abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152759242
Inmiddels ben ik alweer fucking 26 -O- Op een relatie na een paar jaar terug altijd single geweest, geen problemen mee.

De laatste tijd merk ik dat vooral single vrouwen van rond mijn leeftijd behoorlijk zenuwachtig beginnen te worden. Of het nu komt omdat ze hun op en top slanke figuur langzaam maar zeker kwijt beginnen te raken, omdat hun eierstokken beginnen te klapperen of omdat het lastig is om in je eentje een hypotheek te bemachtigen of een combinatie van factoren : Veel meer dan ''vroeger'' merk ik de laatste tijd dat opeens ook vrouwen het initiatief beginnen te nemen in plaats van alleen maar passief versierd willen worden.

Op zich is het bovenstaande natuurlijk niet klachtwaardig, ware het niet dat veel van hierboven omschreven vrouwen koste wat kost een relatie willen hebben. De laatste maanden ben ik wat aan het daten geweest, en het valt me op dat de meeste van die chicks echt zo'n instelling lijken te hebben van ''Ik heb nu beet, en geen zin meer om nog veel moeite in daten te steken, dus dit moet ik gewoon krampachtig vast blijven houden, zo snel mogelijk aan elkaar vastzitten met een hypotheek ofzo''..

Het is mij in een klein jaar tijd nu al twee keer gebeurd dat zo'n meid maar door wil gaan met daten/ouders ontmoeten en ''serieuzer wil worden'', terwijl ik me echt afvraag waarom zo'n meid dat wil. Totaal geen goede gesprekken gehad, geen bijzondere click, na een paar maanden nog totaal niet het idee dat je elkaar goed kent of goed bij elkaar past, maar toch door willen gaan en de relatie (die er niet eens is) ''een stap verder'' te brengen, zoals mijn laatste scharrel mij een week of drie terug per whatsapp liet weten.

Klacht : Vrouwen die liever een slechte relatie aangaan om maar gesetteld te zijn.
pi_152759465
haha jep, hoe dommer ze zijn hoe eerder ze dat gedrag gaan vertonen. Daarom moet je sowieso chicks hosselen die 5 jaar jonger zijn, van hbo niveau (wo is ook niet alles).
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_152759474
Vis dan nog even in de vijver afstuderenden?
  dinsdag 19 mei 2015 @ 19:35:37 #4
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_152759497
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:34 schreef Seam het volgende:
haha jep, hoe dommer ze zijn hoe eerder ze dat gedrag gaan vertonen. Daarom moet je sowieso chicks hosselen die 5 jaar jonger zijn, van hbo niveau (wo is ook niet alles).
Liever studentes dan cursistes
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_152759635
Je wordt oud
  dinsdag 19 mei 2015 @ 19:38:30 #6
286575 Roces18
Chef de party
pi_152759641
sommige mensen zijn bang om alleen door het leven te gaan?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_152759647
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:35 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Liever studentes dan cursistes
Jij was toch die nerd die niet kon hosselen?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_152759671
Wat mij pas echt verbaast is hoe snel sommige vrouwen er al uit zien als 50 jarige huisvrouwen. Dan zijn ze de 25 nog niet eens lang gepasseerd.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 19 mei 2015 @ 19:40:40 #9
405562 Erno-BE
pi_152759751
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:38 schreef Seam het volgende:

[..]

Jij was toch die nerd die niet kon hosselen?
Ja klopt, maar over het algemeen vind ik studentes leuker dan cursistes
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_152759779
Terechte klacht. Ik merk het ook met mijn 25 jaar. Zelfs in de vijver van de afstuderenden. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_152759838
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vis dan nog even in de vijver afstuderenden?
verschillen ook niet zo heel veel van de vrouwen waar ik het over heb.
pi_152759917
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:42 schreef James_R het volgende:

[..]

verschillen ook niet zo heel veel van de vrouwen waar ik het over heb.
Eerstejaars dan. Of wacht, de meisjes die nu examen doen!
  dinsdag 19 mei 2015 @ 19:45:49 #13
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_152760011
Ik ben vandaag 24 geworden. 23 was al niet slecht qua van alles wat meepakken maar 24 wordt denk ik nog beter wat dat betreft. En wat betreft relaties, gewoon duidelijk zijn tegen die vrouwen dat je daar niet aan wil. Scheelt je een hoop tijd en gezeik uiteindelijk.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_152760123
Op zich goed voor de fokkers, vrouwen worden lelijker en die zijn makkelijker te regelen. Daarnaast zijn ze ook minder kieskeurig dus sla je slag.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_152760172
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Eerstejaars dan. Of wacht, de meisjes die nu examen doen!
Beter gwn de meisjes die naar het voortgezet onderwijs gaan :D
pi_152760259
Ben ongeveer even oud, maar ik ervaar het juist wel als fijn.

Was toevallig vandaag nog even op de uni voor een afsluitend gesprek met mijn scriptiebegeleider. Was er al 4 maanden niet meer geweest, maar ik zag weer al die meisjes van rond de 20 met hun kekke petjes achterstevoren op, fluoriserende New Balance schoenen en hun hipster kipling-rugzakken pratend over festivals en hun dispuut. Dan liever een meisje die zich wil settelen.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 19:53:20 #17
286575 Roces18
Chef de party
pi_152760374
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:50 schreef BenjaminLinus het volgende:

Was toevallig vandaag nog even op de uni voor een afsluitend gesprek met mijn scriptiebegeleider. Was er al 4 maanden niet meer geweest, maar ik zag weer al die meisjes van rond de 20 met hun kekke petjes achterstevoren op, fluoriserende New Balance schoenen en hun hipster kipling-rugzakken pratend over festivals en hun dispuut. Dan liever een meisje die zich wil settelen.
new balance is wel geil toch
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  dinsdag 19 mei 2015 @ 19:57:01 #18
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_152760521
Misschien ben je gewoon te lief voor ze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 20:09:55 #19
371580 DeLepelaar
#Ed_Leraapel Ž
pi_152761053
Neem er één van de kleuterschool. Die zijn nog een beetje te vormen.
pi_152761413
Je kan toch vreemdgaan als het saai wordt :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_152761504
Zijn die oudere wijven ook zo veeleisend?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_152761576
Nederlandse vrouwen... zijn dat niet die veel te dikke wezens met stoere tats en neusringen, die "niet op hun mondje gevallen zijn" ?
  dinsdag 19 mei 2015 @ 20:28:51 #23
406136 Le_Professeur
Arsčne Charles Ernest Wenger.
pi_152761889
Dat is het voordeel als man, als je jezelf een beetje goed verzorgt word je enkel interessanter naarmate je ouder wordt. Je hebt ook tijd zat om vader te worden natuurlijk.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 20:29:28 #24
406136 Le_Professeur
pi_152761923
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:48 schreef ssebass het volgende:
Op zich goed voor de fokkers, vrouwen worden lelijker en die zijn makkelijker te regelen. Daarnaast zijn ze ook minder kieskeurig dus sla je slag.
Zeg dit maar niet tegen BaajGuardian.
pi_152762269
TS, je hebt het nog makkelijk.

Doe er nog wat jaartjes bijop en je komt in de volgende groep. Alleenstaande vrouwen met kind, die eerst met een lul van een vent gingen, (die er vandoor ging na kind) en nu op zoek zijn naar een betere man... en zo'n beetje elke man is beter dan hun ex- klootzak dus ze klemmen zich meteen aan je vast als je enige interesse toont.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_152764641
Bij vrouwen gaat het alleen bergafwaarts na hun 25ste. Logisch dat ze zenuwachtig zijn.
pi_152765948
Gewoon chickies van 21 daten, geen probleem toch?!
  dinsdag 19 mei 2015 @ 21:35:33 #28
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_152767254
Op je 26e een chick daten van 25(+) :') :') :') :') :')
  woensdag 20 mei 2015 @ 20:48:33 #29
444388 Temps_mort
Totalement pourri en ZUS
pi_152801122
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:50 schreef BenjaminLinus het volgende:

Hangt een beetje van de studie en faculteit af wat die kleding betreft, maar ik kan bovenstaande onderschrijven. Ik zit nu ook in de fase van scriptie schrijven en ik zie nu ook een discrepantie tussen mij en andere studenten. Settelen is dan weer het ander uiterste, ben nog te jong voor die shit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:29 schreef James_R het volgende:
Veel meer dan ''vroeger'' merk ik de laatste tijd dat opeens ook vrouwen het initiatief beginnen te nemen in plaats van alleen maar passief versierd willen worden.
Dit merk ik dus ook. Daar waar ik vroeger het initiatief moest nemen en dit nooit deed, is het nu andersom. Nu ben ik niet conservatief en ik vind het prima dat vrouwen ipv mannen de eerste stap maken, maar het komt toch wel wanhopig over. Ik heb namelijk nog nooit een relatie gehad en had sinds een jaar terug vrijwel geen aandacht van vrouwen. Tegenwoordig is het precies andersom: meisjes / vrouwen vinden me leuk, maar ik zie een relatie allesbehalve zitten. Niets lijkt me zo beklemmend als een relatie, ondanks dat die vrouwen wel aardig zijn, goed uitzien en een prima baan of studie hebben. En als je R&P leest word je ook niet vrolijker van al die relatie perikelen. :')

Hoe het precies komt dat er opeens interesse in mij is, weet ik niet. Mogelijk wat je zegt over een hypotheek (of geld in het algemeen) kan wel aardig kloppen, want ik ben enig kind en mijn ouders hebben een goede baan, dus waarschijnlijk dat sommige vrouwen daar op zitten te vlassen. Ook dat ik binnenkort afstudeer en dat ik stage heb gelopen, heeft mogelijk meegespeeld dat ik in een andere omgeving ben terechtgekomen (buiten de uni dus), wat mogelijk voor nieuwe contacten heeft gezorgd. Maar verder kan ik de plotselinge interesse niet verklaren. Misschien ook dat ik geen uitgaanstype ben en dat komt ze misschien goed uit voor een serieuze relatie.

Ook wat betreft dates, waar ik dus geen enkel ervaring mee heb, blijkt dat zij veel te serieus zijn. Daar waar ik gewoon wat ontspannends wil doen en hun gezelschap prima vind, zien zij dit meteen als een date. Nu al een paar keer meegemaakt dat ze veel te serieus zijn en te geforceerd alsof ze een bepaald doel voor ogen hebben etc. Het spontane ontbreekt gewoonweg en elke zin die uit hun mond komt lijkt bewust gekozen te zijn om te testen of ik geschikt ben voor de lange termijn. Alsof ze een profielschets van me aan het maken zijn door gericht te vragen. Er werd dus niet gesproken over het moment zelf en wat geouwehoert, maar meer van "wat zou jij doen als je...". Ik werd er abrupt aseksueel van. Met de meeste heb na zo'n "date" nog eens af en toe contact, maar ze laten me compleet onverschillig door hun intenties. Echt persoonlijk leer je ze niet kennen, louter hun voorkeuren voor later. Dat settelen wat jij ervaart, is weer een stap verder wat ik gelukkig nog niet heb ervaren.

Helemaal frappant is dat de vrouwen in kwestie tussen de 22 en 30 (!!!) zijn, terwijl ik 23 ben. Volgens mij is de stap van studeren naar werken best wel een grote. Sterker nog ik ben nog een tweede studie gestart, misschien wel onbewust om deze burgerlijke ellende nog even voor me uit kan schuiven. Maar misschien hoort dit allemaal wel bij relaties voor als je ouder wordt. Maar goed, mij niet gezien dan.

P.S. Dit is mijn eerste post op fok die 100% serieus bedoeld is en dat in KLB. :')
pi_152801998
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:48 schreef Temps_mort het volgende:

[..]

Hangt een beetje van de studie en faculteit af wat die kleding betreft, maar ik kan bovenstaande onderschrijven. Ik zit nu ook in de fase van scriptie schrijven en ik zie nu ook een discrepantie tussen mij en andere studenten. Settelen is dan weer het ander uiterste, ben nog te jong voor die shit.

[..]

Ook dat ik binnenkort afstudeer en dat ik stage heb gelopen, heeft mogelijk meegespeeld dat ik in een andere omgeving ben terechtgekomen (buiten de uni dus), wat mogelijk voor nieuwe contacten heeft gezorgd. Maar verder kan ik de plotselinge interesse niet verklaren. Misschien ook dat ik geen uitgaanstype ben en dat komt ze misschien goed uit voor een serieuze relatie.

Dit herken ik wel idd. Op de een of andere manier denken mensen, en vooral vrouwen, al vanaf de middelbare school dat ik op de een of andere manier hun perfecte toekomstige man ben. Hoe vaak ik al niet heb moeten aanhoren van chicks dat ik volgens hun ''een hele leuke vader zou zijn'', of aan het begin van mijn studententijd dat ze met ''zo iemand als ik later zich wel zagen trouwen''...

Op de een of andere manier kom ik over als de hondstrouwe, goeiige monogame betrouwbare jongen die zijn zaakjes helemaal op orde heeft en zijn verantwoordelijkheden neemt. Voor meiden die de bad guys zoeken ben ik alles behalve interessant, maar voor meiden die vastigheid zoeken ben ik op de een of andere manier een trofee.

Ook mooi hoe ze er vaak al standaard vanuit gaan dat ik ook daadwerkelijk zo ben. Als ik een sigaret op steek is het meteen van ''Wow, rook jij? Ik vind dat echt niks voor jou''. Meid je moest eens weten denk ik dan :')

Waar ik iig. heen wil met dit verhaal is dat imo veel meiden inderdaad vanaf een bepaalde leeftijd heel berekenend te werk gaan. Als ze dan ook nog eens single zijn, is het groepje ''betrouwbare en stabiele'' mannen van rond hun eigen leeftijd die ook nog eens single zijn, niet zo groot. Als je tot dat groepje behoort of het lijkt alsof je ertoe behoort, maak dan je borst maar nat idd.
pi_152802488
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat is het voordeel als man, als je jezelf een beetje goed verzorgt word je enkel interessanter naarmate je ouder wordt. Je hebt ook tijd zat om vader te worden natuurlijk.
Het is vooral dat de laatbloeiers / 'nerds' steeds interessanter worden naar mate ze ouder worden. Zij zijn namelijk vaak de gene die een lastige studie kiezen en goede banen krijgen. Vrouwen daarentegen.. op 20 jaar hebben ze de maximale waarde behaald en gaat vanaf 25 jaar alleen nog naar beneden (uitzondering daargelaten) vooral de vrouwen die alle aandacht kregen door puur uiterlijk en elke week uit gingen, verder bijna geen persoonlijkheid hebben opgebouwd, psychologie/communicatie pret studies hebben gedaan etc geldt dit voor
pi_152802813
TS date illegale vrouwen
  woensdag 20 mei 2015 @ 21:30:57 #33
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_152802971
Forever Alone-topic
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  woensdag 20 mei 2015 @ 21:37:42 #34
444388 Temps_mort
Totalement pourri en ZUS
pi_152803261
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:08 schreef James_R het volgende:

[..]

Dit herken ik wel idd. Op de een of andere manier denken mensen, en vooral vrouwen, al vanaf de middelbare school dat ik op de een of andere manier hun perfecte toekomstige man ben. Hoe vaak ik al niet heb moeten aanhoren van chicks dat ik volgens hun ''een hele leuke vader zou zijn'', of aan het begin van mijn studententijd dat ze met ''zo iemand als ik later zich wel zagen trouwen''...

Op de een of andere manier kom ik over als de hondstrouwe, goeiige monogame betrouwbare jongen die zijn zaakjes helemaal op orde heeft en zijn verantwoordelijkheden neemt. Voor meiden die de bad guys zoeken ben ik alles behalve interessant, maar voor meiden die vastigheid zoeken ben ik op de een of andere manier een trofee.

Ook mooi hoe ze er vaak al standaard vanuit gaan dat ik ook daadwerkelijk zo ben. Als ik een sigaret op steek is het meteen van ''Wow, rook jij? Ik vind dat echt niks voor jou''. Meid je moest eens weten denk ik dan :')

Waar ik iig. heen wil met dit verhaal is dat imo veel meiden inderdaad vanaf een bepaalde leeftijd heel berekenend te werk gaan. Als ze dan ook nog eens single zijn, is het groepje ''betrouwbare en stabiele'' mannen van rond hun eigen leeftijd die ook nog eens single zijn, niet zo groot. Als je tot dat groepje behoort of het lijkt alsof je ertoe behoort, maak dan je borst maar nat idd.
Wow, die opmerkingen lijken me echt ongemakkelijk. Gelukkig zoiets nog niet meegemaakt. Maar zullen vrouwen serieus zo denken in de trant "wat voor een vader zal hij later worden?". Want het laatste wat ik me afvraag als ik contact met een vrouw heb, is of ze wel een geschikte moeder kan zijn voor mijn kinderen later.

Wat betreft de verkeerde inschatting van een ideale schoonzoon. Ik waag me tegenwoordig niet meer aan wie een ideale schoondochter zou kunnen zijn. De meest ogenschijnlijk preutse meisjes bij mij aan de uni, bleken namelijk achteraf de grootste dellen te zijn. Eentje ben ik zelfs op een obscure fetish / bdsm site tegengekomen. :') Maar goed, dat is offtopic.

In welke leeftijd waar de vrouwen die jij tegenkwam? Want dat die vrouwen ouder zijn dan ik vind ik nog het meest bizarre bij mij, aangezien ik er nogal jongensachtig uitzie. Nu moet ik zeggen dat die van 30 qua uiterlijk niet onder hoefde te doen voor iemand van begin 20 en ze had geen kinderen.

Ik denk dat je dit beter in R&P kan plaatsen, het heeft namelijk best wel een hoog drama gehalte en ik kan er niet om lachen. :')
  woensdag 20 mei 2015 @ 21:39:12 #35
444388 Temps_mort
Totalement pourri en ZUS
pi_152803308
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:20 schreef williedepoo het volgende:

[..]

Het is vooral dat de laatbloeiers / 'nerds' steeds interessanter worden naar mate ze ouder worden. Zij zijn namelijk vaak de gene die een lastige studie kiezen en goede banen krijgen. Vrouwen daarentegen.. op 20 jaar hebben ze de maximale waarde behaald en gaat vanaf 25 jaar alleen nog naar beneden (uitzondering daargelaten) vooral de vrouwen die alle aandacht kregen door puur uiterlijk en elke week uit gingen, verder bijna geen persoonlijkheid hebben opgebouwd, psychologie/communicatie pret studies hebben gedaan etc geldt dit voor
Beetje ongenuanceerd gesteld, maar eigenlijk klopt het wel wat je zegt. Echter vrouwen met alfa studies vind ik minstens zo claimerig en nemen zichzelf te serieus, is mijn ervaring.
pi_152803712
Zolang ze maar een kut hebben toch? :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152805665
Erg herkenbaar dit, de bovenstaande posts kom je vaak tegen inderdaad. Ik ben zelf 27 en merk het ook wel, ik heb dan al een vriendin maar veel vrouwen van die leeftijd laten zich daar niet door afschrikken.
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:21:38 #38
406136 Le_Professeur
pi_152807380
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:20 schreef williedepoo het volgende:

[..]

Hoezo alleen de nerds? Iedere man wordt gewoon interessanter wanneer hij zich een beetje blijft verzorgen. Heeft naar mijn idee niet per se met een hoge functie te maken. Persoonlijkheid zit al in je, die oppervlakkige types die enkel mooi liepen te wezen, daar heeft nooit iets in gezeten.
pi_152807865
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Hoezo alleen de nerds? Iedere man wordt gewoon interessanter wanneer hij zich een beetje blijft verzorgen. Heeft naar mijn idee niet per se met een hoge functie te maken. Persoonlijkheid zit al in je, die oppervlakkige types die enkel mooi liepen te wezen, daar heeft nooit iets in gezeten.
Ben het met je eens. Voor de duidelijkheid 'vooral' is niet gelijk aan 'alleen'................
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:46:08 #40
439897 muscleboy
weekendwarrior
pi_152808158
quote:
Inmiddels ben ik alweer fucking 26 -O- Op een relatie na een paar jaar terug altijd single geweest, geen problemen mee.

De laatste tijd merk ik dat vooral single vrouwen van rond mijn leeftijd behoorlijk zenuwachtig beginnen te worden. Of het nu komt omdat ze hun op en top slanke figuur langzaam maar zeker kwijt beginnen te raken, omdat hun eierstokken beginnen te klapperen of omdat het lastig is om in je eentje een hypotheek te bemachtigen of een combinatie van factoren : Veel meer dan ''vroeger'' merk ik de laatste tijd dat opeens ook vrouwen het initiatief beginnen te nemen in plaats van alleen maar passief versierd willen worden.

Op zich is het bovenstaande natuurlijk niet klachtwaardig, ware het niet dat veel van hierboven omschreven vrouwen koste wat kost een relatie willen hebben. De laatste maanden ben ik wat aan het daten geweest, en het valt me op dat de meeste van die chicks echt zo'n instelling lijken te hebben van ''Ik heb nu beet, en geen zin meer om nog veel moeite in daten te steken, dus dit moet ik gewoon krampachtig vast blijven houden, zo snel mogelijk aan elkaar vastzitten met een hypotheek ofzo''..

Het is mij in een klein jaar tijd nu al twee keer gebeurd dat zo'n meid maar door wil gaan met daten/ouders ontmoeten en ''serieuzer wil worden'', terwijl ik me echt afvraag waarom zo'n meid dat wil. Totaal geen goede gesprekken gehad, geen bijzondere click, na een paar maanden nog totaal niet het idee dat je elkaar goed kent of goed bij elkaar past, maar toch door willen gaan en de relatie (die er niet eens is) ''een stap verder'' te brengen, zoals mijn laatste scharrel mij een week of drie terug per whatsapp liet weten.

Klacht : Vrouwen die liever een slechte relatie aangaan om maar gesetteld te zijn.
sowieso mensen van boven de 25 :')______!

als je goed hebt geleefd word je niet zo oud
LIVE FAST DIE PRETTY
pi_152808209
Gewoon 1x neuken en dan dumpen
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:50:07 #42
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_152808301
25... bij vrouwen boven de 30 gaat alles zeer snel bergafwaarts of was dat bij mannen?
pi_152808531
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:50 schreef BaksteenMongool het volgende:
25... bij vrouwen boven de 30 gaat alles zeer snel bergafwaarts of was dat bij mannen?
ogen een beetje dichtknijpen, verstand op nul en gewoon doorstoten :Y
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:58:54 #44
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_152808598
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:56 schreef Caede het volgende:

[..]

ogen een beetje dichtknijpen, verstand op nul en gewoon doorstoten :Y
ik heb zo'n vermoeden dat jij vooral tienermeisjes doet
pi_152808735
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:58 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]

ik heb zo'n vermoeden dat jij vooral tienermeisjes doet
Helaas geen meervoud maar kan nog gebeuren :Y
  donderdag 21 mei 2015 @ 00:04:32 #46
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_152808771
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:03 schreef Caede het volgende:

[..]

Helaas geen meervoud maar kan nog gebeuren :Y
gok er maar niet op :')
  Forum Admin donderdag 21 mei 2015 @ 00:08:57 #47
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_152808897
Hoe ouder ik word hoe meer sjans ik heb. _O_
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_152810655
Deze vrouwen merken dat hun seksuele markwaarde daalt, ze worden immers oud. Ze hebben vanaf hun 16e alleen maar alpha mannen geneukt. Deze alphas hebben geen zin om zich te binden, ze kunnen toch makkelijk weer knappere jonge meiden regelen.

Inmiddels begint de klok voor de 25 plussers te tikken: ze willen stabiliteit, een hypotheek, een goede vader voor hun kind (regelmatig uit een relatie met een alpha).

Ze kijkt om zich heen... "Die sukkels die vroeger altijd in die bieb zaten te leren, die niet seksueel aantrekkelijk waren en altijd zo wanhopig overkwamen beginnen er nu interessant uit te zien. Ze hebben immers een goede baan en kunnen mij dus goed onderhouden. Aangezien geen enkel meisje vroeger interesse in ze toonde zijn ze makkelijk te verleiden en zullen ze nooit vreemdgaan (in tegenstelling tot de alphas). Ze zullen zelfs blij zijn dat ik ze na al die jaren zie staan! Ik heb dus eigenlijk de broek aan in de relatie. Als hij niet naar me luistert weiger ik gewoon seks. Hmm, nog beter: ik meet mezelf een kort pittig kapsel aan zodat hij zich minder aangetrokken tot mij voelt. Dan hoef ik ook minder met hem te neuken.... Maar dit doe ik natuurlijk nadat we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen zodat hij niet meer terug kan!"

Kortom TS, je wordt gezien als een sukkel die haar financieel kan onderhouden zodat zij zelf de hele dag op de bank naar sex and the city kan kijken terwijl ze met haar smartphone de alphas van vroeger facebookt en loopt te fantaseren hoe ze haar penetreerde. Dit allemaal terwijl jij hard aan het werk bent....

Mijn advies: gebruik ze alleen om te neuken OP! Nog beter zoek een relatie met meisjes van rond de 20!
  donderdag 21 mei 2015 @ 05:08:47 #49
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_152811501
Terechte klacht. Iedereen om me heen settelt en neukt er niet (meer) op los.
  donderdag 21 mei 2015 @ 05:10:06 #50
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_152811507
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:51 schreef KeesKansloos het volgende:
Deze vrouwen merken dat hun seksuele markwaarde daalt, ze worden immers oud. Ze hebben vanaf hun 16e alleen maar alpha mannen geneukt. Deze alphas hebben geen zin om zich te binden, ze kunnen toch makkelijk weer knappere jonge meiden regelen.

Inmiddels begint de klok voor de 25 plussers te tikken: ze willen stabiliteit, een hypotheek, een goede vader voor hun kind (regelmatig uit een relatie met een alpha).

Ze kijkt om zich heen... "Die sukkels die vroeger altijd in die bieb zaten te leren, die niet seksueel aantrekkelijk waren en altijd zo wanhopig overkwamen beginnen er nu interessant uit te zien. Ze hebben immers een goede baan en kunnen mij dus goed onderhouden. Aangezien geen enkel meisje vroeger interesse in ze toonde zijn ze makkelijk te verleiden en zullen ze nooit vreemdgaan (in tegenstelling tot de alphas). Ze zullen zelfs blij zijn dat ik ze na al die jaren zie staan! Ik heb dus eigenlijk de broek aan in de relatie. Als hij niet naar me luistert weiger ik gewoon seks. Hmm, nog beter: ik meet mezelf een kort pittig kapsel aan zodat hij zich minder aangetrokken tot mij voelt. Dan hoef ik ook minder met hem te neuken.... Maar dit doe ik natuurlijk nadat we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen zodat hij niet meer terug kan!"

Kortom TS, je wordt gezien als een sukkel die haar financieel kan onderhouden zodat zij zelf de hele dag op de bank naar sex and the city kan kijken terwijl ze met haar smartphone de alphas van vroeger facebookt en loopt te fantaseren hoe ze haar penetreerde. Dit allemaal terwijl jij hard aan het werk bent....

Mijn advies: gebruik ze alleen om te neuken OP! Nog beter zoek een relatie met meisjes van rond de 20!
pi_152811773
quote:

~O>
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_152814710
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:50 schreef BaksteenMongool het volgende:
quote:
Scientists in Iceland discovered 97 per cent of genetic mutations were caused by the age of the father, while the mother’s age had no effect at all.

Everyone has some genetic mutations, but on average children had an additional two for every year of the father’s life. A 20-year-old father transmitted on average 25 mutations to his child, while 40-year-old fathers, the oldest in the study, transmitted around 65.
The mother transmitted around 15, regardless of her age.Lead author Dr Kari Stefansson, of deCODE, a leading genetics firm in Reykjavik, said the father’s age was ‘an extraordinarily important force in evolution’, adding: ‘The number of mutations coming from the mother is constant, which makes sense as her eggs are formed before she is born, whereas men constantly generate sperm through to old age.
quote:
Oudere vaders krijgen vaker kinderen met stoornissen

Zo heeft een kind van een 45-jarige vader 13 keer meer kans op ADHD en 25 keer meer op een bipolaire stoornis dan het kind van een 24-jarige man. Ook zijn de zonen en dochters van 45-plussers vaker suďcidaal en psychotisch en doen ze het gemiddeld slechter op school.
pi_152815165
Geeft niks, mannen vinden het niet erg om geen kinderen te hebben.
Vrouwen daarentegen kunnen niet zonder.
  donderdag 21 mei 2015 @ 10:59:14 #54
405562 Erno-BE
pi_152815334
quote:

The horror, dan blijf ik liever forever alone

Liever zoek ik een lieve meid met een goede baan die GEEN kinderen wilt en ook niet wil trouwen en al helemaal geen kort pittig kapsel wilt
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  donderdag 21 mei 2015 @ 11:32:51 #55
405562 Erno-BE
pi_152816192
Maar zullen de meiden die niet zo populair waren op de middelbare school/studententijd dan minder snel aftakelen?
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  donderdag 21 mei 2015 @ 12:16:11 #56
406136 Le_Professeur
pi_152817509
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:35 schreef Yiwei het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ja en zoek de risico's nu maar van een vrouw op, haha.
  donderdag 21 mei 2015 @ 12:18:51 #57
406136 Le_Professeur
pi_152817600
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 11:32 schreef Erno-BE het volgende:
Maar zullen de meiden die niet zo populair waren op de middelbare school/studententijd dan minder snel aftakelen?
Ligt eraan hoe je geleefd hebt.. Heb je alles gebruikt wat los en vast zit en vanaf je 15e gerookt, vooral dat laatste ga je nooit meer goedmaken, dan zal je er al heel snel oud uit zien.
pi_152826687
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:18 schreef Aiciu het volgende:
Je kan toch vreemdgaan als het saai wordt :')
Zal zij namelijk ook doen. :')
pi_152827258
Vrouwen van boven de 25 moet je niet aan beginnen. Daar is binnen 0-5 jaar alle lol uitgeperst en dan worden het van die feministen met bijpassend zuur karakter en dito kapsel.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_152827559
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:16 schreef Life1980 het volgende:

[..]

Zal zij namelijk ook doen. :')
Dan heb je een goede reden om haar te dumpen. Niemand wil een hoer als vriendin.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_152827636
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:41 schreef Rockefellow het volgende:
Vrouwen van boven de 25 moet je niet aan beginnen. Daar is binnen 0-5 jaar alle lol uitgeperst en dan worden het van die feministen met bijpassend zuur karakter en dito kapsel.
Jup, dan stoppen we met al die make-up, schoenen, tassen en andere nutteloze rotzooi te kopen,! Dan gaan we de bouw in & in onze vrije tijd zijn we druk bezig met mannen te haten!
I can be your disease & your medicine
pi_152828610
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:35 schreef vaarsuvius het volgende:

Doe er nog wat jaartjes bijop en je komt in de volgende groep. Alleenstaande vrouwen met kind, die eerst met een lul van een vent gingen, (die er vandoor ging na kind) en nu op zoek zijn naar een betere man... en zo'n beetje elke man is beter dan hun ex- klootzak dus ze klemmen zich meteen aan je vast als je enige interesse toont.
Dit _O- Wel grappig om MILFS te proberen regelen voor een one night stand in de kroegen
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:40:49 #63
405562 Erno-BE
pi_152828971
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:54 schreef MissBehave911 het volgende:

[..]

Jup, dan stoppen we met al die mmake-up en andere nutteloze rotzooi te kopen,!
Ik zeg doen
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_152828991
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:29 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dit _O- Wel grappig om MILFS te proberen regelen voor een one night stand in de kroegen
eerlijk gezegd heb ik die nog nooit in een kroeg geregeld, maar wel bij aquarel-les en bij een stadstuinierclubje...
pi_152829008
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:41 schreef vaarsuvius het volgende:
een stadstuinierclubje...
:') Je ging er puur voor de MILFS heen hoop ik?
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:55:07 #66
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_152829398
quote:
Inmiddels ben ik alweer fucking 26
Zo. Jeetje.
Dat begint iedere morgen zeker te bladeren in de krant naar de overlijdensberichten om je onder het genot van een bakje koffie eens lekker te verkneukelen op wie je vandaag weer allemaal hebt overleefd.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_152829520
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:42 schreef bamibij het volgende:

[..]

:') Je ging er puur voor de MILFS heen hoop ik?
eeuh nee, eigenlijk vind ik een beetje tuinieren erg leuk. Ik heb een balkon van 15 m2 da's precies klein genoeg dat het niet teveel werk is en groot genoeg dat je er echt wat op kan zetten en nog steeds plek hebt voor stoelen. En ik zag het voorbijkomen op ik denk een lokale facebook pagina en dacht, waarom niet.
  donderdag 21 mei 2015 @ 19:11:30 #68
439897 muscleboy
weekendwarrior
pi_152829992
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:58 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

eeuh nee, eigenlijk vind ik een beetje tuinieren erg leuk. Ik heb een balkon van 15 m2 da's precies klein genoeg dat het niet teveel werk is en groot genoeg dat je er echt wat op kan zetten en nog steeds plek hebt voor stoelen. En ik zag het voorbijkomen op ik denk een lokale facebook pagina en dacht, waarom niet.
:')____!
LIVE FAST DIE PRETTY
pi_152847459
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:54 schreef MissBehave911 het volgende:

[..]

Jup, dan stoppen we met al die make-up, schoenen, tassen en andere nutteloze rotzooi te kopen,! Dan gaan we de bouw in & in onze vrije tijd zijn we druk bezig met mannen te haten!
Dat laatste herken ik wel. Het eerste gedeelte niet.

Make-up smeren ze niet meer daar waar het hoort maar gaat in het haar. Tassen worden plastic tasjes, want dat functioneert ook toch?! En stoppen met rotzooi kopen? Heb je wel eens naar binnen gekeken in een gemiddeld huis waar bovengenoemd wezen de scepter zwaait? Dat staat bomvol met 'gezellige' action troep.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:04:01 #70
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_152851744
Heb ook wel vaker meegemaakt dat vrouwen van rond de 25 akelig overgeďnteresseerd zijn in je universitaire studie en wat je daarna gaat doen etc. .... Moet daar echt niks van hebben. Gelukkig voel je dat als man vrij snel aan.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:09:55 #71
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_152851905
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:04 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Heb ook wel vaker meegemaakt dat vrouwen van rond de 25 akelig overgeďnteresseerd zijn in je universitaire studie en wat je daarna gaat doen etc. .... Moet daar echt niks van hebben. Gelukkig voel je dat als man vrij snel aan.
Die vrouwen willen brood op de plank.
wooblabalurg
pi_152852345
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:04 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat je een gesprek aangaat met vrouwen van boven de 25.
pi_152854095

Tevens naar de OP: Dus ik word een echte hosselaar wanneer ik straks mijn studie klaar heb? :D
pi_152854151
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:35 schreef Yiwei het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Godverdomme, dat is best interessant ik had dat echt niet gedacht. Ik kan het eigenlijk niet geloven ook. :D
pi_152858299
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 10:07 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Dat laatste herken ik wel. Het eerste gedeelte niet.

Make-up smeren ze niet meer daar waar het hoort maar gaat in het haar. Tassen worden plastic tasjes, want dat functioneert ook toch?! En stoppen met rotzooi kopen? Heb je wel eens naar binnen gekeken in een gemiddeld huis waar bovengenoemd wezen de scepter zwaait? Dat staat bomvol met 'gezellige' action troep.
Hahaha ja daar heb je gelijk in 😂 Gelukkig ben ik nog 'maar' 23. Ik zal nooit zo worden...Hoop ik... krijg wel veel te vaak te horen, dat ik op mijn moeder lijk. 😭 Gelukkig liep ze niet met plastic tasjes rond. Dat scheelt.
I can be your disease & your medicine
pi_152983626
quote:

_O_
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:06:18 #77
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_152988548
quote:

Deze post bevat zoveel waarheden dat deze gequote dient te worden
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:45:22 #78
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_152990529
quote:

been there, done that ;(
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_152994167
quote:

wat een bullshit dit . Typisch iets wat een gefrustreerde fokker zegt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2015 23:01:11 ]
  dinsdag 26 mei 2015 @ 23:03:02 #80
405562 Erno-BE
pi_152994268
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:00 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Laten we het hopen dat het bullshit is
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_152994761
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:03 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Laten we het hopen dat het bullshit is
het zijn vaak van die mannen die er niet bij hoorden... populaire vrouwen beschuldigen dat ze op spannende mannen vallen maar zelf dus ondertussen ook gewoon op spannende ( die populaire) vrouwen vallen :D De cirkel is weer rond _O-

Verder is t best logisch dat iemands type veranderd na allerlei ervaringen. Dat gebeurt niet alleen bij die populaire meiden hoor. Maar dat ze dan ineens wel voor de nerd gaan heb ik dan weer nooit gezien, wel dat het een type word die wat minder spannend is omdat ze van fouten geleerd hebben .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2015 23:16:17 ]
  dinsdag 26 mei 2015 @ 23:30:52 #82
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_152995323
quote:
de relatie (die er niet eens is) ''een stap verder'' te brengen
Is dit niet juist het hele punt?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 27 mei 2015 @ 01:24:30 #83
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_152997384
The 40 Year Old Virgin (2005) - Quotes - IMDb

Beste film ooit over dit onderwerp denk ik.

[ Bericht 64% gewijzigd door Kutmanager op 27-05-2015 01:35:08 ]
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  woensdag 27 mei 2015 @ 20:53:04 #84
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_153019507
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:00 schreef madeliefff het volgende:

[..]

wat een bullshit dit.. typisch iets wat een gefrustreerde fokster zegt die geconfronteerd wordt met de keiharde waarheid
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_153020530
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 20:53 schreef finsdefis het volgende:

[..]

wat een bullshit dit.. typisch iets wat een gefrustreerde fokster zegt die geconfronteerd wordt met de keiharde waarheid

:')
pi_153023828
gaat alleen maar bergafwaarts met vrouwen na hun 25ste :)
pi_153023854
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:19 schreef getfitbysmith het volgende:
gaat alleen maar bergafwaarts met vrouwen na hun 25ste :)
trus story , ik ga binnenkort zelfs 5 katten kopen
pi_153024380
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 20:53 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Dus knappe mannen trouwen niet met knappe vrouwen van ongeveer hun eigen leeftijd?
Fylax is op televisie geweest
  woensdag 27 mei 2015 @ 23:38:15 #89
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_153027239
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:57 schreef Isis20 het volgende:
Misschien ben je gewoon te lief voor ze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
quote:

Ervaringsdeskundige hier
Irene is bae &lt;3
  donderdag 28 mei 2015 @ 18:22:48 #90
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_153046284
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Dus knappe mannen trouwen niet met knappe vrouwen van ongeveer hun eigen leeftijd?
Jawel hoor, maar het komt natuurlijk vaker voor dat je een vent van 50 met een vrouw van 30 ziet dan andersom.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  donderdag 28 mei 2015 @ 18:44:41 #91
405562 Erno-BE
pi_153046793
quote:

Probleem dat ze zelf veroorzaakt hebben doordat ze zooo graag kinderen willen.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_153053911
Niks mis met vrouwen van 25. Die willen graag kinderen, en dus vaak sex. Vrouwen van 35 daarentegen hebben al twee kinderen en hoeven dus ook geen sex meer.
pi_153053994
Heerlijke leeftijd. Klacht verworpen.
pi_153075481
Verhaal van TS is herkenbaar... :P
I'm not the man you think I am!
pi_153075754
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:18 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Niks mis met vrouwen van 25. Die willen graag kinderen, en dus vaak sex. Vrouwen van 35 daarentegen hebben al twee kinderen en hoeven dus ook geen sex meer.
en vrouwen die nooit kinderen nemen willen dan voor altijd veel sex?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')