Oké, pics danquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mijn innemende lach, mijn gespierde lichaam, mijn grote intelligentie en mijn nederige bescheidenheid. Vooral dat laatste.
Ser is echt superlekker. Dat weet ik, want we hebben een paar keer gedate. O, en hij is zelfs een keer blijven slapen.quote:
Wie is de rest. Allah? Dat is dezelfde God, maar anders aanbeden. Vishnu? Dat is niet God de Schepper. Maar een god.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Juist. De rest is dus nep, bestaat niet.
Huh? Jij gelooft ook in andere goden?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:24 schreef Mihoentje het volgende:
[..]
Wie is de rest. Allah? Dat is dezelfde God, maar anders aanbeden. Vishnu? Dat is niet God de Schepper. Maar een god.
Het klopt echt dat jij humor hebt! Lol!!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Eerst jij. Ik heb als eerste gevraagd.
Als je dan toch zo over de letter van religie bent dan daag ik je uit om bewijs te leveren dat die zeggen dat de andere goden nep zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Juist. De rest is dus nep, bestaat niet.
Je moet ze niet hier posten, want dan krijg je een ban. Naaktfoto's moet je altijd even dm'en.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:26 schreef Mihoentje het volgende:
[..]
Het klopt echt dat jij humor hebt! Lol!!
In een topic "religie" posten wij onze pics!
Ja, geloof je nou in die andere goden of niet? Je ontkent dat er sprake is van een 'enige echte god', noemt vervolgens nog minstens een andere... Wat is het nou?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:27 schreef Mihoentje het volgende:
[..]
Nee! Jij zegt de rest. En ik noem de goden op die in me opkomen.
De juiste god is wat anders als de andere goden zijn nep.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, geloof je nou in die andere goden of niet? Je ontkent dat er sprake is van een 'enige echte god', noemt vervolgens nog minstens een andere... Wat is het nou?
Waarom zei je niet gelijk dat het naaktfoto's zijn wat je wilde zien? Nu is alle moeite voor een mooie selfie verspild en mag ik opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je moet ze niet hier posten, want dan krijg je een ban. Naaktfoto's moet je altijd even dm'en.
Je mag ook de gewone selfie sturen hoor. Als je daarna maar naaktfoto's stuurt. Dan kan ik nog altijd afgelasten als je selfie tegen blijkt te vallen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:35 schreef Mihoentje het volgende:
[..]
Waarom zei je niet gelijk dat het naaktfoto's zijn wat je wilde zien? Nu is alle moeite voor een mooie selfie verspild en mag ik opnieuw beginnen.
Er is één God de Schepper. De een noemt hem Allah, de ander de Here. Hij wordt op een andere manier aanbeden. Dat is het.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, geloof je nou in die andere goden of niet? Je ontkent dat er sprake is van een 'enige echte god', noemt vervolgens nog minstens een andere... Wat is het nou?
En Vishnu dan? En Thor? En Odin? En Krishna? Die zijn allemaal dezelfde god?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:38 schreef Mihoentje het volgende:
[..]
Er is één God de Schepper. De een noemt hem Allah, de ander de Here. Hij wordt op een andere manier aanbeden. Dat is het.
Nu durf ik helemaal niet meer! Stel dat ik tegenval, dan zal ik zeker je gespierde lichaam en je innemende glimlach niet te zien krijgen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je mag ook de gewone selfie sturen hoor. Als je daarna maar naaktfoto's stuurt. Dan kan ik nog altijd afgelasten als je selfie tegen blijkt te vallen.
Afhankelijk van de religie noemen ze dat niet de juiste goden, of geen scheppende goden, niet de hoofdgod dus die in een aantal geloven de enige is die aanbeden mag worden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En Vishnu dan? En Thor? En Odin? En Krishna? Die zijn allemaal dezelfde god?
Neeeheee. Die zijn goden. Zij zijn niet de Schepper.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus er zijn wél andere goden, maar er is maar één 'Schepper'. Zeg ik het zo goed?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:44 schreef Mihoentje het volgende:
[..]
Neeeheee. Die zijn goden. Zij zijn niet de Schepper.
Toen was dit geschreven om de twijfelaars over de meet te trekken. Iedereen geloofde toen in één of meerdere goden. David's god was de ware en nu geen getwijfel meer.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:52 schreef Mihoentje het volgende:
[..]
Wat wil je hier toch steeds mee zeggen?
Niet geschoten is altijd mis. Gewoon yolo. Anders moet je even naar je God bidden, dan komt het zeker goed, toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:43 schreef Mihoentje het volgende:
[..]
Nu durf ik helemaal niet meer! Stel dat ik tegenval, dan zal ik zeker je gespierde lichaam en je innemende glimlach niet te zien krijgen.
Niet dé norm. Mijn norm.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:35 schreef ATON het volgende:
[..]
Is jouw verstand de norm om het al dan niet toeschrijven aan een god ?
Dat zijn weer de af-godenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |