Ik dacht al dat hij het was. Wist het nog niet 100% zeker, maar toch wel voor 99%quote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ken je klassiekers. Voor Mr. Eko is het nog altijd![]()
![]()
![]()
Adebisi
![]()
![]()
![]()
en dat zal hij altijd blijven
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vind ik ook, het begint nu best wel saai te worden. Natuurlijk komt het meeste leuks vaak aan het eind, maar ik vond vorig seizoen een stuk sterker omdat Joffrey meteen aan het begin de sjaak was en het van daaruit beter werd. Nu is het al 6 afleveringen opbouw. Ja ok wat gedoe in Mereen, maar dat boeit me echt geen reet.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:48 schreef Buitendam het volgende:
Het kabbelt maar voort. Gebeurt echt te weinig.
Reek welquote:Op maandag 18 mei 2015 22:46 schreef JedimindhaX het volgende:
Nare aflevering manik moet zeggen we krijgen dit seizoen wel veel rots, weinig redeeming, prettige momenten
Fucking jammer ook dat we Sansa niet naakt zien.
Weet je zeker dat dat niet lag aan de versie die je zag? Vergelijk ns met deze clip van de afgelopen aflevering.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:01 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ik vind het ook ontzettend donker qua beeld. Een trend in alle series van het moment overigens. Lekker goedkoop omdat je dan een hoop detail kan verhullen, maar toch irritant...
Zo issie nog meer creepyquote:Op maandag 18 mei 2015 23:11 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet lag aan de versie die je zag? Vergelijk ns met deze clip van de afgelopen aflevering.
Veel lichter dan de versie die ik zag in ieder geval.
Doe maar vierendelen door Stannis, Brienne, Baelish, Theon en waarbij Sansa zijn klokkenspel verwijdert en dat als speeltje gebruikt om hem van achteren met zijn eigen dingetje te verkrachten tot zijn ledematen eraf gerukt worden. Zo'n koekje van eigen deeg daar zit ik nu met smart op te wachtenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:16 schreef A_Valbuena het volgende:
Erg benieuwd hoe hij uiteindelijk aan z'n einde komt (en door wie)
Dat idee had ik wel ja, dus zo komen ze aan die onbeperkte toestroom aan nieuwe identiteiten. Mensen die komen om te sterven, lichaam is dood, identiteit leeft nog voort door tig assassin'squote:Op maandag 18 mei 2015 23:18 schreef MakkieR het volgende:
Heeft iemand enig idee in wat voor soort club Ayra zich begint, dat met die duizend gezichten. Zouden misschien die gezichten gebruikt worden om je te vermommen achter een willekeurig gezicht, om zo de gevraagde mensen te elimineren zonder dat iemand weet wat er gaande is.
Nee het ligt gewoon aan dit seizoen.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:43 schreef DO2 het volgende:
Zesde aflevering op rij waarbij ik met moeite de aandacht erbij kan houden. Misschien ben ik gewoon een beetje klaar met GoT.
Ik heb ergens vernomen dat de verhaallijn van Bran dit seizoen helemaal niet aan bod komt, acteur van hem is ook niet gecast voor seizoen 5.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:41 schreef MouzurX het volgende:
Pff dit begint echt het slechte seizoen tot nu toe te worden.
Gebeurt echt zo weinig, begint bijna op the walking dead te lijken.
En nee er hoeven niet telkens gevechten te komen, maar de verhaallijnen an sich zijn ook weinig nog waard.
Sowieso hoe gaat het met die bran? Weet al niet meer hoe dat stond aangezien het zo'n tijd geleden is.
Gaat dan waarschijnlijk terugkomen als een motherfocker in seizoen 6 met z'n nieuwe powers.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb ergens vernomen dat de verhaallijn van Bran dit seizoen helemaal niet aan bod komt, acteur van hem is ook niet gecast voor seizoen 5.
Waarom pis jij op Sansa?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:05 schreef MouzurX het volgende:
Hoe eerder Sansa dood gaat hoe beter.
Met der huilkop.
Maar iets zegt me dat zij dan weer wel seizoenen lang blijft doorleven (zoals nu dus al)
Iemand moet de plek van Sand Snakes innemen, zij waren de roze powerrangers, Bran wordt de blauwe powerranger *woosh* vliegt door de luchtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:06 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Gaat dan waarschijnlijk terugkomen als een motherfocker in seizoen 6 met z'n nieuwe powers.
Dat is meer iets voor Ramsey inderdaad.quote:
Huilwijf dat allang dood zou moeten zijn in de harde wereld van GoT.quote:
Ja, want wat voor reden heeft zou nou om te huilen. Ze heeft een kutleven. Arya is dan misschien wel sterker van karakter, maar niet iedereen is hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Huilwijf dat allang dood zou moeten zijn in de harde wereld van GoT.
Is Arya een veel leuker personage.
Zij, Dany en Marg in 1 bed..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Die MyrcellaWat een heerlijk meisje
Hou die pedo drang even in bedwang wil je. Kind is 15quote:
Beetje jammer dat er weer zo'n halve Arabier mee vandoor gaatquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Die MyrcellaWat een heerlijk meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |