De brievenbuspakket T&T heb je ook niet zo veel aan, want dan stopt de postbode het alsnog bij een willekeurig adres in de brievenbus, en zegt T&T dat het is aangekomen (of de postbode van Kwakz is evil). Alle boekjes als pakketpost versturen vind ik wel erg prijzig worden...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien toch handig om met tracktrace erbij te versturen. Dat heb je iig enig idee waar een boekje uithangt.
Waardeloos dit zeg
Vandaag aan de knutsel voor mm!![]()
Ik doel meer op de meiden die nog geen boekje binnen hebben en dus nog niet konden beginnenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:53 schreef mousemicky het volgende:
Als t verstuurmoment opschuift, dan verschuift mijn knutselmoment ookIk ben een deadlinewerker, presteer het best onder druk...
Het zal sowieso dinsdag worden, maandag pinksteren
na 6 juli dusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:03 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hoi wanneer is er een moment voor instroming ?
ik vind het prima.. alleen stuur ik alsnog mijn boekje vrijdag opquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:50 schreef MaJo het volgende:
We zouden ook het verstuurmoment met een week op kunnen schuiven als dat meer lucht geeft? Dan moeten we uiteraard alle data ook een weekje verschuiven
Wat ik van Facebook begreep zijn er diverse boekjes nog steeds niet binnen toch? Mijn boekje onder andere en ik geloof dat Fazz ook nog niet het boekje van Hillz binnen had gekregen. Ik ga het ook gewoon redden hoor maar misschien is het handiger voor sommigenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
na 6 juli dus( zie OP)
[..]
ik vind het prima.. alleen stuur ik alsnog mijn boekje vrijdag op
let wel op, er zijn 2 groepjes, dus wat voor het ene groepje geldt hoeft niet voor het andere groepje te gelden..volgens mij gaat het verder ( afgezien van away d'r boekje @ kwak) verder prima op schema, toch?
Bij de volgende RR inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:03 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hoi wanneer is er een moment voor instroming ?
Dat is dus alleen in jullie groepjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat ik van Facebook begreep zijn er diverse boekjes nog steeds niet binnen toch? Mijn boekje onder andere en ik geloof dat Fazz ook nog niet het boekje van Hillz binnen had gekregen. Ik ga het ook gewoon redden hoor maar misschien is het handiger voor sommigen
Ah op die fiets, ja volgens mij is dat alleen ons groepje (even los van de Kwak situatie). Alleen doen we er dus ook al langer over dus misschien is een week extra dan ook weer lastig. Hmmm keuzes makenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat is dus alleen in jullie groepje
plus jullie doen er toch 2 weken langer over omdat jullie 1 persoon meer in het groepje hebben..
(en L-E is bij ons afgevallen, dus wsl zijn wij NOG eerder klaar..)
Hillz is bij mij nu!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat ik van Facebook begreep zijn er diverse boekjes nog steeds niet binnen toch? Mijn boekje onder andere en ik geloof dat Fazz ook nog niet het boekje van Hillz binnen had gekregen. Ik ga het ook gewoon redden hoor maar misschien is het handiger voor sommigen
[..]
Bij de volgende RR inderdaadWe zijn al te ver onderweg om nog in te springen
Ik bedoel eigenlijk het boekje dat Hillz doorgestuurd heeft aan Fazzquote:
Oh duhquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk het boekje dat Hillz doorgestuurd heeft aan FazzVan Radyhyn als ik me niet vergis
Goede tip! Ik ben alleen bang dat we het stadium brievenbuspost nu gepasseerd zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Als je een account aanmaakt op mijnpakket kun je adreslabels voor een brievenbuspakket printen voor 3,50. Dan heb je track&trace en het kost nauwelijks meer dan postzegels. Moet m dan wel op een postkantoor / postnl punt afgeven.
En Razz heeft die ik heb verstuurd ook nog niet ontvangen dacht ik. Ik hoop dat ook die vandaag aankomt. Heb nog niets van Razz gehoord.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:02 schreef Fazzoletti het volgende:
Maar ik ben een beetje kwijt wie er nog allemaal wacht op een boekje.
Van groepje 1 alleen ik en JJ?
echt? Ik krijg ze opengeslagen nog makkelijk in een doosje! Of komt dat door hilzillah?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:21 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Goede tip! Ik ben alleen bang dat we het stadium brievenbuspost nu gepasseerd zijn
alle tekst links, en roze glitterquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alvast sorry voor je control freak neurose mm!
Razz heeft even een mindere periode, misschien is die er wel gewoonquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En Razz heeft die ik heb verstuurd ook nog niet ontvangen dacht ik. Ik hoop dat ook die vandaag aankomt. Heb nog niets van Razz gehoord.
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt? Ik krijg ze opengeslagen nog makkelijk in een doosje! Of komt dat door hilzillah?
Vandaag nog niks bij de post. Hoop morgen want do-vrij-zat-zon ben ik wegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En Razz heeft die ik heb verstuurd ook nog niet ontvangen dacht ik. Ik hoop dat ook die vandaag aankomt. Heb nog niets van Razz gehoord.
quote:
boekje van away is vandaag met de post mee... J was het gisteren vergetenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
Groot gelijk hoor away!
Jouw boekje wordt ook krap aan. Die komt op zn vroegst vandaag, en ik heb weinig tijd deze week. Het is maar even zo.
ermahgerdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
boekje van away is vandaag met de post mee... J was het gisteren vergetenheeft er een dag mee jn zn tas rondgelopen
[ afbeelding ]
turquoize ducttape jonguh!! ik was zo blij toen ik dat zag liggen!
die van L-E komt er voor het weekend of maandag gewoon op tijd achteraan. dan is t gedoe bin mij hopelijk voorbij, want MM kan vanaf nu naar mijn ouders sturen.
(ik hoop dat ik een volgende keer nog wel mag meedoen, na al dat gedoe...)
de ducttape of Jquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de ducttape of J
je T&T isJ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:30 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Heul niet! Ik zit met mijn dikke reet op een bureau stoel!!
ooooh wat leukquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:16 schreef elamanilo het volgende:
Zag net deze voorbij komen op Facebook, vol met goeie knutsel ideetjes <3
https://www.facebook.com/fancymarketbag/videos/389501087919051/
Ja ik! En ook zo benieuwd naar hoe het boekje nu is!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de favo pagina van iedereen, als deze editie van RR afgelopen is!
Kan om uiteenlopende redenen zijn natuurlijk. Mooi, ontroerend, hilarisch... Meer mensen die daar benieuwd naar zijn?
Dit dus, maandag knutseldag hier, heb eerst even ontspanning nodig...quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:36 schreef JufMariska het volgende:
Vinnik ook Razz, rustig aan. Het mag best leuk blijven! Ik moet nog beginnen aan mijn boekje, en dat wordt pas zondag.. Dus no sweat.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:02 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb hier 2 boekjes liggen, maandag dus aan de knutsel voor X_M en SQ
Huh, en dan kijk ik nu in de OP, en dan zie ik dat ik eigenlijk het boekje van LuDann had moeten krijgen van BarreltjeHeb ik iets gemist, is dat boekje kwijt, is er van volgorde geruild?
ja dat vind ik ook een tof idee!!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de favo pagina van iedereen, als deze editie van RR afgelopen is!
Kan om uiteenlopende redenen zijn natuurlijk. Mooi, ontroerend, hilarisch... Meer mensen die daar benieuwd naar zijn?
away had er drie en heeft denk ik de boekjes opgestuurd die ze t eerste af had.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:02 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb hier 2 boekjes liggen, maandag dus aan de knutsel voor X_M en SQ
Huh, en dan kijk ik nu in de OP, en dan zie ik dat ik eigenlijk het boekje van LuDann had moeten krijgen van BarreltjeHeb ik iets gemist, is dat boekje kwijt, is er van volgorde geruild?
helemaal vergeten te reageren maar mee eensquote:
sorryquote:Op maandag 25 mei 2015 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ludann, sorry. Het gaat me deze week écht niet lukken om op tijd te verzendenBoekje is ook pas sinds donderdag hier en heb een vol weekend gehad. Wordt dus in de loop van de week, uiterlijk vrijdag.
geeft nie, ben toch nog met always bezigquote:Op maandag 25 mei 2015 18:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
sorryik zal zorgen dat ik de komende boekjes ook wat eerder ben.
die van LE lukt dat alweer niet mee (net thuis van familieweekend en daar in brabants schubbekutteveen was er niks open), maar toch...
je weet hoe mijn avonds er uit zienquote:Op maandag 25 mei 2015 18:38 schreef AwayTL het volgende:
Wat maken jullie eigenlijk allemaal voor supersonische knutsels.
Ik ben in twee avonden altijd wel klaar. Jongens dit zegt misschien wat over de kwaliteit![]()
bij mij is t een kwestie van genoeg inspiratie vinden. gaat de ene keer beter dan de andere. en dan een slapende baby en bij voorkeur slapende of opgesloten katquote:Op maandag 25 mei 2015 18:38 schreef AwayTL het volgende:
Wat maken jullie eigenlijk allemaal voor supersonische knutsels.
Ik ben in twee avonden altijd wel klaar. Jongens dit zegt misschien wat over de kwaliteit![]()
Altijd fijn om te horen dat er mensen met mij bezig zijnquote:Op maandag 25 mei 2015 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geeft nie, ben toch nog met always bezig
Ja dat is ook weer waar scuziquote:Op maandag 25 mei 2015 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet hoe mijn avonds er uit zien![]()
dat ja! Ik moet nu eerst nog een uur pinterest afzoeken om iets te verzinnen voor de laatste 2 bladzijdesquote:Op maandag 25 mei 2015 19:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij mij is t een kwestie van genoeg inspiratie vinden. gaat de ene keer beter dan de andere. en dan een slapende baby en bij voorkeur slapende of opgesloten kat
+1 -het concept uitdenken...quote:Op maandag 25 mei 2015 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben vooral een conceptwerker en wat minder van de artistieke hoogstandjes. Heb voor bijna iedereen wel 8 pagina's uitgedacht qua boodschap, maar die uitwerking he![]()
dus meestal doe ik gewoon maar wat. Sorry alvast daarvoor
Nou ja ik heb dus gewoon een soort schema aan de deur hangen met voorbeelden van ideeen per persoon, zodat ik ook weet wat ik moet halen enzo. Soms maak ik een proefjequote:
nietttttttquote:Op maandag 25 mei 2015 21:35 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nou ja ik heb dus gewoon een soort schema aan de deur hangen met voorbeelden van ideeen per persoon, zodat ik ook weet wat ik moet halen enzo. Soms maak ik een proefje.
Jij Round Robin Pro jijquote:Op maandag 25 mei 2015 21:35 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nou ja ik heb dus gewoon een soort schema aan de deur hangen met voorbeelden van ideeen per persoon, zodat ik ook weet wat ik moet halen enzo. Soms maak ik een proefje.
Ja ik ook hoor. En ik heb een A4 map met foto's van alle Facebookaccounts en leuke quotes uit iedereens posts op het forum hier. Zou anders echt niet weten waar ik moest beginnen.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:35 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Bij jou geloof ik dit overigensquote:Op maandag 25 mei 2015 22:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. En ik heb een A4 map met foto's van alle Facebookaccounts en leuke quotes uit iedereens posts op het forum hier. Zou anders echt niet weten waar ik moest beginnen.
Tsssk stelletje amateurs. Ik heb camera's in al jullie huizen opgehangen en begin dus altijd kort voor de deadline om er actuele informatie in te kunnen verwerken.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. En ik heb een A4 map met foto's van alle Facebookaccounts en leuke quotes uit iedereens posts op het forum hier. Zou anders echt niet weten waar ik moest beginnen.
ik was die kaart alweer vergetenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:42 schreef Fazzoletti het volgende:
Oh ships... ik vind nu pas je kaartje uit je envelop MajoJe boekje zat in een doos toen ik hem kreeg dus heb nooit in de envelop gekeken
Zal ik hem nu alsnog doorsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |