abonnement Unibet Coolblue
pi_152778235
quote:
Trijntje Oosterhuis presenteert Songfestivallied Walk Along

Trijntje Oosterhuis heeft donderdag het nummer bekendgemaakt waarmee ze Nederland op het Eurovisie Songfestival in 2015 zal gaan vertegenwoordigen. Het nummer heet Walk Along. Het lied werd geschreven door Anouk, die in 2013 al meedeed aan het Eurovisie Songfestival.

Volgens Oosterhuis kreeg ze veel 'kracht' van Anouk, die haar tijdens de opnames van het nummer bijstond. "Ze gaat ook zeker mee naar het Songfestival", onthult Oosterhuis. "Ze is enorm betrokken."

"Waarom niet nu?", zegt Oosterhuis over haar eigen deelname. "Ik vond het super cool wat Anouk gedaan heeft en Ilse en Waylon. Ik durf het nu ook. Het is wel best spannend."

'Alles geven'

De zangeres is zeer positief over het nummer Walk Along, waarop Anouk meezingt in de koortjes. "Je moet alles geven. Wat ik ook altijd zeg als coach bij The Voice: je moet niks komen halen, je moet het brengen. Hopelijk krijg je dan de plek waar je recht op hebt."

Oosterhuis vindt het nummer fris, catchy en anders dan je van haar zou verwachten. De eerste keer dat het nummer op de radio te horen was, noemt ze een mooi moment. "Het is zo spannend, maar tegelijkertijd ook zo leuk.'' Na het liedje brak er luid applaus uit in de studio in Hilversum van AvroTros.

De zangeres heeft veel zin in het liedjesfestijn, dat in mei plaatsvindt. "Ik heb hele leuke verhalen gehoord van collega's.'' Daarnaast vindt de zangeres het een eer om ons land te vertegenwoordigen. En: "Als zangeres hoort een keer meedoen aan het songfestival er gewoon bij.''

Winnen

Ook programmamaker en songfestivalkenner Cornald Maas is bijzonder enthousiast over het nummer van Trijntje Oosterhuis. "Het zou best kunnen winnen", zo is hij van mening. "Dat heb ik in jaren niet gehad dat ik dat onmiddellijk bij een Nederlandse inzending had."

"In tegenstelling tot Birds is dit nummer heel catchy", aldus songfestivalcommentator Jan Smit. Hij prijst Anouk voor de compositie en hij vergelijkt het met oude songfestivalhits. Dit jaar was Smit erg kritisch over The Common Linnets.
Officiële studio versie

Optreden bij The Voice

2e repetitie in Wenen

En de grote vraag is natuurlijk, welke jurk gaat ze dragen?

Wordt het: #Teamjurk1

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of wordt het toch: #Teamjurk-2-zwart


Of heel misschien: #Teamjurk-2-rood


Of toch: #Teambroekpak


--- --- --- And the most important thing, everyone --- --- ---


*G* *O* WE GAAN VOOR DE WINST! *O* *G*

Haar beste optreden tot nu toe voor dit liedje?
Rossoneri siamo noi.
pi_152778244
En door.
Rossoneri siamo noi.
pi_152778251
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:14 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Denemarken was echt een van de mindere, totaal geen kwaliteit.
Dan heb je geen smaak. Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat het goed was, maar die Oostblokdraken waren een stuk minder.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_152778260
Leeft Greys nog :P
pi_152778278
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:23 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dan heb je geen smaak. Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat het goed was, maar die Oostblokdraken waren een stuk minder.
Denemarken was kut, Oostblok beter dan normaal.
Rossoneri siamo noi.
pi_152778282
Ze kunnen Walk Along over een paar jaar altijd als tune nog onder een nieuw programma van Lucille Werner zetten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:26:38 #7
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152778304
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:13 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Absoluut. Alhoewel ik altijd een angst heb dat het TROS gedeelte in een reflex weer naar een draaiorgel grijpt.
Ik krijg nu beelden van Jantje met een draaiorgel. ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:26:55 #8
130755 Kinga
versier hier
pi_152778312
Heb even dat stukje van RTL Late Night teruggekeken. Wat waren ze maar politiek correct. En maar herhalen hoe goed ze gezongen had (viel ook wel mee hoor Gerard). Niemand die rechtuit zei dat Pannecoucke de boel verneukt heeft, geen regie, geen act, geen spektakel, lelijke kleding, EN 2 keer naast de camera kijken....
pi_152778317
Oeh, net pas teruggekeken. Wat was het genant zeg. Dat pak! Dat kunnen ze toch niet iemand aandoen om Europawijd zo te verschijnen. Ongelofelijjk. En het leek wel of ze niet kon bewegen. Deed me een beetje aan een hele dikke pinguin denken. En Trijntje keek de hele tijd alsof ze moeilijk kon poepen. Vreselijk. Het leidde helemaal af van het liedje en de zang.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:27:36 #10
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152778324
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:24 schreef aarontje112 het volgende:
Leeft Greys nog :P
Die heeft een fles limoncello open getrokken, ben ik bang. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:27:37 #11
130755 Kinga
versier hier
pi_152778325
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:26 schreef Kinga het volgende:
Heb even dat stukje van RTL Late Night teruggekeken. Wat waren ze maar politiek correct. En maar herhalen hoe goed ze gezongen had (viel ook wel mee hoor Gerard). Niemand die rechtuit zei dat Pannecoucke de boel verneukt heeft, geen regie, geen act, geen spektakel, lelijke kleding, EN 2 keer naast de camera kijken....
Vergeet ik nog het belangrijkste, EN een nietszeggend liedje waar je onmogelijk mee kan winnen... ZO. :6
pi_152778327
Slecht nieuws voor België en Estland; die moeten in het eerste deel optreden :(
pi_152778333
quote:
De domheid is stuitend...
Maar er is zo veel stuitend aan deze gang van zaken dat ik een column nodig heb om m'n ei kwijt te kunnen. We laten ons de les lezen door landjes met 3 of 4 miljoen inwoners, het schort in Nederland aan een échte muziekcultuur.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:13 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Absoluut. Alhoewel ik altijd een angst heb dat het TROS gedeelte in een reflex weer naar een draaiorgel grijpt.
De TROS moet zich verre houden van het Songfestival. En het zou ook niet alleen bij de AVROTROS moeten liggen. Omroepen die jongeren beter snappen, zouden ook moeten meedenken.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:28:50 #14
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152778353
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:27 schreef aarontje112 het volgende:
Slecht nieuws voor België en Estland; die moeten in het eerste deel optreden :(
Waar zien we dat allemaal eigenlijk? :@
Zie het steeds voorbij komen.

Found it
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 00:29:11 #15
375570 crew  Cyan9
pi_152778357
Ik ben verdomme zo geïrriteerd! En ja, ik weet dat we niet al te veel hoefden te verwachten met een nummer als Walk Along. Maar dit is eigenlijk wel heel erg onterecht. Ik kijk even niet naar het flut camera werk of de parachute jumpsuit, maar gewoon puur even naar de concurrentie.

De vocalen van bijzonder veel acts was gewoon beneden maat. Het sloeg echt helemaal nergens op. En dat sommige dan ook nog beloond worden met een finale plek slaat natuurlijk al helemaal nergens op.

Armenië begon vals, en de meerstemmigheid op het eind schoot alle kanten op. Ik was er ondanks alles wel vanuit gegaan dat ze door zouden gaan vanwege diaspora stemmen, maar het is eigenlijk totaal niet verdiend.
Servië ging ook bepaald niet helemaal lekker. Hier en daar schoot Bojana ook nogal van de rails (ohohohoho). Even los nog van het feit dat het één groot cliché was van het ESC in totaal.
Albanië was uiteindelijk het toppunt. Dat mens heeft geen noot zuiver gezongen, dat was misschien wel één van de meest vals gezongen inzendingen ooit. Er is geen enkele reden te bedenken waarom zij het verdient om door te gaan.

Wat een ongelofelijk sch**tzooi. :(
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 00:30:00 #16
375570 crew  Cyan9
pi_152778376
Oh ja, maar ik kijk donderdag en zaterdag wel gewoon. Lekker wapperen voor België. :D w/
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152778380
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:26 schreef Kinga het volgende:
Heb even dat stukje van RTL Late Night teruggekeken. Wat waren ze maar politiek correct. En maar herhalen hoe goed ze gezongen had (viel ook wel mee hoor Gerard). Niemand die rechtuit zei dat Pannecoucke de boel verneukt heeft, geen regie, geen act, geen spektakel, lelijke kleding, EN 2 keer naast de camera kijken....
Het is me veel te makkelijk om alles op het visuele te gooien. Eigenlijk paste het visuele gedeelte perfect bij het nummer: er gebeurde 3 minuten niks.
pi_152778397
Zong Albanië gisteren wel goed? Dan is het wel te verklaren waarom ze door zijn, aangezien het best een interessant liedje is
pi_152778398
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:23 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dan heb je geen smaak. Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat het goed was, maar die Oostblokdraken waren een stuk minder.
Mee eens dat Denemarken beter was dan Armenië, Servië en Albanië. :) Ik hoopte ook dat Denemarken door zou gaan, maar helaas kwam ineens Servië uit de koker.
pi_152778420
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben verdomme zo geïrriteerd! En ja, ik weet dat we niet al te veel hoefden te verwachten met een nummer als Walk Along. Maar dit is eigenlijk wel heel erg onterecht. Ik kijk even niet naar het flut camera werk of de parachute jumpsuit, maar gewoon puur even naar de concurrentie.

De vocalen van bijzonder veel acts was gewoon beneden maat. Het sloeg echt helemaal nergens op. En dat sommige dan ook nog beloond worden met een finale plek slaat natuurlijk al helemaal nergens op.

Armenië begon vals, en de meerstemmigheid op het eind schoot alle kanten op. Ik was er ondanks alles wel vanuit gegaan dat ze door zouden gaan vanwege diaspora stemmen, maar het is eigenlijk totaal niet verdiend.
Servië ging ook bepaald niet helemaal lekker. Hier en daar schoot Bojana ook nogal van de rails (ohohohoho). Even los nog van het feit dat het één groot cliché was van het ESC in totaal.
Albanië was uiteindelijk het toppunt. Dat mens heeft geen noot zuiver gezongen, dat was misschien wel één van de meest vals gezongen inzendingen ooit. Er is geen enkele reden te bedenken waarom zij het verdient om door te gaan.

Wat een ongelofelijk sch**tzooi. :(
Elk jaar gaan er vals gezongen nummers naar de finale. Elk jaar dat Nederland de finale niet haalt, wordt daar weer over gemekkerd.

Misschien moeten we daar eens lering uittrekken? En misschien moeten we het eens meer bij onszelf zoeken in plaats van de tekortkomingen van tegenstanders op te sommen.
pi_152778425
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:30 schreef aarontje112 het volgende:
Zong Albanië gisteren wel goed? Dan is het wel te verklaren waarom ze door zijn, aangezien het best een interessant liedje is
Gisteren was ze ook slecht blijkbaar... ik gok dat het liedje in combi met de startpositie en wat gekochte jurypunten waar Albanie net als Malta wel een handje van heeft ze net in de finale heeft gebracht als 10e
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:33:06 #22
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152778441


Those were the days my friend, I thought they'd never end... ;(
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:34:39 #23
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_152778468
Sowieso is het altijd maar afwachten of Nederland wel naar de finale was gegaan als Albanië en Armenië niet door waren gegaan. Zo vond ik zelf bijvoorbeeld Wit-Rusland sterker dan Nederland.

Servië was misschien niet helemaal zuiver, maar dat was Trijntje ook niet. En los van wat ik van het nummer zelf vind, is dat liedje toch echt meer dan terecht door. Het was aanstekelijk, goed gebracht. Zeker niet vernieuwend, maar dat is Walk Along ook niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:34:45 #24
130755 Kinga
versier hier
pi_152778469
Het gaat gewoon om het totaalplaatje, zoals Carlo dat altijd zo mooi zegt. Maar blijkbaar vindt men, als je kijkt naar, act/liedje/zang, de eerste 2 toch het belangrijkste en kun je zo vals zingen als je maar wilt... Op alleen perfecte zang red je het dus niet, als er schort aan die 2 andere dingen...
pi_152778470
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:33 schreef Jane het volgende:
[ afbeelding ]

Those were the days my friend, I thought they'd never end... ;(
#neverforget O+
mag het weten
pi_152778473
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Gisteren was ze ook slecht blijkbaar... ik gok dat het liedje in combi met de startpositie en wat gekochte jurypunten waar Albanie net als Malta wel een handje van heeft ze net in de finale heeft gebracht als 10e
Of het is gewoon een kwestie van smaak. Over the top, bombastisch...
Zoek dan in Nederland gewoon een zanger(es) die zoiets kan.
pi_152778482
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:13 schreef marcodej het volgende:

[..]

[..]

Denemarken was kwalitatief beter dan Armenië, Servië en Albanië bij elkaar.
Denemarken had zo'n afgezaagd kutnummer. Echt vreselijk. De Denen snapten zelf ook totaal niet waarom dat de nationale finale won.
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 00:38:02 #28
375570 crew  Cyan9
pi_152778531
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Elk jaar gaan er vals gezongen nummers naar de finale. Elk jaar dat Nederland de finale niet haalt, wordt daar weer over gemekkerd.

Misschien moeten we daar eens lering uittrekken? En misschien moeten we het eens meer bij onszelf zoeken in plaats van de tekortkomingen van tegenstanders op te sommen.
Nou, ik kijk al jaren, ben van mezelf vrij positief ingesteld over van alles, maar zo erg als nu is het me nog nooit eerder opgevallen. Dat Albanië door is naar de finale is wat mij betreft wel echt een nieuwe "all time low".

En ik zie makkelijk de gebreken aan de Nederlandse inzending. Dat wil ik verder ook niet goed praten.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:39:04 #29
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152778541
We moeten Waylon trouwens snel strikken voor volgend jaar, voordat hij gestrikt wordt door de overgebleven leden van Queen als zanger. B-)

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:39:38 #30
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_152778550
Het lijkt nu erger dan het voorgaande jaren is (wat gezien de liedjes over de hele lijn van deze halve finale ook zo is), maar als je kijkt naar wat er door is, zijn er echt wel jaren geweest waar er meer onterecht doorgingen dan dit jaar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:39:57 #31
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152778561
quote:
6s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:38 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Nou, ik kijk al jaren, ben van mezelf vrij positief ingesteld over van alles, maar zo erg als nu is het me nog nooit eerder opgevallen. Dat Albanië door is naar de finale is wat mij betreft wel echt een nieuwe "all time low".

En ik zie makkelijk de gebreken aan de Nederlandse inzending. Dat wil ik verder ook niet goed praten.
Toch niet geheel de eerste keer, ik heb nog steeds een gehoorbeschadiging van die dame uit 2011, winnende duo nog wel. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 00:41:09 #32
375570 crew  Cyan9
pi_152778576
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Toch niet geheel de eerste keer, ik heb nog steeds een gehoorbeschadiging van die dame uit 2011, winnende duo nog wel. :X
Dat was ook wel heel erg inderdaad. Moet je je voorstellen dat Albanië hiermee wint. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152778596
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:39 schreef Jane het volgende:
We moeten Waylon trouwens snel strikken voor volgend jaar, voordat hij gestrikt wordt door de overgebleven leden van Queen als zanger. B-)

Was mijn gedachte ook toen ik Waylon vanavond bezig zag. Laten we hem gewoon NOG een keer sturen. Prima zanger. En met een 2e plaats op zak krijg je alleen maar extra aandacht. Het kan alleen maar in je voordeel werken.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:43:06 #34
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152778602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:41 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat was ook wel heel erg inderdaad. Moet je je voorstellen dat Albanië hiermee wint. :P
Dan ga ik volgend jaar ook voor zo'n land meedoen. Ik kan namelijk ook heel goed heel vals zingen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152778604
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:39 schreef Jane het volgende:
We moeten Waylon trouwens snel strikken voor volgend jaar, voordat hij gestrikt wordt door de overgebleven leden van Queen als zanger. B-)

Mee eens, doe nog maar een keer. :Y
mag het weten
  Forum Admin woensdag 20 mei 2015 @ 00:46:52 #36
232445 crew  Specularium
pi_152778644
Die Youtube van Waylon is geblokkeerd voor mijn land.

  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 00:48:05 #37
375570 crew  Cyan9
pi_152778662
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dan ga ik volgend jaar ook voor zo'n land meedoen. Ik kan namelijk ook heel goed heel vals zingen. :P
Dan wil ik wel mee in de delegatie. Of laat mij de staging lekker regelen.
Al ben ik best wel goed in zulke creatieve processen, volgens m'n eigen bescheiden mening dan. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152778682
Trouwens vond ik de regie echt heul slecht dit jaar, niet alleen bij trijn. Veel shots die mis waren of die niet scherp waren. Ook vond ik de presentatie heel slecht. Het leek alsof Conchita presenteerde en dan had je nog drie van die duffe wijven wtf :') :?
pi_152778696
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:48 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dan wil ik wel mee in de delegatie. Of laat mij de staging lekker regelen.
Al ben ik best wel goed in zulke creatieve processen, volgens m'n eigen bescheiden mening dan. :P
Ik denk dat als we vanuit FOK alles voor volgend jaar regelen, we veel meer kennis en kunde hebben dan de delegatie van dit jaar :) Dan klopt het totaalplaatje wel en gaan we fluitend naar de finale.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:51:20 #40
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152778708
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
Die Youtube van Waylon is geblokkeerd voor mijn land.

[ afbeelding ]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/340205
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:52:19 #41
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152778728
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:48 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dan wil ik wel mee in de delegatie. Of laat mij de staging lekker regelen.
Al ben ik best wel goed in zulke creatieve processen, volgens m'n eigen bescheiden mening dan. :P
Deal, moeten we het alleen nog even eens worden over welk land we met ons gaan vereren. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Forum Admin woensdag 20 mei 2015 @ 00:52:51 #42
232445 crew  Specularium
pi_152778736
quote:
Ohja natuurlijk, dank je.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:54:17 #43
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_152778757
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:49 schreef aarontje112 het volgende:
Trouwens vond ik de regie echt heul slecht dit jaar, niet alleen bij trijn. Veel shots die mis waren of die niet scherp waren. Ook vond ik de presentatie heel slecht. Het leek alsof Conchita presenteerde en dan had je nog drie van die duffe wijven wtf :') :?
Je bent niet de enige. Ik heb het ook al hier en daar als reactie geplaatst. Maar doet het gewoon nog een keer. Want dat vind ik eigenlijk nog meer teleurstellend dan het Nederlandse optreden.

Matige presentatie, totaal geen chemie tussen de dames onderling. Vond Conchita eigenlijk nog het beste. Buiten dan de Green Room gesprekjes, maar dat kwam omdat het ze het zo overdreven gerepeteerd hadden dat elke spontaniteit verdween.

Daarnaast inderdaad de matige regie, ook nog eens slecht geluid. Suffe en inspiratieloze tussen filmpjes. Weinig humor, zelfs niet van die voorspelbare ESF humor. Echt algeheel teleurstellend.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_152778773
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:49 schreef aarontje112 het volgende:
Trouwens vond ik de regie echt heul slecht dit jaar, niet alleen bij trijn. Veel shots die mis waren of die niet scherp waren. Ook vond ik de presentatie heel slecht. Het leek alsof Conchita presenteerde en dan had je nog drie van die duffe wijven wtf :') :?
Ik vond het ook helemaal geen goed idee om Conchita zo'n prominente rol te geven in de editie van dit jaar.

Wat dan wél weer grappig was, was dat tijdens de act van Rusland tot twee keer toe duidelijk zichtbaar regenboogvlaggen wapperden. Bij Poetin kwam vast het stoom uit z'n oren.
  Forum Admin woensdag 20 mei 2015 @ 00:55:53 #45
232445 crew  Specularium
pi_152778780
Vind die Waylon maar een overdreven kutlul.
Wil ook wel eens zien hoe hij zich staande houdt in zijn eentje zonder koor.

Waylon, :').
pi_152778787
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:49 schreef aarontje112 het volgende:
Trouwens vond ik de regie echt heul slecht dit jaar, niet alleen bij trijn. Veel shots die mis waren of die niet scherp waren. Ook vond ik de presentatie heel slecht. Het leek alsof Conchita presenteerde en dan had je nog drie van die duffe wijven wtf :') :?
De AVROTROS had dit natuurlijk veel beter gedaan als baardmans niet gewonnen had. _O_
leven zoals het leven is
pi_152778799
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vond het ook helemaal geen goed idee om Conchita zo'n prominente rol te geven in de editie van dit jaar.

Wat dan wél weer grappig was, was dat tijdens de act van Rusland tot twee keer toe duidelijk zichtbaar regenboogvlaggen wapperden. Bij Poetin kwam vast het stoom uit z'n oren.
Bij Armenië zag je de Turkse vlaggen ook wapperen. Ik denk dat de Armenen dat iets erger vonden ;)
pi_152778833
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:56 schreef Jason22 het volgende:

[..]

De AVROTROS had dit natuurlijk veel beter gedaan als baardmans niet gewonnen had. _O_
Haha vlak ze niet uit hoor, de AVRO heeft ook het junior Eurovisiesongfestival gedaan, deden ze meer dan prima
pi_152778853
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:56 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Bij Armenië zag je de Turkse vlaggen ook wapperen. Ik denk dat de Armenen dat iets erger vonden ;)
Sowieso snapte ik niks van die Turkse vlaggen... - Ze doen niet mee, waarom staan er dan lui met die vlaggen te wapperen? :?
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 01:02:52 #50
375570 crew  Cyan9
pi_152778882
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Deal, moeten we het alleen nog even eens worden over welk land we met ons gaan vereren. :D
Nederland toch gewoon? Of wil je op de sabotage tour? :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152778890
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:59 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Haha vlak ze niet uit hoor, de AVRO heeft ook het junior Eurovisiesongfestival gedaan, deden ze meer dan prima
Bij de voting ging het wel een paar keer mis, al loste Kim Lian dat prima op. ^O^
leven zoals het leven is
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:03:41 #52
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152778901
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:55 schreef Specularium het volgende:
Vind die Waylon maar een overdreven kutlul.
Wil ook wel eens zien hoe hij zich staande houdt in zijn eentje zonder koor.

Waylon, :').
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152778905
Hmm Belgie lijkt geen NED2014 te gaan doen, Rusland daarentegen...

http://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
~The present is all there is~
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:04:43 #54
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152778923
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:02 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Nederland toch gewoon? Of wil je op de sabotage tour? :D
Ik weet niet of Nederland weg kan komen met mij als zanger. :')
Albanië blijkbaar wel. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Forum Admin woensdag 20 mei 2015 @ 01:05:21 #55
232445 crew  Specularium
pi_152778932
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Sowieso snapte ik niks van die Turkse vlaggen... - Ze doen niet mee, waarom staan er dan lui met die vlaggen te wapperen? :?
Zat dat in het publiek?
pi_152778950
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:03 schreef grazz het volgende:
Hmm Belgie lijkt geen NED2014 te gaan doen, Rusland daarentegen...

http://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
En terecht, dat van Rusland dan. Was voor mij ook dé openbaring van de avond, aangezien ik het nummer vooraf eigenlijk maar vooral cliché (dat is het nu natuurlijk nog steeds) en middelmaat vond.
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 01:07:15 #57
375570 crew  Cyan9
pi_152778958
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik weet niet of Nederland weg kan komen met mij als zanger. :')
Albanië blijkbaar wel. :+
Oh, met mijn staging komt het sowieso helemaal goed. Finale nu al in de pocket! :')
Ik heb alleen niet zo'n mooie achternaam als Pannenkoekie.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152778973
Ik heb zin in donderdag: Zweden en Noorwegen *O*
Zaterdag: Italie *O*
~The present is all there is~
pi_152778982
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Sowieso snapte ik niks van die Turkse vlaggen... - Ze doen niet mee, waarom staan er dan lui met die vlaggen te wapperen? :?
Elk jaar zie je ook wel een vlag van Libanon in het publiek. Tja, kennelijk zijn daar ook fans :)
pi_152778985
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:06 schreef TheArt het volgende:

[..]

En terecht, dat van Rusland dan. Was voor mij ook dé openbaring van de avond, aangezien ik het nummer vooraf eigenlijk maar vooral cliché (dat is het nu natuurlijk nog steeds) en middelmaat vond.
Oh Rusland is helemaal mijn ding :D maar zo blij voor haar dat er geen boo-geroep was te horen. Althans ik heb niks gehoord. Live was ze echt goed.
~The present is all there is~
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:10:03 #61
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152778989
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zat dat in het publiek?
Ja
Net ff teruggekeken. Op 2:26 rechtsonderin
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:12:20 #62
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152779011
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:07 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Oh, met mijn staging komt het sowieso helemaal goed. Finale nu al in de pocket! :')
Ik heb alleen niet zo'n mooie achternaam als Pannenkoekie.
Dat maak ik wel weer goed, ik heb een voornaam die haast alle buitenlandse pers moet kunnen uitspreken. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 01:12:46 #63
375570 crew  Cyan9
pi_152779018
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:09 schreef grazz het volgende:

[..]

Oh Rusland is helemaal mijn ding :D maar zo blij voor haar dat er geen boo-geroep was te horen. Althans ik heb niks gehoord. Live was ze echt goed.
Daar was ik ook blij mee, was ook totaal misplaatst geweest bij één van de beste inzendingen van de avond. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 01:13:33 #64
375570 crew  Cyan9
pi_152779031
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat maak ik wel weer goed, ik heb een voornaam die haast alle buitenlandse pers moet kunnen uitspreken. ^O^
"Dit kan niet meer mis gaan mensen!" *O*
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:14:36 #65
130755 Kinga
versier hier
pi_152779051
Oh en Rusland was gewoon een Zweden - Undo kopie...
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:16:14 #66
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152779067
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:13 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

"Dit kan niet meer mis gaan mensen!" *O*
Eurovision, here we come! *O*
En dan mag Anouk lekker het nummer niet schrijven :6
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:20:58 #67
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_152779125
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:13 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

"Dit kan niet meer mis gaan mensen!" *O*
Behalve als Jan Smit die zin uitspreekt nadat je hebt opgetreden, want dan eindig je laatste in de halve finale :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 01:21:37 #68
375570 crew  Cyan9
pi_152779137
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:16 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Eurovision, here we come! *O*
En dan mag Anouk lekker het nummer niet schrijven :6
Het schijnt dat Pierre Kartner niks te doen heeft.. :X
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:21:50 #69
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_152779141
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:14 schreef Kinga het volgende:
Oh en Rusland was gewoon een Zweden - Undo kopie...
:Y
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:22:31 #70
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152779153
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:20 schreef Redefine het volgende:

[..]

Behalve als Jan Smit die zin uitspreekt nadat je hebt opgetreden, want dan eindig je laatste in de halve finale :P
Ja, dat is nogal een jinx natuurlijk, maar er zijn zat manieren om dat te voorkomen. O-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:22:56 #71
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_152779160
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:21 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Het schijnt dat Pierre Kartner niks te doen heeft.. :X
'Pierre je moet nu zeggen wie er gewonnen heeft.' 'Ehhh.....Cyan9!'
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:23:11 #72
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152779167
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:21 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Het schijnt dat Pierre Kartner niks te doen heeft.. :X
Ja dahag, dan improviseer ik wel wat. :{w
Oh nee, dat mag niet. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:24:02 #73
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_152779175
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, dat is nogal een jinx natuurlijk, maar er zijn zat manieren om dat te voorkomen. O-)
De zangeres van Servië als co-host van Jan gebruiken en haar per ongeluk op de verkeerde stoel laten plaatsnemen is al een mogelijkheid.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_152779183
Wtf servië op 6 bij de bookies :o
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:25:05 #75
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152779189
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:24 schreef Redefine het volgende:

[..]

De zangeres van Servië als co-host van Jan gebruiken en haar per ongeluk op de verkeerde stoel laten plaatsnemen is al een mogelijkheid.
Als die stoelen een beetje dicht bij elkaar staan hoeft ze niet eens op de verkeerde te gaan zitten. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:25:53 #76
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152779196
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:24 schreef aarontje112 het volgende:
Wtf servië op 6 bij de bookies :o
Serieus? :o

Heeft ze die bookies soms een hersenbeschadiging gekrijst?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 01:26:20 #77
375570 crew  Cyan9
pi_152779202
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Serieus? :o

Heeft ze die bookies soms een hersenbeschadiging gekrijst?
Ze is op alle bookies gaan zitten. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152779227
Oke ik ben er al ook al meteen overheen, helemaal vrede mee dat trijn niet door is. Ook wel fijn dat ik niet een keer het aloude oostblok-argument heb gehoord in de media. Songfestival wordt dus wel serieus genomen (al heeft de Nederlandse delegatie wel gefaald)
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 01:28:42 #79
375570 crew  Cyan9
pi_152779230
Trouwens, zit Greys nog steeds in de kroeg? Hoe zou die het allemaal ervaren hebben? ;)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:31:01 #80
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152779251
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:28 schreef aarontje112 het volgende:
Oke ik ben er al ook al meteen overheen, helemaal vrede mee dat trijn niet door is. Ook wel fijn dat ik niet een keer het aloude oostblok-argument heb gehoord in de media. Songfestival wordt dus wel serieus genomen (al heeft de Nederlandse delegatie wel gefaald)
Dat heeft nog wat tijd nodig. De mensen bij de tros moeten eerst de hele kaart afspeuren voor ze erachter gaan komen dat er meerdere balkanlanden door zijn. Reken maar dat het dan een keer genoemd gaat worden. ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:33:16 #81
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_152779273
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:28 schreef aarontje112 het volgende:
Oke ik ben er al ook al meteen overheen, helemaal vrede mee dat trijn niet door is. Ook wel fijn dat ik niet een keer het aloude oostblok-argument heb gehoord in de media. Songfestival wordt dus wel serieus genomen (al heeft de Nederlandse delegatie wel gefaald)
Het werd door Cornald wel al voorzichtig genoemd. Dus de eerste aanzet is er al.

En de GeenStijl/Telegraag media gaan dit morgen of overmorgen natuurlijk wel zo brengen. Met alle welbekende reacties van niet ESF kijkers van dien natuurlijk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:33:16 #82
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152779274
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:28 schreef Cyan9 het volgende:
Trouwens, zit Greys nog steeds in de kroeg? Hoe zou die het allemaal ervaren hebben? ;)
Geen idee waar ze zit. :P

We moeten trouwens Greys meenemen voor haar twitter-facebook-pers-inside contacten.
Winnen we zeker. :Y
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 01:34:38 #83
375570 crew  Cyan9
pi_152779283
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Geen idee waar ze zit. :P

We moeten trouwens Greys meenemen voor haar twitter-facebook-pers-inside contacten.
Winnen we zeker. :Y
Absoluut. Vind ze vast leuk! :D
Welke Fok!ers zetten we in als backings?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:37:13 #84
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152779298
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:34 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Absoluut. Vind ze vast leuk! :D
Welke Fok!ers zetten we in als backings?
Een paar die ook niet kunnen zingen en een paar die het leuk doen voor de camera natuurlijk :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152779300
Mag ik solliciteren naar head of delegation, zingen mag iemand anders wel :P
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:38:00 #86
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152779306
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:37 schreef aarontje112 het volgende:
Mag ik solliciteren naar head of delegation, zingen mag iemand anders wel :P
Tuurlijk mag jij dat!

Al bijna een heel team rond. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152779311
Nog even over T. Oosterhuis. IK HEB DE HELE BACKINGS NIET GEZIEN :') Terwijl ze van te voren aan gaf dat die een belangrijke rol gingen spelen :')
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:40:05 #88
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_152779318
Die backings liepen aan het einde nog even een rondje. Maar het was zo donker op het podium en de camera was niet voldoende ingezoomd om ze daadwerkelijk goed te kunnen zien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:41:07 #89
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152779325
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:38 schreef aarontje112 het volgende:
Nog even over T. Oosterhuis. IK HEB DE HELE BACKINGS NIET GEZIEN :') Terwijl ze van te voren aan gaf dat die een belangrijke rol gingen spelen :')
Die stonden waarschijnlijk ergens aan de zijkant EVOL te spellen en zich af te vragen wat daar toch fout aan was. :{w
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 20 mei 2015 @ 01:41:10 #90
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_152779328
Ik heb overigens het vermoeden dat de camera stagiaires van So You Think You Can Dance nu bezig zijn met hun internationale stage bij het ESF. Zelfde niveau.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 01:53:52 #91
375570 crew  Cyan9
pi_152779425
En eigenlijk mogen we dat dan niet als reden noemen dat we niet door zijn, omdat bijna alle landen hier door gehinderd werden. :(
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152779427
Ik vind het zielig voor haar, ze lijkt me zo lief.
  woensdag 20 mei 2015 @ 02:12:02 #93
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_152779579
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:54 schreef Nammie het volgende:
Ik vind het zielig voor haar, ze lijkt me zo lief.
Ze heeft toch al een vent...?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_152779677
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:31 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat heeft nog wat tijd nodig. De mensen bij de tros moeten eerst de hele kaart afspeuren voor ze erachter gaan komen dat er meerdere balkanlanden door zijn. Reken maar dat het dan een keer genoemd gaat worden. ;(
Bij deze dus: Belgie en Estland door, voor de rest Balkan en oost Europese landen. Nederland had geen kans zo
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_152779833
Volgens mij is er dit jaar zó veel getouwtrek geweest tussen Pannecoucke, Trijntje-die-niet-weet-wat-ze-wil en de organisatie, dat Pannecoucke's invloed alsnóg geminimaliseerd is. Waarom bijvoorbeeld een scherm vol vage vlekken? Daar kan je toch ook iets leuks op laten zien? En die backings waren bijna onzichtbaar. Je had ze net zo goed in spijkerbroek het podium op kunnen sturen in plaats van die vage jurkjes; had toch bijna niemand opgemerkt.

Ik heb zo'n vermoeden dat Pannecoucke volgend jaar bedankt, als 'ie nog eens gevraagd wordt. :P
  woensdag 20 mei 2015 @ 05:34:40 #96
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_152779934
Het is heel simpel: al twintig jaar wil Nederland danwel de Tros NIETS uitgeven aan de podium show. Ze hebben een budget van 2 ton, en daarvan moet ook de minibar van Cornald Maas betaald worden.

Andere landen betalen de Oostenrijkers wel 200.000 euro voor de effecten. Nederland wil nooit betalen, 200.000 voor drie minuten vinden ze niet kunnen.. ja, 500 euro wel, en daar kreeg je vanavond 1x een rode LED wand voor en 1 keer een smoezelige witte.

Voor het overige moest iedereen zich dan te pletter schrikken van close ups van Trijntje, omdat er geen stuiver betaald was voor een LED presentatie, of vuurwerk.

Je kunt het oplossen door uit het potje van Nederland promotie van de overheid de show te laten betalen.
pi_152779937
Het ging al fout bij de keuze van dit nummer. Een outtake wat Anouk niet eens op een CD wilde zetten. Dat zegt toch genoeg?
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_152779942
Het is overigens helemaal van den gekke dat een rijk land als Nederland te beroerd is geld op tafel te leggen, zodat ze bij de grote sponsors horen en altijd absoluut in de finale staan. Schaam je diep Nederland.

Hoeveel geld moet je daar nou voor ophoesten? 10 miljoen? 20 miljoen? Peuleschil voor een land als Nederland
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_152779966
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 02:34 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Bij deze dus: Belgie en Estland door, voor de rest Balkan en oost Europese landen. Nederland had geen kans zo
Dat.

En chapeau voor de slechtste halve finale in tien jaar tijd :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152779974
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:41 schreef Redefine het volgende:
Ik heb overigens het vermoeden dat de camera stagiaires van So You Think You Can Dance nu bezig zijn met hun internationale stage bij het ESF. Zelfde niveau.
Dit.

Wat genant om bijna bij elk optreden dit zo te zien. :X
Het zag er niet uit.
Eigenlijk was er niks goed gister. Zelfs die drie domme wijven bij de presentatie hadden geen humor en hun outfits waren door een blinde bij elkaar gezet.
Alsof je niet kijkt hoe drie outfits bij elkaar staan :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 06:35:42 #101
43556 miss_dynastie
pi_152780051
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:02 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Nederland toch gewoon? Of wil je op de sabotage tour? :D
Of Vaticaanstad :7
pi_152780062
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 02:12 schreef chufi het volgende:

[..]

Ze heeft toch al een vent...?
Ik ben ook niet lesbisch.

Nee, ik vind haar echt een schatje. Had het haar gegund. :(
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 06:47:42 #103
43556 miss_dynastie
pi_152780084
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 05:34 schreef Perico het volgende:
Het is heel simpel: al twintig jaar wil Nederland danwel de Tros NIETS uitgeven aan de podium show. Ze hebben een budget van 2 ton, en daarvan moet ook de minibar van Cornald Maas betaald worden.

Andere landen betalen de Oostenrijkers wel 200.000 euro voor de effecten. Nederland wil nooit betalen, 200.000 voor drie minuten vinden ze niet kunnen.. ja, 500 euro wel, en daar kreeg je vanavond 1x een rode LED wand voor en 1 keer een smoezelige witte.

Voor het overige moest iedereen zich dan te pletter schrikken van close ups van Trijntje, omdat er geen stuiver betaald was voor een LED presentatie, of vuurwerk.
Hear, hear. Al kan een artiest zelf ook wat inleggen, zoals Gordon en Ilse vorig jaar ongetwijfeld ook. Maar waarschijnlijk dacht de Trijn: ach, Conchita had toch ook geen poespas? :')
  ESF Reporter woensdag 20 mei 2015 @ 06:50:36 #104
87554 Cee
Welluk?
pi_152780101
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 06:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk dacht de Trijn: ach, Conchita had toch ook geen poes? :')
Fixed :7
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 07:08:43 #105
43556 miss_dynastie
pi_152780192
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 06:50 schreef Cee het volgende:

[..]

Fixed :7
Ik weet eigenlijk niet of Trijntje dát nou zo goed door had :@
pi_152780261
Zo, nachtje over geslapen:

Pluspunten:

Het nummer werd echt goed gebracht. Bijna wanhopig.
Het camerawerk maakt in elk geval nog iets van het optreden

Minpunten:

Matig liedje
Vormeloze zak
Welke visuals?
Geen plan
Geen wil om te winnen

Voor de rest verbaas ik me over de plaatsing van Albanië (dat was gewoon zo vals als een kraai) en Hongarije (wie maakt me wakker?). België viel me heel erg tegen. Liedje is misschien wel het beste, maar zijn mimiek, de slechte show en zijn zwakke stem moeten echt beter. Georgië vond ik toffer met die visuals dan ik had verwacht. Oh, en Servië vond ik echt superkut.

Was er wat slechter dan Trijntje? Ja, gelukkig waren Wit-Rusland en Macedonië echte dieptepunten.
  Redactie Sport woensdag 20 mei 2015 @ 07:28:51 #107
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152780297
Het was gewoon een slechte semi en als Treintje daar niet bovenuit kan steken is ze dus gewoon niet goed genoeg. Birds was hier minimaal top 3 geeindigd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 20 mei 2015 @ 07:30:33 #108
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152780309
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
Zo, nachtje over geslapen:

Pluspunten:

Het nummer werd echt goed gebracht. Bijna wanhopig.
Het camerawerk maakt in elk geval nog iets van het optreden

Minpunten:

Matig liedje
Vormeloze zak
Welke visuals?
Geen plan
Geen wil om te winnen

Voor de rest verbaas ik me over de plaatsing van Albanië (dat was gewoon zo vals als een kraai) en Hongarije (wie maakt me wakker?). België viel me heel erg tegen. Liedje is misschien wel het beste, maar zijn mimiek, de slechte show en zijn zwakke stem moeten echt beter. Georgië vond ik toffer met die visuals dan ik had verwacht. Oh, en Servië vond ik echt superkut.

Was er wat slechter dan Trijntje? Ja, gelukkig waren Wit-Rusland en Macedonië echte dieptepunten.
Grotendeels eens, alleen snap ik de plaatsing van Hongarije wel. Zit goed in elkaar en is een simpel trainachtige popact. Dat scoort.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152780329
België heeft een heel goed nummer, maar hoe dat in beeld gebracht werd was ook vreselijk. Het viel me bijna bij alle landen op hoe slecht dit gedaan werd. Alleen Estland zag er wel goed uit, toen kreeg ik het idee ah het kan dus wel.
  Redactie Sport woensdag 20 mei 2015 @ 07:36:31 #110
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152780343
Georgie en hongarije ging ook wel..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152780397
Ben het eens dat al het camera werk gister slordig was, vaak onscherp en rommelige shots. Zelfs in de greenroom konden ze de camera niet scherp krijgen.

Dan het nummer, dat was niet bijzonder en zelfs een beetje irritant met de ai-ai-ai. Twee landen vond ik opvallen en dat waren Estland en België, niet omdat het super goed was, maar omdat ze iets anders proberen. De rest was gewoon doorsnee ESF waarbij de ene uitvoering beter was dan de ander. Maar misschien onderschatten wij de populariteit van de balled in Nederland wel.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_152780482
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
Zo, nachtje over geslapen:

Pluspunten:

Het nummer werd echt goed gebracht. Bijna wanhopig.
Het camerawerk maakt in elk geval nog iets van het optreden

Minpunten:

Matig liedje
Vormeloze zak
Welke visuals?
Geen plan
Geen wil om te winnen

Voor de rest verbaas ik me over de plaatsing van Albanië (dat was gewoon zo vals als een kraai) en Hongarije (wie maakt me wakker?). België viel me heel erg tegen. Liedje is misschien wel het beste, maar zijn mimiek, de slechte show en zijn zwakke stem moeten echt beter. Georgië vond ik toffer met die visuals dan ik had verwacht. Oh, en Servië vond ik echt superkut.

Was er wat slechter dan Trijntje? Ja, gelukkig waren Wit-Rusland en Macedonië echte dieptepunten.
Het camerawerk een pluspunt? Ik vond dat juist een van de grootste minpunten.
pi_152780483
Wat een waardeloos nummer en waardeloos gezongen was dit zeg _O- _O- _O-
Toen ik het gisteravond hoorde schaam ik me er gewoon voor, dat aiaiaiaiaiia of wat ze zingt ook _O- En ze stond er maar als een zoutzak ofzo... Je mag toch meer verwachten van iemand die al een tijd in dit wereldje zit.

Nee, die is gelukkig naar huis :W :W
pi_152780486
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 07:47 schreef Vrieskist het volgende:
Ben het eens dat al het camera werk gister slordig was, vaak onscherp en rommelige shots. Zelfs in de greenroom konden ze de camera niet scherp krijgen.

Ik vroeg me ook af of dat scherpstellen van Trijntje haar ogen aan het begin zo lang moest duren? :D

  woensdag 20 mei 2015 @ 08:10:48 #115
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152780519
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 07:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was gewoon een slechte semi en als Treintje daar niet bovenuit kan steken is ze dus gewoon niet goed genoeg.
Ja, dit dus.
En laten we eerlijk zijn, je kon het al van mijlenver zien aankomen. Het liedje was gewoon niet goed en Trijn heeft ook niet bepaald de beste podiumuitstraling. We zaten in feite allemaal te hopen dat Pannecoucke er dan alsnog op magische wijze iets geweldigs van kon maken, maar er zijn grenzen aan wat iemand kan doen natuurlijk. Oké, dat het er allemaal zó beroerd uit zou gaan zien had zelfs ik niet verwacht, maar dat doet niks af aan het feit dat het in de basis al niet goed was.

Ik vrees wel nu alweer voor volgend jaar. De AvroTros geeft niet bepaald blijk van een visie om herhaling te voorkomen.

-edit- Probleem is m.i. dat ze na Anouk, Ilse en Waylon dachten dat dus elke in Nederland 'beroemde' artiest hoge ogen gooit op zo'n festival. Ze zien niet in dat het succes niks met hun beroemdheid te maken had, maar met het feit dat het alle drie echte muzikanten zijn, die echte (zelfgeschreven) muziek maken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jane op 20-05-2015 08:24:12 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 20 mei 2015 @ 08:13:10 #116
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152780540
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 08:06 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik vroeg me ook af of dat scherpstellen van Trijntje haar ogen aan het begin zo lang moest duren? :D

En toen het eenmaal scherp was, zag het er m.i. ook niet goed uit. Die angstige blik in haar ogen. :{
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 20 mei 2015 @ 08:15:45 #117
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152780568
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 07:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Georgie en hongarije ging ook wel..
Daar voegden de visuals idd wat toe aan het nummer
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152780569
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2015 08:10 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja, dit dus.
En laten we eerlijk zijn, je kon het al van mijlenver zien aankomen. Het liedje was gewoon niet goed en Trijn heeft ook niet bepaald de beste podiumuitstraling. We zaten in feite allemaal te hopen dat Pannecoucke er dan alsnog op magische wijze iets geweldigs van kon maken, maar er zijn grenzen aan wat iemand kan doen natuurlijk. Oké, dat het er allemaal zó beroerd uit zou gaan zien had zelfs ik niet verwacht, maar dat doet niks af aan het feit dat het in de basis al niet goed was.

Ik vrees wel nu alweer voor volgend jaar. De AvroTros geeft niet bepaald blijk van een visie om herhaling te voorkomen.
Eigenlijk probeert heel Hilversum in hun reacties te vermijden dat het een flutliedje was dat ook nog eens matig werd gebracht.

'Ja, maar Trijn zong zo enorm goed'. :'(
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152780590
Overigens vond ik België, Rusland, Estland, Georgië en Roemenië er gisteren bovenuit steken. Griekenland werd ook wel overtuigend gebracht. Als Nederland dat niveau nastreeft (en dat moet best te doen zijn), plaats je je elk jaar moeiteloos voor de finale.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152780605
Treintje deed het prima, perfect gezongen. Het lied is gewoon niet goed genoeg. Aiaiaiaiai, daar valt niemand voor.
  woensdag 20 mei 2015 @ 08:23:14 #121
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152780663
Nee, het was zelfs niet perfect gezongen. :N
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_152780679
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2015 08:05 schreef iBenny het volgende:

[..]

Het camerawerk een pluspunt? Ik vond dat juist een van de grootste minpunten.
Dat gaf nog enige dynamiek aan het geheel. Anders stond ze als een zoutzak, zonder enige vorm van backdrop, een kutliedje te vertolken. Nu gebeurde er visueel nog iets, ook al was er eigenlijk niets te zien.
pi_152780682
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 08:17 schreef Fred_B het volgende:
Overigens vond ik België, Rusland, Estland, Georgië en Roemenië er gisteren bovenuit steken. Griekenland werd ook wel overtuigend gebracht. Als Nederland dat niveau nastreeft (en dat moet best te doen zijn), plaats je je elk jaar moeiteloos voor de finale.
Ik begrijp ook niet hoe het blijkbaar zo moeilijk kan zijn om iets fatsoenlijks te sturen.
pi_152780793
Als je aiaiaiai in de tekst doet is de uitslag: aiaiai. Hetzelfde met oeioeioei. Hoihoihoi daarentegen, heeft een andere uitslag.

Dus de tekst had moeten zijn: hoi, hoioioioioi, hoioioioioi, walk with me, walk with me, etc.

Kleding: rood.
pi_152780816
Ik ben sowieso niet van het Songfestival, maar volgens mij is de enigste reden dat we niet door zijn is het pruts camera werk, man man man. Er waren vele slechtere inzendingen en er zijn zelfs landen door die vals zongen :{

pi_152781008
Ik snap best waarom Trijntje niet door is. Ondanks dat het liedje best lekker in het gehoor ligt, is het natuurlijk geen indrukwekkend en onvergetelijk liedje. Tel hierbij op dat het er visueel gewoon niet goed uitzag en om eerlijk te zijn vond ik de manier waarop Trijntje het nummer zong erg geforceerd overkomen. Mede ook door de gezichtsuitdrukking die ze daarbij had.

Dan moet je ook nog opboksen tegen landen die toch altijd wel doorgaan, al zouden ze zo vals als een kraai zingen. (Albanië)

En dan zit je ook nog eens in een halve finale waarin je als westers land behoorlijk uit de toon valt en een liedje hebt wat blijkbaar in de oosterse landen niet tot het smaakpalet behoort.

Dus alles bij elkaar opgeteld denk ik dat we niet mogen mekkeren. Uitslagen zullen altijd gekleurd worden door sympathiestemmen. Het zal me altijd blijven storen, maar dit jaar is dat voor mij slechts een bijzaak. Geen goed liedje, geen goede performance, dus terecht exit.
  woensdag 20 mei 2015 @ 08:55:47 #127
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_152781069
Nederland heeft het de laatste jaren gedaan zonder indrukwekkende acts, en moest het puur hebben van zangkwaliteit. Aangezien Trijntje geen noemenswaardige zangkwaliteit heeft kan het toch nauwelijks een verrassing zijn dat we niet door zijn.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_152781072
Ik vond het camerawerk mooi en rustig. Ze heeft een mooi gezicht waar je graag naar kijkt. Trijntje klonk inderdaad een beetje geforceerd maar verder was het perfect gezongen. Ik kreeg er kippenvel van.
Het lied is gewoon geen lied dat je vaker wilt horen. Hoe vaak is het op de radio geweest vanaf het moment dat het bekend werd dat ze het werd, en gisteren? Ik heb het erg weinig langs horen komen.
Op radio noordholland waar ik vaak naar luister, geen één keer.
Birds werd wel veel gedraaid in de aanloop naar het festival.
En Trijntje geloofde er zelf ook niet erg in. ,,We hebben er uitgehaald wat er op dit moment in zat.''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-mijn-leven.dhtml

Anouk heeft het lied geschreven en die heeft gefaald, niet Trijntje. Tot 'aiaiai' is het een mooi lied en daarna was de inspiratie van Anouk op.

[ Bericht 1% gewijzigd door Loekie1 op 20-05-2015 09:08:12 ]
pi_152781081
Ik hou me gewoon vast aan het feit dat Belgie er wel doorheen is gekomen, zo'n gedurfde compositie hadden wij ook makkelijk kunnen insturen.

Ik blijf erbij dat ze Trijntje geen "Nee" meer durfden te verkopen, daar ging het fout. En met name zoals hierboven al gesuggereerd is omdat ze niet dicht bij zichzelf bleef en de creativiteit van Anouk, Ilse en Waylon mist
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152781217
Waar waren trouwens de EVOL/LOVE effecten bij Nederland? Totaal gemist :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Admin woensdag 20 mei 2015 @ 09:08:45 #131
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152781266
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2015 08:10 schreef Jane het volgende:

[..]

[quote]Ja, dit dus.
En laten we eerlijk zijn, je kon het al van mijlenver zien aankomen. Het liedje was gewoon niet goed en Trijn heeft ook niet bepaald de beste podiumuitstraling. We zaten in feite allemaal te hopen dat Pannecoucke er dan alsnog op magische wijze iets geweldigs van kon maken, maar er zijn grenzen aan wat iemand kan doen natuurlijk. Oké, dat het er allemaal zó beroerd uit zou gaan zien had zelfs ik niet verwacht, maar dat doet niks af aan het feit dat het in de basis al niet goed was
.

Er klopte helemaal niets van, de regie, de lichtende letters op haar hand, op olichtende letters van het koor, het camerawerk, niets in het liedje dat deze uitdossing rechtvaardigde, die hele show viel in het water, een paar vlekken en vegen, dat was het.
Of Pannekoek had geen zin, of ze betaalden te weinig of hij is niet de kunstenaar die we dachten.

De hele presentatie was belabberd, op een gegeven moment was conchita, die al om te janken zo slecht was, beter dan die dames bijelkaar.
Lelijk camerawerk, geen showvrouwen, geen kleding die matcht.
Pauzespektakel was nieteens matig te noemen.

Nee, wat altijd feestelijke avonden zijn is gisteren even te niet gedaan.

quote:
Ik vrees wel nu alweer voor volgend jaar. De AvroTros geeft niet bepaald blijk van een visie om herhaling te voorkomen.
Die hebben geen benul, ze hebben nieteens het succes van Anouk en Waylon begrepen, dus gaat het vanaf nu gewoon weer verkeerd. Want: Jan Smit volgend jaar 20 jaar in het vak, en hoe kun je hem belonen voor zijn werk?

Juist, het Songfestival 2016
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 20 mei 2015 @ 09:10:34 #132
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152781295
Maar hóe in godsherenjezus naam kunnen ze landen door laten gaan die zo enorm vals zongen?
Servië zat er met haar gegil flink naast, om het over Albanië maar niet te hebben :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_152781317
Misschien is Jan na gisteravond ook wel weer geschrokken dat je wel echt iets origineels moet kunnen neerzetten om te scoren, maar ik ben bang dat je gelijk hebt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152781330
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 08:06 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik vroeg me ook af of dat scherpstellen van Trijntje haar ogen aan het begin zo lang moest duren? :D

Dat is het zoveelste wat we ons afvragen.

JA, haar act was niks. Maar die tering camera maakte het tot een grotere blunder. :') En dan ook bij élk land. Dan schaam je je toch kapot als land, als dit is wat je maakt? 8)7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152781344
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:10 schreef yvonne het volgende:
Maar hóe in godsherenjezus naam kunnen ze landen door laten gaan die zo enorm vals zongen?
Servië zat er met haar gegil flink naast, om het over Albanië maar niet te hebben :')
Albanië als eerste door (ja ik weet het, willekeurige volgorde, maar toch), hoe verzin je het _O-
Daarom zeg ik; Trijntje hoeft zich niet te schamen. Haar act was bagger, maar de zang prima vergeleken anderen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152781352
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:10 schreef yvonne het volgende:
Maar hóe in godsherenjezus naam kunnen ze landen door laten gaan die zo enorm vals zongen?
Servië zat er met haar gegil flink naast, om het over Albanië maar niet te hebben :')
Albanie was hakken over de sloot denk ik, maar ik zou behalve Wit-Rusland geen ander land durven te noemen dat er meer recht op had.

Servie was gewoon een feestje tussen al die zware liedjes, dat snapte ik dan weer wel. Ik werd er zelf ook enthousiast van
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:14:14 #137
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_152781359
Is Greys al als vermist opgegeven?? :?
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_152781363
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:08 schreef yvonne het volgende:

Die hebben geen benul, ze hebben nieteens het succes van Anouk en Waylon begrepen, dus gaat het vanaf nu gewoon weer verkeerd. Want: Jan Smit volgend jaar 20 jaar in het vak, en hoe kun je hem belonen voor zijn werk?

Juist, het Songfestival 2016
Ik wilde roepen dat TROS artiesten nooit succesvol zijn, maar Trijntje was het helaas ook niet.

Kunnen we niet massaal aan de kaak stellen dat we géén TROS mensen willen sturen? :r
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:14:55 #139
130755 Kinga
versier hier
pi_152781369
http://www.eenvandaag.nl/swf/player.swf?videoID=e4663

Interview met Pannecoucke...

"Trijntje heeft niks nodig.." Aldus Hans... WTF!
pi_152781532
Ik vind het niet erg dat Trijntje niet door is, ik vind het erg dat het zo'n ongelofelijke klote avond was :')

Kunnen ze donderdag andere mensen bij de camera inzetten? En krijgen we weer die 3 vrouwen?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152781551
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:08 schreef yvonne het volgende:

Die hebben geen benul, ze hebben nieteens het succes van Anouk en Waylon begrepen, dus gaat het vanaf nu gewoon weer verkeerd. Want: Jan Smit volgend jaar 20 jaar in het vak, en hoe kun je hem belonen voor zijn werk?

Juist, het Songfestival 2016
Ben inderdaad bang dat ze er voor volgend jaar al uit zijn

:'( :X
pi_152781606
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:14 schreef Ireth het volgende:
Is Greys al als vermist opgegeven?? :?
Greys: the hungover is denk ik de reden waarom :P

Bingokaart was al snel vol namelijk :+

Ik pleit ervoor om de TROS voor eens en altijd buitenspel te zetten. Gooi het naar de commerciëlen en tuig het op ala SYTYCD en/of TVOH ESC editie. Het heeft mij nog teveel invloed op de knullige manier waarop artiesten een hoek in gedrukt worden.

Tenzij je het over Anouk en CATS hebt, die durfden er wel mee te breken. En zo moet het ook. Gaat om wat de artiest wil, niet een of andere omroep :')
mag het weten
  Redactie Sport woensdag 20 mei 2015 @ 09:29:27 #143
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152781643
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 08:17 schreef Fred_B het volgende:
Overigens vond ik België, Rusland, Estland, Georgië en Roemenië er gisteren bovenuit steken. Griekenland werd ook wel overtuigend gebracht. Als Nederland dat niveau nastreeft (en dat moet best te doen zijn), plaats je je elk jaar moeiteloos voor de finale.
De enige landen die consistent dat niveau halen zijn Rusland, Griekenland en Zweden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:30:19 #144
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_152781658
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 08:55 schreef Loekie1 het volgende:
Ze heeft een mooi gezicht waar je graag naar kijkt.
Hierbij kan ik me helaas niet aansluiten.
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:30:34 #145
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152781666
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is het zoveelste wat we ons afvragen.

JA, haar act was niks. Maar die tering camera maakte het tot een grotere blunder. :') En dan ook bij élk land. Dan schaam je je toch kapot als land, als dit is wat je maakt? 8)7
Camerawerk was idd bagger, bij iedereen. "Oh, de artiest gaat dansen. Leuk, laten we het van deze kant filmen, waar er 80 grote vlaggen tussen de camera en het podium wapperen." 8)7

Ik bedoel, wij waren niet goed genoeg (anderen ook niet), maar het enige land wat zich voorlopig echt mag schamen is Oostenrijk. Nota bene de jubileumuitzending en het dan zo kunnen versjteren. :N
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Admin woensdag 20 mei 2015 @ 09:38:20 #146
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152781835
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het niet erg dat Trijntje niet door is, ik vind het erg dat het zo'n ongelofelijke klote avond was :')

Kunnen ze donderdag andere mensen bij de camera inzetten? En krijgen we weer die 3 vrouwen?
Dat, ook dat afraffelen van die enveloppes op het laatst :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_152781841
Het ergste is dat zowel Trein als de AVROTROS niet door heeft waar het aan ligt, terwijl ik juist hoopte dat ze hiervan zouden leren. :')
leven zoals het leven is
pi_152781848
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:27 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Greys: the hungover is denk ik de reden waarom :P

Bingokaart was al snel vol namelijk :+

Ik pleit ervoor om de TROS voor eens en altijd buitenspel te zetten. Gooi het naar de commerciëlen en tuig het op ala SYTYCD en/of TVOH ESC editie. Het heeft mij nog teveel invloed op de knullige manier waarop artiesten een hoek in gedrukt worden.

Tenzij je het over Anouk en CATS hebt, die durfden er wel mee te breken. En zo moet het ook. Gaat om wat de artiest wil, niet een of andere omroep :')
TVOH ESC zou fantastisch zijn ^O^
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:42:23 #149
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_152781914
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:23 schreef marcodej het volgende:


Dan heb je geen smaak. Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat het goed was, maar die Oostblokdraken waren een stuk minder.
Ik ben met jou eens Denemarken was niet slecht .. Ook niet mijn favoriete maar toch was het finale waard. Jammer dat ze eruit zijn. Beter dan Oostblok landen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:42:28 #150
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152781917
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat, ook dat afraffelen van die enveloppes op het laatst :{
Eerst een half uur zo'n nep animalcam filmpje uitzenden en je dan bedenken dat je ook nog enveloppen moet openmaken. "Rats, jullie zijn door. Ging het te snel? Kijk maar op het scherm of je erbij zit." :N
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152781932
Wat was trijntje slecht he ?
pi_152782089
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

Ik bedoel, wij waren niet goed genoeg (anderen ook niet), maar het enige land wat zich voorlopig echt mag schamen is Oostenrijk. Nota bene de jubileumuitzending en het dan zo kunnen versjteren. :N
Dat.

Kunnen we dat niet massaal op Twitter gooien? :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152782110
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat, ook dat afraffelen van die enveloppes op het laatst :{
Ik wilde best graag naar bed, maar de landen werden opgenoemd als een absentielijst op school. -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:53:42 #154
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152782146
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat.

Kunnen we dat niet massaal op Twitter gooien? :+
Van mij mag de hele wereld dat op Twitter gooien. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152782150
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik wilde best graag naar bed, maar de landen werden opgenoemd als een absentielijst op school. -O-
Raar ook dat ze voor het bekend maken van het land, geen beelden uit de greenroom lieten zien.
leven zoals het leven is
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 09:57:16 #156
43556 miss_dynastie
pi_152782209
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 08:55 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vond het camerawerk mooi en rustig. Ze heeft een mooi gezicht waar je graag naar kijkt. Trijntje klonk inderdaad een beetje geforceerd maar verder was het perfect gezongen. Ik kreeg er kippenvel van.
Het lied is gewoon geen lied dat je vaker wilt horen. Hoe vaak is het op de radio geweest vanaf het moment dat het bekend werd dat ze het werd, en gisteren? Ik heb het erg weinig langs horen komen.
Op radio noordholland waar ik vaak naar luister, geen één keer.
Birds werd wel veel gedraaid in de aanloop naar het festival.
En Trijntje geloofde er zelf ook niet erg in. ,,We hebben er uitgehaald wat er op dit moment in zat.''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-mijn-leven.dhtml
En van dat stukje uit het AD word ik weer zo boos he:
quote:
,,Ik raad andere artiesten, maar één ding aan: doe mee! Alleen: ga er niet heen met de gedachte dat je moet winnen. Het is gewoon ontzettend leuk om te doen en het is geen gezichtsverlies als je de finale niet haalt.''
Kutmentaliteit! Doe wél mee voor de winst, geef alles wat je hebt, doe je best, maar ga niet in je huispak op makkelijke schoenen scheel een lied staan kwelen :(

quote:
Anouk heeft het lied geschreven en die heeft gefaald, niet Trijntje. Tot 'aiaiai' is het een mooi lied en daarna was de inspiratie van Anouk op.
Sorry, maar echt niet eens. De inspiratie was niet op, het lied was nog niet af. Een beetje hetzelfde als bij een modeontwerper in zijn work in progressjes gaan graaien en dan vinden dat 'ie gefaald heeft als je broek af zakt. Nee, nee, nee! Het werk moet eerst af en dan kijken we verder. Maar Trijntje wilde nu gaan, want Anouk en Ilse hebben zo'n leuke tijd gehad en dat wil ik ook.... pffff -O-
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 mei 2015 @ 09:58:09 #157
862 Arcee
Look closer
pi_152782228
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
ga niet in je huispak op makkelijke schoenen scheel een lied staan kwelen
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 09:58:28 #158
43556 miss_dynastie
pi_152782234
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik wilde best graag naar bed, maar de landen werden opgenoemd als een absentielijst op school. -O-
Ja, dat ging me ook ff te snel, maar kennelijk was het technisch iedere keer mis gegaan in de voorbereidingen en hebben ze het nu maar niet eens meer geprobeerd _O-
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 mei 2015 @ 10:00:32 #159
862 Arcee
Look closer
pi_152782294
Die enveloppen zijn voor Nederland sowieso altijd frustrerend: "The Ne... *O* ^O^... xt country is... -O-"
pi_152782322
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:00 schreef Arcee het volgende:
Die enveloppen zijn voor Nederland sowieso altijd frustrerend: "The Ne... *O* ^O^... xt country is... -O-"
Inderdaad _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152782337
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:00 schreef Arcee het volgende:
Die enveloppen zijn voor Nederland sowieso altijd frustrerend: "The Ne... *O* ^O^... xt country is... -O-"
Penaltytrauma bij voetbal, enveloppentrauma bij ESC :T
mag het weten
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:17:34 #162
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152782627
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:02 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Penaltytrauma bij voetbal, enveloppentrauma bij ESC :T
We hebben nogal wat internationale trauma's, als je er zo even over nadenkt, voor zo'n klein landje. :o
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152782827
Ik vind het nog steeds jammer dat de Oostenrijkers de show zo hebben weten te verprutsen, met als hoogtepunt geen spanning opbouwen bij de enveloppen. Zelfs Azerbeidzjan deed het nog beter :')
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 10:31:56 #164
375570 crew  Cyan9
pi_152782932
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 06:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Of Vaticaanstad :7
Natuurlijk! Dat gaat de paus vast waarderen; een delegatie en inzending die voor de helft uit homoseksuelen bestaat. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152782995
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:08 schreef yvonne het volgende:

Die hebben geen benul, ze hebben nieteens het succes van Anouk en Waylon begrepen, dus gaat het vanaf nu gewoon weer verkeerd. Want: Jan Smit volgend jaar 20 jaar in het vak, en hoe kun je hem belonen voor zijn werk?

Juist, het Songfestival 2016
Het zou me niet eens verbazen.

Kan je bij voorbaat al afschrijven qua doorgaan naar de finale; volgens mij zijn Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en België zo ongeveer de enige landen waar ze zo'n type 'begrijpen'. :N

Dat Trijntje niet door zou gaan vermoedde ik trouwens al toen aangekondigd werd dat zíj zou gaan, en toen had ik het liedje nog niet eens gehoord. Sommige dingen voel je gewoon van mijlenver aankomen (ik had bij de 3J's trouwens hetzelfde). :{
pi_152782996
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:17 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

We hebben nogal wat internationale trauma's, als je er zo even over nadenkt, voor zo'n klein landje. :o
Zijn we toch ergens goed in :+
mag het weten
pi_152783024
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:31 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Natuurlijk! Dat gaat de paus vast waarderen; een delegatie en inzending die voor de helft uit homoseksuelen bestaat. :P
Of de Paus zelf, een man in een jurk schijnt doorgaans goed te scoren :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:37:59 #168
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152783079
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:27 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat de Oostenrijkers de show zo hebben weten te verprutsen, met als hoogtepunt geen spanning opbouwen bij de enveloppen. Zelfs Azerbeidzjan deed het nog beter :')
We kunnen veel over Azerbeidzjan zeggen, maar ze hadden het qua organisatie best voor elkaar. :Y
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:39:32 #169
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152783126
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:31 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Natuurlijk! Dat gaat de paus vast waarderen; een delegatie en inzending die voor de helft uit homoseksuelen bestaat. :P
Hij wil toch zo graag een progressieve paus zijn? *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 10:40:13 #170
375570 crew  Cyan9
pi_152783144
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De enige landen die consistent dat niveau halen zijn Rusland, Griekenland en Zweden.
En toch hebben ook die landen redelijk tot flinke missers op hun naam staan. Maar goed, I get your point. ;)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 10:43:34 #171
375570 crew  Cyan9
pi_152783217
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:27 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat de Oostenrijkers de show zo hebben weten te verprutsen, met als hoogtepunt geen spanning opbouwen bij de enveloppen. Zelfs Azerbeidzjan deed het nog beter :')
Azerbeidzjan had er dan ook achterlijk veel geld tegen aan gegooid, maar dat was dan ook te zien. Alleen waren de presentatoren een misser. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 10:45:48 #172
375570 crew  Cyan9
pi_152783267
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hij wil toch zo graag een progressieve paus zijn? *O*
Ik zeg doen. Tijd om op audiëntie te gaan! :D
Het is daar erg mooi in de tijd van dit jaar, en wat ben ik aan vakantie toe.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 10:51:38 #173
43556 miss_dynastie
pi_152783416
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:31 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Natuurlijk! Dat gaat de paus vast waarderen; een delegatie en inzending die voor de helft uit homoseksuelen bestaat. :P
Modernisering jonguh *O*
pi_152783474
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:34 schreef female81 het volgende:

[..]

Het zou me niet eens verbazen.

Kan je bij voorbaat al afschrijven qua doorgaan naar de finale; volgens mij zijn Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en België zo ongeveer de enige landen waar ze zo'n type 'begrijpen'. :N

Dat Trijntje niet door zou gaan vermoedde ik trouwens al toen aangekondigd werd dat zíj zou gaan, en toen had ik het liedje nog niet eens gehoord. Sommige dingen voel je gewoon van mijlenver aankomen (ik had bij de 3J's trouwens hetzelfde). :{
Denk niet dat ze dat gaan doen, hij gaf gisteren bij shownieuws zelf al aan dotan of caro emerald graag te zien op het songfestival
pi_152783576
Ik denk dat Trijntje zichzelf heeft aangeboden bij AVROTROS na die borrelavond bij Anouk, anders waren ze niet met haar in zee gegaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152783680
Oh een ding; als ze maar niet voor alain Clark gaan volgend jaar. Dat wordt net zo'n debacle als met Trijntje
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:20:24 #177
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152784266
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:00 schreef aarontje112 het volgende:
Oh een ding; als ze maar niet voor alain Clark gaan volgend jaar. Dat wordt net zo'n debacle als met Trijntje
Act? Niks act, gewoon muts op en gaan. :P
Nee, dat gaat hem niet worden.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152784362
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:27 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat de Oostenrijkers de show zo hebben weten te verprutsen, met als hoogtepunt geen spanning opbouwen bij de enveloppen. Zelfs Azerbeidzjan deed het nog beter :')
Ach, aan het podium lag het niet. w/ De Oostenrijkse regie was de gehele avond knudde bij elk nummer :')
mag het weten
pi_152784398
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Act? Niks act, gewoon muts op en gaan. :P
Nee, dat gaat hem niet worden.
Die gaat in volle chillmodus. Ik krijg nu al jeuk als ik er aan denk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Vis een optie? woensdag 20 mei 2015 @ 11:37:39 #180
70532 loveli
N
pi_152784761
Is de ontwerper van de hansop bekend of zit 'ie zich anoniem dood te schamen?
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 11:37:55 #181
163650 Greys
pi_152784767
Ik zat gister met 20 vrouwen in de kroeg dus ik heb zo ongeveer alles gemist. Het enveloppenmoment was al voorbij voordat ik was wezen plassen bij wijze van spreken :D Straks even alles hier teruglezen.

Maar één ding alvast:
KAN WAYLON VOLGEND JAAR IN GODSNAAM SOLO NAAR HET EUROVISIE??????

Dat optreden gisteren bij DWDD _O_ _O_ _O_ _O_
Heel twitter is erover ontploft, BN-ers duiken over elkaar heen om te gillen hoe goed hij is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 11:39:57 #182
163650 Greys
pi_152784841
Oh en toen we de act op groot scherm zagen:
Wat een áánfluiting. Echt. Die shots van achteren ook, zo mega onflatteus.
Zowel Trijntje als Pannecoucke hebben dit echt niet serieus genoeg genomen. Klojo's.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152784844
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 08:51 schreef Robar het volgende:
Ik snap best waarom Trijntje niet door is. Ondanks dat het liedje best lekker in het gehoor ligt, is het natuurlijk geen indrukwekkend en onvergetelijk liedje. Tel hierbij op dat het er visueel gewoon niet goed uitzag en om eerlijk te zijn vond ik de manier waarop Trijntje het nummer zong erg geforceerd overkomen. Mede ook door de gezichtsuitdrukking die ze daarbij had.

Dan moet je ook nog opboksen tegen landen die toch altijd wel doorgaan, al zouden ze zo vals als een kraai zingen. (Albanië)

En dan zit je ook nog eens in een halve finale waarin je als westers land behoorlijk uit de toon valt en een liedje hebt wat blijkbaar in de oosterse landen niet tot het smaakpalet behoort.

Dus alles bij elkaar opgeteld denk ik dat we niet mogen mekkeren. Uitslagen zullen altijd gekleurd worden door sympathiestemmen. Het zal me altijd blijven storen, maar dit jaar is dat voor mij slechts een bijzaak. Geen goed liedje, geen goede performance, dus terecht exit.
Ik wil dit punt nog wel even rechtzetten. Van de laatste 4 jaar heeft Albanië 3x de finale niet gehaald.
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:41:36 #184
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152784905
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik zat gister met 20 vrouwen in de kroeg dus ik heb zo ongeveer alles gemist. Het enveloppenmoment was al voorbij voordat ik was wezen plassen bij wijze van spreken :D Straks even alles hier teruglezen.

Maar één ding alvast:
KAN WAYLON VOLGEND JAAR IN GODSNAAM SOLO NAAR HET EUROVISIE??????

Dat optreden gisteren bij DWDD _O_ _O_ _O_ _O_
Heel twitter is erover ontploft, BN-ers duiken over elkaar heen om te gillen hoe goed hij is.
JE LEEFT NOG!!! *O*

Ja, hij was goed gisteren, maar ik heb hem ook wel eens beter gehoord.
Of zeg ik nu iets heel slechts? :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 11:43:03 #185
43556 miss_dynastie
pi_152784938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:39 schreef Greys het volgende:
Oh en toen we de act op groot scherm zagen:
Wat een áánfluiting. Echt. Die shots van achteren ook, zo mega onflatteus.
Zowel Trijntje als Pannecoucke hebben dit echt niet serieus genoeg genomen. Klojo's.
Erg he.... d'r kont is nou niet bepaald d'r mooiste feature :')
  Vis een optie? woensdag 20 mei 2015 @ 11:44:59 #186
70532 loveli
N
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 11:45:20 #187
163650 Greys
pi_152784998
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Was mijn gedachte ook toen ik Waylon vanavond bezig zag. Laten we hem gewoon NOG een keer sturen. Prima zanger. En met een 2e plaats op zak krijg je alleen maar extra aandacht. Het kan alleen maar in je voordeel werken.
JA JA JA

Nu kennen ze hem nog.
Ik heb hem heel opdringerig een privebericht op FB gestuurd dat hij zich gewoon moet opdringen aan de AVROTROS _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 11:46:02 #188
163650 Greys
pi_152785018
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

JE LEEFT NOG!!! *O*

Ja, hij was goed gisteren, maar ik heb hem ook wel eens beter gehoord.
Of zeg ik nu iets heel slechts? :@
Nee hoor, maar ik vond dit héél briljant.
En zijn andere dingen vaak ook. Dus stuur hem in godsnaam gewoon lekker solo *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152785019
quote:
Hahahahahahaha _O-
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 11:46:22 #190
375570 crew  Cyan9
pi_152785025
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:39 schreef Greys het volgende:
Oh en toen we de act op groot scherm zagen:
Wat een áánfluiting. Echt. Die shots van achteren ook, zo mega onflatteus.
Zowel Trijntje als Pannecoucke hebben dit echt niet serieus genoeg genomen. Klojo's.
Ik denk dat we hier de Oostenrijkers meer op moeten aanspreken. Het camera werk was over de hele avond beroerd.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152785031
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik vond dit héél briljant.
En zijn andere dingen vaak ook. Dus stuur hem in godsnaam gewoon lekker solo *O*
Ja maar dan wel met een goed nummer, wat zijn covers zijn vaak 10x beter dan zn eigen nummers :@
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:46:39 #192
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_152785033
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik zat gister met 20 vrouwen in de kroeg dus ik heb zo ongeveer alles gemist. Het enveloppenmoment was al voorbij voordat ik was wezen plassen bij wijze van spreken :D Straks even alles hier teruglezen.

Maar één ding alvast:
KAN WAYLON VOLGEND JAAR IN GODSNAAM SOLO NAAR HET EUROVISIE??????

Dat optreden gisteren bij DWDD _O_ _O_ _O_ _O_
Heel twitter is erover ontploft, BN-ers duiken over elkaar heen om te gillen hoe goed hij is.
Waylon was goed gisteren bij DWDD ! Terecht dat ie goeie kritiek kreeg op twitter👍
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:46:42 #193
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152785035
quote:
Nee, hopen dat het nog overwaait. Nu staan ze nog vers in het geheugen van veel mensen, over een paar maanden is iedereen ze vergeten. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 11:46:51 #194
163650 Greys
pi_152785040
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152785043
quote:
Wat spontáán *kuch*.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 11:47:36 #196
163650 Greys
pi_152785055
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:46 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Ja maar dan wel met een goed nummer, wat zijn covers zijn vaak 10x beter dan zn eigen nummers :@
Hij heeft inmiddels ook prima contacten in Amerika :)
Laat ze maar wat moois voor hem schrijven.
Hij regelt in ELK geval een goede act. Weet ik zeker. En een goede uitstraling.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 11:47:45 #197
43556 miss_dynastie
pi_152785062
Als Ogene meedoet, ben ik gewoon niet voor Nederland. Echt echt echt niet. Suffe mutsen :(
pi_152785065
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:46 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik denk dat we hier de Oostenrijkers meer op moeten aanspreken. Het camera werk was over de hele avond beroerd.
Dat.

Wat een klote avond daardoor alleen al.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 11:48:24 #199
375570 crew  Cyan9
pi_152785079
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:46 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nee, hopen dat het nog overwaait. Nu staan ze nog vers in het geheugen van veel mensen, over een paar maanden is iedereen ze vergeten. :7
Zul je zien dat de AVROTROS hier volledig bovenop springt en het ziet als een buitenkansje om te winnen. :')
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 11:48:44 #200
163650 Greys
pi_152785085
Sorry dat ik nu hier achter elkaar kom gillen want ik moet alles nog kwijt natuurlijk :@ :D

Maar jemig mensen, ze wisten met de 'act' het toch al saaie nummer NOG slechter te maken. En Trijntje keek alsof ze elk moment kon gaan huilen. Wat afgrijselijk, gewoon alle aspecten van deze deelname.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152785086
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij heeft inmiddels ook prima contacten in Amerika :)
Laat ze maar wat moois voor hem schrijven.
Hij regelt in ELK geval een goede act. Weet ik zeker. En een goede uitstraling.
Ballen. Check.
Veel muziek van Waylon is mijn smaak niet, maar hij kan zingen en uitstraling dus ik vind het wel best ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 11:48:58 #202
43556 miss_dynastie
pi_152785090
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:48 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Zul je zien dat de AVROTROS hier volledig bovenop springt en het ziet als een buitenkansje om te winnen. :')
Jep. Want die kinderen zitten al vanaf hun luiers in 'het wereldje' en hebben nog geen deuk in een pakje boter geslagen, DUS BUITENKANSJE EINZZZZZZ :')
pi_152785093
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij heeft inmiddels ook prima contacten in Amerika :)
Laat ze maar wat moois voor hem schrijven.
Hij regelt in ELK geval een goede act. Weet ik zeker. En een goede uitstraling.
Ja dat wel. We hoeven dan niet bang te zijn dat we geen Visuals hebben of een ronddraaiende camera :')
pi_152785130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep. Want die kinderen zitten al vanaf hun luiers in 'het wereldje' en hebben nog geen deuk in een pakje boter geschoten, DUS BUITENKANSJE EINZZZZZZ :')
Hun outfitjes passen wel gruwelijk bij het ESF.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 11:51:27 #205
163650 Greys
pi_152785137
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ballen. Check.
Veel muziek van Waylon is mijn smaak niet, maar hij kan zingen en uitstraling dus ik vind het wel best ^O^
Ja. Dat. Ik heb ook geen CD's van hem maar je snapt me.
Het is niet voor niets dat ze op de echte Eurovisiesites het daarna bijna alleen nog maar over Waylon hadden. "Ilse who!?". Enzo. Gebruik van maken. En in CATS kon hij totaal zijn vocale kwaliteiten en zweterige performance niet laten zien. Hatsee, gaan met die kerel in 2016 alsjeblieft. Staan we in élk geval niet zo voor lul als gisteravond.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 11:51:48 #206
43556 miss_dynastie
pi_152785141
quote:
9s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hun outfitjes passen wel gruwelijk bij het ESF.
Ja, misschien kunnen ze de pakjes van Servië van twee jaar geleden lenen, was ook zo'n succes _O-
pi_152785142
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:48 schreef Greys het volgende:
Maar jemig mensen, ze wisten met de 'act' het toch al saaie nummer NOG slechter te maken. En Trijntje keek alsof ze elk moment kon gaan huilen. Wat afgrijselijk, gewoon alle aspecten van deze deelname.
Maar Trijn heeft ook een charisma van 0.0% :') Snap nog steeds de keuze voor haar niet. Ze heeft al meer dan 10 jaar niks noemenswaardigs meer betekend op muzikaal gebied. Op 1 aardig scorend nummer met Lionel na.

Dit was gewoon een gevalletje. Oooh, Anouk en Ilse scoren ook goed, Dat willik ooooook.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 11:52:00 #208
163650 Greys
pi_152785148
Als jullie hem op FB nou ook even een kort privebericht sturen dat hij de AVROTROS even moet bellen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152785152
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:52 schreef Greys het volgende:
Als jullie hem op FB nou ook even een kort privebericht sturen dat hij de AVROTROS even moet bellen...
Ik verslikte me bijkans in mijn broodje :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 11:52:57 #210
163650 Greys
pi_152785169
quote:
99s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:51 schreef CrashO het volgende:

[..]

Maar Trijn heeft ook een charisma van 0.0% :') Snap nog steeds de keuze voor haar niet. Ze heeft al meer dan 10 jaar niks noemenswaardigs meer betekend op muzikaal gebied. Op 1 aardig scorend nummer met Lionel na.

Dit was gewoon een gevalletje. Oooh, Anouk en Ilse scoren ook goed, Dat willik ooooook.
Ja. Haar reactie na afloop ook. Tenenkrommend. "Oh geeft niet, ik ben niet boos of teleurgesteld, ik heb het zo leuk gehad!".

JE MOET WEL TELEURGESTELD ZIJN, DOOS! JE HAD ER DUS AL GEEN GELOOF IN EN DAT ZAG EN HOORDE IEDEREEN :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 11:53:19 #211
163650 Greys
pi_152785179
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik verslikte me bijkans in mijn broodje :D
(En ik meen het ook nog :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 11:53:21 #212
43556 miss_dynastie
pi_152785180
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:48 schreef Greys het volgende:
Sorry dat ik nu hier achter elkaar kom gillen want ik moet alles nog kwijt natuurlijk :@ :D

Maar jemig mensen, ze wisten met de 'act' het toch al saaie nummer NOG slechter te maken. En Trijntje keek alsof ze elk moment kon gaan huilen. Wat afgrijselijk, gewoon alle aspecten van deze deelname.
Trijn had géén idee wat ze daar stond te doen. Het liedje is al een half jaar bekend, het gesprekje met Conchita was al drie keer geoefend en toch kwam op de vraag over wat de inspiratie was voor het optreden het antwoord: 'love, probably'. Geen idee wat ze staat te doen :')
pi_152785193
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:53 schreef Greys het volgende:

[..]

(En ik meen het ook nog :@ )
Weet ik, daarom ook :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152785199
Wel goed getimed, dat optreden bij DWDD op de dag van Trijntje _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152785205
Waylon zal ook nog wel een soort rancune in zijn lijf hebben ivm het TCL-gezeik achteraf dus da's vaak een goede drijfveer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:54:45 #216
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152785214
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:52 schreef Greys het volgende:
Als jullie hem op FB nou ook even een kort privebericht sturen dat hij de AVROTROS even moet bellen...
Nee :+

Al zou zelfs ik het bijna doen. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152785220
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Trijn had géén idee wat ze daar stond te doen. Het liedje is al een half jaar bekend, het gesprekje met Conchita was al drie keer geoefend en toch kwam op de vraag over wat de inspiratie was voor het optreden het antwoord: 'love, probably'. Geen idee wat ze staat te doen :')
De pauze, de pauze die ze hield.... ik was bang dat ze niks kon bedenken, want 'love...' liet zo lang op zich wachten. Kan gewoon niet geloven dat het al geoefend was.
Volgens mij was ze lam van de zenuwen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 11:55:24 #218
163650 Greys
pi_152785228
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
Wel goed getimed, dat optreden bij DWDD op de dag van Trijntje _O-
Ja, zo lekker IN YOUR FACE BITCHESSSSS :D

Op Twitter schreven ook allemaal mensen 'zo, iemand laat er even een paar een poepje ruiken' haha.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152785235
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:54 schreef TheVulture het volgende:
Waylon zal ook nog wel een soort rancune in zijn lijf hebben ivm het TCL-gezeik achteraf dus da's vaak een goede drijfveer
En zelf ook de nodige zelfvertrouwen en wat mensen typeren als arrogant. Hoppakee, precies goed voor zo'n hysterisch spektakel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:56:16 #220
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152785247
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:54 schreef TheVulture het volgende:
Waylon zal ook nog wel een soort rancune in zijn lijf hebben ivm het TCL-gezeik achteraf dus da's vaak een goede drijfveer
Kan idd best een stevige motivatie zijn. Even heel duidelijk maken dat hij op muzikaal vlak mistens zo goed is, door er vol overheen te gaan en te winnen. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 11:56:19 #221
43556 miss_dynastie
pi_152785250
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De pauze, de pauze die ze hield.... ik was bang dat ze niks kon bedenken, want 'love...' liet zo lang op zich wachten. Kan gewoon niet geloven dat het al geoefend was.
Volgens mij was ze lam van de zenuwen.
Ja, maar het is toch gewoon het foute antwoord? Als we dan toch in de eenwoordige antwoorden moeten blijven, is het haat.... 'waarom loop je nou niet mee, lul'?? 'Omdat je stilstaat, helder licht :') '
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 11:56:39 #222
163650 Greys
pi_152785256
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:54 schreef TheVulture het volgende:
Waylon zal ook nog wel een soort rancune in zijn lijf hebben ivm het TCL-gezeik achteraf dus da's vaak een goede drijfveer
Ja precies. Die gaat elke secónde van de act doordenken en afstemmen en vanuit zijn tenen staan performen. En bij élk optreden voel je bij hem (of je nou van zijn stijl houdt of niet) dat hij er zélf zo van geniet en dat is al de helft van het hele werk. Dat miste Trijntje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152785262
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:45 schreef Greys het volgende:

[..]

JA JA JA

Nu kennen ze hem nog.
Ik heb hem heel opdringerig een privebericht op FB gestuurd dat hij zich gewoon moet opdringen aan de AVROTROS _O-
_O_ Greys in actie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:57:24 #224
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152785272
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar het is toch gewoon het foute antwoord? Als we dan toch in de eenwoordige antwoorden moeten blijven, is het haat.... 'waarom loop je nou niet mee, lul'?? 'Omdat je stilstaat, helder licht :') '
_O-
Ik nam net een slok koffie, ging maar net goed. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 11:58:40 #225
163650 Greys
pi_152785296
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

_O_ Greys in actie.
STUUR HEM OOK EEN BERICHT
IN GODSNAAM
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152785297
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:46 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Ja maar dan wel met een goed nummer, wat zijn covers zijn vaak 10x beter dan zn eigen nummers :@
Hebben we in Nederland, een land met meer dan 16 miljoen inwoners, dan niet een paar goede songwriters rondlopen dan? :?
pi_152785298
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Ogene meedoet, ben ik gewoon niet voor Nederland. Echt echt echt niet. Suffe mutsen :(
Ik boycot het hele feest dan gewoon. Suffe kutmuziek, gemaakt door mensen die nog niets, maar dan ook niets hebben gepresteerd. One trick ponies.
pi_152785328
En de zelfaanprijsactie van Og3ne :')

Laten we dat in hemelsnaam niet doen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 11:59:57 #229
163650 Greys
pi_152785338
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En zelf ook de nodige zelfvertrouwen en wat mensen typeren als arrogant. Hoppakee, precies goed voor zo'n hysterisch spektakel.
Dat is inderdaad altijd zo'n gelul, als iemand een beetje rock is is hij meteen 'doorgesnoven' (nou, neem nog maar wat dan als je daardoor zo kunt zingen :D ) en als iemand een beetje zelfvertrouwen heeft is iemand meteen arrogant :') Het is juist precies wat je nodig hebt daar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 11:59:58 #230
43556 miss_dynastie
pi_152785339
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:58 schreef Greys het volgende:

[..]

STUUR HEM OOK EEN BERICHT
IN GODSNAAM
Ik vond bepaalde stukken van het optreden heel erg goed klinken, maar dat werd door Freddy himself gezongen bij nader inzien, dus tja :') _O-
  Vis een optie? woensdag 20 mei 2015 @ 12:00:07 #231
70532 loveli
N
pi_152785344
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hebben we in Nederland, een land met meer dan 16 miljoen inwoners, dan niet een paar goede songwriters rondlopen dan? :?
Jij hebt dat programma niet gevolgd?
crap in = crap out
pi_152785358
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
Wel goed getimed, dat optreden bij DWDD op de dag van Trijntje _O-
Het is sowieso frappant. Je ziet allemaal singles verschijnen van oud-Songfestival-sterren. Die Lena, die namens Duitsland won, heeft net een nieuw nummer uit. Conchita Wurst heeft een nieuw nummer uit, Loreen heeft net een nieuw nummer uit. Vanavond is er een tv-programma waarin de 3JS een prominente rol spelen met "Je Vecht Nooit Alleen"...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:00:40 #233
163650 Greys
pi_152785360
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hebben we in Nederland, een land met meer dan 16 miljoen inwoners, dan niet een paar goede songwriters rondlopen dan? :?
Niet voor hém, denk ik...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152785363
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:59 schreef TheVulture het volgende:
En de zelfaanprijsactie van Og3ne :')

Ook dat mag op Twitter. Weg met die geiten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152785379
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:59 schreef TheVulture het volgende:
En de zelfaanprijsactie van Og3ne :')

Laten we dat in hemelsnaam niet doen
Ja, we hebben in 2012 ook zulke goede ervaringen opgedaan met de sterretjes uit de stal van John de Mol :N
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:01:20 #236
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152785380
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik boycot het hele feest dan gewoon. Suffe kutmuziek, gemaakt door mensen die nog niets, maar dan ook niets hebben gepresteerd. One trick ponies.
Ik niet. Ik ga dan zeker proberen erbij te zijn. In oranje kleding lopen, zodat iedereen weet dat ik Nederlander ben en dan demonstratief vol met een Belgische vlag gaan staan zwaaien oid. }:|
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:02:25 #237
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_152785414
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:58 schreef Greys het volgende:

[..]

STUUR HEM OOK EEN BERICHT
IN GODSNAAM
8-)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:02:29 #238
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152785416
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is inderdaad altijd zo'n gelul, als iemand een beetje rock is is hij meteen 'doorgesnoven' (nou, neem nog maar wat dan als je daardoor zo kunt zingen :D ) en als iemand een beetje zelfvertrouwen heeft is iemand meteen arrogant :') Het is juist precies wat je nodig hebt daar.
Ja, maar dat is Nederlanders eigen. Als je een beetje afwijkt moet er wel iets mis met je zijn. :N
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152785422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is inderdaad altijd zo'n gelul, als iemand een beetje rock is is hij meteen 'doorgesnoven' (nou, neem nog maar wat dan als je daardoor zo kunt zingen :D ) en als iemand een beetje zelfvertrouwen heeft is iemand meteen arrogant :') Het is juist precies wat je nodig hebt daar.
Hij heeft idd precies de goeie houding. Mensen stemmen ook niet op bange eendjes.

Ik vond het ook een aardige lul door zijn verleden, maar qua artiest vind ik het super dat hij zo gedreven is (perfectionisme O+ ). En zelfvertrouwen is prima, hij heeft ook wat te bieden.
Ik vind hem steeds meer oké.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152785429
Vanavond al weer de generale en morgen de tweede halve finale. We gaan vrolijk verder *O* w/
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:03:01 #241
163650 Greys
pi_152785430
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:59 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik vond bepaalde stukken van het optreden heel erg goed klinken, maar dat werd door Freddy himself gezongen bij nader inzien, dus tja :') _O-
Maar wil je me één plezier doen? :@
Wil je deze nog één keer goed luisteren, helemaal? :P

Luister het allemaal maar even hier mensuhhhhh.
Ik ben eruit hoor. :7

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152785440
Waylon is ook gewoon een Artiest. Dat ist!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152785443
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet voor hém, denk ik...
Het zou droevig zijn als het waar is, maar we hebben vaak genoeg buitenlandse songwriters ingezet in de voorbije jaren.
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:04:14 #244
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152785461
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:02 schreef aarontje112 het volgende:
Vanavond al weer de generale en morgen de tweede halve finale. We gaan vrolijk verder *O* w/
Ik heb de hoofden al weer aan staan. :@
Heel erg, i know :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152785518
NB: goede kijkcijfers gisterenavond: Ruim 3,3 miljoen kijkers voor Trijntje
pi_152785520
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:04 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik heb de hoofden al weer aan staan. :@
Heel erg, i know :')
_O-
pi_152785541
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar wil je me één plezier doen? :@
Wil je deze nog één keer goed luisteren, helemaal? :P

Luister het allemaal maar even hier mensuhhhhh.
Ik ben eruit hoor. :7

Gaaf hoor. Toch zou ik hem niet met zo'n bluesy nummer sturen. Ik zou het wat meer in de soul-hoek zoeken.
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:07:52 #249
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152785550
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar wil je me één plezier doen? :@
Wil je deze nog één keer goed luisteren, helemaal? :P

Luister het allemaal maar even hier mensuhhhhh.
Ik ben eruit hoor. :7

Ik vind die versie persoonlijk echt wel veel minder dan het origineel. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152785556
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik zat gister met 20 vrouwen in de kroeg dus ik heb zo ongeveer alles gemist. Het enveloppenmoment was al voorbij voordat ik was wezen plassen bij wijze van spreken :D Straks even alles hier teruglezen.

Maar één ding alvast:
KAN WAYLON VOLGEND JAAR IN GODSNAAM SOLO NAAR HET EUROVISIE??????

Dat optreden gisteren bij DWDD _O_ _O_ _O_ _O_
Heel twitter is erover ontploft, BN-ers duiken over elkaar heen om te gillen hoe goed hij is.
Ook hallo :D
mag het weten
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 12:08:44 #251
375570 crew  Cyan9
pi_152785570
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:04 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik heb de hoofden al weer aan staan. :@
Heel erg, i know :')
Neeeeee, songfestival stemming!! #TeamBelgiëNoorwegenSlovenië *O* *O* *O*
En stiekem ook Rusland, Estland, Duitsland, etc..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:09:27 #252
163650 Greys
pi_152785582
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Waylon is ook gewoon een Artiest. Dat ist!
Een artiest met internationale allure.
DAT ist.
Dat onderscheidt hem wmb van het gros van de andere artiesten in Nederland.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 12:09:32 #253
43556 miss_dynastie
pi_152785584
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar wil je me één plezier doen? :@
Wil je deze nog één keer goed luisteren, helemaal? :P

Luister het allemaal maar even hier mensuhhhhh.
Ik ben eruit hoor. :7

Hij zet gewoon stemmetjes op.... ik ben geen fan. Ik heb hem helemaal uitgeluisterd, alleen dat laatste zinnetje kon ik niet verstaan.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:10:01 #254
163650 Greys
pi_152785595
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:07 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik vind die versie persoonlijk echt wel veel minder dan het origineel. :@
Het ging me ook even om zangtechnisch :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 12:10:34 #255
375570 crew  Cyan9
pi_152785608
Ik ben eigenlijk ook niet echt een Waylon fan. Al zou ik het niet erg vinden als ze hem sturen.. :@
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:11:01 #256
163650 Greys
pi_152785621
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hij zet gewoon stemmetjes op.... ik ben geen fan. Ik heb hem helemaal uitgeluisterd, alleen dat laatste zinnetje kon ik niet verstaan.
Oké. Fair enough!
Smaken verschillen gewoon ;)

Maar ben je het wel met mee eens dat qua artiest we met hem in elk geval niet voor lul zouden staan, itt met oG3ne of nu met Trijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:12:40 #257
163650 Greys
pi_152785661
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben eigenlijk ook niet echt een Waylon fan. Al zou ik het niet erg vinden als ze hem sturen.. :@
Hoeft toch ook niet?
Ik ben gewoon zo bang voor een Alain Clarck of Og3ne volgend jaar :@
Dus stel dat Waylon tóch nog een keer zou willen, dan zou ik er als ik hem was gewoon niet langer mee wachten, want dan zijn ze hem in Eurovisieland straks vergeten en het zou zonde zijn om niet nog een graantje van vorig jaar mee te pikken ;)

Caro Emerald had ik ook wel zin in, maar da's nu zo mosterd na de maaltijd na de UK :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:13:08 #258
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152785666
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Het ging me ook even om zangtechnisch :)
Zangtechnisch is hij prima, maar hij moet ook goed inschatten wat je wel en wat je juist niet met een nummer moet en kan doen. ;)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152785674
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Haar reactie na afloop ook. Tenenkrommend. "Oh geeft niet, ik ben niet boos of teleurgesteld, ik heb het zo leuk gehad!".

JE MOET WEL TELEURGESTELD ZIJN, DOOS! JE HAD ER DUS AL GEEN GELOOF IN EN DAT ZAG EN HOORDE IEDEREEN :(
:D

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:48 schreef Greys het volgende:
Maar jemig mensen, ze wisten met de 'act' het toch al saaie nummer NOG slechter te maken. En Trijntje keek alsof ze elk moment kon gaan huilen. Wat afgrijselijk, gewoon alle aspecten van deze deelname.
Hear, hear. De Oostenrijkse regiekamer hielp ook niet mee though :')

Heb niks met Waylon, maar hij weet wel hoe je een act moet neerzetten, doet zijn eigen ding.
mag het weten
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:13:56 #260
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_152785684
Ik snap niet zo goed wat er mis is met O'g3ne. :@

Boeiend dat het misschien mutsen zijn ofzo, maar zingen kunnen ze wel, én ze zien er goed uit. Als je daar een beetje een mooie act van maakt met misschien (deels) a cappella ofzo, en wat geile jurkjes, dan kan dat best scoren toch? :@
Koel en donker bewaren
pi_152785711
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:08 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Neeeeee, songfestival stemming!! #TeamBelgiëNoorwegenSlovenië *O* *O* *O*
En stiekem ook Rusland, Estland, Duitsland, etc..
#TeamZweden

Ik luister de laatste tijd veel nieuwe muziek en stuitte recent in Spotify bij de "New Music" playlist van Spotify Nordic op "Heroes" van Måns Zelmerlöw. Ik vond dat nummer meteen geweldig en kwam er pas daarna achter dat het de Zweedse inzending is. Ik zie het zaterdagavond graag winnen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:15:29 #262
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152785723
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoeft toch ook niet?
Ik ben gewoon zo bang voor een Alain Clarck of Og3ne volgend jaar :@
Dus stel dat Waylon tóch nog een keer zou willen, dan zou ik er als ik hem was gewoon niet langer mee wachten, want dan zijn ze hem in Eurovisieland straks vergeten en het zou zonde zijn om niet nog een graantje van vorig jaar mee te pikken ;)

Caro Emerald had ik ook wel zin in, maar da's nu zo mosterd na de maaltijd na de UK :{
Ja, kutUK.
Hadden ze deze stijl nou nog serieus genomen, had ik het helemaal niet erg gevonden. Had ik zelfs nog voor de UK willen juichen dit jaar. Maar nee, ze moeten er daar weer een gimmick act van maken, met neonkleding enzo. :r
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152785740
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er mis is met O'g3ne. :@

Boeiend dat het misschien mutsen zijn ofzo, maar zingen kunnen ze wel, én ze zien er goed uit. Als je daar een beetje een mooie act van maakt met misschien (deels) a cappella ofzo, en wat geile jurkjes, dan kan dat best scoren toch? :@
déjà vu

pi_152785747
#teamBelgië
w/ #teambridgepodium

Persoonlijke favoriet: Georgië O+
mag het weten
pi_152785751
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er mis is met O'g3ne. :@

Boeiend dat het misschien mutsen zijn ofzo, maar zingen kunnen ze wel, én ze zien er goed uit. Als je daar een beetje een mooie act van maakt met misschien (deels) a cappella ofzo, en wat geile jurkjes, dan kan dat best scoren toch? :@
Wat er mis is, is de manier van denken. Mensen die vinden dat ze goed kunnen zingen, vinden dat ze naar het Songfestival moeten. En ze willen doorgaans alleen als er geen concurrentie is en als ze rechtstreeks worden aangewezen. Moeten ze een wedstrijd met andere artiesten aangaan, dan haken ze arrogant af.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:18:51 #266
163650 Greys
pi_152785797
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er mis is met O'g3ne. :@

Boeiend dat het misschien mutsen zijn ofzo, maar zingen kunnen ze wel, én ze zien er goed uit. Als je daar een beetje een mooie act van maakt met misschien (deels) a cappella ofzo, en wat geile jurkjes, dan kan dat best scoren toch? :@
Maar dat zijn weer van die meisjes die willen om het willen :@
IK WIL NAAR HET SONGFESTIVAL. Oh ja welk liedje doen we.... en welk jurkie.

Je moet gaan met hart en ziel. En anders thuisblijven.
Ik vond Ilse een stomme doos, altijd al en nog steeds. Maar ze ging wel met hart en ziel en er helemaal voor. Anouk ook, die durfde daar gewoon heel puur te gaan staan zijn met haar walsje en zonder toeters en bellen. En waar Anouk d'r simpele zwarte outfit en brute schoenen prima kon hebben doordat het líed zo wonderschoon was, had Trijn die luxe niet. Want die had een kutnummer. Dat ze zelf uitgekozen heeft.

Og3ne gaat het nummer ook ondergeschikt laten zijn aan hun fun, ben ik bang/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:19:26 #267
163650 Greys
pi_152785807
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, kutUK.
Hadden ze deze stijl nou nog serieus genomen, had ik het helemaal niet erg gevonden. Had ik zelfs nog voor de UK willen juichen dit jaar. Maar nee, ze moeten er daar weer een gimmick act van maken, met neonkleding enzo. :r
Hahaha ja, als de UK het top had gedaan had ik zelfs geroepen 'JAMMER NEDERLAND SUKKELSSSS TE LAAT'. Maar nu....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 12:19:32 #268
43556 miss_dynastie
pi_152785813
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké. Fair enough!
Smaken verschillen gewoon ;)

Maar ben je het wel met mee eens dat qua artiest we met hem in elk geval niet voor lul zouden staan, itt met oG3ne of nu met Trijn?
Weet ik niet, ik weet niet hoe Waylon functioneert zonder geoliede machine achter zich en met een eigen lied van wellicht eigen hand (want de filmpjes die je toont zijn covers en love drunk ben ik niet van onder de indruk, bijvoorbeeld). Ik durf het niet te zeggen, echt niet....
pi_152785860
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:18 schreef Greys het volgende:
Ik vond Ilse een stomme doos, altijd al en nog steeds. .

Og3ne gaat het nummer ook ondergeschikt laten zijn aan hun fun, ben ik bang/
Nou, nou, nou, moet dat nu? ;( Maar ze ging idd wel met de juiste instelling: in for the win, niet dat Nederlandse: meedoen is belangrijker dan winnen :')
mag het weten
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:21:20 #270
163650 Greys
pi_152785864
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Weet ik niet, ik weet niet hoe Waylon functioneert zonder geoliede machine achter zich en met een eigen lied van wellicht eigen hand (want de filmpjes die je toont zijn covers en love drunk ben ik niet van onder de indruk, bijvoorbeeld). Ik durf het niet te zeggen, echt niet....
Ik snap het. Heb je ook gelijk in! Maar dat weten we dus bv van Alain Clarck ook niet en als ik dan mag kiezen.... dan zou ik puur op charisma al voor Waylon gaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 12:22:25 #271
43556 miss_dynastie
pi_152785884
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:21 schreef Greys het volgende:
Ik snap het. Heb je ook gelijk in! Maar dat weten we dus bv van Alain Clarck ook niet en als ik dan mag kiezen.... dan zou ik puur op charisma al voor Waylon gaan.
Alain Clark is ook niet mijn persoonlijke keus (maar ook niet echt mijn smaak). Als ik kon kiezen zou ik voor Kensington gaan (omdat Dotan dit jaar al door Zweden wordt gekopieerd).
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:23:23 #272
130755 Kinga
versier hier
pi_152785907
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:39 schreef Greys het volgende:
Oh en toen we de act op groot scherm zagen:
Wat een áánfluiting. Echt. Die shots van achteren ook, zo mega onflatteus.
Zowel Trijntje als Pannecoucke hebben dit echt niet serieus genoeg genomen. Klojo's.
Ik post hem nog maar een keertje... check die nonchalante eikel dan..
http://www.eenvandaag.nl/swf/player.swf?videoID=e4663
pi_152785910
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahaha ja, als de UK het top had gedaan had ik zelfs geroepen 'JAMMER NEDERLAND SUKKELSSSS TE LAAT'. Maar nu....
Naja.. als je ziet hoe Estland nu hoge ogen gooit met een slechte rip-off van CATS :'), mocht UK hoge ogen dit jaar gooien, zou ik juist Caro volgend jaar insturen. Wat zij kunnen, kunnen wij ook maar beter :T
mag het weten
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:23:43 #274
163650 Greys
pi_152785917
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:21 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nou, nou, nou, moet dat nu? ;(
Ja sorry :@ Dat was puur om aan te tonen dat ik ook heel enthousiast kan en wil zijn als een artiest naar het songfestival gaat die alles behalve (integendeel dus zelfs) mijn eigen favoriete artiest is ;)

quote:
Maar ze ging idd wel met de juiste instelling: in for the win, niet dat Nederlandse: meedoen is belangrijker dan winnen :')
Juist. Gaan om te winnen en je niks aantrekken van commentaar op je outfit zoals Trijn, die alles van anderen liet afhangen. Echt ALLES. Gewoon touwtjes in handen en gaan voor de winst en als je faalt, pech. Je houdt je eigen fans toch wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152785918
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Alain Clark is ook niet mijn persoonlijke keus (maar ook niet echt mijn smaak). Als ik kon kiezen zou ik voor Kensington gaan (omdat Dotan dit jaar al door Zweden wordt gekopieerd).
Kensington en Dotan zijn allebei enorm over-rated.

Ik zou wel eens een modern, baanbrekend en écht origineel nummer van Nederland willen horen. Iets met lef en durf.
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:24:48 #276
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152785940
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er mis is met O'g3ne. :@

Boeiend dat het misschien mutsen zijn ofzo, maar zingen kunnen ze wel, én ze zien er goed uit. Als je daar een beetje een mooie act van maakt met misschien (deels) a cappella ofzo, en wat geile jurkjes, dan kan dat best scoren toch? :@
Ik vind ze persoonlijk niet eens zo geweldig zingen.
Ik vind ze redelijk fantasieloos en zoet (niet in positieve zin) overkomen. Type groepje wat niet zou misstaan op het Disney-channel oid.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Vis een optie? woensdag 20 mei 2015 @ 12:24:55 #277
70532 loveli
N
pi_152785945
Og3ne is een gimmick met dat 3-kleurensausje. Geen bezieling.
crap in = crap out
pi_152785957
Og3ne is beetje puberK3 Nederlandse stijl
mag het weten
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:26:01 #279
163650 Greys
pi_152785975
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:23 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Kensington en Dotan zijn allebei enorm over-rated.

Ik zou wel eens een modern, baanbrekend en écht origineel nummer van Nederland willen horen. Iets met lef en durf.
En door dat laatste vind ik dus persoonlijk dat België zeer terecht door is :)
Ze durfden. Of je ervan houdt of niet. Het zat goed in elkaar, alles klopte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:27:01 #280
163650 Greys
pi_152785991
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:23 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ik post hem nog maar een keertje... check die nonchalante eikel dan..
http://www.eenvandaag.nl/swf/player.swf?videoID=e4663
Hm, ik noemde hem in de emooooootie van de teleurstelling een klojo net, maar als ik dit zo hoor... hij had natuurlijk ook verdomd weinig om mee te werken :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152785995
quote:
16s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja sorry :@ Dat was puur om aan te tonen dat ik ook heel enthousiast kan en wil zijn als een artiest naar het songfestival gaat die alles behalve (integendeel dus zelfs) mijn eigen favoriete artiest is ;)

[..]

Juist. Gaan om te winnen en je niks aantrekken van commentaar op je outfit zoals Trijn, die alles van anderen liet afhangen. Echt ALLES. Gewoon touwtjes in handen en gaan voor de winst en als je faalt, pech. Je houdt je eigen fans toch wel.
Oh zo, ja mee eens. Al gaat Marco Borsato :r weet zeker dat hij wel een goede act kan neerzetten met zijn Symphonica in Rosso ervaring, kan hem niet uitstaan, maar weet zeker dat hij het beter zou aanpakken dan Trijn. Gewoon erheen met volle overtuiging: dit is mijn ding, hiermee ga ik winnen.
mag het weten
pi_152786000
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:23 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Naja.. als je ziet hoe Estland nu hoge ogen gooit met een slechte rip-off van CATS :'), mocht UK hoge ogen dit jaar gooien, zou ik juist Caro volgend jaar insturen. Wat zij kunnen, kunnen wij ook maar beter :T
Kijk het optreden van Estland nog eens terug. Zet desnoods het geluid uit, maar kijk puur naar het visuele aspect. Kom daarna nog eens hier vertellen wat je er van vindt.
pi_152786016
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Kijk het optreden van Estland nog eens terug. Zet desnoods het geluid uit, maar kijk puur naar het visuele aspect. Kom daarna nog eens hier vertellen wat je er van vindt.
Visueel doen ze het anders, daarom CATS 2.0, maar CATS zijn toch de grondleggers heur
mag het weten
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 12:28:12 #284
375570 crew  Cyan9
pi_152786021
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoeft toch ook niet?
Ik ben gewoon zo bang voor een Alain Clarck of Og3ne volgend jaar :@
Dus stel dat Waylon tóch nog een keer zou willen, dan zou ik er als ik hem was gewoon niet langer mee wachten, want dan zijn ze hem in Eurovisieland straks vergeten en het zou zonde zijn om niet nog een graantje van vorig jaar mee te pikken ;)

Caro Emerald had ik ook wel zin in, maar da's nu zo mosterd na de maaltijd na de UK :{
Maar eigenlijk ben ik wel erg voor eens wat anders. Iets unieks. Ik vraag me af in hoeverre Waylon daarvoor geschikt is. :@
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:28:28 #285
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152786028
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahaha ja, als de UK het top had gedaan had ik zelfs geroepen 'JAMMER NEDERLAND SUKKELSSSS TE LAAT'. Maar nu....
Dat is zo jammer van UK, ze zitten een beetje in dezelfde vicieuze cirkel als wij lang zaten. Ze scoren (bijna) altijd slecht en zijn er helemaal van overtuigd geraakt dat ze sowieso weinig punten gaan krijgen, no matter what, dus dan maar van iets goeds iets mafs maken in de hoop nog wat op te vallen. Waardoor ze weer geen punten krijgen enz
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152786037
Als je iets Unieks wil: Van Duijn met Rieu en zijn eigen orkest :D


Is toch lachen en prima ESC material :P
mag het weten
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 12:30:22 #287
375570 crew  Cyan9
pi_152786064
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

#TeamZweden

Ik luister de laatste tijd veel nieuwe muziek en stuitte recent in Spotify bij de "New Music" playlist van Spotify Nordic op "Heroes" van Måns Zelmerlöw. Ik vond dat nummer meteen geweldig en kwam er pas daarna achter dat het de Zweedse inzending is. Ik zie het zaterdagavond graag winnen.
Ik ben een beetje klaar met Zweden. Het is een goed nummer, kwalitatief in orde, goed uitgedacht en vast goed voor een hoge positie. Maar ik wil gewoon wat anders! Het liefste zie ik Slovenië winnen. Echt. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 mei 2015 @ 12:30:27 #288
862 Arcee
Look closer
pi_152786065
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind die versie persoonlijk echt wel veel minder dan het origineel. :@
Inderdaad, schreeuwerig. Net als gisteren bij DWDD, trouwens. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:51 schreef Greys het volgende:
Hatsee, gaan met die kerel in 2016 alsjeblieft. Staan we in élk geval niet zo voor lul als gisteravond.
Ja, of zoals we vorig jaar zeiden: laten we Trijntje sturen, dat sturen we iig een goeie zangeres. :+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:30:46 #289
163650 Greys
pi_152786072
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:28 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Maar eigenlijk ben ik wel erg voor eens wat anders. Iets unieks. Ik vraag me af in hoeverre Waylon daarvoor geschikt is. :@
Ik zal proberen er niet over door te zeiken hoor want ik sta ook echt open (echt :P ) voor andere goede opties, maar hebben we de laatste jaren al eens een ECHT vanuit je tenen zweterig soulfunknummer op het Eurovisiepodium gehad dan...? Zo eentje dat de zaal en de huiskamers wegblaast?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 12:30:53 #290
43556 miss_dynastie
pi_152786075
Andre Rieu zou ik geen slecht idee vinden. Geen idee of hij zin heeft om te gaan staan 'playbacken', maar toch....
pi_152786092
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:23 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ik post hem nog maar een keertje... check die nonchalante eikel dan..
http://www.eenvandaag.nl/swf/player.swf?videoID=e4663
Zit weinig visie achter, inderdaad. Ik vraag me af wat zijn creatieve inbreng vorig jaar dan was.... Dat optreden was visueel bijzonder sterk.
pi_152786107
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zal proberen er niet over door te zeiken hoor want ik sta ook echt open (echt :P ) voor andere goede opties, maar hebben we de laatste jaren al eens een ECHT vanuit je tenen zweterig soulfunknummer op het Eurovisiepodium gehad dan...? Zo eentje dat de zaal en de huiskamers wegblaast?
Typhoon?
mag het weten
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:31:41 #293
163650 Greys
pi_152786108
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:30 schreef Arcee het volgende:
Ja, of zoals we vorig jaar zeiden: laten we Trijntje sturen, dat sturen we iig een goeie zangeres. :+
Bij die 'we' hoor ik in elk geval niet :+
Ik vond het Trijntje idee vanaf het begin vreselijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152786110
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:26 schreef Greys het volgende:

[..]

En door dat laatste vind ik dus persoonlijk dat België zeer terecht door is :)
Ze durfden. Of je ervan houdt of niet. Het zat goed in elkaar, alles klopte.
100% met je eens.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:32:02 #295
163650 Greys
pi_152786118
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Andre Rieu zou ik geen slecht idee vinden. Geen idee of hij zin heeft om te gaan staan 'playbacken', maar toch....
Ik denk dat zijn kracht juist dat enorme orkest is.
En dat moet hij dan thuislaten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2015 @ 12:32:20 #296
43556 miss_dynastie
pi_152786124
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn kracht juist dat enorme orkest is.
En dat moet hij dan thuislaten.
Augmented reality!!!
pi_152786130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn kracht juist dat enorme orkest is.
En dat moet hij dan thuislaten.
Moet? ;( Suffe regels, ESC oude stijl was veel toffer met complete live-orkesten _O_
mag het weten
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:32:46 #298
163650 Greys
pi_152786134
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Augmented reality!!!
Oh ja hoe kon ik dat vergeten, daar zijn we zo goed in *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 mei 2015 @ 12:33:17 #299
163650 Greys
pi_152786149
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:32 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Moet? ;( Suffe regels, ESC oude stijl was veel toffer met complete live-orkesten _O_
Ja maar toen waren er 16 deelnemers ofzo.
Nu honderdachtenveertig. (Bij wijze van....) Kan niet meer. Echt niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152786162
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar toen waren er 16 deelnemers ofzo.
Nu honderdachtenveertig. (Bij wijze van....) Kan niet meer. Echt niet.

#neverforget
mag het weten
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 12:33:59 #301
375570 crew  Cyan9
pi_152786164
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:28 schreef Joosie200 het volgende:
Als je iets Unieks wil: Van Duijn met Rieu en zijn eigen orkest :D


Is toch lachen en prima ESC material :P
Nee dat nooit. Dan nog liever *SLIK* Osjien.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')