quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:51 schreef KeesKansloos het volgende:
Deze vrouwen merken dat hun seksuele markwaarde daalt, ze worden immers oud. Ze hebben vanaf hun 16e alleen maar alpha mannen geneukt. Deze alphas hebben geen zin om zich te binden, ze kunnen toch makkelijk weer knappere jonge meiden regelen.
Inmiddels begint de klok voor de 25 plussers te tikken: ze willen stabiliteit, een hypotheek, een goede vader voor hun kind (regelmatig uit een relatie met een alpha).
Ze kijkt om zich heen... "Die sukkels die vroeger altijd in die bieb zaten te leren, die niet seksueel aantrekkelijk waren en altijd zo wanhopig overkwamen beginnen er nu interessant uit te zien. Ze hebben immers een goede baan en kunnen mij dus goed onderhouden. Aangezien geen enkel meisje vroeger interesse in ze toonde zijn ze makkelijk te verleiden en zullen ze nooit vreemdgaan (in tegenstelling tot de alphas). Ze zullen zelfs blij zijn dat ik ze na al die jaren zie staan! Ik heb dus eigenlijk de broek aan in de relatie. Als hij niet naar me luistert weiger ik gewoon seks. Hmm, nog beter: ik meet mezelf een kort pittig kapsel aan zodat hij zich minder aangetrokken tot mij voelt. Dan hoef ik ook minder met hem te neuken.... Maar dit doe ik natuurlijk nadat we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen zodat hij niet meer terug kan!"
Kortom TS, je wordt gezien als een sukkel die haar financieel kan onderhouden zodat zij zelf de hele dag op de bank naar sex and the city kan kijken terwijl ze met haar smartphone de alphas van vroeger facebookt en loopt te fantaseren hoe ze haar penetreerde. Dit allemaal terwijl jij hard aan het werk bent....
Mijn advies: gebruik ze alleen om te neuken OP! Nog beter zoek een relatie met meisjes van rond de 20!
Deze post bevat zoveel waarheden dat deze gequote dient te wordenquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:51 schreef KeesKansloos het volgende:
Deze vrouwen merken dat hun seksuele markwaarde daalt, ze worden immers oud. Ze hebben vanaf hun 16e alleen maar alpha mannen geneukt. Deze alphas hebben geen zin om zich te binden, ze kunnen toch makkelijk weer knappere jonge meiden regelen.
Inmiddels begint de klok voor de 25 plussers te tikken: ze willen stabiliteit, een hypotheek, een goede vader voor hun kind (regelmatig uit een relatie met een alpha).
Ze kijkt om zich heen... "Die sukkels die vroeger altijd in die bieb zaten te leren, die niet seksueel aantrekkelijk waren en altijd zo wanhopig overkwamen beginnen er nu interessant uit te zien. Ze hebben immers een goede baan en kunnen mij dus goed onderhouden. Aangezien geen enkel meisje vroeger interesse in ze toonde zijn ze makkelijk te verleiden en zullen ze nooit vreemdgaan (in tegenstelling tot de alphas). Ze zullen zelfs blij zijn dat ik ze na al die jaren zie staan! Ik heb dus eigenlijk de broek aan in de relatie. Als hij niet naar me luistert weiger ik gewoon seks. Hmm, nog beter: ik meet mezelf een kort pittig kapsel aan zodat hij zich minder aangetrokken tot mij voelt. Dan hoef ik ook minder met hem te neuken.... Maar dit doe ik natuurlijk nadat we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen zodat hij niet meer terug kan!"
Kortom TS, je wordt gezien als een sukkel die haar financieel kan onderhouden zodat zij zelf de hele dag op de bank naar sex and the city kan kijken terwijl ze met haar smartphone de alphas van vroeger facebookt en loopt te fantaseren hoe ze haar penetreerde. Dit allemaal terwijl jij hard aan het werk bent....
Mijn advies: gebruik ze alleen om te neuken OP! Nog beter zoek een relatie met meisjes van rond de 20!
been there, done thatquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:35 schreef vaarsuvius het volgende:
TS, je hebt het nog makkelijk.
Doe er nog wat jaartjes bijop en je komt in de volgende groep. Alleenstaande vrouwen met kind, die eerst met een lul van een vent gingen, (die er vandoor ging na kind) en nu op zoek zijn naar een betere man... en zo'n beetje elke man is beter dan hun ex- klootzak dus ze klemmen zich meteen aan je vast als je enige interesse toont.
wat een bullshit dit . Typisch iets wat een gefrustreerde fokker zegtquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:51 schreef KeesKansloos het volgende:
Laten we het hopen dat het bullshit isquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat een bullshit dit . Typisch iets wat een gefrustreerde fokker zegt
het zijn vaak van die mannen die er niet bij hoorden... populaire vrouwen beschuldigen dat ze op spannende mannen vallen maar zelf dus ondertussen ook gewoon op spannende ( die populaire) vrouwen vallenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:03 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat het bullshit is
Is dit niet juist het hele punt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:29 schreef James_R het volgende:
de relatie (die er niet eens is) ''een stap verder'' te brengen
wat een bullshit dit.. typisch iets wat een gefrustreerde fokster zegt die geconfronteerd wordt met de keiharde waarheidquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat een bullshit dit . Typisch iets wat een gefrustreerde fokker zegt
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:53 schreef finsdefis het volgende:
[..]
wat een bullshit dit.. typisch iets wat een gefrustreerde fokster zegt die geconfronteerd wordt met de keiharde waarheid
trus story , ik ga binnenkort zelfs 5 katten kopenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:19 schreef getfitbysmith het volgende:
gaat alleen maar bergafwaarts met vrouwen na hun 25ste
Dus knappe mannen trouwen niet met knappe vrouwen van ongeveer hun eigen leeftijd?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:53 schreef finsdefis het volgende:
[..]
wat een bullshit dit.. typisch iets wat een gefrustreerde fokster zegt die geconfronteerd wordt met de keiharde waarheid
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:57 schreef Isis20 het volgende:
Misschien ben je gewoon te lief voor zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ervaringsdeskundige hierquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:35 schreef vaarsuvius het volgende:
Doe er nog wat jaartjes bijop en je komt in de volgende groep. Alleenstaande vrouwen met kind, die eerst met een lul van een vent gingen, (die er vandoor ging na kind) en nu op zoek zijn naar een betere man... en zo'n beetje elke man is beter dan hun ex- klootzak dus ze klemmen zich meteen aan je vast als je enige interesse toont.Irene is bae <3
Jawel hoor, maar het komt natuurlijk vaker voor dat je een vent van 50 met een vrouw van 30 ziet dan andersom.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dus knappe mannen trouwen niet met knappe vrouwen van ongeveer hun eigen leeftijd?
Probleem dat ze zelf veroorzaakt hebben doordat ze zooo graag kinderen willen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:35 schreef vaarsuvius het volgende:
Doe er nog wat jaartjes bijop en je komt in de volgende groep. Alleenstaande vrouwen met kind, die eerst met een lul van een vent gingen, (die er vandoor ging na kind) en nu op zoek zijn naar een betere man... en zo'n beetje elke man is beter dan hun ex- klootzak dus ze klemmen zich meteen aan je vast als je enige interesse toont.
en vrouwen die nooit kinderen nemen willen dan voor altijd veel sex?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:18 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Niks mis met vrouwen van 25. Die willen graag kinderen, en dus vaak sex. Vrouwen van 35 daarentegen hebben al twee kinderen en hoeven dus ook geen sex meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |