Weet je, ik hou helemaal niet van die muziek, maar in z'n soort was het niet zo slecht, de act klopte en Sieneke deed het gewoon goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:32 schreef marcodej het volgende:
Zelfs achter de act van Sieneke zat meer gedachte.
Interessante site is dat de laatste jaren, Estland, Belgie en Rusland lijken dus de beste kaarten voor zaterdag te hebben vooralsnogquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:34 schreef TheArt het volgende:
http://esctracker.com/
Als Tajikistan mocht meestemmen, zaten we nu in de finale
Alsjeblieft niet. Kensington is verschrikkelijk.quote:
Sieneke.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:35 schreef Jane het volgende:
Weet je, ik hou helemaal niet van die muziek, maar in z'n soort was het niet zo slecht, de act klopte en Sieneke deed het gewoon goed.
Zweden gaat winnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Interessante site is dat de laatste jaren, Estland, Belgie en Rusland lijken dus de beste kaarten voor zaterdag te hebben vooralsnog
jaaaaaa hoor!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Weet je, ik hou helemaal niet van die muziek, maar in z'n soort was het niet zo slecht, de act klopte en Sieneke deed het gewoon goed.
True, buiten de infantiele gedachte dat je Pierre Kartner een lied liet schrijven was dit maximaal uitgemolkenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:35 schreef Jane het volgende:
[..]
*bedoeningquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vond ik toen met Anouk al storend, alhoewel het anders ook maar een kale bedoeling zou zijn geweest met het gebrek aan visuals. Nu vond ik het vooral de act van België weinig goeds doen.
Mag hopen van niet.quote:
Ik denk niet dat het gemiddeld Songfestival-publiek hier warm voor loopt. Gitaarbandjes doen het over het algemeen niet zo goed.quote:
Van deze halve finalisten. De landen worden pas gedownload als ze op het ESF-podium hebben gestaan. Dat hebben de afgelopen jaren wel geleerd. Zweden stond voor vandaag op kop trouwens.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Interessante site is dat de laatste jaren, Estland, Belgie en Rusland lijken dus de beste kaarten voor zaterdag te hebben vooralsnog
Dat denk ik ook, die zullen er donderdag wel voorbij schieten, maar zo kun je de laatste jaren prima zien wie de frontrunners bij de televote zullen zijnquote:
De Finnen van vanavond zijn het met je eensquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gemiddeld Songfestival-publiek hier warm voor loopt. Gitaarbandjes doen het over het algemeen niet zo goed.
Nee, ik reken Lordi even niet mee.
En we plaatsen ons dit jaar ook niet voor het EK voetbal.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:37 schreef Arcee het volgende:
Voelt wel vertrouwd weer, trouwens. Niet de finale halen.
Of Italie, die hebben ook een sterk nummer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, die zullen er donderdag wel voorbij schieten, maar zo kun je de laatste jaren prima zien wie de frontrunners bij de televote zullen zijn
Dat nummer is iig wel tof.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Kensington is verschrikkelijk.
Ze hadden dat al kunnen weten toen de Toppers zich niet wisten te kwalificeren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Finnen van vanavond zijn het met je eens
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Nu gewoon met zijn allen achter België staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |