Aan een riempje ongetwijfeld.quote:
Wie?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke Fok!ster in die regio
quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:50 schreef aeque het volgende:
Niemand gelooft natuurlijk dat ik in de trein zit naar cali.Neukze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze wilde duidelijk jouw anus betasten met haar tong.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Je moet het kassawerk toch een beetje spannend houden he'
'Je hebt het pasje er te vroeg uit gehad, dat komt zeker omdat ik je zo zit af te leiden?'Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee, serieus. Je kan er alleen doorheen tijgeren.quote:
Fylax?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke Fok!ster in die regio
quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:50 schreef aeque het volgende:
Niemand gelooft natuurlijk dat ik in de trein zit naar cali.Er is geen zon buiten. HoaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfverzekerd overkomen is wel een vrouwendingetje ja....Wat we willen enzoquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoor vooral dat ik er soms bij sta alsof ik mezelf geen houding weet te gevenDoor wie dan? Aeque? Uitstraling?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Cali is vandaag al 3 keer gehosseld volgens mijOp donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Woon jij in Nijmegen?quote:
Klopt, maar dit is toch echt rit 567 van 18.13 naar Groningen.quote:
Maar waarom zou ik boodschappen in mijn slaapkamer willen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik strijk wel weer over mijn hart dan, voor jou doen we het wel in de slaapkamer.
Dat is toch een Fok!ker? En jong genoeg om Royco zoon te kunnen zijn.quote:
Ik vind dat altijd wel schattig.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoor vooral dat ik er soms bij sta alsof ik mezelf geen houding weet te geven
Ik was net voorbij Gouda, hier blijkbaar nog wel.quote:
Kepler 22bquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:54 schreef UitStraling het volgende:
Waar komt iedereen vandaan eigenlijk?
Van sommige weet ik het wel inmiddels maar toch...
Ja hier ook nog wel, dus kan bevestigen dat er iig ergens zon isquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was net voorbij Gouda, hier blijkbaar nog wel.
Ergens tussen de Noordkaap en de kaap van goede hoop.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:54 schreef UitStraling het volgende:
Groningen / Nijmegenquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:54 schreef UitStraling het volgende:
klein detailquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:54 schreef rival het volgende:
[..]
Regio Nijmegen ja? Daar geloof ik niks van
Omdat we dan gewoon het hele weekend in bed kunnen blijven zonder naar de keuken te moeten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik boodschappen in mijn slaapkamer willen?
Ik woon boven Rivalquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:54 schreef UitStraling het volgende:
Wie dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |