Dat heb ik nog nooit gehoord, wat voor auto was dat?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Een auto waarvan na een maand de drijfstanglagers eruit liepen. Dat was ook echt leuk.
Een Nissan 200SX S13. CA18DET motor. Zoek maar eens op die motor + drijfstanglagers of big end failurequote:Op donderdag 21 mei 2015 21:35 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord, wat voor auto was dat?
wat je gekocht hadquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tja, wat wil je horen dan![]()
Ging erom of je ooit een bepaalde aankoop hebt gedaan op PTA gebied waar je ofwel spijt van hebt, ofwel veel gedoe mee hebt gehad waardoor je dacht van, shit... had ik beter niet kunnen doen, of iets in die richting....en daar een leuke anekdote over wilt vertellen. Meer niet.
Die Fyra was wel een miskoop.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
Heyy hallo
Even uit pure nieuwsgierigheid en voor de leuk. Wie heeft hier wel eens op PTA gebied een enooorme misser gemaakt, waarvan ie later dacht: "oh damn"
Zo dan dat kan je wel zeggen ja.quote:
Die heb ik ook gehad, ik kocht hem als rode met vier wielen en nu is het een roze. Ik heb er al wel 9000 euro aan benzine ingegooid afgelopen drie jaar en ik blijf hem bijvullen. Ik denk dat hij lekt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:06 schreef T42 het volgende:
In de stijl van ts
Ik kocht ooit een rode met 4 wielen vond ik leuk koste veel geld. Heb em verkocht voor bijna zelfde bedrag dan waar ik em voor kocht koste me toch ruim 5000 euro Ra ra wat was het..
Dan moet je er kit in plaats van benzine in gooien.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:16 schreef marzman het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, ik kocht hem als rode met vier wielen en nu is het een roze. Ik heb er al wel 9000 euro aan benzine ingegooid afgelopen drie jaar en ik blijf hem bijvullen. Ik denk dat hij lekt.
Na 50000km nog boos worden op de particulieren verkoper..quote:Op maandag 25 mei 2015 20:07 schreef ClintOosthout het volgende:
Een Ford explorer lomp veel liter V8 op LPG.
Gekocht van een particulier, met facturen en oude onderdelen waaruit bleek dat er een nieuwe kop op was gezet, want ze zijn niet supergoed met LPG.
Na ongeveer een jaar en 50.000km verder moest ik een noodstop maken omdat de auto toch te klein was om opgemerkt te worden door een fietser kreeg ik zo'n enorme backfire dat ik nog maar 5pk ofzo over had.
Toen bleek dat de verkoper idd. een kop van een explorer vervangen had alleen niet die van mij.
Hij woonde aan een kanaal en als ik hem ooit weer tegenkom smijt ik hem in dat zelfde kanaal.
ghehequote:Op maandag 25 mei 2015 13:16 schreef marzman het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, ik kocht hem als rode met vier wielen en nu is het een roze. Ik heb er al wel 9000 euro aan benzine ingegooid afgelopen drie jaar en ik blijf hem bijvullen. Ik denk dat hij lekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:52 schreef ShaoliN het volgende:
[ afbeelding ]
Brandstofverbruik viel me vies tegen.![]()
![]()
[ Bericht 40% gewijzigd door NoBody122 op 27-05-2015 01:30:36 ]Tevens -purist.
Dat had ik ooit met een Toyota Celica. Olie tanken en benzine bijvullen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 04:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn allereerste auto, een Citroën GS voor 500 gulden liet een nogal blauw rookgordijn achter bij stoplicht en op en neer naar Zeeland was er 2,5 liter olie nodig.
Wees blij dat het zo lang nog is goed gegaanquote:Op maandag 25 mei 2015 20:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Na 50000km nog boos worden op de particulieren verkoper..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |