Goed dat je ze nog even met de neus op de feiten drukt, Sked.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:47 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Ja, Turkije doet ten eerste niet mee en ten tweede was dit grapje al gemaakt
Leuk dat je hem even uitlegt ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:47 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Ja, Turkije doet ten eerste niet mee en ten tweede was dit grapje al gemaakt
Als je een grapje maakt moet je wel de feiten kennenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed dat je ze nog even met de neus op de feiten drukt, Sked.
voor het eerst heb ik profijt van mijn 21:9 schermquote:
Als ik aan Cezar denk, denk ik aan Littlerabbit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk dat je hem even uitlegt ja.
Dit is Cezar?
Typo: varkenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:48 schreef sneakydesert het volgende:
Als die dikke vaker danst valt ze nog af.
Dat was echt chanant vorig jaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:47 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde op Radio 1 dat het publiek gevraagd is om niet te joelen als Rusland optreedt, omdat de meisjes er ook niks aan kunnen doen dat ze in Rusland geboren zijn
quote:
Ik. Voor het uit de kerk gaan.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:49 schreef TLC het volgende:
Als zo'n vrouw uit Servie tijdens de sex op je gezicht gaat zitten ben je de pineut
'schildklieraandoening'quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Shirma Rouse heeft echt het gewicht van een olietanker, hé. Hoe kan je zo #viesdik worden.
Schildklieraandoening, hahaha.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
'schildklieraandoening'
in de volksmond heet dat ook wel vaste klant bij de fastfoodketens
dat zei ik tochquote:
Hey Kingrolandquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hee Pax eindelijk ben je er![]()
Waar is Johannes?
Ik hoop Estland, die schijnen ook redelijke papieren te hebben toch?quote:
Ja, normaliter gaat het tussen die 2.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop Estland, die schijnen ook redelijke papieren te hebben toch?
Ruslandquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
welke landen zijn de favorieten om Door te gaan?
Goed eigentijds nummer en de act is ook veelbelovend qua regie/visuals.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop Estland, die schijnen ook redelijke papieren te hebben toch?
Chinaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
tietenquote:
Belgiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
Finland. 1e 2e en 3e plek bij elkaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
Rusland, Estland, België.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
Trijntje Oosterhuis.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
Engeland, Frankrijk, Duitsland en Spanje.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
Helaas. Hopelijk komt GGMM zo om hem te vervangen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey Kingroland
Johannes is er vanavond niet helaas
Zaterdag is hij er wel
belgie niet gok ik... hij gaat kei vals zingenquote:
Yepquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:52 schreef Amarantha het volgende:
Horen we vanavond meteen of we naar de finale gaan?
Ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:52 schreef Amarantha het volgende:
Horen we vanavond meteen of we naar de finale gaan?
GGMM had het wel beloofdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Helaas. Hopelijk komt GGMM zo om hem te vervangen.
Kun je gewoon bestellen op internet hoor.quote:
GGMM zat net nog op Haxball. Ik hoop dat hij om 21.00 ook kijkt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Helaas. Hopelijk komt GGMM zo om hem te vervangen.
Dat was genieten jaquote:
ze heeft vanavond toch niks anders te doenquote:
Goed punt wel haha.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ze heeft vanavond toch niks anders te doen
krijgen we weer lapo-hunters?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |