Ken je klassiekers. Voor Mr. Eko is het nog altijdquote:Op maandag 18 mei 2015 20:54 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook maar dat was een andere, volgens mij was die gast "gewoon" een piraat, en geen slavenhandelaar. Tevens andere acteur, Mr. Eko
badumtsssquote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef MikeyMo het volgende:
MIsschien moet er in de afbeeldingen in de OP ook een speciaal plekje komen voor een foto van Sansa's maagdenvlies, waar dan nu ook een rode streep door heen kan
Dat zijn gewoon bloopers in de serie gestopt ipv als extra contentquote:Op maandag 18 mei 2015 22:19 schreef DO2 het volgende:
[..]
Echt een dieptepunt in de serie, ja. Deed me terugdenken aan de 'reddingsactie' van Yara.
In Batman TDKR zit ook zo'n rare vechtscene. Let op de kerel links die direct aan het begin van het filmpje te zien is.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je actie scenes terugkijkt en ontleedt kom je wel eens dit soort gekke dingen tegen, in the battle of blackwater, zit een scene waarin mensen tegen denkbeeldige vijanden vechten, maar was niet gepost
Die 'interrogation scene' vond ik ook niet echt overtuigend. Maar Lady Olenna is iig weer in beeld.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:22 schreef Odaiba het volgende:
Maar de Sparrows laten al zien niets om titels te geven en slepen zelfs de Koningin naar de kelders.
werk staat te wachten in de OPquote:Op maandag 18 mei 2015 22:34 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zei vorig seizoen al dat wanneer Benioff en Weiss de pen ter hand nemen, heel GoT door de plee gaat.
Dat skelettengevecht met Bran en dat Child of the forest
Reddingsactie van Yara
Dit gevecht met Sand Snakes
Je houd echt je hart vast met die gasten.
Alsof Martin daar niet zelf bij was. Hij werkt er toch aan mee?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:34 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zei vorig seizoen al dat wanneer Benioff en Weiss de pen ter hand nemen, heel GoT door de plee gaat.
Reddingsactie van Yara
Wie zijn die twee dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:34 schreef Khaleesi het volgende:
Reddingsactie van Yara
quote:
Dit seizoen is ie er niet bij, iig. Hij ging zich volledig richten op het schrijven.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:36 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Alsof Martin daar niet zelf bij was. Hij werkt er toch aan mee?
Dat weten we niet hoe zulke sessies er aan toe gaan. Als D&D zeggen 'ja GRRM jij had het eigenlijk zo bedoeld maar we hebben maar tijd en budget voor dit en dit" tsja wat kan GRRM daar dan nog aan doen? Tsja en dan krijg je dus van die taferelen dat Bronn en Jaime ineens in die paleistuin staan... :/ Als GRRM deze verhaallijnen zelf zwart op wit had gezet dan was er minder reden geweest voor D&D om er aan te gaan morrelen...quote:Op maandag 18 mei 2015 22:36 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Alsof Martin daar niet zelf bij was. Hij werkt er toch aan mee?
GOT is doomedquote:Op maandag 18 mei 2015 22:41 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dit seizoen is ie er niet bij, iig. Hij ging zich volledig richten op het schrijven.
moeten we 3 jaar ipv 5 jaar wachten op de boekenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:41 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dit seizoen is ie er niet bij, iig. Hij ging zich volledig richten op het schrijven.
if you think this has a happy ending. you werent paying attentionquote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:48 schreef Buitendam het volgende:
Het kabbelt maar voort. Gebeurt echt te weinig.
Ik vind het ook ontzettend donker qua beeld. Een trend in alle series van het moment overigens. Lekker goedkoop omdat je dan een hoop detail kan verhullen, maar toch irritant...quote:Op maandag 18 mei 2015 22:46 schreef JedimindhaX het volgende:
Nare aflevering manik moet zeggen we krijgen dit seizoen wel veel rots, weinig redeeming, prettige momenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |