abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 00:34:05 #1
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_152778461


Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Pagan | Strega | ferrari_rood | Rewimo | indaha | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap | PaarsBeestje | roos85 | Toekito | Thinkk-Pinkk | Duufje | Kper_Norci | Bamba

pagan_vlag.gifvl0011b057%2060x60.JPGuui1.pngOnslowicon.jpgCat.jpgfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgpanda2aj6d08.gifSmallnster.jpgaSUQ6vF.gifNLU6p2k.gifalan_avatar.gifuser.jpgezgif-save.gifVampire.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
lindsey_album.jpg

Barbaaf Ook jij bent ons helaas ontvallen. We missen je en we hopen dat je samen met D_K op ons let!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 00:35:17 #2
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_152778480
Nou, het topic is open.
Aan jullie of het een sneltrein of een boemeltje gaat worden! >:)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 mei 2015 @ 06:47:35 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152780083
Tsjoeketsjoeke :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 20 mei 2015 @ 06:52:22 #4
386633 Adnap
I love Life !
pi_152780109
Hakke Hakke puf puf........

Mogge , ben druk. Veel beeldschermuren op mijn werk en dan thuis geen zin in nog meer beeldscherm.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_152780162
Weg zijn wij.
pi_152780229
Moet ik het SF nog terugkijken met een bak popcorn erbij, of zal de plaatsvervangende schaamte die me bekruipt tijdens het kijken te groot zijn? :P

En goedemorgen allemaal !
  woensdag 20 mei 2015 @ 07:32:05 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_152780320
.

[ Bericht 96% gewijzigd door V. op 20-05-2015 07:36:41 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_152781224
Ik denk dat ik het dit jaar maar gewoon negeer :P
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 09:10:44 #9
43556 miss_dynastie
pi_152781301
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:35 schreef Strega het volgende:
Nou, het topic is open.
Aan jullie of het een sneltrein of een boemeltje gaat worden! >:)
Hij rijdt in ieder geval vanuit Oostenrijk weer naar huis vandaag _O-
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:23:38 #10
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_152781546
Ik heb het niet gezien maar blijkbaar was het een serieuze afgang. Sorry Nederland.

Wat wij vorig jaar stuurden was een complete afgang voor ons.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_152782749
Ja ik ben nu gewoon pro België. Al zijn de landen wel weer typisch
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 10:27:22 #12
43556 miss_dynastie
pi_152782825
Hoe bedoel je, typisch? Trijntje is geheel verdiend niet door.
pi_152782906
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe bedoel je, typisch? Trijntje is geheel verdiend niet door.
Ik had er ook nooit vertrouwen in dat ze door zou gaan. Maar ik heb altijd het idee dat er vaak dezelfde landen bij zitten :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152783793
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe bedoel je, typisch? Trijntje is geheel verdiend niet door.
+1
Maar buiten het mindere lied snap ik niet dat diegenen die de boel moeten aankleden qua show en styling niet zagen dat dit nooit zou werken .
Ik ben helemaal niet modebewust maar zelfs ik heb in de malle jaren 70/80 niet zoiets aangetrokken :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 11:40:45 #15
43556 miss_dynastie
pi_152784873
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik had er ook nooit vertrouwen in dat ze door zou gaan. Maar ik heb altijd het idee dat er vaak dezelfde landen bij zitten :)
Dat valt echt reuze mee. Er zijn wel landen die vaak sterke inzendingen hebben: Azerbeidzjan, Griekenland, Zweden, Denemarken, maar die laatste ligt er ook gewoon uit door het matige liedje (wel vrolijk).

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:04 schreef indaha het volgende:

[..]

+1
Maar buiten het mindere lied snap ik niet dat diegenen die de boel moeten aankleden qua show en styling niet zagen dat dit nooit zou werken .
Ik ben helemaal niet modebewust maar zelfs ik heb in de malle jaren 70/80 niet zoiets aangetrokken :P
Trijntje trok iets aan waar ze zich gemakkelijk in voelt. Dat snap ik wel, dat je je in een huispak met sneakers aan makkelijk voelt (ik zou me wel heel lelijk voelen, maar dat terzijde :P ), maar het is en blijft toch een show natuurlijk _O-
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 17:48:23 #16
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_152795316
Ik vond vooral at begin met dat sluiertje voor haar gezicht vrij apart overkomen. Tja, en dat pak? De jurk vond ik trouwens ook niet mooi. Ach ja.... :')
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  woensdag 20 mei 2015 @ 17:49:36 #17
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152795350
Aussie *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 17:51:44 #18
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_152795398
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:49 schreef Toekito het volgende:
Aussie *O*
Weet je, ik ben bijna alle liedjes alweer kwijt :@
Het was allemaal niet echt goed vond ik.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  woensdag 20 mei 2015 @ 18:23:19 #19
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152796203
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:51 schreef Strega het volgende:

[..]

Weet je, ik ben bijna alle liedjes alweer kwijt :@
Het was allemaal niet echt goed vond ik.
heb niet gekeken. Ben gewoon verliefd op aussie.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_152801661
Ik vind helemaal niks aan het evsf het lijkt allemaal op elkaar.

Onze boemeltrein staat bijna klaar voor vertrek morgen de kleding er in stoppen en dan komt onze minivakantie weer een stukje dichterbij.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 mei 2015 @ 21:35:52 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152803196
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze boemeltrein staat bijna klaar voor vertrek morgen de kleding er in stoppen en dan komt onze minivakantie weer een stukje dichterbij.
Bijna! :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_152803415
FR ik heb even gemist waar jullie heen gaan? Hoe doet Ean het inmiddels op school? Veel plezier op vakantie!! *O*
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 mei 2015 @ 21:43:02 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152803434
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:42 schreef Duufje het volgende:
FR ik heb even gemist waar jullie heen gaan?
O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_152823288
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:42 schreef Duufje het volgende:
FR ik heb even gemist waar jullie heen gaan? Hoe doet Ean het inmiddels op school? Veel plezier op vakantie!! *O*
Ean doet het prima naar mijn idee. Straks gesprek met de lkr dus dan zal ik het wel horen. En waarom nemen ze nu wel altijd dingen van hun juf aan en niet van mij? Eigenwijs ding is het.
pi_152824618
:O

Ik wil eigenlijk lui op de bank een dutje doen, maar ik moet nog even een fatsoenlijke foto maken voor bij m'n CV (moet toch eens gaan solliciteren, wil ik straks ook als paraveterinair aan de slag kunnen...) dus een coup 'warrige luiheid' is dan misschien niet zo handig :P

Maar heuj, ik mocht vandaag voor het eerst 'los' op de afdeling. (Lees; zonder begeleiding gaan prikken, met mijn eigen karretje 8-) ) . Hoewel ik wel continu collega's in de buurt had hoor, dat was wel fijn, daar zorgde de coordinator wel voor O+ . En daarna nog even wat extra uurtjes gewerkt, ze konden op de poli wat hulp gebruiken :) . Jeuj voor extra centjes.
  donderdag 21 mei 2015 @ 16:07:00 #26
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_152824696
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:03 schreef Candaasje het volgende:
:O

Ik wil eigenlijk lui op de bank een dutje doen, maar ik moet nog even een fatsoenlijke foto maken voor bij m'n CV (moet toch eens gaan solliciteren, wil ik straks ook als paraveterinair aan de slag kunnen...) dus een coup 'warrige luiheid' is dan misschien niet zo handig :P

Maar heuj, ik mocht vandaag voor het eerst 'los' op de afdeling. (Lees; zonder begeleiding gaan prikken, met mijn eigen karretje 8-) ) . Hoewel ik wel continu collega's in de buurt had hoor, dat was wel fijn, daar zorgde de coordinator wel voor O+ . En daarna nog even wat extra uurtjes gewerkt, ze konden op de poli wat hulp gebruiken :) . Jeuj voor extra centjes.
*O*

dus je gaat voor dierenverzorging? dat wil ik ook zo graag. gelukkig bestaat er voor mij de optie thuiscursus. ik heb al een slachtoffer: Frasier hihi
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_152824758
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:07 schreef sararaats het volgende:

[..]

*O*

dus je gaat voor dierenverzorging? dat wil ik ook zo graag. gelukkig bestaat er voor mij de optie thuiscursus. ik heb al een slachtoffer: Frasier hihi
Ik doe nu de opleiding tot paraveterinair dierenartsassistent (dus een dierenartsassistent met een diploma ;) ). Deze opleiding is nu bijna klaar (ik reken even niet mee dat ze er een zomervakantie in gooien en pas op september de laatste toets afnemen... en dat ik mede daardoor pas in december pas mijn diploma krijg :') ) dus ik moest maar eens baan in die richting zoeken, dacht ik zo :)

Verder blijf ik wel bij het ziekenhuis werken hoor, maar dat is als oproepkracht.
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:08:48 #28
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_152826474
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik doe nu de opleiding tot paraveterinair dierenartsassistent (dus een dierenartsassistent met een diploma ;) ). Deze opleiding is nu bijna klaar (ik reken even niet mee dat ze er een zomervakantie in gooien en pas op september de laatste toets afnemen... en dat ik mede daardoor pas in december pas mijn diploma krijg :') ) dus ik moest maar eens baan in die richting zoeken, dacht ik zo :)

Verder blijf ik wel bij het ziekenhuis werken hoor, maar dat is als oproepkracht.
alvast heel veel succes dan :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:10:46 #29
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152826520
Bijna weekend *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 mei 2015 @ 17:13:44 #30
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152826607
Ik heb al weekend *O*

En het wordt beslist een heel leuk weekend! Met kampeerders in de tuin *G*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_152827018
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb al weekend *O*

En het wordt beslist een heel leuk weekend! Met kampeerders in de tuin *G*
Veel plezier met F-R en family O+ *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik doe nu de opleiding tot paraveterinair dierenartsassistent (dus een dierenartsassistent met een diploma ;) ). Deze opleiding is nu bijna klaar (ik reken even niet mee dat ze er een zomervakantie in gooien en pas op september de laatste toets afnemen... en dat ik mede daardoor pas in december pas mijn diploma krijg :') ) dus ik moest maar eens baan in die richting zoeken, dacht ik zo :)

Verder blijf ik wel bij het ziekenhuis werken hoor, maar dat is als oproepkracht.
Goed bezig ^O^

Wij hebben een druk weekend voor de boeg want man O+ is jarig maar gelukkig zit er een extra maandag achter :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_152827419
Veel plezier Rewimo, Qltel, F_R + familie! :D

En scuces (en geniet er ook maar lekker van!) Indaha!
pi_152833319
Ik heb hier een jong duifje op het balkon, al een paar uur inmiddels, Ik heb hem na tips via Facebook al wat muesli en water voorgeschoteld, maar ik begin het idee te krijgen dat het beestje ziek is of iig van slag. Het is iig wel een geringde duif...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_152833750
Ahh Rewimo! Wat gezellig!! *O* teminste dat neem ik aan :+. Veel plezier :*.

Ean die lekker eigenwijs alleen naar de juf luistert O+ hihi.

Bos, heb je een foto van je hoogbezoek? Ik zou niet weten eigenlijk wat je met n zieke duif moet doen. In het topic van de digitale dierenarts ging t wel laatst wat je moet doen met een zieke/gewonde vogel.

Candaasje, fijn dat je gewoon je gang mocht gaan vandaag. Is de foto gelukt? Succes met solliciteren komende tijd, ik hoop dat je iets leuks vind! Komt vast goed Wie wil er nou niet Candaasje als assistent! :Y

Indaha lekker weekend! Alvast gefeliciteerd met je man, er is goed weer voorspelt.

Ik heb ook weekend O+ moet mega veel voor school doen. Maar ik ga iniedergeval uitslapen morgen!! *O*.
Duvel & Niels
pi_152833869
candaasje succes met solliciteren

Indaha alvast gefeliciteerd.

Of het gezellig wordt van het weekend weet ik niet ben niet zo aardig altijd hoor.

Ean vindt het ook nog steeds niet kunnen dat ik ook juf ben. Dus volgens haar ben ik heel dom want ik zit nog op school en bedankt he.
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2015 @ 20:53:01 #36
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_152834011
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind helemaal niks aan het evsf het lijkt allemaal op elkaar.

Onze boemeltrein staat bijna klaar voor vertrek morgen de kleding er in stoppen en dan komt onze minivakantie weer een stukje dichterbij.
Leuk! Naar de Bauernhof in Onslow country toch? ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_152834146
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 20:53 schreef Strega het volgende:

[..]

Leuk! Naar de Bauernhof in Onslow country toch? ^O^
:Y
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2015 @ 20:58:13 #38
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_152834267
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:03 schreef Candaasje het volgende:
:O

Ik wil eigenlijk lui op de bank een dutje doen, maar ik moet nog even een fatsoenlijke foto maken voor bij m'n CV (moet toch eens gaan solliciteren, wil ik straks ook als paraveterinair aan de slag kunnen...) dus een coup 'warrige luiheid' is dan misschien niet zo handig :P

Maar heuj, ik mocht vandaag voor het eerst 'los' op de afdeling. (Lees; zonder begeleiding gaan prikken, met mijn eigen karretje 8-) ) . Hoewel ik wel continu collega's in de buurt had hoor, dat was wel fijn, daar zorgde de coordinator wel voor O+ . En daarna nog even wat extra uurtjes gewerkt, ze konden op de poli wat hulp gebruiken :) . Jeuj voor extra centjes.
Fijn dat het zo goed gaat, prikken en zo.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2015 @ 21:00:47 #39
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_152834403
Wij hebben een druk weekend voor de boeg want man O+ is jarig maar gelukkig zit er een extra maandag achter :P
[/quote]

Dus een huis vol bezoek voor Cattyman! En dan maandag dus nog even lekker na genieten met z'n tweeën. O+

Ik had een productieve dag, al mijn correcties voor de Smultuin zijn weer gedaan. Zommernummer! O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 mei 2015 @ 21:02:15 #40
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152834484
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Of het gezellig wordt van het weekend weet ik niet ben niet zo aardig altijd hoor.

Ean vindt het ook nog steeds niet kunnen dat ik ook juf ben. Dus volgens haar ben ik heel dom want ik zit nog op school en bedankt he.
Ikke wel dus dat komt wel goed O-)

Ean :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_152834635
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
candaasje succes met solliciteren

Indaha alvast gefeliciteerd.

Of het gezellig wordt van het weekend weet ik niet ben niet zo aardig altijd hoor.

Ean vindt het ook nog steeds niet kunnen dat ik ook juf ben. Dus volgens haar ben ik heel dom want ik zit nog op school en bedankt he.
Komt vast goed, ruimte zat toch om even je eigen ding te doen.

Ean.. _O- _O- haha supertof. Ik snap haar wel. Op een eerde stage op het kdv was een jongen van net 4 helemaal verbaasd toen ik vertelde dat ik ook nog op school zat. Dat kon toch niet! Twee dagen later toen hij naar school ging kreeg ik een kaartje van ouders vanuit hem geschreven: "lieve .... voor mijn gevoel ben jij d'r altijd. Je staat in iedergeval altijd voor mij klaar. Ik kon het dan ook niet geloven toen jij mij laatst vertelde dat jij nog naar school gaat. Net als ik?!!" Hihi hij was er zo van onder de indruk dat hij het thuis had verteld dat zn juf nog naar school ging O+.

Maar wel een mooi compliment van Ean O-) _O-.
Duvel & Niels
pi_152834882
Ik krijg ook wekelijk te horen mam zit je boven of beneden op school?
Op 's woensdags zit ik beneden en op vrijdags boven. Dat is ook erg verwarrend voor d'r. Ze is een keer mee geweest maar ze was zo onder de indruk dat ze niks gezegd heeft.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 mei 2015 @ 21:46:53 #43
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152836964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik krijg ook wekelijk te horen mam zit je boven of beneden op school?
Op 's woensdags zit ik beneden en op vrijdags boven. Dat is ook erg verwarrend voor d'r. Ze is een keer mee geweest maar ze was zo onder de indruk dat ze niks gezegd heeft.
Dat is ook moeilijk te begrijpen. Net als dat je ouders vroeger ook kind zijn geweest. Dat kan gewoon niet :o
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_152837238
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat is ook moeilijk te begrijpen. Net als dat je ouders vroeger ook kind zijn geweest. Dat kan gewoon niet :o
Mijn neefje vroeg toen ie een jaar of 3 was aan mijn vader (dus zijn opa) Opa waarom heb jij geen oma (mijn moeder is in 2006 overleden), Aan de andere kant heeft hij dus wel gewoon een opa en oma...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_152846438
Een groep ouders van Syriëgangers vindt dat de overheid meer had kunnen en moeten doen om hun kinderen in Nederland te houden. Ze gaan daarom aangifte tegen de Staat doen bij de Rijksrecherche.



Dat bevestigt hun advocaat Michael Ruperti vrijdag na berichtgeving in De Telegraaf.

Het gaat om negen à tien ouderparen uit heel Nederland, onder andere uit Amsterdam en Leiden. Zij hebben de uitreisplannen van hun kinderen hebben gemeld bij de politie, de gemeente of een andere overheidsdienst.

Die instanties hadden na de melding direct hun paspoort moeten innemen of ze moeten vastzetten, vinden de ouders, maar dat is niet gebeurd. In een aantal gevallen zijn de uitgereisde jongeren in Syrië omgekomen.

Nalatigheid

De Rijksrecherche moet uitzoeken welke overheidsdiensten op dit punt nalatig zijn geweest, aldus Ruperti. Is dat een inlichtingendienst geweest, dan kunnen de ouders ook een klacht indienen bij de Commissie van Toezicht op de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten (CTIVD).

De ouders komen in het geweer na het geval van een 27-jarige Nederlandse Syriëgangster tegen wie een internationaal opsporingsbevel werd uitgevaardigd. De vrouw kon daardoor bij de Turks-Syrische grens worden opgepakt. De groep ouders vindt volgens Ruperti dat dat met hun kinderen ook had moeten gebeuren.

Volgens mij ben je als ouder nog altijd verantwoordelijk voor je kinderen wat vinden jullie?
pi_152846906
Nou FR ik was het bericht net aan het lezen op nu.nl. Ik dacht precies hetzelfde! Hoezo moet de overheid ingrijpen, blijkbaar mist jou kind toch een groot stuk normen en waarden dat ie niet zelf kan inschatten dat het niet zo slim is om naar Syrie te gaan.

Het is wel lekker makkelijk om naar de overheid te wijzen. Het is niet dat ik van mening ben dat de overheid niet moet ingrijpen, vind ik namelijk van wel. Maar de opvoeding lijkt mij niet helemaal geslaagd als je kind wilt sterven in een oorlog..
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 mei 2015 @ 09:58:19 #47
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152847274
Te idioot voor woorden inderdaad. Is de overheid nu al verantwoordelijk voor elke keuze die iemand maakt? En denken ze werkelijk dat ze niet gegaan waren als hun paspoorten ingenomen waren? :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 22 mei 2015 @ 10:05:07 #48
43556 miss_dynastie
pi_152847401
Ik vind het bizar. Ik weet hoe ontzettend veel tijd en moeite gestoken wordt in dit soort situaties, maar soms is het desondanks niet genoeg. Als jij als ouder niet in staat bent tot je kind door te dringen, waarom de overheid dan wel? Vastzetten, serieus? Op grond waarvan dan? Dat is gewoon vrijheidsberoving vanwege iemands recht op vrije meningsuiting, dat kan toch niet? :')

Hebben jullie ook zulke problemen met het ontvangen van je eigen geld naar aanleiding van een creditnota? Ik heb dit jaar drie creditnota's ontvangen, waarbij ik bij allemaal meer dan eens achter mijn eigen geld aan heb moeten bellen. Zo vermoeiend! -O-
pi_152847964
Ouders hebben er sowieso een handje van om te wijzen naar derden als het gaat over problemen bij hun kinderen.
pi_152849898
Jihadisten en terreurverdachten vinden het moeilijk om na hun vrijlating weer deel te nemen aan de maatschappij. Het overheidsbeleid zou dit tegenwerken.

Dat schrijft Trouw vrijdag op basis van het boek Na de vrijlating dat vrijdag verschijnt.

Ze staan, zelfs als ze niet veroordeeld zijn maar alleen verdacht werden, op een terreurlijst. Daardoor is hun bankrekening geblokkeerd, waardoor volgens de krant de verdachten doelloos thuis op de bank liggen. Dit zorgt ervoor dat het risico op radicalisering alleen maar toeneemt.

Nog een stukje hierover. Tja daar blijven dan? Ik kan het niet bevatten dat je wel de lusten van een land cq werelddeel wilt hebben en vertrekt om tegen dat land cq werelddeel cq gelovigen te strijden.
pi_152865142
Fijn weekend allemaal :*.
Duvel & Niels
pi_152876347
Geniet ervan Rewimo en f_r! Hopelijk hebben jullie goed weer! *O* *O*

En gefeliciteerd met de meneer, Indaha! :*

Hier ga ik vandaag echt niets doen want ik ben lichtelijk gesloopt na deze week _O- :z Drie dagen weekend! *O* *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 mei 2015 @ 10:09:54 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152876391
Meneer Indaha, van harte gefeliciteerd! *G*

Ik ga maar eens douchen voordat de familie f_r voor mijn neus staat :@
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 mei 2015 @ 10:48:41 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152876881
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 10:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
Geniet ervan Rewimo en f_r! Hopelijk hebben jullie goed weer! *O* *O*

En gefeliciteerd met de meneer, Indaha! :*

Hier ga ik vandaag echt niets doen want ik ben lichtelijk gesloopt na deze week _O- :z Drie dagen weekend! *O* *O*
Dank je wel :) Het ziet er tot nu toe goed uit. Bewolkt, dat wel maar 18 graden dus best uit te houden.

Doe rustig aan en geniet van je weekend! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_152877948
Dank je wel allemaal , de jarige ligt nog te snurken :z en ik ben aan de c_/ , nadat ik de grote schoonmaak maar weer eens gedaan heb :P

Veel plezier Rewimo en F_r *O*

PB lekker niksen dit weekend O+ , heerlijk !

Iedereen een fijn weekend :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 mei 2015 @ 12:15:40 #56
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152878372
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:49 schreef indaha het volgende:
Veel plezier Rewimo en F_r
Er staat een camper in de tuin :D En er scharrelen twee meisjes rond O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 23 mei 2015 @ 12:20:45 #57
386633 Adnap
I love Life !
pi_152878437
van harte meneer Indaha !

FR veel plezier bij Rewimo !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_152891729
PaarsBeestje geniet van je verdiende weekend *O*.

Indaha hoe is/was de verjaardag van je man? Nogmaals gefeliciteerd :*.

Ik ben net met schoonzus een stuk gaan wandelen. Wat is het heerlijk weer *O* :Y. Nu heb ik wel genoeg bewogen voor vandaag vind ik, naast het post lopen vanmiddag.. Dus lui op bed met tv aan nu :+.

Rewimo en FR hoe is t daar?

Fijne avond :*.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † zaterdag 23 mei 2015 @ 22:14:18 #59
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_152894729


Vanmiddag op bezoek geweest bij ons nieuwste kind.
Dit is ze!
Vrolijk, speels, brutaal. We kunnen niet wachten tot ze over zo'n 2 en halve week bij ons is!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_152894832
Aww Strega O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_152894919
Awhhhhh O+ O+. Heeft ze al een naam?
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 mei 2015 @ 22:30:42 #62
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152895737
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:20 schreef Adnap het volgende:
FR veel plezier bij Rewimo !
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 21:24 schreef Duufje het volgende:
Rewimo en FR hoe is t daar?
Gezellig! Vanavond heerlijk buiten gezeten, vuurkorf aan ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 mei 2015 @ 22:31:00 #63
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152895752
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 22:14 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]

Vanmiddag op bezoek geweest bij ons nieuwste kind.
Dit is ze!
Vrolijk, speels, brutaal. We kunnen niet wachten tot ze over zo'n 2 en halve week bij ons is!
Wat een plaatje O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_152896948
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 22:14 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]

Vanmiddag op bezoek geweest bij ons nieuwste kind.
Dit is ze!
Vrolijk, speels, brutaal. We kunnen niet wachten tot ze over zo'n 2 en halve week bij ons is!
O+ O+ O+

Ziet er wel uit alsof je het er inderdaad erg druk mee gaat krijgen _O- Wat een ondeugende kop!
pi_152913055
Boefje! O+
  † In Memoriam † zondag 24 mei 2015 @ 22:59:21 #66
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_152931629
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 22:17 schreef Duufje het volgende:
Awhhhhh O+ O+. Heeft ze al een naam?
Nou, ze heet Uscha, (nest moest met een U beginnen). Maar wij gaan haar Bella noemen O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_152938198
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 22:14 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]

Vanmiddag op bezoek geweest bij ons nieuwste kind.
Dit is ze!
Vrolijk, speels, brutaal. We kunnen niet wachten tot ze over zo'n 2 en halve week bij ons is!
O wat een schatje O+ en Bella O+

Hier 2 dagen verjaardagsfeest achter de rug , heel gezellig hoor O+ maar nu lekker een dag rustig aan wat in huis rommelen en kijken wie we de vlaai die over is gaan brengen :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 mei 2015 @ 09:33:20 #68
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152938636
De kampeerders zijn weer op huis aan :) Was een gezellig weekend, 's avonds lekker kletsen bij de vuurkorf O+ En de kleine dames waren nu wel een beetje moe :D Lekker stel is het, f_r!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 25 mei 2015 @ 09:40:27 #69
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_152938721
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 22:14 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]

Vanmiddag op bezoek geweest bij ons nieuwste kind.
Dit is ze!
Vrolijk, speels, brutaal. We kunnen niet wachten tot ze over zo'n 2 en halve week bij ons is!
Awww O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_152955458
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:33 schreef Rewimo het volgende:
De kampeerders zijn weer op huis aan :) Was een gezellig weekend, 's avonds lekker kletsen bij de vuurkorf O+ En de kleine dames waren nu wel een beetje moe :D Lekker stel is het, f_r!
Fijn dat het gezellig was! O+ En je hebt beide meisjes in het echt gezien O+

Kijken jullie ook allemaal puppies? :D :@
pi_152955601
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Fijn dat het gezellig was! O+ En je hebt beide meisjes in het echt gezien O+

Kijken jullie ook allemaal puppies? :D :@
Ik zet hem af en toe even aan haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152955700
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 20:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zet hem af en toe even aan haha
Ik ben meer een kattenmens maar zo klein ze ze toch wel superschattig O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 mei 2015 @ 21:53:49 #73
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152958674
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
Fijn dat het gezellig was! En je hebt beide meisjes in het echt gezien
Ja O+

Heb even puppy's gekeken inderdaad (maar ik ben toch meer een kattenmens :D ). Wel schattig, dat kleine spul!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_152960407
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:59 schreef Strega het volgende:

[..]

Nou, ze heet Uscha, (nest moest met een U beginnen). Maar wij gaan haar Bella noemen O+
Bella! Wat een leuke naam. Super leuke aanwinst O+.

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 08:30 schreef indaha het volgende:

[..]

O wat een schatje O+ en Bella O+

Hier 2 dagen verjaardagsfeest achter de rug , heel gezellig hoor O+ maar nu lekker een dag rustig aan wat in huis rommelen en kijken wie we de vlaai die over is gaan brengen :P
Lekker uitgerust vandaag? Mag ook wel na twee feestdagen! Is de vlaai inmiddels op? :9~.

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:33 schreef Rewimo het volgende:
De kampeerders zijn weer op huis aan :) Was een gezellig weekend, 's avonds lekker kletsen bij de vuurkorf O+ En de kleine dames waren nu wel een beetje moe :D Lekker stel is het, f_r!
Wat fijn dat het gezellig was! Vuurkorf brengt sowieso al een top sfeertje met zich mee *O*.

quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Fijn dat het gezellig was! O+ En je hebt beide meisjes in het echt gezien O+

Kijken jullie ook allemaal puppies? :D :@
Jaaaa af en toe ff gluren. Super cute! O+.
Ik ben wel echt een kattenmens, maar dat komt door veel niet-zo-kindvriendelijke-honden in m'n jeugd. Labradors vind ik daartegen wel heeel lief, die doen gelukkig geen vlieg kwaad O+, oh en kleine hondjes vind ik ook leuk! (Niet formaat handtas, maar net wat groter zeg maar..)
Maar toch niks wint van zo'n eigenwijze kat waar je wel echt moeite voor moet doen wil je liefde krijgen.. :+ O+.
Duvel & Niels
pi_152961092
[never mind.. Foto's van Flickr in plakken werkt tegenwoordig voor geen meter meer.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2015 @ 02:24:30 #76
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_152965205
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 08:30 schreef indaha het volgende:

[..]

O wat een schatje O+ en Bella O+

Hier 2 dagen verjaardagsfeest achter de rug , heel gezellig hoor O+ maar nu lekker een dag rustig aan wat in huis rommelen en kijken wie we de vlaai die over is gaan brengen :P
Had je ook dat verrukkelijke aardbeien gebak? :9~
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_152987167
Hoi :W.
Duvel & Niels
pi_152987865
Haaij
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 mei 2015 @ 06:36:05 #79
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_152998105
:W
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 27 mei 2015 @ 06:42:34 #80
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152998123
Oja hier kom ik ook wel eens :+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_152998128
Goedemorgen c_/

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 02:24 schreef Strega het volgende:

[..]

Had je ook dat verrukkelijke aardbeien gebak? :9~
Kersen was dat toch dacht ik, met die bruine slagroom , Christoffelvlaai :9

quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 06:42 schreef Toekito het volgende:
Oja hier kom ik ook wel eens :+
Je hebt toch niet ineens een leven he :r :P
Alles goed met de verkering ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 27 mei 2015 @ 06:51:14 #82
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152998157
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 06:44 schreef indaha het volgende:
Goedemorgen c_/

[..]

Kersen was dat toch dacht ik, met die bruine slagroom , Christoffelvlaai :9

[..]

Je hebt toch niet ineens een leven he :r :P
Alles goed met de verkering ?
jawel :'( soms kom ik hele dagen niet op FOK! :'(

Ja hoor :) Nog steeds heel erg gelukkig!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_152998166
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 06:51 schreef Toekito het volgende:

[..]

jawel :'( soms kom ik hele dagen niet op FOK! :'(

Ja hoor :) Nog steeds heel erg gelukkig!
Heel fijn voor jullie en lekker van genieten ^)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 27 mei 2015 @ 06:58:24 #84
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152998179
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 06:53 schreef indaha het volgende:

[..]

Heel fijn voor jullie en lekker van genieten ^)
^O^

Doen we ook. Vrijdag met haar fam naar Efteling geweest en volgende week met mijn vrienden naar Efteling. Dat laatste is een halfjaarlijkstraditie.

Ooit waren we collega's maar sommige zijn helemaal weg bij bedrijf. Ik zit in Eindje nu dus ja....we zien elkaar veel minder :'(
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_152998310
Wel leuk dat jullie die traditie in ere houden :)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 27 mei 2015 @ 07:31:11 #86
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152998334
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 07:26 schreef indaha het volgende:
Wel leuk dat jullie die traditie in ere houden :)
heb alleen gevraagd of ze mee wil. Niet gevraagd of ik mocht :+

Heb van mn broertje voor kerst een kaartje bløf gehad. Is er maar 1. Had hem kunnen doorverkopen omdat we niet samen kunnen. Maar afspraak is dat we onze eigen dingen blijven doen dus ga naar bløf vanavond. En zij gaat af en toe gewoon met dr vriendinnen bij 1 van hun gourmetten e.d.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_152998343
Klinkt goed Toek!

(En verder heb ik nog niet teruggelezen :@ )

Hier laatste week stage. (Misschien volgende week nog een een of twee dagen omdat een van de assistentes op vakantie is, maar dat moest nog even gepland worden.) Dus druk druk druk om alles af te ronden. Want uiteraard moet alles weer op het laatste moment :+ . En weer 'fruitnijntjes' gemaakt als bedankje, plus gisteren een 'bedankt' kaart getekend :) .
pi_152998353
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 07:31 schreef Toekito het volgende:

[..]

heb alleen gevraagd of ze mee wil. Niet gevraagd of ik mocht :+

Heb van mn broertje voor kerst een kaartje bløf gehad. Is er maar 1. Had hem kunnen doorverkopen omdat we niet samen kunnen. Maar afspraak is dat we onze eigen dingen blijven doen dus ga naar bløf vanavond. En zij gaat af en toe gewoon met dr vriendinnen bij 1 van hun gourmetten e.d.
O maar dat is bij ons ook zo , wij doen graag dingen samen maar ook dingen apart van elkaar , dat moet toch gewoon kunnen
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_152998364
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 07:32 schreef Candaasje het volgende:
Klinkt goed Toek!

(En verder heb ik nog niet teruggelezen :@ )

Hier laatste week stage. (Misschien volgende week nog een een of twee dagen omdat een van de assistentes op vakantie is, maar dat moest nog even gepland worden.) Dus druk druk druk om alles af te ronden. Want uiteraard moet alles weer op het laatste moment :+ . En weer 'fruitnijntjes' gemaakt als bedankje, plus gisteren een 'bedankt' kaart getekend :) .
Krijg je dan eventjes een wat rustigere tijd en misschien op vakantie ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 27 mei 2015 @ 07:38:53 #90
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152998394
Goed bezig Candaas ^O^ bijna vakantie?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_152998398
Ja, althans, ik ga dan wel wat extra werken voor het UMC, maar dat zijn geen dagen van 12 uur. (Vaak maar 2 uur, of soms 5. ) Alleen lekker vroeg op.
En we willen richting Oostenrijk/Slovenie/Italie voor drie weken, dus dan even helemaal lekker niks! 8-)
pi_152998410
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haaij
:W
Ik was gisteren nog bij je in de wijk aan het bezorgen :s) :s)

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 07:32 schreef Candaasje het volgende:
Klinkt goed Toek!

(En verder heb ik nog niet teruggelezen :@ )

Hier laatste week stage. (Misschien volgende week nog een een of twee dagen omdat een van de assistentes op vakantie is, maar dat moest nog even gepland worden.) Dus druk druk druk om alles af te ronden. Want uiteraard moet alles weer op het laatste moment :+ . En weer 'fruitnijntjes' gemaakt als bedankje, plus gisteren een 'bedankt' kaart getekend :) .
Fruitnijntjes. Wat moet ik me daarbij voorstellen. Nijntjes van deeg, gevuld met fruit oid?? :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_152998496
Fruitnijntjes :9 O+ :



Dit keer heb ik een watermeloen en een Guantaloupe meloen gebruikt. Maar het komt verder op hetzelfde idee neer :)
pi_152998511
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 07:54 schreef Candaasje het volgende:
Fruitnijntjes :9 O+ :

[ afbeelding ]

Dit keer heb ik een watermeloen en een Guantaloupe meloen gebruikt. Maar het komt verder op hetzelfde idee neer :)
Leuk :D :D :D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 27 mei 2015 @ 09:59:07 #95
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_153000199
Ik ben zieker dan ik dacht. ik heb de bof (dikoor)

Maar kom, ik overleef het wel dankzij pijnstillers.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_153001906
Fruitnijntjes! Wat lieeff O+ dat idee ga ik onthouden.

Toek veel plezier bij Blof!!!

Saraarts beterschap :s)

Hier ook druk met studie. Het gaat weer bagger met mn darmen, maar vandaag even alles opzij zetten en leuk dagje van maken op stage :).
Duvel & Niels
pi_153002005
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 07:31 schreef Toekito het volgende:

[..]

heb alleen gevraagd of ze mee wil. Niet gevraagd of ik mocht :+

Heb van mn broertje voor kerst een kaartje bløf gehad. Is er maar 1. Had hem kunnen doorverkopen omdat we niet samen kunnen. Maar afspraak is dat we onze eigen dingen blijven doen dus ga naar bløf vanavond. En zij gaat af en toe gewoon met dr vriendinnen bij 1 van hun gourmetten e.d.
Zou er niet aan moeten denken niet mijn eigen ding te kunnen doen. Is juist heel belangrijk. ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153002052
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 07:41 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:W
Ik was gisteren nog bij je in de wijk aan het bezorgen :s) :s)

[..]

Fruitnijntjes. Wat moet ik me daarbij voorstellen. Nijntjes van deeg, gevuld met fruit oid?? :@ :@
Zwaaaiiii
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 27 mei 2015 @ 12:07:29 #99
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_153003389
Het voordeel van Bof is dat ik nu heel veel potjes Bresilienne-ijs mag eten hihi :6
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 27 mei 2015 @ 12:35:40 #100
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_153004013
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 12:07 schreef sararaats het volgende:
Het voordeel van Bof is dat ik nu heel veel potjes Bresilienne-ijs mag eten hihi :6
Bofkont
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2015 @ 20:44:28 #101
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_153019114
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 06:44 schreef indaha het volgende:
Goedemorgen c_/

[..]

Kersen was dat toch dacht ik, met die bruine slagroom , Christoffelvlaai :9

[..]

Je hebt toch niet ineens een leven he :r :P
Alles goed met de verkering ?
Ja, maar je had ook dat verrukkelijke aardbeiengebak bij je! :9
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_153019579
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 07:54 schreef Candaasje het volgende:
Fruitnijntjes :9 O+ :

[ afbeelding ]

Dit keer heb ik een watermeloen en een Guantaloupe meloen gebruikt. Maar het komt verder op hetzelfde idee neer :)
Lekker :9
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 11:14 schreef Duufje het volgende:
Fruitnijntjes! Wat lieeff O+ dat idee ga ik onthouden.

Toek veel plezier bij Blof!!!

Saraarts beterschap :s)

Hier ook druk met studie. Het gaat weer bagger met mn darmen, maar vandaag even alles opzij zetten en leuk dagje van maken op stage :).
Beterschap :*
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 20:44 schreef Strega het volgende:

[..]

Ja, maar je had ook dat verrukkelijke aardbeiengebak bij je! :9
O ja voor de zekerheid voor als de vlaai zou tegenvallen ,want het was niet van onze eigen bakker want die moest zelf zo nodig op vakantie :P

Sara beterschap jij bofferd :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_153024284
Beterschap Sara!

Nijntjes vielen goed in de smaak, evenals de kaart. (Ze werden zelfs op FB gezet door de DA :D ) .
Verder ook interessante operatie meegemaakt waarvoor een andere DA kwam opereren. Die vroeg of ik degene was die bij de praktijk waar zij werkt had gesolliciteerd. Dat was ik niet, maar omdat zij een erg leuke DA is en 'mijn' huidige DA (waar ik dus ook stage loop) ook in die praktijk heeft gewerkt en me gelijk aanspoorde even te bellen, heb ik nu dus wel gesolliciteerd. Duimen draaien dus! :)
Nu hoop ik dat die DA van vanmorgen mij ook leuk vond om mee te werken :D Ik heb het in de brief wel bij mezelf gehouden hoor, dat ik de samenwerking met haar erg prettig vond. Wie weet vond ze mij wel verschrikkelijk, haha _O-
pi_153024373
Jeej we hebben weer water *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153024642
Oh jee, zat je zonder? Das bagger..
Fijn dat het weer terug is!
pi_153024987
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef Candaasje het volgende:
Oh jee, zat je zonder? Das bagger..
Fijn dat het weer terug is!
Heel Eindhoven en omgeving zat zonder :) maar idd wel weer fijn dat het werkt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153025850
Tja wie woont er dan ook in Eindhoven he :+.

Grapje. Fijn dat je weer water hebt!!

Onbeperkt ijs voor Saraats.. :9~ lekker!

Klinkt goed Candaas. Misschien kan je huidige DA ff n goed woordje voor je doen 8-).
Duvel & Niels
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2015 @ 02:24:34 #108
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_153029538
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:28 schreef Candaasje het volgende:
Beterschap Sara!

Nijntjes vielen goed in de smaak, evenals de kaart. (Ze werden zelfs op FB gezet door de DA :D ) .
Verder ook interessante operatie meegemaakt waarvoor een andere DA kwam opereren. Die vroeg of ik degene was die bij de praktijk waar zij werkt had gesolliciteerd. Dat was ik niet, maar omdat zij een erg leuke DA is en 'mijn' huidige DA (waar ik dus ook stage loop) ook in die praktijk heeft gewerkt en me gelijk aanspoorde even te bellen, heb ik nu dus wel gesolliciteerd. Duimen draaien dus! :)
Nu hoop ik dat die DA van vanmorgen mij ook leuk vond om mee te werken :D Ik heb het in de brief wel bij mezelf gehouden hoor, dat ik de samenwerking met haar erg prettig vond. Wie weet vond ze mij wel verschrikkelijk, haha _O-
Leuk! Ik draai de duimen voor je! ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 mei 2015 @ 06:42:16 #109
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153029974
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:28 schreef Candaasje het volgende:
Beterschap Sara!

Nijntjes vielen goed in de smaak, evenals de kaart. (Ze werden zelfs op FB gezet door de DA :D ) .
Verder ook interessante operatie meegemaakt waarvoor een andere DA kwam opereren. Die vroeg of ik degene was die bij de praktijk waar zij werkt had gesolliciteerd. Dat was ik niet, maar omdat zij een erg leuke DA is en 'mijn' huidige DA (waar ik dus ook stage loop) ook in die praktijk heeft gewerkt en me gelijk aanspoorde even te bellen, heb ik nu dus wel gesolliciteerd. Duimen draaien dus! :)
Nu hoop ik dat die DA van vanmorgen mij ook leuk vond om mee te werken :D Ik heb het in de brief wel bij mezelf gehouden hoor, dat ik de samenwerking met haar erg prettig vond. Wie weet vond ze mij wel verschrikkelijk, haha _O-
O wat tof! Je mag toch hopen dat ze niet voor niets vraagt of je gesolliciteerd hebt :) Ik duim mee! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153030377
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:28 schreef Candaasje het volgende:
Beterschap Sara!

Nijntjes vielen goed in de smaak, evenals de kaart. (Ze werden zelfs op FB gezet door de DA :D ) .
Verder ook interessante operatie meegemaakt waarvoor een andere DA kwam opereren. Die vroeg of ik degene was die bij de praktijk waar zij werkt had gesolliciteerd. Dat was ik niet, maar omdat zij een erg leuke DA is en 'mijn' huidige DA (waar ik dus ook stage loop) ook in die praktijk heeft gewerkt en me gelijk aanspoorde even te bellen, heb ik nu dus wel gesolliciteerd. Duimen draaien dus! :)
Nu hoop ik dat die DA van vanmorgen mij ook leuk vond om mee te werken :D Ik heb het in de brief wel bij mezelf gehouden hoor, dat ik de samenwerking met haar erg prettig vond. Wie weet vond ze mij wel verschrikkelijk, haha _O-
Oh spannend!!!
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 28 mei 2015 @ 09:35:32 #111
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153031795
Bløf was tof :Y akoestische versie van Hier aan de Kust staat op mijn FB. Inc sfeerhaard.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_153038903
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 23:01 schreef Duufje het volgende:
Tja wie woont er dan ook in Eindhoven he :+.

Grapje. Fijn dat je weer water hebt!!

Onbeperkt ijs voor Saraats.. :9~ lekker!

Klinkt goed Candaas. Misschien kan je huidige DA ff n goed woordje voor je doen 8-).
Ik heb haar naam wel in de brief (en in het telefoongesprek) vermeld. Dus ze kunnen haar bellen voor referenties. :Y En die andere DA weet ook wie ik ben, dus hopelijk ziet zij het ook wel zitten.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 02:24 schreef Strega het volgende:

[..]

Leuk! Ik draai de duimen voor je! ^O^
:* Dankje!

quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 06:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

O wat tof! Je mag toch hopen dat ze niet voor niets vraagt of je gesolliciteerd hebt :) Ik duim mee! ^O^
Ik heb geen idee of het gewoon een vraag was of dat er meer achter stak. Laten we het hopen, haha :D En dank!
pi_153038940
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:35 schreef Toekito het volgende:
Bløf was tof :Y akoestische versie van Hier aan de Kust staat op mijn FB. Inc sfeerhaard.
Oh, dat klinkt leuk! Bløf vind ik wel mooi nummers hebben :Y
  donderdag 28 mei 2015 @ 14:12:46 #114
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153039394
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt leuk! Bløf vind ik wel mooi nummers hebben :Y
filmpje staat op mijn FB ;) de lol spatte ook van hun gezichten af.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_153052157
:W :W
Duvel & Niels
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2015 @ 23:35:13 #116
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_153056827
Net terug van heerlijk sushi eten! Bij YumeSushi in Assen. Met mijn schoonouders, kadootje voor onze trouwdag morgen. Het was heerlijk :9~
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 mei 2015 @ 09:01:57 #117
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153062843
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Strega het volgende:
Net terug van heerlijk sushi eten! Bij YumeSushi in Assen. Met mijn schoonouders, kadootje voor onze trouwdag morgen. Het was heerlijk :9~
Gefeliciteerd met jullie trouwdag ^)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 29 mei 2015 @ 09:07:10 #118
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_153062927
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Strega het volgende:
Net terug van heerlijk sushi eten! Bij YumeSushi in Assen. Met mijn schoonouders, kadootje voor onze trouwdag morgen. Het was heerlijk :9~
Gefeliciteerd!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153064099
Gefeliciteerd Strega *O*
Duvel & Niels
pi_153068083
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Strega het volgende:
Net terug van heerlijk sushi eten! Bij YumeSushi in Assen. Met mijn schoonouders, kadootje voor onze trouwdag morgen. Het was heerlijk :9~
Gefeliciteerd Strega en Pagan :* *O* *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_153069192
Gefeliciteerd S & P! O+ *;
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2015 @ 13:22:12 #122
43556 miss_dynastie
pi_153069521
Van harte Pagan en Strega!

Het leek zo'n goed idee gisteravond, 'even' de kroeg in met collega's.... het werd alleen een klein beetje kwart over drie en da's best laat, als je de volgende dag nog moet werken :o _O-
  vrijdag 29 mei 2015 @ 13:22:51 #123
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153069543
Gefeliciteerd SP
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  vrijdag 29 mei 2015 @ 13:29:15 #124
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_153069723
Van harte R + K
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 29 mei 2015 @ 13:34:23 #125
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_153069899
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Strega het volgende:
Net terug van heerlijk sushi eten! Bij YumeSushi in Assen. Met mijn schoonouders, kadootje voor onze trouwdag morgen. Het was heerlijk :9~
Gefeliciteerd!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 15:37:40 #126
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_153074115
Dus.. is het al weekend?
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2015 @ 15:38:34 #127
43556 miss_dynastie
pi_153074142
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus.. is het al weekend?
Bijjjjjjjna.... al ben ik wel klaar met mijn werk voor vandaag *O* (en heb ik geen zin om aan het werk van volgende week te beginnen :7 )
  vrijdag 29 mei 2015 @ 15:41:23 #128
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_153074236
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bijjjjjjjna.... al ben ik wel klaar met mijn werk voor vandaag *O* (en heb ik geen zin om aan het werk van volgende week te beginnen :7 )
Ik ben al heel de middag bezig met de boekhouding.. Maar ipv dat heb ik natuurlijk alles behalve dat gedaan.

Wel nieuwe make-up kwasten gekocht ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2015 @ 15:48:14 #129
43556 miss_dynastie
pi_153074498
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ben al heel de middag bezig met de boekhouding.. Maar ipv dat heb ik natuurlijk alles behalve dat gedaan.

Wel nieuwe make-up kwasten gekocht ^O^
Da's ook heel belangrijk. Welke heb je gekocht?

Ik heb van de week dit palette gekocht. Veeeeeel te duur, maar ik had nog wat bonnen van mijn verjaardag, dus ik heb mezelf maar eens getrakteerd... :P

  vrijdag 29 mei 2015 @ 15:57:28 #130
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_153074848
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Da's ook heel belangrijk. Welke heb je gekocht?

Ik heb van de week dit palette gekocht. Veeeeeel te duur, maar ik had nog wat bonnen van mijn verjaardag, dus ik heb mezelf maar eens getrakteerd... :P

[ afbeelding ]
Whoei die is mooi O+

Heb de 14 stuks set gekocht van boozyshop. Ik wist niet wat ik moest kopen en had geen groot budget lol
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153074923
p+s gefeliciteerd

Candaasje ik duim voor je.
Mooie setje m_d wat zit er allemaal precies in?

Afgelopen weekend hebben wij bij Rewimo/qltel/C. gekampeerd in de achtertuin het was super gezellig en Ean en Sac hebben C. meteen laten zien dat je voorlopig echt niet aan kinderen moet beginnen en vooral 2 kinderen die zo verschillen erg vermoeiend zijn.

Ean en Sac u beste anticonceptie zullen we maar zeggen.

Ik was het hele weekend als niet fit en dinsdag was het echt over heel de dag in bed gelegen en woensdag wel gaan werken wat niet zo'n succes was. Woensdagmorgen kwamen we er achter dat onze rode kater foetsie was. Gisteren hebben we hem weer teruggevonden maar we hebben uren gezocht en dat in niet fitte toestand is vermoeiend. Nu hoest en snotter ik nog en de oorpijn wil ik graag doorgeven iemand interesse?
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:02:20 #132
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_153075020
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:59 schreef ferrari_rood het volgende:
p+s gefeliciteerd

Candaasje ik duim voor je.
Mooie setje m_d wat zit er allemaal precies in?

Afgelopen weekend hebben wij bij Rewimo/qltel/C. gekampeerd in de achtertuin het was super gezellig en Ean en Sac hebben C. meteen laten zien dat je voorlopig echt niet aan kinderen moet beginnen en vooral 2 kinderen die zo verschillen erg vermoeiend zijn.

Ean en Sac u beste anticonceptie zullen we maar zeggen.

Ik was het hele weekend als niet fit en dinsdag was het echt over heel de dag in bed gelegen en woensdag wel gaan werken wat niet zo'n succes was. Woensdagmorgen kwamen we er achter dat onze rode kater foetsie was. Gisteren hebben we hem weer teruggevonden maar we hebben uren gezocht en dat in niet fitte toestand is vermoeiend. Nu hoest en snotter ik nog en de oorpijn wil ik graag doorgeven iemand interesse?
Stuur die twee ook eens naar mij dan...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153075042
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Stuur die twee ook eens naar mij dan...
Zocht je geen oppasadres? Je woont nu nog in de buurt.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:04:12 #134
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_153075082
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Zocht je geen oppasadres? Je woont nu nog in de buurt.
haha, als ze me van dat gerammel af kunnen helpen :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153075104
Dat kunnen ze zeker.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:05:24 #136
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_153075124
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat kunnen ze zeker.
Ze zijn vast lief :Y zo nu en dan ;)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:05:32 #137
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_153075132
Ik blijf pijn hebben en binnenkort terug een bloedonderzoek.

Pffff :'(
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_153075227
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ze zijn vast lief :Y zo nu en dan ;)
Als ze slapen ja.
Ean zei gisteren wel ik denk dat Fire is overreden en niet meer terugkomt. Tegen d'r vader zei ze dat hij opgegeten was door een wolf.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:08:49 #139
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_153075248
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:08 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Als ze slapen ja.
Ean zei gisteren wel ik denk dat Fire is overreden en niet meer terugkomt. Tegen d'r vader zei ze dat hij opgegeten was door een wolf.
Agh germ. het houdt ze dan wel bezig he. En mooi hoe die fantasie werkt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153075279
Ze sliep nog niet toen we hem weer hadden dus ze mocht van mij uit bed om te kijken dat hij echt terug was. Waar zat hij dan mama? En tegen Fire waar was je nu?
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2015 @ 16:10:17 #141
43556 miss_dynastie
pi_153075304
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Whoei die is mooi O+

Heb de 14 stuks set gekocht van boozyshop. Ik wist niet wat ik moest kopen en had geen groot budget lol
Ben benieuwd hoe 'ie bevalt!

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooie setje m_d wat zit er allemaal precies in?
Het is allemaal oogschaduw in vrij neutrale kleuren, maar mét glitters O+

quote:
Afgelopen weekend hebben wij bij Rewimo/qltel/C. gekampeerd in de achtertuin het was super gezellig en Ean en Sac hebben C. meteen laten zien dat je voorlopig echt niet aan kinderen moet beginnen en vooral 2 kinderen die zo verschillen erg vermoeiend zijn.

Ean en Sac u beste anticonceptie zullen we maar zeggen.
Haha, vond 'ie ze druk ja? :D

quote:
Ik was het hele weekend als niet fit en dinsdag was het echt over heel de dag in bed gelegen en woensdag wel gaan werken wat niet zo'n succes was. Woensdagmorgen kwamen we er achter dat onze rode kater foetsie was. Gisteren hebben we hem weer teruggevonden maar we hebben uren gezocht en dat in niet fitte toestand is vermoeiend. Nu hoest en snotter ik nog en de oorpijn wil ik graag doorgeven iemand interesse?
Ik pas, als je het niet erg vindt :P Waar was je rooie gebleven?
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:11:28 #142
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_153075347
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze sliep nog niet toen we hem weer hadden dus ze mocht van mij uit bed om te kijken dat hij echt terug was. Waar zat hij dan mama? En tegen Fire waar was je nu?
Je helpt me niet echt he... :')

Maar kinderen hechten volgens mij enorm aan zo'n beestje.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153075463
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe 'ie bevalt!

[..]

Het is allemaal oogschaduw in vrij neutrale kleuren, maar mét glitters O+

[..]

Haha, vond 'ie ze druk ja? :D

[..]

Ik pas, als je het niet erg vindt :P Waar was je rooie gebleven?
Gaaf met glitters O+

Die dikke rooie had zijn eigen topic even. Hij was op territoriumverdediging gegaan. Gewoon 2 nachten niet thuis geweest.
pi_153075479
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je helpt me niet echt he... :')

Maar kinderen hechten volgens mij enorm aan zo'n beestje.
Echt kom een dagje langs en je bent genezen.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:15:36 #145
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_153075496
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:15 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Echt kom een dagje langs en je bent genezen.
Ahw ik geloof er niks van dat je er echt zo over denkt.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:16:48 #146
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_153075542
Ik zou ook niet zonder Frasier kunnen hoor. Oh wee als ik op zijn plaats lig.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2015 @ 16:19:07 #147
43556 miss_dynastie
pi_153075615
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:14 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Gaaf met glitters O+

Die dikke rooie had zijn eigen topic even. Hij was op territoriumverdediging gegaan. Gewoon 2 nachten niet thuis geweest.
Oh, dat topic had ik helemaal niet meegekregen. Wat een boef :o

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:15 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Echt kom een dagje langs en je bent genezen.
Van de katten of van de kinderen?
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:21:42 #148
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_153075700
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh, dat topic had ik helemaal niet meegekregen. Wat een boef :o

[..]

Van de katten of van de kinderen?
Voor de katten heb ik weinig nodig.. Hoe leuk ze ook zijn ik ben er veel te allergisch voor :P
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 mei 2015 @ 16:31:27 #149
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153076005
Ean en Sac zijn leuk O+ Ze zijn inderdaad heel verschillend en niet op een leeftijd dat ze samen kunnen spelen. Dus dat botst weleens ;) En dat is gewoon heel normaal en logisch. Het zijn allebei leuke kinderen en absoluut niet lastig. Wij vonden het hartstikke leuk! En C vond het ook leuk maar als 14-jarige is omgaan met kleine kinderen - zeker als je dat niet gewend bent - best lastig :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153084888
:D hihi, 'arme' C.

Wat fijn dat Fire weer terug is! Ik zag het topic net pas. Ondeugende dondersteen!

Nog gefeli Pagan en Strega!

En wat vervelend Sara. Krijg je het bloed onderzoek al snel?
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2015 @ 21:11:09 #151
43556 miss_dynastie
pi_153085388
Wij hadden verse sushi van AH O+ heerlijk :9
pi_153085910
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hadden verse sushi van AH O+ heerlijk :9
:9~
  vrijdag 29 mei 2015 @ 23:12:29 #153
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_153090278
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 21:00 schreef Candaasje het volgende:

En wat vervelend Sara. Krijg je het bloed onderzoek al snel?
Ik denk binnen 14 dagen ofzo. Nu ben ik afhankelijk van de ibuprofen en paracetamol.

Pff, nog steeds het gevoel dat iemand met een baseballbat op mijn bakkes klopte.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_153094006
Hopelijk gaat het snel wat beter Saraaarts :*.

Ff egopost hoor, reageer morgen op iedereen. Kwartier geleden werd ik wakker, hels kabaal kwam er van beneden (katten blijven beneden snachts). Ik hoorde van alles vallen, kattennagels over de vloer gaan die wegsprinten.
Het was niet heel even, het klonk alsof ze door de hele beneden verdieping gingen. Dus ik naar beneden, zit een kat als een doodsbang vogeltje op het aanrecht (mag nie!) en de ander een verdieping lager, met een lus van een plastic zak om zn nek. Ik denk dat ie zich daarvan los probeerde te maken, toen van alles van het aanrecht stootte en zn broer doodsbang werd daarvan. Beide even geknuffelt maar nog steeds beide mega dikke staart ;(.

Ohja, even was ik bang dat ze misschien zich dood schrokken van een inbreker. Dus gewapend met een zaklamp ( 8)7 ) ging ik naar beneden.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 mei 2015 @ 09:17:06 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153094906
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 04:33 schreef Duufje het volgende:
Dus gewapend met een zaklamp
Stoer :D

Die handvatten van plastic zakken zijn eng ja, daar kunnen ze akelig in verstrikt raken. Ik gaf mijn katten weleens een papieren tas om mee te spelen (veiliger - ik snap natuurlijk dat je hem deze niet gegeven had om mee te spelen ;) ) maar dan knipte ik wel de handvatten door.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153097014
Thinkk en M_D jezelf verwennen mag af en toe toch! Leuk hoor. *O*

FR ik geloof er niks van dat Ean en Sac goede anticonceptiemiddelen zijn, ik vind juist de niet-brave kinderen altijd het leukst! Kan je teminste wat mee beleven, ze moeten het je niet te makkelijk maken he. Ik kom genoeg kinderen met gedragsproblemen tegen, of die nou niet zo 1, 2, 3 luisteren door mijn stages. Maar nogsteeds wil ik dolgraag kinderen (Later!).
Maar beterschap in iedergeval! Ik zou het wel over willen nemen, alleen ben ik zelf ook aan het hoesten etc....
Fire ook nog verdwenen! Lijkt me zo vreselijk, ik check best vaak of ik ze nog zie, dan ga ik ook als een gek het hele huis door om ze te zoeken.

Sararaats 14 dagen is lang! Hopelijk kan er snel wat voor je gedaan worden!

Rewimo het is niet de bedoeling inderdaad dat ze met plastic zakken spelen :X maarja wat wil je met 5 man in huis, dan slingert er nog wel eens iets door het huis. Ik kon natuuurlijk daarna niet meer slapen. Hoi adrenaline. Volgens m'n moeder was Niels vanochtend nog heel schrikachtig en bang. Hier en daar ook wat urine druppels gevonden in huis... hoop dat dat van de schrik was want heb geen zin in, in huis plassende katers.

:W :W voor iedereen. Fijne zaterdag!

Ik ben al de hele week m'n oortjes aan het zoeken, kon ze nergens vinden. Trek ik net m'n postNL tshirt uit te kast om zo te gaan werken, en jaa hoor... ze zitten in m'n borstzakje. Mee gewassen dus }:| shit. Volgens mij doen ze het nog wel.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 mei 2015 @ 11:57:19 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153097648
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:28 schreef Duufje het volgende:
Rewimo het is niet de bedoeling inderdaad dat ze met plastic zakken spelen maarja wat wil je met 5 man in huis, dan slingert er nog wel eens iets door het huis. Ik kon natuuurlijk daarna niet meer slapen. Hoi adrenaline. Volgens m'n moeder was Niels vanochtend nog heel schrikachtig en bang. Hier en daar ook wat urine druppels gevonden in huis... hoop dat dat van de schrik was want heb geen zin in, in huis plassende katers.
Ze kunnen inderdaad flink in paniek raken van zulke dingen :{ Hopelijk trekken ze weer snel bij. En plaskaters, daar zit je niet op te wachten nee :X
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 mei 2015 @ 12:24:57 #158
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153098153
Wij gaan straks naar Shaun das Schaf _O- Ben in geen eeuwen in de bioscoop geweest. Een vriend van ons, die hier logeert wil hem ook graag zien, en wij zijn alledrie ook dol op Shaun :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2015 @ 16:02:36 #159
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_153103336
Zo, bedankt voor al jullie lieve felicitaties. ^) 24 jaar alweer.
Gisteren zo'n beetje de hele dag gekookt. aardbeientaart, aspergesoep, rabarber, guacamole, hartige aspergetaart en nog wat meer dingen. Vanmorgen kwamen mijn broer, schoonzus en drie koters, dan wil je niet de hele dag in de keuken staan.
Ze zijn net weg, ben nu gesloopt, 2 meiden van 9 en 6 en een jongen van 8. Alle drie moeten de volle aandacht van tante Strega. Plus 2 honden, die mee willen doen.Ik was dus blij dat we donderdag heerlijk van de sushi genoten hadden. Vanavond dus wat soep die over is en een broodje.
Morgen dus een lekker dagje voor onszelf, met champagnebrunch en kalm aan doen. O+
Maar het was gezellig en mijn huis staat vol met bloemen. O+

Duufke, wat een schrik, gelukkig dat je het hoorde.

MD, dat mooie palet, dat zijn ook echt mijn kleuren! Mooi! O+

F_R die Fire, gelukkig weer thuis. En volgens mij zijn Ean en Sac gewoon leuk en lief.
Ik zag vandaag weer he verschillend ze vaak zijn, die drie van broer ook, de oudste van 9 begint te puberen enz. enz.

Sara, beterschap :Y

Rewimo, veel plezier

En iedereen een fijn weekend!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zaterdag 30 mei 2015 @ 16:41:30 #160
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_153104394
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:28 schreef Duufje het volgende:

Sararaats 14 dagen is lang! Hopelijk kan er snel wat voor je gedaan worden!
Het rare is dat ik niet weet hoelang ik er al mee loop.

Het gevoel dat er iemand op mijn gezicht klopte zit nog steeds bij mijn oog en speekselklier is gezwollen.

Ik ben niet meer besmettelijk denk ik.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_153107198
Rewimo veel plezier!!

Strega lekker genieten van de rust nu *O*
Duvel & Niels
  † In Memoriam † zaterdag 30 mei 2015 @ 19:10:06 #162
43556 miss_dynastie
pi_153108132
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:02 schreef Strega het volgende:
Zo, bedankt voor al jullie lieve felicitaties. ^) 24 jaar alweer.
Gisteren zo'n beetje de hele dag gekookt. aardbeientaart, aspergesoep, rabarber, guacamole, hartige aspergetaart en nog wat meer dingen. Vanmorgen kwamen mijn broer, schoonzus en drie koters, dan wil je niet de hele dag in de keuken staan.
Ze zijn net weg, ben nu gesloopt, 2 meiden van 9 en 6 en een jongen van 8. Alle drie moeten de volle aandacht van tante Strega. Plus 2 honden, die mee willen doen.Ik was dus blij dat we donderdag heerlijk van de sushi genoten hadden. Vanavond dus wat soep die over is en een broodje.
Morgen dus een lekker dagje voor onszelf, met champagnebrunch en kalm aan doen. O+
Maar het was gezellig en mijn huis staat vol met bloemen. O+

Duufke, wat een schrik, gelukkig dat je het hoorde.

MD, dat mooie palet, dat zijn ook echt mijn kleuren! Mooi! O+

F_R die Fire, gelukkig weer thuis. En volgens mij zijn Ean en Sac gewoon leuk en lief.
Ik zag vandaag weer he verschillend ze vaak zijn, die drie van broer ook, de oudste van 9 begint te puberen enz. enz.

Sara, beterschap :Y

Rewimo, veel plezier

En iedereen een fijn weekend!
Heb je een recept van de aspergetaart?
Ik heb vandaag ook weer een pondje meegenomen Eten we morgen met dunne plakjes beenham, ei, krieltjes uit de oven en een reepje zalm :9

Klinkt als een leuke dag O+

Zijn de katten weer van de schrik bekomen duuf?
pi_153109706
Huiswerk maken op zaterdagavond is niet leuk ;( maarja het moet maar. Ff n FOK! pauze tussendoor :Y.

Duuf (die de lus v.d. zak om z'n nek had) is gewoon zichzelf vandaag. Niels is nog wel bang, hij schrikt op van elk klein geluidje en hij durfde ook niet zonder begeleiding van een van z'n baasjes naar buiten. Maar als er niks onverwachts gebeurt is hij gewoon ontspannen, dus loopt wel los denk ik.

Edit: Zo, nu ben ik wel klaar met huiswerk. Concentratie is weg. Maar 2,5u is ook wel lang zat. Stage eindverslag biiijna af. Morgen nog maar even voltooien!

[ Bericht 12% gewijzigd door Duufje op 30-05-2015 21:03:12 ]
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 mei 2015 @ 21:13:53 #164
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153111580
De film was geweldig :D Zo knap in elkaar gezet en het was gewoon 1,5 uur lachen ^O^ Er zitten zoveel dingen in dat je hem een paar keer moet zien om alles mee te krijgen. Zoals een pictogram in het ziekenhuis van een mannetje met een hakmes in zijn hoofd: de EHBO :D

En nu ruikt het heerlijk in huis want onze vriend de bakker is er om samen met qltel onze kneedmachine uit te proberen. Tot dusver heb ik al een witbrood, een bruinbrood, een krentenbrood, krentenbollen en koekjes gesignaleerd. Zojuist kreeg ik een stuk nog warme gevulde koek :9 En nu zijn ze bezig met appeltaartdeeg :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153120565
Shaun O+
Ik heb hem hier thuis al gezien, maar het staat nog in de planning om twee oud-klasgenoten te gaan. Hadden we al ergens rond de jaarwisseling afgesproken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appeltaart O+

Klinkt als een goede dag Rewimo!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 31 mei 2015 @ 10:41:27 #166
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153120679
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 10:37 schreef Candaasje het volgende:
Shaun O+
Ik heb hem hier thuis al gezien, maar het staat nog in de planning om twee oud-klasgenoten te gaan. Hadden we al ergens rond de jaarwisseling afgesproken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appeltaart O+

Klinkt als een goede dag Rewimo!
Ja, alleen zit in die appeltaart nog niet veel schot -O- Ze zijn nu met pc's bezig :D En een oude munttelefoon. Maar de koekjes zijn lekker :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 1 juni 2015 @ 01:48:53 #167
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_153147188
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 21:13 schreef Rewimo het volgende:
De film was geweldig :D Zo knap in elkaar gezet en het was gewoon 1,5 uur lachen ^O^ Er zitten zoveel dingen in dat je hem een paar keer moet zien om alles mee te krijgen. Zoals een pictogram in het ziekenhuis van een mannetje met een hakmes in zijn hoofd: de EHBO :D

En nu ruikt het heerlijk in huis want onze vriend de bakker is er om samen met qltel onze kneedmachine uit te proberen. Tot dusver heb ik al een witbrood, een bruinbrood, een krentenbrood, krentenbollen en koekjes gesignaleerd. Zojuist kreeg ik een stuk nog warme gevulde koek :9 En nu zijn ze bezig met appeltaartdeeg :D
Oh, dat is allemaal verrukkelijk! Die geur alleen al! :9~
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 1 juni 2015 @ 01:50:38 #168
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_153147199
Hier een lekkere luie zondag. Brunchen, lezen, aardbeientaart die over was en asperges met zalm en kleine eigen eitjes en krielaardappeltjes. O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  maandag 1 juni 2015 @ 06:35:23 #169
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153147583
:W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 juni 2015 @ 06:41:15 #170
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153147603
Mogge Toek, ook weer van de ochtendploeg zie ik :W

Het rook inderdaad heerlijk, Strega O+ Jullie eten er ook goed van zie ik :Y)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 1 juni 2015 @ 06:50:25 #171
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153147642
Ja vandaag en woensdag. Dinsdag een anderhalf uur later en donderdag thuiswerken dus dan pas tegen half 9 :+

Vrijdag naar Efteling dus dan wel wat eerder op. Moet op tijd in Rdam bij de bus zijn ;)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 juni 2015 @ 07:07:15 #172
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153147696
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 06:50 schreef Toekito het volgende:
Ja vandaag en woensdag. Dinsdag een anderhalf uur later en donderdag thuiswerken dus dan pas tegen half 9 :+

Vrijdag naar Efteling dus dan wel wat eerder op. Moet op tijd in Rdam bij de bus zijn ;)
Ik hoef maar 3 dagen deze week ^O^ Vandaag thuis, morgen en woensdag naar Arnhem.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 1 juni 2015 @ 07:40:10 #173
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153147855
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 07:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik hoef maar 3 dagen deze week ^O^ Vandaag thuis, morgen en woensdag naar Arnhem.
is dat ver voor je reizen?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 juni 2015 @ 07:42:57 #174
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153147862
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 07:40 schreef Toekito het volgende:

is dat ver voor je reizen?
45 minuten of iets langer, hangt van het verkeer af. Overigens wordt het vandaag niets met werken, ik loop leeg :X en het kind ook al. Virusje denk ik :(
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 1 juni 2015 @ 07:44:00 #175
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153147868
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 07:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

45 minuten of iets langer, hangt van het verkeer af. Overigens wordt het vandaag niets met werken, ik loop leeg :X en het kind ook al. Virusje denk ik :(
sterkte :*

Reizen valt wel mee ;)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 juni 2015 @ 07:50:01 #176
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153147898
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 07:44 schreef Toekito het volgende:

sterkte :*

Reizen valt wel mee ;)
Ja, ik vind het ook niet erg. Vind het altijd wel een mooie overgang tussen werk en thuis. Als ik eenmaal van de snelweg af ben (A12/A3) dan is het meteen ook een stuk rustiger op de weg.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153166426
quote:
Haha geweldig! Ik was beetje in de war, ik zei he... gaat nou het brandalarm af? :@ Tja dat krijg je als je het te druk hebt! Ik post wat minder want erg druk met de studie, ik merk aan mezelf dat ik een beetje verstrooid/vergeetachtig ben, niet zo heel gek ook maar nog ff bikkelen komende weken. Planning is realistisch.
Duvel & Niels
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 23:45:34 #179
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_153175240
Hahaha, briljant dat filmpje :D Elco huilde vaak met de telefoon mee als ik niet binnen was :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_153205930
:O :W

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je thuis komt na een drukke dag en je dan even alle zorgen en stress vergeet als je huisdier voor het raam ziet die enthousiast naar je toe komt rennen en kopjes aan het raam geeft? O+

Dat is voor mij wel een geluksmomentje op een dag.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 juni 2015 @ 07:37:36 #181
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153208830
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:41 schreef Duufje het volgende:
:O :W

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je thuis komt na een drukke dag en je dan even alle zorgen en stress vergeet als je huisdier voor het raam ziet die enthousiast naar je toe komt rennen en kopjes aan het raam geeft? O+

Dat is voor mij wel een geluksmomentje op een dag.
Ja O+

Vandaag weer aan het werk maar wel vanuit huis - een uur in de auto (en dus zonder toilet) durf ik nog niet aan :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator woensdag 3 juni 2015 @ 09:10:01 #182
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_153209860
Mensen zeggen wel eens dat honden leuker zijn omdat die je begroeten als je thuis komt, hier staan er vier katten te dringen als ik thuis kom. Heerlijk thuiskomen idd.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_153210652
Ja hier komt er meestal al een op de parkeerplaats aan miauwen en die is dan blij om ons te zien
, maar misschien vooral omdat hij dan eten krijgt :P
Maar ik vind het ook fijn om thuis te komen en de katten te zien O+
Verder niets nieuws te vertellen , hier gaat alles zijn gangetje en dat is ook wel eens lekker ;)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2015 @ 09:55:59 #184
43556 miss_dynastie
pi_153210701
Toen we gister thuiskwamen van Ikea stonden er twee in de gang te miauwen... We waren ook wel laat thuis, daar hadden ze een punt :P Maarrrrrr.... De nieuwe keuken is besteld *O*
pi_153211010
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Toen we gister thuiskwamen van Ikea stonden er twee in de gang te miauwen... We waren ook wel laat thuis, daar hadden ze een punt :P Maarrrrrr.... De nieuwe keuken is besteld *O*
Goed bezig *O* *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_153211052
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Toen we gister thuiskwamen van Ikea stonden er twee in de gang te miauwen... We waren ook wel laat thuis, daar hadden ze een punt :P Maarrrrrr.... De nieuwe keuken is besteld *O*
Leuk! Welke heb je?
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 juni 2015 @ 10:26:34 #187
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153211259
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Toen we gister thuiskwamen van Ikea stonden er twee in de gang te miauwen... We waren ook wel laat thuis, daar hadden ze een punt :P Maarrrrrr.... De nieuwe keuken is besteld *O*
Tof! Vertel! Welke hebben jullie uitgekozen? :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2015 @ 10:29:32 #188
43556 miss_dynastie
pi_153211326
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:26 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Tof! Vertel! Welke hebben jullie uitgekozen? :)
Grevsta O+
Met één grote kast in standaard zwart, want die hebben ze niet in RVS.
Levering kon gelukkig later, op 31 juli. Dat is echt super, want met het dak wordt eind deze week of begin volgende week een begin gemaakt :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 juni 2015 @ 10:31:21 #189
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153211380
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:

Grevsta O+
Met één grote kast in standaard zwart, want die hebben ze niet in RVS.
Levering kon gelukkig later, op 31 juli. Dat is echt super, want met het dak wordt eind deze week of begin volgende week een begin gemaakt :)
Plaatjes zeggen meer dan praatjes :{w
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153211408
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Plaatjes zeggen meer dan praatjes :{w
+1 :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 3 juni 2015 @ 10:32:53 #191
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_153211419
Oh Ikea O+ daar kan je goed snuisteren.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_153211455
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:32 schreef sararaats het volgende:
Oh Ikea O+ daar kan je goed snuisteren.
Heb teveel ikea gezien denk ik. Vind niks meer leuk qua snuisterijen.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2015 @ 10:46:14 #193
43556 miss_dynastie
pi_153211738
Ik vind eigenlijk dat het plaatje niet helemaal recht doet aan hoe moooooooi het in het echt gaat zijn, maar het geeft wel ongeveer een idee:



Met veeeeeeel laatjes. Of we daar wel goed over nagedacht hadden? Eh, ja, al meer dan tien jaar, maar dat kon zij ook niet weten natuurlijk _O-
pi_153211896
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het plaatje niet helemaal recht doet aan hoe moooooooi het in het echt gaat zijn, maar het geeft wel ongeveer een idee:

[ afbeelding ]

Met veeeeeeel laatjes. Of we daar wel goed over nagedacht hadden? Eh, ja, al meer dan tien jaar, maar dat kon zij ook niet weten natuurlijk _O-
Lades zijn echt verrekte handig. Wij krijgen straks een blok met lades in onze nieuwe keuken. Eigenlijk had ik er meer gewillen maar geen plek voor helaas.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153212295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het plaatje niet helemaal recht doet aan hoe moooooooi het in het echt gaat zijn, maar het geeft wel ongeveer een idee:

[ afbeelding ]

Met veeeeeeel laatjes. Of we daar wel goed over nagedacht hadden? Eh, ja, al meer dan tien jaar, maar dat kon zij ook niet weten natuurlijk _O-
Laatjes kun je nooit teveel hebben :)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2015 @ 11:17:10 #196
43556 miss_dynastie
pi_153212486
Vind ik ook, achterin kastjes komen is nu altijd gedoe, dat heb je met lades niet.
En het aanrechtblad wordt van hout, maar niet via Ikea want het moet maatwerk zijn door de hoekkast en dat is goedkoper via een bekende.
Ik heb er zo'n zin in *O* :@
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:30:19 #197
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_153212880
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Vind ik ook, achterin kastjes komen is nu altijd gedoe, dat heb je met lades niet.
En het aanrechtblad wordt van hout, maar niet via Ikea want het moet maatwerk zijn door de hoekkast en dat is goedkoper via een bekende.
Ik heb er zo'n zin in *O* :@
Succes! Ik weet zeker dat het heel mooi gaat worden.

Mijn buren zijn weer vertrokken. Tussenwoning van het OCMW. Mag je maar een bepaalde tijd wonen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator woensdag 3 juni 2015 @ 16:39:01 #198
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_153220696
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:30 schreef sararaats het volgende:

[..]

Succes! Ik weet zeker dat het heel mooi gaat worden.

Mijn buren zijn weer vertrokken. Tussenwoning van het OCMW. Mag je maar een bepaalde tijd wonen.
Spannend, dus nu weer afwachten wat voor nieuwe buren er komen?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator woensdag 3 juni 2015 @ 16:39:32 #199
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_153220713
Mooie keuken!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 juni 2015 @ 17:08:52 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153221498
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het plaatje niet helemaal recht doet aan hoe moooooooi het in het echt gaat zijn, maar het geeft wel ongeveer een idee:

[ afbeelding ]

Met veeeeeeel laatjes. Of we daar wel goed over nagedacht hadden? Eh, ja, al meer dan tien jaar, maar dat kon zij ook niet weten natuurlijk _O-
Laden zijn heerlijk! Wij hebben in onze keuken alleen maar laden, geweldig systeem. Je kunt overal bij, zelfs als je niet zo groot bent (okee, ik kan niet bij de twee allerhoogste kastjes :P ).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2015 @ 17:36:53 #201
43556 miss_dynastie
pi_153222235
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:08 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Laden zijn heerlijk! Wij hebben in onze keuken alleen maar laden, geweldig systeem. Je kunt overal bij, zelfs als je niet zo groot bent (okee, ik kan niet bij de twee allerhoogste kastjes :P ).
Ja, ik ken het probleem :P Ook een van de redenen om niet direct voor bovenkastjes te kiezen: D wil geen bovenkastjes, want hij vindt het zonder mooier en ik kan er toch slecht bij, dus zou het alleen als opslag gebruiken. Mocht het echt nodig zijn dan kan het altijd nog, maar liever niet. Ik vind het ook fijn dat ik straks zonder mijn nek te breken het raam kan zemen, want nu eindigt dat altijd met een knie in de nek of in de gootsteen :') _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 juni 2015 @ 17:38:10 #202
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153222267
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het ook fijn dat ik straks zonder mijn nek te breken het raam kan zemen, want nu eindigt dat altijd met een knie in de nek of in de gootsteen
Jouw knie in jouw nek? Dat zou ik een hele prestatie vinden _O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2015 @ 17:46:00 #203
43556 miss_dynastie
pi_153222527
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jouw knie in jouw nek? Dat zou ik een hele prestatie vinden _O-
Niet zo moeilijk hoor. Met je voet op de vensterbank terwijl je naar voren reikt. En bijna omkukelt, dat dan weer wel :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 juni 2015 @ 17:49:25 #204
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153222653
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet zo moeilijk hoor. Met je voet op de vensterbank terwijl je naar voren reikt. En bijna omkukelt, dat dan weer wel :')
O, op die manier :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153223682
Krijsende qutkoters in de trein en ik moet nog 3 kwartier :') En de moeder laat het kind uiteraard gewoon krijsen... in de spits... met nog 150 andere mensen... in een doorlopende sprinter... :') _O-

Maar mijn vergadering was vroeg afgelopen! *O* En ik eet straks een heerlijk stukje vis! *O* :Y)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 juni 2015 @ 18:23:56 #206
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153223794
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Krijsende qutkoters in de trein en ik moet nog 3 kwartier :') En de moeder laat het kind uiteraard gewoon krijsen... in de spits... met nog 150 andere mensen... in een doorlopende sprinter... :') _O-

Maar mijn vergadering was vroeg afgelopen! *O* En ik eet straks een heerlijk stukje vis! *O* :Y)
Sterkte! En vis :9
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2015 @ 18:24:46 #207
43556 miss_dynastie
pi_153223823
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Krijsende qutkoters in de trein en ik moet nog 3 kwartier :') En de moeder laat het kind uiteraard gewoon krijsen... in de spits... met nog 150 andere mensen... in een doorlopende sprinter... :') _O-

Maar mijn vergadering was vroeg afgelopen! *O* En ik eet straks een heerlijk stukje vis! *O* :Y)
_O- Positivo! Knap hoor, de meeste mensen zijn op zo'n moment tot moord in staat :P
pi_153224077
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

_O- Positivo! Knap hoor, de meeste mensen zijn op zo'n moment tot moord in staat :P
Ik geloof dat er hier ook een flink aantal mensen zich ongelooflijk staat te verbijten :X _O- De dodelijke blikken vliegen in het rond :+ Wat het dan wel weer grappig maakt want moeders van qutkoter trekt zich uiteraard nergens wat van aan _O-
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2015 @ 19:07:21 #209
43556 miss_dynastie
pi_153225156
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
verbijten De dodelijke blikken vliegen in het rond Wat het dan wel weer grappig maakt want moeders van qutkoter trekt zich uiteraard nergens wat van aan
Immuun geworden :7

Oeps, wij hebben nu toch wel een hele forse budgettaire tegenvaller: het dak, dat nog een jaar of vijf mee zou moeten kunnen, moet toch nieuw. En dat riep ik al jaaaaaren uiteraard, maar niemand geloofde mij. Ik had liever geen gelijk gehad _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 juni 2015 @ 19:17:11 #210
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153225522
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:07 schreef miss_dynastie het volgende:

Immuun geworden :7

Oeps, wij hebben nu toch wel een hele forse budgettaire tegenvaller: het dak, dat nog een jaar of vijf mee zou moeten kunnen, moet toch nieuw. En dat riep ik al jaaaaaren uiteraard, maar niemand geloofde mij. Ik had liever geen gelijk gehad _O-
Mja, nu moeten jullie er zelf voor opdraaien :{
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153225594
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Krijsende qutkoters in de trein en ik moet nog 3 kwartier :') En de moeder laat het kind uiteraard gewoon krijsen... in de spits... met nog 150 andere mensen... in een doorlopende sprinter... :') _O-

Maar mijn vergadering was vroeg afgelopen! *O* En ik eet straks een heerlijk stukje vis! *O* :Y)
Ik heb daar ook zo'n hekel aan... Vooral als ouders helemaal niks doen..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153226582
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Immuun geworden :7

Oeps, wij hebben nu toch wel een hele forse budgettaire tegenvaller: het dak, dat nog een jaar of vijf mee zou moeten kunnen, moet toch nieuw. En dat riep ik al jaaaaaren uiteraard, maar niemand geloofde mij. Ik had liever geen gelijk gehad _O-
Damn... -O-
pi_153226966
ai M_d valt er nog iets bij de vorige eigenaar te verhalen?


hier hiep hoera dit witte ding is vandaag 6 jaar. Volgens mij vond hij het niet zo leuk dat we vandaag naar de verjaardag van mijn schoonvader gingen want hij heeft weer in huis geplast.
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2015 @ 20:33:10 #214
43556 miss_dynastie
pi_153227891
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
ai M_d valt er nog iets bij de vorige eigenaar te verhalen?
Nee joh en dat hoeft ook niet, we wisten waar we aan begonnen en de prijs was daar ook naar ;) Ik schrik er niet heel erg van en ik laat het dak liever goed doen dan half, stiekem ben ik er wel blij mee eigenlijk :@ edit: en ja, dan blij met een tikje zuur randje natuurlijk, had het geld liever in m'n zak gehad, maar liever zo dan dat ik elk jaar gedoe heb met kapotte pannen en lekkage.

quote:
[ link | afbeelding ]
hier hiep hoera dit witte ding is vandaag 6 jaar. Volgens mij vond hij het niet zo leuk dat we vandaag naar de verjaardag van mijn schoonvader gingen want hij heeft weer in huis geplast.
Hij wilde zijn eigen verjaardag vieren natuurlijk ;) Balen zeg -O-

[ Bericht 4% gewijzigd door miss_dynastie op 03-06-2015 21:03:17 ]
pi_153229869
Leuk dat jullie het thuiskomen ook als geluknomentje ervaren!

M_D leuk een nieuwe keuken! Het is zo fijn als je keuken er mooi netjes uit ziet.

FR gefeliciteerd met witte pluis! Tja.. Beetje weggaan op zn verjaardag... Haha.

Paarsbeestje vervelend als een ouder niet ingrijpt! Dan duurt de reis wel heel lang he? Ik zit vaak in de stiltecoupe. Maar ik moet ook zeggen, sinds ik stage loop met kinderen met autisme ik mij er wel van bewust ben dat je van de buitenkant niet zo snel ziet dat er iets mis is, als je dan verhalen van ouders hoort die continue dingen naar hun hoofd geslingerd krijgen als "voed je kind is op", "breng hem een week naar mij, dan zal hij wel normaal doen" dan bedenk je je wel twee keer voordat je zomaar bemoeid met andermans zaken. Hoevaak ik met mn stagekinderen ook niet aangestaart word in de speeltuin.. Waarom willen we toch altijd dat iedereen 'normaal' is?
(Dit is echt niet op jou bedoeld PaarsBeest! Maar meer ergenis van wat ik in de praktijk tegen kom. Want als ik het lees bij jou ging het meer om een ouder die niet ingrijpt.. )
Duvel & Niels
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:20:38 #216
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_153234995
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Krijsende qutkoters in de trein en ik moet nog 3 kwartier :') En de moeder laat het kind uiteraard gewoon krijsen... in de spits... met nog 150 andere mensen... in een doorlopende sprinter... :') _O-

Maar mijn vergadering was vroeg afgelopen! *O* En ik eet straks een heerlijk stukje vis! *O* :Y)
Je zou er een Arch Enemy achtige grunt op los moeten laten. Gewoon ff heftig overschreeuwen, en dan twee van die witweggetrokken bekkies die je aankijken... >:)
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2015 @ 08:06:42 #217
43556 miss_dynastie
pi_153238716
quote:
6s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:20 schreef Pagan het volgende:

[..]

Je zou er een Arch Enemy achtige grunt op los moeten laten. Gewoon ff heftig overschreeuwen, en dan twee van die witweggetrokken bekkies die je aankijken... >:)
Ik denk wel meer dan twee _O-

Ik heb er echt een beetje slecht van geslapen, van het daknieuws... 's nachts lijkt alles ook honderd keer erger natuurlijk :+
pi_153238725
Goedemorgen!

Ik hoorde van meer mensen dat ze slecht geslapen hebben vannacht. Waaronder ik }:|
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 juni 2015 @ 17:23:03 #219
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153251029
15 km gefietst *)

Morgen maar eens kijken wat het effect is :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153251104
quote:
6s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:20 schreef Pagan het volgende:

[..]

Je zou er een Arch Enemy achtige grunt op los moeten laten. Gewoon ff heftig overschreeuwen, en dan twee van die witweggetrokken bekkies die je aankijken... >:)
Hoe schat je mij wel niet in zeg! :{w Zoiets zou ik nooit doen :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153251823
Knap hoor Rewimo!!

Mooi weer O+ onverwachts dagje vrij *O* *O*
Duvel & Niels
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2015 @ 21:54:59 #222
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_153258118
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 08:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen!

Ik hoorde van meer mensen dat ze slecht geslapen hebben vannacht. Waaronder ik }:|
Volle maan was het. lieve schatten!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2015 @ 21:55:54 #223
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_153258150
Wat een heerlijk weer vandaag. Die zon doet goed! O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_153258328
Alleen die 30 graden van morgen had voor mij niet gehoeven :+ :D
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2015 @ 22:06:22 #225
43556 miss_dynastie
pi_153258452
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Alleen die 30 graden van morgen had voor mij niet gehoeven :+ :D
Echt niet? Ik heb er zoooooo'n behoefte aan :@
pi_153258498
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Echt niet? Ik heb er zoooooo'n behoefte aan :@
Vreselijk vind ik het :@
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:07:48 #227
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_153258514
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:54 schreef Strega het volgende:

[..]

Volle maan was het. lieve schatten!
I know en daarom droomde ik steeds van een piano die 290 cm was.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2015 @ 22:08:24 #228
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_153258549
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Alleen die 30 graden van morgen had voor mij niet gehoeven :+ :D
Helemaal mee eens. Dat is weer het andere uiterste, zoals zo vaak hier. :')
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_153258614
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:08 schreef Strega het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Dat is weer het andere uiterste, zoals zo vaak hier. :')
Nou precies, in een paar dagen tijd 15 graden warmer en weer kouder. Daar doen mijn arme spieren het niet goed van (en het is gewoon warm :+ )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 juni 2015 @ 22:12:21 #230
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153258688
30 hoeft voor mij ook niet :N Doe mij maar de hele zomer zoals vandaag O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153258716
Vandaag was goed te doen idd O+
pi_153259646
Morgen wordt er waardeloos qua weer. Kun je toch niks mee met die tempertuur en van de overgang maar te zwijgen
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:47:05 #233
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_153259928
Zolang het zaterdag maar uit te houden is. Ik heb geen zin om met 30 graden 15 km te hardlopen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_153259980
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Zolang het zaterdag maar uit te houden is. Ik heb geen zin om met 30 graden 15 km te hardlopen..
Zaterdag gaat koeler zijn zeggen ze nu
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:50:29 #235
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_153260046
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zaterdag gaat koeler zijn zeggen ze nu
Gelukkig. Vorig jaar was het bij diezelfde loop ook al heet (30+). Toen liep ik er weliswaar 10km, maar dat was echt een hel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_153260065
Ik werk morgen iig tot een uur of 1 en hopelijk lukt het me om een uur of 6 al te beginnen. Dat uurtje wat ik dan mis, haal ik wel ergens in.
pi_153260132
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:50 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Gelukkig. Vorig jaar was het bij diezelfde loop ook al heet (30+). Toen liep ik er weliswaar 10km, maar dat was echt een hel
Welke ga je lopen?
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:53:46 #238
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_153260179
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Welke ga je lopen?
Voor je klikt, eerst je geluid uitzetten.. :') :')

http://vangoghloop.loopgroepnuenen.nl/
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2015 @ 22:55:18 #239
43556 miss_dynastie
pi_153260230
Wij aten vandaag stamppot. Ook een beetje maf, op de eerste zomerse dag :P
pi_153260590
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:53 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Voor je klikt, eerst je geluid uitzetten.. :') :')

http://vangoghloop.loopgroepnuenen.nl/
Oh leuk veel plezier
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153265882
Gisteren was het inderdaad heerlijk zomerweer. O+

Vandaag mijn officieel laatste stagedag alweer. De laatste weken gingen opeens heel snel :o ! Maar ze bedachten zich vorige week dat ik misschien in de zomervakantie wel kan invallen voor een van de assistenten die dan op vakantie is *O* . In de OK wordt het altijd erg warm door de ligging, dus ik hoop voor de verandering op niet teveel operaties. (Want dan blijf ik denk ik niet overeind :@ ). En rontgenfoto's mogen ook best even een andere dag, loodschorten en leren loodhandschoenen en een loodslabbetje zijn meer iets voor -20 :P

Maar ik neem lekker watermeloen mee :9
pi_153265989
Het is op mijn werk nu al erg warm en dan ben ik nog maar alleen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 juni 2015 @ 08:18:42 #243
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153266259
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 07:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is op mijn werk nu al erg warm en dan ben ik nog maar alleen.
Sterkte! Hopelijk valt het mee en zijn de kinderen loom van de warmte in plaats van druk ;)

Hier rustig dagje. Op boodschappen en kapper na.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153266317
:W hallo.

Sterkte degene die in de hitte moeten werken :*.
Ik heb tot 4u les. Maar ze hebben slecht weer voorspelt in de namiddag/avond. Dus misschien ga ik wat eerder weg om te voorkomen dat ik straks gestrand ben in Amersfoort. Want vanavond uit eten! :9~
Duvel & Niels
  vrijdag 5 juni 2015 @ 08:26:11 #245
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_153266361
laten we even juichen: ik ben zo goed als genezen maar je ziet nog een beetje zwelling.

ik ga shoppen in Wijnegem Shopping Center (heel bekend in Belgie)

*O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_153266494
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 08:26 schreef sararaats het volgende:
laten we even juichen: ik ben zo goed als genezen maar je ziet nog een beetje zwelling.

ik ga shoppen in Wijnegem Shopping Center (heel bekend in Belgie)

*O*
Dat is zeker juichen waard! *O* *O*

Veel plezier met winkelen!
Duvel & Niels
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:22:59 #247
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_153267214
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 08:26 schreef sararaats het volgende:
laten we even juichen: ik ben zo goed als genezen maar je ziet nog een beetje zwelling.

ik ga shoppen in Wijnegem Shopping Center (heel bekend in Belgie)

*O*
Ik ben in wijnegem door een een if andere oetlul van mijn motor afgereden... Dus ja dat ken ik nog wel..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153267581
Ze zijn dus wel druk ;(
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:53:50 #249
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_153267853
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 08:36 schreef Duufje het volgende:

[..]

Dat is zeker juichen waard! *O* *O*

Veel plezier met winkelen!
We gaan volgende week, vandaag in de zon zitten.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 juni 2015 @ 10:30:40 #250
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153268575
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze zijn dus wel druk ;(
Arne jij -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153269156
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Arne jij -O-
Heet f_r Arne? Dat wist ik niet!
pi_153271039
* Ploft neer * , na een hele morgen in de volle zon heb ik er alweer genoeg van , vanmiddag blijf ik binnen en als het vanavond droog blijft ga ik wel weer eer uurtje naar buiten , veel te heet hier :%
Morgen gelukkig maar 23 graden *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_153271278
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 12:26 schreef indaha het volgende:
* Ploft neer * , na een hele morgen in de volle zon heb ik er alweer genoeg van , vanmiddag blijf ik binnen en als het vanavond droog blijft ga ik wel weer eer uurtje naar buiten , veel te heet hier :%
Morgen gelukkig maar 23 graden *O*
Indahabeeb! *;
pi_153271398
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 12:37 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Indahabeeb! *;
Paarsebeeb *O* , heb je al weekend ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_153271425
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 12:43 schreef indaha het volgende:

[..]

Paarsebeeb *O* , heb je al weekend ?
Ik heb mezelf deze vrijdagmiddag vrijaf gegeven *O* Haal ik zaterdag of zondag wel weer in *O*
pi_153271475
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 12:44 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik heb mezelf deze vrijdagmiddag vrijaf gegeven *O* Haal ik zaterdag of zondag wel weer in *O*
Goed gedaan ^O^ , ik doe vandaag ook niets meer , hier geldt nu het tropenrooster :P
Eerst maar eens wat gaan eten :9
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 5 juni 2015 @ 12:50:48 #257
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_153271556
Pff heet maar ik zit lekker in de schaduw *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 12:52:35 #258
43556 miss_dynastie
pi_153271602
Ik maak een pastasalade met forel voor de lunch :9

En vanavond moeten we even kijken bij een houthandelaar in de buurt of 'ie goede/goedkope schuttingdelen heeft, want anders moet ik even bij de Gamma bestellen met 30% korting.

Ik word best nerveus nu het geld aan alle kanten m'n portemonnee uit vliegt. En natuurlijk is dit waar we al jaren naar toeleven (ook financieel), maar ik schrik er toch van. Zal er wel bij horen, neem ik aan.
pi_153271648
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik maak een pastasalade met forel voor de lunch :9

En vanavond moeten we even kijken bij een houthandelaar in de buurt of 'ie goede/goedkope schuttingdelen heeft, want anders moet ik even bij de Gamma bestellen met 30% korting.

Ik word best nerveus nu het geld aan alle kanten m'n portemonnee uit vliegt. En natuurlijk is dit waar we al jaren naar toeleven (ook financieel), maar ik schrik er toch van. Zal er wel bij horen, neem ik aan.
Zou ik ook zenuwachtig van worden :X
pi_153271651
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 12:47 schreef indaha het volgende:

[..]

Goed gedaan ^O^ , ik doe vandaag ook niets meer , hier geldt nu het tropenrooster :P
Eerst maar eens wat gaan eten :9
Sushi! *O*
  vrijdag 5 juni 2015 @ 13:51:36 #261
300082 roos85
JUICHEN!
pi_153272818
Sleutel vergeten :')

Dus nu maar in de zon op mijn collega aan het wachten. Komt over minuut of 40.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 14:21:05 #262
43556 miss_dynastie
pi_153273446
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 13:51 schreef roos85 het volgende:
Sleutel vergeten :')

Dus nu maar in de zon op mijn collega aan het wachten. Komt over minuut of 40.
Je had slechtere dagen uit kunnen kiezen daarvoor :7
  vrijdag 5 juni 2015 @ 14:23:22 #263
300082 roos85
JUICHEN!
pi_153273490
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 14:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je had slechtere dagen uit kunnen kiezen daarvoor :7
Dat zeker _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_153279146
Afkoeltijd! *O* Het was 27 graden binnen en ik ben te krenterig om voor 1 dag de airco aan te zetten :@
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 17:52:09 #265
43556 miss_dynastie
pi_153279171
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Afkoeltijd! *O* Het was 27 graden binnen en ik ben te krenterig om voor 1 dag de airco aan te zetten :@
Dan was het buiten kouder dan binnen denk ik of is het bij jullie zo warm geworden?
pi_153279305
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dan was het buiten kouder dan binnen denk ik of is het bij jullie zo warm geworden?
Was 32 graden op een gegeven moment. Plat dak, betonnen constructie, dus dat warmt lekker snel op. Bij jullie niet zo warm dan?
pi_153279463
Hier in de woonkamer 21graden. Op school dik over de 30.
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 18:05:54 #268
43556 miss_dynastie
pi_153279489
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:58 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Was 32 graden op een gegeven moment. Plat dak, betonnen constructie, dus dat warmt lekker snel op. Bij jullie niet zo warm dan?
Het wordt steeds warmer, vanmiddag een graad of 24, nu is het 31 graden :o
Binnen is het nu 23 graden, maar dat is ook omdat 'ie de hitte van de oven meepikt (en nee, ik kan niks anders maken, de ricotta moet echt op _O- ).
pi_153279535
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het wordt steeds warmer, vanmiddag een graad of 24, nu is het 31 graden :o
Binnen is het nu 23 graden, maar dat is ook omdat 'ie de hitte van de oven meepikt (en nee, ik kan niks anders maken, de ricotta moet echt op _O- ).
Oh ja, de oven moest hier vanochtend ook aan :X Ik had boodschappen besteld en niet alles paste in de koelkast, dus ik heb gelijk uitgebreid kippies staan braden voor in de vriezer :Y)

Hopelijk koelt het snel af :*
pi_153279545
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier in de woonkamer 21graden. Op school dik over de 30.
21 graden in de woonkamer is nu wel lekker O+
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 18:37:23 #271
43556 miss_dynastie
pi_153280264
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:07 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Oh ja, de oven moest hier vanochtend ook aan :X Ik had boodschappen besteld en niet alles paste in de koelkast, dus ik heb gelijk uitgebreid kippies staan braden voor in de vriezer :Y)
Kip :9

quote:
Hopelijk koelt het snel af :*
Oh nee, ik heb het niet warm hoor, het maakt mij niet zo uit.... ik vind het alleen sneu voor D want die komt uit de airco in de oven, zo ongeveer _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 juni 2015 @ 19:27:50 #272
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153281887
Het is nu buiten 30 graden, hoogste temperatuur was 36 hier. Binnen 24 en ik heb het niet warm :+ Zon is weg dus er zal straks wel een fikse bui komen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2015 @ 21:43:15 #273
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_153287156
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Alleen die 30 graden van morgen had voor mij niet gehoeven :+ :D
Helemaal mee eens. Dat is weer het andere uiterste, zoals zo vaak hier. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:50 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Gelukkig. Vorig jaar was het bij diezelfde loop ook al heet (30+). Toen liep ik er weliswaar 10km, maar dat was echt een hel
Bosje, heel veel succes. Morgen minder heet. ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_153287821
Hoihoi.
Hier was het vanmiddag ook 30+. Ik ben daarom eind vd middag binnen gebleven. Vanavond lekker uiteten geweest *O*.

Nu heerlijk in huis met raam open.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 juni 2015 @ 08:04:20 #275
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153294910
Zo, het is afgekoeld. Maar goed ook, want we gaan de hele dag naar een giga-geocaching-event in Xanten *O* 's Middags aan het werk als medewerker maar de rest van de dag kunnen we lekker rondzwerven in de stad en het archeologische park :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153295623
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 08:04 schreef Rewimo het volgende:
Zo, het is afgekoeld. Maar goed ook, want we gaan de hele dag naar een giga-geocaching-event in Xanten *O* 's Middags aan het werk als medewerker maar de rest van de dag kunnen we lekker rondzwerven in de stad en het archeologische park :)
Geniet ervan! *O*


Hier is het binnen afgekoeld van 27 graden naar 21 graden *O* Andere mensen zouden dit nog warm vinden maar koeler wordt het hier niet in de zomer :P
pi_153297102
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 09:58 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Geniet ervan! *O*


Hier is het binnen afgekoeld van 27 graden naar 21 graden *O* Andere mensen zouden dit nog warm vinden maar koeler wordt het hier niet in de zomer :P
Hier ook niet dit huis is net zo goed geïsoleerd als golfkarton.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153306605
Hoi, ik hou van deze temperatuur. Heerlijk post gelopen vanmiddag. Net ff mn kamer aan de kant gemaakt, want chaos in mn kamer is chaos in mn hoofd.. En andersom.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † zaterdag 6 juni 2015 @ 19:49:55 #279
43556 miss_dynastie
pi_153306889
We hebben vanmiddag het tuinhekje geschilderd (nou ja, we zijn net klaar, dus ook een stukje avond). En nu ga ik het bielzenzwart uit mijn haren wassen _O- Zomer O+
pi_153320316
Hoe was het in Xanten Rewimo? Ik ben daar ooit eens met school geweest voor geschiedenis. :)

En goed bezig m_d!

Gisteravond naar een voorstelling van mijn zusje geweest. De Drie Musketiers. Was erg leuk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 juni 2015 @ 09:05:29 #281
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153320556
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 08:26 schreef Candaasje het volgende:
Hoe was het in Xanten Rewimo? Ik ben daar ooit eens met school geweest voor geschiedenis.
Vermoeiend maar erg leuk! 's Morgens zelf een ronde caches gedaan, 's middags zaten we allebei als begeleiding bij een cache waar mensen opdrachtjes moesten doen om de oplossing te vinden waarmee ze hem konden loggen :) Ben kapot nu natuurlijk maar het was een hele leuke dag. Geocachers zijn allemaal aardige mensen :D We hadden er ook prachtig weer bij 8-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 7 juni 2015 @ 13:54:53 #282
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_153325278
Er zwemt een, aan zijn staart gewonde, koikarper hier vlak bij ons huis in het wild, 40-45 cm. lang
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2015 @ 14:00:29 #283
43556 miss_dynastie
pi_153325413
Ach, wat sneu, die zal wel uitgezet zijn omdat mensen geen zin hadden in gedoe... die beestjes overleven niet zo :N
  zondag 7 juni 2015 @ 14:03:34 #284
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_153325484
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 09:05 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Vermoeiend maar erg leuk! 's Morgens zelf een ronde caches gedaan, 's middags zaten we allebei als begeleiding bij een cache waar mensen opdrachtjes moesten doen om de oplossing te vinden waarmee ze hem konden loggen :) Ben kapot nu natuurlijk maar het was een hele leuke dag. Geocachers zijn allemaal aardige mensen :D We hadden er ook prachtig weer bij 8-)
Klinkt leuk!

En niet helemaal waar wij zijn toch al een paar hufters tegen gekomen :{
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 juni 2015 @ 14:34:27 #285
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153326114
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Klinkt leuk!

En niet helemaal waar wij zijn toch al een paar hufters tegen gekomen :{
Die heb je er vast ook wel bij hoor, maar gisteren waren die er niet ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153331825
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:49 schreef miss_dynastie het volgende:
We hebben vanmiddag het tuinhekje geschilderd (nou ja, we zijn net klaar, dus ook een stukje avond). En nu ga ik het bielzenzwart uit mijn haren wassen _O- Zomer O+
Haha is het uit je haar gegaan?

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 08:26 schreef Candaasje het volgende:
Hoe was het in Xanten Rewimo? Ik ben daar ooit eens met school geweest voor geschiedenis. :)

En goed bezig m_d!

Gisteravond naar een voorstelling van mijn zusje geweest. De Drie Musketiers. Was erg leuk!
Leuk! Wat speelde je zusje?

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 09:05 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Vermoeiend maar erg leuk! 's Morgens zelf een ronde caches gedaan, 's middags zaten we allebei als begeleiding bij een cache waar mensen opdrachtjes moesten doen om de oplossing te vinden waarmee ze hem konden loggen :) Ben kapot nu natuurlijk maar het was een hele leuke dag. Geocachers zijn allemaal aardige mensen :D We hadden er ook prachtig weer bij 8-)
Fijn! Nog last gehad van het fietsen?

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:54 schreef Pagan het volgende:
Er zwemt een, aan zijn staart gewonde, koikarper hier vlak bij ons huis in het wild, 40-45 cm. lang
[ link | afbeelding ]
Ach wat sneu :'(

Hier al de hele dag bezig met m'n huiswerk. Bleehh. Wel met pauzes er tussen want boodschappen gedaan de was etc, vanmiddag even gaan liggen want hoofdpijn. Hoofdpijn komt nu weer opzetten, maar ik moet echt nog even door eigenlijk. Anders klopt m'n planning niet meer. Was wel fijn vanmiddag om even in de tuin te zitten, lekker drankje erbij, wat te lezen, katjes die zich uitstekend vermaken (wespen jagen.. wie leert ze dat af? :X)
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 juni 2015 @ 18:58:42 #287
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153332003
Och, arme Koi :'( en stomme mensen die zo'n beestje gewoon maar lozen :(

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 18:49 schreef Duufje het volgende:
Fijn! Nog last gehad van het fietsen?
Nee, maar wel van het lopen op zaterdag :') Vandaag dus rustdag, al heb ik wel appeltaart gebakken :9
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2015 @ 19:35:57 #288
43556 miss_dynastie
pi_153332770
Hier ook rustdag *O* geen appeltaart -O- (wel chunky monkey met 50% korting) :9
pi_153336295
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:54 schreef Pagan het volgende:
Er zwemt een, aan zijn staart gewonde, koikarper hier vlak bij ons huis in het wild, 40-45 cm. lang
[ link | afbeelding ]
Arm beest -O-
pi_153336370
Hier heb ik aan freezer-cooking gedaan dit weekend *O* Pannekoekjes, gehaktballetjes, verschillende soorten gegrilde kip, zelfgemaakte tomatensoep, pastasaus, bouillon, etc. Mijn vriezer is tot de nok gevuld.
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2015 @ 21:23:52 #291
43556 miss_dynastie
pi_153336485
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier heb ik aan freezer-cooking gedaan dit weekend *O* Pannekoekjes, gehaktballetjes, verschillende soorten gegrilde kip, zelfgemaakte tomatensoep, pastasaus, bouillon, etc. Mijn vriezer is tot de nok gevuld.
Met dit weer.... Held :o
Maar volle vriezers O+
pi_153336559
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Met dit weer.... Held :o
Maar volle vriezers O+
Ik hou er zo van O+
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2015 @ 21:55:48 #293
43556 miss_dynastie
pi_153337648
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:26 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik hou er zo van O+
Ben je al begonnen aan Sense8?
pi_153338002
Mag ik jou vriezer plunderen Paarsbeestje? :9~
Duvel & Niels
pi_153338237
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ben je al begonnen aan Sense8?
Nee, staat wel op het lijstje. Is het wat?
pi_153338246
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:06 schreef Duufje het volgende:
Mag ik jou vriezer plunderen Paarsbeestje? :9~
Echt niet :+
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2015 @ 22:17:30 #297
43556 miss_dynastie
pi_153338404
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:13 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Nee, staat wel op het lijstje. Is het wat?
Heb pas één aflevering gezien, dus kan nog niet echt oordelen. Geen instant wowfactor, in elk geval....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 juni 2015 @ 06:48:34 #298
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153344673
Mogge :O Vandaag thuiswerken. Prettig want het lange weekend zit letterlijk nog in mijn benen :P

Nog maar 3 weken werken *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2015 @ 07:06:15 #299
43556 miss_dynastie
pi_153344713
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 06:48 schreef Rewimo het volgende:
Mogge :O Vandaag thuiswerken. Prettig want het lange weekend zit letterlijk nog in mijn benen :P

Nog maar 3 weken werken *O*
En dan met pensioen? >:)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 juni 2015 @ 07:07:04 #300
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153344717
quote:
12s.gif Op maandag 8 juni 2015 07:06 schreef miss_dynastie het volgende:

En dan met pensioen? >:)
I wish...

Vakantie *G*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153344809
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 07:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

I wish...

Vakantie *G*
Daar ben ik ook aan toe :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')