ja , bij de tank dopquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:30 schreef sturmpie het volgende:
[..]
aan de binnenkant ? bedoel je in de tank ?
nee dit is veel leuker om met een gewone auto de bossen in te crossen,quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:08 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Kan jij niet beter een jeep kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mee bekant vangde gin haas.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:00 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nee dit is veel leuker om met een gewone auto de bossen in te crossen,
dan is het allemaal wat moeilijker enzoja man.... Jonge, kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefilmd met een aardappel ook nog
Zoiets had ik ook, leek daar een beetje op. Ding gekocht, lache, maar heb hem nu niet meer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:06 schreef T42 het volgende:
In de stijl van ts
Ik kocht ooit een rode met 4 wielen vond ik leuk koste veel geld. Heb em verkocht voor bijna zelfde bedrag dan waar ik em voor kocht koste me toch ruim 5000 euro Ra ra wat was het..
Tja, wat wil je horen danquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:06 schreef T42 het volgende:
In de stijl van ts
Ik kocht ooit een rode met 4 wielen vond ik leuk koste veel geld. Heb em verkocht voor bijna zelfde bedrag dan waar ik em voor kocht koste me toch ruim 5000 euro Ra ra wat was het..
Tja een handelaar die je naait is natuurlijk altijd lastig.quote:Op woensdag 20 mei 2015 02:11 schreef Fien1989 het volgende:
Of ik in de toekomst meer geluk heb bij de aankoop van een volgende auto, weet ik niet. Ik ben eenmaal iemand met vrij weinig verstand van auto's, dus moet toch wel grotendeels vertrouwen op de verkoper. En hopen dat de verkoper mij lief genoeg vindt om niet te bedriegen
Die slijtage-indicatoren ken ik inmiddels. Maar ja, bij de aankoop v/d eerste auto nog nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:06 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Tja een handelaar die je naait is natuurlijk altijd lastig.
Maar dat van die banden had je zelf ook kunnen zien.
Daarvoor zitten er van die slijtageindicatoren op de band
[ afbeelding ]
Jij komt ook best aardig en betrouwbaar over, maar schijn kan bedriegen hequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:54 schreef Fien1989 het volgende:
ik vertrouwde de verkoper wel, hij kwam best aardig en betrouwbaar over.
Ik ben over het algemeen ook best aardig en betrouwbaarquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:45 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Jij komt ook best aardig en betrouwbaar over, maar schijn kan bedriegen he![]()
Bij het kopen van een auto moet je eigenlijk altijd iemand meenemen die er verstand van heeft of laten keuren bij een anwb garage voordat je hem koopt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:35 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen ook best aardig en betrouwbaarMaar ja, sommige garagemannen blijkbaar niet...
Vies is dat ja! Zo heb ik mijn Opeltje gekocht bij een garage waar een vriend van mijn vader al jaren bekend was. Hij had daar zelf al een aantal auto's gekocht. Kende de eigenaar en alles.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:29 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Bij het kopen van een auto moet je eigenlijk altijd iemand meenemen die er verstand van heeft of laten keuren bij een anwb garage voordat je hem koopt.
Tenzij je een nieuwe koopt natuurlijk.
Ik heb ook al een paar keer meegemaakt dat ik een auto wilde kopen die volgens de betreffende garage in zeer goede conditie was, vervolgens ging ik kijken en was dat ding rijp voor de sloop.
Dan zeg je er wat van en dan worden ze nog boos ook.
Dat heb ik nog nooit gehoord, wat voor auto was dat?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Een auto waarvan na een maand de drijfstanglagers eruit liepen. Dat was ook echt leuk.
Een Nissan 200SX S13. CA18DET motor. Zoek maar eens op die motor + drijfstanglagers of big end failurequote:Op donderdag 21 mei 2015 21:35 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord, wat voor auto was dat?
wat je gekocht hadquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tja, wat wil je horen dan![]()
Ging erom of je ooit een bepaalde aankoop hebt gedaan op PTA gebied waar je ofwel spijt van hebt, ofwel veel gedoe mee hebt gehad waardoor je dacht van, shit... had ik beter niet kunnen doen, of iets in die richting....en daar een leuke anekdote over wilt vertellen. Meer niet.
Die Fyra was wel een miskoop.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
Heyy hallo
Even uit pure nieuwsgierigheid en voor de leuk. Wie heeft hier wel eens op PTA gebied een enooorme misser gemaakt, waarvan ie later dacht: "oh damn"
Zo dan dat kan je wel zeggen ja.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |