abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152983626
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:51 schreef KeesKansloos het volgende:
Deze vrouwen merken dat hun seksuele markwaarde daalt, ze worden immers oud. Ze hebben vanaf hun 16e alleen maar alpha mannen geneukt. Deze alphas hebben geen zin om zich te binden, ze kunnen toch makkelijk weer knappere jonge meiden regelen.

Inmiddels begint de klok voor de 25 plussers te tikken: ze willen stabiliteit, een hypotheek, een goede vader voor hun kind (regelmatig uit een relatie met een alpha).

Ze kijkt om zich heen... "Die sukkels die vroeger altijd in die bieb zaten te leren, die niet seksueel aantrekkelijk waren en altijd zo wanhopig overkwamen beginnen er nu interessant uit te zien. Ze hebben immers een goede baan en kunnen mij dus goed onderhouden. Aangezien geen enkel meisje vroeger interesse in ze toonde zijn ze makkelijk te verleiden en zullen ze nooit vreemdgaan (in tegenstelling tot de alphas). Ze zullen zelfs blij zijn dat ik ze na al die jaren zie staan! Ik heb dus eigenlijk de broek aan in de relatie. Als hij niet naar me luistert weiger ik gewoon seks. Hmm, nog beter: ik meet mezelf een kort pittig kapsel aan zodat hij zich minder aangetrokken tot mij voelt. Dan hoef ik ook minder met hem te neuken.... Maar dit doe ik natuurlijk nadat we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen zodat hij niet meer terug kan!"

Kortom TS, je wordt gezien als een sukkel die haar financieel kan onderhouden zodat zij zelf de hele dag op de bank naar sex and the city kan kijken terwijl ze met haar smartphone de alphas van vroeger facebookt en loopt te fantaseren hoe ze haar penetreerde. Dit allemaal terwijl jij hard aan het werk bent....

Mijn advies: gebruik ze alleen om te neuken OP! Nog beter zoek een relatie met meisjes van rond de 20!
_O_
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:06:18 #77
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_152988548
quote:
Deze vrouwen merken dat hun seksuele markwaarde daalt, ze worden immers oud. Ze hebben vanaf hun 16e alleen maar alpha mannen geneukt. Deze alphas hebben geen zin om zich te binden, ze kunnen toch makkelijk weer knappere jonge meiden regelen.

Inmiddels begint de klok voor de 25 plussers te tikken: ze willen stabiliteit, een hypotheek, een goede vader voor hun kind (regelmatig uit een relatie met een alpha).

Ze kijkt om zich heen... "Die sukkels die vroeger altijd in die bieb zaten te leren, die niet seksueel aantrekkelijk waren en altijd zo wanhopig overkwamen beginnen er nu interessant uit te zien. Ze hebben immers een goede baan en kunnen mij dus goed onderhouden. Aangezien geen enkel meisje vroeger interesse in ze toonde zijn ze makkelijk te verleiden en zullen ze nooit vreemdgaan (in tegenstelling tot de alphas). Ze zullen zelfs blij zijn dat ik ze na al die jaren zie staan! Ik heb dus eigenlijk de broek aan in de relatie. Als hij niet naar me luistert weiger ik gewoon seks. Hmm, nog beter: ik meet mezelf een kort pittig kapsel aan zodat hij zich minder aangetrokken tot mij voelt. Dan hoef ik ook minder met hem te neuken.... Maar dit doe ik natuurlijk nadat we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen zodat hij niet meer terug kan!"

Kortom TS, je wordt gezien als een sukkel die haar financieel kan onderhouden zodat zij zelf de hele dag op de bank naar sex and the city kan kijken terwijl ze met haar smartphone de alphas van vroeger facebookt en loopt te fantaseren hoe ze haar penetreerde. Dit allemaal terwijl jij hard aan het werk bent....

Mijn advies: gebruik ze alleen om te neuken OP! Nog beter zoek een relatie met meisjes van rond de 20!
Deze post bevat zoveel waarheden dat deze gequote dient te worden
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:45:22 #78
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_152990529
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:35 schreef vaarsuvius het volgende:
TS, je hebt het nog makkelijk.

Doe er nog wat jaartjes bijop en je komt in de volgende groep. Alleenstaande vrouwen met kind, die eerst met een lul van een vent gingen, (die er vandoor ging na kind) en nu op zoek zijn naar een betere man... en zo'n beetje elke man is beter dan hun ex- klootzak dus ze klemmen zich meteen aan je vast als je enige interesse toont.
been there, done that ;(
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_152994167
quote:

wat een bullshit dit . Typisch iets wat een gefrustreerde fokker zegt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2015 23:01:11 ]
  dinsdag 26 mei 2015 @ 23:03:02 #80
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_152994268
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:00 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Laten we het hopen dat het bullshit is
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_152994761
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:03 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Laten we het hopen dat het bullshit is
het zijn vaak van die mannen die er niet bij hoorden... populaire vrouwen beschuldigen dat ze op spannende mannen vallen maar zelf dus ondertussen ook gewoon op spannende ( die populaire) vrouwen vallen :D De cirkel is weer rond _O-

Verder is t best logisch dat iemands type veranderd na allerlei ervaringen. Dat gebeurt niet alleen bij die populaire meiden hoor. Maar dat ze dan ineens wel voor de nerd gaan heb ik dan weer nooit gezien, wel dat het een type word die wat minder spannend is omdat ze van fouten geleerd hebben .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2015 23:16:17 ]
  dinsdag 26 mei 2015 @ 23:30:52 #82
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_152995323
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:29 schreef James_R het volgende:
de relatie (die er niet eens is) ''een stap verder'' te brengen
Is dit niet juist het hele punt?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 27 mei 2015 @ 01:24:30 #83
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_152997384
The 40 Year Old Virgin (2005) - Quotes - IMDb

Beste film ooit over dit onderwerp denk ik.

[ Bericht 64% gewijzigd door Kutmanager op 27-05-2015 01:35:08 ]
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  woensdag 27 mei 2015 @ 20:53:04 #84
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_153019507
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:00 schreef madeliefff het volgende:

[..]

wat een bullshit dit.. typisch iets wat een gefrustreerde fokster zegt die geconfronteerd wordt met de keiharde waarheid
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_153020530
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 20:53 schreef finsdefis het volgende:

[..]

wat een bullshit dit.. typisch iets wat een gefrustreerde fokster zegt die geconfronteerd wordt met de keiharde waarheid

:')
pi_153023828
gaat alleen maar bergafwaarts met vrouwen na hun 25ste :)
pi_153023854
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:19 schreef getfitbysmith het volgende:
gaat alleen maar bergafwaarts met vrouwen na hun 25ste :)
trus story , ik ga binnenkort zelfs 5 katten kopen
pi_153024380
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 20:53 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Dus knappe mannen trouwen niet met knappe vrouwen van ongeveer hun eigen leeftijd?
Fylax is op televisie geweest
  woensdag 27 mei 2015 @ 23:38:15 #89
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_153027239
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:57 schreef Isis20 het volgende:
Misschien ben je gewoon te lief voor ze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:

Doe er nog wat jaartjes bijop en je komt in de volgende groep. Alleenstaande vrouwen met kind, die eerst met een lul van een vent gingen, (die er vandoor ging na kind) en nu op zoek zijn naar een betere man... en zo'n beetje elke man is beter dan hun ex- klootzak dus ze klemmen zich meteen aan je vast als je enige interesse toont.
Ervaringsdeskundige hier
Irene is bae <3
  donderdag 28 mei 2015 @ 18:22:48 #90
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_153046284
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Dus knappe mannen trouwen niet met knappe vrouwen van ongeveer hun eigen leeftijd?
Jawel hoor, maar het komt natuurlijk vaker voor dat je een vent van 50 met een vrouw van 30 ziet dan andersom.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  donderdag 28 mei 2015 @ 18:44:41 #91
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_153046793
quote:

Probleem dat ze zelf veroorzaakt hebben doordat ze zooo graag kinderen willen.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_153053911
Niks mis met vrouwen van 25. Die willen graag kinderen, en dus vaak sex. Vrouwen van 35 daarentegen hebben al twee kinderen en hoeven dus ook geen sex meer.
pi_153053994
Heerlijke leeftijd. Klacht verworpen.
pi_153075481
Verhaal van TS is herkenbaar... :P
I'm not the man you think I am!
pi_153075754
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:18 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Niks mis met vrouwen van 25. Die willen graag kinderen, en dus vaak sex. Vrouwen van 35 daarentegen hebben al twee kinderen en hoeven dus ook geen sex meer.
en vrouwen die nooit kinderen nemen willen dan voor altijd veel sex?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')