Nee daar ging het niet over...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
beter voor je blender bedoel je?
moet je het in een bakkie effe 1 minuut in de magnetron zetten, dan gaat die blender
er zo doorheen....
huh?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
Nee anders
[..]
Nee daar ging het niet over...
Misschien meer pruimensap
ik snap je niet denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had iets met Fris & Fruitig ontdooid in gedachte, maar was net te laat
ah.......... neeeeeeeeee die moeten vers natuurlijk, alleen voor Smoothies datquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bevroren fruit is niks. Hooguit voor ergens in te verwerken, maar ik kan me niet voorstellen dat je lekker een beschuitje met aardbeien gaat eten die uit de diepvries komen.
Hij bedoelt dat ie aan het ontdooien is, denk ik.quote:
wie Chufi?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ie aan het ontdooien is, denk ik.
waar is het bank topic?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:44 schreef FANN het volgende:
o ja songfestival begint zo, ik verhuis naar de bank
Dat is ook weer persoonlijk... Heb jij je bevroren Lidl fruit al gebruikt voor een smoothie? Want we hadden er een hele discussie over... Dus graag je smaakoordeelquote:
Ergens bij ESF,,, Daar zaten we 24 uur geleden nog op.. Maar er was iemand was zo grappig om ons naar GC terug te schoppenquote:
ik heb die zakken fruit al vaker gehad, niks mis mee, je moet alleen bij die bosvruchten een beetje uitkijken, kan wat zuur zijn. Ze hebben die zakken helaas niet altijd, zal wel seizoensartikel zijn ofzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is ook weer persoonlijk... Heb jij je bevroren Lidl fruit al gebruikt voor een smoothie? Want we hadden er een hele discussie over... Dus graag je smaakoordeel
Ik ga ze een keer proberen Dank voor je meningquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb die zakken fruit al vaker gehad, niks mis mee, je moet alleen bij die bosvruchten een beetje uitkijken, kan wat zuur zijn. Ze hebben die zakken helaas niet altijd, zal wel seizoensartikel zijn ofzo.
Na een uurtje bellen ben je nog niet klaarquote:
Dat is een ander verhaal, maar ze heeft mn nummer nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Na een uurtje bellen ben je nog niet klaar
Ze zei iets andersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, maar ze heeft mn nummer niet
Nee al op, en slapen.quote:
Maar je kunt er niet mee stemmen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:19 schreef just me het volgende:
Die app is best leuk, geeft veel achtergrondinfo
Ik ga alleen internet stemmen als dat zou kunnen via een VPN natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:21 schreef just me het volgende:
Ja je kunt wel stemmen volgens mij maar ga ik niet door hoor
je kunt ook de song kopen
Dat mag altijd natuurlijk ....... Rapraparaparpap tonite ala Beyonce ..... romppom romp Rihanna bedoelde ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:22 schreef sacha het volgende:
mag ik dit niet ontkennen? wat een ruknummer
ik vind het nietsquote:
dit geeft toch totaal geen uitstraling?quote:
Nee maar die stondt dr gewoon nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
dit geeft toch totaal geen uitstraling?
De vraag is of ik die info tot me wil nemen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:19 schreef just me het volgende:
Die app is best leuk, geeft veel achtergrondinfo
die hou ik voor mezelfquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is of ik die info tot me wil nemen.
Ik doelde opdat Finland een kort nummer hadden... niet dat Fin ook einde betekent, maar soms gebeuren die dingenquote:
Windkracht 10 erbij dan ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:39 schreef just me het volgende:
Zou ze die jurk ook 'n avondje willen uitlenen
Kheb voor volgend weekend een sensationele jurk nodigquote:
Dat is de week na de finale? Gewoon een smsje sturen ,, Wie weetquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
Kheb voor volgend weekend een sensationele jurk nodig
Mwah dan zou de aandacht naar mij gaan ipv Merel en haar manquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is de week na de finale? Gewoon een smsje sturen ,, Wie weet
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
Kheb voor volgend weekend een sensationele jurk nodig
Oh ja afscheidsfeestje tochquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
Mwah dan zou de aandacht naar mij gaan ipv Merel en haar man
toen ze gingen trouwen hebben ze geen feest gegeven en dat doen ze volgend weekend dus welquote:
Maar daarna verhuizen ze toch ook.... Jammer genoeg voor jou dan welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
toen ze gingen trouwen hebben ze geen feest gegeven en dat doen ze volgend weekend dus wel
ik blijf gewoon oppassen hoor, laat ik me niet afnemenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daarna verhuizen ze toch ook.... Jammer genoeg voor jou dan wel
Ja maar dan moet je wel elke week een stuk verder reizenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik blijf gewoon oppassen hoor, laat ik me niet afnemen
ja dan kan ik niet meer op de fiets, dan pak ik gewoon de treinquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel elke week een stuk verder reizen
Weet ik ...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
ja dan kan ik niet meer op de fiets, dan pak ik gewoon de trein
Ik ga dan dinsdagavond daar naar toe en woensdagavond na het eten weer naar huis
valste noten zijn om te kraken!quote:
doet mijn tante ook regelmatig zo als ze gaat oppassen op haar kleindochterquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
ja dan kan ik niet meer op de fiets, dan pak ik gewoon de trein
Ik ga dan dinsdagavond daar naar toe en woensdagavond na het eten weer naar huis
Ouderwetsquote:
Ik vind het een wonder dat er mensen zijn die het volgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef chufi het volgende:
Ik zou een East Eurovision contest willen en een West ... Maar eigenlijk kunnen we het gewoon opdoeken
'k Zag twee beren broodje smerenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het een wonder dat er mensen zijn die het volgen.
De wonderen zijn de wereld ook nog lang niet uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:28 schreef sacha het volgende:
[..]
'k Zag twee beren broodje smeren
O dat was een wonder
't Was een wonder boven wonder
Dat die beren smeren konden
Hi, hi, hi, ha, ha, ha
'k Stond er bij en ik keek er naar
'k Zag twee slangen de was ophangen
O dat was een wonder
Dat die slangen hangen konden
Hi, hi, hi, ha, ha, ha
'k Zag twee koeien bootje roeien
O dat was een wonder
Dat die koeien roeien konden
Hi, hi, hi, ha, ha, ha
'k Zag twee apen wortels schrapen
O dat was een wonder
Dat die apen schrapen konden
Hi, hi, hi, ha, ha, ha
'k Zag twee vlooien piepers rooien
O dat was een wonder
Dat die vlooien rooien konden
Hi, hi, hi, ha, ha, ha
'k Zag twee bijen auto rijen
O dat was een wonder
Dat die bijen rijen konden
Hi, hi, hi, ha, ha, ha
'k Zag twee vliegen kindje wiegen
O dat was een wonder
Dat die vliegen wiegen konden
Hi, hi, hi, ha, ha, ha
'k Zag twee poezen samen douchen
O dat was een wonder
Dat die poezen douchen konden
Hi, hi, hi, ha, ha, ha
enzovoort ...
Sas ook niet.. Ik voorzie een update voor morgenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld ook nog lang niet uit.
ben benieuwd waar we morgen wakker wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas ook niet.. Ik voorzie een update voor morgen
Gewoon hier... 24 uur minimum afgedongenquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:30 schreef just me het volgende:
[..]
ben benieuwd waar we morgen wakker worden
quote:
Kwa show stelde het weinig voor... Maar goed .. Nu kunnen we rustig slapen de rest van de weekquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:32 schreef DKUp het volgende:
Trijn was saai, dus ik kan het me ook wel voorstellen dat ze eruit ligt
Het was over de hele linie bagger.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwa show stelde het weinig voor... Maar goed .. Nu kunnen we rustig slapen de rest van de week
Voor het eerst dat iemand dit clubje kwijt is.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:54 schreef Joezi het volgende:
Ik was jullie helemaal kwijt, 2 dagen lopen zoeken
Hoe bevalt het hier? Nog nieuwe aanwas?quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor het eerst dat iemand dit clubje kwijt is.
Neuh nauwelijks, het zijn gewoon de oudjes die af en toe voorbij komen..quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe bevalt het hier? Nog nieuwe aanwas?
nahquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:54 schreef Joezi het volgende:
MyAT much?quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:54 schreef Joezi het volgende:
Hij claimt niet te weten hoe het werkt ....quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
dit topic hoort niet bij zijn favorieten, duh
Hoe zou ie dan alle UTO COSsen volgen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Klik je nooit op die tekst rechts beneden, ''mijn actieve topics'' ?
ach, ik roeptoeter ook zoveelquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij claimt niet te weten hoe het werkt ....
dat vind ik primaquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar we geven je daarom ook de schuld van alles
Want je gunt Danny een extra zakcentje? Of krijg je daarvoor betaald?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:44 schreef sacha het volgende:
[..]
dat vind ik prima![]()
ik ben de hele dag hier banners aan het klikken maar dat terzijde
NWS / Ook tweakers krijgt weer een cookiemuurquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Want je gunt Danny een extra zakcentje? Of krijg je daarvoor betaald?
Kaazig hierquote:
Wel een leuke kaas boot gespot vandaagquote:
Waar?quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een leuke kaas boot gespot vandaag
Ik kijk films Piet sorryquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik klooi wat op de radio. Half 2 en Fok! is al zowat dood.
Bickersgracht, Een gele onderzeebootquote:
Is de gracht wel diep genoeg voor dat ding?quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Bickersgracht, Een gele onderzeeboot [ afbeelding ]
Ik heb 3 minuten geluisterd, wat een takke muziekquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik klooi wat op de radio. Half 2 en Fok! is al zowat dood.
Zo iets reed 30 jaar geleden al rond op Spaanse fiestasquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Bickersgracht, Een gele onderzeeboot [ afbeelding ]
Nee, ik heb even nagezocht. Het was ooit een sexclub ding in Parijs. Toen heeft een Amsterdammer het gekocht. In 2014 moest het eigenlijk al weg. Maar het ligt er dus nog steeds.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is de gracht wel diep genoeg voor dat ding?
Ja, mooi he.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb 3 minuten geluisterd, wat een takke muziek
Als je naar de woonboten kijkt zie je hoe groot dat ding is. Ik was aan het werk in het pand daarachter en zag alleen die gele tuutquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo iets reed 30 jaar geleden al rond op Spaanse fiestas
OK Ik geloof, je Op STreetview 2014 is er niet iigquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je naar de woonboten kijkt zie je hoe groot dat ding is. Ik was aan het werk in het pand daarachter en zag alleen die gele tuut
Binnenkort gratis op te halen dus.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, ik heb even nagezocht. Het was ooit een sexclub ding in Parijs. Toen heeft een Amsterdammer het gekocht. In 2014 moest het eigenlijk al weg. Maar het ligt er dus nog steeds.
Mooi stukje A'dam trouwens
Dat wordt nog lastig .... Zowel Soury als ik wonen aan een gracht....quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnenkort gratis op te halen dus.
Ding is in de gracht gekomen dus kan ook er ook weer uit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt nog lastig .... Zowel Soury als ik wonen aan een gracht....
Ok ik ben blij dat je me geloofdquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Ik geloof, je Op STreetview 2014 is er niet iig
Ik woon niet aan een gracht.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt nog lastig .... Zowel Soury als ik wonen aan een gracht....
Denk dat mijn onderburen(op begane grond en 1 hoog) er niet vrolijk van worden... Ze hebben al ooit eens een kunstwerk uit het water weg weten te pestenquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ding is in de gracht gekomen dus kan ook er ook weer uit.
Gewoon vervoerd over waterquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ding is in de gracht gekomen dus kan ook er ook weer uit.
Uhh Ik zie dit soort vracht niet bij je voorbijkomenquote:
Het moest weg omdat het object is en geen boot. De bewoners hadden er geen probleem mee. Blijkbaar de strijd gewonnen.quote:
Het ligt in de gracht, drijft maar is geen boot, is dat Amsterdamse logica?quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het moest weg omdat het object is en geen boot. De bewoners hadden er geen probleem mee. Blijkbaar de strijd gewonnen.
Ik woon idd niet aan een doorvaarroutequote:Op donderdag 21 mei 2015 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh Ik zie dit soort vracht niet bij je voorbijkomen [ afbeelding ]
U-boot, de naam zegt genoegquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het moest weg omdat het object is en geen boot. De bewoners hadden er geen probleem mee. Blijkbaar de strijd gewonnen.
Een lange vijver.quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon idd niet aan een doorvaarroute
http://www.parool.nl/paro(...)-Bickersgracht.dhtmlquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het ligt in de gracht, drijft maar is geen boot, is dat Amsterdamse logica?
Hoho, als ik zou willen en een bootje zou hebben liggen zou ik gewoon in het Centrum moeten kunnen komen.... Wel een lange weg , maar het zou moeten lukkenquote:
Ik mag dat helaas niet. Bootjes zijn tofquote:Op donderdag 21 mei 2015 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoho, als ik zou willen en een bootje zou hebben liggen zou ik gewoon in het Centrum moeten kunnen komen.... Wel een lange weg , maar het zou moeten lukken
Bij mag het volgens mij ook niet , maar ook geen behoefte aan, dus ook nooit navraag gedaan,quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag dat helaas niet. Bootjes zijn tof
Om de hoek mag het wel, maar het liggeld is rete duur.quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mag het volgens mij ook niet , maar ook geen behoefte aan, dus ook nooit navraag gedaan
Echt? Volgens mij kostte het 15 jaar geleden geen reet...quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Om de hoek mag het wel, maar het liggeld is rete duur.
30 jaar geleden lag er nog drie rijen dikquote:Op donderdag 21 mei 2015 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt? Volgens mij kostte het 15 jaar geleden geen reet...
Dat dusquote:Op donderdag 21 mei 2015 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
30 jaar geleden lag er nog drie rijen dik
Wel logish toch? Tering bende. Plus er liggen nu knappe woonboten. Er lag ooit een wrak te koop voor 2 ton. Puur voor de ligplaats. Is toch verkocht.quote:
Asociaal iddquote:Op donderdag 21 mei 2015 02:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel logish toch? Tering bende. Plus er liggen nu knappe woonboten. Er lag ooit een wrak te koop voor 2 ton. Puur voor de ligplaats. Is toch verkocht.
Hoezo asociaal? Beter imo. Maar de prijs wel jaquote:
Drugssmokkel zeg ik !!???quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kwam vandaag weer bekende in het nieuws tegen.
Blijkt al bijna jaar vast te zitten in Thaise cel.
Kauwgum op straat gespuugdquote:Op donderdag 21 mei 2015 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kwam vandaag weer bekende in het nieuws tegen.
Blijkt al bijna jaar vast te zitten in Thaise cel.
Oh, nou mag hier ook wel aan de galg. Smerig spul. Doe mij maar wat sterkers, heeft niemand last vanquote:
Ja muffigequote:
Vaag verhaal, heeft ooit mijn deel van coffeeshop overgenomen toen ik vader werd.quote:
Hierquote:Op donderdag 21 mei 2015 02:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh, nou mag hier ook wel aan de galg. Smerig spul. Doe mij maar wat sterkers, heeft niemand last van
Niet zo mooi voor die gozer. Is geen pretje. Maar jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vaag verhaal, heeft ooit mijn deel van coffeeshop overgenomen toen ik vader werd.
Was in Thailand gaan wonen met nieuwe vrouw en heeft wat witgewassen blijkblaar.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier
http://thumbs.dreamstime.com/x/wodka-en-ijs-op-wit-4278836.jpg
Beetje dom zou Maxima zeggen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo mooi voor die gozer. Is geen pretje. Maar ja
Hoe dom kan je zijn, denk ik danquote:Op donderdag 21 mei 2015 02:35 schreef chufi het volgende:
Zeker in die landen moet je oppassen .....
Die muffigheid komt door die schimmelkaas.quote:
In zulke landen moet je echt oppassen dat ze je niet opknopen.quote:
Ja he ? Mijn foto is niet zo erg duidelijk. Hier zijn de afmetingen wat beter.quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die muffigheid komt door die schimmelkaas.
BTW wel cool die Yellow Submarine in de Amsterdamse Bickersgracht.
Toe maarquote:Op donderdag 21 mei 2015 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Krijgt nog wel een staartje, Sprong is er al met bezig.
Denk niet dat je in de gracht ermee kan gaan duiken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja he ? Mijn foto is niet zo erg duidelijk. Hier zijn de afmetingen wat beter.
[ afbeelding ]
En hoe het er is gekomen [ afbeelding ]
Te gek ding.quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja he ? Mijn foto is niet zo erg duidelijk. Hier zijn de afmetingen wat beter.
[ afbeelding ]
En hoe het er is gekomen [ afbeelding ]
Betaald metquote:Op donderdag 21 mei 2015 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Krijgt nog wel een staartje, Sprong is er al met bezig.
Dan raak je verwart in de fietsen winkelwagens en al die rotzooi die de gracht in wordt gemieterdquote:Op donderdag 21 mei 2015 02:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk niet dat je in de gracht ermee kan gaan duiken.
Die grachten zijn toch eigenlijk niets meer dan veredelde open riolen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan raak je verwart in de fietsen winkelwagens en al die rotzooi die de gracht in wordt gemieterd
Als dat ding duikt zit ie gelijk vast op de bodem.quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan raak je verwart in de fietsen winkelwagens en al die rotzooi die de gracht in wordt gemieterd
Ik kan geen recent nieuws erover lezen. Laatste is van 2014 dat de eigenaar er iets mee wilde doen.quote:
Ik zou dat ding weleens van binnen willen zien.quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan geen recent nieuws erover lezen. Laatste is van 2014 dat de eigenaar er iets mee wilde doen.
Genoeg poen om er niks mee te doen blijkbaar, Bickers eiland en Prinsen eiland is een beetje goudkust van Amsterdam. Wel leuk om daar weer eens rond te lopen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is al lang niet meer zo. Het water is goed zuiver. Sinds de jaren tachtig (ja toen alquote:Op donderdag 21 mei 2015 02:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die grachten zijn toch eigenlijk niets meer dan veredelde open riolen.
En die ga jij eten?quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Dat is al lang niet meer zo. Het water is goed zuiver. Sinds de jaren tachtig (ja toen al) zijn de grachten riool vrij. Waternet heeft dat prima onder controle. Mensen die in de jaren 70 in de grachten donderden moesten een spuitje halen ivm met ziektes. Nu worden er zwem wedstrijden gehouden
En er zwemt vollop vis
Ja ik ook, maar volgens mij heeft die koekebakker er nik mee gedaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zou dat ding weleens van binnen willen zien.
Waarom niet ?quote:
Duurt uren voor je er 1 gevangen hebt, niet iedereen heeft zoveel tijd.quote:
Volgens mij kan je er best een leuk alternatief honkje in maken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zou dat ding weleens van binnen willen zien.
Je wilt niet zien wat er bij mij in de gracht zwemt, maar volgens mij mogen die niet, 60-90 cm of zoquote:Op donderdag 21 mei 2015 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duurt uren voor je er 1 gevangen hebt, niet iedereen heeft zoveel tijd.
Daar zijn visboeren voor uitgevonden.
Ik ga ook echt niet zelf hengelen. Maar er zit de laatste 30 jaar weer volop vis.quote:Op donderdag 21 mei 2015 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duurt uren voor je er 1 gevangen hebt, niet iedereen heeft zoveel tijd.
Daar zijn visboeren voor uitgevonden.
Maar als ze je missen dan ben je vissen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 03:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga ook echt niet zelf hengelen. Maar er zit de laatste 30 jaar weer volop vis.
Vast nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 03:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar als ze je missen dan ben je vissen.
Je moet echt de laatste ijzeren eeuw gaan zien. Daar ging het ook over poep en pies in Amsterdam. Enquote:Op donderdag 21 mei 2015 03:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wilt niet zien wat er bij mij in de gracht zwemt, maar volgens mij mogen die niet, 60-90 cm of zo
Vroeger heb ik gehengeld, best wel fanatiek.quote:Op donderdag 21 mei 2015 03:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga ook echt niet zelf hengelen. Maar er zit de laatste 30 jaar weer volop vis.
Met mijn opa en met wurmenquote:Op donderdag 21 mei 2015 03:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vroeger heb ik gehengeld, best wel fanatiek.
Vanaf de kant. Vond het wel spannend. Maar als ik beet had liep ik gillend weg, eigenlijk niks veranderdquote:Op donderdag 21 mei 2015 03:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook in een bootje of vanaf de kant?
Mijn 1e vis hing in de boom.quote:Op donderdag 21 mei 2015 03:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Vanaf de kant. Vond het wel spannend. Maar als ik beet had liep ik gillend weg, eigenlijk niks veranderd
Zwiep met je hengelquote:
Hahahaquote:
Aan de waterkant zitten is ook rustgevend. Met mijn fiets soms naar A'dam bos of gewoon op het bankje voor mijn deur.quote:Op donderdag 21 mei 2015 03:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was als jochie lid van een hengelclubje, maar ik ging alleen aan de waterkant zitten om rustig te kunnen drinken en blowen. Alles zat in je viskoffertje en je viel niet op. Geen last van ouders, want je was vissen.
Met drijvend brood en werphengel op karpers vissen in de vijver was ook leuk, soms had je dan een eend beet die dan ging vliegen, spektakel.quote:
Ahhhh das zieligquote:Op donderdag 21 mei 2015 03:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met drijvend brood en werphengel op karpers vissen in de vijver was ook leuk, soms had je dan een eend beet die dan ging vliegen, spektakel.
Dat zeker, zeer rustgevend.quote:Op donderdag 21 mei 2015 03:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan de waterkant zitten is ook rustgevend. Met mijn fiets soms naar A'dam bos of gewoon op het bankje voor mijn deur.
Ik woon eigenlijk aan een snelweg qua water, maar die herrie boeit me niet ik blijf het heerlijk vinden die botenquote:Op donderdag 21 mei 2015 03:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeker, zeer rustgevend.Wij hebben hier alleen wat vijvers en wat poelen. Verder weinig water hier.
Ben een keer gaan varen op de Rijn met mijn zwager en zijn boot maar dat ding kwam amper vooruit stroomopwaarts.quote:Op donderdag 21 mei 2015 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woon eigenlijk aan een snelweg qua water, maar die herrie boeit me niet ik blijf het heerlijk vinden die boten
Ze moeten hier een bocht maken dus dan gaat ie even in zijn achteruit ofzo. Dat maakt best een kabaal. soms. 's nachts komen hier de meest debiele dingen voorbij. Dan is het denk ik één richtingquote:Op donderdag 21 mei 2015 03:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben een keer gaan varen op de Rijn met mijn zwager en zijn boot maar dat ding kwam amper vooruit stroomopwaarts.
Een watervliegtuig?quote:Op donderdag 21 mei 2015 03:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze moeten hier een bocht maken dus dan gaat ie even in zijn achteruit ofzo. Dat maakt best een kabaal. soms. 's nachts komen hier de meest debiele dingen voorbij. Dan is het denk ik één richting
Geweldig is dat. Nou ja dat vliegtuig was wel het meest bijzondere wat ik heb voorbij zien komen
Even terug bladeren. Daar staat een fotoquote:
De vleugels kwamen er achteraan. Het was echt een spektakelquote:
Gedemonteerd dus. Zulke dingen komen bij mij niet voorbij. Maar, als dat bij jou voor de deur is, dat is toch een gracht, of ben ik kippig?quote:Op donderdag 21 mei 2015 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
De vleugels kwamen er achteraan. Het was echt een spektakel
Er loopt ook een rivier door A'dam, de Amstel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 03:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gedemonteerd dus. Zulke dingen komen bij mij niet voorbij. Maar, als dat bij jou voor de deur is, dat is toch een gracht, of ben ik kippig?
Ja dit past prima door de grachtenquote:Op donderdag 21 mei 2015 03:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gedemonteerd dus. Zulke dingen komen bij mij niet voorbij. Maar, als dat bij jou voor de deur is, dat is toch een gracht, of ben ik kippig?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 03:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er loopt ook een rivier door A'dam, de Amstel.
Ja, ik heb het 'plaatje'.quote:Op donderdag 21 mei 2015 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dit past prima door de grachten [ afbeelding ]
Mooi dan kan ik rustig slapen.quote:
Nu maandag? Wist ik helemaal niet, ik hou die 'gelovige kalender' niet zo bij.quote:Op donderdag 21 mei 2015 03:54 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel een héél lang weekend. Maandag is het pinkster kwam ik net achter.
Ik dus ook niet. Maar niet werken dusquote:Op donderdag 21 mei 2015 03:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu maandag? Wist ik helemaal niet, ik hou die 'gelovige kalender' niet zo bij.
Ik raak altijd in de war van die feestdagen, dacht dat het afgelopen weekend al was.quote:Op donderdag 21 mei 2015 03:54 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel een héél lang weekend. Maandag is het pinkster kwam ik net achter.
Dat is altijd fijn, als je anders wel had moeten werken.quote:
Ja dat heb je als gepensioneerdequote:Op donderdag 21 mei 2015 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik raak altijd in de war van die feestdagen, dacht dat het afgelopen weekend al was.
De ellende is dat die dagen steeds veranderen, ieder jaar een andere kalenderdag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik raak altijd in de war van die feestdagen, dacht dat het afgelopen weekend al was.
Verschuift gewoon, ik werk nooit 3 dagen achter elkaar. (of het moet echt crisis zijn)quote:Op donderdag 21 mei 2015 03:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn, als je anders wel had moeten werken.
Huh wat mis ik wat ?quote:Op donderdag 21 mei 2015 04:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje, dat is schrikken nu Gup begint.
Nee, ik zit in het verkeerde topic.quote:
Kijk dat is het betere werk. Ik moet nog wel evenquote:Op donderdag 21 mei 2015 04:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog 8 jaar en dan gaat pensioenfonds dokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |