it off so many times. Op een gegeven moment laat het je even koud en daarna kan het ook gaan vreten. Ik zit nu op een punt dat ik er behoorlijk binnensmonds van moet kotsen en vervolgens bijna stik omdat ik erbij moet huilen
Dat dingetje van Cali's vriendin bijvoorbeeld vind ik best wel reden om contact met iemand op een laag pitje te zetten. Niet dat ik dan boos op diegene zou worden, maar zou toch zoiets hebben dat ik zo iemand niet prominent aanwezig in mijn leven hoef.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zoals?
Even kijken of je mij aardig zou vinden
Eagle Eyequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik kan ook niet naar binnen sluipen he
quote:
Iedereen heeft hier in meer of mindere mate mee te maken. De één heeft daarbij de hulp van een psycholoog, de ander kan het in zijn/haar eentje af (of denkt dat) en weer anderen praten erover met familie/vrienden/etc. Het maakt je niet anders/minder t.o.v. wie dan ook.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:12 schreef Californium het volgende:
Ja klopt. Mja, als ik dit allemaal zou kunnen 1,2,3 en mijn leven zou kunnen leven zonder dit soort gedachten dan zou ik niet bij een psycholoog hoeven lopen natuurlijk
En het wordt beter, en ik kom er langzamerhand ook wel, mja, ik struggle hier wel mee ja
Dat denk ik eigenlijk wel. Mijn morele code is misschien een beetje aan te zware kant.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent best strikt zeg maar? Echt volgens de regels?
in plaats van 30 cm langquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat ie minstens 20 cm breed is
Nja, doen ze uiteindelijk zichzelf tekort mee, maar okquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:14 schreef yats het volgende:
[..]
Realisme eerder
[..]
Hm, dan is t wel klote inderdaad. Dat ze er allemaal van overtuigd zijn dat het niet klopt wat je zegt over jouw geaardheidBestaan er geen speeddate-avonden voor lesbiennes?
03 cm?quote:
28,73 :$quote:
So fuck it and live goffertdomme, de wereld ligt open voor jouw types juist, let the world taste a little bit of Cali en laat ze zich maar verwonderen en verbazen, wat gisteren moraal en geaccepteerd is hoeft het morgen niet te zijnquote:
Zou wel handig zijn, gewoon bietje jezelf penetrerenquote:
Hmm.. ik heb even gemist wat er met Cali's vriendin isquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat dingetje van Cali's vriendin bijvoorbeeld vind ik best wel reden om contact met iemand op een laag pitje te zetten. Niet dat ik dan boos op diegene zou worden, maar zou toch zoiets hebben dat ik zo iemand niet prominent aanwezig in mijn leven hoef.
Maar ik heb niet de illusie dat ik er iemand kwaad mee doe behalve mijn eigen sociale leven, dus ach.
Ik ook, dus wie kan het ff samenvatten voor ons.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:17 schreef FrauMilena het volgende:
Hmm.. ik heb even gemist wat er met Cali's vriendin ismaar okay
Nou daar hebben wij dames toch al genoeg hulpmiddelen voorquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, gewoon bietje jezelf penetreren
Dat kan, en je zal ook niet de enige zijn. Als ik naar mezelf kijk ben ik ook wel van de moralen etc, maar niet zo zwaar dat ik mensen zou 'verbannen' omdat ze een andere mening hebben waar ik tegenover sta.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk wel. Mijn morele code is misschien een beetje aan te zware kant.
quote:
Ik train nog steeds mijn ruggengraatquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, gewoon bietje jezelf penetreren
Easy said air...quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat andere mensen zeggen/denken moet je vooral bij hen laten.
Dat dus. Van die mensen die het ontkennen omdat ze niet willen dat ze op hetzelfde geslacht vallen of de schijn ophouden voor familie.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit is wel het probleem. Dat "word" je namelijk niet, dat ben je. En op een gegeven moment kom je daar achter. Mensen die het "worden" houden zichzelf irritant hard voor de gek en sleuren anderen daarin mee
Het gaat niet per se om hun mening. Meer om hoe ze in contact met andere mensen staan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, en je zal ook niet de enige zijn. Als ik naar mezelf kijk ben ik ook wel van de moralen etc, maar niet zo zwaar dat ik mensen zou 'verbannen' omdat ze een andere mening hebben waar ik tegenover sta.
Mist een beetje zoutquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mehehe... hij is flauw echt flauw heur
En kort.quote:
Dus gewoon de gordijnen dicht doen en wachten op betere tijdenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
So fuck it and live goffertdomme, de wereld ligt open voor jouw types juist, let the world taste a little bit of Cali en laat ze zich maar verwonderen en verbazen, wat gisteren moraal en geaccepteerd is hoeft het morgen niet te zijn
En extra lange vingerdiervingers :$quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou daar hebben wij dames toch al genoeg hulpmiddelen voor
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik train nog steeds mijn ruggengraat
Geef daar eens een voorbeeld van?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat niet per se om hun mening. Meer om hoe ze in contact met andere mensen staan.
Is het best lekkerquote:
dat dusquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit is wel het probleem. Dat "word" je namelijk niet, dat ben je. En op een gegeven moment kom je daar achter. Mensen die het "worden" houden zichzelf irritant hard voor de gek en sleuren anderen daarin mee
Ik denk wel dat ik hetero ben geworden, ergens rond mijn 18e levensjaar. :$quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee klopt vind ik ook nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier in meer of mindere mate mee te maken. De één heeft daarbij de hulp van een psycholoog, de ander kan het in zijn/haar eentje af (of denkt dat) en weer anderen praten erover met familie/vrienden/etc. Het maakt je niet anders/minder t.o.v. wie dan ook.
Ja, want nu je dit zegt ben ik gelijk helemaal om!quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
So fuck it and live goffertdomme, de wereld ligt open voor jouw types juist, let the world taste a little bit of Cali en laat ze zich maar verwonderen en verbazen, wat gisteren moraal en geaccepteerd is hoeft het morgen niet te zijn
Als je Parkinson hebtquote:
Ik weet prima dat het 'doen' een ander verhaal is. Bottom line is dat je zelf uiteindelijk bepaalt of je je laat beïnvloeden door wat anderen van je vinden. Het kan goed zijn om daar wat mee te doen, het kan ook verkeerd zijn. Allemaal keuzes waar je rechtstreeks invloed op hebt. En nee, dat hoef je niet allemaal alleen te doen. Daar heb je vrienden/familie/hulpverleners/partners etc. voor.quote:
Inolvi to the rescuequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
Er was net een meisje op cs, helemaal in tranen dat ze d'r moeder kwijt wat en of ze mocht bellen. Dus ze belt, neemt die moeder niet op. Belt ze na 5 minuten terug op m'n telefoon en nu zijn ze weer herenigd. D'aww.
Dingen die ik als asohandeling beschouw, zoals partner bedriegen, vind ik veelzeggend over hoe iemand in sociaal opzicht in elkaar zit. Voor mij hoeft het dan gewoon niet meer per se.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
Er was net een meisje op cs, helemaal in tranen dat ze d'r moeder kwijt wat en of ze mocht bellen. Dus ze belt, neemt die moeder niet op. Belt ze na 5 minuten terug op m'n telefoon en nu zijn ze weer herenigd. D'aww.
Lief van jequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
Even laten zien dat ik een goede daad heb verricht.
Lief van jequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |