dank je. Wel slordig dat die er niet bij stond toen de pitch live ging. I.c.m. die openingsdatum toch weer erg matig van GvE....quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:39 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Het betreft een BKR score D, nu ook opgenomen in de pitch.
Even gechat met Lendahand:quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:54 schreef Goesten het volgende:
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 10:50 schreef Camogli het volgende:
[..]
ik ben al klant van lendahand maar heb deze mail niet gekregen...
Volgens mij sturen ze de mail alleen naar mensen die al wel een account hebben maar nog niet hebben geïnvesteerd.
Staat ook uitdrukkelijk bij: "waarmee u een eerste lening deels kunt betalen".
Trekt mij toch over de streep om toch te beginnen met investeren
Is jou nog nooit een privé-projectje in een afgeschermd gedeelte van de website aangeboden om dat met vrienden te funden?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:51 schreef Justme7005 het volgende:
Leuk van Lenahand. Zou het ook voor bestaande investeerders gelden ? Ik ben er een jaar bezig. ¤ 1600,- uitgezet en inmiddels ¤ 500.- weer terug. Geen problemen tot dusverre. Rendement wat lager dan bij GvE of KoM maar dat wordt gecompenseerd door 'een goed gevoel'. Mss nog nuttig om te vermelden dat Lendahand onlangs nog succesvol aandelen heeft uitgegeven op Symbid en dat ze de laatste maanden duidelijk meer omzet draaien. Na zoveel positiefs verwacht ik ook zo'n leuk mailtje :-)
Nee, dat is mij nog nooit gebeurdquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:50 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Is jou nog nooit een privé-projectje in een afgeschermd gedeelte van de website aangeboden om dat met vrienden te funden?
mij ook niet (toch al in 15 projecten geïnvesteerd daar)quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef Justme7005 het volgende:
[..]
Nee, dat is mij nog nooit gebeurd
Mail sturen! Het gaat om projectjes van tussen 2000 en 3000 euro à 4%. Moet te doen zijn met een paar vrienden. Lukt niet altijd. Vorige week nog werd zo'n project voor iedereen opengesteld en liep nagenoeg meteen vol (Omaque workx, 6mnd, ¤ 2000)quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:56 schreef Camogli het volgende:
[..]
mij ook niet (toch al in 15 projecten geïnvesteerd daar)
Goh bijzonder zeg dat ze dat op die manier doen. Weer wat geleerd, dankjewelquote:[..]
Mail sturen! Het gaat om projectjes van tussen 2000 en 3000 euro à 4%. Moet te doen zijn met een paar vrienden. Lukt niet altijd. Vorige week nog werd zo'n project voor iedereen opengesteld en liep nagenoeg meteen vol (Omaque workx, 6mnd, ¤ 2000)
Dat brengt je rendement wel behoorlijk omhoog. Zeker als je telkens bedragjes van ¤ 50 investeert.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:31 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Zit nu in 5 projecten via Lendahand met 25 euro korting. Kijken hoe het gaat werken. Ben benieuwd
25 euro per project??quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:31 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Zit nu in 5 projecten via Lendahand met 25 euro korting. Kijken hoe het gaat werken. Ben benieuwd
Was per account. NaRegenDeZon, NaZonDeRegen, RegenNaDeZon, ZonNaDeRegen en NaDeRegenZon hebben een account aangemaakt.quote:
Maar waar lees je eigenlijk dat men uitgenodigd wordt voor de opening? Ik zie enkel dat de opening 2 mei jl. is geweest met 1.000 bezoekers. Ze zeggen het zelf al: hij is geweest.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:40 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wel slordig dat de boel blijkbaar zo lang op de plank heeft gelegen dat de opening waarvoor iedereen uitgenodigd wordt, al 2,5 week geleden was, maar nog wel in de pitch vermeld wordt.
Maar de gunfactor heeft dit project inderdaad wel. Misschien maar eens een deeltje van het vakantiegeld naartoe schuiven.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Was per account. NaRegenDeZon, NaZonDeRegen, RegenNaDeZon, ZonNaDeRegen en NaDeRegenZon hebben een account aangemaakt.
De tekst is aangepast.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:12 schreef MSR het volgende:
[..]
Maar waar lees je eigenlijk dat men uitgenodigd wordt voor de opening? Ik zie enkel dat de opening 2 mei jl. is geweest met 1.000 bezoekers. Ze zeggen het zelf al: hij is geweest.
Of is de tekst toevallig in de tussentijd aangepast?
In de voorwaarden staat dat je per persoon maar één account mag aanmaken. Wat je doet kan dus wel, zolang elk account ook maar een eigen persoon heeft. Daarnaast moeten de personen overigens meerderjarig zijn. Een geboortedatum heb ik daarentegen nog niet hoeven opgeven...quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Was per account. NaRegenDeZon, NaZonDeRegen, RegenNaDeZon, ZonNaDeRegen en NaDeRegenZon hebben een account aangemaakt.
Hahaha!quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Leuk!!quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef crowd-fundi het volgende:
*duikt even onder*quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:27 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Leuk!!
Natuurlijk eenmalig 25 euro voor alle projecten.
Voorlopig heb je alleen 250 euro uitgegeven......quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:38 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Overgens wel al op voorhand 10% gehaald op mijn 250 euries en krijg er nog zo'n 3.5% bij. Waar krijg je dat nog?
Mischien toch wel NaRegenDeZon, NaZonDeRegen, RegenNaDeZon, ZonNaDeRegen en NaDeRegenZon creeren!
Nee, slechts 225 euro uitgegeven!quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:06 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Voorlopig heb je alleen 250 euro uitgegeven......De "buit" is nog niet binnen. Ik overweeg overigens zelf om het ook maar eens te proberen met ze.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:07 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Nee, slechts 225 euro uitgegeven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |