Dat idee heb ik van je gejat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zet heel klein "sq" in de hoekjes rechtsonder
[ afbeelding ]
Net zo net als de mijne?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Jij bent aan het übernette handschrift wel te herkennen denk ik!
(Ik ben daar zo jaloers op)
Ik ook soms, maar dat helpt niet altijd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:04 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik doe mijn schrijfwerk eerst oefenen op een kladblaadje
Idemquote:
Geen idee welk boekje je hebt maar ik ben in iemands boekje gestopt na 6 ja.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:07 schreef kwakz0r het volgende:
zijn er ook mensn die tussendoor minder pagina's hebben gemaakt? het boekje waar ik nu in werk klopt niet wua aantal namelijk... Ik kan niet precies zien wat van wie is maar zeker 1 iemand heeft er volgens mij zes gemaakt
Is ook niet erg hoor! Jij was het niet in elk geval, ik herkende je/hetzelfde handschrift op 8 pagina's. No worries, het was ook niet aanvallend bedoeld, ik heb de OP niet goed gelezen blijkbaar.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee welk boekje je hebt maar ik ben in iemands boekje gestopt na 6 ja.
Moet er best moeite voor doen. Ik had eigenlijk naar mijn handschrift dokter moeten wordenquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Jij bent aan het übernette handschrift wel te herkennen denk ik!
(Ik ben daar zo jaloers op)
quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:32 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Moet er best moeite voor doen. Ik had eigenlijk naar mijn handschrift dokter moeten worden
En eigenlijk altijd met een lijntje of een liniaal eronder. Zonder gaat het bij mij alle kanten op en is lillek
Als je het maar kan lezen toch?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:49 schreef AwayTL het volgende:
[..]zo ziet dAt van mij er dus uit.. Incl doorstrepingen..
Oh well, het past me..
Anders vertaal ik welquote:
Ja, alleen jij zit niet in mijn groepje, want je hebt geruildquote:
Oh, dat heb ik ook nooit gelezen, ik dacht ook dat 8 het minimum wasquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Is ook niet erg hoor! Jij was het niet in elk geval, ik herkende je/hetzelfde handschrift op 8 pagina's. No worries, het was ook niet aanvallend bedoeld, ik heb de OP niet goed gelezen blijkbaar.
Ik begin nu ook te twijfelen of ik het niet ben misschien, ben ook een enorme chaoot.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:35 schreef AwayTL het volgende:
Ik ga echt lachen als ik het ben met die 6 pagina's trouwens kwak.. Tussen mijn ideeen en uitwerkingen zitten altijd 100 telfases waarbij het altijd mis gaat, ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |