oppervlakkige eerste klik kan ervoor zorgen dat je bij elkaar in bed beland, om daarna af te knappen op elkaars eigenschappen die je nog niet wistquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:00 schreef yats het volgende: [..] Ook bij de oppervlakkige eerste klik gaat dat op.
Dat is denk ik wel de kern van het leven: de balans vinden tussen zelfontplooiing en aanpassing aan de omgeving. Ik heb daar toevallig de laatste tijd wel veel interessants over gelezen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kom er niet uitIk betwijfel of ik er ooit uit ga komen. In de maatschappij moet je toch functioneren en ookal past iets niet in je eigen normen en waarden; je wil toch worden geaccepteerd door die maatschappij. Zo geldt dat eigenlijk voor heel veel dingen in mijn leven.
Of je er nog helemaal niet uit bent / Of je het idee hebt er geen grip op te krijgenquote:Hoe bedoel je met of ik helemaal " los" ben?
Plaat wil ik het niet noemen. Misschien een of andere oerdrang ofzo die laat denken dat ze alsnog wel een miniem kansje makenquote:
Ze zullen het waarschijnlijk nooit doen, maar de kans bestaat ergens en daar ben ik wel bang voor ja…quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vrienden die je laten vallen omdat je toevallig een andere mening hebt vind ik altijd een beetje jammer, persoonlijk
Ging mij meer om het feit dat je zei dat het rare beelden waren. Wist even niet of je op de personen zelf richtte, maar vandaar mijn reactiequote:
Nee ging erom dat je dus best redelijk snel een indruk hebt van wel/geen vervolgdate lijkt mij.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ging mij meer om het feit dat je zei dat het rare beelden waren. Wist even niet of je op de personen zelf richtte, maar vandaar mijn reactie
Allicht, kan het me voorstellen. Van die types die dan denken je wel even hetero te kunnen maken of zoquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Plaat wil ik het niet noemen. Misschien een of andere oerdrang ofzo die laat denken dat ze alsnog wel een miniem kansje maken
Grappig is het wel tho. En soms ook een beetje heel erg irritant.
Mja, snap ik wel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze zullen het waarschijnlijk nooit doen, maar de kans bestaat ergens en daar ben ik wel bang voor ja…
Tijdens een speeddate wel ja, al heb ik daar nog nooit aan meegedaan. Helderquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee ging erom dat je dus best redelijk snel een indruk hebt van wel/geen vervolgdate lijkt mij.
Kijk! Dat zoek ik inderdaad! Een balans. En ik het het idee er geen grip ik te krijgen. Soms voel ik me zo verloren / ongemakkelijk in deze maatschappijquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel de kern van het leven: de balans vinden tussen zelfontplooiing en aanpassing aan de omgeving. Ik heb daar toevallig de laatste tijd wel veel interessants over gelezen.
[..]
Of je er nog helemaal niet uit bent / Of je het idee hebt er geen grip op te krijgen
Klein beetje meer schijt-aan-de-wereld-attitude zou je wel sieren en vooral ook heel erg goed doenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze zullen het waarschijnlijk nooit doen, maar de kans bestaat ergens en daar ben ik wel bang voor ja…
Waarom, als ze je vrienden niet meer willen zijn vanwege iets waar jij zelf niets fout aan vind, hoef je ze toch ook gewoon niet meer?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoiets ja.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, kan het me voorstellen. Van die types die dan denken je wel even hetero te kunnen maken of zo
Een te kleine pik bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oppervlakkige eerste klik kan ervoor zorgen dat je bij elkaar in bed beland, om daarna af te knappen op elkaars eigenschappen die je nog niet wist
Don't sell out whenever you believe in somethingquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, als ze je vrienden niet meer willen zijn vanwege iets waar jij zelf niets fout aan vind, hoef je ze toch ook gewoon niet meer?
Ach, misschien is dit waarom ik geen vrienden heb.
Sorry :$quote:
Daarom, concessies zijn voor mietjes.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Don't sell out whenever you believe in something
Ik kan dat welquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, kan het me voorstellen. Van die types die dan denken je wel even hetero te kunnen maken of zo
Mwah...quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje Yv
En ja, op elk potje past ook een potje.
Geen ervaring meequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oppervlakkige eerste klik kan ervoor zorgen dat je bij elkaar in bed beland, om daarna af te knappen op elkaars eigenschappen die je nog niet wist
Ik zou daar eerlijk gezegd alleen maar om lachen denk ik. Al is het misschien na nummer 10/11 etc die het probeert wat vermoeiend.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Plaat wil ik het niet noemen. Misschien een of andere oerdrang ofzo die laat denken dat ze alsnog wel een miniem kansje maken
Grappig is het wel tho. En soms ook een beetje heel erg irritant.
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:03 schreef Californium het volgende:
[..]
I knowquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mja, snap ik wel.
Maar toch, je geluk hangt van jou af, niet van anderen. Die kunnen eraan bijdragen, maar uiteindelijk ligt het bij jou
Mijn schijt-aan-de-wereld-attitude is inmens groot in vergelijking met vorige jaar, thank you!quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein beetje meer schijt-aan-de-wereld-attitude zou je wel sieren en vooral ook heel erg goed doen
Ik snap je frustratie best en dat het heel vermoeiend kan zijn. Tenslotte is het jouw geaardheid en niet die van hen. Dan kunnen ze de tyfus krijgen als ze er moeite mee hebben en je proberen te 'bekeren'quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets ja.
"die bedenkt zich wel"
Sowieso allergisch voor die term hoor, "hetero worden/lesbo worden"
Het woordje worden stuit me gigantisch tegen de borst. Zo erg dat mijn vuist dan bijna tegen iemands hoofd aan wil stuiten. En ik ben toch best wel tegen geweld
En butjesquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom, concessies zijn voor mietjes.
Wie heb je 'bekeerd'?quote:
Niet zo negatief yats, ik proef gewoon de negativiteitquote:
Ik zou toch beter weten in een poging wagenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets ja.
"die bedenkt zich wel"
Sowieso allergisch voor die term hoor, "hetero worden/lesbo worden"
Het woordje worden stuit me gigantisch tegen de borst. Zo erg dat mijn vuist dan bijna tegen iemands hoofd aan wil stuiten. En ik ben toch best wel tegen geweld
Dat laatste dus. You can only laugh it off so many times. Op een gegeven moment laat het je even koud en daarna kan het ook gaan vreten. Ik zit nu op een punt dat ik er behoorlijk binnensmonds van moet kotsen en vervolgens bijna stik omdat ik erbij moet huilenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:07 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah...
[..]
Geen ervaring mee
[..]
Ik zou daar eerlijk gezegd alleen maar om lachen denk ik. Al is het misschien na nummer 10/11 etc die het probeert wat vermoeiend.
[..]
Herkenbaar
Ik vind eigenlijk vrij weinig foutquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, als ze je vrienden niet meer willen zijn vanwege iets waar jij zelf niets fout aan vind, hoef je ze toch ook gewoon niet meer?
Ach, misschien is dit waarom ik geen vrienden heb.
Ja, of ze gaan je bestempelen als competitie. Ook doodvermoeiend. Ik ben geen competitie, diegene maakt zelf d'r keus welquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie best en dat het heel vermoeiend kan zijn. Tenslotte is het jouw geaardheid en niet die van hen. Dan kunnen ze de tyfus krijgen als ze er moeite mee hebben en je proberen te 'bekeren'
Wat andere mensen zeggen/denken moet je vooral bij hen laten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:09 schreef Californium het volgende:
Ik vind eigenlijk vrij weinig foutMaar ik heb wel een aantal discussies gehad met vrienden die mij vooral waarschuwden voor wat andere mensen konden zeggen / denken
Ik ken alleen maar hetero's die homo zijn geworden na een hetero-relatie. Andersom nog nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind heel veel fout.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk vrij weinig foutMaar ik heb wel een aantal discussies gehad met vrienden die mij vooral waarschuwden voor wat andere mensen konden zeggen / denken
Oh dat kan ook nog jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, of ze gaan je bestempelen als competitie. Ook doodvermoeiend. Ik ben geen competitie, diegene maakt zelf d'r keus wel
Zoals?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind heel veel fout.
Daardoor zijn er best wel wat mensen waarmee ik gewoon eigenlijk liever niet meer wil praten.
Ik ken er wel eentje.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar hetero's die homo zijn geworden na een hetero-relatie. Andersom nog niet
Daar hoef je geen excuses voor aan te bieden. Ook voor mij is het uiteraard leuk om bekeken te worden door een man. Het probleem ligt m in het feit dat sommigen gaan pushen of denken dat ze wel even zomaar m'n broekje in mogen. Als ik dat wil geef ik dat wel aan en moeten ze er alsnog niet vanuit gaan dat het de volgende keer ook mag en al helemaal niet dat er een relatie in het verschiet ligt. Vrouwenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou toch beter weten in een poging wagen![]()
Meen ik dat, nee want ik geloof in leven en laten leven en platonische vriendschap kan juist heel lekker werken tussen man en vrouw, maar ik zal altijd naar je kontje blijven kijken als je door de winkelstraat heen loopt, sorry
Je bent best strikt zeg maar? Echt volgens de regels?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind heel veel fout.
Daardoor zijn er best wel wat mensen waarmee ik gewoon eigenlijk liever niet meer wil praten.
Slapen is dan ook heerlijk, dus ik ben ook een butje danquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel een butje, hou van slapen. :$
Nee nee... die waren al gay alleen durfde dat niet te uitenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar hetero's die homo zijn geworden na een hetero-relatie. Andersom nog niet
"once you go gay, there's no other way"ofzoiets
Ja klopt. Mja, als ik dit allemaal zou kunnen 1,2,3 en mijn leven zou kunnen leven zonder dit soort gedachten dan zou ik niet bij een psycholoog hoeven lopen natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat andere mensen zeggen/denken moet je vooral bij hen laten.
Dit is wel het probleem. Dat "word" je namelijk niet, dat ben je. En op een gegeven moment kom je daar achter. Mensen die het "worden" houden zichzelf irritant hard voor de gek en sleuren anderen daarin meequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:10 schreef pluff het volgende:
[..]
"once you go gay, there's no other way"ofzoiets
Engelquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee nee... die waren al gay alleen durfde dat niet te uiten
Doe gewoon je eigen ding waar je denk gelukkig van te worden, mensen dienen niet beknopt te worden in hun keuzes van leven en je leeft maar een keer, haal er uit wat erin zit en als je er veel uit denkt te kunnen halen heb je alleen maar een bloemrijk mooi en gelukkig leven, nogmaals; SCHIJT aan wat anderen denken zonder in asociaal gedrag te vervallenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Een te grote klit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |