abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152736490
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:15 schreef VacaLoca het volgende:
Hm matig..

Weer een vrij bedroevend uitgevoerde battle scène. Was vrij kinderlijk. Hele plannetje om Marcella te pakken ook eenvoudig voorkomen.

Waar wordt er precies al zes afleveringen naar opgebouwd? Stannis gaat dan Winterfell proberen te veroveren maar dat is de opbouw niet.

Hoop ballonnetjes die worden opgelaten maar waar al snel vrij anticlimatisch de lucht uit ontsnapt.

Sansa van de ene psycho naar de andere. Dacht al wel dat Reek moest gaan kijken. Misschien dat als opbouw dat ie straks eindelijk keer ingrijpt en 'm vermoord.

Maar overall.. Tegenvallend seizoen tot nu toe
Dat krijg je als je matige schrijvers een stuk overdoen en daarmee proberen het niveau van een geniale schrijver te halen
hardcoholic
pi_152736499
De moderne mens is maar saai. Mercylla zoals ze er in de 21ste eeuw bij loopt.

pi_152736548
Mensen die GOT saai vinden. :')
(she/her)
pi_152736571
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:19 schreef Fylax het volgende:
Mensen die GOT saai vinden. :')
Na fricking 4 seizoenen zouden ze toch door moeten hebben dat het pas vanaf aflevering 7 begint te rollen, PATS boem aflevering 9 en heuj aflevering 10 voorsorteren maar!
mag het weten
pi_152736633
Aflevering 9 _O_ _O_
  dinsdag 19 mei 2015 @ 00:22:54 #106
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_152736641
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:15 schreef VacaLoca het volgende:
Hm matig..

Weer een vrij bedroevend uitgevoerde battle scène. Was vrij kinderlijk. Hele plannetje om Marcella te pakken ook eenvoudig voorkomen.

Waar wordt er precies al zes afleveringen naar opgebouwd? Stannis gaat dan Winterfell proberen te veroveren maar dat is de opbouw niet.

Hoop ballonnetjes die worden opgelaten maar waar al snel vrij anticlimatisch de lucht uit ontsnapt.

Sansa van de ene psycho naar de andere. Dacht al wel dat Reek moest gaan kijken. Misschien dat als opbouw dat ie straks eindelijk keer ingrijpt en 'm vermoord.

Maar overall.. Tegenvallend seizoen tot nu toe
Mijn idee, en dit is allemaal puur speculatief: opbouw naar terror in Winterfell, Stannis en de Boltons die niets van elkaar overlaten waar Littlefinger uiteindelijk voordeel van heeft. Daarnaast zal Brienne plots opduiken en Stannis pogen te vermoorden om Renley te wreken.
Spanning bij Theon loopt ondertussen enorm op nu Sansa weer in Winterfell is, ik vermoed dat Theon Ramsay gaat nekken.
Daarnaast staat het in King's Landing op springen nu Margaery ook is gepakt door de religekkies, daar zit een dik conflict tussen Lannister en Tyrell aan te komen.
En bij Dany gebeurt verder niet veel bijzonders. :') Het meest spannende dat daar eraan zit te komen is dat Jorah en Tyrion opeens voor de deur staan.
Flesje bier
pi_152736850
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:22 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Mijn idee, en dit is allemaal puur speculatief: opbouw naar terror in Winterfell, Stannis en de Boltons die niets van elkaar overlaten waar Littlefinger uiteindelijk voordeel van heeft. Daarnaast zal Brienne plots opduiken en Stannis pogen te vermoorden om Renley te wreken.
Spanning bij Theon loopt ondertussen enorm op nu Sansa weer in Winterfell is, ik vermoed dat Theon Ramsay gaat nekken.
Daarnaast staat het in King's Landing op springen nu Margaery ook is gepakt door de religekkies, daar zit een dik conflict tussen Lannister en Tyrell aan te komen.
En bij Dany gebeurt verder niet veel bijzonders. :') Het meest spannende dat daar eraan zit te komen is dat Jorah en Tyrion opeens voor de deur staan.
Denk dit.. ook puur speculaas voor bij de thee/koffie:
Aflevering 7: iets van Jon Snuuu rondom de Wildlings, Olenna die het publieke geheim aan de grote klok hangt, Cersei in het gevang, Queen Marg terug het gevang uit, Arya in training tot faceless woman, Ramsey speelt nu het huwelijk een feit is niet langer Mr. Nice Guy met Sansa
Aflevering 8: Jorah/Tyrion komen aan in Meereen, Khaleesi is not amused, gooit ze beide in de fighting pits, Tyrion claimt trial by combat en kiest Jorah als zijn kampioen in de fighting pits. Gouden maskertjes krijgen op hun donder door dat ze flink gedecimeerd worden en/of geïnfecteerd door een half ser Friendzoned, half Stoneman dinges.
Aflevering 9: slag om Winterfell, Stannis hakt Boltons de pan in, Theon going berserk on Ramsey, Brienne valt binnen op aangeven van Sansa en hakt wat lui in de pan, Littlefinger marcheert na de slag binnen als Tywin deed bij de slag om Blackwaterbay en claimt met koninklijk decreet de titel: warden of the north, trouwt Sansa
Aflevering 10: the aftermath, Cersei wordt schaakmat gezet, Lannisters officieel onttroont in King's Landing, Arya rondt de basics af, Littlefinger gaat door met Risk spelen en elders chaos creeëren op bevel van Stannis the Mannis, Sansa blijft in Winterfell, Dany kan Meereen niet langer besturen en vlucht met teh imp op de draakjes naar Drogon om de oversteek te maken. Meanwhile krijgt Jon te maken met muiterij in de Night's Watch immers als de kat van huis is dansen de muizen op tafel. Hij wordt weer als verrader gezien nu hij optrekt met de Wildlings.
mag het weten
  dinsdag 19 mei 2015 @ 00:37:20 #108
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_152736888
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:22 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Klinkt best logisch. Denk dat Loras en Cersei het niet overleven. Bij Dany zal alles wel z'n gangetje gaan zodat Tyrion zijn gangetje kan gaan en op het laatste moment gered wordt door Varys om Jorah in een heldhaftige dood te zien sterven.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  dinsdag 19 mei 2015 @ 00:44:54 #109
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_152737029
Sansa is echt een hoer met constant veranderende pooiers.
Eerst wordt ze uitgehuwelijkt door pimp ned aan een onuitstaanbaar kind geoffrey, dan is ze niet goed genoeg en moet ze met een dwerg trouwen, daarna is ze ineens met de meest evil bastard of all time littlefinger, die haar weer aan de dutroux van the north ramsay snow uit laat huwelijken.
En ze is nog geen eens 18.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_152737053
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:44 schreef Maanvis het volgende:
Sansa is echt een hoer met constant veranderende pooiers.
Eerst wordt ze uitgehuwelijkt door pimp ned aan een onuitstaanbaar kind geoffrey, dan is ze niet goed genoeg en moet ze met een dwerg trouwen, daarna is ze ineens met de meest evil bastard of all time littlefinger, die haar weer aan de dutroux van the north ramsay snow uit laat huwelijken.
En ze is nog geen eens 18.
Voor een hoer is er anders verdraaid weinig te zien geweest, maarja, ze is idd het schoothondje voor tig mannen die haar weer stallen bij psycho's
mag het weten
  dinsdag 19 mei 2015 @ 00:49:33 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_152737109
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:46 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Voor een hoer is er anders verdraaid weinig te zien geweest, maarja, ze is idd het schoothondje voor tig mannen die haar weer stallen bij psycho's
Het is het type schrijfwerk dat soapschrijvers vaak hanteren (een constante cyclus van nieuwe relaties, elk weer met hun eigen ellende), ik ben het nu wel eigenlijk een beetje beu.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_152737233
quote:
Littlefinger gaat door met Risk spelen en elders chaos creeëren op bevel van Stannis the Mannis
Sinds wanneer werken die twee samen? :P
pi_152737250
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:57 schreef Awsom het volgende:

[..]

Sinds wanneer werken die twee samen? :P
Nog niet, maar 1) Stannis mag nog niet dood, daar issie te leuk voor nu, 2) LF moet hem eens tegen komen en ook voor hem 'veinzen' te werken ;)
mag het weten
pi_152737490
Waar zijn nu die jonge zoontjes van Ned Stark? Die waren gevlucht maar ben vergeten wat er van hen geworden is?
pi_152737570
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

of de bruidegom wordt vergiftigd of de bruid wordt verkracht.
ik heb geen verkrachting gezien...

het huwelijk werd exhibitionistisch geconsumeerd, dat dan weer wel
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152737592
Cercei Cercei Cercei, wat een bitch. Wat is die Tommen toch een pussy zeg. Stuur je fcking kingsguard erop af! :( Heb je dan niets geleerd van je broer.

Jorah en Tyrion worden lekker geholpen door een lift naar Dany te krijgen. Als slavenhandelaar naar Dany gaan :D

Had echt verwacht dat Reek Ramsey zou vermoorden, jammer.
pi_152737631
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:14 schreef jpjedi het volgende:
Waar zijn nu die jonge zoontjes van Ned Stark? Die waren gevlucht maar ben vergeten wat er van hen geworden is?
de jongste rickon met osha, richting de umbers waarschijnlijk en bran beyond the wall bij the three eyed raven uiteraard ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152737641
Vind zelf wel dat er wat te veel personages en zijlijnen bij zijn gekomen waardoor de hoofdlijnen die ik het liefst volg ondergesneeuwd raken en in sommige gevallen zelfs een paar afleveringen worden overgeslagen. Nu dus die twee jonge broertjes van Stark. Zit toch wel vaak te roepen WTF wie is dat nou weer, en wie is dat nou weer :(
pi_152737675
Interessant... Maar weer slechts een standaardaflevering. Waar zijn de pieken? Er zijn er nog 0 dit seizoen. Hopelijk komen ze nog.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_152737685
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Interessant... Maar weer slechts een standaardaflevering. Waar zijn de pieken? Er zijn er nog 0 dit seizoen. Hopelijk komen ze nog.
Zoals eerder gezegd, aflevering 9 is altijd een topshow.
pi_152737697
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Is niet zijn echte account.
pi_152737718
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:29 schreef tralalala het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd, aflevering 9 is altijd een topshow.
Bij eerdere seizoenen hadden we nu al zo'n twee topafleveringen gehad. Aflevering 9 is meestal extra bijzonder inderdaad.
pi_152737777
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Bij eerdere seizoenen hadden we nu al zo'n twee topafleveringen gehad. Aflevering 9 is meestal extra bijzonder inderdaad.
dit wordt waarschijnlijk de minste seizoen zoals het er naar uitziet, tenzij we nu de ene na de andere uber ep te zien krjigen uiteraard
-Rabia Al-Basri
pi_152737794
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Een aflevering hoeft geen grote complotten/moorden/actie scenes te hebben om goed te zijn :{

Arya in die zaal met gezichten of olenna de heft in eigen hand neemt maken een aflevering goed _O_

Actie scenes slaan vaak nergens op, zie de Sands :')
hardcoholic
pi_152737875

Ik mis een beetje dit soort scenes :+ maar dat zal ook met budget te maken hebben.
En het gebrek aan orks. :P
  dinsdag 19 mei 2015 @ 02:12:12 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_152738082
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:49 schreef tralalala het volgende:

Ik mis een beetje dit soort scenes :+ maar dat zal ook met budget te maken hebben.
En het gebrek aan orks. :P
Sowieso waarom zou een ork 'fire at will' zeggen, alsof het een mens ia :').
Tolkien is veel te ongeloofwaardig.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 19 mei 2015 @ 02:52:51 #127
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_152738261
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:07 schreef Vieuw het volgende:
Ik zit echt met smart op de dag te wachten dat die gestoorde Ramsay in stukken gescheurd wordt -.-'. Wat een gestoorde creep is dat toch...

Ik vraag mij overigens ook af waar die Salladhor Saan is gebleven. Hij had van Davos een kist met goud gekregen om hem en Stannis te helpen. Waarschijnlijk met schepen, maar je ziet hem verder nergens meer?
Stannis is nu bezig met zaken ver verwijderd van een kust. Salladhor regelt (deels?) zijn vloot. Dus daar valt op dit moment weinig te beleven denk ik. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 02:56:21 #128
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_152738274
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 02:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Sowieso waarom zou een ork 'fire at will' zeggen, alsof het een mens ia :').
Tolkien is veel te ongeloofwaardig.
En soms praten elven onderling ook gewoon Engels, maar ik denk dat je van de schrijvers gewoon een Babel fish in je oor krijgt. Behalve wanneer iets even mysterieuzer moet lijken, dan hoor je daadwerkelijk elfs. :P

SPOILER: Hitchhiker's Guide's entry on Babel fish
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_152738612
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:36 schreef Joosie200 het volgende:

... Olenna die het publieke geheim aan de grote klok hangt, Cersei in het gevang...
Dit. Hoe dom kun je zijn om reli-gekkies zoveel macht te geven als je zelf zo'n verdorven geheim met je meedraagt?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  dinsdag 19 mei 2015 @ 07:09:10 #130
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152738713
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb geen verkrachting gezien...

het huwelijk werd exhibitionistisch geconsumeerd, dat dan weer wel
Ze deed het in ieder geval niet uit vrije wil
Oh.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 07:10:27 #131
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152738718
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 06:51 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Dit. Hoe dom kun je zijn om reli-gekkies zoveel macht te geven als je zelf zo'n verdorven geheim met je meedraagt?
Cersei is gewoon blind van woede en jaloezie richting Margaery. Denkt totaal niet na over de gevolgen.
Oh.
pi_152738745
quote:
13s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:19 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Gewoon makkelijk en slecht geschreven dus.
Ja ik heb dit seizoen wel vaker het idee dat ze een beetje makkelijk worden. Als of ze er minder moeite in steken.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 07:22:45 #133
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152738768
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 07:18 schreef Vieuw het volgende:

[..]

Ja ik heb dit seizoen wel vaker het idee dat ze een beetje makkelijk worden. Als of ze er minder moeite in steken.
Eerder dat ze stukjes zelf verzinnen en niet meer het bronmateriaal gebruiken. Dit zal dan alleen maar minder worden aangezien die boeken van GRRM nooit allemaal uitkomen binnen een jaar of drie
Oh.
pi_152738900
Nice Ramsay! Hopelijk gaat het wel nog zieker worden want dat kind alleen een beetje hard van achter nemen is wel een beetje Ramsay-onwaardig
  dinsdag 19 mei 2015 @ 07:44:40 #135
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_152738906
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:22 schreef maho_91 het volgende:
Jorah en Tyrion worden lekker geholpen door een lift naar Dany te krijgen. Als slavenhandelaar naar Dany gaan :D
quote:
The dwarf lives, until we find a cock merchant
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_152738908
Loras had niet zo overdreven moeten reageren op die getuige. Het was zijn schildknaap, natuurlijk heeft die zijn moedervlek wel eens gezien.
pi_152739127
Ow en heerlijk die dubbelrol van Peter Baelish. Die man moet meer screen time krijgen!
  dinsdag 19 mei 2015 @ 08:14:25 #138
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_152739128
Kan niet wachten op aflevering 9,afgaande op de titel die op imdb staat.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 08:21:50 #139
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_152739197
en ik ben ook weer bij met kijken, dus kan ik hier ook weer komen kijken.

het seizoen tot nu toe, ik vind het een beetje mager het is wel een goed seizoen.
maar het pakt me minder als de vorige seizoenen

er zitten wel weer leuke verhalen in met, de tyrellels, sansa en petyr, arya

alleen bij die slaven handelaar moet ik toch gewoon weer terug denken aan simon adebisi
mee bekant vangde gin haas.
pi_152739254
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

de jongste rickon met osha, richting de umbers waarschijnlijk en bran beyond the wall bij the three eyed raven uiteraard ;)
Komen die verhaallijnen nog aan bod denk je?
pi_152739313
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:28 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Komen die verhaallijnen nog aan bod denk je?
Volgend seizoen waarschijnlijk. De lords of the North zullen nooit buigen voor een Bolton, ze willen een Stark.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152739956
Hopelijk begint het nu een beetje los te gaan (meestal vanaf ep 7 toch?)
Al dacht ik aan het einde wel: Theon, steek m nou neer!! maar nee...
Voor de mensen die hoopte dat Sansa nog naakt zou gaan... ik zie het niet meer gebeuren, het was hier toch weer iets te subtiel gefilmt, net zoals bij denearys tegenwoordig

Ik vind het toch knap dat met deze serie dat er een hoop "onbekende" acteurs in zitten die hun rol zo goed neerzetten.(zoals joffrey en ramsey bijvoorbeeld, echte psychopaten)
PSN: Metal_Akilla
pi_152739991
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:12 schreef Vieuw het volgende:

Ik vond het ook nogal mager. Toen ze begonnen met vechten ging ik er even goed voor zitten, maar eer dat ik goed zat was t al voorbij :') . Daarbij was t ook wel erg makkelijk gegaan, als blanke vermomd als Dornish soldaten zo die stad in kunnen, en zelfs tot de paleis tuinen komen. Dan daar toevallig zijn samen met Marcella en die sand snakes... Zo is het toch een beetje te cliché en totaal niet GoT.
Mijn vriend zei dat hij het een scene uit Police Academy vond :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_152740035
Ik had eigenlijk gehoopt dat Sansa - gedwongen door Ramsay - bepaalde seksuele handelingen had moeten verrichten met Theon :s)

Of dat Theon met een strap-on even z'n gang mocht gaan op Sansa nadat Ramsay klaar met haar was.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2015 09:36:05 ]
pi_152740078
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn vriend zei dat hij het een scene uit Police Academy vond :')
Toen Jaime en Bronn zo verkleed als Doornse soldaten / ridders door die tuin aan het sneaken waren (achterdeur stond gewoon open, tuurlijk) had ik echt even een Monty Python and the Holy Grail momentje.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:40:47 #146
27648 Weakling
available in strong mint
pi_152740363
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:22 schreef Akilla het volgende:
Hopelijk begint het nu een beetje los te gaan (meestal vanaf ep 7 toch?)
Al dacht ik aan het einde wel: Theon, steek m nou neer!! maar nee...
Theon, het was ook al een sulletje voordat ie Reek werd, maar ik zie 'm nog wel in opstand komen tegen zijn meester Ramsay. Aan de andere kant zou ik Ramsay nog lang in de serie willen zien, omdat het met het verdwijnen van Joffrey de enige overgebleven echte maniak is en geweldig gespeeld wordt. Zelfs als ie niks zegt is het al een doodeng ventje.
quote:
Voor de mensen die hoopte dat Sansa nog naakt zou gaan... ik zie het niet meer gebeuren, het was hier toch weer iets te subtiel gefilmt, net zoals bij denearys tegenwoordig
Dat was gezien de rest van de serie wel erg flauw gefilmd inderdaad. Maar ja, ze weet zelf ook wel dat ze op dit moment redelijk onmisbaar en zal er ongetwijfeld eisen aan verbonden hebben. Kan d'r geen ongelijk geven eigenlijk.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:43:35 #147
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_152740425
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 09:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Toen Jaime en Bronn zo verkleed als Doornse soldaten / ridders door die tuin aan het sneaken waren (achterdeur stond gewoon open, tuurlijk) had ik echt even een Monty Python and the Holy Grail momentje.
Hehe inderdaad.
pi_152740668
Ik vind het wel wat hebben dat ze juist niet naakt gaat ... Laat veel aan de verbeelding over iig.
pi_152740743
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:21 schreef kawa4 het volgende:
en ik ben ook weer bij met kijken, dus kan ik hier ook weer komen kijken.

het seizoen tot nu toe, ik vind het een beetje mager het is wel een goed seizoen.
maar het pakt me minder als de vorige seizoenen

er zitten wel weer leuke verhalen in met, de tyrellels, sansa en petyr, arya

alleen bij die slaven handelaar moet ik toch gewoon weer terug denken aan simon adebisi
[ afbeelding ]
Ik heb me altijd afgevraagd toen, hoe die muts bleef zitten :D
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:58:17 #150
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_152740761
Maar ik vrees wel het einde van Bronn... tenminste, hij was toch degene die een snee op zijn arm kreeg? Zouden die mutsen hetzelfde gif op hun wapens hebben als Prince Oberyn?

Sansa viel me tegen, ik had gedacht dat ze wat meer ruggegraat zou hebben gehad.. hoewel we die wel zagen natuurlijk, dat dan weer wel.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')