Wie?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Jongens vergeet niet morgen allemaal het ESF te kijken en te juichen voor Trijntje!
Nou ja, ik kan me zo voorstellen dat Snavelaar inderdaad niet alkeen walgt van puppyfokken naar ook van de gehele bioindustrie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 05:36 schreef arjan1112 het volgende:
Njosje is zeker vegetarier ? ik zie namelijk geen enkel verschil in het fokken van honden en het houden van varkens kippen en dergelijke
Trouwens dieren eten groenvoer en alles dus eigenlijk mag je dan als mens helemaal niks eten, want dat is slecht voor het milieu
En zo is het.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:44 schreef arjan1112 het volgende:
Er is maar 1 argument tegen vegatarisme: vlees is lekker
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:44 schreef arjan1112 het volgende:
Er is maar 1 argument tegen vegatarisme: vlees is lekker
Heb deze week niet zoveel tijd om piano te spelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:03 schreef Specularium het volgende:
Fallax, hoe gaat het met je keyboard?
Heeft Efteling al prive-lessen aangeboden?
Precies wat ik net zei. Zie je, kom ik alweer voor je opquote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben inderdaad vegetariër ja.
Koeien en andere slachtdieren consumeren overigens veel meer groenvoer, oa soja, dan vegetariërs als je het uitrekend per persoon. Dus dat vind ik geen argument tegen vegetarisme.
Ik heb nog boontjes nodig, kan je die dan ook even opppikken?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie nog een boodschap voor Sjuul?
Precies.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:07 schreef timmmmm het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/340137
Wat een excuusneger is het toch. Lekker huilen omdat iemand mensen die zwart zijn, zwarten noemt![]()
Ik ga toch ook niet janken als iemand geslachtofferde blanken blanken of witjes noemt in een verhaal om mensen te bewegen mee te leven met de witjes. Who fucking cares. Lekker de rassenkaart spelen, huilen alles
NWS / ''Sylvana Simons pakt racisme hard aan in DWDD''quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:07 schreef timmmmm het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/340137
Wat een excuusneger is het toch. Lekker huilen omdat iemand mensen die zwart zijn, zwarten noemt![]()
Ik ga toch ook niet janken als iemand geslachtofferde blanken blanken of witjes noemt in een verhaal om mensen te bewegen mee te leven met de witjes. Who fucking cares. Lekker de rassenkaart spelen, huilen alles
Nou ja, ik zie je er wel toe in staat, maar dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:21 schreef Fylax het volgende:
Flikker op met je gejank. Moet ik ook gaan janken wanneer mijn medelander in de klas mij een "tata" of "die blanke" noemt?
Dat had niks met kinderlijkjes te maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Dobberneger vind ik dan weer wel verwerpelijk. Lekker semigrappige woorden verzinnen wanneer je een kinderlijkje ziet drijven.
Dan ben je echt niet goed in je hoofd
Dat snap ik, maar dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie je er wel toe in staat, maar dat is een ander verhaal
Zeker wel. Dat komt volgens mij bij die foto vandaan van dat drijvende kinderlijkje. Dat werd als eerst een dobberneger genoemdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had niks met kinderlijkjes te maken.
Gewoon negers op een bootje.
Ik heb geen idee wie dat zei maar ik leg die associatie met dode kinderen niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat komt volgens mij bij die foto vandaan van dat drijvende kinderlijkje. Dat werd als eerst een dobberneger genoemd
Ik dus wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dat zei maar ik leg die associatie met dode kinderen niet.
Dan moet je kijken vrindquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:26 schreef Fylax het volgende:
Is er al iets over Sylvana op de FP, want anders ga ik dat nu ff doen.
Dat woord wordt al jaren gebruikt op de internets, en Maarten van Rossem vond het wel een lollige term en ik volg Maarten blindelings.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat komt volgens mij bij die foto vandaan van dat drijvende kinderlijkje. Dat werd als eerst een dobberneger genoemd
Maarten heeft altijd gelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat woord wordt al jaren gebruikt op de internets, en Maarten van Rossem vond het wel een lollige term en ik volg Maarten blindelings.
Dat wordt hoogstens een bezoekje aan Halt Fylaxje, gewoon doen dusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:35 schreef Fylax het volgende:
Ik durf het niet, ben bang dat ze aangifte gaat doen
Zit jij mij nu een straf aan te praten???quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat wordt hoogstens een bezoekje aan Halt Fylaxje, gewoon doen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |