Het overschakelen van de greenroom naar de presentatrices deed volgens mij ook veel te lang.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:40 schreef Kinga het volgende:
De regie in het algemeen was super slecht... viel me al op bij de opening.. Continue Conchita van veraf, dat ik steeds dacht, ja schiet eens op met die close up! Echt bagger....
quote:
Nekquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:40 schreef ForzaMilan het volgende:
hebben Nek verslagen op San Remo 2015 waar ik persoonlijk meer fan van was
Ja, dat viel me ook op. Wereld van verschil met vorig jaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Oh Conchita was trouwens qua zang ook echt heel erg matig, als ze vorig jaar zo had gezongen hadden we gewoon gewonnen hoor
Nek is baas. Vooral Tan Solo Tu van hem.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
NekPrima nummer. Die van Il Volo is trouwens ook prima.
Als het maar een eigentijdse sound heeft... dat was de doodsteek dit jaar. Trijn die gewoon bij haar jazz- en soul had moeten blijven in een fatsoenlijke outfit was gewoon doorgegaan, maar ze trapte in het traditionele songfestivalspookquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind een Douwe Bob of nog beter, een Nielson best wel een leuke act voor 2016.
Maar daar zijn volgens mij maar 3 kippen en een hond het met mee eens.
Iddquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Oh Conchita was trouwens qua zang ook echt heel erg matig, als ze vorig jaar zo had gezongen hadden we gewoon gewonnen hoor
Met een DJ!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:44 schreef Unites het volgende:
Volgend jaar is het toch Jan Smit
Let maar op, weet het 100% zeker
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:43 schreef Fascination het volgende:
Wel mooi dat met dat gejank van "we moeten gewoon de jostiband sturen" is afgerekend vanavond.
Het spook heet in dit geval gewoon Anouk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het maar een eigentijdse sound heeft... dat was de doodsteek dit jaar. Trijn die gewoon bij haar jazz- en soul had moeten blijven in een fatsoenlijke outfit was gewoon doorgegaan, maar ze trapte in het traditionele songfestivalspook
Nou ik ben blij dat deze kerels ook niet doorgaan. Moet niet gekker worden natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:43 schreef Fascination het volgende:
Wel mooi dat met dat gejank van "we moeten gewoon de jostiband sturen" is afgerekend vanavond.
De uitzending is toch al voorbij.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik kan ook zijn Spaanse repertoire wel waarderen, maar we dwalen nogal af
Dat zeiden mensen vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gemiddeld Songfestival-publiek hier warm voor loopt. Gitaarbandjes doen het over het algemeen niet zo goed.
Nee, ik reken Lordi even niet mee.
Ik kreeg een enorm 3JS-gevoel van wat ik vanavond zag. Totaal visieloos. Er gebeurde gewoon niks op dat podium. En dan moet je ook nog een liedje hebben waarin 3 minuten niks gebeurt. Dodelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:32 schreef marcodej het volgende:
Zelfs achter de act van Sieneke zat meer gedachte.
Ik zeg niet dat ze achterlijk zijn. Ik zeg dat ze over het algemeen tijdens zo'n festival niet massaal warmlopen voor echte bandjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:46 schreef Horatio het volgende:
[..]
Dat zeiden mensen vorig jaar ook.
Het Songfestival-publiek is niet achterlijk. Kwaliteit scoort altijd.
Was ook wel gruwelijk ingesnoerd in die jurk, ik zou niet eens kunnen pratenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Eens. Het leek inderdaad heel erg op de 3JS. Het zou me dan ook niet verbazen als Trijntje allerlaatste is geworden vandaag.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kreeg een enorm 3JS-gevoel van wat ik vanavond zag. Totaal visieloos. Er gebeurde gewoon niks op dat podium. En dan moet je ook nog een liedje hebben waarin 3 minuten niks gebeurt. Dodelijk.
Dave Roelvink in een badkuip achter Jan Smit waarbij drie backings tijdens de refreinen boven water komen om met een mond vol zaad mee te kwelenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:47 schreef ForzaMilan het volgende:
Jan Smit met zang en Dave Roelvink als DJ voor de looks.
Lijkt me ook een goede, hij heeft per slot van rekening al een keer meegedaan aan het NSF.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Is Boris ook nog een optie voor volgend jaar?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dave Roelvink in een badkuip achter Jan Smit waarbij drie backings tijdens de refreinen boven water komen om met een mond vol zaad mee te kwelen
Ja al viel het me nog mee toen ik het zag, maar ik gok dat ze zelfs met een paar punten van Belgie en Denemarken helemaal onderaan is geëindigdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens. Het leek inderdaad heel erg op de 3JS. Het zou me dan ook niet verbazen als Trijntje allerlaatste is geworden vandaag.
Bedankt voor de visuals, nu kan ik niet meer slapen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dave Roelvink in een badkuip achter Jan Smit waarbij drie backings tijdens de refreinen boven water komen om met een mond vol zaad mee te kwelen
Dit, dat pakje daarna ook. Volledig ingeknepen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Was ook wel gruwelijk ingesnoerd in die jurk, ik zou niet eens kunnen praten
Kwaliteit scoort niet altijd. Vaak genoeg vallen kwalitatief goede nummers af ten faveure van vals zingende kraaien. Albanië was vanavond ook weer een pijnlijk voorbeeld.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:46 schreef Horatio het volgende:
[..]
Dat zeiden mensen vorig jaar ook.
Het Songfestival-publiek is niet achterlijk. Kwaliteit scoort altijd.
Mag hopen niet die backings naast Anouk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen hoe dit ooit punten van de vakjury's zou gehad moeten hebben. En dan was haar optreden gisteren dus schijnbaar een stuk slechter ook nog.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja al viel het me nog mee toen ik het zag, maar ik gok dat ze zelfs met een paar punten van Belgie en Denemarken helemaal onderaan is geëindigd
Aiaiaiaiaiaiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedankt voor de visuals, nu kan ik niet meer slapen.
Albanie was best prima. Ze had alleen wat moeite met Engelse uitspraak.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kwaliteit scoort niet altijd. Vaak genoeg vallen kwalitatief goede nummers af ten faveure van vals zingende kraaien. Albanië was vanavond ook weer een pijnlijk voorbeeld.
Toen ik zag dat Armenië en Albanië door waren, bekroop mij dat gevoel ook, inderdaad...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens. Het leek inderdaad heel erg op de 3JS. Het zou me dan ook niet verbazen als Trijntje allerlaatste is geworden vandaag.
Volgens mij had ze wel met meer dingen moeite.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Albanie was best prima. Ze had alleen wat moeite met Engelse uitspraak.
Albanië was herhaaldelijk vals.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Albanie was best prima. Ze had alleen wat moeite met Engelse uitspraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |