Dit is wel heel leuk idd!quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:38 schreef obligataire het volgende:
Borrel & Presentatie Collin - MS de Jordaan
Wat fijn dat u zoveel vertrouwen in onze plannen met de MS de Jordaan had dat onze crowdfunding in slechts 2,5 uur volgeschreven was! Dat hadden wij in onze stoutste dromen niet gedacht...
Wij nodigen u, én uw partner, graag uit voor de Collin-Borrel zoals wij die in onze aanvraag aankondigden. Die staat geagendeerd voor Woensdag 3 juni 2015, van 19.00 uur tot 21.00 uur aan boord van de MS De Jordaan op de Nieuwendammerdijk 538 te Amsterdam.
Wij vertellen over onze plannen, u maakt kennis met de bemanning, geniet van een stevige Hollandse maaltijd én de muziek van Eddie & Nancy en/of Luc Meijer, wij reiken u de beloofde extra's uit én proberen u over te halen een van onze actieve ambassadeurs te worden.
Vriendelijk verzoeken wij u onderstaand formulier in te vullen, dan weten wij op hoeveel gasten wij mogen rekenen en de scheepskok hoeveel gehaktballen er uit de kombuis moeten worden getoverd....
Met hartelijke groet,
Petra J. Ruijs - directeur
Mooi hé. Dat is crowdfunding![]()
Datum oprichting van de Holding. De holding is namelijk de kredietnemer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:10 schreef Camogli het volgende:
De startdatum van de Eik is 2 juni 2010, volgens de beschrijving. Waar komt die datum vandaan, vraag ik me af...
Deze overweeg ik ook maar wacht nog even af lijkt geen haast bij nodig te zijn.quote:
dank!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:21 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Datum oprichting van de Holding. De holding is namelijk de kredietnemer.
Ik kijk het ook nog even aan, twijfel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Deze overweeg ik ook maar wacht nog even af lijkt geen haast bij nodig te zijn.
Het rapport van Creditsafe heeft betrekking op de Holding.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:31 schreef Camogli het volgende:
[..]
dank!
De cijfers over het EV en de cashflow zijn ook van de holding?
Ja, ik vroeg me dat ook al af. Meestal ging het (wmb onverstandig) hard met vrijwel elk project. Zijn mensen door de paar eerste defaults nu voorzichtiger? Is de creditsafe informatie te veel/te onduidelijk?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:00 schreef Graankorrel het volgende:
Mooi verhaal, sympathiek doel, goede ratings; kortom, ik stop ook wel wat in De Eik.
Je zou trouwens verwachten dat ie harder vol zou sprinten? Of zijn de tijden van een ton ophalen binnen het uur alweer voorbij? Of komt het door het tijdstip van publiceren, net tegen etenstijd aan...
Dimarco en de internetkerk?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:05 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Was het maar zo dat er enige projecten niet vol lopen bij GVE.Ik denk dat dat de investeerdervriendelijk ten goede zou komen!
Zit wel een heel grote jongen bij van 25000. Je hebt gelijk: voor a.s. weekend is-ie vol.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:05 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Ach..............,
Eik haalt in een halve dag zo'n 150k op.
Als het zo door loopt is die aan het eind van de dag maar in ieder geval voor het weekend vol.
Dan is er 350K in de tas! Niet slecht.
Het zijn echt uitzonderingen. Kan ook niet anders met de claim van GVE dat van de 740 projecten meer dan 95% gefund is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je niet, zoals bij KoM, via de site vragen kunt stellen. Het mooiste zou zijn als de kredietvrager inhoudelijke vragen zou weten te verhelderen.quote:
Internetkerk ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:21 schreef � het volgende:
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 09:05 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Was het maar zo dat er enige projecten niet vol lopen bij GVE.Ik denk dat dat de investeerdervriendelijk ten goede zou komen!
Dimarco en de internetkerk?
ik ben al klant van lendahand maar heb deze mail niet gekregen...quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:43 schreef troepjepdat het volgende:
[..]
Leuk, dank!Ik wilde al bij Lendahand gaan starten, maar dit maakt het wel interessanter!
Volgens mij sturen ze de mail alleen naar mensen die al wel een account hebben maar nog niet hebben geïnvesteerd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:50 schreef Camogli het volgende:
[..]
ik ben al klant van lendahand maar heb deze mail niet gekregen...
aha, dat verklaart de mail. Succes! Het risico zit hem niet in die lokale ondernemers maar in de lokale partners van Lendahand. Die lijken mij in orde overigens.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:54 schreef Goesten het volgende:
[..]
Volgens mij sturen ze de mail alleen naar mensen die al wel een account hebben maar nog niet hebben geïnvesteerd.
Staat ook uitdrukkelijk bij: "waarmee u een eerste lening deels kunt betalen".
Trekt mij toch over de streep om toch te beginnen met investeren
Ik ben geen klant en wel de mail gekregen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:50 schreef Camogli het volgende:
[..]
ik ben al klant van lendahand maar heb deze mail niet gekregen...
Het betreft een BKR score D, nu ook opgenomen in de pitch.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:18 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Als er zou staan, BKR score: onbekend, dan wel ja. Ik zal het wel even navragen, maar de reactie zal wel morgen pas komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |