Wie?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Jongens vergeet niet morgen allemaal het ESF te kijken en te juichen voor Trijntje!
Nou ja, ik kan me zo voorstellen dat Snavelaar inderdaad niet alkeen walgt van puppyfokken naar ook van de gehele bioindustrie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 05:36 schreef arjan1112 het volgende:
Njosje is zeker vegetarier ? ik zie namelijk geen enkel verschil in het fokken van honden en het houden van varkens kippen en dergelijke
Trouwens dieren eten groenvoer en alles dus eigenlijk mag je dan als mens helemaal niks eten, want dat is slecht voor het milieu
En zo is het.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:44 schreef arjan1112 het volgende:
Er is maar 1 argument tegen vegatarisme: vlees is lekker
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:44 schreef arjan1112 het volgende:
Er is maar 1 argument tegen vegatarisme: vlees is lekker
Heb deze week niet zoveel tijd om piano te spelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:03 schreef Specularium het volgende:
Fallax, hoe gaat het met je keyboard?
Heeft Efteling al prive-lessen aangeboden?
Precies wat ik net zei. Zie je, kom ik alweer voor je opquote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben inderdaad vegetariër ja.
Koeien en andere slachtdieren consumeren overigens veel meer groenvoer, oa soja, dan vegetariërs als je het uitrekend per persoon. Dus dat vind ik geen argument tegen vegetarisme.
Ik heb nog boontjes nodig, kan je die dan ook even opppikken?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie nog een boodschap voor Sjuul?
Precies.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:07 schreef timmmmm het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/340137
Wat een excuusneger is het toch. Lekker huilen omdat iemand mensen die zwart zijn, zwarten noemt![]()
Ik ga toch ook niet janken als iemand geslachtofferde blanken blanken of witjes noemt in een verhaal om mensen te bewegen mee te leven met de witjes. Who fucking cares. Lekker de rassenkaart spelen, huilen alles
NWS / ''Sylvana Simons pakt racisme hard aan in DWDD''quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:07 schreef timmmmm het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/340137
Wat een excuusneger is het toch. Lekker huilen omdat iemand mensen die zwart zijn, zwarten noemt![]()
Ik ga toch ook niet janken als iemand geslachtofferde blanken blanken of witjes noemt in een verhaal om mensen te bewegen mee te leven met de witjes. Who fucking cares. Lekker de rassenkaart spelen, huilen alles
Nou ja, ik zie je er wel toe in staat, maar dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:21 schreef Fylax het volgende:
Flikker op met je gejank. Moet ik ook gaan janken wanneer mijn medelander in de klas mij een "tata" of "die blanke" noemt?
Dat had niks met kinderlijkjes te maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Dobberneger vind ik dan weer wel verwerpelijk. Lekker semigrappige woorden verzinnen wanneer je een kinderlijkje ziet drijven.
Dan ben je echt niet goed in je hoofd
Dat snap ik, maar dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie je er wel toe in staat, maar dat is een ander verhaal
Zeker wel. Dat komt volgens mij bij die foto vandaan van dat drijvende kinderlijkje. Dat werd als eerst een dobberneger genoemdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had niks met kinderlijkjes te maken.
Gewoon negers op een bootje.
Ik heb geen idee wie dat zei maar ik leg die associatie met dode kinderen niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat komt volgens mij bij die foto vandaan van dat drijvende kinderlijkje. Dat werd als eerst een dobberneger genoemd
Ik dus wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dat zei maar ik leg die associatie met dode kinderen niet.
Dan moet je kijken vrindquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:26 schreef Fylax het volgende:
Is er al iets over Sylvana op de FP, want anders ga ik dat nu ff doen.
Dat woord wordt al jaren gebruikt op de internets, en Maarten van Rossem vond het wel een lollige term en ik volg Maarten blindelings.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat komt volgens mij bij die foto vandaan van dat drijvende kinderlijkje. Dat werd als eerst een dobberneger genoemd
Maarten heeft altijd gelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat woord wordt al jaren gebruikt op de internets, en Maarten van Rossem vond het wel een lollige term en ik volg Maarten blindelings.
Dat wordt hoogstens een bezoekje aan Halt Fylaxje, gewoon doen dusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:35 schreef Fylax het volgende:
Ik durf het niet, ben bang dat ze aangifte gaat doen
Zit jij mij nu een straf aan te praten???quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat wordt hoogstens een bezoekje aan Halt Fylaxje, gewoon doen dus
Spreekbeurt doen, wie wil dat nou niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zit jij mij nu een straf aan te praten???
Je moet op het randje leven #YOLO.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:35 schreef Fylax het volgende:
Ik durf het niet, ben bang dat ze aangifte gaat doen
Dat heb jij aan timmm gevraagd?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb even aan timmmmm gevraagd of het mag en niet te erg is.
Dus als jij de hele dag in het ziekenhuis zit en ze het zo fabriceren dat je alleen op een godverlaten afvoerputje kan roken, moet je je kind maar ergens achterlaten?quote:
Dat zeg je zeker omdat ze zwart is?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:09 schreef Mani89 het volgende:
Het verhaal is wel een tikkeltje gekleurd, Fylax.
Auschwitz is er niks bij.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je roken niet zo criminaliseert, is dit ook niet nodig he. als dit gewoon in de buitenlucht mag, heeft niemand er last van. Mongolide hokje
Ik zie het woordje dobbernegerette nergens.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:23 schreef Fylax het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)kt-over-racisme.html
Zet dat maar in de reacties als je dat zograag wil.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie het woordje dobbernegerette nergens.
Nee joh, dan staat er bij mijn profiel dat ik 1x op de weblog heb gepost.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zet dat maar in de reacties als je dat zograag wil.
Iemand zei jankaap, dat vond ik wel grappig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee joh, dan staat er bij mijn profiel dat ik 1x op de weblog heb gepost.
Terwijl dat weer naar racisme neigt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iemand zei jankaap, dat vond ik wel grappig.
Wat een gezeik altijd zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl dat weer naar racisme neigt.
Heb jij daar gelegen in noord?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ken ik heb ik ook gelegen![]()
Goeie buurt hoor noord.
Dat gaat dan ook gewoon wegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iemand zei jankaap, dat vond ik wel grappig.
Wow, meen je dit? Dankjewel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed stukje, Fylax.
We mogen trots zijn op zulke waardevolle frontpagemedewerkers.
Ook zo lekker objectief geschrevenquote:
25 jaar een auto, uitkering, gevangenis, ebola?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:58 schreef arjan1112 het volgende:
Syrie gangers die uit Australie komen en terug willen krijgen 25 jaar , aldus premier abbot
Gevangenisstrafquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
25 jaar een auto, uitkering, gevangenis, ebola?
25 jaar wat?
LTVKD is gewoon jaloersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is een weblogje, geen nieuwsbericht.
Toch jammer dat je jezelf dan net zo hard er in aanstelt als die negerettequote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is een weblogje, geen nieuwsbericht.
Hou eens op te zeuren johquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch jammer dat je jezelf dan net zo hard er in aanstelt als die negerette.
Nou, dan heb je 50 posts per pagina en is jouw reactie nummer 51/52 dus wordt de reactie op de tweede pagina getoondquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:11 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb gereageerd op dat verhaaltje over simek, maar er staat dat mijn reactie op een andere pagina word getoond ? wat is dat nou weer ?
Is dat iets wat je met vissen gebruikt? Een speciaal soort dobber?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
In noord hebben ze zeker veel dobbernegers?
Na een halve fles wodka niet meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:05 schreef Peunage het volgende:
Halina is eigenlijk helemaal geen lelijke vrouw.
sow de knetters heequote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:08 schreef arjan1112 het volgende:
zo ik heb flink zitten zuipen
best vroeg en alles
3 wijn
1 bier
nog maar 4 uur gvd
Is Halina al een beetje lekker?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:08 schreef arjan1112 het volgende:
zo ik heb flink zitten zuipen
best vroeg en alles
3 wijn
1 bier
nog maar 4 uur gvd
is halina met Edgar ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is niet Halina Reijn.
Edgar Davids zou dit nooit doen.
Ja, ik vind het een beetje eng worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies wat ik net zei. Zie je, kom ik alweer voor je op
Omdat ik van vlees ben zeker?quote:
Ik lachte vanochtend nog om je vegetarier-opmerking.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:59 schreef arjan1112 het volgende:
Ze reageert nooit als ik opmerkingen maak.
Nee, specularium is al met Shirma.quote:
Ging best goed.quote:
Lekker bezig. Vanavond aan de cola?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:34 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ging best goed.
ik stond om 6 uur op
en ik heb weer 3 kwartier gewerkt , daarna 3 wijn gedronken
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:37 schreef arjan1112 het volgende:
wie is shirma en wat heb jij vandaag gedaan njosje
Wat doe je dan op FOK!?quote:
ik heb er al 2 op jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lekker bezig. Vanavond aan de cola?
Laat mij ook eens een keer blij zijn joh, paardenkut.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En waarschijnlijk kan ze dat zelf ook wel vertellen
Eindelijk wordt dit topic weer gezellig.quote:
Nou, ik vind jou ook reuze gezellig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eindelijk wordt dit topic weer gezellig.
Oneluv allesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een beetje eng worden.
Ik wil nog wel eens omslaan. Als Shirma die op een boot stapt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ik vind jou ook reuze gezellig.
Ik zou de analyse van de keer dat Jack meedeed nog grappiger vinden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu we het over Shirma hebben zou ik graag deze nieuwe Snijtafel met jullie delen:
Jezus, de Bijbel is nog erger dan de Koran.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu we het over Shirma hebben zou ik graag deze nieuwe Snijtafel met jullie delen:
Is allemaal aids.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus, de Bijbel is nog erger dan de Koran.
Tegen hem hoef je het niet te zeggem hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus, de Bijbel is nog erger dan de Koran.
Ton Elias likes this postquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is het resultaat van een moeilijke stofwisseling.
Niet van elke dag 38x naar de Mac gaan.
Nee, die staat gewoon in allebeiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen hem hoef je het niet te zeggem hoor
Deed Jack een keer mee?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou de analyse van de keer dat Jack meedeed nog grappiger vinden.
Maar ik ga eens kijken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deed Jack een keer mee?even kijken
Ik moest ook erg lachen om dat moslimstukje met Bridget.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:26 schreef Mani89 het volgende:
Wel heerlijk hoe ze die hele amateuristische bende van The Passion helemaal fileren.
Ik dacht aan Jack Spijkerman, maar dit is ook heel naar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Jack vervloekt de hele publieke omroep nadat ie eerst zelf jarenlang zijn zakken heeft gevuld met niks.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik dacht aan Jack Spijkerman, maar dit is ook heel naar.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben er weer jongens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom terug!
inb4 bikinipicsBut while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Wat doet die IS gijzelaar daar in? Dacht dat jezus aan het kruis ging.quote:
Ben er weer jongens!
Wat fijn zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er weer jongens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben er weer jongens!
Welkom terug Jasmijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja hoor, alleen wist ik het een uur geleden al omdat LTVKD het alvast moest vertellen, dus de lol is er nu wel weer af.quote:
Oh... gahahahaha flauw van hem.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen wist ik het een uur geleden al omdat LTVKD het alvast moest vertellen, dus de lol is er nu wel weer af.
Echt weer een actie voor hem,quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen wist ik het een uur geleden al omdat LTVKD het alvast moest vertellen, dus de lol is er nu wel weer af.
Ik verwacht wel leuke vakantiepics in mijn DM.quote:
Succes met wachten dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel leuke vakantiepics in mijn DM.
Gooi alle frustratie er maar weer uit, jij hebt het tenslotte ook niet makkelijk met al die lastige mensen hierquote:
Dan geen bikinipics.quote:
Vies dikke Jack.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deed Jack een keer mee?even kijken
Wanneer bijvoorbeeld, vond je?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vies dikke Jack.
Het niveau van die The passion in Enschede was erg laag, maar die jongens van de snijtafel gaan ook wel een paar keer te kort door de bocht naar mijn mening.
Mja wil eigenlijk wel weer weg :pquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom toch in ons mooie landje Yasmin
Om de evangelies over het leven van Jezus nou te presenteren als boeken die niet hoopgevend bedoeld zijn aan de hand van wat gemuggenzift vind ik altijd ergerlijk aan atheïsme. Wel de moeite nemen alles te lezen, en dan alleen voorlezen wat in jouw straatje past.quote:
Ja vond ik ook! Helaas moet ik blijven.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, nu al
Nou, het was een gezellig kwartier.
Heeft LTDVK je aan zijn kraan vastgebonden dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vond ik ook! Helaas moet ik blijven.
Nee geen geld.:Pquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft LTDVK je aan zijn kraan vastgebonden dan?
Liever niet eigenlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geld
Gewoon in het landingsgestel meevliegen toch.
5 euro totaal?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik willen je wel crowdfunden voor 5 euro.
Heb jij dat ook wel eens gedaan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geld
Gewoon in het landingsgestel meevliegen toch.
Dat heeft toch helemaal geen praktisch nutquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft LTDVK je aan zijn kraan vastgebonden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Die kosten wel wat meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
5 per persoon in ruil voor een arranged marriage met wat nichten van je.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal geen praktisch nutAnno 2015 waarin vrouwen niet altijd in de keuken zijn te vinden is dat zeer praktisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet wel iets tegenover staan natuurlijk. Of we nemen Jasmijn een keer mee uit eten naar de Mcdonalds.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik willen je wel crowdfunden voor 5 euro.
Zo liefquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar moet wel iets tegenover staan natuurlijk. Of we nemen Jasmijn een keer uit eten naar de Mcdonalds.
Ik ga Yasmin meenemen naar een Italiaans restaurant.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar moet wel iets tegenover staan natuurlijk. Of we nemen Jasmijn een keer mee uit eten naar de Mcdonalds.
Nee, ik ben zelf piloot.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens gedaan?
Is Emmeloord airport daarom gesloten?
Met haar kookkunsten kan ze maar beter uit de keuken wegblijvenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anno 2015 waarin vrouwen niet altijd in de keuken zijn te vinden is dat zeer praktisch.
Kokenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met haar kookkunsten kan ze maar beter uit de keuken wegblijven
Jasmijn is meer van de gefrituurde snacks. Of zouden ze pizza's ook frituren?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga Yasmin meenemen naar een Italiaans restaurant.
Ik zie nu dramatische beelden voor me van Yasmin en jij gestrand op een onbewoond kookeiland.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met haar kookkunsten kan ze maar beter uit de keuken wegblijven
Die calzones zullen er vast wel in gaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jasmijn is meer van de gefrituurde snacks. Of zouden ze pizza's ook frituren?
Waarom zit jij tof te doen met mijn Eftelul smiley?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gooi alle frustratie er maar weer uit, jij hebt het tenslotte ook niet makkelijk met al die lastige mensen hier [ afbeelding ]
Omdat ik daar al maanden geleden mee kwamquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zit jij tof te doen met mijn Eftelul smiley?
Oke.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga kijken of Yasmin al vakantiefoto's in haar fobo heeft gezet.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa. Heb al heimwee. Nu veel werken zodat ik terug kan :p
Ssttt, dat wil LTVKD niet horenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Nog een vakantielover ontmoet?
Nopes. Waren allemaal backpackers die ook maar waren gestopt met douchenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Nog een vakantielover ontmoet?
Waren ze ook betrokken bij de wereld en aten ze geen vlees?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nopes. Waren allemaal backpackers die ook maar waren gestopt met douchen
Gelukkig heeft je FOK-NWS-SC- lover je gemist.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nopes. Waren allemaal backpackers die ook maar waren gestopt met douchen
Zal die hier ook wel weer vaker komen posten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft je FOK-NWS-SC- lover je gemist.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal die hier ook wel weer vaker komen posten.
Nu klinkt het net alsof je daar blij om bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal die hier ook wel weer vaker komen posten.
Wie zegt dat ik dat niet ben dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu klinkt het net alsof je daar blij om bent.
Zijn opgegroeid op een zolderkamer, net als jij en ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zijn die 3FM dj's toch altijd van die gore ongewassen zwervers.
Ja jij wel, jij postte hier al toen niemand hier nog zat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik daar al maanden geleden mee kwam
Maar ik heb gewoon David Beckham aftershave, en ik scheer mij elke dag.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn opgegroeid op een zolderkamer, net als jij en ik.
Koh Phi Phi. Super mooi eiland. Jammer genoeg overspoeld door dronken Britse jeugd dus ben de dag er na gelijk weer vertrokken:Pquote:
Sommige ja. Vieze stinkerds.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waren ze ook betrokken bij de wereld en aten ze geen vlees?
Niet zo tof doen jij, toen ik die plaatste kwam zij jij nb nog 'Partflockquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja jij wel, jij postte hier al toen niemand hier nog zat.
Moet jij niet wat doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo tof doen jij, toen ik die plaatste kwam zij jij nb nog 'Partflock' refererend aan de plek waar die smiley vandaan kwam. [ afbeelding ]
Vraag me niet waarom ik zulke dingen onthoud.
Oeh, pijnlijk.quote:
Ja sorryquote:
Al die bezorgde posts van LTKDV ja, terwijl jij tussen de Britse pubers op het strand zat.quote:
Aaawww. Heb je hem wel gerustgesteld?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Al die bezorgde posts van LTKDV ja, terwijl jij tussen de Britse pubers op het strand zat.
Dat mag jij doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aaawww. Heb je hem wel gerustgesteld?
Jonge jenever drinkenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga nuchter en zonder snacks het songfestival in#dieet
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit is mijn snack voor vanavond
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit is mijn snack voor vanavond
[ afbeelding ]
Dat eet ik niet hihiquote:
Mja oke, maar een liter bier is zo op, van een liter jenever voel je hem wel hangenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:26 schreef timmmmm het volgende:
http://wijvallenaf.nl/calorieen/jenever-jong
Tegenover bier:
http://www.kennisinstituutbier.nl/voedingswaarde
Ik val haar nooit lastig jaquote:
Neehee. UItzendgemist wilde niet afspelen dus stond op de npo plus site dat ik iets moest doen. Dat gedaan en nu geen geluid.quote:
Recht onderin bij mixer, en staat daar het schuifje wel omhoog bij chrome?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neehee. UItzendgemist wilde niet afspelen dus stond op de npo plus site dat ik iets moest doen. Dat gedaan en nu geen geluid.
chrome://plugins (in je adresbalk) en dan 1 van de flashplugins uitschakelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neehee. UItzendgemist wilde niet afspelen dus stond op de npo plus site dat ik iets moest doen. Dat gedaan en nu geen geluid.
Ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Recht onderin bij mixer, en staat daar het schuifje wel omhoog bij chrome?
[ afbeelding ]
Ff proberen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
chrome://plugins (in je adresbalk) en dan 1 van de flashplugins uitschakelen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Arg werkt niet. Als ik bij chrome instel dat die terug gaat naar de begininstellingen, dan ben ik zeker ook mijn wachtwoorden kwijt?
Uit het raam gooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |