Heb je gedronken? Hahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dave Roelvink in een badkuip achter Jan Smit waarbij drie backings tijdens de refreinen boven water komen om met een mond vol zaad mee te kwelen
Was dat die vleermuis?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:54 schreef ForzaMilan het volgende:
Was Georgie nou ook door?
Dat is echt zo'n meid die boter, kaas en eieren op je rug krast tijdens de seks.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:54 schreef ForzaMilan het volgende:
Dat is echt zo'n meid die boter, kaas en eieren op je rug krast tijdens de seks.
Dan moet het worden opgenomen in een zwembadquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:51 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Mag hopen niet die backings naast Anouk.
[ afbeelding ]
Overigens hoorde ik al weer genoeg geneuzel over Oostblok-festival (de bekende reacties als we niet door zijn), maar nu zie je ook gewoon dat jury's kiezen voor de betere nummers over het algemeen. En die komen dit jaar (in ieder geval in deze halve finale) voor het grootste gedeelte uit het Oostblok. Alle West/Noord-Europese landen in deze halve finale hebben, op België na, gewoon gefaald.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toen ik zag dat Armenië en Albanië door waren, bekroop mij dat gevoel ook, inderdaad...
Zelfs nog onder Finland (schandalige wanvertoning, trouwens) dat de nodige sympathy votes zal krijgen.
Ik hoop het ook, al hangt dat er wel vanaf hoe.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Zou Tijntje nog opgewacht worden op Schiphol? Ik hoop van wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou toch wat minder zijn.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Qua liedjes hadden Armenie en Hongarije van mij niet door gehoeven maar ik snap het welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Overigens hoorde ik al weer genoeg geneuzel over Oostblok-festival (de bekende reacties als we niet door zijn), maar nu zie je ook gewoon dat jury's kiezen voor de betere nummers over het algemeen. En die komen dit jaar (in ieder geval in deze halve finale) voor het grootste gedeelte uit het Oostblok. Alle West/Noord-Europese landen in deze halve finale hebben, op België na, gewoon gefaald.
Albanië is wel echt zwaar onterecht door. Dat kan echt niet als je de competitie een beter serieus wilt hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Overigens hoorde ik al weer genoeg geneuzel over Oostblok-festival (de bekende reacties als we niet door zijn), maar nu zie je ook gewoon dat jury's kiezen voor de betere nummers over het algemeen. En die komen dit jaar (in ieder geval in deze halve finale) voor het grootste gedeelte uit het Oostblok. Alle West/Noord-Europese landen in deze halve finale hebben, op België na, gewoon gefaald.
Waarom Hongarije niet? Was gewoon een prima liedje, misschien een beetje zoetsappig maar iig niet vals gezongen ofzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua liedjes hadden Armenie en Hongarije van mij niet door gehoeven maar ik snap het wel
Toen je dat hoorde... was het eigenlijk al wel duidelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua liedjes hadden Armenie en Hongarije van mij niet door gehoeven maar ik snap het wel
Als je zoiets matigs als Walk Along stuurt en je kleedt het visueel zo saai aan, heb je geen recht van spreken als je gaat mekkeren over "Oostblok-festival".quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Albanië was de laatste, dat blijft het beste hangen. Daarnaast zag de zangeres er beter uit dan Trijntje.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:56 schreef Unites het volgende:
[..]
Albanië is wel echt zwaar onterecht door. Dat kan echt niet als je de competitie een beter serieus wilt hebben.
Nou dat was de reden dat het voor mij niet door hoefde, dat zoetsappige, maar het werd meer dan prima gezongen jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Waarom Hongarije niet? Was gewoon een prima liedje, misschien een beetje zoetsappig maar iig niet vals gezongen ofzo.
Rusland staat nu tweede op Betfair.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hongarije was best te pruimen. Mooi neergezet, ook visueel. Ziedaar het grote verschil met Nederland.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk dat het Zweden of Italie wordt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Rusland staat nu tweede op Betfair.
Brace, brace, brace
Albanië heeft ook gewoon geluk gehad met een goede startpositie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:56 schreef Unites het volgende:
[..]
Albanië is wel echt zwaar onterecht door. Dat kan echt niet als je de competitie een beter serieus wilt hebben.
En daar hadden we Hansje voor...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hongarije was best te pruimen. Mooi neergezet, ook visueel. Ziedaar het grote verschil met Nederland.
Maak je geen zorgen, ze is hooguit dertiende geworden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:58 schreef Unites het volgende:
Hoop trouwens niet dat we 11e zijn geworden of zo... met slechts 1 punt verschil...
Dan ga ik echt janken
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach manneke toch.
Niet ieder jaar kan een Cézar hebben.
Ergens wel, maar alsnog... word er niet vrolijk van. Jij?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Albanië heeft ook gewoon geluk gehad met een goede startpositie.
Dat zijn twee losse dingen. Walk Along was onvoldoende en Oostbloklanden stemmen graag op elkaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je zoiets matigs als Walk Along stuurt en je kleedt het visueel zo saai aan, heb je geen recht van spreken als je gaat mekkeren over "Oostblok-festival".
Je had dit jaar beter een geweldige backdrop kunnen hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:59 schreef Unites het volgende:
[..]
En daar hadden we Hansje voor...
Wat een pannenkoek zeg!
Ik ook niet. Echt misselijkmakend.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Rusland zag er ook fantastisch uit en klonk prima, maar ik kan het gewoon niet hebben dat ze een vredeslied staan te zingen
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ze is hooguit dertiende geworden.
Dat kan bijna niet anders inderdaad. Want het is nu niet zo dat zij standaard veel punten krijgen van buur- en ander bevriende landen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Albanië heeft ook gewoon geluk gehad met een goede startpositie.
Eerder lid van the Crows uit Game of Thronesquote:
Kinkyquote:Op
dinsdag 19 mei 2015 23:54 schreef ForzaMilan het volgende:
Daarom gaat ze ook niet winnen, omdat meer mensen dat vinden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet. Echt misselijkmakend.
Iddquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je had dit jaar beter een geweldige backdrop kunnen hebben
Beter stijgen ze nog even door naar de 1e plek qua financieel geldquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Rusland staat nu tweede op Betfair.
Brace, brace, brace
Italie heeft een beetje een statische presentatie op het podium, maar wel een -imo- gruwelijk mooie achtergrond.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:58 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Denk dat het Zweden of Italie wordt.
Als ik vrolijk wil worden, ga ik wel naar andere muziek luisteren ja. Daarnaast was ook niet bepaald te horen dat zij de Italiaanse versie van The Voice heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:59 schreef Unites het volgende:
[..]
Ergens wel, maar alsnog... word er niet vrolijk van. Jij?
Het type liedje zoals Walk Along is vaak iets wat Oosteuropese oren niet zo tof vinden, zoals wij een schreeuwerige tante uit Georgie iets te heftig vinden... kwestie van smaak en voorkeur in de regioquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zijn twee losse dingen. Walk Along was onvoldoende en Oostbloklanden stemmen graag op elkaar.
Albanië is berucht voor hun vote trading.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet anders inderdaad. Want het is nu niet zo dat zij standaard veel punten krijgen van buur- en ander bevriende landen.
Als je er vroeg bij was zit je nu goedquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Beter stijgen ze nog even door naar de 1e plek qua financieel geld
Denk dat heel veel landen anti-Rusland stemmen. Helaas voor Polina Gagarina want dat is gewoon een toffe chick met een goed nummer. Ze heeft alleen de pech dat ze Russisch is.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Italie heeft een beetje een statische presentatie op het podium, maar wel een -imo- gruwelijk mooie achtergrond.
Zweden lijkt het totaalpaket in orde te hebben.
Ik ga heel hard boe roepen als Poetin wint
Daar geef ik die Oost-Europese landen geen ongelijk in.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het type liedje zoals Walk Along is vaak iets wat Oosteuropese oren niet zo tof vinden, zoals wij een schreeuwerige tante uit Georgie iets te heftig vinden... kwestie van smaak en voorkeur in de regio
Denemarken is ook meer iets voor ons.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het type liedje zoals Walk Along is vaak iets wat Oosteuropese oren niet zo tof vinden, zoals wij een schreeuwerige tante uit Georgie iets te heftig vinden... kwestie van smaak en voorkeur in de regio
En een vredesliedje komt zingen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:02 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Denk dat heel veel landen anti-Rusland stemmen. Helaas voor Polina Gagarina want dat is gewoon een toffe chick met een goed nummer. Ze heeft alleen de pech dat ze Russisch is.
Klopt. Maar Walk Along was zodanig dik onvoldoende dat punt 2 niet meer van belang is. De uitslag van vorig jaar bewijst hoe ver Nederland kan komen als de zaken wél in orde zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zijn twee losse dingen. Walk Along was onvoldoende en Oostbloklanden stemmen graag op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |