De brievenbuspakket T&T heb je ook niet zo veel aan, want dan stopt de postbode het alsnog bij een willekeurig adres in de brievenbus, en zegt T&T dat het is aangekomen (of de postbode van Kwakz is evil). Alle boekjes als pakketpost versturen vind ik wel erg prijzig worden...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien toch handig om met tracktrace erbij te versturen. Dat heb je iig enig idee waar een boekje uithangt.
Waardeloos dit zeg
Vandaag aan de knutsel voor mm!![]()
Ik doel meer op de meiden die nog geen boekje binnen hebben en dus nog niet konden beginnenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:53 schreef mousemicky het volgende:
Als t verstuurmoment opschuift, dan verschuift mijn knutselmoment ookIk ben een deadlinewerker, presteer het best onder druk...
Het zal sowieso dinsdag worden, maandag pinksteren
na 6 juli dusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:03 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hoi wanneer is er een moment voor instroming ?
ik vind het prima.. alleen stuur ik alsnog mijn boekje vrijdag opquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:50 schreef MaJo het volgende:
We zouden ook het verstuurmoment met een week op kunnen schuiven als dat meer lucht geeft? Dan moeten we uiteraard alle data ook een weekje verschuiven
Wat ik van Facebook begreep zijn er diverse boekjes nog steeds niet binnen toch? Mijn boekje onder andere en ik geloof dat Fazz ook nog niet het boekje van Hillz binnen had gekregen. Ik ga het ook gewoon redden hoor maar misschien is het handiger voor sommigenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
na 6 juli dus( zie OP)
[..]
ik vind het prima.. alleen stuur ik alsnog mijn boekje vrijdag op
let wel op, er zijn 2 groepjes, dus wat voor het ene groepje geldt hoeft niet voor het andere groepje te gelden..volgens mij gaat het verder ( afgezien van away d'r boekje @ kwak) verder prima op schema, toch?
Bij de volgende RR inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:03 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hoi wanneer is er een moment voor instroming ?
Dat is dus alleen in jullie groepjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat ik van Facebook begreep zijn er diverse boekjes nog steeds niet binnen toch? Mijn boekje onder andere en ik geloof dat Fazz ook nog niet het boekje van Hillz binnen had gekregen. Ik ga het ook gewoon redden hoor maar misschien is het handiger voor sommigen
Ah op die fiets, ja volgens mij is dat alleen ons groepje (even los van de Kwak situatie). Alleen doen we er dus ook al langer over dus misschien is een week extra dan ook weer lastig. Hmmm keuzes makenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat is dus alleen in jullie groepje
plus jullie doen er toch 2 weken langer over omdat jullie 1 persoon meer in het groepje hebben..
(en L-E is bij ons afgevallen, dus wsl zijn wij NOG eerder klaar..)
Hillz is bij mij nu!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat ik van Facebook begreep zijn er diverse boekjes nog steeds niet binnen toch? Mijn boekje onder andere en ik geloof dat Fazz ook nog niet het boekje van Hillz binnen had gekregen. Ik ga het ook gewoon redden hoor maar misschien is het handiger voor sommigen
[..]
Bij de volgende RR inderdaadWe zijn al te ver onderweg om nog in te springen
Ik bedoel eigenlijk het boekje dat Hillz doorgestuurd heeft aan Fazzquote:
Oh duhquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk het boekje dat Hillz doorgestuurd heeft aan FazzVan Radyhyn als ik me niet vergis
Goede tip! Ik ben alleen bang dat we het stadium brievenbuspost nu gepasseerd zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Als je een account aanmaakt op mijnpakket kun je adreslabels voor een brievenbuspakket printen voor 3,50. Dan heb je track&trace en het kost nauwelijks meer dan postzegels. Moet m dan wel op een postkantoor / postnl punt afgeven.
En Razz heeft die ik heb verstuurd ook nog niet ontvangen dacht ik. Ik hoop dat ook die vandaag aankomt. Heb nog niets van Razz gehoord.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:02 schreef Fazzoletti het volgende:
Maar ik ben een beetje kwijt wie er nog allemaal wacht op een boekje.
Van groepje 1 alleen ik en JJ?
echt? Ik krijg ze opengeslagen nog makkelijk in een doosje! Of komt dat door hilzillah?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:21 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Goede tip! Ik ben alleen bang dat we het stadium brievenbuspost nu gepasseerd zijn
alle tekst links, en roze glitterquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alvast sorry voor je control freak neurose mm!
Razz heeft even een mindere periode, misschien is die er wel gewoonquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En Razz heeft die ik heb verstuurd ook nog niet ontvangen dacht ik. Ik hoop dat ook die vandaag aankomt. Heb nog niets van Razz gehoord.
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt? Ik krijg ze opengeslagen nog makkelijk in een doosje! Of komt dat door hilzillah?
Vandaag nog niks bij de post. Hoop morgen want do-vrij-zat-zon ben ik wegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En Razz heeft die ik heb verstuurd ook nog niet ontvangen dacht ik. Ik hoop dat ook die vandaag aankomt. Heb nog niets van Razz gehoord.
quote:
boekje van away is vandaag met de post mee... J was het gisteren vergetenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
Groot gelijk hoor away!
Jouw boekje wordt ook krap aan. Die komt op zn vroegst vandaag, en ik heb weinig tijd deze week. Het is maar even zo.
ermahgerdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
boekje van away is vandaag met de post mee... J was het gisteren vergetenheeft er een dag mee jn zn tas rondgelopen
[ afbeelding ]
turquoize ducttape jonguh!! ik was zo blij toen ik dat zag liggen!
die van L-E komt er voor het weekend of maandag gewoon op tijd achteraan. dan is t gedoe bin mij hopelijk voorbij, want MM kan vanaf nu naar mijn ouders sturen.
(ik hoop dat ik een volgende keer nog wel mag meedoen, na al dat gedoe...)
de ducttape of Jquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de ducttape of J
je T&T isJ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:30 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Heul niet! Ik zit met mijn dikke reet op een bureau stoel!!
ooooh wat leukquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:16 schreef elamanilo het volgende:
Zag net deze voorbij komen op Facebook, vol met goeie knutsel ideetjes <3
https://www.facebook.com/fancymarketbag/videos/389501087919051/
Ja ik! En ook zo benieuwd naar hoe het boekje nu is!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de favo pagina van iedereen, als deze editie van RR afgelopen is!
Kan om uiteenlopende redenen zijn natuurlijk. Mooi, ontroerend, hilarisch... Meer mensen die daar benieuwd naar zijn?
Dit dus, maandag knutseldag hier, heb eerst even ontspanning nodig...quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:36 schreef JufMariska het volgende:
Vinnik ook Razz, rustig aan. Het mag best leuk blijven! Ik moet nog beginnen aan mijn boekje, en dat wordt pas zondag.. Dus no sweat.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:02 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb hier 2 boekjes liggen, maandag dus aan de knutsel voor X_M en SQ
Huh, en dan kijk ik nu in de OP, en dan zie ik dat ik eigenlijk het boekje van LuDann had moeten krijgen van BarreltjeHeb ik iets gemist, is dat boekje kwijt, is er van volgorde geruild?
ja dat vind ik ook een tof idee!!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de favo pagina van iedereen, als deze editie van RR afgelopen is!
Kan om uiteenlopende redenen zijn natuurlijk. Mooi, ontroerend, hilarisch... Meer mensen die daar benieuwd naar zijn?
away had er drie en heeft denk ik de boekjes opgestuurd die ze t eerste af had.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:02 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb hier 2 boekjes liggen, maandag dus aan de knutsel voor X_M en SQ
Huh, en dan kijk ik nu in de OP, en dan zie ik dat ik eigenlijk het boekje van LuDann had moeten krijgen van BarreltjeHeb ik iets gemist, is dat boekje kwijt, is er van volgorde geruild?
helemaal vergeten te reageren maar mee eensquote:
sorryquote:Op maandag 25 mei 2015 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ludann, sorry. Het gaat me deze week écht niet lukken om op tijd te verzendenBoekje is ook pas sinds donderdag hier en heb een vol weekend gehad. Wordt dus in de loop van de week, uiterlijk vrijdag.
geeft nie, ben toch nog met always bezigquote:Op maandag 25 mei 2015 18:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
sorryik zal zorgen dat ik de komende boekjes ook wat eerder ben.
die van LE lukt dat alweer niet mee (net thuis van familieweekend en daar in brabants schubbekutteveen was er niks open), maar toch...
je weet hoe mijn avonds er uit zienquote:Op maandag 25 mei 2015 18:38 schreef AwayTL het volgende:
Wat maken jullie eigenlijk allemaal voor supersonische knutsels.
Ik ben in twee avonden altijd wel klaar. Jongens dit zegt misschien wat over de kwaliteit![]()
bij mij is t een kwestie van genoeg inspiratie vinden. gaat de ene keer beter dan de andere. en dan een slapende baby en bij voorkeur slapende of opgesloten katquote:Op maandag 25 mei 2015 18:38 schreef AwayTL het volgende:
Wat maken jullie eigenlijk allemaal voor supersonische knutsels.
Ik ben in twee avonden altijd wel klaar. Jongens dit zegt misschien wat over de kwaliteit![]()
Altijd fijn om te horen dat er mensen met mij bezig zijnquote:Op maandag 25 mei 2015 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geeft nie, ben toch nog met always bezig
Ja dat is ook weer waar scuziquote:Op maandag 25 mei 2015 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet hoe mijn avonds er uit zien![]()
dat ja! Ik moet nu eerst nog een uur pinterest afzoeken om iets te verzinnen voor de laatste 2 bladzijdesquote:Op maandag 25 mei 2015 19:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij mij is t een kwestie van genoeg inspiratie vinden. gaat de ene keer beter dan de andere. en dan een slapende baby en bij voorkeur slapende of opgesloten kat
+1 -het concept uitdenken...quote:Op maandag 25 mei 2015 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben vooral een conceptwerker en wat minder van de artistieke hoogstandjes. Heb voor bijna iedereen wel 8 pagina's uitgedacht qua boodschap, maar die uitwerking he![]()
dus meestal doe ik gewoon maar wat. Sorry alvast daarvoor
Nou ja ik heb dus gewoon een soort schema aan de deur hangen met voorbeelden van ideeen per persoon, zodat ik ook weet wat ik moet halen enzo. Soms maak ik een proefjequote:
nietttttttquote:Op maandag 25 mei 2015 21:35 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nou ja ik heb dus gewoon een soort schema aan de deur hangen met voorbeelden van ideeen per persoon, zodat ik ook weet wat ik moet halen enzo. Soms maak ik een proefje.
Jij Round Robin Pro jijquote:Op maandag 25 mei 2015 21:35 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nou ja ik heb dus gewoon een soort schema aan de deur hangen met voorbeelden van ideeen per persoon, zodat ik ook weet wat ik moet halen enzo. Soms maak ik een proefje.
Ja ik ook hoor. En ik heb een A4 map met foto's van alle Facebookaccounts en leuke quotes uit iedereens posts op het forum hier. Zou anders echt niet weten waar ik moest beginnen.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:35 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Bij jou geloof ik dit overigensquote:Op maandag 25 mei 2015 22:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. En ik heb een A4 map met foto's van alle Facebookaccounts en leuke quotes uit iedereens posts op het forum hier. Zou anders echt niet weten waar ik moest beginnen.
Tsssk stelletje amateurs. Ik heb camera's in al jullie huizen opgehangen en begin dus altijd kort voor de deadline om er actuele informatie in te kunnen verwerken.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. En ik heb een A4 map met foto's van alle Facebookaccounts en leuke quotes uit iedereens posts op het forum hier. Zou anders echt niet weten waar ik moest beginnen.
ik was die kaart alweer vergetenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:42 schreef Fazzoletti het volgende:
Oh ships... ik vind nu pas je kaartje uit je envelop MajoJe boekje zat in een doos toen ik hem kreeg dus heb nooit in de envelop gekeken
Zal ik hem nu alsnog doorsturen?
thanksquote:
Nu geef je het wel echt wegquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:12 schreef Hilzillah het volgende:
Tuurlijk wel! Verse muziek voor iedereen
Echt?quote:
Even snel: helaas gaat het niet lukken vandaag. Heb al een paar dagen een onverwachte logé (vriendin met relatieproblemen). Ik heb wel wat kunnen knutselen, maar kan moeilijk stug doorknutselen terwijl ze tegen me aan praat zeg maar.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop dat ludann morgen naar het postkantoor gaat! Heb wel weer zin om te frobelen. Hoewel ik eigenlijk weinig tijd heb ivm de verjaardag van Noor donderdag.
Ach bijna iedereen weet het toch alquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:32 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ehrm... Tja... Daar had ik eigenlijk niet eens overna gedachtSowwie
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:33 schreef Hilzillah het volgende:
MAJO HEEFT EEN HELE BAND INGEPLAKT!! Het was wat stampwerk, maar het past best!!
Hoop dat verzenden morgen lukt? Anders komt ie op zn vroegst dinsdag en dan wordt het wel krap qua tijd...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:06 schreef LuDann het volgende:
[..]
Even snel: helaas gaat het niet lukken vandaag. Heb al een paar dagen een onverwachte logé (vriendin met relatieproblemen). Ik heb wel wat kunnen knutselen, maar kan moeilijk stug doorknutselen terwijl ze tegen me aan praat zeg maar.Ik verwacht dat ze morgen of overmorgen weg is, ik ga ervan uit dat ik het boekje voor vrijdag op de post kan doen, maar hopelijk eerder.
Komt dus eigenlijk wel goed uit dat het boekje waar SQ nu mee bezig is ook wat later komt.
Hele dag doorgeknutseld, maar het is gelukt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoop dat verzenden morgen lukt? Anders komt ie op zn vroegst dinsdag en dan wordt het wel krap qua tijd...
Fakkels en hooivorken!!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:15 schreef kwakz0r het volgende:
oh de boekjes van Barrel en SQ zijn aangrkomen hoor, woensdag al, ik haal ze morgen op bij mijn ouders.
is t boekje van LE er al SQ?
de vakantieburen hadden ook het boekje van away niet. ik ben zooooo boos
Haha, zo ziet het er hier meestal ook uit hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:08 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hele dag doorgeknutseld, maar het is gelukt.![]()
[ link | afbeelding ]
Sorry dat het nu pas op de post is, zag eerder deze week echt geen mogelijkheid om er goed voor te gaan zitten.
Heb een bende gemaakt.(dit is al half opgeruimd, kwam toen pas op het idee om een foto te maken):
[ link | afbeelding ]
Ik heb het boekje van Barreltje vandaag op de post gedaan naar XM, denk dat je het boekje van iemand anders bedoelt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:15 schreef kwakz0r het volgende:
oh de boekjes van Barrel en SQ zijn aangrkomen hoor, woensdag al, ik haal ze morgen op bij mijn ouders.
is t boekje van LE er al SQ?
de vakantieburen hadden ook het boekje van away niet. ik ben zooooo boos
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha, zo ziet het er hier meestal ook uit hoor!
En fijn!! Erg blij mee, hoop dat ie er netjes morgen is. Moet wel eerst traktaties voor op het kdv maken voor as dinsdag. Dat heeft voorrang!
Hmm ja, dat realiseerde ik me helaas pas achteraf.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:25 schreef kwakz0r het volgende:
voor vijftig of dertig cent meer heb je een brievenbuspakketje met wel track en trace he?
Prima!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
*hijg* klaar voor always!
[ afbeelding ]
Hij komt morgen jouw kant op ludann!
Ja, ga Nijntjes maken voor op een rozijnendoosje. Zit nou toch in de frobelmodusquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:23 schreef LuDann het volgende:
[..]![]()
Tis maar goed dat ik alleen thuis ben.
Hoop het ook, hij paste nog in de brievenbus volgens de postmevrouw dus ik heb geen t&t. En traktaties hebben natuurlijk voorrang! Heb je een leuk idee ervoor?
Oeh Nijntje, tof!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ga Nijntjes maken voor op een rozijnendoosje. Zit nou toch in de frobelmodus.
En leuke sneaks weer!
Mooiiiiiquote:Op maandag 25 mei 2015 22:05 schreef Fazzoletti het volgende:
En 3 op rij![]()
Sneak voor Rady!!
[ afbeelding ]
Boekje gaat met pakketpost morgen weg Jaleesa!
Zooo.. gelukkig is hij nog wel heel!!quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Rady d'r boekje is aangekomen! De envelop was wel helemaal gescheurd (op het bubbeltjesplastic na). Gelukkig is hij wel heel aangekomen
Ja, ik had me heel erg verheugd op het aardbeicakereceptquote:Op zondag 31 mei 2015 12:09 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Mooiiiii
[..]
Zooo.. gelukkig is hij nog wel heel!!![]()
Denk dat er toch wel wat boekjes als pakketjes zullen gaan moeten...
Die van Fazz is bijna af.. maar die past nu écht niet meer door de brievenbus hoor
En trouwens wat ontzettend *piep* dat dat boekje van Away echt weg lijkt te zijn nu
Ik lees het nu pasquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Rady d'r boekje is aangekomen! De envelop was wel helemaal gescheurd (op het bubbeltjesplastic na). Gelukkig is hij wel heel aangekomen
Ik had full page foto's gemaakt en heb die naar Kwakz gestuurd, dus als het goed is heb je straks toch dat recept hoorquote:Op zondag 31 mei 2015 13:56 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja, ik had me heel erg verheugd op het aardbeicakerecept![]()
...
Maar dat komt wel goed denk ik met knutsels.. Misschien dat we nog een terugrondje kunnen doen bij Barrel en MM. Ik kan mijn eerste pagina's er ook wel weer in knutselen. Scheelt best veel dat het nog redelijk in het begin gebeurt is denk ik.
ja dat kan natuurlijk ook! ik had nog niks geprint erin geplakt omdat ik niet wist wat mensen willen.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:27 schreef mousemicky het volgende:
Ik denk niet dat ik tijd heb omnog een extra rondje te doen, dus dan worden het van mij toch de foto's verwacht ik
Moet van ver komen hequote:Op zondag 31 mei 2015 14:03 schreef Butterflower het volgende:
Ik heb het boekje van Hilzz nog steeds niet![]()
Oeh!!!nieuwsgierig! !quote:Op zondag 31 mei 2015 10:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boekje van Barrel is netjes aangekomen gister! En wat is er leuk in geknutseld zeg. De lat ligt hoog!
Ik kom zelf pas zaterdag thuis..quote:Op maandag 1 juni 2015 10:57 schreef mousemicky het volgende:
Ik bedenk me net dat ik volgende week op vakantie ben....![]()
Barrel, als het jou lukt om m voor a.s. vrijdag bij mij te krijgen, kan t volgende boekje mee naar Terschelling. Als dat niet lukt, dan zal ie denk ik misschien iets vertraging oplopen, drukke week na de vakantie met verjaardag(en) van vriendinnetje van J., neefje en mezelf.
Maar ik ga m'n best doen hoor![]()
Misschien dat dan eens proberen.. krijg ik ineens wel een kint. .quote:
Jups, tot nu toe nog niks. Maar de dag is nog niet voorbij.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ludann, laat je het even weten als het boekje van Away er is?
Fjieuw! Ik begon me al wel een beetje zorgen te makenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:58 schreef Butterflower het volgende:
Boekje van Hilz is binnen![]()
Wat hebben jullie allemaal grote klauwen zeg![]()
Boekje is binnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ludann, laat je het even weten als het boekje van Away er is?
Ja, dat dacht ik ook. Staat in de OP ook. Ik heb er tot nu toe telkens 8 gedaan maar vind het een fijn idee dat als ik in de knel kom het er ook bij 6 kan laten.quote:
Het verschilt inderdaadquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:09 schreef AwayTL het volgende:
Ik heb meestal alleen een beginpunt aangegeven volgensmij.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:13 schreef MaJo het volgende:
Nou ik ben dus aan de slag gegaan en in mijn enthousiasme plakte ik mijn eerste pagina in zonder goed te kijken. Kom ik erachter dat ik die niet op de eerste lege pagina had geplakt maar op de 10eDus Razz krijgt 10 bladzijden van mij
![]()
Dat idee heb ik van je gejat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zet heel klein "sq" in de hoekjes rechtsonder
[ afbeelding ]
Net zo net als de mijne?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Jij bent aan het übernette handschrift wel te herkennen denk ik!
(Ik ben daar zo jaloers op)
Ik ook soms, maar dat helpt niet altijd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:04 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik doe mijn schrijfwerk eerst oefenen op een kladblaadje
Idemquote:
Geen idee welk boekje je hebt maar ik ben in iemands boekje gestopt na 6 ja.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:07 schreef kwakz0r het volgende:
zijn er ook mensn die tussendoor minder pagina's hebben gemaakt? het boekje waar ik nu in werk klopt niet wua aantal namelijk... Ik kan niet precies zien wat van wie is maar zeker 1 iemand heeft er volgens mij zes gemaakt
Is ook niet erg hoor! Jij was het niet in elk geval, ik herkende je/hetzelfde handschrift op 8 pagina's. No worries, het was ook niet aanvallend bedoeld, ik heb de OP niet goed gelezen blijkbaar.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee welk boekje je hebt maar ik ben in iemands boekje gestopt na 6 ja.
Moet er best moeite voor doen. Ik had eigenlijk naar mijn handschrift dokter moeten wordenquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Jij bent aan het übernette handschrift wel te herkennen denk ik!
(Ik ben daar zo jaloers op)
quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:32 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Moet er best moeite voor doen. Ik had eigenlijk naar mijn handschrift dokter moeten worden
En eigenlijk altijd met een lijntje of een liniaal eronder. Zonder gaat het bij mij alle kanten op en is lillek
Als je het maar kan lezen toch?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:49 schreef AwayTL het volgende:
[..]zo ziet dAt van mij er dus uit.. Incl doorstrepingen..
Oh well, het past me..
Anders vertaal ik welquote:
Ja, alleen jij zit niet in mijn groepje, want je hebt geruildquote:
Oh, dat heb ik ook nooit gelezen, ik dacht ook dat 8 het minimum wasquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Is ook niet erg hoor! Jij was het niet in elk geval, ik herkende je/hetzelfde handschrift op 8 pagina's. No worries, het was ook niet aanvallend bedoeld, ik heb de OP niet goed gelezen blijkbaar.
Ik begin nu ook te twijfelen of ik het niet ben misschien, ben ook een enorme chaoot.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:35 schreef AwayTL het volgende:
Ik ga echt lachen als ik het ben met die 6 pagina's trouwens kwak.. Tussen mijn ideeen en uitwerkingen zitten altijd 100 telfases waarbij het altijd mis gaat, ergens.
je hebt er iig wel ergens 7quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:35 schreef AwayTL het volgende:
Ik ga echt lachen als ik het ben met die 6 pagina's trouwens kwak.. Tussen mijn ideeen en uitwerkingen zitten altijd 100 telfases waarbij het altijd mis gaat, ergens.
niet als je voorganger er ook 7 heeftquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:00 schreef LuDann het volgende:
[..]![]()
Maar dan kom je toch op een oneven pagina uit?
quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet als je voorganger er ook 7 heeft
Je mag je boekje nog wel als laatste rondje naar mij sturen hoor. Krijg jij ook een echte 'Fox creation'quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:01 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja, alleen jij zit niet in mijn groepje, want je hebt geruild![]()
7?! Ik dacht dat ik bij L-E 9 had gedaanquote:
Mijn hele huis zit onder de glitterquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
7?! Ik dacht dat ik bij L-E 9 had gedaan![]()
.
Duzzz
En hillz! Ik wil wel een fox creation
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn hele huis zit onder de glitter![]()
![]()
Ongelofelijk maar vandaag dus bezorgd, met alleen een extra "retour geadresseerde" sticker van PostNL erop.... najaaaaaaa
ZOMGGGGGGGGquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn hele huis zit onder de glitter![]()
![]()
Ongelofelijk maar vandaag dus bezorgd, met alleen een extra "retour geadresseerde" sticker van PostNL erop.... najaaaaaaa
Als d'n urste is afgelopen!quote:
zelfs het boekje dat kwijt was is terug. zomg. ik ben zo opgelucht!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als d'n urste is afgelopen!
We zullen dan wel weer een interessepeiling doen, ligt er natuurlijk aan of er nog meer mensen mee willen doen. Ik heb wel het idee dat deze editie stukken soepeler verloopt dan voorgaande!
vind ik ook!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:11 schreef AwayTL het volgende:
Ik vind dat de postbode van kwak verplicht moet gaan samenvoegen
Ontvoer jij je postbode even?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zelfs het boekje dat kwijt was is terug. zomg. ik ben zo opgelucht!
Ik denk dat ik deze gewoon naar de laatste voor Away zelf moet sturen dan, en dat die ze samen doorstuurt? of naar degene die als volgende aan de beurt is?
Ik heb nog genoeg zooi voor minstens drie rondesquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We zullen dan wel weer een interessepeiling doen, ligt er natuurlijk aan of er nog meer mensen mee willen doen. Ik heb wel het idee dat deze editie stukken soepeler verloopt dan voorgaande!
Wie niet is de vraagquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:44 schreef Barreltje het volgende:
Maar wel pas na de zomer ofzo...
En dat wordt het een gedoe om iedereen een ander groepje te geven..
(Wie wil er nou WEER die hysterische glitter. ... )
Oké, dan stuur ik het boekje van Away dus straks gewoon naar jou op? En Kwak ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil wel samenvoegen hoor in het originele boekje van away.
Ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:44 schreef Barreltje het volgende:
(Wie wil er nou WEER die hysterische glitter. ... )
Jij hebt niet eens gehad....quote:
Oeh, Spaanse glitter nog wel! Extra speciaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:20 schreef Barreltje het volgende:
Ohh.. en ik kan anders JOUW boekje wel volplempen met glitter?
Spaanse glitter that is..
Liefst dan boekje en jouw losse pagina's denk ik. Dan kan ik die zo in het originele boekje plakken dat ik van kwak krijg. Ik neem tenminste aan dat away dat het liefste heeft, alles in het oorspronkelijke boekje?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:03 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oké, dan stuur ik het boekje van Away dus straks gewoon naar jou op? En Kwak ook.
Oh ja, dat is een beter idee.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Liefst dan boekje en jouw losse pagina's denk ik. Dan kan ik die zo in het originele boekje plakken dat ik van kwak krijg. Ik neem tenminste aan dat away dat het liefste heeft, alles in het oorspronkelijke boekje?
mijn paginas zitten ook in dat andere boekje en die van SQ ook, dus die moet sowieso ook mee toch? ik voel me een beetje domquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Liefst dan boekje en jouw losse pagina's denk ik. Dan kan ik die zo in het originele boekje plakken dat ik van kwak krijg. Ik neem tenminste aan dat away dat het liefste heeft, alles in het oorspronkelijke boekje?
Lees mn eerste zin nog een keerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn paginas zitten ook in dat andere boekje en die van SQ ook, dus die moet sowieso ook mee toch? ik voel me een beetje dom
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dat sloeg op jou als knutselheldin, nvt op mijn boekjequote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huh? Je gaat toch niet in je eigen boekje knutselen?
Btw.. It's my party and I'll artsy fartsy if I want toquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huh? Je gaat toch niet in je eigen boekje knutselen?
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:53 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Btw.. It's my party and I'll artsy fartsy if I want to![]()
![]()
![]()
Merci babe!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:16 schreef Fazzoletti het volgende:
boekje van JM is vandaag aangekomen
![]()
Ik zal straks die foto's even voor je maken Hilz!
opengevouwen moet ook in a4 formaat envelop/doosje passen als t goed is?quote:Op zondag 7 juni 2015 22:09 schreef AwayTL het volgende:
Pf klaar!! Morgen een sneak kwak! En hij gaat morgen met de post mee barrel. Als die nog door de bus past tenminste, anders gaatie di via pakketpost!
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga m'n best doen om alles zo netjes mogelijk uit het nieuwe boekje te halen en over te brengen naar het oude boekje.
Jaaaa het valt helemaaaal niet op dat ik die boeken ook elke zomer weer opnieuw leesquote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 21:12 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Jaaaa het valt helemaaaal niet op dat ik die boeken ook elke zomer weer opnieuw lees
Nee hoor. Lijkt me logisch juistquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zowel het oude als het nieuwe boekje van away zijn netjes gearriveerd!!
Away, om de pagina's uit het nieuwe boekje mooi in het oude te krijgen, weet ik niet of het lukt om het nieuwe boekje heel te houden. Is dat een probleem? Er is mooi in geknutseld en ik wil liever zo min mogelijk eraan moeten knippen en doen...
ik heb vast een afspraak voor een dubbele bypass gemaakt hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:00 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nee hoor. Lijkt me logisch juist![]()
Of kwak moet het aan haar hart gaan :p
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok! Als kwak bezwaar heeft, stuur ik alles wel naar haar, mag zij het doen.
En damn, blij dat ik het pakketje boven de gootsteen openmaakte.
Ja, even afkloppen, maar heb hier nog nooit gedoe gehad met de post.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:07 schreef kwakz0r het volgende:
overigens WOW! gewoon de volgende dag al bezorgd dus!
dan moet je dr ook lege pagina's inplakkenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop trouwens dat er nog pagina's genoeg zijn na het overhevelen voor mij om te vullen. Tis best veel!
is always dr boekje verdwaald?quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:49 schreef Butterflower het volgende:
Glitter everywhere
En mijn creatie is wat te groot voor het boekje
je begrijpt dat het verdwalen van dat boekje een sabotagestunt van mijn hand was he?quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, dat boekje loopt hier het huis in discosfeer te brengen iedere keer als ik het oppak
Oh yes. Helaas dook ie weer op.quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je begrijpt dat het verdwalen van dat boekje een sabotagestunt van mijn hand was he?
Haha goed dat je het zegt.. kan ik er rekening mee houden als ik em open!quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:49 schreef Butterflower het volgende:
Glitter everywhere
En mijn creatie is wat te groot voor het boekje
Ja dat was mijn plan al!quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:55 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Haha goed dat je het zegt.. kan ik er rekening mee houden als ik em open!
Als ie klaar is kandie zaterdag ook persoonlijk aan mij worden doorgegeven btw.. scheelt weer verzendkosten
quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, dat boekje loopt hier het huis in discosfeer te brengen iedere keer als ik het oppak
Ik heb ook pas 2 p af hoor. Weekendknutselsquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:47 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat zijn jullie al snel klaarIk heb pas 1 pagina af
![]()
Weet dus niet of ik zaterdag het boekje al mee kan nemen JJ
ik heb vandaag m'n werkdag wel nuttig besteed door te bedenken hoe ik de pagina's ga vullen, nu moet ik het alleen nog 'even' maken![]()
Ik presteer gewoon het beste onder tijdsdrukquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:52 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik heb ook pas 2 p af hoor. Weekendknutsels
Rady hoever ben jij met het boekje? Dinsdag ga ik op vakantie, zou het op zich prettig zijn als ie al thuis ligt ipv een week bij de buren. Zou dat lukken? Anders sein ik onze poezenoppas even in dat ie verwacht wordt.quote:
Zie je post nu pas... pakketje ligt wel klaar hier.. maar gaat pas morgen op de post.. Ik weet niet of hij dan maandag of dinsdag wordt bezorgd.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:34 schreef Kiwisoep het volgende:
[..]
Rady hoever ben jij met het boekje? Dinsdag ga ik op vakantie, zou het op zich prettig zijn als ie al thuis ligt ipv een week bij de buren. Zou dat lukken? Anders sein ik onze poezenoppas even in dat ie verwacht wordt.
Dinsdag.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:04 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Zie je post nu pas... pakketje ligt wel klaar hier.. maar gaat pas morgen op de post.. Ik weet niet of hij dan maandag of dinsdag wordt bezorgd.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zou net op tijd zijn!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:04 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Zie je post nu pas... pakketje ligt wel klaar hier.. maar gaat pas morgen op de post.. Ik weet niet of hij dan maandag of dinsdag wordt bezorgd.
Mandelaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste sneak voor Away!
Je boekje komt - onvermijdelijk - met pakketpost naar je terug!!
Het is een blijvertjequote:
ik ga mijn best doen! Heb het boekje al binnen van kiwiquote:Op zaterdag 20 juni 2015 07:10 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben van 30-6 tot 07-07 op vakantie. Dus het hangt een beetje van Maai af of ik het boekje op tijd kan doosturen of niet. (No pressure Maai)
Hilz, ik ga 1-10 jul en vacance.... geen haast dusquote:Op zaterdag 20 juni 2015 07:10 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben van 30-6 tot 07-07 op vakantie. Dus het hangt een beetje van Maai af of ik het boekje op tijd kan doosturen of niet. (No pressure Maai)
We overlappen elkanderquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:59 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Hilz, ik ga 1-10 jul en vacance.... geen haast dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |