Nee daar ging het niet over...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
beter voor je blender bedoel je?
moet je het in een bakkie effe 1 minuut in de magnetron zetten, dan gaat die blender
er zo doorheen....
huh?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
Nee anders
[..]
Nee daar ging het niet over...
Misschien meer pruimensap
ik snap je niet denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had iets met Fris & Fruitig ontdooid in gedachte, maar was net te laat
ah.......... neeeeeeeeee die moeten vers natuurlijk, alleen voor Smoothies datquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bevroren fruit is niks. Hooguit voor ergens in te verwerken, maar ik kan me niet voorstellen dat je lekker een beschuitje met aardbeien gaat eten die uit de diepvries komen.
Hij bedoelt dat ie aan het ontdooien is, denk ik.quote:
wie Chufi?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ie aan het ontdooien is, denk ik.
waar is het bank topic?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:44 schreef FANN het volgende:
o ja songfestival begint zo, ik verhuis naar de bank
Dat is ook weer persoonlijk... Heb jij je bevroren Lidl fruit al gebruikt voor een smoothie? Want we hadden er een hele discussie over... Dus graag je smaakoordeelquote:
Ergens bij ESF,,, Daar zaten we 24 uur geleden nog op.. Maar er was iemand was zo grappig om ons naar GC terug te schoppenquote:
ik heb die zakken fruit al vaker gehad, niks mis mee, je moet alleen bij die bosvruchten een beetje uitkijken, kan wat zuur zijn. Ze hebben die zakken helaas niet altijd, zal wel seizoensartikel zijn ofzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is ook weer persoonlijk... Heb jij je bevroren Lidl fruit al gebruikt voor een smoothie? Want we hadden er een hele discussie over... Dus graag je smaakoordeel
Ik ga ze een keer proberen Dank voor je meningquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb die zakken fruit al vaker gehad, niks mis mee, je moet alleen bij die bosvruchten een beetje uitkijken, kan wat zuur zijn. Ze hebben die zakken helaas niet altijd, zal wel seizoensartikel zijn ofzo.
Na een uurtje bellen ben je nog niet klaarquote:
Dat is een ander verhaal, maar ze heeft mn nummer nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Na een uurtje bellen ben je nog niet klaar
Ze zei iets andersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, maar ze heeft mn nummer niet
Nee al op, en slapen.quote:
Maar je kunt er niet mee stemmen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:19 schreef just me het volgende:
Die app is best leuk, geeft veel achtergrondinfo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |