Tuurlijk niet, Anouk is een bitch die het liefst iedereen ten onder zien gaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag me echt af of Anouk nu echt geen beter liedje voor Trijntje had.
Knip ze maar vast kortquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:20 schreef Fred_B het volgende:
Over een uur moet Trijntje zingen![]()
Over 2,5 uur eten we onze nagels op
Ik ben dus niet de enige die haar daar toe in staat ziet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Anouk is een bitch die het liefst iedereen ten onder zien gaan![]()
Ik hioopte nog dat Greys en Yvonne vanavond samen zaten te kijken want die spanning en euforie toen, toen de indiaan door ging, man, dat filmpje van die twee toen we door gingen was zo uebertof, alsof ze de Staatsloterij gewonnen hadden zo onwijs door het dak gingen ze, zelden mensen zo blij gezien![]()
Heeft iemand dat nog?
Heel, heel vergezochtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die haar daar toe in staat ziet.
lijkt mij juist sterk, die twee zijn vriendinnenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die haar daar toe in staat ziet.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Huh, ik dacht dat Anouk mee zou gaan met Trijn? Maar ze Facebookt een foto van de Efteling waar ze vandaag was.
alvast quoten voor t plakboekquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze gaat het gewoon redden jongens, ik weet het zeker! The Netherlands wordt als 8e geroepen zie ik in mijn glazen bol.
Gaan we het wel of niet halen Ato?quote:
Als je zulke vriendinnen bent ga je niet je vriendin met zo'n kutnummer naar het ASF sturen waar je zelf 2 jaar eerder stond met een sterk nummer...met zulke vrienen heb je geen vijanden nodig. Anouk wenst niet overruled te worden dus zij werd 9de en mag Trijn niet hoger eindigen want tja, het is nu eenmaal Anouk, Daarom dus dit draak van een lied, Anouk heeft beters op de plank liggen enkel niks beters dan TCL van vorig jaar, if ben ik nu heel vals?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
lijkt mij juist sterk, die twee zijn vriendinnen
Trijntje heeft het nummer zelf gekozen he?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Als je zulke vriendinnen bent ga je niet je vriendin met zo'n kutnummer naar het ASF sturen waar je zelf 2 jaar eerder stond met een sterk nummer...met zulke vrienen heb je geen vijanden nodig. Anouk wenst niet overruled te worden dus zij werd 9de en mag Trijn niet hoger eindigen want tja, het is nu eenmaal Anouk, Daarom dus dit draak van een lied, Anouk heeft beters op de plank liggen enkel niks beters dan TCL van vorig jaar, if ben ik nu heel vals?
HAHAHA, wtf. Dat zou briljant zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Bizar gerucht: trekt Trijntje weer iets anders aan?
http://www.telegraaf.nl/p(...)_iets_anders___.html
ik vermoed dat anouk t zelf geen kutnummer vindtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Als je zulke vriendinnen bent ga je niet je vriendin met zo'n kutnummer naar het ASF sturen waar je zelf 2 jaar eerder stond met een sterk nummer...met zulke vrienen heb je geen vijanden nodig. Anouk wenst niet overruled te worden dus zij werd 9de en mag Trijn niet hoger eindigen want tja, het is nu eenmaal Anouk, Daarom dus dit draak van een lied, Anouk heeft beters op de plank liggen enkel niks beters dan TCL van vorig jaar, if ben ik nu heel vals?
Jaaaa, hopelijk de scheurjurkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:36 schreef Kim-Holland het volgende:
en dit, alsof de trijn dit nummer onder dwang zingt en zelf geen inbreng heeft ofzoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Trijntje heeft het nummer zelf gekozen he?
please jurk 1!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zat in dubio maar ik nam geen enkel risico...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Belgie, vond ik eerst kut, maar nu toch een van m'n favorieten
Ja sorryquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik vermoed dat anouk t zelf geen kutnummer vindt
en ja, je bent vals!
bizar gerucht ookquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:28 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind het ook raar dat Anouk zich afzijdig houdt. Aan de andere kant is het wel Trijn haar moment, dus ik kan me indenken dat ze de aandacht niet op zichzelf wil vestigen als ze mee zou gaan, want dat is wat er dan gebeurt. Ik denk wel dat ze alsnog een vinger in de pap heeft maar dan op afstand. Zij weet natuurlijk goed hoe je chaos kan creeeren zodat iedereen over je praat, al is het maar om een jurk
Zou spannend... en drukquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:39 schreef grazz het volgende:
Binnen:
[ afbeelding ]
Buiten in Wenen:
[ afbeelding ]
als ze er echt niet achter zou staan zou ze t niet doen hoor, daarnaast heeft ze een broer die ze ook aan t werk had kunnen zettenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja sorrymaar ik heb een enorme hekel aan Anouk, dat verklaard veel en Trijn laat zich te veel aanpraten want die hemelt Anouk weer op, kut, wat een zooi ook die vriendinnentroep
Het zou fijn zijn maar het mag gewoon niet (f een backvocal heeft een peuk gerookt en heel per "ongeluk" de tent in de fik gestoken)quote:
Het zou een actie zijn als ze haar kleding vergeet aan te trekken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:40 schreef grazz het volgende:
TRIJNTJE HOOR JE ME? TREK JURK 1 AAN, DOE HET, DOE HET, DOE HET
Dit zal wel het alternatieve livetopic worden voor de mensen die niet 50 posts in een minuut willen lezenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:42 schreef Fopje het volgende:
Dus hier is dé shit van vanavond te beleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |