Wat jammer. Als je bewijs hebt voor het bestaan van God dan word je zelf een god. Overal interviews geven, iedereen wil je ontmoeten en je wordt stinkend rijk. Bovendien zou het de grootste wetenschappelijke doorbraak aller tijden zijn met gigantische effecten op onze moderne samenleving.quote:
Het is nu eenmaal niet verstandig dingen uit te láten lekken.quote:
Bedankt!quote:En ook een fijne avond.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:29 schreef Eficaz het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dit bedoel ik. Ik ga die 'extraordinary evidence' hier niet zomaar even op het internet pleuren.
Dat weten alleen/slechts sommigen naasten van mij. Dat is te persoonlijk.
Er kunnen situaties zijn waar iemand menselijk gezien niet uit kan komen, daar toch uitkomt
, en uit is gekomen
en nog uit moet komen
, zoals ik. Sommigen gooien het op mijn buitengewoon grote intelligentie wat ook wel zo is
, maar ja, ik wéét dat ik dingen en kan, en durf, alleen omdat ik geloof.
![]()
En, sommigen vinden intelligentie zooooo belangrijk, ik niet. Geluk is belangrijk, met een IQ van 1, of van 200, maakt niets.![]()
Maar ja, ik ga die situaties hier niet eventjes uitvoerig uit de doeken doen, want dat is nu eenmaal privé. De Extraordinary Evidence is privé![]()
![]()
Fijne Avond![]()
Hoe is dat onzin?omdat jij er niet bijkomt met je gedachtes. Dit is een lekenuitleg btw.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is op geen enkele manier onderbouwing of uitleg voor de stelling dat er "bewustzijn is bij uitschakeling van het brein".
[..]
Wat een complete onzin.
Het artikel doet een aantal uitspraken die niet goed onderbouwd zijn. Bijvoorbeeld de claim dat bewustzijn de vijfde dimensie is.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:00 schreef bechirti het volgende:
Hoe is dat onzin?omdat jij er niet bijkomt met je gedachtes. Dit is een lekenuitleg btw.
Nee, het is geen onzin omdat ik het niet begrijp. Het is onzin omdat er herhaaldelijk dingen in staan die feitelijk onjuist zijn, aangevuld met allerlei ongefundeerde speculatie en bullshit. In een gemiddeld sprookje zit nog meer waarheid dan in dat verhaal.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:00 schreef bechirti het volgende:
[..]
Hoe is dat onzin?omdat jij er niet bijkomt met je gedachtes. Dit is een lekenuitleg btw.
Het jaar waarop belangrijk evenement x plaatsvindt is gewoon altijd ver weg, maar niet zo ver dat het onhaalbaar wordt. Nu is dat dus blijkbaar 2023, als dat jaar aanbreekt wordt het ongetwijfeld 2044 of zoiets.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:36 schreef Terra-jin het volgende:
[..]
Het artikel doet een aantal uitspraken die niet goed onderbouwd zijn. Bijvoorbeeld de claim dat bewustzijn de vijfde dimensie is.
Ook wordt het woord 'dimensie' niet eenduidig gebruikt. Wordt de technische betekenis bedoeld of de betekenis van 'wereld'?
En die claims over wanneer 'we naar 5d gaan' lijken me ook niet heel rigoreus onderbouwd. Dit keer wordt 2023 genoemd, maar ik heb al zoveel van die data zien komen en gaan... beetje als: "Ramablabla heeft aan mij en mij alleen gechanneld dat we in 1985 2000 2012 2023 de ascentie gaan meemaken!"
Vijfde dementie bedoelen ze zeker.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:36 schreef Terra-jin het volgende:
[..]
Het artikel doet een aantal uitspraken die niet goed onderbouwd zijn. Bijvoorbeeld de claim dat bewustzijn de vijfde dimensie is.
Ook wordt het woord 'dimensie' niet eenduidig gebruikt. Wordt de technische betekenis bedoeld of de betekenis van 'wereld'?
En die claims over wanneer 'we naar 5d gaan' lijken me ook niet heel rigoreus onderbouwd. Dit keer wordt 2023 genoemd, maar ik heb al zoveel van die data zien komen en gaan... beetje als: "Ramablabla heeft aan mij en mij alleen gechanneld dat we in 1985 2000 2012 2023 de ascentie gaan meemaken!"
In 2013 zou het nog op 21 maart gebeuren:quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het jaar waarop belangrijk evenement x plaatsvindt is gewoon altijd ver weg, maar niet zo ver dat het onhaalbaar wordt. Nu is dat dus blijkbaar 2023, als dat jaar aanbreekt wordt het ongetwijfeld 2044 of zoiets.
Kijk naar al die theorieën en complotten over 2012. Gaap.
Ja, precies. Complete kolder. Maar nu wel echt serieus nemen hoor!!! In 2023 gaat het echt gebeuren!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
In 2013 zou het nog op 21 maart gebeuren:
'Helft mensen naar vijfde dimensie op 21 maart'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |