Officiële studio versiequote:Trijntje Oosterhuis presenteert Songfestivallied Walk Along
Trijntje Oosterhuis heeft donderdag het nummer bekendgemaakt waarmee ze Nederland op het Eurovisie Songfestival in 2015 zal gaan vertegenwoordigen. Het nummer heet Walk Along. Het lied werd geschreven door Anouk, die in 2013 al meedeed aan het Eurovisie Songfestival.
Volgens Oosterhuis kreeg ze veel 'kracht' van Anouk, die haar tijdens de opnames van het nummer bijstond. "Ze gaat ook zeker mee naar het Songfestival", onthult Oosterhuis. "Ze is enorm betrokken."
"Waarom niet nu?", zegt Oosterhuis over haar eigen deelname. "Ik vond het super cool wat Anouk gedaan heeft en Ilse en Waylon. Ik durf het nu ook. Het is wel best spannend."
'Alles geven'
De zangeres is zeer positief over het nummer Walk Along, waarop Anouk meezingt in de koortjes. "Je moet alles geven. Wat ik ook altijd zeg als coach bij The Voice: je moet niks komen halen, je moet het brengen. Hopelijk krijg je dan de plek waar je recht op hebt."
Oosterhuis vindt het nummer fris, catchy en anders dan je van haar zou verwachten. De eerste keer dat het nummer op de radio te horen was, noemt ze een mooi moment. "Het is zo spannend, maar tegelijkertijd ook zo leuk.'' Na het liedje brak er luid applaus uit in de studio in Hilversum van AvroTros.
De zangeres heeft veel zin in het liedjesfestijn, dat in mei plaatsvindt. "Ik heb hele leuke verhalen gehoord van collega's.'' Daarnaast vindt de zangeres het een eer om ons land te vertegenwoordigen. En: "Als zangeres hoort een keer meedoen aan het songfestival er gewoon bij.''
Winnen
Ook programmamaker en songfestivalkenner Cornald Maas is bijzonder enthousiast over het nummer van Trijntje Oosterhuis. "Het zou best kunnen winnen", zo is hij van mening. "Dat heb ik in jaren niet gehad dat ik dat onmiddellijk bij een Nederlandse inzending had."
"In tegenstelling tot Birds is dit nummer heel catchy", aldus songfestivalcommentator Jan Smit. Hij prijst Anouk voor de compositie en hij vergelijkt het met oude songfestivalhits. Dit jaar was Smit erg kritisch over The Common Linnets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wordt het toch: #Teamjurk-2-zwart
Of heel misschien: #Teamjurk-2-rood
Of toch: #Teambroekpak
--- --- --- And the most important thing, everyone --- --- ---
![]()
WE GAAN VOOR DE WINST!
![]()
Haar beste optreden tot nu toe voor dit liedje?
dag
quote:
Alleen maar omdat ze dik is, en different. And that's okay!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:51 schreef marcodej het volgende:
Aan het publiek te horen, gaat dit door.
Maar dit is ronduit kut.
Amenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:51 schreef marcodej het volgende:
Ik wil nooit meer een "we moeten allemaal lekker onszelf kunnen zijn en ik ga rijzen als een Vinex"-thema in een liedje.
Dat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:52 schreef Pluto1975 het volgende:
Serieus.....ik heb nog NOOIT zo´n slecht SF gezien! (tot nu toe)
Nee, ik zag 1 keer een vaag zwart mensachtig figuur maar daar hield het mee op. Het viel mij echt tegen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tijdens repetitie beelden zag je nog iets van achtergrond beelden met vage mensen erop.
heb ik zelf niks van teruggezien
fietshomo!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:51 schreef marcodej het volgende:
Ik wil nooit meer een "we moeten allemaal lekker onszelf kunnen zijn en ik ga rijzen als een Vinex"-thema in een liedje.
eensquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:52 schreef Pluto1975 het volgende:
Nee man, das toch elk jaar zoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:52 schreef Pluto1975 het volgende:
ja echt he.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, ik zag 1 keer een vaag zwart mensachtig figuur maar daar hield het mee op. Het viel mij echt tegen.
Er zitten altijd wel een paar nummers bij die ik okay vindt....2013 Margaret Berger, noorwegen, vorig jaar noorwegen, Zweden vorig jaar etc etc. Maar dit is heel erg Bonte Avondquote:
Dat.quote:
op wie?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:54 schreef Kim-Holland het volgende:
echt een nummer om lekker te gaan piesen
Wurst everquote:
En niet eens de eerste vanavond.quote:
En Nederlandquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
hele matige semi dit. Donderdag ziet er beter uit. Hup Belgie en Estland
België beste tot nu toequote:[b]Op dinsdag 19 mei 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:[
Belgie was ook nog doenlijk, de rest...![]()
![]()
Ja, maar omdat de anderen nog slechter zijn.quote:
Hoorde Daniel Dekker op de radio nog zeggen dat het een héle sterke halve finale was vanavond.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
hele matige semi dit. Donderdag ziet er beter uit. Hup Belgie en Estland
En hij is de Chef van de nederlandse delegatie/inzendingenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoorde Daniel Dekker op de radio nog zeggen dat het een héle sterke halve finale was vanavond.
Ja f*uck, nu krijg ik dit niet meer uit mijn kopquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:55 schreef Renesite het volgende:
Wanneer gaan ze me een prei draaien?
[ afbeelding ]
Yep, en dat hoorde je.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Over zenuwen van Trijntje gesproken. Was Anouk niet ook zo zenuwachtig? Die keek ook als een bange muis in de camera.
iddquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:57 schreef Peter het volgende:
Dit doet me denken aan Running running running van vorig jaar. Wel cute
niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Over zenuwen van Trijntje gesproken. Was Anouk niet ook zo zenuwachtig? Die keek ook als een bange muis in de camera.
zie je in het fietsenhok?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wacht nog steeds op iets dat me echt pakt.
Dat was wel een hottie..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:57 schreef Peter het volgende:
Dit doet me denken aan Running running running van vorig jaar. Wel cute
niet alleen de viool en de jurk is mooiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Applaus in de zaal omdat de viool zo mooi en live is.
Oh haar jurk is wel prachtig
quote:
Wel te vergelijken. Zenuwen = zenuwen. En die hadden ze beide.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
niet te vergelijken.
Daarnaast had anoyk meer stage presence.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, asjeblieft zeg. What's new?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ben er klaar mee en ga een goede film bekijken, ben zo klaar met dit niveau beneden de absolute 0. Niet om aan te horen zo slecht is deze halve finale, drama.
Have fun en blijf hopen
als in de odds of de kans?quote:
Dit. Maar puur omdat andere nog slechter zijn dan de staging/aankleding van Trijntje. Haar stem houdt haar overeind, net.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:51 schreef Peter het volgende:
Door: België, Estland, Servië, Nederland
Rest niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |