quote:
Is dit niet wat voor jou? Het heeft het tempo van een bepaald Beatleliedje waar ik even niet op kom. Volgens mij zelfs een McCartney.quote:
ik ben gewoon echt teleurgesteld.quote:
Servië, verder niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:06 schreef Joosie200 het volgende:
Recap
Estland, Rusland, België, Nederland dan. Persoonlijke favoriet: Finland
Hij mag McCartney z'n kont nog niet eens aflikken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Is dit niet wat voor jou? Het heeft het tempo van een bepaald Beatleliedje waar ik even niet op kom. Volgens mij zelfs een McCartney.
Dit hoefde ik niet te wetenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij mag McCartney z'n kont nog niet eens aflikken.
Allemaal geflufferd dat ze lekker enthousiast moeten doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dat geklap in de zaal. Alsof ik zit te swingen op de Surprise show.
ze halen hun inspiratie van The Beatles, dus..wel leuk!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Is dit niet wat voor jou? Het heeft het tempo van een bepaald Beatleliedje waar ik even niet op kom. Volgens mij zelfs een McCartney.
ik dacht aan love is all, maar is niet van mccartneyquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Als alle josti's klappen dan weet je dat kwaliteit muziek maakt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Allemaal geflufferd dat ze lekker enthousiast moeten doen.
Ja, diequote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik dacht aan love is all, maar is niet van mccartney
Met z'n allen, met z'n aahaaaluhhnnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dat geklap in de zaal. Alsof ik zit te swingen op de Surprise show.
Nou dat ja, hoeraquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Met z'n allen, met z'n aahaaaluhhnn
Ik houd van jequote:
oh nee dat was de playbacksjowquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Met z'n allen, met z'n aahaaaluhhnn
Jij wel?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:10 schreef Jane het volgende:
Hij mag McCartney z'n kont nog niet eens aflikken.
jij ook...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
Had best leuk kunnen zijn dit, als het niet zo vals was..
tetten heeft ze ook niet.quote:
quote:
Hebben zij alle 16 liedjes geluisterd..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Op Betfair bungelt Nederland nog steeds ergens onderaan als het om kwalificatie gaat.
pannecoucke is overratedquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond Nederland, ongelogen, de slechtste act hebben. Dat is toch ongelofelijk voor een land met Pannecoucke aan het roer, waar we juist zoveel van verwachtten?
Qua staging bedoel je?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond Nederland, ongelogen, de slechtste act hebben. Dat is toch ongelofelijk voor een land met Pannecoucke aan het roer, waar we juist zoveel van verwachtten?
We zijn te oud. Het gaat me hier af en toe al te snel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:14 schreef Arcee het volgende:
Waarom posten jullie eigenlijk niet in ESF / [Live] Eerste halve finale - ESF in Wenen! #13 NEDERLAND WINT?
Gaat veel te snelquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:14 schreef Arcee het volgende:
Waarom posten jullie eigenlijk niet in ESF / [Live] Eerste halve finale - ESF in Wenen! #13 NEDERLAND WINT?
omdat daar mensen posten om het topic vol te krijgen in 2 minuten, da's wat snel..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:14 schreef Arcee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |