Wat is het probleem meid, zeg het eens.quote:
Domme zet inderdaad, Tyrrels leger heb je gewoon nodig straks.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:34 schreef Monolith het volgende:
Vond het geen onaardige aflevering. Gebeurde voldoende qua verhaallijnen.
Cersei is wel flink bezig om haar eigen graf te graven.
Dat was wel één van mijn favoriete karakters inderdaad. Cersei laat zich hoofdzakelijk leiden door wrok en haat. Beetje ongeschikt als de facto staatshoofd in Westeros.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:41 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Domme zet inderdaad, Tyrrels leger heb je gewoon nodig straks.
Onder Tywin zou dit allemaal nooit gebeuren en met al die High Sparrow trials onzin. Man wat een baas was Tywin toch mis hem wel.
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:45 schreef Fok-it het volgende:
wat is Myrcella in 2 jaar tijd veranderd?andere actrice zeker?
de opzet is heel anders. ik heb ook het gevoel dat er feitelijk niet veel gebeurd. veel opbouw? desalniettemin vind ik het nog steeds goed, meereen en met name dorne is dit seizoen wel teleurstellend.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:43 schreef DO2 het volgende:
Zesde aflevering op rij waarbij ik met moeite de aandacht erbij kan houden. Misschien ben ik gewoon een beetje klaar met GoT.
Ik weet niet precies wat het is. Dit seizoen is er veel minder focus, ofzo.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
de opzet is heel anders. ik heb ook het gevoel dat er feitelijk niet veel gebeurd. veel opbouw? desalniettemin vind ik het nog steeds goed, meereen en met name dorne is dit seizoen wel teleurstellend.
Dat meisje was door midden gegaan als Bronn per ongeluk haar oor met z'n wijsteen had getoucheerd. Ik begrijp dat het fantasy is, maar dat dat meisje een gevaarlijke vechter zou zijn staat wat mij betreft een stuk verder van de realiteit dan de aanwezigheid van draken.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Haha dat meisje had eigenlijk een arm moeten verliezen.
Mja, deed mij er ook meteen aan denken. Then again, er zullen wel meer piraten en slavenhandelaars rondwaren in die contreienquote:Op maandag 18 mei 2015 21:20 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm was die piraat echt niet Salladhor Saan?
Deed hij mij wel aan denken eigenlijk
[ afbeelding ]
als je actie scenes terugkijkt en ontleedt kom je wel eens dit soort gekke dingen tegen, in the battle of blackwater, zit een scene waarin mensen tegen denkbeeldige vijanden vechten, maar was niet gepostquote:
quote:
Meh, echt anticlimax. Denk nu krijg je coole gevechten ala The Mountain vs the Viper ala Bronn/Jaime versus de Sand Snakes round 2. Kom maar door Westerosi versus Dornish gevechtstijl. Ze waren zo veelbelovend die Sand Snakes, maar het is nu zeker met zo'n gifje echt power rangers materiaalquote:Op maandag 18 mei 2015 21:41 schreef ems. het volgende:
Die sandsnakes-scene leek beetje was Power Rangers dus dat hoeven ze wat mij betreft niet meer te doen. Olenna heeft wat mij betreft weer de show gestolen.
Wel vind ik dat hele faith-gebeuren in kings landing een beetje knullig. Maarja, #bookmasterracetroubles.
Ik vond het ook nogal mager. Toen ze begonnen met vechten ging ik er even goed voor zitten, maar eer dat ik goed zat was t al voorbijquote:Op maandag 18 mei 2015 22:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Meh, echt anticlimax. Denk nu krijg je coole gevechten ala The Mountain vs the Viper ala Bronn/Jaime versus de Sand Snakes round 2. Kom maar door Westerosi versus Dornish gevechtstijl. Ze waren zo veelbelovend die Sand Snakes, maar het is nu zeker met zo'n gifje echt power rangers materiaal
Gewoon makkelijk en slecht geschreven dus.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:12 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ik vond het ook nogal mager. Toen ze begonnen met vechten ging ik er even goed voor zitten, maar eer dat ik goed zat was t al voorbij. Daarbij was t ook wel erg makkelijk gegaan, als blanke vermomd als Dornish soldaten zo die stad in kunnen, en zelfs tot de paleis tuinen komen. Dan daar toevallig zijn samen met Marcella en die sand snakes... Zo is het toch een beetje te cliché en totaal niet GoT.
Echt een dieptepunt in de serie, ja. Deed me terugdenken aan de 'reddingsactie' van Yara.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:12 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ik vond het ook nogal mager. Toen ze begonnen met vechten ging ik er even goed voor zitten, maar eer dat ik goed zat was t al voorbij. Daarbij was t ook wel erg makkelijk gegaan, als blanke vermomd als Dornish soldaten zo die stad in kunnen, en zelfs tot de paleis tuinen komen. Dan daar toevallig zijn samen met Marcella en die sand snakes... Zo is het toch een beetje te cliché en totaal niet GoT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |