Je kunt beter vragen welke artiest er geen 80s sound heeft...quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
Hey slaat die TT op Go Back To The Zoo?
Die hebben toch een nieuwe 80s sound?
Het was destijds toch ook best populair?quote:
Drie weken op nummer 1 in Nederland zelfs.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het was destijds toch ook best populair?
quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:43 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn comeback![]()
En Ekdom begint al over een speciale "De vraag van Pandaplint jingle"
Who cares about the question when there is a jingle in the making?quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
Kut gemist plintklote meetings altijd...
Wat was de vraag?
episch!quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/video/show/effeekdom/77114
@3:55
"De vraaahaaaag, van Pandapliiint!"
Iets met bamboe instrumenten is misschien wel leuk. En een Aziatisch tintjequote:Op woensdag 20 mei 2015 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
Morgenavond ga ik wel even proberen een heel fout jingletje in elkaar te flansen Pandanog wensen?
Neem ik meequote:Op woensdag 20 mei 2015 15:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Iets met bamboe instrumenten is misschien wel leuk. En een Aziatisch tintje
Jaa! En houd het glijerigquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neem ik mee
Wil je nog zo'n "rainmaker" geluid erdoorheen?
je wilt wel heel veel in 10 secondenquote:
Komt goedquote:
Het zou best briljant zijn wanneer hij het gebruiktquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Komt goed
Kijken of ik Gerard erin kan verwerken, anders vraag ik wel of hij het ff opnieuw opneemt zonder achtergrondgeluiden
Nee ik heb nu iets met bamboe, Aziatisch thema en een rainmaker in m'n hoofdquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het zou best briljant zijn wanneer hij het gebruikt[ afbeelding ]
Anders iets met een zaag. Afgezaagde vragen, woensdag, plinten etc![]()
Bazenfilm hequote:
Dat was genot jaquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Net pas gehoord, toch nog even eenquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Thuis al eentje, heb ik niet vaak hoor, voordat ik naar m'n werk gaquote:
Bier funnest voor je spijsvertering...quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thuis al eentje, heb ik niet vaak hoor, voordat ik naar m'n werk ga
Zal wel komen door het bier van gister tijdens het oefenen met de band
quote:
kan ik me voorstellen maar ik vind dit echt heel goedquote:
2013 belde.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:42 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kwam er vandeweek trouwens pas achter dat Janne Schra en Torre Florim van De Staat een setje zijn
Niemand vertelt mij wat hier.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:42 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kwam er vandeweek trouwens pas achter dat Janne Schra en Torre Florim van De Staat een setje zijn
Je wist al wel dat Calvin Harris en Taylor Swift een setje waren?quote:
Ik las sletje.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:42 schreef ChatGirl het volgende:
Dat weet ik welquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wist al wel dat Calvin Harris en Taylor Swift een setje waren?
En Kim Kardashian en Kayne West? En dat ze al getrouwd zijn? Hetzelfde geld voor Beyonce en Jay-Z.
Ik dacht praat je bij over het belangrijkste shownieuws van de afgelopen jaren.quote:
Ik zit veel te vaak op Buzzfeed, Tumblr en andere sites om die te missen. Maar Janne & Torre was totaal aan mij voorbij gegaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht praat je bij over het belangrijkste shownieuws van de afgelopen jaren.
Hoe was Ptich Perfect 2?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit veel te vaak op Buzzfeed, Tumblr en andere sites om die te missen. Maar Janne & Torre was totaal aan mij voorbij gegaan.
Ik ben nog niet geweestquote:
En ik maar denken dat je al geweest was... Vond het al gek dat je er nog niets over had gezegd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geweestWaarschijnlijk ga ik morgenavond.
Ik moet van mezelf een beetje op mezelf gaan letten. Vorige week had ik ineens iets vaags met mijn linkeroog en nu probeer ik naast mijn werk zo min mogelijk naar een scherm te kijken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je al geweest was... Vond het al gek dat je er nog niets over had gezegd.
Oeh, Beterschap.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moet van mezelf een beetje op mezelf gaan letten. Vorige week had ik ineens iets vaags met mijn linkeroog en nu probeer ik naast mijn werk zo min mogelijk naar een scherm te kijken.
Tnx! Ik moet voor mijn oog volgende week naar het ziekenhuis omdat de huisarts het niet helemaal vertrouwde.quote:
je hebt infectie? Of iets anders?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tnx! Ik moet voor mijn oog volgende week naar het ziekenhuis omdat de huisarts het niet helemaal vertrouwde.
Iets anders dacht de HA. Anderhalve week geleden op zondag had ik ineens koorts, en de dag erop was ik gewoon weer fit. En vorige week woensdag had ik ineens boven in mijn linkeroog zwart-witte strepen wat ongeveer 30 minuten aanhield. Tussendoor wel nog (vooral 's avonds) hoofdpijn en een misselijk gevoel. Toen heb ik vrijdag een afspraak kunnen maken met de HA die dacht aan migraine, maar daar zou je normaal gezien al rond je 16e symptomen van moeten laten zien. Maar het komt ook voor dat mensen op latere leeftijd er last van krijgen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je hebt infectie? Of iets anders?
Klinkt allemaal niet lekker.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Iets anders dacht de HA. Anderhalve week geleden op zondag had ik ineens koorts, en de dag erop was ik gewoon weer fit. En vorige week woensdag had ik ineens boven in mijn linkeroog zwart-witte strepen wat ongeveer 30 minuten aanhield. Tussendoor wel nog (vooral 's avonds) hoofdpijn en een misselijk gevoel. Toen heb ik vrijdag een afspraak kunnen maken met de HA die dacht aan migraine, maar daar zou je normaal gezien al rond je 16e symptomen van moeten laten zien. Maar het komt ook voor dat mensen op latere leeftijd er last van krijgen.
Maar voor de zekerheid stuurde hij me door naar het ziekenhuis om alles te onderzoeken.
Ik heb er eerder nooit zo'n last van gehad, eerder zette ik mijn bril altijd af als de sterktes niet (meer) klopten. Ik zie verder ook gewoon normaal.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klinkt allemaal niet lekker.
Mss een gekke vraag: maar kloppen de sterktes van je bril nog? Ik krijg altijd vreselijk last van mijn ogen en hoofd als ik verkeerde sterkte en cilinder heb...
Dan wordt het toch een bezoekje aan het ziekenhuis.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb er eerder nooit zo'n last van gehad, eerder zette ik mijn bril altijd af als de sterktes niet (meer) klopten. Ik zie verder ook gewoon normaal.
Yup. En ze hebben bij Oogheelkunde geen mannelijke oogartsen. Valt toch weer een beetje tegen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan wordt het toch een bezoekje aan het ziekenhuis.
Nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yup. En ze hebben bij Oogheelkunde geen mannelijke oogartsen. Valt toch weer een beetje tegen.
Misschien loopt er wel een leuke man co-schappen ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet
Terwijl er niets leukers is dan een knappe doktor.
Jammer dat Dr I.C Notting geen man isquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yup. En ze hebben bij Oogheelkunde geen mannelijke oogartsen. Valt toch weer een beetje tegen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jammer dat Dr I.C Notting geen man is
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jammer dat Dr I.C Notting geen man is
[ afbeelding ]
Dát zal het zijn ja.quote:
Als het Maria is gelukt, moet het jou ook lukken.quote:
Als je bent geweest kunnen wij vragen: "Is je oog heel?"quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |