Je kunt beter vragen welke artiest er geen 80s sound heeft...quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
Hey slaat die TT op Go Back To The Zoo?
Die hebben toch een nieuwe 80s sound?
Het was destijds toch ook best populair?quote:
Drie weken op nummer 1 in Nederland zelfs.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het was destijds toch ook best populair?
quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:43 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn comeback![]()
En Ekdom begint al over een speciale "De vraag van Pandaplint jingle"
Who cares about the question when there is a jingle in the making?quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
Kut gemist plintklote meetings altijd...
Wat was de vraag?
episch!quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/video/show/effeekdom/77114
@3:55
"De vraaahaaaag, van Pandapliiint!"
Iets met bamboe instrumenten is misschien wel leuk. En een Aziatisch tintjequote:Op woensdag 20 mei 2015 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
Morgenavond ga ik wel even proberen een heel fout jingletje in elkaar te flansen Pandanog wensen?
Neem ik meequote:Op woensdag 20 mei 2015 15:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Iets met bamboe instrumenten is misschien wel leuk. En een Aziatisch tintje
Jaa! En houd het glijerigquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neem ik mee
Wil je nog zo'n "rainmaker" geluid erdoorheen?
je wilt wel heel veel in 10 secondenquote:
Komt goedquote:
Het zou best briljant zijn wanneer hij het gebruiktquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Komt goed
Kijken of ik Gerard erin kan verwerken, anders vraag ik wel of hij het ff opnieuw opneemt zonder achtergrondgeluiden
Nee ik heb nu iets met bamboe, Aziatisch thema en een rainmaker in m'n hoofdquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het zou best briljant zijn wanneer hij het gebruikt[ afbeelding ]
Anders iets met een zaag. Afgezaagde vragen, woensdag, plinten etc![]()
Bazenfilm hequote:
Dat was genot jaquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Net pas gehoord, toch nog even eenquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Thuis al eentje, heb ik niet vaak hoor, voordat ik naar m'n werk gaquote:
Bier funnest voor je spijsvertering...quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thuis al eentje, heb ik niet vaak hoor, voordat ik naar m'n werk ga
Zal wel komen door het bier van gister tijdens het oefenen met de band
quote:
kan ik me voorstellen maar ik vind dit echt heel goedquote:
2013 belde.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:42 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kwam er vandeweek trouwens pas achter dat Janne Schra en Torre Florim van De Staat een setje zijn
Niemand vertelt mij wat hier.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:42 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kwam er vandeweek trouwens pas achter dat Janne Schra en Torre Florim van De Staat een setje zijn
Je wist al wel dat Calvin Harris en Taylor Swift een setje waren?quote:
Ik las sletje.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:42 schreef ChatGirl het volgende:
Dat weet ik welquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wist al wel dat Calvin Harris en Taylor Swift een setje waren?
En Kim Kardashian en Kayne West? En dat ze al getrouwd zijn? Hetzelfde geld voor Beyonce en Jay-Z.
Ik dacht praat je bij over het belangrijkste shownieuws van de afgelopen jaren.quote:
Ik zit veel te vaak op Buzzfeed, Tumblr en andere sites om die te missen. Maar Janne & Torre was totaal aan mij voorbij gegaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht praat je bij over het belangrijkste shownieuws van de afgelopen jaren.
Hoe was Ptich Perfect 2?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit veel te vaak op Buzzfeed, Tumblr en andere sites om die te missen. Maar Janne & Torre was totaal aan mij voorbij gegaan.
Ik ben nog niet geweestquote:
En ik maar denken dat je al geweest was... Vond het al gek dat je er nog niets over had gezegd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geweestWaarschijnlijk ga ik morgenavond.
Ik moet van mezelf een beetje op mezelf gaan letten. Vorige week had ik ineens iets vaags met mijn linkeroog en nu probeer ik naast mijn werk zo min mogelijk naar een scherm te kijken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je al geweest was... Vond het al gek dat je er nog niets over had gezegd.
Oeh, Beterschap.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moet van mezelf een beetje op mezelf gaan letten. Vorige week had ik ineens iets vaags met mijn linkeroog en nu probeer ik naast mijn werk zo min mogelijk naar een scherm te kijken.
Tnx! Ik moet voor mijn oog volgende week naar het ziekenhuis omdat de huisarts het niet helemaal vertrouwde.quote:
je hebt infectie? Of iets anders?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tnx! Ik moet voor mijn oog volgende week naar het ziekenhuis omdat de huisarts het niet helemaal vertrouwde.
Iets anders dacht de HA. Anderhalve week geleden op zondag had ik ineens koorts, en de dag erop was ik gewoon weer fit. En vorige week woensdag had ik ineens boven in mijn linkeroog zwart-witte strepen wat ongeveer 30 minuten aanhield. Tussendoor wel nog (vooral 's avonds) hoofdpijn en een misselijk gevoel. Toen heb ik vrijdag een afspraak kunnen maken met de HA die dacht aan migraine, maar daar zou je normaal gezien al rond je 16e symptomen van moeten laten zien. Maar het komt ook voor dat mensen op latere leeftijd er last van krijgen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je hebt infectie? Of iets anders?
Klinkt allemaal niet lekker.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Iets anders dacht de HA. Anderhalve week geleden op zondag had ik ineens koorts, en de dag erop was ik gewoon weer fit. En vorige week woensdag had ik ineens boven in mijn linkeroog zwart-witte strepen wat ongeveer 30 minuten aanhield. Tussendoor wel nog (vooral 's avonds) hoofdpijn en een misselijk gevoel. Toen heb ik vrijdag een afspraak kunnen maken met de HA die dacht aan migraine, maar daar zou je normaal gezien al rond je 16e symptomen van moeten laten zien. Maar het komt ook voor dat mensen op latere leeftijd er last van krijgen.
Maar voor de zekerheid stuurde hij me door naar het ziekenhuis om alles te onderzoeken.
Ik heb er eerder nooit zo'n last van gehad, eerder zette ik mijn bril altijd af als de sterktes niet (meer) klopten. Ik zie verder ook gewoon normaal.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klinkt allemaal niet lekker.
Mss een gekke vraag: maar kloppen de sterktes van je bril nog? Ik krijg altijd vreselijk last van mijn ogen en hoofd als ik verkeerde sterkte en cilinder heb...
Dan wordt het toch een bezoekje aan het ziekenhuis.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb er eerder nooit zo'n last van gehad, eerder zette ik mijn bril altijd af als de sterktes niet (meer) klopten. Ik zie verder ook gewoon normaal.
Yup. En ze hebben bij Oogheelkunde geen mannelijke oogartsen. Valt toch weer een beetje tegen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan wordt het toch een bezoekje aan het ziekenhuis.
Nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yup. En ze hebben bij Oogheelkunde geen mannelijke oogartsen. Valt toch weer een beetje tegen.
Misschien loopt er wel een leuke man co-schappen ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet
Terwijl er niets leukers is dan een knappe doktor.
Jammer dat Dr I.C Notting geen man isquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yup. En ze hebben bij Oogheelkunde geen mannelijke oogartsen. Valt toch weer een beetje tegen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jammer dat Dr I.C Notting geen man is
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jammer dat Dr I.C Notting geen man is
[ afbeelding ]
Dát zal het zijn ja.quote:
Als het Maria is gelukt, moet het jou ook lukken.quote:
Als je bent geweest kunnen wij vragen: "Is je oog heel?"quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hallo, CG's benen staan misschien wel vaker open dan de Erasmusbrugquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het Maria is gelukt, moet het jou ook lukken.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hallo, CG's benen staan misschien wel vaker open dan de Erasmusbrug
WD40quote:
Ik verwacht zo wel een opmerking in de trant van: je moet eens goed doorgesmeerd worden.quote:
Nee, maar neem het altijd mee op stapquote:
Die foto er bij ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:55 schreef SilentChaos het volgende:
Justin Bieber gebruikt onderbroeken maar een keer
http://nu.nl/achterklap/4(...)oeken-maar-keer.html
Dat krijg je als je nog niet zindelijk bent
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:55 schreef SilentChaos het volgende:
Mag denk ik ook niet van sponsor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:55 schreef SilentChaos het volgende:
Nee niet zijquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:57 schreef Sirolf het volgende:
En weer een persbericht over de 3FM-programmering: http://over.bnn.nl/persbe(...)kt-het-bnn-radioteam
Althans, de eerste aanzet tot een programmering, want de tijden waarop ze te horen zal zijn worden later bekendgemaakt.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:57 schreef Sirolf het volgende:
En weer een persbericht over de 3FM-programmering: http://over.bnn.nl/persbe(...)kt-het-bnn-radioteam
Althans, de eerste aanzet tot een programmering, want de tijden waarop ze te horen zal zijn worden later bekendgemaakt.
Daar hoor je toch helemaal niets van?quote:
Restecp.quote:
Vrouwelijke dj'squote:Op donderdag 21 mei 2015 13:57 schreef Sirolf het volgende:
Meer ruimte voor Rachid Vingerquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:50 schreef Pino112 het volgende:
ELGER111!11 de TechRedacteur gaat weg bij de NOS![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Komt goed
Kijken of ik Gerard erin kan verwerken, anders vraag ik wel of hij het ff opnieuw opneemt zonder achtergrondgeluiden
Ik weet een rijke nigeriaanse prins die miljoenen van die ¤40 kan makenquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn vakantiegeld is binnen. Wel 40 euro
Eens kijken hoe ver ik daarmee kom
nou dat valt ook wle mee met die tranenquote:
Die miljoenen heb ik binnenkort wel nodig ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik weet een rijke nigeriaanse prins die miljoenen van die ¤40 kan maken
Stort maar op mijn iban en je gaat het zien
Die meet eens plannen, kunnen we je dronken voerenquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn vakantiegeld is binnen. Wel 40 euro
Eens kijken hoe ver ik daarmee kom
Ik denk dat ik mijn geld wel beter ergens anders aan kan besteden...quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Die meet eens plannen, kunnen we je dronken voeren
Het zou wel het meest verstandige zijn om te doen, ja!quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn geld wel beter ergens anders aan kan besteden...
Verstandig doen kan altijd nog.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zou wel het meest verstandige zijn om te doen, ja!
Verstandige keuzes zijn soms wel saaiquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zou wel het meest verstandige zijn om te doen, ja!
Met verstandige keuzes ben ik opgehouden op 7 mei 1987.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verstandige keuzes zijn soms wel saai
Ik wou je nog vragen wat het meest handig door de cola van Muis kanquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verstandige keuzes zijn soms wel saai
Wodka Jus graagquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wou je nog vragen wat het meest handig door de cola van Muis kan
GHBquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wou je nog vragen wat het meest handig door de cola van Muis kan
Ik ben altijd al drugsvrij geweest en dat zou ik graag zo houden.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
https://soundcloud.com/ma(...)an-pandaplint-jingle
gok dat zij Timur en Ramon in het weekend gaat vervangen aangezien ik verwacht dat zij het tijdslot van Geerepeer krijgen...quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:57 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
https://soundcloud.com/ma(...)an-pandaplint-jingle
schrijft goede liedjes, alleen is het op een interessante manier kunnen zingen helaas ook een relevante kwaliteit van het singer-songwriter zijn.quote:
Ik vind dit echt van het niveau je kinderen een slaapliedje voorzingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
schrijft goede liedjes, alleen is het op een interessante manier kunnen zingen helaas ook een relevante kwaliteit van het singer-songwriter zijn.
Ja ze kan dus ECHT NIET interessant zingenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind dit echt van het niveau je kinderen een slaapliedje voorzingen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:23 schreef JDude het volgende:
Ah, dit is dus dat liedje van de NS-reclame. M'n muziekzoeker kon 'm laatst niet vinden.
Is gezongen door Conor Oberst, dat hoorde ik wel ja. Had je niet kunnen vertellen of het van Bright Eyes of Conor zelf was. Kende het ook niet maar herkende de stem wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:23 schreef JDude het volgende:
Ah, dit is dus dat liedje van de NS-reclame. M'n muziekzoeker kon 'm laatst niet vinden.
Graag gedaanquote:
Baas.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Graag gedaan
(ja dat was ik net op de radio)
O, dat had ik niet meegekregen. Maar chapeau!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Graag gedaan
Thanksquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O, dat had ik niet meegekregen. Maar chapeau!
Owh ik luister, maar eigenlijk luister ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik hoorde het wel, maar had jou er niet aan gelinkt. Tof!!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Graag gedaan
eens.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
LB1, want Fortunate Son...
Coldplay neem ik dan wel voor lief...
Nee, naar 538 als ik de berichten mag geloven.quote:
Iedereen vertrekt naar 538. Het is een complot!!!!1111!!!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, naar 538 als ik de berichten mag geloven.
Ik vergat de hashtag #breaking, sorry
Oké.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:34 schreef JDude het volgende:
Ik ben er trouwens achter dat Spotify maar pakweg 1 MB per minuut vreet en heb sinds kort een databundel van 10GB. Dus waarom maak ik me ook nog druk om de radio eigenlijk.
Ik kan er niet rouwig om zijn eerlijk gezegd.quote:
Sorry, ik zal je klaagzang over de reclamebanners niet meer onderbreken.quote:
Geen probleemquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je klaagzang over de reclamebanners niet meer onderbreken.
Ik heb ook (nog) geen abonnement, maar die reclames van spotify zijn wel irritant ja. Vooral omdat ze er maar één lijken te hebben die telkens terugkomtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen probleem![]()
Spotify heb ik trouwens geen abbo meer op, ben meer van radiotunes.com lekker nonstop muziek zonder reclame.
Godverdommequote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, naar 538 als ik de berichten mag geloven.
Ik vergat de hashtag #breaking, sorry
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:44 schreef JDude het volgende:
Stiekem gaat Coen iets heel anders doen en heeft 538 straks de Cune en Sander show.
Spotify probeert mij altijd muzieklijsten aan te smeren die ik totaal niet trek. Echt vreselijk irritant.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen probleem![]()
Spotify heb ik trouwens geen abbo meer op, ben meer van radiotunes.com lekker nonstop muziek zonder reclame.
Ik ook niet, maar nu maak ik mij wel zorgen om waarover er hier nog gemopperd kan worden...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan er niet rouwig om zijn eerlijk gezegd.
We vinden wel iets nieuws.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar nu maak ik mij wel zorgen om waarover er hier nog gemopperd kan worden...
Te weinig stof om jurkjes te naaien, gezeik over mokkeltjes, de baggermuziek die te vaak wordt gedraaid, te langzaam lopende mensen, kapotte auto's etc etc...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar nu maak ik mij wel zorgen om waarover er hier nog gemopperd kan worden...
Lapjes genoeg. Het zit hem in tijd, maar daar heb ik na woensdag weer tijd genoeg voor.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Te weinig stof om jurkjes te naaien, gezeik over mokkeltjes, de baggermuziek die te vaak wordt gedraaid, te langzaam lopende mensen, kapotte auto's etc etc...
Als ik Fortunate Son draai voel ik mij normaal geenzins verplicht Paradise te beluisteren.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
Voor het eerst dat ik blij ben met Coldplay, want dan komt hierna CCR
En weer maakt Coldplay geld over naar het save the parrots fund.quote:
*raapt volumeknop op.quote:
quote:
*is bang, want dacht dat ie alleen thuis was*quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
*is bang, want dacht dat ie alleen thuis was*
Over frank hoitjes natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoitjesquote:
maandag was z'n laatste uitzending met Hoogendoorn op KX radio. Fred was ook nog even blijven hangen, werd een redelijke puinhoopquote:
Puinhoop op de radioquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
maandag was z'n laatste uitzending met Hoogendoorn op KX radio. Fred was ook nog even blijven hangen, werd een redelijke puinhoop
Laat Hoitjes maar beginnen
Zouden ze iets mee moeten doen. Vrijdag tussen 19 en 22u of zo. Twee DJ's bij elkaar zetten, paar biertjes er bij. En dan allerlei gekke items waarin ze, ik noem maar wat, spullen uit het raam gooien. Of een stem helemaal verdraaien en dat je dan moet raden wie het is.quote:
Nee, dat zal pas woensdag zijn denk ikquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Trouwens nog iets gehoord van Gekdom over de Panda jingle?
ik ben nog steeds voor een programma van een uurtje of 2 waarvoor lootjes getrokken wordt wie er zitten en dat ze er dan ook echt pas vlak voor het begin achterkomen. heb je de ene week Roos en Timur, een week later Hoitjes en Venema, dan Rabbering en zo'n flippo uit de nacht. lijkt me wel watquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Zouden ze iets mee moeten doen. Vrijdag tussen 19 en 22u of zo. Twee DJ's bij elkaar zetten, paar biertjes er bij. En dan allerlei gekke items waarin ze, ik noem maar wat, spullen uit het raam gooien. Of een stem helemaal verdraaien en dat je dan moet raden wie het is..
*Wilbert gaat bellen.
die is 1 keer overdag gedraaid, verder alleen 's nachtsquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Altijd weer die Brimful of Asha.
Lessons Learned From Rocky I to Rocky III is een veel beter nummer van Cornershop
Edquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Altijd weer die Brimful of Asha.
Lessons Learned From Rocky I to Rocky III is een veel beter nummer van Cornershop
Je wilt niet want mokkeltje woont dan te ver weg?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:08 schreef Pandaplint het volgende:
Hmm benaderd door een bedrijf uit Eindhoven voor een interessante functie.. Lastig lastig
Je komt toch op de radio? je hoeft helemaal niet meer te werken manquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:08 schreef Pandaplint het volgende:
Hmm benaderd door een bedrijf uit Eindhoven voor een interessante functie.. Lastig lastig
Volgens mij draaide Westbroek hem wel eens.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
die is 1 keer overdag gedraaid, verder alleen 's nachts
zover gaat de historie niet terugquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Volgens mij draaide Westbroek hem wel eens.
Krijgt ie hem er niet in? xDquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Haat als het naaien niet wil lukken zoals ik het graag heb.
Hij bedoelde de draald in de naad natuurlijk.quote:
klein gaatje idd... altijd eerst ff de boel goed nat maken door de draad in je mond te stoppen, dat helpt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij bedoelde de draad in de naald natuurlijk.
Je kent ons tochquote:
Nee, maar ik moet me inhouden hier op kantoor om niet te lachen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kent ons toch?
Of word je er geil van?
Mijn excuses, ik begonquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet me inhouden hier op kantoor om niet te lachen.
Draald in de naad xDquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij bedoelde de draald in de naad natuurlijk.
Ik zou ze bellen en zeggen dat je Henry Rollins Band.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Boh gek, Ik kan Rollins Band niet eens vinden op Spotify
Ekdom, ben jij het?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zou ze bellen en zeggen dat je Henry Rollins Band.
Deze SC zou dat wel doenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zeg in andere SC iets over naaien en ze maken er niet eens rare opmerkingen over.![]()
opgelostquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zeg in andere SC iets over naaien en ze maken er niet eens rare opmerkingen over.![]()
quote:
Verdomme.quote:
Er durft niemand meer wat te zeggen...quote:
hoop niet dat hij niet Henk Blok gaat vervangen als hij afwezig.Jeroen Latijnhouwers vervult de rol van reserve-Henk primaquote:
zit in het buitenland voor opnames van Wie is de Molquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:14 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Waar is timur toch gebleven. Nu al vijf weken weg ofzo ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |