Zo erg is het gelukkig nietquote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
en tevens de TT is niet echt accuraat. Bij op hol slaan denk ik aan
dan zou je snel een patent moeten aanvragenquote:Op zondag 7 april 2013 20:12 schreef DomineeGremdaat het volgende:
TS is fucked up met zo'n auto.
1 liter op 50km, ja als het nou om brandstof ging.
Ik zal hem van de week nog eens uitlezen. We hebben zelf een OBD2 apparaat.quote:Op zondag 7 april 2013 20:09 schreef klawie het volgende:
ik zou eerst je draadboom doorlaten metten en als ik jou was eerst het elekteriche probleem oplossen want als dat niet lukt hoef je er geen ander blok in te hangen olieverbruik kan van alles zijn kun je niet zien vanachter een pc
en heb je hem al uitlaten lezen?
Laat em eens door de dealer uitlezen of iemand anders met een Examiner, daar zie je veeeeeel meer mee dan een generice OBD tester, welke alleen EOBD foutcodes laat zien, en zelfs dan niet allesquote:Op zondag 7 april 2013 20:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik zal hem van de week nog eens uitlezen. We hebben zelf een OBD2 apparaat.
Oja, we hebben de compressie ook gemeten. Was allemaal ongeveer hetzelfde. Bougies waren wat minder goed eraan toe. Zwart van onder en op eentje na allemaal redelijk droog.
de zwarte bougies komt door de olie die hij verbrand in de cilinder ruimte vindt je kat trouwens ook niet fijn met compressie meten hoeveel bar had je en kijk voor de grap je klepsteel rubbers naquote:Op zondag 7 april 2013 20:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik zal hem van de week nog eens uitlezen. We hebben zelf een OBD2 apparaat.
Oja, we hebben de compressie ook gemeten. Was allemaal ongeveer hetzelfde. Bougies waren wat minder goed eraan toe. Zwart van onder en op eentje na allemaal redelijk droog.
Klepsteelrubbers wilde ik idd checken. Maar kan er zoveel olie door versleten rubbers verdwijnen?quote:Op zondag 7 april 2013 20:15 schreef klawie het volgende:
[..]
de zwarte bougies komt door de olie die hij verbrand in de cilinder ruimte vindt je kat trouwens ook niet fijn met compressie meten hoeveel bar had je en kijk voor de grap je klepsteel rubbers na
je weet, dat dan de complete kop uitelkaar moet om te zien als ze gescheurd oid zijn? Dan zit je sowieso vast aan een koppakking, kopbouten, distrubutie set, waterpomp, div pakkingen. en dan weet je het nog niet zeker. Laat eens een cilinderlek test uitvoeren, meer dan 8% lek is einde verhaal motor er zit je vast aan een revisie, gedeeltelijk of compleet aan de hand waar het lektquote:Op zondag 7 april 2013 20:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Klepsteelrubbers wilde ik idd checken. Maar kan er zoveel olie door versleten rubbers verdwijnen?
Compressie zat op 150 psi, 10 bar ongv.
Ja ik weet dat alles dan eraf moet. Vandaar dat ik het nog even wilde uitstellen. Die test klinkt wel goed. Kan ik dat zelf of is het handiger als de garage het doet?quote:Op zondag 7 april 2013 20:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
je weet, dat dan de complete kop uitelkaar moet om te zien als ze gescheurd oid zijn? Dan zit je sowieso vast aan een koppakking, kopbouten, distrubutie set, waterpomp, div pakkingen. en dan weet je het nog niet zeker. Laat eens een cilinderlek test uitvoeren, meer dan 8% lek is einde verhaal motor er zit je vast aan een revisie, gedeeltelijk of compleet aan de hand waar het lekt
als jij een compressor hebt, die continu 10 bar minimaal kan leveren, een een adapter hebt, die op de plek van de bougie kan, en een meter die het lek in % aangeeft ook nog eens hebt, dan kun je dat zelf.quote:Op zondag 7 april 2013 20:24 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja ik weet dat alles dan eraf moet. Vandaar dat ik het nog even wilde uitstellen. Die test klinkt wel goed. Kan ik dat zelf of is het handiger als de garage het doet?
Compressor lukt nog wel maar daarna... Garage dusquote:Op zondag 7 april 2013 20:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
als jij een compressor hebt, die continu 10 bar minimaal kan leveren, een een adapter hebt, die op de plek van de bougie kan, en een meter die het lek in % aangeeft ook nog eens hebt, dan kun je dat zelf.
je kan moeilijk deze auto naar de sloop brengen dan ben je al je geld kwijtquote:Op zondag 7 april 2013 20:37 schreef Deetch het volgende:
Waarom heb je deze kar nog? Lijkt wel een schadeauto die je door een of andere zigeunerbrabander is aangesmeerd.
tja zo te horen gaat ie alleen nog maar meer kosten.quote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef klawie het volgende:
[..]
je kan moeilijk deze auto naar de sloop brengen dan ben je al je geld kwijt
Vorige week pas aangeschaft. Stilo's staan over het algemeen niet bekend om betrouwbaarheidquote:Op zondag 7 april 2013 20:37 schreef Deetch het volgende:
Waarom heb je deze kar nog? Lijkt wel een schadeauto die je door een of andere zigeunerbrabander is aangesmeerd.
dat wordt het sobersoquote:Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef monsterd. het volgende:
Ben ook bereid er ietsje in te stoppen, maar het moet geen eindeloze geldput worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |