Misschien dat dan eens proberen.. krijg ik ineens wel een kint. .quote:
Jups, tot nu toe nog niks. Maar de dag is nog niet voorbij.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ludann, laat je het even weten als het boekje van Away er is?
Fjieuw! Ik begon me al wel een beetje zorgen te makenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:58 schreef Butterflower het volgende:
Boekje van Hilz is binnen![]()
Wat hebben jullie allemaal grote klauwen zeg![]()
Boekje is binnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ludann, laat je het even weten als het boekje van Away er is?
Ja, dat dacht ik ook. Staat in de OP ook. Ik heb er tot nu toe telkens 8 gedaan maar vind het een fijn idee dat als ik in de knel kom het er ook bij 6 kan laten.quote:
Het verschilt inderdaadquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:09 schreef AwayTL het volgende:
Ik heb meestal alleen een beginpunt aangegeven volgensmij.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:13 schreef MaJo het volgende:
Nou ik ben dus aan de slag gegaan en in mijn enthousiasme plakte ik mijn eerste pagina in zonder goed te kijken. Kom ik erachter dat ik die niet op de eerste lege pagina had geplakt maar op de 10eDus Razz krijgt 10 bladzijden van mij
![]()
Dat idee heb ik van je gejat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zet heel klein "sq" in de hoekjes rechtsonder
[ afbeelding ]
Net zo net als de mijne?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Jij bent aan het übernette handschrift wel te herkennen denk ik!
(Ik ben daar zo jaloers op)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |