Dat zou kunnen, maar daar hebben ze dan in al die jaren relatief weinig mee gedaan. Want echt veel topnoteringen hebben ze niet gehad.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Albanië is berucht voor hun vote trading.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
De uitslag van vorig jaar bewijst hoe ver Nederland kan komen als de zaken wél in orde zijn.
Niet bepaald. Albanië is geliefd bij Griekenland en Macedonië, maar dat zijn dan ook de enige. Normaal wel erg weinig om op te teren om naar de finale te gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Albanië is berucht voor hun vote trading.
Mwah, ik moet het nog zien.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:02 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Denk dat heel veel landen anti-Rusland stemmen. Helaas voor Polina Gagarina want dat is gewoon een toffe chick met een goed nummer. Ze heeft alleen de pech dat ze Russisch is.
Liever dat dan laatste. Dat verdient Trijntje echt niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:58 schreef Unites het volgende:
Hoop trouwens niet dat we 11e zijn geworden of zo... met slechts 1 punt verschil...
Dan ga ik echt janken
Dat punt twee niet meer van belang is, is natuurlijk arbitrair. Maar inderdaad, Nederland kan wel ver komen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Maar Walk Along was zodanig dik onvoldoende dat punt 2 niet meer van belang is. De uitslag van vorig jaar bewijst hoe ver Nederland kan komen als de zaken wél in orde zijn.
#neverforgetquote:
Tweets terug lezentwitter:MarcvdLinden twitterde op dinsdag 19-05-2015 om 21:48:46Ik ben de laatste om grappen over lichamen te maken.... maar.... grijs kleedt alleen af als je naast een marine-schip staat. #Esf15 reageer retweet
Nu is hij juist onze redder.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:06 schreef Jane het volgende:
Ik hoop wel dat het Trijn-debacle ervoor zorgt dat Jan Smit niet meer durft.
Donderdag wel, zaterdag helaas al plannen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:07 schreef aarontje112 het volgende:
Ik ga trouwens wel gewoon donderdag en zaterdag nog kijken hoorNog meer?
Like duh!quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:07 schreef aarontje112 het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:08 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Donderdag wel, zaterdag helaas al plannen.
Maar ze is wél probleemloos naar de finale en wordt zelfs getipt als één van de favorieten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Daarom gaat ze ook niet winnen, omdat meer mensen dat vinden.
Leren ze het ooit? Nee dusquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:08 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_verlies_niet__.html
Oh boy
Ook dat bewijst dat ze ook in Noord-Europa niet standaard doorgaan naar de finale. Ook daar moet je kwaliteit, of iets wat daarop lijkt, blijven leveren.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:06 schreef aarontje112 het volgende:
Denemarken zit volgens mij voor het eerst sinds lange tijd niet in de finale
True, Jan zou nooit door de halve finale voor commentatoren komen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:06 schreef Jane het volgende:
Ik hoop wel dat het Trijn-debacle ervoor zorgt dat Jan Smit niet meer durft.
Sinds 2007.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:06 schreef aarontje112 het volgende:
Denemarken zit volgens mij voor het eerst sinds lange tijd niet in de finale
Italie top 3 @1.61quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar ze is wél probleemloos naar de finale en wordt zelfs getipt als één van de favorieten.
Ik zet al mijn geld op Zweden.
Same here. Kijk zaterdag wel in de herhaling.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:08 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Donderdag wel, zaterdag helaas al plannen.
Welnee joh... er wordt volgend jaar gewoon weer iemand aangewezen die "best wel" wil gaan. Maar alleen als er geen nationale wedstrijd hoeft plaats te vinden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat AVROTROS in ieder geval weer is wakker geschud en een artiest met eigen visie, geluid en een eigen geluid gaat, die vanaf moment 1 weet wat hij/zij wil en daar bij blijft... want Trijntje zong goed maar voor de rest schoot ze in alles tekort
Het is fucking niet het Eurovisie Zangers en Zangeressen Festival. Zucht, incompetente bende daarquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Oh boy
Absoluut.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:07 schreef aarontje112 het volgende:
Jan Smit!!! Woeeeee!quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welnee joh... er wordt volgend jaar gewoon weer iemand aangewezen die "best wel" wil gaan. Maar alleen als er geen nationale wedstrijd hoeft plaats te vinden.
70x je inzet als Belgie wint.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Donderdag Noorwegen nog live zien, zaterdag België zien winnen.
Met een beetje geluk volgend jaar naar Brussel om erbij te zijn.
Op basis van het liedje dacht ik dat Denemarken het zou redden, maar die zanger was verschrikkelijk om naar te kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook dat bewijst dat ze ook in Noord-Europa niet standaard doorgaan naar de finale. Ook daar moet je kwaliteit, of iets wat daarop lijkt, blijven leveren.
Misschien wilde ze haar dik-zijn juist wel benadrukken? Iets met visie. Iets dat bij Nederland schrijnend ontbrak.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
#neverforget
Tweets terug lezentwitter:MarcvdLinden twitterde op dinsdag 19-05-2015 om 21:48:46Ik ben de laatste om grappen over lichamen te maken.... maar.... grijs kleedt alleen af als je naast een marine-schip staat. #Esf15 reageer retweet
Je zou toch zeggen dat ze het na Anouk en TCL leken te snappen, in combi met het succes van Belgie en Estland dit jaar... helaasquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is fucking niet het Eurovisie Zangeres en Zangeressen Festival. Zucht, incompetente bende daar
De mensen van de Avro/Trosquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Oh boy
Dat zou ook de enige reden zijn waarom België van mij zou mogen winnen, want ik ben volgens mij de enige die de performance en het liedje van België geen kl*te aan vind. Ik snap niet wat men er leuk aan vind! Ik zie het niet, echt niet!quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Donderdag Noorwegen nog live zien, zaterdag België zien winnen.
Met een beetje geluk volgend jaar naar Brussel om erbij te zijn.
Die snappen het zelf ook wel alleen ze willen Trijntje en zichzelf niet belachelijk maken. Wat ze trouwens indirect wel doen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
De mensen van de Avro/Tros
[ afbeelding ]
Om naar te luisteren ook.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op basis van het liedje dacht ik dat Denemarken het zou redden, maar die zanger was verschrikkelijk om naar te kijken
Absoluut. Alhoewel ik altijd een angst heb dat het TROS gedeelte in een reflex weer naar een draaiorgel grijpt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat AVROTROS in ieder geval weer is wakker geschud en een artiest met eigen visie, geluid en een eigen geluid gaat, die vanaf moment 1 weet wat hij/zij wil en daar bij blijft... want Trijntje zong goed maar voor de rest schoot ze in alles tekort
quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook dat bewijst dat ze ook in Noord-Europa niet standaard doorgaan naar de finale. Ook daar moet je kwaliteit, of iets wat daarop lijkt, blijven leveren.
Denemarken was kwalitatief beter dan Armenië, Servië en Albanië bij elkaar.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hadden er beter een piratenversie van kunnen maken met AARGGHHH. En dan de broek van Trijntje er bij aan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om naar te luisteren ook.
"It's just the way you AAAAAAAAAA"
Denemarken was echt een van de mindere, totaal geen kwaliteit.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Denemarken was kwalitatief beter dan Armenië, Servië en Albanië bij elkaar.
Gezien de resultaten uit het verleden. En de jarenlange opmerkingen van de mensen aldaar is het geen kwestie van Trijntje willen sparen. Bovendien hadden ze dan ook gewoon kunnen zeggen dat het jammer was, maar het is onnodig te zeggen dat het onbegrijpelijk is dat ze niet door is.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:13 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die snappen het zelf ook wel alleen ze willen Trijntje en zichzelf niet belachelijk maken. Wat ze trouwens indirect wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |