SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Voccar op 19-05-2015 16:00:31 ]![]()
Als ik een marathon zou moeten lopen op mijn 42e in de buurt van mijn verjaardag zou ik op die van Amsterdam uitkomen denk ik. Goed, dat duurt nog even en misschien is die dan wel verplaatst naar maart ofzo.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Liesje liep afgelopen weekend in SF nog in lang/langquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor.
"The coldest winter I ever spent was a summer in San Francisco." Mark Twain (hoewel betwijfeld wordt of hij dit echt gezegd heeft)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om niet clichématig te gaan zitten wachten tot je ouder en trager bent dan nu en gewoon een marathon te gaan lopen wanneer je dat wilt en er klaar voor bent...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat was Wolvve volgens mij?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:34 schreef Voccar het volgende:
Wie postte laatst ook al weer zo'n mooie tabel met snelheden voor de verschillende (interval) afstanden, was jij dat niet LT?
Ik weet eigenlijk niet welke tabel of wanneer je precies bedoelde, er zijn natuurlijk verschillende trainingsmethoden dus ook verschillende tabellen. Er staat wel een tabel in het boek van de souplessemethode, gebaseerd op je 10km tijd, die is volgens mij ook wel online te vinden..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh, dan moet ik nu in actie komen. Ik zal eens even snel graven!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
42ste verjaardag is eerste zaterdag in juli 2026. Dus als de Rotterdam Ekiden dan nog bestaat, dan moet ik die maar in mn eentje lopen
42 jaar en 195 dagen valt op een vrijdag halfweg januari, dus weinig kans op een marathon op die dag
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hier kan je een (recente) tijd invullen en dan krijg je een mooi overzicht. Helaas zijn de Jack Daniels resultaten er uit, die vond ik zelf altijd het meest leesbaar. Maar er staat nog steeds van alles.
http://fellrnr.com/wiki/Running_Calculator
Vergeet niet het laatste vinkje, anders krijg je alles in mijlen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ah dat zou ook kunnen. Was volgens mij wel verschillende afstanden (onder andere 400m) gebaseerd op de 10km tijd denk ik ja. Ging dacht ik wel over de souplessemethode ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat was Wolvve volgens mij?
Ik weet eigenlijk niet welke tabel of wanneer je precies bedoelde, er zijn natuurlijk verschillende trainingsmethoden dus ook verschillende tabellen. Er staat wel een tabel in het boek van de souplessemethode, gebaseerd op je 10km tijd, die is volgens mij ook wel online te vinden..![]()
Ik ga m'n 1e marathon doen een maand voor m'n 45e verjaardag![]()
Kan ik tot die tijd eerst wat aan m'n tijden werken![]()
![]()
Oh ja, 200 400 en 1000 (en 2000) dan is het de souplessemethode. Ik heb even snel gegoogled maar kan de hele tabel niet online vinden, maar misschien is het wel te vinden. Anders kan ik thuis wel een fotootje van die pagina in het boek maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:48 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ah dat zou ook kunnen. Was volgens mij wel verschillende afstanden (onder andere 400m) gebaseerd op de 10km tijd denk ik ja. Ging dacht ik wel over de souplessemethode ja.
Zo ziet het eruit:
Maar ik weet niet of je 10km tijd hiertussen staat
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:51 schreef Devv het volgende:
[..]
Zou je mij bij de Stoomtramloop op 28 juni kunnen zetten? En dan de halve marathon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Maar die tijden zijn dus wel gebaseerd op de methode zelf, er zijn vaste trainingen aan verbonden en trainingsprincipes. Dus ik zou je wel een beetje inlezen voor je die tijden gaat gebruiken, want als je als enige intervaltraining in de week bijvoorbeeld 8x200m gaat doen op deze tijden, zijn ze waarschijnlijk te langzaam/zet het geen zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:48 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ah dat zou ook kunnen. Was volgens mij wel verschillende afstanden (onder andere 400m) gebaseerd op de 10km tijd denk ik ja. Ging dacht ik wel over de souplessemethode ja.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zie ook dat er een aantal wedstrijden van mij niet zijn doorgekomen voor de WLWW, ga ze zo even opnieuw oplepelen![]()
![]()
Bedankt LT! Was gewoon benieuwd wat voor tijden daar uit zouden komen. Wellicht vanavond weer wat intervallen doen en dacht dat 4:30 wel prima tempo zou zijn om mijn 400tjes op te lopen en als ik naar de tabel kijk zou dat tussen 4:17 en 4:37 moeten zijn.
@Devv, zal het toevoegen aan de op![]()
Ik kan het vanavond wel even exact voor je opzoeken. Wat is je 10km tijd?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:58 schreef Voccar het volgende:
Bedankt LT! Was gewoon benieuwd wat voor tijden daar uit zouden komen. Wellicht vanavond weer wat intervallen doen en dacht dat 4:30 wel prima tempo zou zijn om mijn 400tjes op te lopen en als ik naar de tabel kijk zou dat tussen 4:17 en 4:37 moeten zijn.
@Devv, zal het toevoegen aan de opIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat zou fijn zijn. Mijn 10km tijd is 47:40quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik kan het vanavond wel even exact voor je opzoeken. Wat is je 10km tijd?![]()
Deze a.u.b.![]()
1
213 september 2015 - [url=http://www.maasstadloop.nl/]Maasstadloop (Rotterdam)[/url]
• thelaudprince - 10 km
1
227 september 2015 - [url=http://www.singellooptegenreuma.nl/]Singelloop Utrecht (Utrecht)[/url]
• thelaudprince - 10 km
1
225 oktober 2015 - [url=http://www.marathonbrabant.nl/]Van Oers Marathon Brabant (Etten-Leur)[/url]
• thelaudprince - HM![]()
Wat hij zegtquote:
Aan de andere kant, 42 jaar en 195 dagen valt op 11 januari 2016, eens kijken op http://www.marathonguide.(...)l&StartDate=11/23/15...Daar zitten wel wat leuke bestemmingen tussen natuurlijkquote:January
???? Xiamen International MarathonXiamen International Marathon CommentsXiamen International Marathon News Xiamen China
???? HI-TEC Maratón del DesiertoMaratón del Desierto Results Pinamar Argentina
???? Ooredoo MarathonOoredoo Marathon News Doha Qatar
???? Tiberias International MarathonTiberias International Marathon CommentsTiberias International Marathon News Tiberias Israel
1/10/16 Let's Go Haiti Marathon LES CAYES Haiti
???? Cadbury Glass MarathonCadbury Glass Marathon NewsCadbury Glass Marathon Results Hobart Australia
???? Cebu City MarathonCebu City Marathon CommentsCebu City Marathon News Cebu City Philippines
???? Ibusuki Nanohana Marathon Ibusuki Nanohana Marathon CommentsIbusuki Nanohana Marathon News Ibusuki Japan
???? Egyptian International MarathonEgyptian International Marathon Comments Luxor Egypt
???? Endurancelife Coastal Trail Series - Anglesey MarathonEndurancelife Coastal Trail Series - Anglesey Marathon NewsEndurancelife Coastal Trail Series - Anglesey Marathon Results Hollyhead United Kingdom
1/17/16 Marathon BahamasMarathon Bahamas CommentsMarathon Bahamas NewsMarathon Bahamas Results Nassau Bahamas
???? Bermuda MarathonBermuda Marathon CommentsBermuda Marathon NewsBermuda Marathon Press ReleasesBermuda Marathon Results Hamilton Bermuda
???? Sun Hung Kai Properties China Coast MarathonChina Coast Marathon CommentsChina Coast Marathon NewsChina Coast Marathon Results Hong Kong China
???? Kinmen Marathon Kinmen China
???? Standard Chartered Mumbai MarathonMumbai Marathon CommentsMumbai Marathon News Mumbai India
???? Standard Chartered Dubai MarathonDubai Marathon CommentsDubai Marathon NewsDubai Marathon Press Releases Dubai United Arab Emirates
???? Red Hill Marathon Fish Hoek South AfricaWaarbij Pinamar het dichtsbij is, maar ik zit dan toch meer te denken aan Haiti, Bahamas of Bermuda ofzo
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik ben op mijn net 26e begonnen met de marathon, ik denk blijkbaar in mijlen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is dan een maandag, zowel voor Yur als mij.quote:
In mijn geval, maandag 10 oktober 2016. Klinkt als Amsterdam.![]()
woensdag 21 januari 2015..........dat was 3 dagen na de Vondelparkloop 10k dus paste niet in m'n schemaquote:![]()
![]()
Een zondag in september...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ah, via die site wel weer een optie gevonden voor mijn lijstje wedstrijden van a tot z. In Quito, Ecuador hebben ze ook een marathonquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat hij zegt
Aan de andere kant, 42 jaar en 195 dagen valt op 11 januari 2016, eens kijken op http://www.marathonguide.(...)l&StartDate=11/23/15...
[..]
Daar zitten wel wat leuke bestemmingen tussen natuurlijkWaarbij Pinamar het dichtsbij is, maar ik zit dan toch meer te denken aan Haiti, Bahamas of Bermuda ofzo
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik had jou veel jonger ingeschatquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:34 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
woensdag 21 januari 2015..........dat was 3 dagen na de Vondelparkloop 10k dus paste niet in m'n schema![]()
![]()
En als ik dan toch bezig ben, een loopje het weekend voor m'n 43e verjaardag![]()
1
28 november 2015 - [url=http://www.olympischstadionloop.nl/index.php?page=home]Olympisch Stadionloop (Amsterdam)[/url]
• thelaudprince - 10 km![]()
Daar heb ik zoveel bewondering voor: die oudjes die ondanks hun leeftijd toch blijven lopenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:52 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ik ben al op m'n retour joh, aftakeling is begonnen![]()
![]()
TV kijken of lopen, tja, om maar 's een stuk uit een liedje uit de oudheid te citeren :quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:28 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Daar heb ik zoveel bewondering voor: die oudjes die ondanks hun leeftijd toch blijven lopen
hé er is geen bal op de TV
alleen een film met Doris Day
en wat dacht je van net twee
eine wiener operette nee
er zit een knop op je tv
die helpt je zo uit de puree
druk hem in en ga maar mee
de bloemen buiten zetten
dat laatste is meer bloemen bewonderen onder het rennen![]()
![]()
Zou Henny Vrienten nog een beetje een goede tijd neerzetten in het M65 veld?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:33 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
TV kijken of lopen, tja, om maar 's een stuk uit een liedje uit de oudheid te citeren :
hé er is geen bal op de TV
alleen een film met Doris Day
en wat dacht je van net twee
eine wiener operette nee
er zit een knop op je tv
die helpt je zo uit de puree
druk hem in en ga maar mee
de bloemen buiten zetten
dat laatste is meer bloemen bewonderen onder het rennen
Daag 'm uit zou ik zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zou Henny Vrienten nog een beetje een goede tijd neerzetten in het M65 veld?![]()
![]()
Ik had een paar weken terug met thelaudprince afgesproken. Ik verwachtte toen ook een pikkie van 24. Kwam hij ineens!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
24...42....wat maakt het uit, zelfde cijfersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:57 schreef mosselmossel het volgende:
Ik had een paar weken terug met thelaudprince afgesproken. Ik verwachtte toen ook een pikkie van 24. Kwam hij ineens!![]()
![]()
ouwe lullen allemaal hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:09 schreef Guard het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:09 schreef Guard het volgende:
Je kan je jong gedragen, of onvolwassen. Dat is niet hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat riep ik in 1984 ookquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik hoop jong, maar zal wel onvolwassen zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je kan je jong gedragen, of onvolwassen. Dat is niet hetzelfde.
wat meer ontopic:Inschrijvenquote:Runtogether Nature Run Regte Heide
Loop mee!
Samen hardlopen door de natuur, voor de natuur!
Met Runtogether - Nature Runs biedt ProRun je de gelegenheid om samen met andere hardlopers door mooie natuurgebieden te lopen. Onder begeleiding van enkele voorlopers die het gebied op hun duimpje kennen, loop je langs de mooiste plekjes van het gebied.
Genieten en ontmoeten
Het is geen wedstrijd, maar een gezamenlijke duurloop waarbij het uitgangspunt is:
Samen uit, samen thuis!
Er wordt in twee groepen gelopen. Je kunt je aansluiten bij de 5 km (8-10 km p/u) of de 10 km groep (10-12km p/u). Lopen door de natuur en nieuwe mensen leren kennen, leuk toch!
Deelname gratis!
De deelname is in principe gratis maar aan de deelnemers vragen een vrijwillige bijdrage van ¤2 (ter plaatse voldoen) De opbrengst gaat in zijn geheel naar Natuurmonumenten. Zo lopen we samen door de natuur voor de natuur!
Runtogether wordt iedere maand in diverse natuurgebieden in Nederland georganiseerd.
Waar kun je meelopen?
De eerste Runtogether- Nature Run vindt op zaterdag 23 mei plaats op de Regte Heide nabij Tilburg/Goirle. We vertrekken om 10.00 uur. De bekende Tilburgse atleet Kees Verhoeven is onze 'voorloper'.
Inschrijven
Klik op onderstaande knop om in te schrijven. Als je je hebt ingeschreven ontvang je de deze week via de email de exacte locatie en routebeschrijving.
Let op: Er is maar plaats voor maximaal 60 lopers!
Het gaat dus om een om stukje hobbelen over de Regte Heide (ten zuiden van Tilburg), mooi gebied![]()
Ik ga meeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hmm...ik moet nog ff langs Scarabee...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:41 schreef Guard het volgende:
wat meer ontopic:
[..]
Inschrijven
Het gaat dus om een om stukje hobbelen over de Regte Heide (ten zuiden van Tilburg), mooi gebied![]()
Ik ga meeF means you're fucked![]()
Hey hebben we het over ouwe lullen![]()
Zo voel ik me iig. Flinke vaatdoek alert. Alsof ik een dag niet heb gegeten en gedronken. Ik zit dus maar weer aan drie boterhampies met pasta![]()
Wil vanavond wel trainen!
Regte heide oproep klinkt leuk Guard!![]()
even onderweg een uurtje uit de auto om de benen te strekkenquote:
Denk dat ik vanavond maar even een klein rondje ga hobbelen.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Dat klinkt niet verkeerd nee..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:00 schreef Guard het volgende:
[..]
even onderweg een uurtje uit de auto om de benen te strekkenF means you're fucked![]()
Voor zover ik niet al deed:
het grote premarathonstuiterentapermadnessaannietsandersdandemarathonkunnendenken is definitief begonnen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Net nog voor een laatste keer bij de fysio geweest en ik heb groen licht gekregen![]()
Eigenlijk vond hij dat ik me niet zo moet aanstellen en gewoon moet gaan lopen. Geen excuses meer dus. Behalve misschien het weer. En daarom kijk ik elk half uur wat de voorspelling voor zondag is. Niet dat dat wat uitmaakt, maar toch![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef Mr.B. het volgende:
het grote premarathonstuiterentapermadnessaannietsandersdandemarathonkunnendenken is definitief begonnen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Net nog voor een laatste keer bij de fysio geweest en ik heb groen licht gekregen![]()
Eigenlijk vond hij dat ik me niet zo moet aanstellen en gewoon moet gaan lopen. Geen excuses meer dus. Behalve misschien het weer. En daarom kijk ik elk half uur wat de voorspelling voor zondag is. Niet dat dat wat uitmaakt, maar toch![]()
F means you're fucked![]()
Zelfs de professionals zijn er over uit: niet miepen maar lopen!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef Mr.B. het volgende:
Eigenlijk vond hij dat ik me niet zo moet aanstellen en gewoon moet gaan lopen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Geen beste foto van donderdag, maar dat zijn stiekem toch de beste![]()
Concentratie: check.
Scheef startnummer: check.
Warm: check.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GOED NIEUWS!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk vond hij dat ik me niet zo moet aanstellen en gewoon moet gaan lopen. Geen excuses meer dus. Behalve misschien het weer. En daarom kijk ik elk half uur wat de voorspelling voor zondag is. Niet dat dat wat uitmaakt, maar tochNiet meer miepen dan hè? Je gaat gewoon lekker lopen zondag.
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:41 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zelfs de professionals zijn er over uit: niet miepen maar lopen!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:41 schreef Wolve000 het volgende:
GOED NIEUWS!Niet meer miepen dan hè? Je gaat gewoon lekker lopen zondag.
![]()
Mijn baas zal blij met me zijn de komende dagen: mijn concentratievermogen is op dit moment al niet zo groot meer en dat zal de rest van de week niet beter worden.![]()
Awesome!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Je gemiep was volkomen terecht hoor, dat welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:48 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
[..]![]()
Mijn baas zal blij met me zijn de komende dagen: mijn concentratievermogen is op dit moment al niet zo groot meer en dat zal de rest van de week niet beter worden.Zouden we allemaal doen in jouw positie.
![]()
Ik verwacht niks anders dan een toptijdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk vond hij dat ik me niet zo moet aanstellen en gewoon moet gaan lopen. Geen excuses meer dus. Behalve misschien het weer. En daarom kijk ik elk half uur wat de voorspelling voor zondag is. Niet dat dat wat uitmaakt, maar toch
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:43 schreef Quoi het volgende:
Warm: check.pic !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
GOED NIEUWS!Niet meer miepen dan hè? Je gaat gewoon lekker lopen zondag.
![]()
![]()
Goed nieuws, nu dus (bijna) geen excuses meer voor een toptijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:43 schreef Quoi het volgende:
Warm: check.Shirt/veter matchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:56 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ik verwacht niks anders dan een toptijdJa kom op zeg. Ben ik net blij dat ik gewoon lekker een stukje kan gaan lopen daar, wordt de druk meteen opgevoerd met allerlei verwachtingenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:57 schreef Voccar het volgende:
[..]
Goed nieuws, nu dus (bijna) geen excuses meer voor een toptijd.![]()
![]()
Jep, zwabber kom er maar in met je voorspellingquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:59 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
[..]
Ja kom op zeg. Ben ik net blij dat ik gewoon lekker een stukje kan gaan lopen daar, wordt de druk meteen opgevoerd met allerlei verwachtingen
Ik ben wel benieuwd wat zwabber denkt dat ik kan lopen op mn 5k van morgen...En kijk iedereen eens proberen te profiteren van die slipstream!quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Druk opvoeren ben ik een kei inquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:59 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
[..]
Ja kom op zeg. Ben ik net blij dat ik gewoon lekker een stukje kan gaan lopen daar, wordt de druk meteen opgevoerd met allerlei verwachtingen![]()
![]()
Ik ben zo benieuwd naar wat voor een tijd je gaat lopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi nieuws Mr. B.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
En Mr.B., veel plezier vooral op je M! Mooi nieuws! Wanneer vertrek je naar Kopenhagen? Nog tijd voor sight seeing?![]()
Kun je ook mooi lopenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:31 schreef steffelonio het volgende:
Guard, die Regte heideloop klinkt leuk! Ben alleen in Ameland dit weekend.maybe next time
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Vrijdag weg, woensdag weer terug. Genoeg tijd om nog iets anders dan het marathonparcours te zien dusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:33 schreef steffelonio het volgende:
En Mr.B., veel plezier vooral op je M! Mooi nieuws! Wanneer vertrek je naar Kopenhagen? Nog tijd voor sight seeing?![]()
Geen cardio helaas, wel multisport.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg hardloop vriendjes, heeft iemand hier de tomtom cardio multisport?Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
jazeker.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg hardloop vriendjes, heeft iemand hier de tomtom cardio multisport?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zoals de kaarten d'r nu voor liggen is het droog, rustig en een graad of 15 in Kopenhagen, komende zondag.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk vond hij dat ik me niet zo moet aanstellen en gewoon moet gaan lopen. Geen excuses meer dus. Behalve misschien het weer. En daarom kijk ik elk half uur wat de voorspelling voor zondag is. Niet dat dat wat uitmaakt, maar toch
@Swets: is je privésatelliet 'm gepeerd?![]()
Nee, maar ik mag van mezelf gaan oriënterenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:56 schreef Zwabberhark het volgende:
@Swets: is je privésatelliet 'm gepeerd?![]()
![]()
Dat is altijd leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag van mezelf gaan oriënteren![]()
Pasfrequentie wordt wel weergeven op de (karige) tomtom webinterface, echter alleen als een getal. Ik vermoed dat dat een gemiddelde is van je run, dus geen mooie grafiek zoals je ziet bij garmin gebuikers. Hij meet je pasfrequentie overigens mbv een accelerometer aan je armbewegingen, maar die zullen meestal meestal wel gelijk zijn aan je pasfrequentie, tenzij je meedoet aan een wedstrijdje uit de maat dansen tijdens hardlopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe bevalt die? meet hij ook pasfrequentie?
De pasfrequentie wordt dan weer niet gexporteerd naar strava (das het enige wat ik nog gebruik, over andere sites zoals Endo kan ik niets zeggen).
Het zit er wel in dus, maar kan beter. Ik hoop op een update op dat gebied, maar echt doorontwikkeling gaat ook niet echt heel hard.
Ik ben er prima tevreden mee, maar het moet gezegd dat de Garmin FR225 meer mogelijkheden biedt, met name bij het instellen van trainingsprogramma's.
Maar ik kon de multisport cardio lekker goedkoop binnentikken met de rentepunten van de ING (hoe heerlijk Hollandsch), en in die prijs/kwaliteit verhouding is het een topper.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja ik zie 'm dus ook staan op ING rentepuntenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Pasfrequentie wordt wel weergeven op de (karige) tomtom webinterface, echter alleen als een getal. Ik vermoed dat dat een gemiddelde is van je run, dus geen mooie grafiek zoals je ziet bij garmin gebuikers. Hij meet je pasfrequentie overigens mbv een accelerometer aan je armbewegingen, maar die zullen meestal meestal wel gelijk zijn aan je pasfrequentie, tenzij je meedoet aan een wedstrijdje uit de maat dansen tijdens hardlopen.
De pasfrequentie wordt dan weer niet gexporteerd naar strava (das het enige wat ik nog gebruik, over andere sites zoals Endo kan ik niets zeggen).
Ik ben er prima tevreden mee, maar het moet gezegd dat de Garmin FR225 meer mogelijkheden biedt, met name bij het instellen van trainingsprogramma's.
Maar ik kon de multisport cardio lekker goedkoop binnentikken met de rentepunten van de ING (hoe heerlijk Hollandsch), en in die prijs/kwaliteit verhouding is het een topper.
Moet hij niet heel strak zitten voor je hartslag? Intervallen wel goed in te stellen?![]()
Kun je dan een keer uitproberen wat het getal is als je een stukje gaat hardlopen waarbij je je armen zo stil mogelijk houdt? Want ik denk dat de accelerometer de klappen van het neerkomen herkent en het zwaaien van de armen niet gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:03 schreef Guard het volgende:
Hij meet je pasfrequentie overigens mbv een accelerometer aan je armbewegingen, maar die zullen meestal meestal wel gelijk zijn aan je pasfrequentie, tenzij je meedoet aan een wedstrijdje uit de maat dansen tijdens hardlopen.Op dit moment bieden de Garminhorloges de meeste mogelijkheden, maar de vraag die iedereen zich moet stellen is of ze die nodig hebben. Ik gok dat vanaf nu alle Garmins optische HS gaan hebben en hopelijk ontwikkelt die techniek zich inderdaad verder. Garmin heeft bij de FR225 een soort rubberenring rondom de optische sensor, zodat er veel moeilijker licht bij kan komen.quote:Ik ben er prima tevreden mee, maar het moet gezegd dat de Garmin FR225 meer mogelijkheden biedt, met name bij het instellen van trainingsprogramma's.
Zelf ben ik bij Garmin gebleven vanwege custom workouts en Garmin Connect (al is de nieuwe versie ervan behoorlijk gammel).![]()
En kan iemand dat dan filmen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kun je dan een keer uitproberen wat het getal is als je een stukje gaat hardlopen waarbij je je armen zo stil mogelijk houdt? Want ik denk dat de accelerometer de klappen van het neerkomen herkent en het zwaaien van de armen niet gebruikt wordt.
[..]Ik weet van mezelf dat ik dan als een dronken zeeman loop iig..
Hij moet dus juist niet te strak zitten voor een goede registratiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik zie 'm dus ook staan op ING rentepunten
Moet hij niet heel strak zitten voor je hartslag? Intervallen wel goed in te stellen?Ik leen 'm af en toe van mijn meneer.
Maar! Hoe is het dan? Droomreis overleefd? Weer aan de hobbeldebobbel?![]()
Intervallen instellen is basis:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik zie 'm dus ook staan op ING rentepunten
Moet hij niet heel strak zitten voor je hartslag? Intervallen wel goed in te stellen?
warmup
interval
rest
rounds
cooldown
Eerste set 3 * 3 min met 1 minuut rest en tweede set 5 * 2 min met 1 min rust zal dus niet gaan, om maar een voorbeeld te geven.
Ook zal je niet je tempo in de intervallen terug kunnen vinden nadat je je training gesynched hebt, dat kan alleen als je gebruik maakt van handmatige laps (nieuwe lap start je door het scherm aan te raken, kan nog wel een voorkomen dat dat per ongelijk gaat, best gevoelig touchschermpje).
Hij hoeft niet strakker dan andere sporthorloges, tenzij je gewend bent om je horloge helemaal los te laten hangen (al doe ik dat soms wel vrij strak om, dan staat er na een rondje een mooi horlogebandje in mijn huid, maar daar heb ik tijdens het lopen geen last van).
Al met al valt er dus nog wel het een en ander aan te merken, maar het gemak is een pluspunt, ding om, satellite lock in een paar seconden, en gaan.
En doordat de cijfertjes mogelijkheden niet heel erg uitgebreid zijn, ben ik ook wat meer op gevoel gaan lopen, en minder naar mijn horloge aan het staren tijdens het lopen.
Vind ik wel fijn, maar als je graag een eindeloze stroom aan data gaat zitten analyseren na je run, dan is dit misschien niet de beste keus.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bij rustige duurlopen beweeg ik mijn armen nauwelijks volgens mij. O wacht...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En kan iemand dat dan filmen?Ik weet van mezelf dat ik dan als een dronken zeeman loop iig..
Maar als hij te los zit komt er licht bij en werkt het niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hij moet dus juist niet te strak zitten voor een goede registratieIk leen 'm af en toe van mijn meneer.
![]()
Tomtom heeft ook een soort van rubberen afdichting om zo weinig mogelijk licht van buitenaf toe te laten bij de sensors.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kun je dan een keer uitproberen wat het getal is als je een stukje gaat hardlopen waarbij je je armen zo stil mogelijk houdt? Want ik denk dat de accelerometer de klappen van het neerkomen herkent en het zwaaien van de armen niet gebruikt wordt.
[..]
Op dit moment bieden de Garminhorloges de meeste mogelijkheden, maar de vraag die iedereen zich moet stellen is of ze die nodig hebben. Ik gok dat vanaf nu alle Garmins optische HS gaan hebben en hopelijk ontwikkelt die techniek zich inderdaad verder. Garmin heeft bij de FR225 een soort rubberenring rondom de optische sensor, zodat er veel moeilijker licht bij kan komen.
Zelf ben ik bij Garmin gebleven vanwege custom workouts en Garmin Connect (al is de nieuwe versie ervan behoorlijk gammel).
Ik moet zeggen dat optische meting mij beter bevalt dan met een strap, waar ik zeer regelmatig problemen mee had en readouts kreeg die meer overeenkwamen met een seismograaf.
En ik maak geen klappen bij het neerkomen natuurlijk, ik huppel lichtvoetig rond over `s heren wegen![]()
Op zich wel een interessant experiment, echter niet voor nu. Ik zie mezelf al een prachtige blessure bezorgen door te lopen zonder armzwaai...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja oke ik zag het meer voor me als iemand die zijn armen strak gestrekt langs zijn lichaam hieldquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bij rustige duurlopen beweeg ik mijn armen nauwelijks volgens mij. O wacht...
[..]
Maar als hij te los zit komt er licht bij en werkt het niet.Als je ze in 90 graden houdt maar niet beweegt voelt het al natuurlijker.. maar nog steeds niet echt.
Even een kilometertje doen zal weinig schade aanrichten. Doe het voor mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:25 schreef Guard het volgende:
Op zich wel een interessant experiment, echter niet voor nu. Ik zie mezelf al een prachtige blessure bezorgen door te lopen zonder armzwaai...![]()
Zwabber wil ons wel aan de losse kilometers hebben tegenwoordig...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik bedoel meer dat ik prachtig uit balans raak en in een glorieuze slow motion zeer ongelukkig tegen de grond smak en meteen een mooi kleurtje gips kan uitzoekenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:29 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Even een kilometertje doen zal weinig schade aanrichten. Doe het voor mij.
Dat kan al in een metertje gebeuren, dus helaas ik stel je wederom teleur.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Verkrachting van de feiten, Wolve. Dat was het leuke idee van GotC. Nu is het wachten op pijll en zijn overzichtskaart van de kilometers.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:29 schreef Wolve000 het volgende:
Zwabber wil ons wel aan de losse kilometers hebben tegenwoordig...![]()
Waarschijnlijk telt je tomtom die smak dan ook nog eens als een stap. Daar gaan je statistieken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik prachtig uit balans raak en in een glorieuze slow motion zeer ongelukkig tegen de grond smak en meteen een mooi kleurtje gips kan uitzoeken
Dat kan al in een metertje gebeuren, dus helaas ik stel je wederom teleur.![]()
Ach, waarom zouden we de waarheid in de weg laten zitten bij het maken van een flauwe opmerking.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Verkrachting van de feiten, Wolve. Dat was het leuke idee van GotC. Nu is het wachten op pijll en zijn overzichtskaart van de kilometers.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zo is dat, een goed verhaal hoeft niet waar te zijn.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik denk even aan de Balijbrugquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:36 schreef Guard het volgende:
Zo is dat, een goed verhaal hoeft niet waar te zijn.![]()
![]()
Zo te horen kan hij zo'n beetje hetzelfde als de suunto. Als ik m'n pace maar kan zien tijdens het lopen en hij tijdens intervallen aangeeft wanneer ik moet versnellen, dan wel vertragen is het goed. Ook bij suunto kan ik maar 1 set instellen (en heb ik niet eens een warming up mogelijkheid)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Intervallen instellen is basis:
warmup
interval
rest
rounds
cooldown
Eerste set 3 * 3 min met 1 minuut rest en tweede set 5 * 2 min met 1 min rust zal dus niet gaan, om maar een voorbeeld te geven.
Ook zal je niet je tempo in de intervallen terug kunnen vinden nadat je je training gesynched hebt, dat kan alleen als je gebruik maakt van handmatige laps (nieuwe lap start je door het scherm aan te raken, kan nog wel een voorkomen dat dat per ongelijk gaat, best gevoelig touchschermpje).
Hij hoeft niet strakker dan andere sporthorloges, tenzij je gewend bent om je horloge helemaal los te laten hangen (al doe ik dat soms wel vrij strak om, dan staat er na een rondje een mooi horlogebandje in mijn huid, maar daar heb ik tijdens het lopen geen last van).
Al met al valt er dus nog wel het een en ander aan te merken, maar het gemak is een pluspunt, ding om, satellite lock in een paar seconden, en gaan.
En doordat de cijfertjes mogelijkheden niet heel erg uitgebreid zijn, ben ik ook wat meer op gevoel gaan lopen, en minder naar mijn horloge aan het staren tijdens het lopen.
Vind ik wel fijn, maar als je graag een eindeloze stroom aan data gaat zitten analyseren na je run, dan is dit misschien niet de beste keus.
Hmz, dan is het wel mogelijke kandidaat ipv een suunto ambit 3rOverleefd en er wordt weer volop gelopen. Zonder pijn en zulks. Ben weer met intervallen begonnen om er een beetje snelheid in te krijgen en nu weer richting vooroeverloop toe werkenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hij moet dus juist niet te strak zitten voor een goede registratieIk leen 'm af en toe van mijn meneer.
Maar! Hoe is het dan? Droomreis overleefd? Weer aan de hobbeldebobbel?![]()
![]()
Pff... Ik kijk even niet en hop kan meteen 6/7 pagina's bij lezen. Maar even over die foto's nog. Ik heb zelfs meerdere zweeffoto's zag ik net. Maargoed zoals ik al zei,laat ik ze mooi achterwege hierAls je ze nodig wil zien moet je ze maar lekker opzoeken
Haha.
Oh en ik wil ook een horloge aanschaffen... Maar eigk wil ik ook niet gaan klooien met zo'n hartslagband.. Dus een horloge met optische hartslag lijkt me voor mij meer wat. Nouja nog maar even wachten..![]()
Nog een vraagje, ik had het gisteren over de zevenheuvelennacht, is dat wat? Lijkt me namelijk wel leuk. Die loop ook wel maar dat is 15 km. En dat ga ik niet in mijn eentje trainen, alleen als de groep meedoet dan misschien.
Dus wat zijn jullie ervaringen qua parcours als er iemand heeft gelopen? Is het zwaar en ga je veel heuvels op enzo? Thanks alvast![]()
![]()
Geen hagel gehad gelukkig. Wel een spatje regen, maar dat mag geen naam hebben. Wat wel een naam mag hebben is mijn loopje van ruim 15 kilometer. Ik had een half jaar geleden niet gedacht dat ik het ooit zo lang vol zou kunnen houden en toch is het me maar mooi gelukt.quote:
http://www.strava.com/activities/307668984![]()
uhoh...quote:Wat wel bijzonder is tijdens deze 1e editie van de Maastricht Marathon over de Via Belgica, dat de echte Asterix en Obelix zullen mee lopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Goed bezig zeg!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Geen hagel gehad gelukkig. Wel een spatje regen, maar dat mag geen naam hebben. Wat wel een naam mag hebben is mijn loopje van ruim 15 kilometer. Ik had een half jaar geleden niet gedacht dat ik het ooit zo lang vol zou kunnen houden en toch is het me maar mooi gelukt.
http://www.strava.com/activities/307668984![]()
![]()
Mr. B, even door Tivoli lopen als je in Kopenhagen bent. En ik vond het Ripley's Believe it or not wel grappig.![]()
Niet te veel stuiteren en nu al te veel energie verliezen. Lekker de luiaard uithangen.
Overigens blijf ik vreemde hartslagmetingen houden op mijn Multisport Cardio. Zowel bij goed strak als iets losser om de pols. Dan zakt het van 170 ineens naar 85.![]()
Ik heb het even opgezocht:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:48 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ah dat zou ook kunnen. Was volgens mij wel verschillende afstanden (onder andere 400m) gebaseerd op de 10km tijd denk ik ja. Ging dacht ik wel over de souplessemethode ja.
Te koop: Suunto Ambit 1 HR en Garmin FR 210 HR met footpod.
Vraagprijs Suunto 100,- Vraagprijs Garmin 50,-![]()
Menhir or it didn't happen!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb ze opgezocht, en je staat er goed op!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:23 schreef xMissi het volgende:
Pff... Ik kijk even niet en hop kan meteen 6/7 pagina's bij lezen. Maar even over die foto's nog. Ik heb zelfs meerdere zweeffoto's zag ik net. Maargoed zoals ik al zei,laat ik ze mooi achterwege hierAls je ze nodig wil zien moet je ze maar lekker opzoeken
Haha.
Oh en ik wil ook een horloge aanschaffen... Maar eigk wil ik ook niet gaan klooien met zo'n hartslagband.. Dus een horloge met optische hartslag lijkt me voor mij meer wat. Nouja nog maar even wachten..![]()
Nog een vraagje, ik had het gisteren over de zevenheuvelennacht, is dat wat? Lijkt me namelijk wel leuk. Die loop ook wel maar dat is 15 km. En dat ga ik niet in mijn eentje trainen, alleen als de groep meedoet dan misschien.
Dus wat zijn jullie ervaringen qua parcours als er iemand heeft gelopen? Is het zwaar en ga je veel heuvels op enzo? Thanks alvast
Over de zevenheuvelenloop; ik heb de 15km gelopen daar en ik vond het best zwaar. Maar dat was ook omdat het een maand na mijn marathon was, want ik heb in februari 16km op de Midwintermarathon gelopen en dat was met meer hoogtemeters en ervoer ik als minder zwaar.
Maar het is zeker wel een wedstrijd om góed voor te trainen, geen kattepis. Hoe zwaar de 7.5 is en hoeveel heuvels daar in zitten weet ik niet. Wel is het qua sfeer een hele goeie wedstrijd, één van de 'klassiekers' van Nederland met heel veel spektakel vooraf en enthousiast publiek langs de kant. Reken er ook op dat je wel 1-1.5 uur voor de start moet wachten want het is echt massaal. Maar goed, de Marikenloop was ook al een vrij groot evenement natuurlijk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:
Ik ga i.i.g. wel op zoek naar de ketel met toverdrank...
Oh, bij de weg!! Bij deze nog op verzoek van Angel-A: dit recept was te krijgen, en te proeven, op de expo van de Marikenloop! Het is lekker! Binnenkort ga ik het zelf ook proberen te maken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bedankt voor het opzoeken LT, heb de intervallen vanavond wel op een wat hoger tempo gelopen.Misschien dat ik wel interesse heb voor de FR 210. Zal er nog even over nadenken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik loop dus blijkbaar zonder het boek te kennen al ongeveer in die tempo's.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht:
[ link | afbeelding ]Je hebben nieuwe gekocht?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Vraagprijs Suunto 100,- Vraagprijs Garmin 50,-Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
In het parcours van de 7^^nacht zit dezelfde lastige kilometer als in de 7^^loop. Ik liep bij de nacht in 2013 voor het eerst 10km aan een stuk en bij de loop in 2014 voor het eerst 15 km aan een stuk. Beide keren viel het me mee, ondanks dat ik de afstand nog nooit had gelopen. Ik had het me lastiger voorgesteld door alle verhalen. Wat scheelt is dat het beide keren mijn perfecte loopweer was.
Evenement is goed georganiseerd en zeker een aanrader. Mooie route![]()
![]()
Jij bent dan ook de koning van de souplesse! Ik wist niet dat jouw 10km PR zo scherp stond trouwensquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik loop dus blijkbaar zonder het boek te kennen al ongeveer in die tempo's.
[..]
Je hebben nieuwe gekocht?
49minutenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de koning van de souplesse! Ik wist niet dat jouw 10km PR zo scherp stond trouwensZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net een rondje volledig asfalt gelopen met 2 klimmetjes erin. Bij het uitlezen blijk ik de snelste vrouw op het parcours van de eerste klim omhoog te zijn (volgens Strava).![]()
![]()
![]()
![]()
De rest van het rondje ging ook best top. Morgen eens kijken hoe leuk mijn knieen dit vonden en dan eventueel nog een lusje eraan volgende week.![]()
Verdomd ik zit ook te twijfelen!quote:
Nu inderdaad 180,- via ING voor de TomTom. Maar was laatst in de hardloopwinkel, en toen werd ik toch ook wel opgewonden van de Garmin FR225. Daar zitten toch wel weer extra functies op die de TomTom niet heeft. Maar ga ik functies missen bij de TomTom? Wat ik nooit heb gebruikt, kan ik ook niet missen?De activity-tracking is dat dan de doorslag? Of wil ik hem gewoon na het hardlopen weer af doen...
Dus die man van die winkel mij overtuigd, maar nu denk ik: scheelt gewoon ruim 100.-...
keuzes keuzes
[ Bericht 17% gewijzigd door Saninl op 19-05-2015 21:00:34 ]![]()
Mijn gratis fotocertificaat van de Marikenloop is echt heel leuk. Ik heb me er nog nooit in verdiept hoe ik een foto op Fok! kan plaatsen maar mijn startnummer is 632. Zoek zelf maar op of kijk op FB.![]()
Die is inderdaad reuze leuk!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:00 schreef Angel-A het volgende:
Mijn gratis fotocertificaat van de Marikenloop is echt heel leuk. Ik heb me er nog nooit in verdiept hoe ik een foto op Fok! kan plaatsen maar mijn startnummer is 632. Zoek zelf maar op of kijk op FB.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik wil een HR meter, pace, afstand, intervalletjes kunnen programmeren en bij voorkeur een indicatie van pasfrequentie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:53 schreef Saninl het volgende:
[..]
Verdomd ik zit ook te twijfelen!
Nu inderdaad 180,- via ING voor de TomTom. Maar was laatst in de hardloopwinkel, en toen werd ik toch ook wel opgewonden van de Garmin FR225. Daar zitten toch wel weer extra functies op die de TomTom niet heeft. Maar ga ik functies missen bij de TomTom? Wat ik nooit heb gebruikt, kan ik ook niet missen?De activity-tracking is dat dan de doorslag? Of wil ik hem gewoon na het hardlopen weer af doen...
Dus die man van die winkel mij overtuigd, maar nu denk ik: scheelt gewoon ruim 100.-...
keuzes keuzes
De rest is voor mij overbodig. En zo steun ik toch nog een Nederlandse leverancier in plaats van Duitsers dan wel Finnen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:00 schreef Angel-A het volgende:
Mijn gratis fotocertificaat van de Marikenloop is echt heel leuk. Ik heb me er nog nooit in verdiept hoe ik een foto op Fok! kan plaatsen maar mijn startnummer is 632. Zoek zelf maar op of kijk op FB.![]()
![]()
Mooi zeg, Vork!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Geen hagel gehad gelukkig. Wel een spatje regen, maar dat mag geen naam hebben. Wat wel een naam mag hebben is mijn loopje van ruim 15 kilometer. Ik had een half jaar geleden niet gedacht dat ik het ooit zo lang vol zou kunnen houden en toch is het me maar mooi gelukt.
http://www.strava.com/activities/307668984
En ook strakke ronde tijden! Bizar he, dat je zoiets in een half jaartje voor elkaar kan krijgen! Top!
![]()
![]()
Wat, meneer Suunto wil geen Suunto meer?!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
Dat sentiment begrijp ik wel! Maar Garmin is van oorsprong Amerikaans, niet Duits.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De rest is voor mij overbodig. En zo steun ik toch nog een Nederlandse leverancier in plaats van Duitsers dan wel Finnen![]()
Heb jij al nieuwe schoenen gekocht?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:53 schreef Saninl het volgende:
[..]
Verdomd ik zit ook te twijfelen!
keuzes keuzes
![]()
![]()
Ons hotel is geloof 5 minuten lopen van Tivoli vandaan, dus daar zal ik zeker wel door lopen. En wat is Ripley's?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:12 schreef wyccie het volgende:
Mr. B, even door Tivoli lopen als je in Kopenhagen bent. En ik vond het Ripley's Believe it or not wel grappig.![]()
Niet te veel stuiteren en nu al te veel energie verliezen. Lekker de luiaard uithangen.
Overigens blijf ik vreemde hartslagmetingen houden op mijn Multisport Cardio. Zowel bij goed strak als iets losser om de pols. Dan zakt het van 170 ineens naar 85.
Ik ga nu inderdaad proberen zo rustig mogelijk te doen. Nog 1 of 2 keer een stukje rustig lopen en doen moet ik er wel klaar voor zijn.![]()
De Ambit 3r HR is 60 euro duurderquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat, meneer Suunto wil geen Suunto meer?!Nog erger.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat sentiment begrijp ik wel! Maar Garmin is van oorsprong Amerikaans, niet Duits.![]()
Ik geloof dat ik het parcours van de Midwintermarathon helemaal niet zo zwaar vond. In ieder geval heb ik het niet zo opgeslagen.
Ik herinner me dat ik het vooral prachtig vond in die besneeuwde omgeving. En ik heb er behoorlijk hard gelopen (vind ik dan, hè). Dus dan ga ik er vanuit dat het niet zo zwaar kan zijn. Aangezien dat ook mijn eerste wedstrijd is na mijn rustige periode met mijn enkel.Zou leuk zijn als je ook toevallig de wisseling van de wacht of iets dergelijks daar ziet in Tivoli. Het is maar heel klein, maar wel grappig, zo midden in de stad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:16 schreef Mr.B. het volgende:
Ons hotel is geloof 5 minuten lopen van Tivoli vandaan, dus daar zal ik zeker wel door lopen. En wat is Ripley's?
Ripley's is eigenlijk meer een soort museum met grappige/rare/bizarre wetenswaardigheden, echt leuk voor kinderen, haha.![]()
Ik heb het niet geprobeerd, maar ik heb er wel over nagedacht en wat research gedaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
En ik vermoed dat de accelerometer wel de armbewegingen registreert, want het is een multisport en kan ook gebruilkt worden voor zwemmen. Dan krijg je ook een "slagen per minuut" indicatie en schijnt de accelerometer zelfs te herkennen dat je een keerpunt maakt, als je het goed doet.
Althans dat weet vriend van het topic DR Rainmaker te vertellen
Dus als ik heul raar loopt denkt m'n tomtom straks dat ik een keerpunt maak. Hoewel... dat is eigenlijk mijn normale looptechniek.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb het niet geprobeerd, maar ik heb er wel over nagedacht en wat research gedaan.
En ik vermoed dat de accelerometer wel de armbewegingen registreert, want het is een multisport en kan ook gebruilkt worden voor zwemmen. Dan krijg je ook een "slagen per minuut" indicatie en schijnt de accelerometer zelfs te herkennen dat je een keerpunt maakt, als je het goed doet.
Althans dat weet vriend van het topic DR Rainmaker te vertellen![]()
Ja ik vond het dus ook niet zwaar, terwijl het volgens mij meer hoogtemeters heeft dan de 7^^.. Dus waarschijnlijk was mijn perceptie van de 7^^ gewoon verstoord..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:20 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof dat ik het parcours van de Midwintermarathon helemaal niet zo zwaar vond. In ieder geval heb ik het niet zo opgeslagen.
Ik herinner me dat ik het vooral prachtig vond in die besneeuwde omgeving. En ik heb er behoorlijk hard gelopen (vind ik dan, hè). Dus dan ga ik er vanuit dat het niet zo zwaar kan zijn. Aangezien dat ook mijn eerste wedstrijd is na mijn rustige periode met mijn enkel.
[..]
Zou leuk zijn als je ook toevallig de wisseling van de wacht of iets dergelijks daar ziet in Tivoli. Het is maar heel klein, maar wel grappig, zo midden in de stad.
Ripley's is eigenlijk meer een soort museum met grappige/rare/bizarre wetenswaardigheden, echt leuk voor kinderen, haha.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zojuist ook lichtelijk gemarteld door de masseuse. Ik voelde wel dat de kuiten strak waren, maar het was nog erger dan ik dacht. En de ergste pijn zat juist in de kuit waar ik geen last van had.
Nu kan ik mijn kuiten tenminste weer indrukken.Maar ligt het parcours in zijn geheel niet gewoon hoger, met tussendoor veel minder stijgingen en dalingen? Of worden hoogtemeters niet zo uitgedrukt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja ik vond het dus ook niet zwaar, terwijl het volgens mij meer hoogtemeters heeft dan de 7^^.. Dus waarschijnlijk was mijn perceptie van de 7^^ gewoon verstoord..![]()
Ja !quote:![]()
Gistermiddag langs Run2Day geweest. 'Oude' schoen (oude collectie) voor 90.- gescoord. Ja, boven de Decatlon prijs van een schoen, maar wel op mijn voet gekozen (aldus die man van Run2Day na zo'n loopje op camera).
Ben je nu een beetje trots weer op mij?
![]()
Alleen als jij aan het begin van je workout hebt aangegeven dat je gaat zwemmenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus als ik heul raar loopt denkt m'n tomtom straks dat ik een keerpunt maak. Hoewel... dat is eigenlijk mijn normale looptechniek.
Al zou een shuttle run op de zwem stand in theorie moeten werken, als je enigsinds overdreven gaat maaien met je armen als je omkeert
Zeker!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:24 schreef Saninl het volgende:
Ja !![]()
Gistermiddag langs Run2Day geweest. 'Oude' schoen (oude collectie) voor 90.- gescoord. Ja, boven de Decatlon prijs van een schoen, maar wel op mijn voet gekozen (aldus die man van Run2Day na zo'n loopje op camera).
Ben je nu een beetje trots weer op mij?
Goed gedaan, jochie. *aai over de bol*
Oh, en welke heb je dan?![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:24 schreef wyccie het volgende:
Zojuist ook lichtelijk gemarteld door de masseuse. Ik voelde wel dat de kuiten strak waren, maar het was nog erger dan ik dacht. En de ergste pijn zat juist in de kuit waar ik geen last van had.
Nu kan ik mijn kuiten tenminste weer indrukken.
[..]
Maar ligt het parcours in zijn geheel niet gewoon hoger, met tussendoor veel minder stijgingen en dalingen? Of worden hoogtemeters niet zo uitgedrukt?
Wat misschien wel scheelt t.o.v. 7^^ is dat het één constante stijging is tot halverwege, dus je komt beter in je ritme dan steeds stijgen en dan weer dalen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah, nu weet ik het weer, ja! Op een gegeven moment zeiden de toeschouwers 'Vanaf hier is het alleen nog maar naar beneden!'. Dat zal het wel zijn. Er was een iets steilere bult, daarna lichtjes omhoog en dan zoef naar beneden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat misschien wel scheelt t.o.v. 7^^ is dat het één constante stijging is tot halverwege, dus je komt beter in je ritme dan steeds stijgen en dan weer dalen..![]()
Saucony? Zal van het weekend -als ik het niet vergeet- eens een foto maken. Ze staan op mijn kamer, en nu even bij mn ouders ivm scriptiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeker!
Goed gedaan, jochie. *aai over de bol*
Oh, en welke heb je dan?.
Ondanks dat ik zei dat ik niets gaf om hippe kleuren, was er blijkbaar geen mogelijkheid om daaraan te ontkomen. Dus een vrij flitsend geheel voor mijn doen..![]()
Ja, maar ik denk dat er dus ook herkend wordt wat de zwaaibeweging is en wat de klap van de stap is. Dat laatste wordt als stap geteld, de zwaai wordt niets mee gedaan. Wat je ook kunt doen als veilige test: ga stilstaand je armen zwaaien alsof je hardloopt. Kijk wat hij registreert. Doe het voor mij. Kan binnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb het niet geprobeerd, maar ik heb er wel over nagedacht en wat research gedaan.
Althans dat weet vriend van het topic DR Rainmaker te vertellen![]()
Ik heb een keer de hele avond de Freestyle-modus aangezet, met GPS. Met een avondje bankhangen met af en toe naar de keuken en het toilet lopen heb ik in 7 uur 13 km afgelegd. Ergens halverwege mijn slaap was de batterij leeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Ja, maar ik denk dat er dus ook herkend wordt wat de zwaaibeweging is en wat de klap van de stap is. Dat laatste wordt als stap geteld, de zwaai wordt niets mee gedaan. Wat je ook kunt doen als veilige test: ga stilstaand je armen zwaaien alsof je hardloopt. Kijk wat hij registreert. Doe het voor mij. Kan binnen.![]()
Aai aai aai aai dat was een fijne training. Gelukkig waren alle cellen weer in goede getale aanwezig, want ik had alle energie voor 3x 2000_m op ca 6:00 min/km met 500_m pauze. Lekker om in de snelle groep nu redelijk vooraan mee te kunnen lopen. Mijn benen waren voldoende hersteld van afgelopen donderdag![]()
En we zagen een dubbele regenboog![]()
![]()
![]()
voor de tweede keer in een week zonder problemen de 5km aan kunnen tikken
Maar goed ook, ik heb nog vier weken tot de Run for Kika.. dus dan moet ik weer terug zijn bij 10km
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Goed bezig ET![]()
Ik had tijdens m'n training in het bos twee hertjes, een konijn en wat schaapjes![]()
[img]imgur.com/zB6jfVW.jpg[/img][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lekker ET!Oh ja, daar kan ik niet tegenop. Maar wel een dubbele regenboog en een heel zwikje grutto's, want: gruttolandquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed bezig ET![]()
Ik had tijdens m'n training in het bos twee hertjes, een konijn en wat schaapjes![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dubbele regenbogen zijn ook cool!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:52 schreef Quoi het volgende:
Lekker ET!
[..]
Oh ja, daar kan ik niet tegenop. Maar wel een dubbele regenboog en een heel zwikje grutto's, want: gruttoland
Weer-technisch had ik alleen maar heel veel wind, geen regen gelukkig.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben sinds gisteren ziek thuis, dus niet kunnen rennen vanavondKon ook niet anders, want ik liep net weer een beetje iets lekkerder.
![]()
Ik heb zo'n enorm lijstje wat ik wil gaan lopen, maar ik moet verstandig zijn. Ik zou me eigenlijk moeten beperken tot hooguit 1 HM per maand en 2 wedstrijden per maand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me tot nu toe alleen nog voor de Groot Ginkelse loop ingeschreven, maar voor de Bruggenloop, Bridge to Bridge, Dam tot Dam by Night en 4 oktober en 18 oktober ga ik me zeker ook inschrijven. Alleen is september waarschijnlijk sowieso al een hectische periode.![]()
Weinig te doen in juli. Iemand suggesties?![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:57 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zo'n enorm lijstje wat ik wil gaan lopen, maar ik moet verstandig zijn. Ik zou me eigenlijk moeten beperken tot hooguit 1 HM per maand en 2 wedstrijden per maand.How about uitrusten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me tot nu toe alleen nog voor de Groot Ginkelse loop ingeschreven, maar voor de Bruggenloop, Bridge to Bridge, Dam tot Dam by Night en 4 oktober en 18 oktober ga ik me zeker ook inschrijven. Alleen is september waarschijnlijk sowieso al een hectische periode.![]()
Weinig te doen in juli. Iemand suggesties?![]()
Ik heb zo'n enorm lijstje wat ik wil gaan lopen, maar ik moet verstandig zijn. Ik zou me eigenlijk moeten beperken tot hooguit 1 HM per maand en 2 wedstrijden per maand.Richt anders even een clubje op met SemtexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me tot nu toe alleen nog voor de Groot Ginkelse loop ingeschreven, maar voor de Bruggenloop, Bridge to Bridge, Dam tot Dam by Night en 4 oktober en 18 oktober ga ik me zeker ook inschrijven. Alleen is september waarschijnlijk sowieso al een hectische periode.![]()
Weinig te doen in juli. Iemand suggesties?
Speciaal voor jou heb ik zojuist een kilometer "gelopen" op de threadmill stand, met mijn voeten plat op de grond. Dus uitsluitend door met mijn armen een armzwaai te maken en for good measure een aantal zwembewegingenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat er dus ook herkend wordt wat de zwaaibeweging is en wat de klap van de stap is. Dat laatste wordt als stap geteld, de zwaai wordt niets mee gedaan. Wat je ook kunt doen als veilige test: ga stilstaand je armen zwaaien alsof je hardloopt. Kijk wat hij registreert. Doe het voor mij. Kan binnen.
Ik heb zo'n enorm lijstje wat ik wil gaan lopen, maar ik moet verstandig zijn. Ik zou me eigenlijk moeten beperken tot hooguit 1 HM per maand en 2 wedstrijden per maand.Oh ja, de Bruggenloop in Nijmegen is dit jaar niet meer op woensdagavond he! Dan wil ik denk ik ook wel dit jaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me tot nu toe alleen nog voor de Groot Ginkelse loop ingeschreven, maar voor de Bruggenloop, Bridge to Bridge, Dam tot Dam by Night en 4 oktober en 18 oktober ga ik me zeker ook inschrijven. Alleen is september waarschijnlijk sowieso al een hectische periode.![]()
In juli moet je ook naar de Ekidendie ben je vergeten. En 4 en 18 oktober heb je een dubbeltje
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik durf nog niet zo goed te plannen voor na de Eiger. Al heb ik me wel ingeschreven voor de kustmarathon...F means you're fucked![]()
Top! Thanks, Guardquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik zojuist een kilometer "gelopen" op de threadmill stand, met mijn voeten plat op de grond. Dus uitsluitend door met mijn armen een armzwaai te maken en for good measure een aantal zwembewegingen
[ afbeelding ]
Dat betekent dus dat de TT zeer waarschijnlijk inderdaad de armzwaai meet. Dus als je niet precies in de maat zwaait t.o.v. je pasfrequentie dan klopt het niet.
edit: Met 140 "passen" per minuut loop jij dus al 5:20/km![]()
![]()
'Post Afterwork anti-stress loopje'.![]()
Burn-outs & depressies is een hot item tegenwoordig binnen ons team schijnbaar. Ik ga dat tegen door een rondje te gaan hardlopen ;-).
Off-topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*1 wedstrijd op de planning boks*quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:00 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb ook een uitgebreide planning:
6 september Vooroeverloop.![]()
Nee, die heb ik er expres uitgelaten, maar ik ben het niet vergeten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, de Bruggenloop in Nijmegen is dit jaar niet meer op woensdagavond he! Dan wil ik denk ik ook wel dit jaar!
In juli moet je ook naar de Ekidendie ben je vergeten. En 4 oktober heb je een dubbeltje
En inderdaad dubbel, ik kan nog niet kiezen.![]()
Je hebt lekker doorgezwaaidquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik zojuist een kilometer "gelopen" op de threadmill stand, met mijn voeten plat op de grond. Dus uitsluitend door met mijn armen een armzwaai te maken en for good measure een aantal zwembewegingen
[ afbeelding ]
En wanneer verschijnt de video-opname ervan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:00 schreef Guard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik opteer voor MoMa en Posbankquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, die heb ik er expres uitgelaten, maar ik ben het niet vergeten.
En inderdaad dubbel, ik kan nog niet kiezen.tenminste, die staan ook op mijn lijstje
Ik zit altijd net onder 180/min, dat komt waarschijnlijk door mijn kortere armen?
Misschien moet ik eens proberen harder te maaien met mijn armen..![]()
Kortere armen hoeven toch niet minder vaak te zwaaien dan lange armen? Eerder sneller zou ik zeggen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar neig ik ook wel heel erg naar. Beide ook dichterbij dan de alternatieven.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik opteer voor MoMa en Posbanktenminste, die staan ook op mijn lijstje
![]()
Dat klopt niet helemaal, met die zwembewegingen heb ik even flink staan maaien, en fabriceerde ik een topspeed van 1,24 min /km, dus als ik dat een uurtje volhoud ben ik de eerste die een marathon onder het uur "loopt".quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Top! Thanks, Guard
Dat betekent dus dat de TT zeer waarschijnlijk inderdaad de armzwaai meet. Dus als je niet precies in de maat zwaait t.o.v. je pasfrequentie dan klopt het niet.
edit: Met 140 "passen" per minuut loop jij dus al 5:20/km
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 19-05-2015 22:23:23 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh ja, hij meet de snelheid van de armzwaai, niet de lengte.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Kortere armen hoeven toch niet minder vaak te zwaaien dan lange armen? Eerder sneller zou ik zeggen.
Hmm. Dan ben ik gewoon langzaam.![]()
en doe het nu nog eens een keer maar dan je armen strak langs je lichaam en alleen je voeten bewegen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:00 schreef Guard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Hou op schei uit, ik krijg visuals van T-rex armpjes die snel zwaaien en voeten die plat op de grond terecht komen.
@Hats: beterschap! Dat is ook meteen wel een HM, die ene wedstrijd.![]()
Donderdag weer, nu verplicht rust pakken, schema, dit, datquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en doe het nu nog eens een keer maar dan je armen strak langs je lichaam en alleen je voeten bewegen.
Huh? Dat is zo onlogisch. Ga eens hardlopen en je armen sneller bewegen dan je voeten. Dat gaat niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Kortere armen hoeven toch niet minder vaak te zwaaien dan lange armen? Eerder sneller zou ik zeggen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb zo'n enorm lijstje wat ik wil gaan lopen, maar ik moet verstandig zijn. Ik zou me eigenlijk moeten beperken tot hooguit 1 HM per maand en 2 wedstrijden per maand.St Pietersbear doe ik ook, voornamelijk omdat je dan door een groeve van de ENCI loopt. Plus lange trails vind ik wel fijn in een m voorbereiding, heb ik gemerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me tot nu toe alleen nog voor de Groot Ginkelse loop ingeschreven, maar voor de Bruggenloop, Bridge to Bridge, Dam tot Dam by Night en 4 oktober en 18 oktober ga ik me zeker ook inschrijven. Alleen is september waarschijnlijk sowieso al een hectische periode.![]()
Dat zeg ik ook niet? Alleen dat mensen met korte armen eerder een hogere armfrequentie kunnen houden dan mensen met lange armen. En ja dat hangt samen met de beenlengte, maar mensen met hele lange benen nemen vaak ook minder passen, wel groterequote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Huh? Dat is zo onlogisch. Ga eens hardlopen en je armen sneller bewegen dan je voeten. Dat gaat niet.
Verrek, ik sta ook maar voor één wedstrijd ingeschreven, de Posbankloop alleenquote:
Mijn wishlist is wel langer...
28-06-2015: Halve Marathon Roosendaal
04-07-2015: Ekiden Rotterdam
06-09-2015: Bruggenloop Nijmegen
13-09-2015: Bridge to Bridge Arnhem
19-09-2015: Vredesloop Den Haag
27-09-2015: Posbankloop Velp
18-10-2015: Molenhoeks Makkie Molenhoek
14-11-2015: Zevenheuvelennacht Nijmegen
xx-12-2015: Montferlandrun 's-Heerenberg
27-12-2015: Derde Kerstdagloop Arnhem
Met name september is een beetje druk
Wow beetje druk jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Verrek, ik sta ook maar voor één wedstrijd ingeschreven, de Posbankloop alleen
Met name september is een beetje drukWel toffe dingen
Yur liet me gisteren even schrikken. Of ik in augustus een HM wil lopen in Ierland. Euh... Dat is al over 3 mnd![]()
![]()
Het scheelt dat ik lang niet bij alles de maximale afstand hoefquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Wow beetje druk jaWel toffe dingen
Yur liet me gisteren even schrikken. Of ik in augustus een HM wil lopen in Ierland. Euh... Dat is al over 3 mnden het is bijna allemaal hier in de buurt, slechts een paar uitschietertjes. Ik heb me ook nog lang niet voor alles ingeschreven, maar ik wil wel graag!
En wow! Ga je het doen??
Tof lijstje Guppy. De zevenheuvelenloop/nacht staat ook op mijn lijstje. waarschijnlijk de nacht want de 15km is denk ik een brug te ver....Voor de rest heb ik me denk ik al genoeg ingeschreven dit jaar(zal eens kijken of ik de linkjes voor de OP geregeld krijg)
![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik lang niet bij alles de maximale afstand hoefen het is bijna allemaal hier in de buurt, slechts een paar uitschietertjes. Ik heb me ook nog lang niet voor alles ingeschreven, maar ik wil wel graag!
En wow! Ga je het doen??![]()
![]()
Spann0nd!! Houd ons op de hoogtequote:![]()
Ik ga me van het weekend ook maar eens voor een paar van m'n lijstje inschrijven. Voor ik het vergeet en het vol zit. Zou zonde zijn, er zijn een aantal die ik sowieso wil doen. Ik twijfel alleen bij veel nog over de afstand![]()
Als ze nou eens opschieten met die stemmen, dan kan ik naar bed. Ik ben moe!
Ik zal geen lange trail doen. Eerst mijn eerste officiële trail maar eens afwachten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:13 schreef Guard het volgende:
[..]
St Pietersbear doe ik ook, voornamelijk omdat je dan door een groeve van de ENCI loopt. Plus lange trails vind ik wel fijn in een m voorbereiding, heb ik gemerkt
Wel fijn dat het pas om 14:00h begint, als ik de avond ervoor in Zaandam loop. Kan me niet meer herinneren of ik vorig jaar vanaf Zaandam nog helemaal thuis kon komen.
Zie mijn korte-armen-pasfrequentie.![]()
Ik had eerst de Freestyle-modus gebruikt, na 6 minuten zwaaien was ik nog maar 30 meter opgeschoten. Blijkbaar wordt dan geen accelerometer gebruikt, maar is dat de GPS-afwijking?![]()
Ja hé? Ik blijf altijd weer plakken bij dit soort programma'squote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Spann0nd!! Houd ons op de hoogte![]()
Ik ga me van het weekend ook maar eens voor een paar van m'n lijstje inschrijven. Voor ik het vergeet en het vol zit. Zou zonde zijn, er zijn een aantal die ik sowieso wil doen. Ik twijfel alleen bij veel nog over de afstand![]()
Als ze nou eens opschieten met die stemmen, dan kan ik naar bed. Ik ben moe!Zit hier verdikkeme nog in hardlooptenue.
@GotC![]()
![]()
Inschrijven kan altijd.quote:
Zoals het nu gaat met je trainingen gaat het de goede kant op. Je hebt al eens langere afstanden gelopen, toch? Dan zou dat best wel eens heel mooi kunnen worden daar in Ierland.![]()
![]()
In threadmill gebruikt ie geen GPS, en omdat het me net te ver ging om achter in de tuin te gaan staan zwaaien om GPS bereik te hebben, heb ik dus maar threadmill gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zal geen lange trail doen. Eerst mijn eerste officiële trail maar eens afwachten.
Wel fijn dat het pas om 14:00h begint, als ik de avond ervoor in Zaandam loop. Kan me niet meer herinneren of ik vorig jaar vanaf Zaandam nog helemaal thuis kon komen.
Zie mijn korte-armen-pasfrequentie.![]()
[ afbeelding ]
Ik had eerst de Freestyle-modus gebruikt, na 6 minuten zwaaien was ik nog maar 30 meter opgeschoten. Blijkbaar wordt dan geen accelerometer gebruikt, maar is dat de GPS-afwijking?
Ik heb me snel even gedoucht voor het begonquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hé? Ik blijf altijd weer plakken bij dit soort programma'sZit hier verdikkeme nog in hardlooptenue.
@GotCgedoe.
Net als twee jaar geleden proberen te meeten in Roosendaal? Ik ga weer voor de 10kmquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Verrek, ik sta ook maar voor één wedstrijd ingeschreven, de Posbankloop alleen
Met name september is een beetje druk
![]()
Oh ja, laten we nog eens een poging wagenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:49 schreef Saninl het volgende:
[..]
Net als twee jaar geleden proberen te meeten in Roosendaal? Ik ga weer voor de 10kmik weet nog niet welke afstand ik doe
Was jij er vorig jaar ook?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, laten we nog eens een poging wagenik weet nog niet welke afstand ik doe
Ik was toen op exchange
[ Bericht 1% gewijzigd door Saninl op 19-05-2015 23:09:43 ]![]()
Ik heb zo'n enorm lijstje wat ik wil gaan lopen, maar ik moet verstandig zijn. Ik zou me eigenlijk moeten beperken tot hooguit 1 HM per maand en 2 wedstrijden per maand.Daar staan een paar leuke wedstrijden tussen... Die Groot Ginkelse Loop, daar had ik nog nooit van gehoord, maar die ziet er erg leuk uit. Ik heb daar wel eens gefietst, erg mooie omgeving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me tot nu toe alleen nog voor de Groot Ginkelse loop ingeschreven, maar voor de Bruggenloop, Bridge to Bridge, Dam tot Dam by Night en 4 oktober en 18 oktober ga ik me zeker ook inschrijven. Alleen is september waarschijnlijk sowieso al een hectische periode.![]()
Mijn schema voor de rest van het jaar
2015-06-07 Marathon Amersfoort (?)
2015-06-28 Hamersveldloop Leusden 5km *
2015-07-04 Ekiden Rotterdam 5km
2015-08-01 HM Lauwersoog-Ulrum 21km *
2015-09-06 Tilburg Ten Miles 16km *
2015-09-12 Fish Potato Run Urk-Emmeloord *
2015-09-20 Sint Pietersbear Trail Maastricht 19km
2015-10-11 Pijnenburg Bosmarathon Soest 42km
2015-10-31 Dwingelderveldloop Dwingelo 21km *
2015-11-15 Zevenheuvelenloop Nijmegen 15km
2015-12-06 Marathon Spijkenisse 42km
Maar ik heb me alleen nog maar voor de Pietersbear Trail aangemeld.
Er zijn nog veel gaten in het schema, dus er komen vast nog wel loopjes bij.
De loopjes met een sterretje heb ik nog nodig voor mijn 12 provincies. Dan mis ik nog maar 1 provincie (ZH), maar die gaat ook nog wel lukken.
[ Bericht 0% gewijzigd door pijll op 19-05-2015 22:57:16 ]![]()
Ja, toen was ik er ook. Toen was het smeltend heet. Dat hoeft voor mij niet meer hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:51 schreef Saninl het volgende:
[..]
Was jij er vorig jaar ook?
Ik zat toen voor exchange op Curaçao
Ik voel me heel erg karig met alleen de HM van Roosendaal en de Kustmarathon op m'n schema.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Een fishpotatorun klinkt wel erg aantrekkelijk, maar weer september...Hoho, de kustmarathon is niet niks. En jij gaat nog wel meer lopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:55 schreef mosselmossel het volgende:
Ik voel me heel erg karig met alleen de HM van Roosendaal en de Kustmarathon op m'n schema.![]()
Nou. Dus. We zijn niet eens doorblijf ik hiervoor wakker... Boeoeoe!!
Had ze maar een fatsoenlijke jurk aan moeten trekken in plaats van deze onesiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou. Dus. We zijn niet eens doorblijf ik hiervoor wakker... Boeoeoe!!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Alleen als je van lange rechte wegen houdt! Of als je per se iets in Flevoland moet lopen...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef wyccie het volgende:
Een fishpotatorun klinkt wel erg aantrekkelijk, maar weer september...
Ik kan het trouwens iedereen aanraden, zo'n 12-provinciesproject. Ik heb al een paar hele leuke wedstrijden gelopen, op plekken waar ik anders nooit kom.![]()
De Slaapzak gaat het vast helemaal worden deze winter. Kun je op wachten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Had ze maar een fatsoenlijke jurk aan moeten trekken in plaats van deze onesie[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jij hebt geen auto of wel? Overnacht je dan in sommige provincies?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:03 schreef pijll het volgende:
[..]
Alleen als je van lange rechte wegen houdt! Of als je per se iets in Flevoland moet lopen...
Ik kan het trouwens iedereen aanraden, zo'n 12-provinciesproject. Ik heb al een paar hele leuke wedstrijden gelopen, op plekken waar ik anders nooit kom.
Ik moet Friesland, Groningen, Overijssel (de Diepe Hel ben ik vergeten, die wil ik al twee jaar lopen!), Flevoland, Limburg, Zeeland en Brabant nog.![]()
Hmm, nee dat is ook niet relax inderdaad! We houden contactquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, toen was ik er ook. Toen was het smeltend heet. Dat hoeft voor mij niet meer hoor
![]()
je kan het waarschijnlijk zelf ook doen. Vandaag ging ik voor een rondje de deur uit. Garmin moest even updaten en ik had opeens geen Hartslag sensor meer. Opnieuw proberen te koppelen werkte ook niet. Bij thuiskomst had geen hartslag of runningdynamics data maar wel Cadans. Vermoedelijk zit dat in het klokje.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat er dus ook herkend wordt wat de zwaaibeweging is en wat de klap van de stap is. Dat laatste wordt als stap geteld, de zwaai wordt niets mee gedaan. Wat je ook kunt doen als veilige test: ga stilstaand je armen zwaaien alsof je hardloopt. Kijk wat hij registreert. Doe het voor mij. Kan binnen.![]()
In 1 jaar?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij hebt geen auto of wel? Overnacht je dan in sommige provincies?
Ik moet Friesland, Groningen, Overijssel (de Diepe Hel ben ik vergeten, die wil ik al twee jaar lopen!), Flevoland, Limburg, Zeeland en Brabant nog.
In Zuid-Limburg heb ik in een hotel gezeten; verder tot nu toe alles met het OV. Soms wel heel vroeg vertrokken. Voor Groningen wordt het misschien ook weer een hotel.![]()
mijn planning / wensenlijst is ook nog niet zo uitgebreid:
23 mei - stukje estafette Den helder - Maastricht 5,4 km
14 juni - Run for KiKa Utrecht 5 km
4 juli - Ekiden Rotterdam 5 km
September - Bruggenloop Nijmegen ? (Niet meer op woensdag las ik)
September - Posbankloop 6 km
September - Singelloop Utrecht 10km is op dezelfde dag als de Posbankloop blijkbaar
Oktober - Molenhoeks Makkie korte afstand denk ik
November - Bergrace by night korte afstand
November - Lintloop MAX Utrecht 5EM
November - 7^^ ??
December - Linschotenloop kwart marathon
Hmm. Meer dan ik dacht
[ Bericht 4% gewijzigd door Serinde op 19-05-2015 23:41:01 ]![]()
Ja, ik dacht dat de provinciën een jaardoel voor jou was?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:16 schreef pijll het volgende:
[..]
In 1 jaar?
In Zuid-Limburg heb ik in een hotel gezeten; verder tot nu toe alles met het OV. Soms wel heel vroeg vertrokken. Voor Groningen wordt het misschien ook weer een hotel.
Limburg, Brabant en Overijssel komen er voor mij nog wel bij. Die uithoeken zijn minder waarschijnlijk.
Oh, in Drenthe heb ik ook nooit gelopen.
Serinde, de Posbank is 4 oktober, de Singelloop 27 september.![]()
In welk bos heb je gelopen? Die schaapjes zien er uit als mijn buren! Mag ook per PMquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed bezig ET![]()
[ afbeelding ]
Eeuwig vijfentwintig![]()
Planken Wambuis, op de Veluwequote:Op woensdag 20 mei 2015 00:59 schreef Reese het volgende:
[..]
In welk bos heb je gelopen? Die schaapjes zien er uit als mijn buren! Mag ook per PM
Niet. De posbankloop is op 27-9, de posbanktrail op 4-10. Enkele leden van mijn AV hadden zich voor de verkeerde ingeschreven namelijk. Was vorig jaar trouwens wel op dezelfde dag.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat de provinciën een jaardoel voor jou was?
Limburg, Brabant en Overijssel komen er voor mij nog wel bij. Die uithoeken zijn minder waarschijnlijk.
Oh, in Drenthe heb ik ook nooit gelopen.
Serinde, de Posbank is 4 oktober, de Singelloop 27 september.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 20-05-2015 07:37:53 ]![]()
Dat wilde ik net zeggen. Kan ze nu allebei lopenquote:Op woensdag 20 mei 2015 07:29 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Niet. De posbankloop is op 27-9, de posbanktrail op 4-10. Enkele leden van mijn AV had zich voor de verkeerde ingeschreven namelijk. Was vorig jaar trouwens wel op dezelfde dag.Als ik nog voldoende hardlooptegoed heb... Week ervoor de dam2dam met m'n werk lopen en de week er na de Hoge Veluwe M.
![]()
Cadans wordt door de running dynamics hartslagband gemeten, als die afwezig is door het klokje zelf.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
je kan het waarschijnlijk zelf ook doen. Vandaag ging ik voor een rondje de deur uit. Garmin moest even updaten en ik had opeens geen Hartslag sensor meer. Opnieuw proberen te koppelen werkte ook niet. Bij thuiskomst had geen hartslag of runningdynamics data maar wel Cadans. Vermoedelijk zit dat in het klokje.![]()
Da's met de N70-trail net zo. Er zijn er 2 in augustus ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2015 07:29 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Niet. De posbankloop is op 27-9, de posbanktrail op 4-10. Enkele leden van mijn AV hadden zich voor de verkeerde ingeschreven namelijk. Was vorig jaar trouwens wel op dezelfde dag.
Lijstjes![]()
Mijn wannabee lijst voor dit jaar:
20-May Verkerkloop 5 km (vanavond, stuiter, stuiter, stuiter)
5-Jun Omloop Ter Heijde 5 km (ovb, misschien die week naar Singapore)
18-Jun Inner Circle Run 5 km of 19-Jun NIFE Oranjeloop Kwintsheul 5 km (ga ik voor een wedstrijd om de hoek of ga ik voor nog een letter binnen mijn A tot Z challenge?)
4-Jul Ekiden 2015 Rotterdam 7,195 km (leuk, een PR zetten)
18-Aug Ronde van West - Capelle a/d Ijssel 10 km
29-Aug 5 van Wijchen 5 km (
11-Sep Goudse Nationale Singelloop 10 km of 11-Sep Xantener Citylauf 5/10 km (zie ik het zitten om naar Duitsland te gaan voor die loop of niet?)
26-Sep Wantijparkloop Dordrecht 10 km
10-Oct Willem Hol Memorial Papendrecht 10 km
24-Oct Bear Trail Voeren 15 km of 25-Oct Venice Marathon 10 km (Tja kiezen uit 2 gekke dingen...)
1-Nov Drechtstadloop HM?
15-Nov Zevenheuvelenloop Nijmegen 15 km (Ga ik het doen of niet...)
13-Dec Bruggenloop 2015 15 km
19-Dec Kievit Warmte Pallandtloop Middelharnis 10 EM<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Afgelopen zondag mijn eerste trail gedaan (Ketelwaldtrail 11km) en dit is me zo goed bevallen dat ik me aan het oriënteren ben op nieuwe trails. Nou heb ik normale wegschoenen op dit moment waar ik dus afgelopen zondag ook op gelopen heb. Op zich ging dat prima daar, maar ik kan me voorstellen dat als de trails wat zwaarder gaan worden, dat aangepast schoeisel wel aan te bevelen valt. Heeft iemand een goede tip qua trailschoenen voor een trail-beginner? En welke zaken in de omgeving Tilburg kunnen goed advies geven? Is de Bever een aanrader?![]()
Kwintsheul, daar moet je heen MD.
Geen idee waar het ligt, maar die naam is briljant voor je alfabet challenge
Ligt hier op fietsafstand. Westlandquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:12 schreef Guard het volgende:
De allerbeste is Scarabee in Valkenswaard. Niet direct in Tilburg, maar ook weer niet superverweg.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:11 schreef CRX_master het volgende:
Afgelopen zondag mijn eerste trail gedaan (Ketelwaldtrail 11km) en dit is me zo goed bevallen dat ik me aan het oriënteren ben op nieuwe trails. Nou heb ik normale wegschoenen op dit moment waar ik dus afgelopen zondag ook op gelopen heb. Op zich ging dat prima daar, maar ik kan me voorstellen dat als de trails wat zwaarder gaan worden, dat aangepast schoeisel wel aan te bevelen valt. Heeft iemand een goede tip qua trailschoenen voor een trail-beginner? En welke zaken in de omgeving Tilburg kunnen goed advies geven? Is de Bever een aanrader?
Bever is niet echt een trailrunning specialist, althans niet de vestiging in Tilburg.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Op mijn ingeschreven-lijstje staan pas 2 wedstrijden voor de rest van het jaarEn een wensenlijstje heb ik ook nog niet echt, ik zie wel!
Had je dit trouwens al gezien?quote:
Bij jou naast de deur, is ook nog wel zonder trailschoenen te doen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, die kwam ik tegen en is nog goed aan te rijden. Maar dan moet ik een lokale wedstrijd laten schieten waar altijd veel bekend publiek staat... Ik denk dat ik in die week zelf ga beslissen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:12 schreef Guard het volgende:
LT, van dit lijstje heb ik me alleen voor de wedstrijd van vanavond en de ekiden ingeschreven hoor, is voor de rest gewoon een wishlist.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mijn lijstje is al aardig vol...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20Juni
6 Marathon Via Belgica - M*
28 BBBB - 7,5 /15
Augustus
30 D’n Drieschloop - HM *
September
6 Tilburg Ten Miles - 16
20 St PietersBear trail - 32 *
Oktober
4 Trail du Barrage - 31*
11 Marathon Eindhoven - HM*
November
15 Rock & Roll Marathon Las Vegas - M*
December
20 Mescherbergloop - 15
* = ingeschreven
Mijn wensenlijstje zal ik jullie besparen
Oh ja in mei natuurlijk ook nog de Singelloop in Weert
http://www.avlycurgus.nl/(...)en/5542569f2ceed.pdf
Leuk, maar 5 minuten op 5 km is natuurlijk wel een beste voorsprongMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nu al indekken..quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:37 schreef Guard het volgende:
Leuk, maar 5 minuten op 5 km is natuurlijk wel een beste voorsprongIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Iemand van mijn AV had afgelopen winter de verkeerde Snertloop gelopen voor de langeafstandscompetitiequote:Op woensdag 20 mei 2015 07:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's met de N70-trail net zo. Er zijn er 2 in augustus ofzoZe waren ook op dezelfde dat. Dus in plaats van die in Krommenie had hij die in 't Veld gelopen.
![]()
Ik heb ook nog maar 2 wedstrijden op het lijstje ingeschreven. De 4mijl in Zwolle op 13 juni en de 4mijl in Groningen op 11 oktober. Daarnaast wil ik nog de Oranjeloop op 4 september hier in het dorp doen maar daar gaat de inschrijving pas 1 juni open. En de inschrijving van de Bruggenloop is ook nog niet open.
Verder heb ik nog geen idee wat ik wil lopen.
Ekiden, Oosterhoutse Trail en de Hoge Veluweloop staan officieel op de planning. De rest zien we welVeel kleine 10'tjes iig
Edit: As we speak word ik overgehaald om de avond vóór de Ekiden nog 'even' de Beachrun te doen. Ik weet het niet, dat wordt echt een overdosis hardlopen weer. En al dat zand![]()
![]()
Wow, indrukwekkend!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja had ik gezien, zat ik te overwegen.. loop daar de laatste tijd al regelmatig, mooi gebiedquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Had je dit trouwens al gezien?
Bij jou naast de deur, is ook nog wel zonder trailschoenen te doen.![]()
Vergeet de Disney halve marathon niet! En wanneer ga je een 10km doen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:19 schreef DeLuna het volgende:
g maar 2 wedstrijden op het lijstje ingeschreven. De 4mijl in Zwolle op 13 juni en de 4mijl in Groningen op 11 oktober. Daarnaast wil ik nog de Oranjeloop op 4 september hier in het dorp doen maar daar gaat de inschrijving pas 1 juni open. En de inschrijving van de Bruggenloop is ook nog niet open.
Verder heb ik nog geen idee wat ik wil lopen.
Met de Oranjeloop.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Vergeet de Disney halve marathon niet! En wanneer ga je een 10km doen?![]()
Ja goed, die is pas in 2016. En dat is nog maar afwachten of het lukt om daar aan mee te doen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
5 minuten is wel heel veel jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:37 schreef Guard het volgende:
Leuk, maar 5 minuten op 5 km is natuurlijk wel een beste voorsprongKen wel een paar meiden die onder de 20 lopen, mannen onder de 15 een stuk minder!
Wereldrecords mannen en vrouwen schelen ook nog geen 2 minuten. Hadden ze beter 3 minuten ofzo kunnen doen.![]()
indrukwekkendquote:
alleen die boot, die vaart achteruit
Maar de spreiding bij de vrouwen is wel veel groter. Vaak zijn er 3 snelle vrouwen of zo en lopen de tijden dan snel omhoog. Bij de mannen heb je een heel groot pak wat tussen de 17 en 20 minuten loopt. Dus voor degenen nét achter de snelsten is het wel een leuk concept.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
5 minuten is wel heel veel jaKen wel een paar meiden die onder de 20 lopen, mannen onder de 15 een stuk minder!
Wereldrecords mannen en vrouwen schelen ook nog geen 2 minuten. Hadden ze beter 3 minuten ofzo kunnen doen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ohja! Die hebben we ook nog!quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:20 schreef Quoi het volgende:
Ekiden, Oosterhoutse Trail en de Hoge Veluweloop staan officieel op de planning. De rest zien we welVeel kleine 10'tjes iig
Edit: As we speak word ik overgehaald om de avond vóór de Ekiden nog 'even' de Beachrun te doen. Ik weet het niet, dat wordt echt een overdosis hardlopen weer. En al dat zand
quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:34 schreef Guard het volgende:
[..]
indrukwekkend
alleen die boot, die vaart achteruit
Op de website staat de 5 km als prestatieloop. Op de Engelse versie van de site wordt dit funrun genoemdquote:Ik ga overigens echt maximaal 5 km door die zandkuilen ploegen.
![]()
We kunnen de Beachrun ook op ieder ander moment doen hoorquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
[..]
Op de website staat de 5 km als prestatieloop. Op de Engelse versie van de site wordt dit funrun genoemdIk ga overigens echt maximaal 5 km door die zandkuilen ploegen.
De Beach Run is verschrikkelijk. En de afstand klopt niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:20 schreef Quoi het volgende:
Edit: As we speak word ik overgehaald om de avond vóór de Ekiden nog 'even' de Beachrun te doen. Ik weet het niet, dat wordt echt een overdosis hardlopen weer. En al dat zand![]()
Misschien dat ik ook wel kom. Altijd leuk zo'n wedstrijdje. En de triathlon is boeiend om naar te kijken.![]()
Thuiswestrijdje in mijn trainingsgebied...en ik heb hem nog nooit gelopenquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:51 schreef pijll het volgende:
[..]
De Beach Run is verschrikkelijk. En de afstand klopt niet.
Misschien dat ik ook wel kom. Altijd leuk zo'n wedstrijdje. En de triathlon is boeiend om naar te kijken.
Ik zie net dat er geen na-inschrijving is. Ik leg me op dit moment even nergens voor vast, van tevoren. Dus dat gaat 'm niet worden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Thuiswestrijdje in mijn trainingsgebied...en ik heb hem nog nooit gelopen
En de triathlon is pas op zaterdag. Laat maar.![]()
Over het strand is het sowieso moeilijk een officiele afstand te meten toch.. het ligt er altijd anders bij en afhankelijk daarvan is een andere route de snelste..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leuk joh, 15 km, maar alles doet nu wel zeer. Ik houd me voorlopig maar even bij trainingsstukjes van maximaal 10 km. Dan kan ik ook gewoon wat vaker lopen.![]()
Vorig jaar heb ik gekeken, dus zag ik hoe iedereen halfdood over de finish kwam. Toen was het ook een tropische dag. Op het strand was het slalommen om de strandgangers heen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:51 schreef pijll het volgende:
[..]
De Beach Run is verschrikkelijk. En de afstand klopt niet.
Misschien dat ik ook wel kom. Altijd leuk zo'n wedstrijdje. En de triathlon is boeiend om naar te kijken.
Maarja, ik word uitgedaagd en daar ben ik gevoelig voor![]()
![]()
of gewoon wat minder enthousiast uitbouwen, van 10 naar 11, van 11 naar 12 etc. en niet alles volle bakquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:55 schreef Vork het volgende:
Leuk joh, 15 km, maar alles doet nu wel zeer. Ik houd me voorlopig maar even bij trainingsstukjes van maximaal 10 km. Dan kan ik ook gewoon wat vaker lopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
in de zomer, wordt het een obstacle run over/onder/langs alle zonaanbiddersquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:46 schreef YUR het volgende:
[..]
We kunnen de Beachrun ook op ieder ander moment doen hoor
Je hebt die 15 kilometer gewoon veel te snel gelopen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:55 schreef Vork het volgende:
Leuk joh, 15 km, maar alles doet nu wel zeer. Ik houd me voorlopig maar even bij trainingsstukjes van maximaal 10 km. Dan kan ik ook gewoon wat vaker lopen.![]()
FYI, de 5km is 5.6kmquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
[..]
Op de website staat de 5 km als prestatieloop. Op de Engelse versie van de site wordt dit funrun genoemdIk ga overigens echt maximaal 5 km door die zandkuilen ploegen.
![]()
![]()
Lekker zoveel mogelijk mensen zand laten happen zodat ze boos achter je aan komen rennen. Goede trainingquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:06 schreef Guard het volgende:
[..]
in de zomer, wordt het een obstacle run over/onder/langs alle zonaanbidders
Ik kom zaterdag toch niet naar de Regte Heide, ik was ff vergeten dat ik al wat heb zaterdagochtendF means you're fucked![]()
Gezellig, zie ik je danquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:26 schreef CRX_master het volgende:
Me ook maar aangemeld voor de Regte Heide aankomende zaterdag. Is 5 minuten lopen van mijn huisje
https://vimeo.com/128345521
Leuk filmpje!
Hij rent dus over die heuveltjes bij Bergschenhoek, daar heb ik laatst ook gerend toen ik mijn roeier moest coachen. Die moet dit weekend weer daar roeien dus ik kan weer wat hoogtemeters maken waarschijnlijk
Het terrein van de Night Trailquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Leuk filmpje!
Hij rent dus over die heuveltjes bij Bergschenhoek, daar heb ik laatst ook gerend toen ik mijn roeier moest coachen. Die moet dit weekend weer daar roeien dus ik kan weer wat hoogtemeters maken waarschijnlijkMaandagochtend loop ik daar wss ook weer
Doe Murms de groeten als je haar ziet!quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Leuk filmpje!
Hij rent dus over die heuveltjes bij Bergschenhoek, daar heb ik laatst ook gerend toen ik mijn roeier moest coachen. Die moet dit weekend weer daar roeien dus ik kan weer wat hoogtemeters maken waarschijnlijk![]()
Pas zijn er weer wat linkjes voorbij gekomen, alleen ik vind ze zo snel even niet. Iemand goede ervaringen met een hardloopshirt bedrukken (online ontwerpen en bestellen) voor een fijn prijsje?![]()
Decathlon werd geopperd!quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:19 schreef Quoi het volgende:
Pas zijn er weer wat linkjes voorbij gekomen, alleen ik vind ze zo snel even niet. Iemand goede ervaringen met een hardloopshirt bedrukken (online ontwerpen en bestellen) voor een fijn prijsje?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb een goed shirt van Spreadshirt.nl. Die gaat zo lang mee dat ik hem niet meer pas.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:19 schreef Quoi het volgende:
Pas zijn er weer wat linkjes voorbij gekomen, alleen ik vind ze zo snel even niet. Iemand goede ervaringen met een hardloopshirt bedrukken (online ontwerpen en bestellen) voor een fijn prijsje?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die is alleen wat duurder. Ik wil voor 12 personen eigenlijk zo'n beetje onder of op de 100 euro zitten. Site en shirts zien er goed uitquote:Op woensdag 20 mei 2015 13:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb een goed shirt van Spreadshirt.nl. Die gaat zo lang mee dat ik hem niet meer pas.
Ah, dat is vast HET mosselshirt?![]()
Toch weer flink geïnvesteerd in hopelijk vele hardloopuren![]()
Ik heb mezelf overtuigd dat de pluspunten van de ForeRunner 225 voor mij niet doorslaggevend zijn en daarbij is het prijsverschil +/- ¤120.-. Omdat dit mijn eerste ervaring zal zijn met het lopen met een hartslaghorloge, ga ik er vanuit dat ik de extra's niet mis die niet op de TomTom zitten.
Verder zijn de recensies gewoon goed over het algemeen, en denk ik dat ik de activity-track functie niet echt zal missen.
Ik vind het altijd lastig om (veel) geld uit te geven, maar dit is in ieder geval gezonder dan vanavond naar de kroeg te gaan
![]()
Op zaterdagmiddag na heb ik geen afspraken dus als je zin hebt in een bakkie thee voor/na t lopen, of in lopen met een trage haas...quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Leuk filmpje!
Hij rent dus over die heuveltjes bij Bergschenhoek, daar heb ik laatst ook gerend toen ik mijn roeier moest coachen. Die moet dit weekend weer daar roeien dus ik kan weer wat hoogtemeters maken waarschijnlijkSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je hebt denk ik een goede keuze gemaakt. Ik vind het nog steeds eeuwig zonde dat ik niet gelijk de Cardio heb genomen. Nu wil ik alsnog een HRM dus moet ik kiezen tussen een losse HRM, wat net zo duur is of die van mij verkopen en een Cardio kopen. Keiharde struggles...quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:06 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lastig om (veel) geld uit te geven, maar dit is in ieder geval gezonder dan vanavond naar de kroeg te gaan![]()
Je bedoelt dat eenmalige event in Den Haag?quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:21 schreef DeLuna het volgende:
Iemand ervaring met de Vredesloop in Den Haag?
Jude Law was er vorige keer![]()
![]()
Is het eenmalig? Hij wordt dit jaar voor de derde keer georganiseerd, lees ik volgensmijquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat eenmalige event in Den Haag?
Jude Law was er vorige keer
Bohhh, Jude Law
Hij zou toen eenmalig zijnquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is het eenmalig? Hij wordt dit jaar voor de derde keer georganiseerd, lees ik volgensmij
Bohhh, Jude LawWat wil je weten? Ik vond het een leuke loop vorige keer: mooi parcours, gezellig sfeertje. Toch loop ik 'm niet weer. Parcours heb ik nu wel vaak genoeg gezien.
![]()
Gewoon, of ie leuk is. Het wordt waarschijnlijk mijn eerste 10km. Ik zou hem eerst hier op een plaatselijk loopje doen maar daar komt nu wat tussen. Het parcours ken ik verder niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hij zou toen eenmalig zijnWat wil je weten? Ik vond het een leuke loop vorige keer: mooi parcours, gezellig sfeertje. Toch loop ik 'm niet weer. Parcours heb ik nu wel vaak genoeg gezien.
Ok, ik vroeg het net al aan Yur maarre:
Bruggenloop of 7^^? Rekening houdend met het feit dat ik in Den Haag woon.
![]()
Ik wil maandag misschien gaan kijken bij de finish van de Roparun van een vriendinnetje van mij, maar heeft iemand een idee hoe ik een inschatting kan maken van de finishtijd? Ze hebben wel vorig jaar ook gelopen als team dus ik kan die tijd nemen.. starten alle teams tegelijk?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je kan elk team volgen via de website v/d Roparunquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil maandag misschien gaan kijken bij de finish van de Roparun van een vriendinnetje van mij, maar heeft iemand een idee hoe ik een inschatting kan maken van de finishtijd? Ze hebben wel vorig jaar ook gelopen als team dus ik kan die tijd nemen.. starten alle teams tegelijk?Inclusief inschatting eindtijd.
En nee, alle teams starten op andere tijden, adhv hun opgegeven snelheid.![]()
Alle tussentijden en te verwachten finishtijden worden netjes geregistreerd op de site van de roparun. En nee, ze starten niet tegelijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil maandag misschien gaan kijken bij de finish van de Roparun van een vriendinnetje van mij, maar heeft iemand een idee hoe ik een inschatting kan maken van de finishtijd? Ze hebben wel vorig jaar ook gelopen als team dus ik kan die tijd nemen.. starten alle teams tegelijk?F means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Alle tussentijden en te verwachten finishtijden worden netjes geregistreerd op de site van de roparun. En nee, ze starten niet tegelijk.![]()
![]()
7H. Best georganiseerde wedstrijd van Nederland. Altijd mijn persoonlijke hardloophoogtepunt van het jaar.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:32 schreef GotC het volgende:
![]()
Ik moet even kijken hoe het qua tijdsschema zit met dat roeien, ik zit in principe op die Willem Alexander baan met alleen een vouwfietsje dus tijd voor hele uitstapjes heb ik misschien niet.. maar zodra ik meer weet over de planning zal ik je even contactenquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag na heb ik geen afspraken dus als je zin hebt in een bakkie thee voor/na t lopen, of in lopen met een trage haas...Hoe erg in de buurt woon je?
Oke, dus je kan eigenlijk op de dag zelf pas een inschatting maken..quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Alle tussentijden en te verwachten finishtijden worden netjes geregistreerd op de site van de roparun. En nee, ze starten niet tegelijk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee hoor, dat kan al eerderquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, dus je kan eigenlijk op de dag zelf pas een inschatting maken..
Ondanks dat de Bruggenloop dichtbij is en in Rotterdam zou ik toch voor de 7HL kiezen. Ik vind dat nog steeds één van de fijnste wedstrijden die er isquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:32 schreef GotC het volgende:
Leuk dat je zo vooruit aan het plannen bent!![]()
Ik zou trouwens wel heel ruim plannen als ik jou was. De finishtijd wordt al een heel stuk voor de "binnenhaal"finish geregistreerd. Vanaf daar gaat het traaaaaaaaaaaaaaaaag wandelend in colonne naar de binnenhaalfinishquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, dus je kan eigenlijk op de dag zelf pas een inschatting maken..F means you're fucked![]()
Ik zie op hun website dat ze er ongeveer 42 uur over willen doen, de geplande aankomst in Rotterdam staat voor 11.00 als eerste en 18.00 als laatste. Met 42 uur zit je wel redelijk in de voorhoede toch?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat ligt er helemaal aan hoe laat ze starten. De traagste teams starten eerst, de snelste teams laatst. En daar zitten uuuuuuuuuuuuuuuuuren aan andere teams tussenquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie op hun website dat ze er ongeveer 42 uur over willen doen, de geplande aankomst in Rotterdam staat voor 11.00 als eerste en 18.00 als laatste. Met 42 uur zit je wel redelijk in de voorhoede toch?F means you're fucked![]()
http://www.roparunlive.nl/quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie op hun website dat ze er ongeveer 42 uur over willen doen, de geplande aankomst in Rotterdam staat voor 11.00 als eerste en 18.00 als laatste. Met 42 uur zit je wel redelijk in de voorhoede toch?
Daar het team opzoeken en maandagochtend als je wakker wordt kijken hoe ze ervoor staan
Wordt ook mijn plan, wil het team van mn werk begroeten bij de Heinenoord tunnel
of traaaaaaaahaaaaaaaaaaag fietsend, als wandelen niet meer pijnvrij isquote:
7HL blies mij niet omver. Lange reis. Volgepropte treinen van begin tot eind. Láááááng wachten in je startvak, waar je hutjemutje naartoe moet schuifelen. Maar inderdaad: 7HL is erg goed georganiseerd, want als je gestart bent heb je ook meteen de ruimte (behalve op de heuvels, daar zat ik een paar keer ingesloten achter een vertragende mensenmassa). Verder ook goede kleedgelegenheden in parkeergarages. Parkoers heeft enkele mooie stukken.
BGL is matig georganiseerd, wat er vorig jaar bij de finish gebeurde (file) voor velen was dodelijk. Parkoers is lelijk. Maar toch: mijn voorkeur gaat uit naar de BGL, want makkelijk bereikbaar en een erg leuke sfeer. Bovendien: warmtekanon in de kleedruimte![]()
En ik vind Rotterdam nu eenmaal een boeiende stad.![]()
Dank, nu is er weer twijfel over mijn combi, wellicht de 7^^ overslaan en alleen de BGL doen....quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:42 schreef Zwabberhark het volgende:
7HL blies mij niet omver. Lange reis. Volgepropte treinen van begin tot eind. Láááááng wachten in je startvak, waar je hutjemutje naartoe moet schuifelen. Maar inderdaad: 7HL is erg goed georganiseerd, want als je gestart bent heb je ook meteen de ruimte (behalve op de heuvels, daar zat ik een paar keer ingesloten achter een vertragende mensenmassa). Verder ook goede kleedgelegenheden in parkeergarages. Parkoers heeft enkele mooie stukken.
BGL is matig georganiseerd, wat er vorig jaar bij de finish gebeurde (file) voor velen was dodelijk. Parkoers is lelijk. Maar toch: mijn voorkeur gaat uit naar de BGL, want makkelijk bereikbaar en een erg leuke sfeer. Bovendien: warmtekanon in de kleedruimte![]()
En ik vind Rotterdam nu eenmaal een boeiende stad.
Keuzes, keuzes...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ga denk ik toch voor de BGL. Iets meer ruimte om van 10km naar 15km te gaan zonder dat ik mezelf overhoop loop.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ja ik vind het ook leuk! Eindelijk weer wat verder durven kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ondanks dat de Bruggenloop dichtbij is en in Rotterdam zou ik toch voor de 7HL kiezen. Ik vind dat nog steeds één van de fijnste wedstrijden die er is
Leuk dat je zo vooruit aan het plannen bent!![]()
Ik denk dat ik voor 7^^ ga, puur omdat ik verdorie al jaren jullie verhalen erover lees en het nu zelf wel wil meemaken![]()
![]()
Ik vond de MWM het best georganiseerdMet ook warmtekanonnen in de kleedkamers (parkeergarage) en vet chille pendelbussen en iedereen mocht gewoon in de schouwburg chillen van tevoren en zo.
Wat is MWM dan weer?quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vond de MWM het best georganiseerdMet ook warmtekanonnen in de kleedkamers (parkeergarage) en vet chille pendelbussen en iedereen mocht gewoon in de schouwburg chillen van tevoren en zo.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: